CloseDėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigose taisyklių patvirtinimo
Rūšis:ĮsakymasPriėmimo data:2014-09-11Galiojanti suvestinė redakcija:2019-06-15 -
Identifikacinis kodas:2014-12275Įstaigos suteiktas nr.:V-555Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą:
Užregistravimo TAR data:2014-09-12Priėmė:Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Pakeitimų projektai:
Galioja
Chronologija
2019-06-14PakeistaV-260
2017-03-17PakeistaV-140
2016-07-07PakeistaV-330
2014-09-13Įsigalioja (po sąlygų įvykdymo)Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigose taisyklių 5 punkto antrosios pastraipos ir 8 punkto nuostatos dėl centralizuoto visų prašymų teikti bendro pobūdžio informaciją nagrinėjimo „Sodros“ informacijos centre ir III skyrius įsigalioja 2015 m. liepos 1 d.;
2014-09-12Paskelbta TAR
2014-09-11Priimtas teisės aktas
Įsigalioja 2014-09-13 (Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigose taisyklių 5 punkto antrosios pastraipos ir 8 punkto nuostatos dėl centralizuoto visų prašymų teikti bendro pobūdžio informaciją nagrinėjimo „Sodros“ informacijos centre ir III skyrius įsigalioja 2015 m. liepos 1 d.;)
Paskelbta:TAR, 2014-09-12, Nr. 12275
Eurovoc terminai:
viešasis administravimas
socialinė apsauga
viešasis valdymas
administracinis skundas
administraciniai formalumai
piliečio ir valdžios santykiai
administravimo viešumas
viešoji institucija
0436 vykdomoji valdžia ir valstybės tarnyba
Ryšys su ES teisės aktais:Nėra
Dokumento struktūraClose
CloseSusijusi informacija
Oficialus teisės akto tekstas
Spausdinti