Įsakymas netenka galios 2023-01-13:

Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-8, 2023-01-12, paskelbta TAR 2023-01-12, i. k. 2023-00618

Dėl Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus kai kurių įsakymų pripažinimo netekusiais galios

 

Suvestinė redakcija nuo 2022-03-15 iki 2023-01-12

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2019-02-26, i. k. 2019-03211

 

UŽIMTUMO TARNYBOS
prie LIETUVOS RESPUBLIKOS socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

dėl PARAIŠKŲ DĖL VALSTYBĖS PAGALBOS SKYRIMO SOCIALINĖMS ĮMONĖMS SVARSTYMO DARBO GRUPĖS SUDARYMO IR JOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2019 m. vasario 26 d. Nr. V-94

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos socialinių įmonių įstatymo 23 straipsniu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. liepos 7 d. nutarimo Nr. 852 „Dėl įgaliojimų suteikimo įgyvendinant Lietuvos Respublikos socialinių įmonių įstatymą“ 3 punktu, Valstybės pagalbos teikimo socialinėms įmonėms tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. A1-135 „Dėl Valstybės pagalbos teikimo socialinėms įmonėms tvarkos aprašo patvirtinimo“, 16 punktu bei siekdama užtikrinti valstybės pagalbos skyrimo socialinėms įmonėms atitiktį teisės aktų reikalavimams:

Preambulės pakeitimai:

Nr. V-72, 2022-03-10, paskelbta TAR 2022-03-14, i. k. 2022-04696

 

1. Sudarau šią Paraiškų dėl valstybės pagalbos skyrimo socialinėms įmonėms svarstymo darbo grupę (toliau – Darbo grupė):

1.1. Arūnas Marma – Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) Kancleris (Darbo grupės pirmininkas);

1.2. Vaida Kamandulienė – Užimtumo tarnybos Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėja (Darbo grupės pirmininko pavaduotoja);

1.3. Aldona Baltakienė – Užimtumo tarnybos Teisės skyriaus vyriausioji specialistė;

1.4. Vaida Navickienė – Užimtumo tarnybos Vilniaus Klientų aptarnavimo departamento (toliau – Vilniaus KAD) vyriausioji specialistė;

1.5. Laimutė Čeplinskienė – Užimtumo tarnybos Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vyriausioji specialistė;

1.6. Rima Švedienė – Užimtumo tarnybos Planavimo ir monitoringo skyriaus vyriausioji specialistė;

1.7. Ramunė Grigienė – Užimtumo tarnybos Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus patarėja;

1.8. Ana Šanina – Užimtumo tarnybos Priemonių apskaitos skyriaus vedėja;

1.9. Henrika Chmieliauskienė – Užimtumo tarnybos vyriausioji specialistė, vietoj Aldonos Baltakienės, Užimtumo tarnybos Teisės skyriaus vyriausiosios specialistės, kasmetinių atostogų ar laikino nedarbingumo laikotarpiais;

1.10. Lina Taločkaitė – Užimtumo tarnybos Planavimo ir monitoringo skyriaus vyriausioji specialistė, vietoj Rimos Švedienės, Užimtumo tarnybos Planavimo ir monitoringo skyriaus vyriausiosios specialistės, kasmetinių atostogų ar laikino nedarbingumo laikotarpiais;

1.11. Lijana Vaitkuvienė – Užimtumo tarnybos Priemonių ir paslaugų priežiūros skyriaus vedėja, vietoj Vaidos Kamandulienės, Užimtumo tarnybos Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėjos, kasmetinių atostogų ar laikino nedarbingumo laikotarpiais;

1.12. Vida Stasiūnienė – Užimtumo tarnybos Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vyriausioji specialistė, vietoj Laimutės Čeplinskienės, Užimtumo tarnybos Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vyriausiosios specialistės, kasmetinių atostogų ar laikino nedarbingumo laikotarpiais;

1.13. Audronė Linkuvienė  – Užimtumo tarnybos Vilniaus KAD vyriausioji specialistė, vietoj Vaidos Navickienės, Užimtumo tarnybos Vilniaus KAD vyriausiosios specialistės, kasmetinių atostogų ar laikino nedarbingumo laikotarpiu;

1.14. Aistė Linkienė - Užimtumo tarnybos Veiklos apskaitos skyriaus vedėja, vietoj Anos Šaninos, Užimtumo tarnybos Priemonių apskaitos skyriaus vedėjos, kasmetinių atostogų ar laikino nedarbingumo laikotarpiu.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-310, 2019-06-18, paskelbta TAR 2019-06-18, i. k. 2019-09807

Nr. V-46, 2020-02-17, paskelbta TAR 2020-02-18, i. k. 2020-03536

Nr. V-36, 2021-01-28, paskelbta TAR 2021-01-28, i. k. 2021-01552

Nr. V-205, 2021-05-14, paskelbta TAR 2021-05-14, i. k. 2021-10766

Nr. V-325, 2021-08-03, paskelbta TAR 2021-08-04, i. k. 2021-17040

Nr. V-72, 2022-03-10, paskelbta TAR 2022-03-14, i. k. 2022-04696

 

2. Tvirtinu Paraiškų dėl valstybės pagalbos skyrimo socialinėms įmonėms svarstymo darbo grupės darbo reglamentą (pridedama).

3. Skiriu Darbo grupės sekretore Vaidą Navickienę – Užimtumo tarnybos Vilniaus KAD vyriausiąją specialistę.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-36, 2021-01-28, paskelbta TAR 2021-01-28, i. k. 2021-01552

Nr. V-72, 2022-03-10, paskelbta TAR 2022-03-14, i. k. 2022-04696

 

4. Pavedu:

4.1. Teisės skyriui organizuoti šio įsakymo paskelbimą Teisės aktų registre ir Užimtumo tarnybos interneto svetainėje;

4.2. šio įsakymo vykdymą kontroliuoti direktoriaus pavaduotojui, atsakingam už pagrindinių veiklos procesų valdymą.

Papunkčio pakeitimai:

Nr. V-36, 2021-01-28, paskelbta TAR 2021-01-28, i. k. 2021-01552

 

5. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2012 m. gegužės 16 d. įsakymą Nr. V-262 „Dėl Paraiškų dėl valstybės pagalbos skyrimo socialinėms įmonėms svarstymo darbo grupės sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

 

 

 

Direktorė                                                                                                                  Ligita Valalytė

 


 

PATVIRTINTA

Užimtumo tarnybos  prie Lietuvos

Respublikos socialinės apsaugos ir darbo

ministerijos direktoriaus 2019 m. vasario 26 d.

įsakymu Nr. V-92

(Užimtumo tarnybos  prie Lietuvos

Respublikos socialinės apsaugos ir darbo

ministerijos direktoriaus 2022 m. kovo 10 d.

įsakymo Nr. V-72

redakcija)

 

 

PARAIŠKŲ DĖL VALSTYBĖS PAGALBOS SKYRIMO SOCIALINĖMS ĮMONĖMS SVARSTYMO DARBO GRUPĖS DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Paraiškų dėl valstybės pagalbos skyrimo socialinėms įmonėms svarstymo darbo grupės darbo reglamentas (toliau – reglamentas) nustato Paraiškų dėl valstybės pagalbos skyrimo socialinėms įmonėms svarstymo darbo grupės (toliau – Darbo grupė) sudarymą, jos funkcijas, teises ir darbo organizavimą.

2. Darbo grupės veiklos tikslas – nagrinėti paraiškas dėl valstybės pagalbos skyrimo socialinėms įmonėms ir teikti rekomendacijas Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) direktoriui dėl valstybės pagalbos skyrimo/neskyrimo.

3. Darbo grupė savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos socialinių įmonių įstatymu, Valstybės pagalbos teikimo socialinėms įmonėms tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. A1-135 „Dėl Valstybės pagalbos teikimo socialinėms įmonėms tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas), kitais teisės aktais ir šiuo reglamentu.

4. Darbo grupės veikloje laikomasi skaidrumo, objektyvumo ir nešališkumo principų.

5. Šiame reglamente vartojamos sąvokos atitinka Socialinių įmonių įstatyme ir Apraše vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

DARBO GRUPĖS SUDARYMAS

 

6. Darbo grupę sudaro: Užimtumo tarnybos Kancleris, Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus, Teisės skyriaus, Priemonių apskaitos skyriaus, Veiklos apskaitos skyriaus, Planavimo ir monitoringo skyriaus, Priemonių ir paslaugų priežiūros skyriaus bei Vilniaus klientų aptarnavimo departamento (toliau - Vilniaus KAD) specialistai.

7. Darbo grupės sudėtį tvirtina Užimtumo tarnybos direktorius.

8. Darbo grupės nariai, vykdydami savo funkcijas, privalo laikytis konfidencialumo reikalavimų, nustatytų Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos vidaus tvarkos taisyklėse.

 

III SKYRIUS

DARBO GRUPĖS FUNKCIJOS IR ATSAKOMYBĖ

 

9. Darbo grupė vykdo šias funkcijas:

9.1. nagrinėja socialinių įmonių pateiktas paraiškas valstybės pagalbai gauti ir prie jų pridėtus dokumentus;

9.2. nustato, ar socialinės įmonės tenkina visas Socialinių įmonių įstatymo nustatytas sąlygas valstybės pagalbai gauti ir  reikalavimus, išdėstytus Apraše;

9.3. nustato, ar socialinės įmonės numatytos atitinkamai valstybės pagalbai gauti priemonės įgyvendinimo išlaidos tinkamos finansuoti;

9.4. teikia Užimtumo tarnybos direktoriui motyvuotą rekomendaciją skirti/neskirti socialinei įmonei valstybės pagalbą;

9.5. vykdo kitas teisės aktuose nustatytas ar Užimtumo tarnybos direktoriaus pavestas funkcijas.

10. Darbo grupės sudėtyje esantis Vilniaus KAD vyriausiasis specialistas, pagal jo pareigybės aprašyme nurodytas funkcijas, yra atsakingas už socialinių įmonių paraiškų valstybės pagalbai gauti ir kitų dokumentų bei duomenų atitikties Socialinių įmonių įstatyme ir Apraše keliamiems reikalavimams patikrinimą bei nustatytų faktinių aplinkybių fiksavimą reglamento 1, 2 prieduose laikantis šiame reglamente nurodytų terminų, dokumentų pristatymą ir pateikimą Darbo grupei svarstyti.

11. Darbo grupės sudėtyje esantis Teisės skyriaus specialistas yra atsakingas už sprendimo dėl valstybės pagalbos socialinėms įmonėms skyrimo/neskyrimo priėmimo teisinio pagrindo pagal Socialinių įmonių įstatymą ir Aprašą parinkimą, atsižvelgiant į nustatytas faktines aplinkybes.

12. Visi Darbo grupės nariai atsako už Užimtumo tarnybos direktoriui pateikiamos Darbo grupės rekomendacijos teisėtumą ir pagrįstumą.

 

IV SKYRIUS

DARBO GRUPĖS TEISĖS

 

13. Darbo grupė, įgyvendindama jai pavestas funkcijas, turi teisę:

13.1. kreiptis į socialinę įmonę raštu ar kviesti į Darbo grupės posėdžius socialinės įmonės, pateikusios paraišką valstybės pagalbai gauti, atstovus paaiškinti ar patikslinti pateiktuose dokumentuose nurodytą informaciją;

13.2. kviesti į Darbo grupės posėdžius Užimtumo tarnybos Vilniaus KAD atsakingus darbuotojus, administruojančius socialines įmones, pristatyti pateiktas paraiškas valstybės pagalbai gauti;

13.3. esant reikalui, pasitelkti ekspertus socialinių įmonių pateiktų paraiškų vertinimui;

13.4. teikti siūlymus Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai dėl teisės aktų, susijusių su valstybės pagalbos teikimu socialinėms įmonėms, tobulinimo.

 

V SKYRIUS

DARBO GRUPĖS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

14. Darbo grupei vadovauja Darbo grupės pirmininkas, kuris paskiriamas Užimtumo tarnybos direktoriaus įsakymu. Nesant darbo grupės pirmininko, Darbo grupei vadovauja Darbo grupės pirmininko pavaduotojas, paskirtas Užimtumo tarnybos direktoriaus įsakymu.

15. Darbo grupės veiklos forma yra posėdžiai.

16. Darbo grupės posėdis turi būti suorganizuotas ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo socialinės įmonės paraiškos valstybės pagalbai gauti gavimo Užimtumo tarnyboje dienos. Užimtumo tarnybos Vilniaus KAD atsakingas darbuotojas, administruojantis socialinę įmonę, gavęs paraišką per 5 darbo dienas nuo paraiškos gauti valstybės pagalbą gavimo dienos patikrina, ar pateikti ir išsamiai užpildyti Apraše nurodyti dokumentai, pagrindžiantys atitiktį Socialinių įmonių įstatyme nustatytoms sąlygoms atitinkamai pagalbai gauti.

Nustačius, jog pateikta paraiška ir visi pateikti i dokumentai yra užpildyti tinkamai, pildo šio reglamento 1 ir 2 priedus bei tikrina atitiktį Užimtumo tarnybos direktoriaus įsakymu nustatytiems prioritetams kalendoriniams metams, kai nagrinėjamos paraiškos gauti subsidijas neįgalių darbuotojų darbo vietoms įsteigti ir jų darbo priemonėms įsigyti, neįgalių darbuotojų darbo vietoms pritaikyti ir jų darbo priemonėms pritaikyti ar neįgalių darbuotojų darbo aplinkai, gamybinėms ir poilsio patalpoms pritaikyti.

Jeigu pateikti ne visi dokumentai ar pateikti netinkamai  užpildyti  dokumentai, raštu kreipiamasi į socialinę įmonę dėl papildomos informacijos ar paaiškinimų pateikimo, nustatant terminą, bet ne ilgesnį kaip 10 darbo dienų nuo informacijos apie nustatytus trūkumus pateikimo socialinei įmonei dienos.

17. Darbo grupės posėdžio sekretorius, prieš 3 darbo dienas iki planuojamo posėdžio dienos, Darbo grupės nariams pateikia užpildytus šio reglamento 1 ir 2 priedus bei pateikia nuorodas į registrą, kuriame patalpintos svarstomos paraiškos.

18. Darbo grupės posėdžio metu, Darbo grupės posėdžio sekretorius arba į Darbo grupės posėdį pakviestas Vilniaus KAD atsakingas darbuotojas, administruojantis socialinę įmonę, pristato Darbo grupės nariams socialinės įmonės pateiktą paraišką bei kitą turimą informaciją. Darbo grupės nariai pereina prie svarstymo. Jei Darbo grupės posėdžio metu  nustatoma, kad dokumentuose pateikta informacija nėra teisinga ar nėra pakankama ar Darbo grupės nariai turi papildomų klausimų, kreipiamasi į socialinę įmonę dėl papildomos informacijos ar paaiškinimų pateikimo, nustatant terminą iki kada turi pateikti papildomą informaciją ar paaiškinimus. Gavus papildomą informaciją, organizuojamas kitas Darbo grupės posėdis.

19. Darbo grupės posėdžiai taip pat gali vykti nuotoliniu būdu, naudojantis elektroninių ryšių priemonėmis (Microsoft Teams, Skype ir kt.). Darbo grupės nariai iki posėdžio susipažįsta su paraiškomis, registruotomis Užimtumo tarnybos dokumentų valdymo sistemoje (toliau – DocLogix), o posėdžio medžiaga jiems pateikiama, išsiunčiant dokumentų kopijas ir kitą informaciją elektroniniu paštu.

20. Darbo grupės nariai, išnagrinėję socialinių įmonių pateiktas paraiškas, prie jų pridėtus dokumentus ir užpildytus šio reglamento 1 ir 2 priedus, nustato, ar tenkinamos visos Socialinių įmonių įstatyme išdėstytos sąlygos bei Aprašo reikalavimai. Darbo grupė teikia Užimtumo tarnybos direktoriui rekomendacijas dėl valstybės pagalbos socialinei įmonei skyrimo/neskyrimo.

21. Darbo grupės posėdžio darbotvarkę Darbo grupės nariai turi gauti ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki posėdžio.

22. Darbo grupės nariai, tiesiogiai ar netiesiogiai suinteresuoti svarstomu klausimu, privalo apie tai pranešti Darbo grupės pirmininkui ir nusišalinti. Jeigu svarstomu klausimu tiesiogiai ar netiesiogiai suinteresuotas Darbo grupės pirmininkas, jis informuoja apie tai Darbo grupės narius ir nusišalina. Tokiu atveju Užimtumo tarnybos direktoriaus įsakymu nušalinamas Darbo grupės pirmininkas ir šiam posėdžiui paskiriamas kitas Darbo grupės pirmininkas.

23. Paaiškėjus, kad priimant sprendimą buvo kilęs interesų konfliktas nenusišalinus tiesiogiai ar netiesiogiai svarstomu klausimu suinteresuotam Darbo grupės nariui, priimtas sprendimas, kurį priimant kilo interesų konfliktas, panaikinamas, o po 3 darbo dienų organizuojamas pakartotinis Darbo grupės posėdis dėl to paties klausimo svarstymo. Pakartotino svarstymo metu suinteresuotas Darbo grupės narys, dėl kurio dalyvavimo priimtas sprendimas buvo panaikintas, nuo klausimo svarstymo nušalinamas.

24. Darbo grupės posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė Darbo grupės narių.

25. Darbo grupės nariai sprendimus priima bendru sutarimu. Kai bendras sutarimas nepasiekiamas, sprendimas priimamas paprasta posėdyje dalyvaujančių Darbo grupės narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemiamas yra Darbo grupės pirmininko balsas.

26. Darbo grupės sekretorius yra Užimtumo tarnybos direktoriaus įsakymu paskirtas darbuotojas. Jis protokoluoja Darbo grupės posėdžius pagal šio reglamento 3 priede nustatytus reikalavimus ir techniškai juos aptarnauja.

27. Protokolą pasirašo visi posėdyje dalyvavę Darbo grupės nariai. Jei posėdis vyko nuotoliniu būdu, Komisijos protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius. Darbo grupės sekretorius per 2 darbo dienas po nuotoliniu būdu įvykusio Darbo grupės posėdžio, elektroniniu paštu Darbo grupės nariams išsiunčia protokolo projektą. Darbo grupės nariai elektroniniu paštu informuoja Darbo grupės sekretorių, kad su protokolo projektu susipažino ir pastabų neturi arba pateikia pastabas. Pagal pastabas pakoreguotas protokolo projektas elektroniniu paštu siunčiamas Darbo grupės nariams pakartotinai. Posėdžių protokolai registruojami DocLogix.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

28. Darbo grupės sprendimai yra rekomendacinio pobūdžio.

29. Darbo grupės darbo organizavimo išlaidos padengiamos iš Užimtumo tarnybai išlaikyti skirtų lėšų.

30. Darbo grupės posėdžiams patalpas suteikia Užimtumo tarnyba.

________________

Priedo pakeitimai:

Nr. V-72, 2022-03-10, paskelbta TAR 2022-03-14, i. k. 2022-04696

 

part_180e824f80d54f27aed5f2e08e1f7031_end


 

Paraiškų dėl valstybės pagalbos skyrimo

socialinėms įmonėms svarstymo darbo grupės

darbo reglamento

1 priedas

 

(Pažymos apie socialinės įmonės atitikimą sąlygoms visų rūšių valstybės pagalbai gauti forma)

 

PAŽYMA

APIE SOCIALINĖS ĮMONĖS ATITIKIMĄ SĄLYGOMS VISŲ RŪŠIŲ VALSTYBĖS PAGALBAI GAUTI

_______________

(data)

EIL. NR.

REIKALAVIMAI VALSTYBĖS PAGALBAI GAUTI

DUOMENYS/VERTINIMAS

KOMENTARAS

1.

Bendrieji duomenys:

 

1.1.

Socialinės įmonės pavadinimas, buveinės adresas

 

 

1.2.

Socialinės įmonės statuso suteikimo data

 

 

1.3.

Prašomos valstybės pagalbos rūšies pavadinimas

 

 

1.4.

Prašomos valstybės pagalbos dydis (Eur)

 

 

1.5.

Prašomos valstybės pagalbos tikslas

 

 

2.

Dirbantieji (prašymo teikimo mėnesį) atitinka Socialinių įmonių įstatymo (toliau – Įstatymas) 14 straipsnio 1 dalies 2 punkto reikalavimus

Atitinka/Neatitinka

 

2.1.

Priklausantys tikslinėms asmenų grupėms (skaičius % nuo bendro darbuotojų skaičiaus):

/

 

2.1.1.

Neįgalieji (skaičius % nuo bendro darbuotojų skaičiaus):

/

 

2.1.2.

0-25 darbingumo lygio

/

 

2.1.3.

30-40 darbingumo lygio

/

 

2.1.4.

45-55 darbingumo lygio

/

 

2.1.5.

Sunkaus neįgalumo lygio

/

 

2.1.6.

Vidutinio neįgalumo lygio

/

 

2.1.7.

Lengvo neįgalumo lygio

/

 

2.1.8.

Didelių specialiųjų poreikių lygio

/

 

2.1.9.

Vidutinių specialiųjų poreikių lygio

/

 

2.1.10.

Nedidelių specialiųjų poreikių lygio

/

 

 

3.

Sąlygų visų rūšių valstybės pagalbai gauti tenkinimas (Įstatymo 14 str. 1 d.):

Tenkinama/Netenkinama

 

3.1.

Paraiškos teikėjas paraiškos gauti valstybės pagalbą pateikimo, sprendimo priėmimo laikotarpiu ir laikotarpiu, už kurį prašoma valstybės pagalbos, turi socialinės įmonės statusą (Įstatymo 14 str. 1 d. 1 p.)

Taip/Ne

 

3.2.

Paraiškos gauti valstybės pagalbą pateikimo, sprendimo priėmimo laikotarpiu ir laikotarpiu, už kurį prašoma valstybės pagalbos, darbuotojų atitikimas Įstatymo 14 str. 1 d. 2 p.

Taip/Ne

 

3.3.

Paraiškos gauti valstybės pagalbą pateikimo, sprendimo priėmimo laikotarpiu ir laikotarpiu, už kurį prašoma valstybės pagalbos, socialinė įmonė atitinka konkrečios subsidijos teikimą reglamentuojančio Įstatymo straipsnio nuostatas (Įstatymo 14 str. 1 d. 3 p.)

Taip/Ne

 

3.4.

Paraiškos gauti valstybės pagalbą pateikimo ir sprendimo dėl valstybės pagalbos teikimo priėmimo metu nesprendžiamas socialinės įmonės statuso panaikinimo klausimas (Įstatymo 14 str. 1 d. 4 p.);

Taip/Ne

 

3.5.

Socialinė įmonė neturi įsiskolinimų (Įstatymo 14 str. 1 d. 5 p.):

Taip/Ne

 

3.5.1.

- savo darbuotojams

Taip/Ne

 

3.5.2.

- neturi neatidėtų įsiskolinimų Valstybinio socialinio draudimo fondui, Privalomojo sveikatos draudimo fondui,

Taip/Ne

 

3.5.3.

- neturi neatidėtų įsiskolinimų Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui ir (ar) savivaldybių biudžetams;

Taip/Ne

 

3.6.

Socialinės įmonės Pažymoje apie planuojamą valstybės pagalbos lėšų poreikį ir numatomas vykdyti veiklas 36 mėnesių laikotarpiu (toliau – Pažyma) nurodytas planuojamas valstybės pagalbos poreikis (pagal atskiras valstybės pagalbos socialinei įmonei rūšis) ir veiklos turi atitikti teikiamoje paraiškoje gauti valstybės pagalbą nurodytą valstybės pagalbą nurodytą valstybės pagalbos lėšų poreikį ir veiklas (Eur) (Įstatymo 14 str.1 d. 6 punktas)

Pažymoje__________ /

(valstybės pagalbos rūšis ir dydis)

Paraiškoje _____________;                 (valstybės pagalbos rūšis ir dydis)

Taip/Ne

 

3.7.

Paraiškos gauti valstybės pagalbą pateikimo, sprendimo priėmimo laikotarpiu ir laikotarpiu, už kurį prašoma valstybės pagalbos, socialinė įmonė vykdo Įstatymo 7 straipsnyje nustatytas pareigas (Įstatymo 14 str. 1 d. 7 p.)

Taip/Ne

 

3.7.1.

Ar socialinė įmonė įdarbina ne mažiau negu Įstatymo 14 straipsnio 1 dalies 2 punkte nustatyta tikslinėms grupėms priklausančių asmenų (Įstatymo 7 str. 1 d. 1 p.)

Taip/Ne

 

3.7.2.

Ar turi atsidariusi specialią socialinės įmonės sąskaitą, esančią Lietuvos Respublikoje ar kitoje Europos ekonominės erdvės valstybėje veikiančioje kredito, mokėjimo ir (ar) elektroninių pinigų įstaigoje, valstybės pagalbai gauti (Įstatymo 7 str. 1 d.. 2 p.)

Taip/Ne

 

3.7.3.

Ar Įstatymo 4 straipsnio 1 dalyje nurodytoms tikslinėms grupėms priklausantiems asmenims priskaičiuotą darbo užmokestį moka atlikdama mokėjimo pavedimą (Įstatymo 7 str. 1 d. 3 p.)

Taip/Ne

 

3.7.4.

Ar įgyvendina priemones, skirtas asmenų, priklausančių tikslinėms grupėms, darbiniams ir socialiniams įgūdžiams lavinti ir socialinei integracijai pagal tikslinėms grupėms priklausančių asmenų darbinių ir socialinių įgūdžių lavinimo ir socialinės integracijos priemonių planą (Įstatymo 7 str. 1 d. 4 p.)

Taip/Ne

 

3.7.5.

Ar pagal Vyriausybės įgaliotos institucijos nustatytą struktūrą, ir, atsižvelgusi Įstatymo 7 str. 4 dalyje nurodytus rodiklių kriterijus, iki einamųjų metų gruodžio 1 dienos Vyriausybės įgaliotai institucijai pateikia kitų kalendorinių metų tikslinėms grupėms priklausančių asmenų darbinių ir socialinių įgūdžių lavinimo ir socialinės integracijos priemonių planą pagal Vyriausybės įgaliotos institucijos nustatytą struktūrą (Įstatymo 7 str. 1 d. 4 p.)

Taip/Ne

 

3.7.6.

Ar sąžiningai naudojasi teisės aktų suteiktomis teisėmis ir lengvatomis (Įstatymo 7 str. 1 d. 5 p.)

Taip/Ne

 

3.7.7.

Ar naudoja gautas valstybės pagalbos lėšas tik Įstatymo 2 straipsnyje nurodytu tikslu (Įstatymo 7 str. 1 d. 6 p.)

Taip/Ne

 

3.7.8.

Ar sudaro sąlygas Valstybinei darbo inspekcijai atlikti socialinių įmonių veiklos priežiūrą (Įstatymo 7 str. 1 d. 7 p.)

Taip/Ne

 

3.7.9.

Ar saugo asmens duomenis, patvirtinančius darbuotojų priklausymą tikslinėms grupėms, ir užtikrinti jų saugumą (Įstatymo 7 str. 1 d. 8 p.)

Taip/Ne

 

3.7.10.

Ar kas mėnesį iki kito mėnesio 15 dienos pateikia Užimtumo tarnybai ataskaitas apie tikslinėms grupėms priklausančių darbuotojų skaičių, jų dalį iš visų socialinės įmonės darbuotojų (Įstatymo 7 str. 1 d. 8 p.)

Taip/Ne

 

3.7.11.

Ar kas ketvirtį iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 25 dienos, o metams pasibaigus – iki kitų einamųjų metų kovo 1 dienos teikia Užimtumo tarnybai Socialinių įmonių ataskaitų apie iš visų šaltinių gautą ir panaudotą valstybės pagalbą teikimo tvarkos apraše nurodytą iš visų šaltinių gautos ir panaudotos valstybės pagalbos ataskaitą (Įstatymo 7 str. 1 d. 9 p.)

Taip/Ne

 

3.7.12.

Ar iki kitų einamųjų metų liepos 1 dienos pateikia pelno panaudojimo socialinės įmonės veiklos tikslams, susijusiems su socialinėse įmonėse įdarbinamų asmenų tikslinių grupių grįžimo į darbo rinką ir jų socialinės integracijos skatinimu, socialinės atskirties mažinimu, ataskaitą (Įstatymo 7 str. 1 d. 9 p.)

Taip/Ne

 

3.7.13.

Ar Užimtumo tarnybai pateikia socialinės įmonės metinių finansinių ataskaitų rinkinius, jeigu sudaryti metinių finansinių ataskaitų rinkinius prievolė yra nustatyta Lietuvos Respublikos įmonių finansinės atskaitomybės įstatyme ar socialinės įmonės steigimo dokumentuose ir jeigu šių duomenų nėra Juridinių asmenų registre (Įstatymo 7 str. 1 d. 10 p.)

Taip/Ne

 

3.7.14.

Ar likus 2 mėnesiams iki pažymos apie planuojamą valstybės pagalbos lėšų poreikį ir numatomas vykdyti veiklas 36 mėnesių laikotarpiu galiojimo laikotarpio pabaigos, pateikia Vyriausybės įgaliotai institucijai naują Vyriausybės įgaliotos institucijos nustatytos formos pažymą apie planuojamą valstybės pagalbos lėšų poreikį ir numatomas vykdyti veiklas, kurioje nurodomas valstybės pagalbos lėšų poreikis ir numatomos vykdyti veiklos 36 mėnesių laikotarpiu (Įstatymo 7 str. 1 d. 11 p.)

Taip/Ne

 

3.7.15.

Ar per kalendorinius metus gautos pajamos iš veiklos, kuri nėra įtraukta į Vyriausybės patvirtintą socialinių įmonių neremtinų veiklos rūšių sąrašą, ir šios pajamos nėra mažesnės negu per kalendorinius metus suteikta valstybės pagalba (Įstatymo 7 str. 1 d. 12 p.)

Taip/Ne

 

3.7.16.

Ar duomenis apie gautą valstybės pagalbą saugo 10 metų.

(Įstatymo 7 str. 1 d. 13 p.)

Taip/Ne

 

3.7.17.

Ar socialinė įmonė nėra pripažinta kalta dėl sunkaus ar labai sunkaus nusikaltimo padarymo, dėl nusikaltimo valstybės tarnybai ir viešiesiems interesams ar korupcinio pobūdžio nusikaltimo padarymo ir socialinės įmonės vadovas ar jo įgaliotas asmuo, neturi neišnykusio ar nepanaikinto teistumo dėl minėtų nusikalstamų veikų (Įstatymo 7 str. 2 d.)

Taip/Ne

 

3.7.18.

Ar socialinė įmonė, jos vadovas ar jo įgaliotas asmuo nėra pripažinti kaltais dėl baudžiamojo nusižengimo valstybės tarnybai ir viešiesiems interesams ar korupcinio pobūdžio baudžiamojo nusižengimo padarymo, kai nuo apkaltinamojo nuosprendžio įsiteisėjimo dienos nėra praėję 3 metai (Įstatymo 7 str. 2 d.)

Taip/Ne

 

3.7.19.

Ar Socialinės įmonės vadovas ar jo įgaliotas asmuo per paskutinius vienus metus iki kreipimosi dėl socialinės įmonės statuso suteikimo dienos pagal Užimtumo įstatymą įsigaliojusiu sprendimu nebuvo baustas už nelegalų darbą arba nebuvo paskirta bauda už padarytą administracinį nusižengimą, numatytą Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 95 straipsnyje, arba nebuvo paskirta bauda už Administracinių nusižengimų kodekso 96, 97, 99, 100 ir 150 straipsniuose numatytą administracinį nusižengimą, padarytą pakartotinai (Įstatymo 7 str. 3 d.)

Taip/Ne

 

3.7.20.

Ar socialinė įmonė yra parengusi tikslinėms grupėms priklausančių asmenų darbinių ir socialinių įgūdžių lavinimo ir socialinės integracijos priemonių planą pagal šiuos rodiklių kriterijus:

1) per kalendorinius metus į darbinių ir socialinių įgūdžių lavinimo ir socialinės integracijos priemones įtraukti ne mažiau kaip 90 procentų tikslinėms grupėms priklausančių darbuotojų;

2) parinkti darbinių ir socialinių įgūdžių lavinimo ir socialinės integracijos priemones pagal tikslinėms grupėms priklausančių darbuotojų profesinę kvalifikaciją, darbo patirtį, motyvaciją dirbti ir įsitraukti į bendruomenės gyvenimą, bet ne mažiau kaip po dvi darbinių ir socialinių įgūdžių lavinimo priemones ir ne mažiau kaip po dvi socialinės integracijos priemones kalendorinių metų laikotarpiui (Įstatymo 7 str. 4 d.)

Taip/Ne

 

3.7.21.

Ar su darbuotojais, priklausančias tikslinei grupei, sudaromos terminuotos darbo sutartys, nėra sudaromos trumpesniam negu 6 mėnesių laikotarpiui (Įstatymo 5 str. 2 d.)

Taip/Ne

 

3.7.22.

Ar sudarant darbo sutartis su tikslinei grupei priklausančiais asmenimis, nėra sulygstama dėl išbandymo (Įstatymo 5 str. 2 d.)

Taip/Ne

 

3.8.

Ar visos socialinei įmonei skirtos valstybės pagalbos dydis neviršija Įstatymo 25 straipsnyje nurodyto didžiausio leistino valstybės pagalbos dydžio (Įstatymo 14 str. 1 d. 9 p.)

Taip/Ne

 

3.9.

Ar neišduotas vykdomasis raštas iš socialinės įmonės išieškoti valstybės pagalbos lėšas remiantis Europos Komisijos sprendimu, pagal kurį valstybės pagalba skelbiama neteisėta ir nesuderinama su bendrąja rinka (Įstatymo 14 str. 1 d. 10 p.)

Taip/Ne

 

3.10.

Ar siekdama gauti šiame įstatyme ir Reglamente (ES) Nr. 651/2014 nustatytą valstybės pagalbą, socialinė įmonė Vyriausybės įgaliotai institucijai pateikia Vyriausybės įgaliotos institucijos patvirtintame Valstybės pagalbos teikimo socialinėms įmonėms tvarkos apraše nustatytus išsamiai užpildytus dokumentus, pagrindžiančius atitiktį šiame įstatyme nustatytoms sąlygoms valstybės pagalbai gauti. Paraiškos gauti šio įstatymo 13 straipsnio 1 dalies 2, 3 ir 4 punktuose ir 2 dalies 1 punkte nurodytas subsidijas priimamos nuo einamųjų metų sausio 1 dienos iki birželio 30 dienos (Įstatymo 23 str. 6 d..)

 

Taip/Ne

 

 

Pažymą užpildė:

____________________________________________

                                                                                                                                                                                                          (parašas)                              (pareigos, vardas, pavardė)

________________________________

 

Priedo pakeitimai:

Nr. V-46, 2020-02-17, paskelbta TAR 2020-02-18, i. k. 2020-03536

Nr. V-36, 2021-01-28, paskelbta TAR 2021-01-28, i. k. 2021-01552

Nr. V-72, 2022-03-10, paskelbta TAR 2022-03-14, i. k. 2022-04696

 

part_6d0506cebba54afb910d169aa7b667c3_end


 

Paraiškų dėl valstybės pagalbos skyrimo socialinėms įmonėms

svarstymo darbo grupės darbo reglamento

2 priedas

(Pažymos apie socialinės įmonės atitikimą konkrečios subsidijos reikalavimams valstybės pagalbai gauti forma)

 

PAŽYMA

APIE SOCIALINĖS ĮMONĖS ATITIKIMĄ KONKREČIOS SUBSIDIJOS REIKALAVIMAMS VALSTYBĖS PAGALBAI GAUTI

_____________________

(data)

EIL. NR.

REIKALAVIMAI KONKREČIOS SUBSIDIJOS VALSTYBĖS PAGALBAI GAUTI

DUOMENYS/VERTINIMAS

KOMENTARAI

1.

Subsidija darbo užmokesčio ir valstybinio socialinio draudimo įmokoms 

 

 

1.1.

Bendra subsidijos suma, skiriama socialinei įmonei (Eur)

 

 

1.2.

Subsidija pagal tikslines grupes:

Darbuotojų skaičius

Subsidijos dydis (Eur/mėn.)

Subsidijos dydis iki kalendorinių metų pabaigos

(Eur/mėn.* mėn. skaič.)

 

1.2.1.

Neįgalieji :

 

 

 

 

1.2.1.1.

0-25 darbingumo lygio arba turintiems sunkų neįgalumo lygį (subsidijos suma - 75 % darbuotojui tą mėnesį apskaičiuoto darbo užmokesčio ir valstybinio socialinio draudimo įmokų)skiriama bei mokama visą darbuotojo darbo laikotarpį(Įstatymo 15 str. 6 d. 23 str. 4 d.)

 

 

 

 

1.2.1.2.

30-40 darbingumo lygio arba vidutinio neįgalumo lygio (subsidijos suma - 60% darbuotojui tą mėnesį apskaičiuoto darbo užmokesčio ir valstybinio socialinio draudimo įmokų) skiriama bei mokama visą darbuotojo darbo laikotarpį (Įstatymo 15 str. 7 d. , 23 str. 4 d.)

 

 

 

 

1.2.1.3.

45-55 darbingumo lygio arba lengvo neįgalumo lygio (subsidijos suma - 50% darbuotojui tą mėnesį apskaičiuoto darbo užmokesčio ir valstybinio socialinio draudimo įmokų) skiriama bei mokama ne ilgiau kaip 6 mėn. po to kai pirmą kartą įsidarbino socialinėje įmonėje, į šį terminą neįskaičiuojamas Vyriausybės paskelbtos ekstremalios situacijos ir karantino laikotarpis (Įstatymo 15 str. 8 d. ir 23 str. 4 d.)

 

 

 

 

1.2.1.4.

45-55 darbingumo lygio arba lengvo neįgalumo lygio (subsidijos suma - 50% darbuotojui tą mėnesį apskaičiuoto darbo užmokesčio ir valstybinio socialinio draudimo įmokų) skiriama bei mokama visą darbuotojo darbo laikotarpį jei darbuotojui pagal Tarptautinės statistinės ligų ir sveikatos sutrikimų klasifikacijos dešimtąjį leidimą (TLK-10-AM) nustatyta diagnozė žymima kodais F00-F99, H90 ar H91)(Įstatymo 15 str. 8 d. ir 23 str. 4 d.)

 

 

 

 

1.3.

Subsidijos suma darbo užmokesčiui kiekvienam tikslinei asmenų grupei priklausančiam darbuotojui paskaičiuota neviršijant atitinkamo procento nuo kiekvienam socialinėje įmonėje dirbančiam tikslinei grupei priklausančiam darbuotojui tą mėnesį apskaičiuoto darbo užmokesčio, kurio maksimalus dydis nuo kurio skaičiuojama subsidija neviršija 1,5 mėnesį galiojančios Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintos minimalios mėnesinės algos dydžių ir nuo šio darbo užmokesčio paskaičiuoto valstybinio socialinio draudimo sumos (Įstatymo 15 str. 5 d.)

Taip/Ne

 

 

1.4.

Prie paraiškos pateikti dokumentai:

Taip/Ne

 

1.4.1.

Tikslinėms asmenų grupėms priklausančių darbuotojų, įdarbintų po statuso suteikimo, darbo sutarčių kopijos (Aprašo 7.1.1 p.)

Taip/Ne

 

1.4.2.

Darbuotojų priklausymą tikslinei grupei įrodantys dokumentai, patvirtinantys nustatytą neįgalumo lygį arba darbingumo lygį, (Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – NDNT) išduota NDNT direktoriaus patvirtintos formos darbingumo lygio pažyma arba neįgaliojo pažymėjimo kopija), jei jie dar nebuvo pateikti Užimtumo tarnybai arba jei pasikeitė įdarbintų darbuotojų neįgalumo lygis arba darbingumo lygis, arba specialiųjų poreikių lygis (Aprašo 7.1.2 p.)

Taip/Ne

 

1.4.3.

NDNT išduota NDNT direktoriaus patvirtintos formos išvada dėl darbo pobūdžio ir sąlygų (Aprašo 7.1.3 p.)

Taip/Ne

 

1.5.

Įdarbinus asmenis atitinkamos socialinės įmonės faktinis įdarbinimo metu sąrašuose esančių tikslinėms grupėms priklausančių darbuotojų skaičius, palyginti su vidutiniu sąrašuose esančių darbuotojų skaičiumi per praėjusius 12 kalendorinių mėnesių, nepadidėja dėl darbuotojų atleidimo Lietuvos Respublikos darbo kodekso 55, 56, 58 ar 60 straipsniuose nustatytais pagrindais (Įstatymo 15 str. 4 d.)

Taip/Ne

 

2.

Subsidija neįgalių darbuotojų darbo vietoms įsteigti ir jų darbo priemonėms įsigyti

 

 

2.1.

Subsidijos darbo vietų steigimui suma (Eur)

 

 

2.2.

Subsidija neįgalaus darbuotojo darbo vietai įsteigti neviršija 31,03 subsidijos skyrimo mėnesį galiojančios Vyriausybės patvirtintos minimaliosios mėnesinės algos dydžių (Įstatymo 16 str. 9 d.)

Taip/Ne

 

2.3.

Subsidija neįgalaus darbuotojo darbo vietai įsteigti neviršija 19,39 subsidijos skyrimo mėnesį galiojančios Vyriausybės patvirtintos minimaliosios mėnesinės algos dydžių (Įstatymo 16 str. 8 d.)

Taip/Ne

 

2.3.1.

Subsidija neįgalaus darbuotojo darbo vietai įsteigti neviršija 19,39 subsidijos skyrimo mėnesį galiojančios Vyriausybės patvirtintos minimaliosios mėnesinės algos dydžių kai steigiamai darbo vietai numatoma įsigyti naudota įranga (Įstatymo 16 str. 8 d.)

Taip/Ne

 

2.3.2.

Subsidija neįgalaus darbuotojo darbo vietai įsteigti neviršija 19,39 subsidijos skyrimo mėnesį galiojančios Vyriausybės patvirtintos minimaliosios mėnesinės algos dydžių kai steigiama daugiau negu 5 darbo vietos (Įstatymo 16 str. 8 d.)

Taip/Ne

 

2.4.

Steigiamų darbo vietų skaičius

 

 

2.4.1.

Steigiamos darbo vietos pagal tikslines grupes:

Steigiamų darbo vietų skaičius

Visos išlaidos steigiamoms darbo vietoms (Eur)

Subsidijos suma (Eur)

 

2.4.2.

0-25 darbingumo lygio arba sunkaus neįgalumo lygio (subsidijos dydis - 80 % visų neįgalaus darbuotojo darbo vietai įsteigti ir jo darbo priemonėms įsigyti reikalingų išlaidų) (Įstatymo 16 str. 5 d.)

 

 

 

 

2.4.3.

30-40 darbingumo lygio ar vidutinio neįgalumo lygio (subsidijos dydis - 70 % visų neįgalaus darbuotojo darbo vietai įsteigti ir jo darbo priemonėms įsigyti reikalingų išlaidų) (Įstatymo 16 str. 6 d.)

 

 

 

 

2.4.4.

45-55 darbingumo lygio arba lengvo neįgalumo lygio (subsidijos dydis - 65 % visų neįgalaus darbuotojo darbo vietai įsteigti ir jo darbo priemonėms įsigyti reikalingų išlaidų) (Įstatymo 16 str. 7 d.)

 

 

 

 

2.5.

Pateikti dokumentai:

Taip/Ne

 

2.5.1.

Turto nuosavybės ar valdymo teisę ne mažiau kaip 36 mėn. nuo numatomos darbo vietos įsteigimo (pritaikymo) patvirtinančių dokumentų kopijos, kai teikiama paraiška gauti subsidiją neįgalių darbuotojų , priklausančių Įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 1 ir 2 punktuose nurodytoms tikslinėms grupėms, darbo vietų steigimui (Aprašo 7.2.1 p. p.)

Taip/Ne

 

2.5.2.

Turto nuosavybės ar valdymo teisę ne mažiau kaip 12 mėn. nuo numatomos darbo vietos įsteigimo (pritaikymo) patvirtinančių dokumentų kopijos, kai teikiama paraiška gauti subsidiją neįgalių darbuotojų , priklausančių Įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 3 punkte nurodytoms tikslinėms grupėms, darbo vietų steigimui (Aprašo 7.2.1 p. p.)

Taip/Ne

 

2.5.3.

Dokumentai, pagrindžiantys lėšų poreikį (patalpų remonto darbų, darbo vietos įrengimo projektai ir jų sąmatos, steigiamai darbo vietai reikalingų darbo priemonių ar techninės pagalbos priemonių neįgaliesiems poreikio pagrindimas pagal darbo pobūdį (technologinis darbo proceso aprašymas)

(Aprašo 7.2.2 p. p.)

(Nurodomas pateiktų dokumentų sąrašas)

 

2.5.4.

Ne mažiau kaip 3 tiekėjų pasiūlymai dėl kiekvieno planuojamo įsigyti įrenginio (mašinos, aparato, prietaiso, įrankio, įtaiso)

(Aprašo 7.2.3 p. p.)

Taip/Ne

 

2.5.5.

Socialinės įmonės sutarčių su įmonėmis dėl paslaugų teikimo kopijos, jei socialinė įmonė paslaugas teikia ne jai nuosavybės ar valdymo teise priklausančiose patalpose (tikslinės grupės darbuotojai dirba (teikia paslaugas) ne socialinei įmonei nuosavybės ar valdymo teise priklausančiose patalpose);

(Aprašo 7.2.4 p. p.)

Taip/Ne

 

2.6.

Pateikta paraiška tenkina Įstatymo 16 str. 2 d. sąlygas:

Taip/Ne

 

2.6.1.

Į įsteigtą naują darbo vietą įdarbinus bent vieną tikslinei asmenų grupei priklausantį asmenį, atitinkamą mėnesį vidutinis socialinės įmonės sąrašuose esančių darbuotojų skaičius padidės, palyginti su vidutiniu sąrašuose esančių darbuotojų skaičiumi per praėjusius 12 kalendorinių mėnesių, išskyrus atvejus kai nepadidėja dėl darbuotojų atleidimo pagal Darbo kodekso 55, 56, 58 ar 60 straipsniuose numatytais pagrindais (Įstatymo 16 str. 2 d. 1 p.)

Taip/Ne

 

2.6.2.

Įsteigta darbo vieta bus išlaikyta ne trumpiau kaip 36 mėnesius, kai jose įdarbinti Įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 1 ir 2 punktuose nurodytoms tikslinėms grupėms priklausantys asmenys (Įstatymo 16 str. 2 d. 2 p.)

Taip/Ne

 

2.6.3.

Įsteigta darbo vieta bus išlaikyta ne trumpiau kaip 12 mėnesių, kai jose įdarbinti Įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 3 punkte nurodytoms tikslinėms grupėms priklausantys asmenys (Įstatymo 16 str. 2 d. 2 p.)

Taip/Ne

 

2.6.4.

Paraiškoje patvirtinama, kad be Užimtumo tarnybos sutikimo nebus keičiamos įsteigtoje darbo vietoje įdarbintų Įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 1, 2 ir 3 punktuose nurodytoms tikslinėms grupėms priklausančių asmenų funkcijos ar darbovietė, nurodytos šių asmenų darbo sutartyse (Įstatymo 16 str. 2 d. 3 p.)

Taip/Ne

 

2.6.5.

Planuojamos įsigyti darbo priemonės nebus įsigyjamos iš su socialine įmone susijusių įmonių (Įstatymo 16 str. 2 d. 4 p.)

Taip/Ne

 

2.6.6.

Pateikta paraiška atitinka Užimtumo tarnybos nustatytus prioritetus kalendoriniams metams (Įstatymo 16 str. 2 d. 5 p.)

Taip/Ne

 

2.7.

Valstybės pagalbą prašoma skirti neįgalių darbuotojų darbo vietoms įsteigti ir jų darbo priemonėms įsigyti šioms išlaidoms padengti:

Taip/Ne

 

2.7.1.

Neįgalių darbuotojų darbo procese naudojamiems darbo įrenginiams (mašinoms, aparatams, prietaisams, įrankiams, įtaisams) ar kitiems reikmenims, kurių reikia tik neįgaliam darbuotojui savo darbo funkcijoms atlikti, įsigyti ir montuoti (įrengti) (Įstatymo 16 str. 4 d. 1 p.)

Taip/Ne

 

2.7.2.

Socialinės įmonės nuosavybės teise valdomų patalpų remontui, reikalingam darbo vietoms įkurti. Šios išlaidos pagal pateiktą sąmatą negali viršyti 50 procentų darbo vietai steigti prašomos subsidijos dydžio (Įstatymo 16 str. 4 d. 2 p.)

Taip/Ne

 

2.7.3.

Įsigytų darbo priemonių draudimui apmokėti (Įstatymo 16 str. 4 d. 3 p.)

Taip/Ne

 

2.7.4.

Įstatymo 16 straipsnio 8 dalyje nurodyto socialinės įmonės numatomo įsigyti turto vertinimui. (Įstatymo 16 str. 4 d. 4 p.)

Taip/Ne

 

2.8.

Paraiška Užimtumo tarnybai pateikta nuo einamųjų metų sausio 1 d. iki birželio 30 d.

Taip/Ne

 

2.9.

Paraiška pateikta vieną kartą per metus.

Taip/Ne

 

3.

Subsidija neįgalių darbuotojų darbo vietoms pritaikyti ir jų darbo priemonėms įsigyti

 

 

3.1.

Subsidijos darbo vietų pritaikymui suma (Eur)

 

 

3.2.

Subsidija neįgalaus darbuotojo darbo vietai pritaikyti neviršija 31,03 subsidijos skyrimo mėnesį galiojančios Vyriausybės patvirtintos minimaliosios mėnesinės algos dydžio (Įstatymo 17 str. 8 d.)

Taip/Ne

 

3.3.

Pritaikomų darbo vietų skaičius

 

 

3.3.1.

Pritaikomos darbo vietos pagal tikslines grupes:

Steigiamų darbo vietų skaičius

Visos išlaidos steigiamoms darbo vietoms (Eur)

Subsidijos suma (Eur)

 

3.3.2.

0-25 darbingumo lygio arba sunkaus neįgalumo lygio (subsidijos dydis - 80 % visų neįgalaus darbuotojo darbo vietai pritaikyti ir jo darbo priemonėms įsigyti reikalingų išlaidų) (Įstatymo 17 str. 5 d.)

 

 

 

 

3.3.3.

30-40 darbingumo lygio ar vidutinio neįgalumo lygio (subsidijos dydis - 70 % visų neįgalaus darbuotojo darbo vietai pritaikyti ir jo darbo priemonėms įsigyti reikalingų išlaidų) (Įstatymo 17 str. 6 d.)

 

 

 

 

3.3.4.

45-55 darbingumo lygio arba lengvo neįgalumo lygio (subsidijos dydis - 65 % visų neįgalaus darbuotojo darbo vietai pritaikyti ir jo darbo priemonėms įsigyti reikalingų išlaidų) (Įstatymo 17 str. 7 d.)

 

 

 

 

3.4.

Pateikti dokumentai:

Taip/Ne

 

3.4.1.

Turto nuosavybės ar valdymo teisę ne mažiau kaip 36 mėn. nuo numatomos darbo vietos įsteigimo (pritaikymo) patvirtinančių dokumentų kopijos, kai teikiama paraiška gauti subsidiją neįgalių darbuotojų , priklausančių Įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 1 ir 2 punktuose nurodytoms tikslinėms grupėms, darbo vietų pritaikymui (Aprašo 7.2.1 p. p.)

Taip/Ne

 

3.4.2.

Turto nuosavybės ar valdymo teisę ne mažiau kaip 12 mėn. nuo numatomos darbo vietos įsteigimo (pritaikymo) patvirtinančių dokumentų kopijos, kai teikiama paraiška gauti subsidiją neįgalių darbuotojų , priklausančių Įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 3 punkte nurodytoms tikslinėms grupėms, darbo vietų pritaikymui (Aprašo 7.2.1 p. p.)

Taip/Ne

 

3.4.3.

Dokumentai, pagrindžiantys lėšų poreikį (patalpų remonto darbų, darbo vietos įrengimo projektai ir jų sąmatos, pritaikomai darbo vietai reikalingų darbo priemonių ar techninės pagalbos priemonių neįgaliesiems poreikio pagrindimas pagal darbo pobūdį (technologinis darbo proceso aprašymas)

(Aprašo 7.2.2 p. p.)

(Nurodomas pateiktų dokumentų sąrašas)

 

3.4.4.

Ne mažiau kaip 3 tiekėjų pasiūlymai dėl kiekvieno planuojamo įsigyti įrenginio (mašinos, aparato, prietaiso, įrankio, įtaiso);

(Aprašo 7.2.3 p. p.)

Taip/Ne

 

3.4.5.

Socialinės įmonės sutarčių su įmonėmis dėl paslaugų teikimo kopijos, jei socialinė įmonė paslaugas teikia ne jai nuosavybės ar valdymo teise priklausančiose patalpose (tikslinės grupės darbuotojai dirba (teikia paslaugas) ne socialinei įmonei nuosavybės ar valdymo teise priklausančiose patalpose) (Aprašo 7.2.4 p. p.)

Taip/Ne

 

3.5.

Pateikta paraiška atitinka visas Įstatymo 17 str. 2 d. nustatytas sąlygas:

Taip/Ne

 

3.5.1.

Pritaikyta darbo vieta bus išlaikyta ne trumpiau kaip 36 mėnesius, kai jose dirba šio įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 1 ir 2 punktuose nurodytoms tikslinėms grupėms priklausantys asmenys (Įstatymo 17 str. 2 d. 1 p.)

Taip/Ne

 

3.5.2.

Pritaikyta darbo vieta bus išlaikyta ne trumpiau kaip 12 mėnesių, kai jose dirba šio įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 3 punkte nurodytoms tikslinėms grupėms priklausantys asmenys (Įstatymo 17 str. 2 d. 1 p.)

Taip/Ne

 

3.5.3.

Be Vyriausybės įgaliotos institucijos sutikimo nebus keičiamos pritaikytoje darbo vietoje dirbančių Įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 1, 2 ir 3 punktuose nurodytoms tikslinėms grupėms priklausančių asmenų funkcijos ar darbovietė, nurodytos šių asmenų darbo sutartyse (Įstatymo 17 str. 2 d. 2 p.)

Taip/Ne

 

3.5.4.

Nurodytai darbo vietai pritaikyti priemonės nebus įsigyjamos iš su socialine įmone susijusių įmonių (Įstatymo 17 str. 2 d. 3 p.)

 

 

3.5.5.

Pateikta paraiška gauti subsidiją neįgalių darbuotojų darbo vietoms pritaikyti ir jų darbo priemonėms pritaikyti atitinka nustatytus prioritetus kalendoriniams metams. (Įstatymo 17 str. 2 d. 4 p.)

Taip/Ne

 

3.6.

Valstybės pagalbą prašoma skirti neįgalių darbuotojų darbo vietoms pritaikyti ir jų darbo priemonėms pritaikyti šioms išlaidoms padengti:

Taip/Ne

 

3.6.1.

Darbo procese naudojamiems darbo įrenginiams (mašinoms, aparatams, prietaisams, įrankiams, įtaisams) ar kitiems reikmenims, kurių reikia tik neįgaliam darbuotojui savo darbo funkcijoms atlikti, projektuoti, gaminti, pirkti ir montuoti (įrengti) (Įstatymo 17 str. 3 d. 1 p.)

Taip/Ne

 

3.6.2.

Papildomoms priemonėms neįgalių darbuotojų darbo vietoms pritaikyti (Įstatymo 17 str. 3 d. 2 p.)

Taip/Ne

 

3.7.

Paraiška Užimtumo tarnybai pateikta nuo einamųjų metų sausio 1 d. iki birželio 30 d.

Taip/Ne

 

3.8.

Paraiška pateikta vieną kartą per metus

Taip/Ne

 

4.

Subsidija tikslinėms grupėms priklausantiems darbuotojams mokyti

 

 

4.1.

Subsidijos suma, skiriama socialinei įmonei (Eur)

 

 

4.2.

Mokymų pavadinimas

 

 

4.3.

Mokymuose dalyvausiančių darbuotojų skaičius

 

 

4.4.

Mokymai skiriami socialinės įmonės veiklai reikalingai darbuotojų kvalifikacijai tobulinti. (Įstatymo 18 str. 1 d.)

Taip/Ne

 

4.5.

Prašoma skirti subsidija tikslinėms asmenų grupėms priklausantiems darbuotojams mokyti sudaro iki 60 % šiam mokymui reikalingų išlaidų (Įstatymo 18 str. 2 d.)

Taip/Ne

 

4.6.

Subsidija vienam tikslinei grupei priklausančiam darbuotojui mokyti neviršija 0,77 subsidijos skyrimo mėnesį galiojančios Vyriausybės patvirtintos minimaliosios mėnesinės algos dydžio (Įstatymo 18 str. 2 d.)

Taip/Ne

 

4.7.

Subsidijos mokymui prašo vidutinė, maža ar labai maža įmonė (tokiu atveju subsidija gali būti padidinta 10 %)(Įstatymo 18 str. 2 d.)

Taip/Ne

 

4.8.

Prie paraiškos pateikti dokumentai:

 

 

4.8.1.

Planuojamų mokymų tema (programa, planas) (Aprašo 7.3.1 p. p.)

Taip/Ne

 

4.8.2.

Socialinės įmonės vadovo patvirtintas mokymuose dalyvausiančių darbuotojų sąrašas (vardai, pavardės (Aprašo 7.3.2 p. p.)

Taip/Ne

 

4.8.3.

Mokymuose dalyvausiančių darbuotojų priklausymą tikslinėms grupėms įrodantys dokumentai (patvirtinantys nustatytą neįgalumo lygį arba darbingumo lygį, arba NDNT išduota NDNT direktoriaus patvirtintos formos darbingumo lygio pažyma arba neįgaliojo pažymėjimo kopija), jei jie dar nebuvo pateikti Užimtumo tarnybai arba jei pasikeitė įdarbintų darbuotojų neįgalumo lygis arba darbingumo lygis (Aprašo 7.3.3 p. p.)

Taip/Ne

 

4.8.4.

NDNT išduota NDNT direktoriaus patvirtintos formos išvada dėl darbo pobūdžio ir sąlygų (Aprašo 7.3.4 p. p.)

Taip/Ne

 

4.8.5.

Ne mažiau kaip 3 tiekėjų pasiūlymai dėl siūlomų programų

(Aprašo 7.3.5 p. p.);

Taip/Ne

 

4.9.

Pateiktoje paraiškoje numatomos išlaidos:

Taip/Ne

 

4.9.1.

Mokytojų (auklėtojų, instruktorių) darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms už faktinį laiką, kai jie tiesiogiai dirba su tikslinėms grupėms priklausančiais darbuotojais, kurie mokosi (Įstatymo 18 str.3 d. 1 p.)

Taip/Ne

 

4.9.2.

Mokytojų (auklėtojų, instruktorių) ir tikslinėms grupėms priklausančių darbuotojų, kurie mokosi, su mokymu susijusioms kelionėms (Įstatymo 18 str.3 d. 2 p.)

Taip/Ne

 

4.9.3.

Mokymo priemonėms įsigyti (Įstatymo 18 str.3 d. 3 p.)

Taip/Ne

 

4.9.4.

Darbo užmokesčiui ir valstybinio socialinio draudimo įmokoms tikslinėms grupėms priklausantiems darbuotojams, kurie mokosi, apskaičiuotiems už jų mokymosi laiką (Įstatymo 18 str.3 d. 4 p.)

Taip/Ne

 

4.10.

Šios pažymos 4.9.4 papunktyje nurodytų išlaidų bendra suma neviršija pažymos 4.9.1 – 4.9.3 papunkčiuose nurodytų išlaidų sumos (Įstatymo 18 str. 4 d.)

Taip/Ne

 

4.11.

Pateiktoje paraiškoje nėra numatyta išlaidų:

Taip/Ne

 

4.11.1.

Mokesčiui už studijas pagal studijų programas, įtrauktas į Studijų ir mokymo kvalifikacijų registrą (Įstatymo 18 str. 5 d. 1 p.)

Taip/Ne

 

4.11.2.

Mokesčiui už formalųjį profesinį mokymą  (Įstatymo 18 str. 5 d. 2 p.)

Taip/Ne

 

4.11.3.

Mokesčiui už mokslą užsienio šalių mokymo įstaigose (Įstatymo 18 str. 5 d. 3 p.)

Taip/Ne

 

4.12.

Paraiška Užimtumo tarnybai pateikta nuo einamųjų metų sausio 1 d. iki birželio 30 d.

Taip/Ne

 

4.13.

Paraiška pateikta vieną kartą per metus

Taip/Ne

 

5.

Subsidija neįgalių darbuotojų darbo aplinkai, gamybinėms ir poilsio patalpoms pritaikyti

 

 

5.1.

Subsidijos suma, skiriama socialinei įmonei (Eur)

 

 

5.2.

Subsidija vieno neįgalaus darbuotojo darbo aplinkai, gamybinėms ir poilsio patalpoms pritaikyti ne didesnė kaip 4.65 subsidijos skyrimo mėnesį galiojančios Vyriausybės patvirtintos minimaliosios mėnesinės algos dydžio (Įstatymo 19 str. 2 d.)

Taip/Ne

 

5.3.

Darbuotojų, kuriems pritaikoma aplinka, skaičius  pagal tikslines grupes

Darbuotojų, kuriems pritaikoma aplinka, skaičius

Išlaidos pritaikomai aplinkai (Eur)

Subsidijos suma (Eur)

 

5.3.1.

0-25 darbingumo lygio arba sunkaus neįgalumo lygio (subsidijos dydis - 80 % visų neįgalių darbuotojų darbo aplinkai, gamybinėms ir poilsio patalpoms pritaikyti reikalingų išlaidų) (Įstatymo 19 str. 3 d.)

 

 

 

 

5.3.2.

30-40 darbingumo lygio arba vidutinio neįgalumo lygio (subsidijos dydis - 70 % visų neįgalių darbuotojų darbo aplinkai, gamybinėms ir poilsio patalpoms pritaikyti reikalingų išlaidų) (Įstatymo 19 str. 4 d.)

 

 

 

 

5.4.

Paraiškoje numatomos išlaidos:

Taip/Ne

 

5.4.1.

Tiflotechniškai aplinkai įrengti (Įstatymo 19 str. 5 d. 1 p.)

Taip/Ne

 

5.4.2.

Kitiems specialiems įrenginiams, įrangai, be kurių neįgalus darbuotojas dėl negalios nepajėgtų patekti į darbo vietą ar įmonėje esančias poilsio patalpas, pirkti, projektuoti, gaminti ir montuoti (įrengti) (Įstatymo 19 str. 5 d. 2 p.)

Taip/Ne

 

5.5.

Pateikti dokumentai:

Taip/Ne

 

5.5.1.

Dokumentai, pagrindžiantys lėšų poreikį (patalpų remonto darbų, darbo vietos įrengimo projektai ir jų sąmatos, steigiamai darbo vietai reikalingų darbo priemonių ar techninės pagalbos priemonių neįgaliesiems poreikio pagrindimas pagal darbo pobūdį (technologinis darbo proceso aprašymas)

(Aprašo 7.4.1 p. p.)

Taip/Ne

 

5.5.2.

Ne mažiau kaip 3 tiekėjų pasiūlymai dėl kiekvienos planuojamos įsigyti paslaugos ar planuojamo įsigyti įrenginio (mašinos, aparato, prietaiso, įrankio, įtaiso) (Aprašo 7.4.2 p. p.)

Taip/Ne

 

5.6.

Pateikta paraiška gauti subsidiją neįgalių darbuotojų darbo vietoms pritaikyti ir jų darbo priemonėms pritaikyti atitinka prioritetus kalendoriniams metams. (Įstatymo 19 str.1 d.)

Taip/Ne

 

5.7.

Subsidija neįgalių darbuotojų darbo aplinkai, gamybinėms ir poilsio patalpoms pritaikyti paskutinį kartą socialinei įmonei skirta prieš daugiau nei 36 mėnesius (žymėti, jeigu tokia subsidija buvo skirta)(Įstatymo 19 str. 2 d.)

Taip/Ne

 

5.8.

Paraiška Užimtumo tarnybai pateikta nuo einamųjų metų sausio 1 d. iki birželio 30 d.

Taip/Ne

 

6.

Subsidija administravimo išlaidoms

 

 

6.1.

Bendra subsidijos suma administracinėms išlaidoms (Eur)

 

 

6.2.

Paraiškoje numatomos tik šios administracinės išlaidos:

Taip/Ne

 

6.2.1.

Neįgaliųjų socialinės įmonės vidaus administravimo individualaus ar bendro pobūdžio raštams versti Brailio raštu (Įstatymo 20 str.2 d. 1 p.)

Taip/Ne

 

6.2.2.

Kanceliarinėms priemonėms, būtinoms bendrauti su kurčiaisiais, įsigyti (Įstatymo 20 str.2 d. 2 p.)

Taip/Ne

 

6.2.3.

Specialiai pranešimų ir informacijos pateikimo neįgaliesiems įrangai bei priemonėms įsigyti (Įstatymo 20 str.2 d. 3 p.)

Taip/Ne

 

6.3.

Subsidijos dydis sudaro 70 procentų visų neįgaliųjų socialinės įmonės išlaidų ir nėra didesnis kaip (Įstatymo 20 str.3 d):

Taip/Ne

 

6.3.1.

0,38 subsidijos administravimo išlaidoms skyrimo mėnesį galiojančios Vyriausybės patvirtintos minimaliosios mėnesinės algos dydžio, kai neįgaliųjų socialinės įmonės administravimo išlaidos susidaro dėl nuo 1 iki 20 neįgalių darbuotojų darbo (Įstatymo 20 str.3 d. 1 p.)

Taip/Ne

 

6.3.2.

0,77 subsidijos administravimo išlaidoms skyrimo mėnesį galiojančios Vyriausybės patvirtintos minimaliosios mėnesinės algos dydžio, kai neįgaliųjų socialinės įmonės administravimo išlaidos susidaro dėl nuo 21 iki 40 neįgalių darbuotojų darbo (Įstatymo 20 str.3 d. 2 p.)

Taip/Ne

 

6.3.3.

1,55 subsidijos administravimo išlaidoms skyrimo mėnesį galiojančios Vyriausybės patvirtintos minimaliosios mėnesinės algos dydžio, kai neįgaliųjų socialinės įmonės administravimo išlaidos susidaro dėl 41 ir daugiau neįgalių darbuotojų darbo (Įstatymo 20 str.3 d. 3 p.)

Taip/Ne

 

6.4.

Prie paraiškos pateikti dokumentai:

Taip/Ne

 

6.4.1.

Darbuotojų priklausymą tikslinei grupei įrodantys dokumentai, patvirtinantys nustatytą neįgalumo lygį arba darbingumo lygį, (NDNT išduota NDNT direktoriaus patvirtintos formos darbingumo lygio pažyma arba neįgaliojo pažymėjimo kopija), jei jie dar nebuvo pateikti Užimtumo tarnybai arba jei pasikeitė įdarbintų darbuotojų neįgalumo lygis arba darbingumo lygis (Aprašo 7.5.1 p. p.)

Taip/Ne

 

6.4.2.

NDNT išduota NDNT direktoriaus patvirtintos formos išvada dėl darbo pobūdžio ir sąlygų (Aprašo 7.5.2 p. p.)

Taip/Ne

 

7.

Subsidija transporto išlaidoms

 

 

7.1.

Bendra subsidijos suma transporto išlaidoms (Eur)

 

 

7.2.

Subsidiją transporto išlaidoms skiriama transporto priemonės degalų (benzino, dyzelino dujų) išlaidoms padengti kai (Įstatymo 21 str. 2 d.)

Taip/Ne

 

7.2.1.

Su neįgaliaisiais sudarytos nuotolinio darbo sutartys, jeigu neįgaliųjų socialinė įmonė organizuoja šiems neįgaliesiems dirbti namuose reikalingų medžiagų, detalių, gaminių ir kitų priemonių vežimą į namus ir iš jų (Įstatymo 21 str. 2 d. 1 p.)

Taip/Ne

 

7.2.2.

Socialinė įmonė organizuoja neįgalių darbuotojų vežimą į darbą ir iš darbo (Įstatymo 21 str. 2 d. 2 p.)

Taip/Ne

 

7.3.

Transporto priemonės degalų įsigijimo išlaidos negali viršyti didesniam kaip 80 kilometrų atstumui nuo neįgalių darbuotojų gyvenamosios vietos iki darbovietės įveikti reikalingų išlaidų (Įstatymo 21 str. 3 d.)

Taip/Ne

 

7.4.

Transporto priemonės degalų normos nustatomos vadovaujantis Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatyta tvarka (Įstatymo 21 str. 3 d.)

Taip/Ne

 

7.5.

Subsidijos transporto išlaidoms dydis sudaro 70 procentų visų mėnesio transporto išlaidų ir yra ne didesnis kaip (Įstatymo 21 str.4 d.):

Taip/Ne

 

7.5.1.

0,77 subsidijos transporto išlaidoms skyrimo mėnesį galiojančios Vyriausybės patvirtintos minimaliosios mėnesinės algos dydžio, jeigu neįgaliųjų socialinė įmonė organizuoja nuo 1 iki 20 neįgalių darbuotojų ar jiems dirbti reikalingų medžiagų, detalių, gaminių ir kitų priemonių vežimą į namus ir iš jų (Įstatymo 21 str. 4 d. 1 p.)

Taip/Ne

 

7.5.2.

1,16 subsidijos transporto išlaidoms skyrimo mėnesį galiojančios Vyriausybės patvirtintos minimaliosios mėnesinės algos dydžio, jeigu neįgaliųjų socialinė įmonė organizuoja nuo 21 iki 30 neįgalių darbuotojų ar jiems dirbti reikalingų medžiagų, detalių, gaminių ir kitų priemonių vežimą į namus ir iš jų (Įstatymo 21 str. 4 d. 2 p.)

Taip/Ne

 

7.5.3.

1,55 subsidijos transporto išlaidoms skyrimo mėnesį galiojančios Vyriausybės patvirtintos minimaliosios mėnesinės algos dydžio, jeigu neįgaliųjų socialinė įmonė organizuoja 31 ir daugiau neįgalių darbuotojų ar jiems dirbti reikalingų medžiagų, detalių, gaminių ir kitų priemonių vežimą į namus ir iš jų (Įstatymo 21 str. 4 d. 3 p.)

Taip/Ne

 

7.6.

Prie paraiškos pateikti dokumentai:

 

 

7.6.1.

Neįgalių darbuotojų, kuriems bus organizuotas vežimas į darbą ir iš jo ir kuriems dirbti namuose reikalingos medžiagos, detalės, gaminiai ir kitos priemonės bus vežamos į namus ir iš jų, turinčių sunkų ar vidutinį neįgalumo lygį, ar neįgalių darbuotojų, kuriems nustatytas 40 procentų neviršijantis darbingumo lygis, priklausymą tikslinei grupei įrodantys dokumentai, patvirtinantys nustatytą neįgalumo lygį arba darbingumo lygį, (NDNT išduota NDNT direktoriaus patvirtintos formos darbingumo lygio pažyma arba neįgaliojo pažymėjimo kopija), jei jie dar nebuvo pateikti Užimtumo tarnybai arba jei pasikeitė įdarbintų darbuotojų neįgalumo lygis arba darbingumo lygis (Aprašo 7.6.1 p. p.)

Taip/Ne

 

7.6.2.

Socialinės įmonės vadovo patvirtintas neįgalių darbuotojų, turinčių sunkų ar vidutinį neįgalumo lygį, ar neįgalių darbuotojų, kuriems nustatytas 40 procentų neviršijantis darbingumo lygis, kurie bus vežami į darbą ir iš jo, sąrašas (vardai, pavardės) (Aprašo 7.6.2 p. p.)

Taip/Ne

 

7.6.3.

Socialinės įmonės vadovo patvirtintas neįgalių darbuotojų, turinčių sunkų ar vidutinį neįgalumo lygį, ar neįgalių darbuotojų, kuriems nustatytas 40 procentų neviršijantis darbingumo, kuriems dirbti namuose reikalingos medžiagos, detalės, gaminiai ir kitos priemonės bus vežamos į namus ir iš jų, sąrašas (vardai, pavardės) (Aprašo 7.6.3 p. p.)

Taip/Ne

 

7.6.4.

Socialinės įmonės vadovo patvirtintas maršrutas, kuriuo bus vežami darbuotojai, turintys sunkų ar vidutinį neįgalumo lygį, ar neįgalūs darbuotojai, kuriems nustatytas 40 procentų neviršijantis darbingumo lygis, į darbą ir iš jo ir kuriuo darbuotojams, turintiems sunkų ar vidutinį neįgalumo lygį, ar neįgaliems darbuotojams, kuriems nustatytas 40 procentų neviršijantis darbingumo lygis dirbti namuose reikalingos medžiagos, detalės, gaminiai ir kitos priemonės bus vežamos į namus ir iš jų (Aprašo 7.6.4 p. p.)

Taip/Ne

 

8.

Subsidija asistento išlaidoms

 

 

8.1.

Bendra subsidijos suma, skiriama socialinei įmonei (Eur)

 

 

8.2.

Asistento pagalbos poreikis darbo funkcijoms atlikti nustatytas neįgaliems darbuotojams, turintiems sunkų ar vidutinį neįgalumo lygį, ar neįgaliems darbuotojams, kuriems nustatytas neviršijantis 40 procentų darbingumo lygis (Įstatymo 22 str. 1 d.)

Taip/Ne

 

8.3.

Vienas asistentas padeda ne mažiau kaip 3 neįgaliems darbuotojams (Jeigu socialinėje įmonėje asistento pagalbos poreikis nustatytas mažiau negu 3 neįgaliems darbuotojams, vienam asistentui priskiriami visi neįgaliųjų socialinėje įmonėje dirbantys neįgalūs darbuotojai, kuriems nustatytas asistento pagalbos poreikis (Įstatymo 22 str. 3 d.)

Taip/Ne

 

8.4.

Asistentui  priskirti darbuotojai pagal neįgaliuosius ir subsidijos dydis (pildoma kiekvienam asistentui atskirai, jei yra keli asistentai):

Darbuotojų skaičius

Dirbtų valandų, kai buvo teikiama asistento pagalba, skaičius

Subsidijos dydis

(Eur)

 

8.4.1.

0-25 darbingumo lygio arba turintiems sunkų  neįgalumo lygį (subsidijos dydis – 62,08 % subsidijos skyrimo mėnesį galiojančio Vyriausybės patvirtinto minimaliojo valandinio atlygio dydžio, atsižvelgiant į darbuotojo faktiškai dirbtą laiką, kai darbui atlikti suteikiama asistento pagalba) (Įstatymo 22 str. 4 d.)

 

 

 

 

8.4.2.

30-40 darbingumo lygio arba turintiems - vidutinį neįgalumo lygį (subsidijos dydis 38,8 % - subsidijos skyrimo mėnesį galiojančio Vyriausybės patvirtinto minimaliojo valandinio atlygio dydžio) (Įstatymo 22 str. 4 d.)

 

 

 

 

8.5.

Prie paraiškos pateikti dokumentai:

 

 

8.5.1.

Asistento darbo funkcijų, susijusių su pagalba neįgaliems darbuotojams, kuriems nustatytas sunkus, vidutinis neįgalumo lygis ar 40 procentų neviršijantis darbingumo lygis ir kuriems darbo funkcijoms atlikti nustatytas asistento pagalbos poreikis, aprašymas ir asistentui priskirtų darbuotojų sąrašas (vardai, pavardės) (Aprašo 7.7.2 p. p.)

Taip/Ne

 

8.5.2.

Darbuotojų priklausymą tikslinei grupei įrodantys dokumentai, patvirtinantys nustatytą neįgalumo lygį arba darbingumo lygį, (NDNT išduota NDNT direktoriaus patvirtintos formos darbingumo lygio pažyma arba neįgaliojo pažymėjimo kopija), jei jie dar nebuvo pateikti Užimtumo tarnybai arba jei pasikeitė įdarbintų darbuotojų neįgalumo lygis arba darbingumo lygis (Aprašo 7.7.3 p. p.)

Taip/Ne

 

8.5.3.

Sveikatos apsaugos ministro patvirtintos formos gydytojo išvada dėl sunkų, vidutinį neįgalumo lygį ar 40 procentų neviršijantį darbingumo lygį turinčių darbuotojų negalios pobūdžio, darbo funkcijos socialinėje įmonėje, kurios neįgalus darbuotojas negali atlikti be asistento pagalbos (Aprašo 7.7.4 p. p.)

Taip/Ne

 

8.5.4.

Asistento darbo sutarties kopija (Aprašo 7.7.1 p. p.)

Taip/Ne

 

 

Pažymą užpildė:                                                                                            __________                            ______________

                                                                                                                                                 (parašas)                                                                 (vardas, pavardė)

__________________

 

Priedo pakeitimai:

Nr. V-36, 2021-01-28, paskelbta TAR 2021-01-28, i. k. 2021-01552

Nr. V-72, 2022-03-10, paskelbta TAR 2022-03-14, i. k. 2022-04696

 

part_9cad9c07a0674eae950c7c99ea1898c0_end


 

Paraiškų dėl valstybės pagalbos skyrimo

socialinėms įmonėms svarstymo darbo grupės

darbo reglamento

3 priedas

 

PARAIŠKŲ DĖL VALSTYBĖS PAGALBOS SKYRIMO SOCIALINĖMS ĮMONĖMS SVARSTYMO DARBO GRUPĖS POSĖDŽIO PROTOKOLŲ ĮFORMINIMO APRAŠAS

 

1. Paraiškų dėl valstybės pagalbos skyrimo socialinėms įmonėms svarstymo darbo grupės (toliau – Darbo grupė) svarstomi klausimai, nustatytos faktinės aplinkybės ir rekomendacijos dėl sprendimo skirti/neskirti valstybės pagalbą priėmimo išdėstomos posėdžio protokole.

2. Posėdžio protokolas susideda iš dviejų dalių: dėstomosios ir nutariamosios.

3. Protokolo dėstomojoje dalyje nurodoma:

3.1. posėdžio data, laikas ir vieta;

3.2. posėdyje dalyvaujantys darbo grupės nariai ir kiti asmenys;

3.3. Darbo grupės posėdyje apsvarstytos paraiškos ir jų priedai, pažymos, kiti dokumentai;

3.4. nustatytos faktinės aplinkybės;

3.5. Darbo grupės narių argumentai, paaiškinimai, rekomendacijos dėl sprendimo skirti/neskirti valstybės pagalbą priėmimo ir jų teisiniai pagrindai;

3.6. kita, Darbo grupės nuomone, svarbi informacija.

4. Protokolo nutariamojoje dalyje nurodoma:

4.1. sąrašas pareiškėjų, kuriems rekomenduojama skirti valstybės pagalbą;

4.2. sąrašas pareiškėjų, kuriems rekomenduojama neskirti valstybės pagalbos (išdėstant rekomendacijos teisinius ir faktinius pagrindus);

4.3. sąrašas pareiškėjų, dėl kurių rekomendacijos skirti/neskirti valstybės pagalbą priėmimas atidedamas (išdėstant rekomendacijos teisinius ir faktinius pagrindus).

5. Prie posėdžio protokolo pridedamos posėdyje nagrinėtų dokumentų kopijos, užpildyti šio reglamento 1 ir 2 priedai ir kiti su posėdžio protokolo surašymu susiję dokumentai.

6. Darbo grupės protokolą pasirašo visi posėdyje dalyvavusieji Darbo grupės nariai, Darbo grupės pirmininkas ir sekretorius. Jei posėdis įvyko nuotoliniu būdu, protokolą pasirašo Darbo grupės pirmininkas ir sekretorius, prieš tai atlikus Reglamento 27 punkte nustatytus veiksmus.

7. Posėdžio protokolas įforminamas vadovaujantis Dokumentų rengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“.

8. Posėdžio protokolas surašomas ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo įvykusio posėdžio dienos.

 

_______________

Priedo pakeitimai:

Nr. V-72, 2022-03-10, paskelbta TAR 2022-03-14, i. k. 2022-04696

 

part_9a92a306aed94e939bc8f765a140197c_end

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-310, 2019-06-18, paskelbta TAR 2019-06-18, i. k. 2019-09807

Dėl Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2019 m. vasario 26 d. įsakymo Nr. V-94 „Dėl Paraiškų dėl valstybės pagalbos skyrimo socialinėms įmonėms svarstymo darbo grupės sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-46, 2020-02-17, paskelbta TAR 2020-02-18, i. k. 2020-03536

Dėl Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2019 m. vasario 26 d. įsakymo Nr. V-94 „Dėl Paraiškų dėl valstybės pagalbos skyrimo socialinėms įmonėms svarstymo darbo grupės sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-36, 2021-01-28, paskelbta TAR 2021-01-28, i. k. 2021-01552

Dėl Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2019 m. vasario 26 d. įsakymo Nr. V-94 „Dėl Paraiškų dėl valstybės pagalbos skyrimo socialinėms įmonėms svarstymo darbo grupės sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-205, 2021-05-14, paskelbta TAR 2021-05-14, i. k. 2021-10766

Dėl Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2019 m. vasario 26 d. įsakymo Nr. V-94 „Dėl Paraiškų dėl valstybės pagalbos skyrimo socialinėms įmonėms svarstymo darbo grupės sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

5.

Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-325, 2021-08-03, paskelbta TAR 2021-08-04, i. k. 2021-17040

Dėl Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2019 m. vasario 26 d. įsakymo Nr. V-94 „Dėl Paraiškų dėl valstybės pagalbos skyrimo socialinėms įmonėms svarstymo darbo grupės sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

6.

Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-370, 2021-09-06, paskelbta TAR 2021-09-06, i. k. 2021-18832

Dėl Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2019 m. vasario 26 d. įsakymo Nr. V-94 „Dėl Paraiškų dėl valstybės pagalbos skyrimo socialinėms įmonėms svarstymo darbo grupės sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

7.

Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-72, 2022-03-10, paskelbta TAR 2022-03-14, i. k. 2022-04696

Dėl Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2019 m. vasario 26 d. įsakymo Nr. V-94 „Dėl Paraiškų dėl valstybės pagalbos skyrimo socialinėms įmonėms svarstymo darbo grupės sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo