Suvestinė redakcija nuo 2021-06-03

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2017-03-30, i. k. 2017-05193

 

 

Mherbas

MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ASMENINĖS HIGIENOS IR PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ SKYRIMO IR MOKĖJIMO UŽ PASLAUGAS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2017 m. kovo 27 d. Nr. 1-74

Marijampolė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi ir 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 6 straipsnio 2 dalimi, 26 straipsnio 2 ir 8 dalimis, 28 straipsnio 1 dalimi, Mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 583 „Dėl mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4, 5, 11, 13 ir 14 punktais, Socialinių paslaugų katalogo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“, 10.8 punktu, Marijampolės savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Patvirtinti Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų skyrimo ir mokėjimo už paslaugas tvarkos aprašą (pridedamas).

2. Pripažinti netekusiais galios:

2.1. Marijampolės savivaldybės tarybos 2009 m. sausio 26 d. sprendimo Nr. 1-645 „Dėl asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų skyrimo ir mokėjimo  tvarkos patvirtinimo“ 1 punktą;

2.2. Marijampolės savivaldybės tarybos 2010 m. rugpjūčio 30 d. sprendimą Nr. 1-1366 „Dėl Marijampolės savivaldybės tarybos 2009-01-26 sprendimo Nr. 1-645 „Dėl asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų skyrimo ir mokėjimo tvarkos patvirtinimo“ dalinio pakeitimo“;

2.3. Marijampolės savivaldybės tarybos 2014 m. rugsėjo 29 d. sprendimą Nr. 1-290 „Dėl asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų skyrimo ir mokėjimo tvarkos, patvirtintos Marijampolės savivaldybės tarybos 2009 m. sausio 26 d. sprendimu Nr. 1-645, dalinio pakeitimo“.

 

 

 

Laikinai einanti savivaldybės mero pareigas                                                             Irena Lunskienė

 

PATVIRTINTA

Marijampolės savivaldybės tarybos

2017 m. kovo 27 d. sprendimo Nr. 1-74

(Marijampolės savivaldybės tarybos

2021 m. gegužės 31 d. sprendimo Nr. 1-161 redakcija)

 

 

ASMENINĖS HIGIENOS IR PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ SKYRIMO IR MOKĖJIMO UŽ PASLAUGAS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų skyrimo tvarkos aprašas toliau – Aprašas) reglamentuoja dušo ir skalbimo paslaugų skyrimo procedūrą, asmenų, galinčių gauti šias paslaugas, kategorijas, paslaugų finansavimo tvarką, gyventojų mokėjimą už šias paslaugas.

2. Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugos teikiamos asmenims, kurie dėl nepakankamų pajamų ar skurdo negali (neturi galimybės) pasirūpinti savo higiena.

3. Dušo paslaugos teikiamos vadovaujantis Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 10 d. nutarimu Nr. 978 „Dėl socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“, nustatyta tvarka. Marijampolės socialinės pagalbos centro (toliau – Centras) Laikinosios nakvynės namų gyventojams dušo paslaugos teikiamos Centro Laikinosios nakvynės namuose.

4. Skalbimo paslaugos teikiamos Centro Laikinosios nakvynės namuose.

5. Dušo bei skalbimo paslaugas Marijampolės savivaldybėje turi teisę gauti asmenys, deklaravę gyvenamą vietą arba įtraukti į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą Marijampolės savivaldybėje.

 

II SKYRIUS

ASMENŲ, KURIE GALI KREIPTIS DĖL ASMENINĖS HIGIENOS IR PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ, KATEGORIJOS

 

6. Asmenų, kurie gali kreiptis dėl dušo paslaugų, kategorijos:

6.1. socialinę riziką patiriantys vaikai ir jų šeimos;

6.2. vaikai su negalia ir jų šeimos;

6.3. suaugę asmenys su negalia ir jų šeimos;

6.4. senyvo amžiaus asmenys ir jų šeimos;

6.5. socialinę riziką patiriantys suaugę asmenys ir jų šeimos;

6.6. socialinę riziką patiriančios šeimos;

6.7. Centro Laikinosios nakvynės namų gyventojai;

6.8. kiti asmenys ir šeimos, kurie nėra išvardinti šios tvarkos 6.1–6.7 punktuose, tačiau atitinka šios tvarkos 2 punktą.

7. Asmenų, kurie gali kreiptis dėl skalbimo paslaugų, kategorijos:

7.1. Centro Pagalbos namuose tarnybos darbuotojų prižiūrimi asmenys;

7.2. Centro Laikinosios nakvynės namų gyventojai.

 

III SKYRIUS

KREIPIMASIS DĖL DUŠO PASLAUGŲ

 

8. Dėl dušo paslaugų asmuo (šeimos narys) kreipiasi į seniūniją pagal savo deklaruotą gyvenamąją vietą, o asmenys, įtraukti į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą Marijampolės savivaldybėje, į seniūniją pagal gyvenamąją vietą.

9. Asmenys (šeimos), kurie kreipiasi dėl dušo paslaugų, privalo pateikti šiuos dokumentus:

9.1. asmens prašymą (1 priedas);

9.2. asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją;

9.3. pajamas įrodančius dokumentus (jei nėra galimybės informacijos gauti iš turimos duomenų bazės). Asmenims (šeimoms), Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo nustatyta tvarka gaunantiems socialinę pašalpą, pajamų pateikti nereikia.

9.4. asmens sveikatos priežiūros įstaigos išduotą medicininį pažymėjimą (forma 027a), patvirtinantį, kad asmuo neserga užkrečiamomis ligomis.

10. Duomenis apie pajamas, gaunamas iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos, apie išmokas, gaunamas iš Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriaus, bei asmens deklaruotą gyvenamąją vietą seniūnijos atsakingas darbuotojas gauna iš turimos duomenų bazės.

11. Prašymus dėl dušo paslaugų priimantis darbuotojas, jeigu būtina užtikrinti viešąjį interesą, gali pareikalauti ir kitų papildomų šio Aprašo 9 punkte nenurodytų dokumentų.

12. Dokumentai, išvardyti šio Aprašo 9 punkte, pateikiami vieną kartą per kalendorinius metus.

13. Asmenims, nurodytiems šio Aprašo 6.7 punkte, dokumentų, nurodytų šio Aprašo 9 punkte, pateikti nereikia. Dėl dušo paslaugų jie kreipiasi į Centrą.

14. Dušo paslaugos asmenims (šeimoms) (išskyrus šios tvarkos 6.7 punkte nurodytus asmenis) yra skiriamos patikrinus buities ir gyvenimo sąlygas ir per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos surašius buities sąlygų tyrimo aktą (vieną kartą per kalendorinius metus), kuriame nustatoma, ar asmuo turi galimybę pasirūpinti asmens higiena (yra vonia, dušas, vandentiekis ir kt.).

15. Asmuo (šeima), pasikeitus jo deklaruotai (gyvenamajai) vietai ar pajamoms, per mėnesį laiko nuo šių faktų paaiškėjimo privalo apie tai pranešti seniūnijos atsakingam darbuotojui. Paaiškėjus šiems faktams, dėl dušo paslaugų asmuo turi pateikti naują prašymą.

16. Dušo paslaugos Centro Laikinosios nakvynės namuose teikiamos pagal asmens poreikį.

 

IV SKYRIUS

DUŠO PASLAUGŲ SKYRIMAS

 

17. Sprendimą dėl dušo paslaugų skyrimo (2 priedas) per 3 darbo dienas nuo buities sąlygų tyrimo akto surašymo ir asmens (šeimos) visų reikalingų dokumentų pateikimo dienos paruošia seniūnijos atsakingas specialistas ir jį pateikia seniūnijos seniūnui, kuris pasirašo sprendimą dokumentų valdymo sistemoje „Kontora“.

18. Sprendimo kopija per 5 darbo dienas nuo jo priėmimo dienos įteikiama (išsiunčiama) asmeniui

19. Atskiras sprendimas dėl dušo paslaugų Centro Laikinosios nakvynės namuose nepriimamas.

20. Asmeniui (šeimai), kuriam paskirtos dušo paslaugos, išrašomi talonai apsilankyti paslaugas teikiančioje įstaigoje (3 ir 4 priedai). Per mėnesį vienam asmeniui arba vienam šeimos nariui yra išduodami 4 talonai.

21. Talonai yra numeruojami eilės tvarka, įrašomas asmens vardas ir pavardė bei reikalinga mokėti suma. Taloną pasirašo seniūnijos seniūnas ir talonas antspauduojamas seniūnijos antspaudu.

22. Talonų išdavimas yra registruojamas talonų išdavimo registracijos žurnale, kuriame nurodomas asmens vardas ir pavardė, adresas, talonų numeriai, išduotų talonų skaičius ir pasirašo pats talono gavėjas.

23.  „Jei asmuo (šeima) nuo sprendimo priėmimo dėl dušo paslaugų skyrimo dienos per du ketvirčius neatsiėmė talonų nemokamoms dušo paslaugoms gauti ir nenurodė objektyvių priežasčių, sprendimas skirti dušo paslaugas  yra nutraukiamas ir dėl paslaugų reikia kreiptis iš naujo.

 

V SKYRIUS

MOKĖJIMAS UŽ DUŠO PASLAUGAS

 

24. Asmeniui (šeimai), Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo nustatyta tvarka gaunančiam(-iai) socialinę pašalpą, arba asmeniui (šeimai), kurio pajamos (vidutinės šeimos pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui) mažesnės už valstybės remiamų pajamų dvigubą dydį, dušo paslaugos teikiamos nemokamai.

25. Asmeniui (šeimai), kurio pajamos (vidutinės šeimos pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui) didesnės už valstybės remiamų pajamų dvigubą dydį, tačiau neviršija trijų valstybės remiamų pajamų dydžio, už dušo paslaugas mokama 50 proc. paslaugos kainos.

26. Atskaičius nustatytą asmens (šeimos) mokėjimo už dušo paslaugas dalį, asmens (vidutinės šeimos pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui) mėnesio pajamos negali likti mažesnės už valstybės remiamų pajamų dvigubą dydį.

27.Už dušo paslaugas yra kompensuojama iš savivaldybės biudžeto lėšų.

28. Talonai yra renkami paslaugas teikiančioje įstaigoje. Pasibaigus einamajam mėnesiui, paslaugas teikiančios įstaigos paskirtas darbuotojas ir seniūnijos atsakingas darbuotojas surašo suderinimo aktą ir sunaikina panaudotus talonus.

29. Seniūnija informaciją apie asmenis, kuriems buvo išduoti talonai, suveda į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS).

 

VI SKYRIUS

SKALBIMO PASLAUGŲ ORGANIZAVIMAS

 

30. Skalbimo paslaugos teikiamos 7 punkte nurodytiems asmenims šia tvarka:

30.1. Centro Pagalbos namuose tarnybos klientų skalbinius atneša ir pasiima jiems socialines paslaugas teikiantys darbuotojai.

30.2. Centro Laikinosios nakvynės namų gyventojai viršutinius rūbus atsineša ir pasiima individualiai.

31. Klientų skalbiniai grąžinami neišdžiovinti arba džiovinami už atskirą (numatytą) mokestį.

 

VII SKYRIUS

MOKĖJIMAS UŽ SKALBIMO PASLAUGAS

 

32. Asmeniui (šeimai), Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo nustatyta tvarka gaunančiam(-iai) socialinę pašalpą, arba asmeniui (šeimai), kurio pajamos (vidutinės šeimos pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui) mažesnės už valstybės remiamų pajamų dvigubą dydį, skalbimo paslaugos teikiamos nemokamai.

33. Atskaičius nustatytą asmens (šeimos) mokėjimo už skalbimo paslaugas dalį, asmens (vidutinės šeimos pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui) mėnesio pajamos negali likti mažesnės už valstybės remiamų pajamų dvigubą dydį.

34. Asmuo (šeima), kurio pajamos (vidutinės šeimos pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui) didesnės už valstybės remiamų pajamų dvigubą dydį per mėnesį, už skalbimo paslaugas moka:

34.1. Laikinosios nakvynės namų gyventojai moka už viršutinių rūbų skalbimą – 1,0 Eur už 1 kg sausų skalbinių;

34.2. šio Aprašo 7.2 punkte minėti asmenys už skalbimo paslaugas moka taip:

34.2.1. už patalynės skalbimą – 1,0 Eur už 1 kg sausų skalbinių;

34.2.2. už viršutinių rūbų skalbimą – 1,0 Eur už 1 kg sausų skalbinių;

34.2.3. už skalbinių išdžiovinimą – 0,50 Eur  už 1 kg sausų skalbinių.

35. Pinigus už skalbimo paslaugas asmenys sumoka Centrui.

 

VIII SKYRIUS

ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS PRIIMANT PRAŠYMUS

 

36. Asmens duomenų tvarkymo tikslas – nustatyti asmens tapatybę ir gauti papildomą informaciją, tiesiogiai iš duomenų subjektų, oficialiai užklausiant reikalingą informaciją tvarkančių ir turinčių teisę ją teikti subjektų bei teisės aktų pagrindu prisijungiant prie atskirus duomenis kaupiančių duomenų bazių, registrų ir informacinių sistemų Prašymui Marijampolės savivaldybės administracijoje priimti.

37. Priimant Prašymus, asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Reglamentu (ES) 2016/679, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų tvarkymą ir privatumo apsaugą, Lietuvos standartais LST ISO/IEC 27001 ir LST ISO/IEC 27002, bei Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. rugsėjo 7 d. įsakymu Nr. DV-1290 „Dėl asmens duomenų tvarkymo Marijampolės savivaldybės administracijoje politikos patvirtinimo“.

38. Savivaldybės administracija užtikrina asmens (šeimos narių) pateiktų duomenų konfidencialumą teisės aktų nustatyta tvarka.

 

IX SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

39. Aprašo įgyvendinimą kontroliuoja Savivaldybės administracijos direktorius ar jo įgaliotas asmuo.

40. Šis Aprašas gali būti keičiamas ir papildomas Savivaldybės tarybos sprendimu.

 

_________________________

 

Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų

skyrimo ir mokėjimo už paslaugas tvarkos

aprašo

1 priedas

 

(prašymo gauti dušo paslaugas forma)

 

ASMENS, KURIS KREIPIASI DĖL DUŠO PASLAUGŲ:

 

Vardas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pavardė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asmens kodas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deklaruotos gyvenamosios vietos adresas

 

 

 

Telefonas

 

Faktinės gyvenamosios vietos adresas

 

 

Telefonas

 

 

Marijampolės savivaldybės administracijos

___________________________seniūnijai

 

 

PRAŠYMAS

GAUTI DUŠO PASLAUGAS

 

20  __ m. _____________________ d.

Marijampolė

 

 

 

Prašau skirti man (mano šeimai) dušo paslaugas.

 

Mano šeimos sudėtis:

 

Eil

Nr.

Pavardė, vardas

Giminystės

ryšys

Gimimo metai

Darbovietė,

mokykla, darželis ar kt.

Pajamų šaltinis

Suma, Lt/mėn.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pristatyti dokumentai

Trūkstami dokumentai

Pristatytų trūkstamų dokumentų data

Darbuotojo parašas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ŽINAU IR SUTINKU,

kad socialinių paslaugų teikimo tikslais apie mane ir mano šeimos narius bus renkama informacija iš kitų institucijų bei duomenys apie skirtas ir teikiamas socialines paslaugas man (mano šeimai) gali būti teikiami kitoms institucijoms.

Pasikeitus gyvenamajai vietai ar pajamoms ĮSIPAREIGOJU apie tai pranešti seniūnijos darbuotojui.

Žinau, kad dušo paslaugos bus paskirtos tik pristačius visus reikalingus dokumentus.

 

 

__________________                                   __________________________________

(parašas)                                                         (vardas ir pavardė)

 

Dokumentus priėmiau

 

___________________________________________ ____________________________

                                 (pareigos, vardas, pavardė)                                                (data)

 

Šaknelę gavau                          __________________  _________________________

                                                              (parašas)                          (pavardė, vardas)

 

 

________________________________________________________________________________

 

Šaknelė klientui :

Pasikeitus gyvenamajai vietai ar pajamoms ĮSIPAREIGOJU apie tai pranešti seniūnijos darbuotojui.

Žinau, kad dušo paslaugos bus paskirtos tik pristačius visus reikalingus dokumentus.

 

Trūkstami dokumentai:

_____________________________________

 

_____________________________________

 

_____________________________________

 

Pristatyti iki ___________________________

                                             (data)

 

Prašymas priimtas ____________________________          __________________

                                               (pareigos, vardas, pavardė)                   (data)

 

 

_________________________

 

 

Jūsų asmens duomenų valdytojas: Marijampolės savivaldybės administracija (juridinio asmens kodas 188769113, adresas: J. Basanavičiaus a. 1, 68307 Marijampolė, tel. 8 343 90011, el. p. administracija@marijampole.lt). Marijampolės savivaldybės administracijos asmens duomenų apsaugos pareigūno kontaktai:. duomenu.apsauga@marijampole.lt

Su asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis Marijampolės savivaldybės administracijoje galima susipažinti svetainėje  https://www.marijampole.lt/go.php/lit/Asmens-duomenu-apsauga/1

 

Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų

skyrimo ir mokėjimo už paslaugas tvarkos

aprašo

2 priedas

 

 

(sprendimo dėl dušo paslaugų skyrimo forma)

 

 

MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

_______________________________________SENIŪNAS

                                       (seniūnijos pavadinimas)

 

 

SPRENDIMAS

DĖL DUŠO paslaugų SKYRIMO

 

20___ m. __________________d. Nr. _____________

Marijampolė

 

 

 

 

Vadovaudamasis 20____ m. ______________ d. Marijampolės savivaldybės tarybos sprendimu Nr. ________ „Dėl asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų skyrimo ir mokėjimo už paslaugas tvarkos aprašo patvirtinimo“, skiriu dušo paslaugas asmeniui (šeimai)

 

_____________________________________________________________________________ ,

(Asmens vardas, pavardė, gyvenamoji vieta)

 

Šeimos nariams:

Pavardė, vardas

Adresas

Giminystės ryšys

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Paslaugų teikimo trukmė _________________ .

 

PASTABOS________________________________________________________________

 

 

Seniūnas                      _______________                              ________________________________

                   (parašas)                                                             (vardas, pavardė)

 

 

 

___________________________

 

Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų

skyrimo ir mokėjimo už paslaugas tvarkos

aprašo

3 priedas

 

(vienkartinio talono dušo paslaugoms gauti forma)

 

 

 

Vienkartinis talonas dušo paslaugoms gauti

 

..................................Nr..........................

 

.................................................................................

(Asmens vardas, pavardė)

 

.................................................................................

 

..................................................................................

(Asmens gyvenamoji vieta)

 

................................................................................

(Seniūnija)

 

.................................................................................

(Seniūno vardas, pavardė)

 

......................................

(parašas)

A. V.

 

1 valanda

 

Kaina.................... Eur

 

 

Matmenys 90 mm×130 mm

 

 

____________________________

 

Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų

skyrimo ir mokėjimo už paslaugas tvarkos

aprašo

4 priedas

 

 

 

(vienkartinio talono nemokamoms dušo paslaugoms gauti forma)

 

 

 

Vienkartinis talonas nemokamoms dušo paslaugoms gauti

 

..................................Nr..........................

 

.................................................................................

(Asmens vardas, pavardė)

 

.................................................................................

 

..................................................................................

(Asmens gyvenamoji vieta)

 

................................................................................

(Seniūnija)

 

.................................................................................

(Seniūno vardas, pavardė)

 

......................................

(parašas)

A. V.

 

1 valanda

 

 

 

Matmenys 90 mm×130 mm

 

 

______________________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Marijampolės savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. 1-23, 2019-01-28, paskelbta TAR 2019-01-30, i. k. 2019-01360

Dėl Marijampolės savivaldybės tarybos 2017 m. kovo 27 d. sprendimo Nr. 1-74 „Dėl Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų skyrimo ir mokėjimo už paslaugas tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Marijampolės savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. 1-173, 2020-06-29, paskelbta TAR 2020-07-02, i. k. 2020-14825

Dėl Marijampolės savivaldybės tarybos 2017 m. kovo 27 d. sprendimo Nr. 1-74 „Dėl Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų skyrimo ir mokėjimo už paslaugas tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Marijampolės savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. 1-161, 2021-05-31, paskelbta TAR 2021-06-02, i. k. 2021-12596

Dėl Marijampolės savivaldybės tarybos 2017 m. kovo 27 d. sprendimo Nr. 1-74 „Dėl Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų skyrimo ir mokėjimo už paslaugas tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo