Įsakymas netenka galios 2020-06-17:

VĮ „Regitra“, Įsakymas

Nr. (1.1E)-1V-299, 2020-06-16, paskelbta TAR 2020-06-16, i. k. 2020-13143

Dėl Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose tvarkos patvirtinimo

 

Suvestinė redakcija nuo 2020-06-01 iki 2020-06-16

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2020-04-22, i. k. 2020-08379

 

 

Zenklas_j

 

VALSTYBĖS ĮMONĖS „REGITRA“

GENERALINIS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ASMENŲ APTARNAVIMO VALSTYBĖS ĮMONĖS „REGITRA“ PADALINIUOSE KARANTINO LAIKOTARPIU TVARKOS PATVIRTINIMO

 

2020 m. balandžio 22 d. Nr. (1.1E)-1V-170

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Valstybės įmonės „Regitra“ įstatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2017 m. rugsėjo 13 d. įsakymu Nr. 1V-630 „Dėl valstybės įmonės „Regitra“ įstatų patvirtinimo“, 47 punktu ir atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. kovo 14 d. nutarimą Nr. 207 „Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo“:

1.     T v i r t i n u Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose karantino laikotarpiu tvarką (pridedama).

2.     P a v e d u valstybės įmonės „Regitra“ Veiklos departamento direktoriui supažindinti atitinkamus departamento pavaldžius darbuotojus ir atitinkamų filialų direktorius su šiuo įsakymu.

 

 

 

Generalinis direktorius                                                                                             Dalius Prevelis

 

 

 

PATVIRTINTA

Valstybės įmonės „Regitra“ generalinio

direktoriaus 2020 m. balandžio 22 d.

įsakymu Nr. (1.1E)-1V-170

 

 

ASMENŲ APTARNAVIMO VALSTYBĖS ĮMONĖS „REGITRA“ PADALINIUOSE KARANTINO LAIKOTARPIU TVARKA

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose karantino laikotarpiu tvarka (toliau – Tvarka) nustato asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ (toliau – VĮ „Regitra) fiziniuose padaliniuose karantino laikotarpiu sąlygas ir tvarką. 

2. Asmenys karantino laikotarpiu aptarnaujami VĮ „Regitra“ interneto svetainėje www.regitra.lt išvardintuose klientų aptarnavimo padaliniuose.

3. Vėžėjai karantino laikotarpiu gali būti aptarnaujami tiek Tvarkos II skyriuje, tiek Tvarkos III skyriuje nurodyta tvarka.

4. Tvarkoje vartojamos sąvokos:

4.1. Prašymas – Tvarkos 2 priede nustatytos ir interneto svetainėje www.regitra.lt skelbiamos formos vežėjo užpildytas ir pasirašytas dokumentas, kuriame nurodyta visa formoje užpildyta informacija.

4.2. Prašymo pagrindai – Prašyme nurodytos transporto priemonės valdymo pagrindą patvirtinantis dokumentas ar jo kopija, transporto priemonės kilmės dokumentas, transporto priemonės patvirtinimo dokumentas, atstovavimą patvirtinantis dokumentas, bei kiti Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų registravimo taisyklėse, pavirtintose Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2001 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. 260 „Dėl motorinių transporto priemonių ir jų priekabų registravimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų registravimo taisyklės), nurodyti dokumentai.

4.3. Vežėjas – transporto priemonės savininkas (transporto priemonių valdytojas), teisės aktų nustatyta tvarka turintis vežėjo licenciją, arba jo vardu veikiantis atstovas.

4.4. Kitos Tvarkoje vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatyme, Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatyme ir Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų registravimo taisyklėse vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

ASMENŲ APTARNAVIMO VĮ „REGITRA“ PADALINIUOSE SĄLYGOS IR TVARKA

 

5. Asmenys į vairavimo egzaminą registruojami Registravimosi laikyti egzaminą tvarkos aprašo, patvirtinto valstybės įmonės „Regitra“ generalinio direktoriaus 2020 m. vasario 4 d. įsakymu Nr. (1.1E)-1V-47 „Dėl Registravimosi laikyti egzaminą tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka. Į vairavimo egzaminą (tiek į teorinių žinių patikrinimo (teorijos egzaminas) dalį, tiek ir praktinių transporto priemonių valdymo įgūdžių bei gebėjimų patikrinimo dalį (praktikos egzaminas)) atvykę asmenys aptarnaujami tik jiems pasirašius Tvarkos 1 priede nustatytos formos patvirtinimą dėl sveikatos būklės.

6. VĮ „Regitra“ padaliniuose aptarnaujami:

6.1. iš anksto interneto svetainėje www.regitra.lt (toliau – internetu), informacijos telefonu 8 700 55151 (toliau – telefonu) arba VĮ „Regitra“ padalinyje atvykimo laiką rezervavę (toliau – išankstinė rezervacija) asmenys. Transporto priemonių registracijos paslaugos pagal išankstinę rezervaciją  teikiamos atvykimo laiką rezervavusiam asmeniui arba atvykimo laiką rezervavusios įmonės atstovui arba tais atvejais, kai transporto priemonės identifikavimo numeris ar valstybinis registracijos numeris sutampa su atvykimo laiko rezervavimo metu nurodytais duomenimis. Kitos paslaugos teikiamos tik atvykimo laiką rezervavusiam asmeniui arba atvykimo laiką rezervavusios įmonės atstovui. Atvykimo laiką rezervavusiam asmeniui neatvykus rezervuotu laiku arba vėluojant atvykti ilgiau kaip 5 minutes, išankstinė rezervacija panaikinama.

6.2. be išankstinės rezervacijos į VĮ „Regitra“ padalinį atvykę asmenys. Šie asmenys VĮ „Regitra“ padalinyje aptarnaujami tik tuo atveju, jei tuo pačiu metu nėra pagal išankstinę rezervaciją atvykusių asmenų.

Punkto pakeitimai:

Nr. (1.1E)-1V-263, 2020-05-29, paskelbta TAR 2020-05-29, i. k. 2020-11575

 

7. Rezervuodamas atvykimo laiką asmuo privalo nurodyti:

7.1. paslaugą;

7.2. VĮ „Regitra“ padalinį;

7.3. datą;

7.4. laiką;

7.5. į VĮ „Regitra“ padalinį rezervuotu laiku atvyksiančio asmens vardą ir pavardę arba įmonės pavadinimą;

7.6. telefono numerį;

7.7. elektroninio pašto adresą (privaloma tik rezervuojant atvykimo laiką internetu);

7.8. priklausomai nuo pasirinktos paslaugos – transporto priemonės identifikavimo numerį arba valstybinį registracijos numerį (išskyrus atvejus, kai asmuo VĮ „Regitra“ padalinyje pageidauja gauti kitas, su konkrečia transporto priemone nesusijusias, paslaugas).

Punkto pakeitimai:

Nr. (1.1E)-1V-186, 2020-04-29, paskelbta TAR 2020-04-29, i. k. 2020-09021

Nr. (1.1E)-1V-263, 2020-05-29, paskelbta TAR 2020-05-29, i. k. 2020-11575

 

8. Rezervuodamas atvykimo laiką internetu asmuo turi nurodyti elektroninio pašto adresą (į kurį bus atsiunčiamas išankstinės rezervacijos patvirtinimo kodas), taip pat privalo susipažinti su Tvarka ir patvirtinti, kad nurodyti duomenys yra teisingi, kad suprato Tvarkos nuostatas bei sutinka jų laikytis. Rezervuodamas atvykimo laiką telefonu asmuo yra supažindinamas, kad pateikęs neteisingus asmens (vardas ir pavardė arba įmonės pavadinimas) duomenis ar neteisingą transporto priemonės identifikavimo numerį arba valstybinį registracijos numerį, VĮ „Regitra“ padalinyje nebus aptarnaujamas.

Punkto pakeitimai:

Nr. (1.1E)-1V-186, 2020-04-29, paskelbta TAR 2020-04-29, i. k. 2020-09021

Nr. (1.1E)-1V-263, 2020-05-29, paskelbta TAR 2020-05-29, i. k. 2020-11575

 

9. Internetu rezervuotas atvykimo laikas patvirtinamas pateikiant pranešimą ekrane. Telefonu rezervuotas atvykimo laikas patvirtinamas VĮ „Regitra“ darbuotojo žodžiu ir padiktuojamas išankstinės rezervacijos patvirtinimo kodas. Išankstinės rezervacijos patvirtinimo kodas ir nuoroda dėl vizito atšaukimo taip pat išsiunčiami asmens nurodytu elektroninio pašto adresu.

Punkto pakeitimai:

Nr. (1.1E)-1V-186, 2020-04-29, paskelbta TAR 2020-04-29, i. k. 2020-09021

Nr. (1.1E)-1V-205, 2020-05-07, paskelbta TAR 2020-05-07, i. k. 2020-09864

Nr. (1.1E)-1V-263, 2020-05-29, paskelbta TAR 2020-05-29, i. k. 2020-11575

 

10. Teikiant daugiau kaip 1 transporto priemonės registracijos paslaugas ir kai paslauga negali būti suteikta per šioms paslaugoms suteikti skirtą laiką, VĮ „Regitra“ darbuotojas informuoja asmenį apie  kitą transporto priemonių dokumentų ir (ar) valstybinio registracijos numerio ženklų atsiėmimo laiką.

Punkto pakeitimai:

Nr. (1.1E)-1V-186, 2020-04-29, paskelbta TAR 2020-04-29, i. k. 2020-09021

Nr. (1.1E)-1V-263, 2020-05-29, paskelbta TAR 2020-05-29, i. k. 2020-11575

 

III SKYRIUS

VEŽĖJŲ APTARNAVIMO TVARKA

 

PIRMASIS SKIRSNIS

PRAŠYMO PATEIKIMAS

 

11. Vežėjas užpildytą ir pasirašytą prašymą turi pateikti elektroniniu paštu vezejams@regitra.lt.

12. Vežėjas prie prašymo prideda visus prašymo pagrindus.

 

ANTRASIS SKIRSNIS

PRAŠYMO NAGRINĖJIMAS

 

13. Gautą prašymą ir prašymo pagrindus nagrinėja VĮ „Regitra“ vadovo paskirtas VĮ „Regitra“ darbuotojas (toliau – operatorius).

14. Neteko galios nuo 2020-06-01

Punkto naikinimas:

Nr. (1.1E)-1V-263, 2020-05-29, paskelbta TAR 2020-05-29, i. k. 2020-11575

 

15. Neteko galios nuo 2020-06-01

Punkto naikinimas:

Nr. (1.1E)-1V-263, 2020-05-29, paskelbta TAR 2020-05-29, i. k. 2020-11575

 

16. Operatorius, vertindamas prašymą, nustato ar prašymą pateikęs asmuo yra vežėjas bei priima sprendimą dėl vežėjo aptarnavimo padalinyje ir apie tai informuoja atitinkamą VĮ „Regitra“ padalinį elektroniniu paštu, kartu pateikdamas vežėjo prašymą ir jo pagrindus.

Punkto pakeitimai:

Nr. (1.1E)-1V-263, 2020-05-29, paskelbta TAR 2020-05-29, i. k. 2020-11575

 

TREČIASIS SKIRSNIS

VEŽĖJO APTARNAVIMAS VĮ „REGITRA“ PADALINYJE ARBA TRANSPORTO PRIEMONĖS STOVĖJIMO VIETOJE

 

17. VĮ „Regitra“ filialas, gavęs ir įvertinęs operatoriaus atsiųstą prašymą ir jo pagrindus:

17.1. suformuoja išankstinio apmokėjimo dokumentą ir jį pateikia vežėjui;

17.2. patikrina, ar atliktas bankinis pavedimas už prašyme nurodytas paslaugas į VĮ „Regitra“ banko sąskaitas;

17.3. suderina su vežėju paslaugų suteikimo datą ir laiką.

Punkto pakeitimai:

Nr. (1.1E)-1V-263, 2020-05-29, paskelbta TAR 2020-05-29, i. k. 2020-11575

 

18. VĮ „Regitra“ filialo darbuotojui vežėjas suderintoje paslaugų suteikimo vietoje pateikia originalius dokumentus: prašymą, išskyrus tuos atvejus, kai prašymas buvo pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, bei prašymo pagrindus.

19. VĮ „Regitra“ filialo darbuotojas prašyme nurodytos transporto priemonės ir (jų) identifikavimo žymenų apžiūrą ir įvertinimą atlieka vadovaudamasis VĮ „Regitra“ generalinio direktoriaus 2015 m. birželio 23 d. įsakymu Nr. V-82 patvirtinta Transporto priemonės tapatumo nustatymo procedūrų atlikimo instrukcija.

20. Vežėjo prašyme nurodytos transporto priemonės įregistruojamos vadovaujantis Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų registravimo taisyklėse nustatyta tvarka.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

21. Ši tvarka taikoma Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. kovo 14 d. nutarimu Nr. 207 „Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo“ paskelbto karantino Lietuvos Respublikoje laikotarpiu ir gali būti keičiama VĮ „Regitra“ generalinio direktoriaus įsakymu.

 

_______________________________

 

 

Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės

„Regitra“ padaliniuose karantino

laikotarpiu tvarkos

1 priedas

 

(Patvirtinimo dėl sveikatos būklės forma)

 

(Egzaminuojamojo vardas ir pavardė)

 

 

 

 

PATVIRTINIMAS DĖL SVEIKATOS BŪKLĖS

 

(Data)

 

Atsižvelgiant į tai, kad:

-       Šiuo metu yra paskelbta koronaviruso (COVID-19) pandemija bei LR Vyriausybės nutarimu[1] visoje Lietuvos teritorijoje įvestas karantinas bei patvirtintas karantino režimas dėl viešojo ir privataus sektoriaus veiklos organizavimo ar kitų veiklų;

-     VĮ „Regitra“ karantino laikotarpiu atnaujindama vairuotojų egzaminavimą, siekia maksimaliai užtikrinti tiek Jūsų (t. y. klientų), tiek Darbuotojų saugumą bei savo paslaugų teikimui taiko papildomas prevencines apsaugos priemones (pagal Sveikatos apsaugos ministerijos ir (ar) Pasaulio sveikatos organizacijos teikiamas konsultacijas).

 

Suprantu, jog pagal VĮ „Regitra“ nustatytas papildomas prevencines apsaugos priemones, norėdamas laikyti vairavimo egzaminą, privalau pateikti patvirtinimą dėl savo sveikatos būklės. Todėl, pasirašydamas (-a) šią formą patvirtinu, kad:

·      Nesergu ir nesu įtariamas, kad sergu COVID-19 liga (koronaviruso infekcija);

·      Neturiu ūmios kvėpavimo takų infekcijos simptomų, tokių kaip karščiavimas, kosulys ir  (ar) pasunkėjęs kvėpavimas;

·      Nesu izoliuotas ir (ar) tiriamas dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos);

·      Neturėjau sąlyčio su sergančiuoju COVID-19 liga (koronaviruso infekcija).

 

Papildomai pareiškiu, jog suprantu ir esu informuotas, kad:

o   VĮ „Regitra“, šią informaciją apie mane tvarko (renka) su tikslu apsaugoti kitus duomenų subjektus (lankytojus ir (ar) darbuotojus) bei įvertinti reikalingas papildomas apsaugos priemones tolesniam paslaugų teikimui;

o   VĮ „Regitra“, šią informaciją apie mane tvarko (renka) teisiniu pagrindu, nurodytu BDAR[2] 6 straipsnio 1 dalies d punktu, t. y. tvarkyti duomenis būtina siekiant apsaugoti gyvybinius Jūsų ir (ar) VĮ „Regitra“ darbuotojų ir (ar) VĮ „Regitra“ klientų interesus ir (arba) BDAR 9 straipsnio 2 dalies i punktu, t. y. tvarkyti duomenis būtina dėl viešojo intereso priežasčių visuomenės sveikatos srityje, pvz., siekiant apsisaugoti nuo rimtų tarpvalstybinio pobūdžio grėsmių sveikatai (COVID-19);

o   Turiu teisę atisakyti VĮ „Regitra“ pateikti šį Patvirtinimą dėl sveikatos būklės, tačiau tokiu atveju, VĮ „Regitra“ turi teisę karantino metu, Manęs neaptarnauti bei neleisti laikyti vairavimo egzamino;

o   VĮ „Regitra“ šį Patvirtinimą dėl sveikatos būklės (įskaitant ir asmens duomenis), kaip įrodymą tvarkys bei mano egzamino byloje saugos tiek keik bus reikalinga minėto tikslo pasiekimui, tačiau ne ilgiau nei 3 metus;

o   Ši informacija, nurodyta šiame Patvirtinime dėl sveikatos būklės nebus teikiama tretiesiems asmenims, išskyrus teikimą kompetentingoms visuomenės sveikatos priežiūros institucijoms, jei toks teikimas numatytas pagal galiojančius teisės aktus arba informacijos teikimas būtinas siekiant pareikšti ir (ar) apginti VĮ „Regitra“ teisinius reikalavimus ar kt. interesus;

o   Turiu teisę prašyti leisti susipažinti su tvarkomais mano asmens duomenimis, juos ištaisyti, apriboti arba ištrinti;

o   Patvirtinęs savo tapatybę, t. y. tinkamai identifikavęsis, turimas duomenų subjekto teises galiu įgyvendinti kreipdamasis į VĮ „Regitra“, jos pateiktais kontaktais;

o   Turiu teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos institucijai (ada@ada.lt) dėl VĮ „Regitra“ veiksmų ir (ar) neveikimo tvarkant mano asmens duomenis;

o   Daugiau apie asmens duomenų tvarkymą rasite privatumo politikoje, kuri prieinama adresu: https://www.regitra.lt/lt/imone/privatumo-politika.

 

 

Patvirtinu, kad perskaičiau aukščiau pateiktą informaciją ir ji yra teisinga.

 

 

 

 

 

 

(Parašas)

 

(Vardas ir pavardė)

 

 

Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės

„Regitra“ padaliniuose karantino

laikotarpiu tvarkos

2 priedas

 

(Prašymo forma)

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

VĮ „Regitra“, Įsakymas

Nr. (1.1E)-1V-186, 2020-04-29, paskelbta TAR 2020-04-29, i. k. 2020-09021

Dėl valstybės įmonės „Regitra“ generalinio direktoriaus 2020 m. balandžio 22 d. įsakymo Nr. (1.1E)-1V-170 „Dėl Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose karantino laikotarpiu tvarkos patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

VĮ „Regitra“, Įsakymas

Nr. (1.1E)-1V-205, 2020-05-07, paskelbta TAR 2020-05-07, i. k. 2020-09864

Dėl valstybės įmonės „Regitra“ generalinio direktoriaus 2020 m. balandžio 22 d. įsakymo Nr. (1.1E)-1V-170 „Dėl Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose karantino laikotarpiu tvarkos patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

VĮ „Regitra“, Įsakymas

Nr. (1.1E)-1V-263, 2020-05-29, paskelbta TAR 2020-05-29, i. k. 2020-11575

Dėl valstybės įmonės „Regitra“ generalinio direktoriaus 2020 m. balandžio 22 d. įsakymo Nr. (1.1E)-1V-170 „Dėl Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose karantino laikotarpiu tvarkos patvirtinimo“ pakeitimo

 

 



[1] Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. kovo 14 d. nutarimas Nr. 207 „Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo“.

[2] 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas).