Suvestinė redakcija nuo 2017-11-11

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2016-09-29, i. k. 2016-24183

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FINANSINIO LAIKOTARPIO EUROPOS TERITORINIO BENDRADARBIAVIMO TIKSLO INTERREG V-A LIETUVOS IR LENKIJOS BENDRADARBIAVIMO PER SIENĄ PROGRAMOS PROJEKTŲ IŠLAIDŲ APMOKĖJIMO IR ATASKAITŲ TEIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2016 m. rugsėjo 28 d. Nr. 1V-675

Vilnius

 

 

Atsižvelgdamas į 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 1303/2013, kuriuo nustatomos Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui, Europos žemės ūkio fondui kaimo plėtrai ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui bendros nuostatos ir Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui taikytinos bendrosios nuostatos, panaikinamas Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1083/2006 (OL 2013, L 347, p. 320), 125 straipsnio 1 dalį ir siekdamas reglamentuoti 2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo tvarką,

tvirtinu 2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Vidaus reikalų ministras                                                                                    Tomas Žilinskas

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro

2016 m. rugsėjo 28 d.

įsakymu Nr. 1V-675

 

 

2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FINANSINIO LAIKOTARPIO EUROPOS TERITORINIO BENDRADARBIAVIMO TIKSLO INTERREG V-A LIETUVOS IR LENKIJOS BENDRADARBIAVIMO PER SIENĄ PROGRAMOS PROJEKTŲ IŠLAIDŲ APMOKĖJIMO IR ATASKAITŲ TEIKIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. 2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos (toliau – Programa) projektų išlaidų apmokėjimo Europos regioninės plėtros fondo (toliau – ERPF) lėšomis, ataskaitų ir paraiškų asignavimų valdytojui teikimo ir tvirtinimo, išlaidų deklaracijų, sąskaitų, mokėjimo paraiškų Europos Komisijai rengimo ir teikimo, lėšų poreikio prognozavimo ir atsiskaitymo už lėšų panaudojimą tvarką.

2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 1303/2013, kuriuo nustatomos Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui, Europos žemės ūkio fondui kaimo plėtrai ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui bendros nuostatos ir Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui taikytinos bendrosios nuostatos, panaikinamas Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1083/2006 (OL 2013, L 347, p. 320) (toliau – Reglamentas (ES) Nr. 1303/2013),  2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 1299/2013 dėl konkrečių Europos regioninės plėtros fondo paramos Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslui nuostatų (OL 2013, L 347, p. 259) (toliau – Reglamentas (ES) Nr. 1299/2013), 2014 m. kovo 4 d. Europos Komisijos deleguotajame reglamente (ES) Nr. 481/2014, kuriuo Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) Nr. 1299/2013 papildomas konkrečiomis bendradarbiavimo programų išlaidų tinkamumo finansuoti taisyklėmis (OL 2014, L 138, p. 45), 2015 m. gruodžio 15 d. Europos Komisijos sprendimu C(2015) 9279 patvirtintoje veiksmų programoje ir 2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programų įgyvendinimo Lietuvoje taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. lapkričio 23 d. įsakymu Nr. 1V-936 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programų įgyvendinimo Lietuvoje taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Įgyvendinimo taisyklės), vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

PROJEKTŲ IŠLAIDŲ APMOKĖJIMAS

 

3. Programos projektai finansuojami iš atitinkamų metų patvirtintų valstybės biudžeto asignavimų Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programai (Europos Sąjungos lėšos) (toliau – valstybės biudžeto programa).

4. Projekto išlaidos (ERPF lėšos) pagrindiniams projekto partneriams apmokamos taikant išlaidų kompensavimo būdą, o smulkiojo projekto pagrindiniam projekto partneriui išlaidos gali būti apmokamos taikant išlaidų kompensavimo su avansu būdą laikantis šių nuostatų:

4.1. avansas smulkiojo projekto pagrindiniam projekto partneriui skiriamas ir pervedamas vadovaujantis paramos sutarties tarp vadovaujančiosios institucijos ir smulkiojo projekto  pagrindinio projekto partnerio nuostatomis dėl avanso mokėjimo;

4.2. prieš sudarant paramos sutartį smulkiojo projekto pagrindinis projekto partneris turi atsidaryti banke atskirą sąskaitą projektui skiriamoms ERPF lėšoms valdyti;

4.3. visais atvejais avansas smulkiojo projekto pagrindiniam projekto partneriui negali viršyti 20 procentų ERPF lėšų sumos, skirtos projektui.

 

III SKYRIUS

PROJEKTO ĮGYVENDINIMO ATASKAITŲ IR AVANSINIO MOKĖJIMO PRAŠYMŲ TEIKIMAS IR TVIRTINIMAS

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. 1V-771, 2017-11-09, paskelbta TAR 2017-11-10, i. k. 2017-17672

 

5. Projekto įgyvendinimo ataskaitos ir avansinio mokėjimo prašymai rengiami ir teikiami vadovaujantis paramos sutartyje ir pagrindiniuose Programos dokumentuose nustatyta tvarka ir per nustatytus terminus.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-771, 2017-11-09, paskelbta TAR 2017-11-10, i. k. 2017-17672

 

6. Kiekvienas Lietuvos partneris kartu su tikrintojo patvirtintomis projekto įgyvendinimo ataskaitomis pagrindiniam projekto partneriui teikia Lietuvos partnerio ataskaitinio laikotarpio projekto išlaidų paskirstymo pagal išlaidų ekonominę klasifikaciją ataskaitą (toliau – išlaidų ekonominės klasifikacijos ataskaita) (1 priedas).

7. Viešoji įstaiga Jungtinis techninis sekretoriatas (toliau – JS) iš pagrindinio projekto partnerio gautas jungtines projekto įgyvendinimo ataskaitas registruoja jungtinių projektų įgyvendinimo ataskaitų registracijos žurnale ir (arba) pagal Reglamento (ES) Nr. 1303/2013 125 straipsnio 2 dalies d punktą numatytoje kompiuterinėje sistemoje (toliau – Programos duomenų bazė) ir tikrina ir tvirtina vadovaudamasis patikimo finansų valdymo principu pagrindiniuose Programos dokumentuose nustatyta tvarka ir per nustatytus terminus. 

8. Jungtinės projekto įgyvendinimo ataskaitos tikrinimo rezultatus JS darbuotojai užregistruoja jungtinių projektų įgyvendinimo ataskaitų registracijos žurnale ir (arba) Programos duomenų bazėje.

81. JS iš smulkiojo projekto pagrindinio partnerio gautus avansinio mokėjimo prašymus registruoja ir nagrinėja JS Programos procedūrų vadovo nustatyta tvarka ir per nustatytus terminus.

Papildyta punktu:

Nr. 1V-771, 2017-11-09, paskelbta TAR 2017-11-10, i. k. 2017-17672

 

82. JS, gavęs avansinio mokėjimo prašymą, apie tai informuoja suinteresuotą (-us) Lietuvos partnerį (-ius) ir nustato ne ilgesnį kaip 10 darbo dienų terminą Lietuvos partnerio lėšų, numatytų išmokėti avansiniu mokėjimu, paskirstymo pagal išlaidų ekonominę klasifikaciją ataskaitai (1A priedas) pateikti.

Papildyta punktu:

Nr. 1V-771, 2017-11-09, paskelbta TAR 2017-11-10, i. k. 2017-17672

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKOS VADOVAUJANČIAJAI INSTITUCIJAI TEIKIMAS IR TVIRTINIMAS

 

9. JS, patvirtinęs jungtinę projekto įgyvendinimo ataskaitą arba avansinio mokėjimo prašymą, rengia paraišką vadovaujančiajai institucijai dėl lėšų pervedimo pagrindiniam projekto partneriui (toliau – paraiška vadovaujančiajai institucijai) (2 priedas). JS turi pateikti paraišką vadovaujančiajai institucijai per 3 darbo dienas nuo jungtinės projekto įgyvendinimo ataskaitos arba avansinio mokėjimo prašymo patvirtinimo.

Tuo atveju, jei JS darbuotojams tikrinant jungtinę projekto įgyvendinimo ataskaitą kyla įtarimų dėl pažeidimo arba iš Įgyvendinimo taisyklių 28 punkte nurodytų asmenų gauta informacija dėl įtariamo pažeidimo ir (arba) jungtinės projekto įgyvendinimo ataskaitos pateikimo metu įtariamo pažeidimo tyrimas nėra baigtas, arba įtariamo pažeidimo tyrimas yra baigtas, bet dar nėra priimtas sprendimas dėl tolesnių veiksmų, susijusių su pažeidimu, arba kitais pagrįstais atvejais, gavus Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Vidaus reikalų ministerija) Regioninės politikos departamento (toliau – RPD) ir Ekonomikos ir finansų departamento (toliau – EFD) pritarimą dėl paraiškos vadovaujančiajai institucijai rengimo, paraiškoje vadovaujančiajai institucijai nurodoma JS siūloma rezervuoti su įtariamu arba nustatytu pažeidimu susijusi suma ir pagrindiniam projekto partneriui atitinkamai sumažinta mokėtina iš valstybės biudžeto programos suma. Paaiškėjus, kad pažeidimas nustatytas nebuvo arba nustatyto pažeidimo faktinio poveikio suma yra mažesnė už prieš tai rezervuotą sumą, JS per 3 darbo dienas nuo šio fakto nustatymo arba informacijos apie tai gavimo dienos parengia papildomą paraišką vadovaujančiajai institucijai, nurodydamas joje pagrindiniam projekto partneriui mokėtiną iš valstybės biudžeto programos sumą, kuri ankstesnėje paraiškoje vadovaujančiajai institucijai buvo nurodyta kaip rezervuota.

Paraiška vadovaujančiajai institucijai neteikiama, jei jungtinė projekto įgyvendinimo ataskaita pateikta už ataskaitinį laikotarpį, kai nebuvo padaryta tinkamų finansuoti išlaidų.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-771, 2017-11-09, paskelbta TAR 2017-11-10, i. k. 2017-17672

 

10. Paraišką vadovaujančiajai institucijai rengiantis JS darbuotojas įtraukia į ją duomenis apie pagrindiniam projekto partneriui mokėtinas sumas ir kitus paraiškos vadovaujančiajai institucijai rekvizitus, išspausdina ir pateikia ją  JS darbuotojui, turinčiam teisę tikrinti ir registruoti paraiškas vadovaujančiajai institucijai. JS darbuotojas, turintis teisę tikrinti ir registruoti paraiškas vadovaujančiajai institucijai, pagal JS nustatytą patikros lapo formą sutikrina paraiškos vadovaujančiajai institucijai duomenis su jungtinių projektų įgyvendinimo ataskaitų registracijos žurnale ir (arba) Programos duomenų bazėje bei jungtinėje projekto įgyvendinimo ataskaitoje ir jos patikros lape arba avansinio mokėjimo prašyme ir jo patikros lape pateiktais duomenimis. Jei duomenys sutampa, paraiška vadovaujančiajai institucijai vizuojama ją parengusių ir patikrinusių JS darbuotojų ir perduodama tvirtinti JS direktoriui arba jo įgaliotam asmeniui ir vyriausiajam buhalteriui.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-771, 2017-11-09, paskelbta TAR 2017-11-10, i. k. 2017-17672

 

11. JS direktoriaus arba jo įgalioto asmens ir vyriausiojo buhalterio patvirtintą išspausdintą paraišką vadovaujančiajai institucijai JS darbuotojas, turintis teisę tikrinti ir registruoti paraiškas, užregistruoja jungtinių projektų įgyvendinimo ataskaitų registracijos žurnale ir (arba) Programos duomenų bazėje. Vienas paraiškos vadovaujančiajai institucijai egzempliorius paliekamas JS, o kitas, patvirtintas JS direktoriaus arba jo įgalioto asmens ir vyriausiojo buhalterio parašais ir antspaudu, siunčiamas vadovaujančiajai institucijai kartu su jos patikros lapu ir išlaidų ekonominės klasifikacijos ataskaita (-omis) (1 priedas) arba Lietuvos partnerio lėšų, numatytų išmokėti avansiniu mokėjimu,  paskirstymo pagal išlaidų ekonominę klasifikaciją ataskaita (-omis) (1A priedas).

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-771, 2017-11-09, paskelbta TAR 2017-11-10, i. k. 2017-17672

 

12. RPD darbuotojas, atsakingas už paraiškų vadovaujančiajai institucijai tikrinimą, gavęs paraišką vadovaujančiajai institucijai ir kitus Tvarkos aprašo 11 punkte nurodytus dokumentus:

12.1. užregistruoja šią paraišką Paraiškų vadovaujančiajai institucijai registracijos žurnale (3 priedas), suteikia jai eilės numerį;

12.2. tikrina gautos paraiškos vadovaujančiajai institucijai ir Tvarkos aprašo 11 punkte nurodytų kitų dokumentų atitiktį jų turinio reikalavimams, taip pat atitiktį Europos Komisijos nustatytiems Programos biudžeto limitams bei valstybės biudžeto programos sąmatų reikalavimams;

13. RPD, nustatęs, kad paraiška vadovaujančiajai institucijai parengta netinkamai, arba radęs neatitikimų kituose Tvarkos aprašo 11 punkte nurodytuose dokumentuose, grąžina JS netinkamai parengtą paraišką vadovaujančiajai institucijai ir, jeigu reikia, kitus šio Tvarkos aprašo 11 punkte nurodytus dokumentus, raštu nurodydamas grąžinimo priežastis ir terminą trūkumams pašalinti.

14. JS, atsižvelgdamas į RPD pastabas, pakartotinai pateikia paraišką vadovaujančiajai institucijai ir (arba) kitus šio Tvarkos aprašo 11 punkte nurodytus dokumentus.

15. Pakartotinai pateiktą paraišką vadovaujančiajai institucijai ir (arba) kitus šio Tvarkos aprašo 11 punkte nurodytus dokumentus RPD nagrinėja, vadovaudamasis Tvarkos aprašo 12 ir 13 punktais.

16. RPD turi patikrinti ir patvirtinti gautą tinkamai parengtą paraišką vadovaujančiajai institucijai ir kitus šio Tvarkos aprašo 11 punkte nurodytus dokumentus per 10 (dešimt) darbo dienų nuo tinkamos paraiškos vadovaujančiajai institucijai ir kitų šio Tvarkos aprašo 11 punkte nurodytų dokumentų gavimo dienos.

 

V SKYRIUS

MOKĖJIMO PARAIŠKOS VALSTYBĖS IŽDUI TEIKIMAS IR APMOKĖJIMAS

17. RPD darbuotojams, įgaliotiems tikrinti paraiškas vadovaujančiajai institucijai, nustačius, kad paraišką vadovaujančiajai institucijai galima apmokėti, ir RPD direktoriui ją patvirtinus, paraiška vadovaujančiajai institucijai kartu su jos patikros lapu perduodama EFD, kuris yra atsakingas už mokėjimo paraiškų valstybės iždui teikimą kompiuterinėje Valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimų (toliau – VBAM) sistemoje. EFD, gavęs išspausdintą paraišką vadovaujančiajai institucijai ir jos patikros lapą, patikrina, ar neviršyti atitinkami valstybės biudžeto programos asignavimai, ir, vadovaudamasis Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2000 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 195 „Dėl Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklių patvirtinimo“, nuostatomis, pagal paraišką vadovaujančiajai institucijai ir jos patikros lapą parengia mokėjimo paraišką valstybės iždui pervesti lėšas nurodytam gavėjui (toliau – mokėjimo paraiška). Mokėjimo paraiškoje turi būti nurodytas projekto, kuriam prašoma pervesti lėšas, numeris, papildytas jungtinės projekto įgyvendinimo ataskaitos numeriu, ir JS parengtos paraiškos vadovaujančiajai institucijai numeris.

EFD per 10 (dešimt) darbo dienų nuo tinkamai parengtų dokumentų iš RPD gavimo dienos VBAM sistemoje turi parengti ir pateikti mokėjimo paraišką valstybės iždui.

18. EFD kasdien per VBAM sistemą gauna informaciją apie mokėjimo paraiškų apmokėjimą ir kiekvienos savaitės paskutinę darbo dieną elektroniniu paštu teikia RPD ir JS informaciją apie atliktus mokėjimus iš ERPF lėšų ir informaciją apie šių lėšų grąžinimus (4 ir 5 priedai).

19. Pagrindinis projekto partneris paskirsto ir perveda gautas lėšas kitiems projekto partneriams paramos ir partnerystės sutartyse nustatyta tvarka.

20. JS iš EFD gautą informaciją apie atliktus mokėjimus ir iš pagrindinio partnerio gautą informaciją apie lėšų pervedimą kitiems projekto partneriams registruoja duomenų bazėje.

 

VI SKYRIUS

IŠLAIDŲ PRIPAŽINIMAS TINKAMOMIS DEKLARUOTI EUROPOS KOMISIJAI

 

21. Tinkamos finansuoti išlaidos pripažįstamos deklaruotinomis Europos Komisijai tą dieną, kai Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Valstybės iždo departamentas perveda ERPF lėšų dalį pagrindiniam projekto partneriui pagal mokėjimo paraiškas valstybės iždui. Avansu smulkiojo projekto pagrindiniam projekto partneriui išmokėtos ERPF lėšos pripažįstamos deklaruotinomis Europos Komisijai tą dieną, kai Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Valstybės iždo departamentas perveda ERPF lėšų dalį pagrindiniam projekto partneriui pagal mokėjimo paraiškas valstybės iždui, po to, kai vadovaujančioji institucija patvirtina paraišką (-as) vadovaujančiajai institucijai, kurioje(-iose) yra užskaitomas avansas.

22. Visos tinkamos finansuoti išlaidos turi būti padarytos ne vėliau kaip iki 2023 m. gruodžio 31 dienos.

23. Išlaidas, pripažintas deklaruotinomis Europos Komisijai, JS registruoja Programos duomenų bazėje kaip deklaruotinas Europos Komisijai ir įtraukia į atitinkamo laikotarpio išlaidų deklaracijas, nurodytas Tvarkos aprašo 24 punkte. Avansu išmokėtą paramos lėšų sumą JS duomenų bazėje pažymi kaip iš valstybės biudžeto Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programos avansu pervestą sumą ir jos netraukia į atitinkamo laikotarpio išlaidų deklaraciją.

 

VII SKYRIUS

IŠLAIDŲ DEKLARACIJŲ  IR MOKĖJIMO PARAIŠKŲ EUROPOS KOMISIJAI RENGIMAS IR TEIKIMAS

 

24. JS iki einamųjų metų (toliau – n metai) spalio 10 d., n+1 metų sausio 10 d., n+1 metų balandžio 10 d. (pagal poreikį, suderinęs su RPD), n+1 metų liepos 10 d. parengia išlaidų deklaraciją pagal Tvarkos aprašo 6 priede nustatytą formą ir ją pateikia RPD ir EFD. Taip pat, prieš teikdamas pirmąją išlaidų deklaraciją, JS EFD turi raštu pateikti išlaidų deklaracijų pasirašyti įgaliotų JS asmenų parašų pavyzdžius. Pasikeitus institucijos išlaidų deklaracijas pasirašyti įgaliotiems asmenims, JS nedelsdamas turi informuoti EFD ir raštu pateikti naujus įgaliotų asmenų parašų pavyzdžius.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-605, 2017-08-28, paskelbta TAR 2017-08-28, i. k. 2017-13703

 

25. RPD iki n metų spalio 20 d., n+1 metų sausio 20 d., n+1 metų balandžio 20 d. (jeigu gauna išlaidų deklaraciją iš JS), n+1 metų liepos 20 d. parengia pažymą dėl Programos valdymo ir kontrolės sistemos veikimo, deklaruojamų išlaidų atitikties Europos Sąjungos ir nacionaliniams teisės aktams ir vadovaujančiosios institucijos atliktų procedūrų ir patikrų, susijusių su išlaidų deklaracijoje nurodytomis išlaidomis (7 priedas) (toliau – pažyma dėl Programos valdymo ir kontrolės sistemos veikimo), ir pateikia ją EFD.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-605, 2017-08-28, paskelbta TAR 2017-08-28, i. k. 2017-13703

 

26. Į atitinkamo ataskaitinio laikotarpio išlaidų deklaracijas tinkamos finansuoti išlaidos įtraukiamos kaupiamuoju būdu pagal visus finansavimo šaltinius vadovaujantis Tvarkos aprašo 27 punkto nuostatomis nuo išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pradžios, nuo n metų liepos 1 d. (pirmasis ataskaitinis laikotarpis prasideda 2014 m. sausio 1 d.), iki atitinkamo ataskaitinio laikotarpio, tai yra iki n metų rugsėjo 30 d, n metų gruodžio 31 d., n+1 metų kovo 31 d. (pagal poreikį), n+1 metų birželio 30 d. imtinai ar kito EFD nurodyto termino, pabaigos pagal išlaidų pripažinimo deklaruotinomis Europos Komisijai datą, kuri nustatoma vadovaujantis Tvarkos aprašo 21 ir 22 punktais.

27. Pripažintas deklaruotinomis Europos Komisijai išlaidas įtraukiant į atitinkamo ataskaitinio laikotarpio išlaidų deklaracijas turi būti vadovaujamasi šiomis nuostatomis:

27.1. gali būti įtrauktos tik išlaidos, nustatytos kaip tinkamos finansuoti;

27.2. turi būti atsižvelgta į grynąsias pajamas pagal Reglamento Nr. 1303/2013 61 ir 65 straipsnius;

27.3. turi būti atsižvelgta į visus auditų ir (arba) patikrinimų rezultatus, t. y. mažinama deklaruotų ir (arba) pripažintų deklaruotinomis Europos Komisijai išlaidų suma ir (arba) nedeklaruojama naujų pripažintų deklaruotinomis Europos Komisijai išlaidų, dėl kurių pateikti auditų ir (arba) patikrinimų rezultatai;

27.4. turi būti atsižvelgta į grąžintinas ir (arba) grąžintas, taip pat panaikintas lėšas, t. y. mažinama konkretaus projekto pripažintų deklaruotinomis Europos Komisijai suma, jeigu minėtos lėšos buvo ir (arba) yra įtrauktos į išlaidų deklaracijas.

28. EFD, siekdamas įsitikinti, kad iš JS ir RPD gavo tinkamą informaciją, susijusią su išlaidų deklaracijose nurodytomis išlaidomis, gali atlikti patikrinimus JS ir RPD.

29. EFD, gavęs išlaidų deklaraciją ir pažymą dėl Programos valdymo ir kontrolės sistemos veikimo, atsižvelgdamas į Programos duomenų bazėje užregistruotą informaciją apie nustatytus ir neištaisytus pažeidimus, savo ir kitų institucijų atliktų patikrinimų ir (ar) auditų rezultatus, rengia mokėjimo paraišką Europos Komisijai ir, vidaus reikalų viceministrui, kuriam pavesta regionų plėtros veiklos sritis, ją patvirtinus, pateikia per informacinę Europos Sąjungos 2014–2020 metų fondų valdymo sistemą (toliau – SFC2014) ne vėliau kaip iki n metų spalio 31 d., n+1 metų sausio 31 d., n+1 metų balandžio 30 d. (jeigu gauna išlaidų deklaraciją ir pažymą dėl Programos valdymo ir kontrolės sistemos veikimo) ir n+1 metų liepos 31 d.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-605, 2017-08-28, paskelbta TAR 2017-08-28, i. k. 2017-13703

 

30. EFD,  pateikęs mokėjimo paraišką Europos Komisijai, per 5 (penkias) darbo dienas nuo Europos Komisijai pateikimo dienos apie tai elektroniniu paštu informuoja JS ir RPD.

31. Nustačius, kad tinkamos finansuoti ir pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai išlaidos pagal tų išlaidų pripažinimo deklaruotinomis Europos Komisijai datą nebuvo įtrauktos į atitinkamų ataskaitinių metų išlaidų deklaracijas ir (arba) metines sąskaitas, tokios išlaidos turi būti įtraukiamos į kitų ataskaitinių metų išlaidų deklaracijas.

32. Nustačius ir (arba) gavus informaciją, kad į už praėjusius ataskaitinius metus pateiktas mokėjimo paraiškas Europos Komisijai ir (arba) sąskaitas Europos Komisijai neįtrauktos išlaidos dėl vykusio tų išlaidų teisėtumo ir panaudojimo teisingumo tikrinimo yra padarytos teisėtai ir teisingai, pagal Reglamento Nr. 1303/2013 137 straipsnio 2 dalį tokios išlaidos įtraukiamos į už einamuosius ataskaitinius metus rengiamas ir teikiamas išlaidų deklaracijas.

 

VIII SKYRIUS

SĄSKAITŲ EUROPOS KOMISIJAI RENGIMAS IR TEIKIMAS

 

33. JS iki n+1 metų lapkričio 1 d. SFC2014 užpildo n metų sąskaitos Europos Komisijai projektą ir apie tai elektroniniu paštu praneša EFD, RPD ir Vidaus reikalų ministerijos Vidaus audito skyriui.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-605, 2017-08-28, paskelbta TAR 2017-08-28, i. k. 2017-13703

 

34. RPD, gavęs iš JS Tvarkos aprašo 33 punkte nurodytą informaciją, patikrina JS pateiktus duomenis ir ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų elektroniniu paštu informuoja EFD dėl duomenų atitikimo ir teisingumo.

35. EFD, gavęs Tvarkos aprašo 33 ir 34 punktuose nurodytą informaciją ir atsižvelgdamas į programos duomenų bazėje užregistruotą informaciją apie nustatytus ir neištaisytus pažeidimus, savo ir kitų institucijų atliktų patikrinimų ir (ar) auditų rezultatus, rengia sąskaitą Europos Komisijai už ataskaitinius metus ir:

35.1. ne vėliau kaip iki n+2 metų gruodžio 31 d. pateikia Vidaus reikalų ministerijos Vidaus audito skyriui sąskaitų Europos Komisijai projektą;

35.2. vidaus reikalų viceministrui, kuriam pavesta regionų plėtros veiklos sritis, patvirtinus sąskaitas, ne vėliau kaip iki n+2 metų vasario 15 d. per SFC2014 teikia jas Europos Komisijai.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-605, 2017-08-28, paskelbta TAR 2017-08-28, i. k. 2017-13703

 

36. EFD, atsižvelgdamas į RPD ir JS pateiktą informaciją apie nustatytus ir neištaisytus pažeidimus, savo ir kitų programos institucijų atliktų patikrinimų, auditų rezultatus ir atlikdamas deklaruojamų išlaidų mažinimo veiksmus, gali į sąskaitas Europos Komisijai įtraukti ne visas išlaidas, jei negali patvirtinti, kad tos išlaidos atitinka reikalavimus, nustatytus Reglamento Nr. 1303/2013 42 ir 65 straipsniuose.

 

IX SKYRIUS

LĖŠŲ BŪKLĖS ATASKAITOS IR LĖŠŲ POREIKIO PROGNOZAVIMAS

37. JS:

37.1. parengia ir pateikia RPD ir EFD per 10 dienų pasibaigus kalendoriniam ketvirčiui Programos projektų finansinės būklės ataskaitą (9 priedas);

37.2. kasmet iki sausio 10 d., liepos 10 d. ir spalio 10 d. SFC2014 užpildo informaciją, nurodytą Reglamento (ES) Nr. 1303/2013 112 straipsnyje, ir elektroniniu paštu informuoja RPD ir EFD;

37.3. parengia ir pateikia RPD kasmet iki sausio 10 d., liepos 10 d. ir spalio 10 d. ar RPD prašymu per kitus terminus Programos planuojamų pripažinti deklaruotinomis Europos Komisijai išlaidų prognozes (10 priedas).

38. RPD, gavęs iš JS Tvarkos aprašo 37.2 papunktyje nurodytą informaciją, patikrina JS pateiktus duomenis ir ne vėliau kaip per 10 (dešimt) dienų nuo Tvarkos aprašo 37.2 papunktyje nurodytos informacijos gavimo dienos elektroniniu paštu informuoja EFD dėl duomenų atitikties ir teisingumo. EFD, gavęs informaciją iš RPD, kasmet ne vėliau kaip iki sausio 31 d., liepos 31 d. ir spalio 31 d. teikia Europos Komisijai per SFC2014 informaciją, numatytą Reglamento (ES) Nr. 1303/2013 112 straipsnyje.

Skyriaus pakeitimai:

Nr. 1V-605, 2017-08-28, paskelbta TAR 2017-08-28, i. k. 2017-13703

 

X SKYRIUS

ATSISKAITYMAS UŽ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ

 

39. Iš valstybės iždo sąskaitos pagal mokėjimo paraiškas tiesiogiai į pagrindinio projekto partnerio sąskaitą pervestos lėšos yra vadovaujančiosios institucijos gauti ir panaudoti biudžeto asignavimai (kasinės išlaidos). EFD iš Valstybės iždo departamento per VBAM sistemą gauta informacija apie mokėjimo paraiškų apmokėjimą tiesiogiai pagrindiniam projekto partneriui yra pagrindas tvarkyti valstybės biudžeto programos finansavimo ir kasinių išlaidų apskaitą.

40. RPD, gavęs iš EFD elektroniniu paštu Tvarkos aprašo 18 punkte numatytą savaitinę informaciją apie atliktus mokėjimus iš ERPF lėšų, per 3 darbo dienas parengia ir pateikia EFD panaudotų valstybės biudžeto Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programos (Europos Sąjungos lėšos) lėšų pripažinimo  tinkamai panaudotomis finansuoti projekto įgyvendinimą ataskaitą (11 priedas). EFD surašo buhalterinę pažymą ir panaudotas lėšas įtraukia į VRM apskaitą, registruodamas finansavimo sąnaudas arba perduotą finansavimą.

______________

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos Lietuvos partnerio ataskaitinio laikotarpio projekto išlaidų paskirstymo pagal išlaidų ekonominę klasifikaciją ataskaitos forma)

 

__________________________________________

(Lietuvos partnerio pavadinimas)

_____________________________________________________

(įmonės kodas, adresas, tel., faks., el. p.)

 

 

VšĮ Jungtiniam techniniam sekretoriatui

 

 

 

Interreg V-A LIETUVOs IR Lenkijos BENDRADARBIAVIMO PER SIENĄ programos Lietuvos PARTNERIO ATASKAITINIO LAIKOTARPIO PROJEKTO išlaidų paskirstymo pagal išlaidų ekonominę klasifikaciją ataskaita

 

_________________ Nr. _______________

(data)                                 

________________________

(sudarymo vieta)

Projekto Nr.____________

Ataskaitinis laikotarpis: nuo _____________ iki _____________


 

 

eurais

Išlaidos, numatytos projekto biudžete*

Išlaidos, padarytos per ataskaitinį laikotarpį

valdžios sektoriaus subjektas

savivaldybė

ne valdžios sektoriaus subjektas

valdžios sektoriaus subjektas

savivaldybė

ne valdžios sektoriaus subjektas

einamiesiems tikslams

investicijoms**

einamiesiems tikslams

investicijoms**

einamiesiems tikslams

investicijoms**

einamiesiems tikslams

investicijoms**

einamiesiems tikslams

investicijoms**

einamiesiems tikslams

investicijoms**

kodas

2.9.2.1.1.2.

kodas

2.9.2.2.1.2.

kodas

2.9.2.1.1.1.

kodas

2.9.2.2.1.1.

kodas

2.9.2.1.1.3.

kodas

2.9.2.2.1.3.

kodas

2.9.2.1.1.2.

kodas

2.9.2.2.1.2.

kodas

2.9.2.1.1.1.

kodas

2.9.2.2.1.1.

kodas

2.9.2.1.1.3.

kodas

2.9.2.2.1.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Nurodomas pildant formą galiojantis projekto biudžeto išlaidų paskirstymas (įskaitant pakeitimus, jeigu jų buvo).

** Lėšos, skirtos ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti.

Pastabos:

1.       Kartu su projekto įgyvendinimo ataskaita šią informaciją Lietuvos partneris pateikia pagrindiniam projekto partneriui, o pagrindinis projekto partneris teikia JS.

2.       Projekto partnerio iš Lenkijos išlaidas JS priskiria 2.9.2.1.1.3 išlaidų ekonominei klasifikacijai (ne valdžios sektoriaus subjektams) ir nurodo paraiškoje vadovaujančiajai institucijai.

 

(projekto vadovo pareigos)

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

(projekto finansininkas / buhalteris)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

_________________

 

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo tvarkos aprašo

1A priedas

 

(Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos Lietuvos partnerio lėšų, numatytų išmokėti avansiniu mokėjimu, paskirstymo pagal išlaidų ekonominę klasifikaciją ataskaitos forma)

 

__________________________________________

(Lietuvos partnerio pavadinimas)

_____________________________________________________

(įmonės kodas, adresas, tel., faks., el. p.)

 

 

VšĮ Jungtiniam techniniam sekretoriatui

 

 

 

Interreg V-A LIETUVOs IR Lenkijos BENDRADARBIAVIMO PER SIENĄ programos Lietuvos PARTNERIO LĖŠŲ, NUMATYTŲ IŠMOKĖTI AVANSINIU MOKĖJIMU, paskirstymo pagal išlaidų ekonominę klasifikaciją ataskaita

 

_________________ Nr. _______________

(data)                                 

________________________

(sudarymo vieta)

Projekto Nr. ir pavadinimas


 

 

eurais

Išlaidos, numatytos projekto biudžete*

Lėšos, numatytos išmokėti avansiniu mokėjimu

valdžios sektoriaus subjektas

savivaldybė

ne valdžios sektoriaus subjektas

valdžios sektoriaus subjektas

savivaldybė

ne valdžios sektoriaus subjektas

einamiesiems tikslams

investicijoms**

einamiesiems tikslams

investicijoms**

einamiesiems tikslams

investicijoms**

einamiesiems tikslams

investicijoms**

einamiesiems tikslams

investicijoms**

einamiesiems tikslams

investicijoms**

kodas

2.9.2.1.1.2.

kodas

2.9.2.2.1.2.

kodas

2.9.2.1.1.1.

kodas

2.9.2.2.1.1.

kodas

2.9.2.1.1.3.

kodas

2.9.2.2.1.3.

kodas

2.9.2.1.1.2.

kodas

2.9.2.2.1.2.

kodas

2.9.2.1.1.1.

kodas

2.9.2.2.1.1.

kodas

2.9.2.1.1.3.

kodas

2.9.2.2.1.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Nurodomas pildant formą galiojantis projekto biudžeto išlaidų paskirstymas (įskaitant pakeitimus, jeigu jų buvo).

** Lėšos, skirtos ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti.

Pastabos:

1.       Projekto partnerio iš Lenkijos išlaidas JS priskiria 2.9.2.1.1.3 išlaidų ekonominei klasifikacijai (ne valdžios sektoriaus subjektams) ir nurodo paraiškoje vadovaujančiajai institucijai.

 

(projekto vadovo pareigos)

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

(projekto finansininkas / buhalteris)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

Papildyta priedu:

Nr. 1V-771, 2017-11-09, paskelbta TAR 2017-11-10, i. k. 2017-17672

 


 

2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo tvarkos aprašo 2 priedas

 

(Paraiškos vadovaujančiajai institucijai dėl lėšų pervedimo pagrindiniam projekto partneriui forma)

 

 

VIEŠOJI ĮSTAIGA JUNGTINIS TECHNINIS SEKRETORIATAS

 

 

 

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijai

 

 

 

PARAIŠKA VADOVAUJANČIAJAI INSTITUCIJAI DĖL LĖŠŲ PERVEDIMO PAGRINDINIAM PROJEKTO PARTNERIUI

 

____________ Nr. __________

(data)                                 

 

_______________________________________

(sudarymo vieta)

 

Projekto Nr.:

Pagrindinio projekto partnerio pavadinimas:

Pagrindinio projekto partnerio adresas:

Pagrindinio projekto partnerio kodas:

Pagrindinio projekto partnerio banko kodas:

Banko SWIFT arba BIC kodas:

Pagrindinio projekto partnerio banko sąskaitos Nr.:

 

Jungtinės projekto įgyvendinimo ataskaitos Nr.:

Jungtinės projekto įgyvendinimo ataskaitos registracijos data:

Jungtinės projekto įgyvendinimo ataskaitos registracijos Nr.:

 

Mokėjimo tipas (avansinis mokėjimas ar išlaidų kompensavimas):

eurais

Asignavimų valdytojo programos, finansuojamos iš valstybės biudžeto, priemonės kodas

Asignavimų valdytojo programos, finansuojamos iš valstybės biudžeto, finansavimo šaltinio kodas

Išlaidų funkcinė klasifikacija

Išlaidų ekonominė klasifikacija

Projektui finansuoti numatyta lėšų suma

Išmokėta iš asignavimų valdytojo programos, finansuojamos iš valstybės biudžeto, pagal projektą lėšų suma

Likusi išmokėti iš asignavimų valdytojo programos, finansuojamos iš valstybės biudžeto, pagal projektą lėšų suma

Jungtinėje projekto įgyvendinimo ataskaitoje prašoma  išmokėti iš asignavimų valdytojo programos, finansuojamos iš valstybės biudžeto, lėšų suma

Grąžintinų lėšų suma

VšĮ Jungtinio techninio sekretoriato siūloma rezervuoti su įtariamu pažeidimu susijusi lėšų suma (-); siūloma išmokėti anksčiau rezervuota lėšų suma (+)

Mokėtina iš asignavimų valdytojo programos, finansuojamos iš valstybės biudžeto, lėšų suma

iš viso

avansiniu mokėjimu

iš viso

avansiniu mokėjimu

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13=10-11+12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

_______________

(vadovo ar jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

__________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

_______________

(vyriausiasis buhalteris)

__________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

_________________


 

2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo tvarkos aprašo 3 priedas

 

(Paraiškų vadovaujančiajai institucijai registracijos žurnalo forma)

 

paraiškų vadovaujančiajai institucijai registracijos žurnalas

 

 

Eil. Nr.

Registracijos data

Projekto Nr.

 

Jungtinės projekto įgyvendinimo ataskaitos

Paraiškos vadovaujančiajai institucijai

Mokėjimo paraiškos valstybės iždui

Pastabos

Nr.

Tipas (tarpinė / galutinė)

Data

Nr.

Patvirtinimo data

Atmetimo data

Data

Nr.

Apmokėjimo data

Sumokėta ERPF lėšų suma, eurais

1

2

3

 

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(pareigos)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 


 

2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo tvarkos aprašo 4 priedas

 

(Informacijos apie atliktus mokėjimus iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų forma)

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

EKONOMIKOS IR FINANSŲ DEPARTAMENTAS

 

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos

Regioninės politikos departamentui

 

INFORMACIJA APIE IŠMOKĖTAS EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDO LĖŠAS, SKIRTAS 2014–2020 METŲ EUROPOS TERITORINIO BENDRADARBIAVIMO TIKSLO INTERREG V-A LIETUVOS IR LENKIJOS BENDRADARBIAVIMO PER SIENĄ PROGRAMOS PROJEKTAMS ĮGYVENDINTI NR. ___ UŽ  20__M.  _____          MĖN.

 

Pagrindinio partnerio pavadinimas, kodas

Projekto Nr.

Paramos sutarties data, Nr.

Paraiška vadovaujančiajai institucijai

Regioninės politikos departamento prašymo išmokėti lėšas

Ekonomikos ir finansų departamento pateiktos mokėjimo paraiškos

Apmokėta

Data ir Nr.

Suma, Eur

Data

Nr.

Data, Nr.

Programos kodas

Funkcinė klasifikacija

Ekonominė klasifikacija

Mokėjimo suma, Eur

Pavedimo data, Nr.

Suma, Eur

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Rengėjo nuoroda)

_______________________________________

 


 

2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo tvarkos aprašo 5 priedas

 

(Informacijos apie atliktus Europos regioninės plėtros fondo lėšų grąžinimus forma)

 

LIETUVOS RESPUBLIKOSVIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

EKONOMIKOS IR FINANSŲ DEPARTAMENTAS

 

 

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos

Regioninės politikos departamentui

 

 

INFORMACIJA APIE GRĄŽINTAS EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDO LĖŠAS, SKIRTAS 2014–2020 METŲ EUROPOS TERITORINIO BENDRADARBIAVIMO TIKSLO INTERREG V-A LIETUVOS IR LENKIJOS BENDRADARBIAVIMO PER SIENĄ PROGRAMOS PROJEKTAMS ĮGYVENDINTI NR. ___ UŽ  20__M.  _____          MĖN.

 

Pagrindinio partnerio pavadinimas, kodas

Projekto Nr.

Paramos sutarties data, Nr.

Sprendimas grąžinti lėšas

Pagrindinio partnerio grąžintos lėšos

Ekonomikos ir finansų departamento grąžinimo į valstybės iždo sąskaitą

Data

Programos kodas

Funkcinė klasifikacija

Ekonominė klasifikacija

Grąžintų lėšų suma, Eur

Pavedimo data

Suma, Eur

Data, Nr.

Grąžintinų lėšų suma, Eur

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Rengėjo nuoroda)

_______________________________________

 

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo tvarkos aprašo

6 priedas

 

(Išlaidų deklaracijos forma)

 

VIEŠOJI ĮSTAIGA JUNGTINIS TECHNINIS SEKRETORIATAS

 

 

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos

Regioninės politikos departamentui ir Ekonomikos ir finansų departamentui

 

 

IŠLAIDŲ DEKLARACIJA

 

___________ Nr. ___________

(data)                                 

______________________

(sudarymo vieta)

 

__________________________________________________________________________

Programos pavadinimas

Komisijos <data> sprendimas Nr.

Programos nuoroda (CCI) Nr.

__________________________________________________________________________

 

SERTIFIKATAS

 

Aš, (nurodomi institucijos įgalioto asmens vardas ir pavardė), atstovaudamas (-a) viešajai įstaigai Jungtiniam techniniam sekretoriatui, kuri Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. gegužės 27 d. nutarimo Nr. 520 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programų įgyvendinimo Lietuvoje“ 2.1 papunkčiu paskirta atlikti Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos (toliau – Programa) Jungtinio sekretoriato funkcijas, patvirtinu, kad:

1. Visos pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai išlaidos, nurodytos Programos išlaidų ataskaitoje, kuri yra šios Išlaidų deklaracijos priedas, atitinka Reglamento (ES) Nr. 1303/2013 65 straipsnyje nustatytus išlaidų tinkamumo finansuoti kriterijus, buvo padarytos projektų partnerių, įgyvendinant bendrai finansuojamus iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų projektus,

nuo 20____ ______________ _____  iki  20___ _____________ ____

 

ir sudaro: ______________ eurų (nurodoma suma vienos šimtosios tikslumu).

 

Į išlaidų deklaracijos priedą yra įtrauktos Programos projektų partnerių padarytos ir, vadovaujantis 2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo tvarkos aprašo VI skyriaus nuostatomis, pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai išlaidos.

 

2. Viešosios įstaigos Jungtinio techninio sekretoriato veikla yra vykdoma užtikrinant tinkamą Programoje pavestų funkcijų atlikimą ir vadovaujantis Reglamento (ES) Nr. 1303/2013 nuostatomis, pirmiausia, kai kalbama apie tai, ar: 

2.1. deklaruojamos išlaidos:

2.1.1. atitinka joms taikomus Europos Sąjungos ir nacionalinius teisės aktus ir buvo apmokėtos įgyvendinant projektus, atrinktus finansuoti pagal programai taikomus Europos Sąjungos ir nacionalinius teisės aktus, ypatingai tuos, kurie reglamentuoja:

2.1.1.1. valstybės pagalbą;

2.1.1.2. viešuosius pirkimus;

2.1.1.3. jei taikoma, teisės aktus dėl avanso mokėjimų, teikiant valstybės pagalbą pagal Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo (OL 2010 C 83, p. 47) 107 straipsnį, pagrindimo per trejus metus projekto vykdytojo apmokėtomis išlaidomis;

2.1.2. padarytos nepažeidžiant lyčių lygybės ir nediskriminavimo, darnaus vystymosi horizontaliųjų prioritetų;

2.1.3. susijusios tik su tais projektais, dėl kurių sprendimą priėmė Programos Jungtinis stebėsenos komitetas, vadovaudamasis nustatytais atrankos kriterijais ir bendraisiais reikalavimais;

2.1.4. atitinka tinkamumo finansuoti reikalavimus, nustatytus taikomuose Europos Sąjungos ir nacionaliniuose teisės aktuose, patvirtintoje Programoje ir Programos vadove, ir yra pripažintos atitinkančiomis šiuos reikalavimus;

2.1.5. yra nurodytos tiksliai ir teisingai, atitinka projektų partnerių apskaitos dokumentus ir yra pagrįstos patikrinamais, išlaidų pagrindimo ir apmokėjimo įrodymo ar lygiavertės įrodomosios vertės dokumentais;

2.1.6. apmokėtos pagal tinkamai sudarytas projektų paramos sutartis ir laikantis jų nuostatų;

2.2. atlikti darbai, suteiktos paslaugos ir įsigytos prekės, kurių išlaidos yra deklaruojamos.

3. Rengiant Programos išlaidų ataskaitą,

a t s i ž v e l g t a  į šiuos ataskaitinio laikotarpio, praėjusio nuo paskutinėje teiktoje išlaidų deklaracijoje nurodyto ataskaitinio laikotarpio pabaigos, duomenis:

 

Pažymėti tinkamą variantą

3.1. visas už ankstesnius ataskaitinius metus nedeklaruotas Europos Komisijai išlaidas, kurios nustatytos kaip tinkamos finansuoti ir deklaruoti Europos Komisijai

□ atsižvelgta į visas išlaidas už ankstesnius ataskaitinius metus, kurios dar nebuvo deklaruotos Europos Komisijai ir yra įtrauktos į šią išlaidų deklaraciją (nurodyti projektų numerius ir jungtinių projekto įgyvendinimo ataskaitų numerius)

□ išlaidų už ankstesnius ataskaitinius metus, kurios nebuvo deklaruotos Europos Komisijai, nebuvo nustatyta

3.2. visas grąžintinas sumas

atsižvelgta į visas susigrąžintas sumas

susigrąžintų sumų nebuvo

3.3.  visas išmokėtas ir sugrąžintas sumas

atsižvelgta į visas sugrąžintas sumas

sugrąžintų sumų nebuvo

3.4. visas panaikintas sumas

 

atsižvelgta į visas panaikintas  sumas

panaikintų sumų  nebuvo

3.5. planuojamas gauti grynąsias pajamas pagal Reglamento (ES) Nr. 1303/2013 61 straipsnio 2 dalį

(taikoma, kai iš projekto planuojama gauti grynųjų pajamų, kurias galima įvertinti iš anksto)

atsižvelgta į planuojamas gauti grynąsias pajamas

netaikoma

3.6. nustatyta  pažeidimų, turinčių finansinių pasekmių

 

taip (pažymėjus šį variantą, nurodyti pažeidimų ir projektų numerius)

ne

 

4. Duomenys nuolat ir teisingai įtraukiami į Programos duomenų bazę ir visa reikalaujama informacija, susijusi su deklaruojamomis išlaidomis, yra užfiksuota duomenų bazėje bei prieinama ją kontroliuoti ir audituoti įgaliotiems asmenims.

5. Yra užtikrinama pakankama audito seka.

6. Išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo ar lygiavertės įrodomosios vertės dokumentai saugomi pagrindiniuose Programos dokumentuose ir nacionaliniuose teisės aktuose nustatyta tvarka, bet ne trumpiau kaip iki 2029 m. birželio 30 d.

7. Viešoji įstaiga Jungtinis techninis sekretoriatas tinkamai atlieka jai pavestas atlikti funkcijas.

8. Vykdomos Programos įgyvendinimo ir kitų kontrolės / audito institucijų viešajai įstaigai Jungtiniam techniniam sekretoriatui pateiktos rekomendacijos dėl Programos įgyvendinimo:

Institucija, pateikusi pastebėjimą ir rekomendaciją

Pastebė-jimas

Su pastebėjimu susijusi rekomendacija (-os)

Rekomendacijos įgyvendinimo būklė (Įgyvendinta / bus įgyvendinta, neįgyvendinta)

Rekomenda-cijos įgyvendinimo terminas

Pastabos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______________

(vadovo ar jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

__________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

_________________

 

 

Išlaidų deklaracijos

priedas

 

(Programos išlaidų ataskaitos forma)

 

PROGRAMOS IŠLAIDŲ ATASKAITA

 

___________ Nr. ______

(data)           

______________________

(sudarymo vieta)

 

Programos Nr. (CCI):        ____________________________________.

 

Ataskaitinis laikotarpis       ____________________________________.

 

eurais

Programos prioritetinė kryptis

Bendra pripažintų deklaruotinomis Europos Komisijai išlaidų suma

iš jų:

ERPF lėšos

Viešosios išlaidos

Privačios išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bendra suma

 

 

 

 

 

 

_______________

(vadovo ar jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

__________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

_________________

 

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo tvarkos aprašo

7 priedas

 

(Pažymos dėl Programos valdymo ir kontrolės sistemos veikimo, deklaruojamų išlaidų atitikties Europos Sąjungos ir nacionaliniams teisės aktams ir vadovaujančiosios institucijos atliktų procedūrų ir patikrų, susijusių su išlaidų deklaracijoje nurodytomis išlaidomis, forma)

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

REGIONINĖS POLITIKOS DEPARTAMENTAS

 

 

VRM Ekonomikos ir finansų departamentui

 

 

 

PAŽYMA DĖL PROGRAMOS VALDYMO IR KONTROLĖS SISTEMOS VEIKIMO, DEKLARUOJAMŲ IŠLAIDŲ ATITIKTIES EUROPOS SĄJUNGOS IR NACIONALINIAMS TEISĖS AKTAMS IR VADOVAUJANČIOSIOS INSTITUCIJOS ATLIKTŲ PROCEDŪRŲ IR PATIKRŲ, SUSIJUSIŲ SU IŠLAIDŲ DEKLARACIJOJE NURODYTOMIS IŠLAIDOMIS

 

20__-__________-__ Nr.

 

___________________

(sudarymo vieta)

 

Vadovaujančioji institucija, vadovaudamasi Reglamento (ES) Nr. 1303/2013 60, 72, 120 ir 125, 132 straipsnių nuostatomis, patvirtina, kad viešosios įstaigos Jungtinio techninio sekretoriato (toliau – JS), atsakingo už Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos (toliau – Programos)  įgyvendinimą, iki 20__ m. _________ __ d. (nurodyti ataskaitinio laikotarpio pabaigą) pateiktose išlaidų deklaracijose nurodytos tinkamos finansuoti bendrai finansuojamų iš Europos regioninės plėtros fondo (toliau – ERPF) lėšų projektų išlaidos yra padarytos, pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai (toliau – EK), vykdant projektus pagal Programoje nustatytas prioritetines kryptis bei Reglamento nuostatas, ir kad įvykdytos sąlygos, keliamos norint gauti tarpinį mokėjimą iš EK:

 

Eil.

Nr.

Sąlygos, užtikrinančios išlaidų tinkamumą finansuoti ir valdymo

ir kontrolės sistemos veikimą

Taip / ne /

netaikoma

Pastabos

1.

Deklaruojamų išlaidų tinkamumas finansuoti

1.1.

Projektai finansuoti atrinkti vadovaujantis Programai taikytinais

kriterijais ir jų įgyvendinimas atitinka galiojančius Europos Sąjungos

(toliau – ES) ir nacionalinius teisės aktus.

 

 

1.2.

Jokios pripažintos deklaruotinomis EK projektų išlaidos nepriklauso

priemonei, kurią įgyvendinant teikiama valstybės pagalba pagal

nepatvirtintą valstybės pagalbos teikimo schemą.

 

 

1.3.

Projektų partnerių padarytos ir institucijų pripažintos deklaruotinomis

EK su projektų įgyvendinimu susijusios išlaidos buvo faktiškai

padarytos ir atitinka galiojančius ES ir nacionalinius teisės aktų

reikalavimus.

 

 

1.4.

Programos įgyvendinimo ataskaita pagal Reglamento (ES)

Nr. 1303/2013 50 straipsnį:

 

 

1.4.1.

yra išsiųsta EK;

 

(Nurodyti išsiuntimo EK datą arba, kad dar ne laikas

siųsti)

1.4.2.

yra priimtina EK.

 

(Jei ne, nurodyti priežastis ir

terminus, iki kada bus

patikslinta)

1.5.

JS išlaidų deklaracija yra grindžiama patikima apskaitos sistema ir

parengta remiantis patikrinamais išlaidų pagrindimo ir išlaidų

apmokėjimo įrodymo dokumentais.

 

 

1.6.

Nustatytos procedūros, užtikrinančios, kad visi su išlaidomis ir auditu

susiję visų administravimo lygmenų dokumentai, reikalingi tinkamai

audito sekai užtikrinti, būtų saugomi laikantis ES ir nacionalinių

teisės aktų nustatytų  reikalavimų.

 

 

1.7.

Yra atliktos projektų partnerių ir (arba) jų pateiktų dokumentų patikros:

 

 

1.7.1.

patikrinti dokumentai ir įsitikinta, kad projektų partnerių padarytos

išlaidos yra tinkamos finansuoti ir JS, teikdamas išlaidų deklaraciją,

įtraukė išlaidas, pripažintas deklaruotinomis EK;

 

 

1.7.2.

atliktos projektų patikros vietose ir įsitikinta, kad darbai yra atlikti,

prekės įsigytos, paslaugos suteiktos laikantis projektų

paramos sutarčių nuostatų.

 

 

1.8.

Per ataskaitinį laikotarpį buvo panaikinta ERPF lėšų ir (ar) projekto

Partnerio (-ių) lėšų dalis arba visos projektui įgyvendinti skirtos ERPF

lėšos ir (ar) projekto partnerio (-ių) lėšos.

 

(Jei taip, nurodyti prioritetinę

kryptį, projekto Nr.,

partnerio Nr., sumą )

1.9.

EK yra priėmusi sprendimą:

 

 

1.9.1.

 

pertraukti tarpinio mokėjimo terminą pagal Reglamento (ES)

Nr. 1303/2013 83 straipsnio nuostatas;

 

(Jei taip, nurodyti sprendimą)

1.9.2.

 

sustabdyti tarpinius mokėjimus pagal Reglamento (ES)

Nr. 1303/2013 142 straipsnio nuostatas.

 

(Jei taip, nurodyti sprendimą)

1.10.

EK yra pateikusi pagrįstą nuomonę dėl projekto (-ų), kurio (-ių)

išlaidos deklaruojamos atitinkamoje išlaidų deklaracijoje, įgyvendinimo

pažeidimo pagal Sutarties dėl ES veikimo 258 straipsnį.

 

 

1.11.

Buvo atlikta veiklos rezultatų peržiūra pagal Reglamento (ES)

Nr. 1303/2013 21 straipsnį

 

(Jei taip, aprašyti, kas

buvo atlikta)

1.12.

Nėra aplinkybių, dėl kurių deklaruojamos išlaidos negali būti

pripažintos tinkamomis deklaruoti EK:

 

 

1.12.1.

dėl vadovaujančiosios institucijos veiksmų;

 

 

1.12.2.

dėl atliktų finansinių pataisų, kaip nustatyta Reglamento (ES)

Nr. 1303/2013 143 straipsnio 2 dalyje.

 

 

2.

Valdymo ir kontrolės sistemos veikimo sąlygos

2.1.

Programos valdymo ir kontrolės sistema nustatyta laikantis

Reglamento (ES) Nr. 1303/2013 72–74 straipsnių ir yra veiksminga    

 

(Jei ne, nurodyti bandomąjį

terminą, taisomuosius

veiksmus)

2.2.

EK yra informuota apie Programos institucijų paskyrimą

 

(Jei taip, nurodyti datą)

2.3.

Keitėsi vadovaujančiosios institucijos arba JS vidinės procedūros,

tiesiogiai susijusios su išlaidų pripažinimu deklaruotinomis EK.

 

 

2.4.

Buvo pastebėta esminių klaidų, susijusių su pripažintomis

deklaruotinomis EK išlaidomis, analizuojant audito institucijos, EK,

kitų institucijų ir (ar) įmonių atliktų valdymo ir kontrolės sistemos

auditų ataskaitas, kurios turėtų įtakos išlaidų deklaravimui EK.

 

(Jei taip, nurodyti projekto

Nr. ir pastebėtą klaidą)

2.5.

Buvo gautas EK pritarimas dėl Programos keitimo

 

(Jei taip, įrašyti nuorodą

į priimtą pakeitimą)

2.6.

Visi su Programos valdymo ir kontrolės sistema susiję dokumentai

saugomi laikantis ES ir nacionalinės teisės nustatytų reikalavimų.

 

 

 

 

 

(vadovo pareigos)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

_________________

8 priedas. Neteko galios nuo 2017-08-29

Priedo naikinimas:

Nr. 1V-605, 2017-08-28, paskelbta TAR 2017-08-28, i. k. 2017-13703

 

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo tvarkos aprašo

9 priedas

 

(Programos projektų finansinės būklės ataskaitos forma)

 

VIEŠOJI ĮSTAIGA JUNGTINIS TECHNINIS SEKRETORIATAS

 

 

VRM Regioninės politikos departamentui

 

VRM Ekonomikos ir finansų departamentui

 

 

PROGRAMOS PROJEKTŲ FINANSINĖS BŪKLĖS

20__ M. ____________   ___ D. ATASKAITA

(ataskaitinio laikotarpio pabaigos data)

 

_____________ Nr. ______________

 

__________________________

(sudarymo vieta)

 

eurais

Eil. Nr.

Spec. tikslo Nr.

Projekto Nr.

Bendra paramos sutartyse numatytų tinkamų finansuoti išlaidų vertė

Numatomos gauti grynosios pajamos pagal Reglamento (ES) Nr. 1303/2013 61 straipsnį

Bendra paramos sutartyse numatytų tinkamų deklaruoti Europos Komisijos išlaidų vertė pagal projektą

Projekto vertė pagal finansavimo šaltinius:

Išlaidos, pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai

Pripažinta deklaruotinomis Europos Komisijai grynųjų pajamų pagal Reglamento (ES) Nr. 1303/2013 61 straipsnį

 

Iš viso:

Iš ERPF lėšų

Iš Lietuvos partnerių lėšų *

Iš Lenkijos partnerių lėšų *

Iš viso:

Iš ERPF lėšų

Iš Lietuvos partnerių lėšų *

iš Lietuvos partnerių viešųjų lėšų šaltinių

iš Lietuvos partnerių privačių lėšų šaltinių

Iš Lenkijos partnerių lėšų*

iš Lenkijos  partnerių viešųjų lėšų šaltinių

Iš Lenkijos partnerių privačių lėšų šaltinių

 

1

2

3

4

5=3-4

6=7+8+9

7

8

9

10=11+12+15

11

12=13+14

13

14

15=16+17

16

17

18

I. PRIORITETINĖ KRYPTIS (pavadinimas)

1

 

Projektas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

n

 

Projektas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. PRIORITETINĖ KRYPTIS (pavadinimas)

 

1

Projektas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

n

Projektas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. PRIORITETINĖ KRYPTIS  (pavadinimas)

 

1

Projektas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

n

Projektas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. PRIORITETINĖ KRYPTIS (pavadinimas)

 

1

Projektas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

n

Projektas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO (I + II + III + IV prioritetinės kryptys):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pastaba. Teikiant spausdintinę ataskaitą, ataskaitos stulpeliai gali būti išdėstyti per kelis lapus, skirtinguose lapuose kartojant 1–3 stulpelius.

 

_______________

(vadovo ar jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

__________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

_______________

(vyriausiojo buhalterio ar jį pavaduojančio asmens pareigų pavadinimas)

__________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

_________________

 

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio

Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A

Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną

programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų

teikimo tvarkos aprašo

10 priedas

 

(Programos planuojamų pripažinti deklaruotinomis Europos Komisijai išlaidų prognozės forma)

 

VIEŠOJI ĮSTAIGA JUNGTINIS TECHNINIS SEKRETORIATAS

 

 

VRM Regioninės politikos departamentui

 

 

 

 

PROGRAMOS PLANUOJAMŲ PRIPAŽINTI DEKLARUOTINOMIS EUROPOS KOMISIJAI IŠLAIDŲ PROGNOZĖ

 

_________________ Nr. __________________

(data)

__________________________________

(sudarymo vieta)

eurais

Nr.

Prioritetinė kryptis

Planuojama pripažinti deklaruotinomis EK išlaidų 20....metais

Bendra suma pagal finansavimo šaltinius

I ketv.

...

IV ketv.

iš viso

iš jų ERPF lėšos

iš jų projektų partnerių lėšos*

iš viso

iš jų ERPF lėšos

iš jų projektų partnerių lėšos*

...

...

...

iš viso

iš jų ERPF lėšos

iš jų projektų partnerių lėšos*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr.

Prioritetinė kryptis

Planuojama pripažinti deklaruotinomis EK išlaidų 20....metais

Bendra suma pagal finansavimo šaltinius

I ketv.

...

IV ketv.

iš viso

iš jų ERPF lėšos

iš jų projektų partnerių lėšos*

iš viso

iš jų ERPF lėšos

iš jų projektų partnerių lėšos*

...

...

...

iš viso

iš jų ERPF lėšos

iš jų projektų partnerių lėšos*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pastabos:

* Techninė pagalba yra bendrai finansuojama iš Lietuvos arba iš Lenkijos valstybės biudžeto lėšų.

 

 

(vadovo ar jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

 

 

(parašas)

 

 

(vardas ir pavardė)

(pareigos)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

Priedo pakeitimai:

Nr. 1V-605, 2017-08-28, paskelbta TAR 2017-08-28, i. k. 2017-13703

 

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo tvarkos aprašo

11 priedas

 

(Panaudotų valstybės biudžeto Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programos (Europos Sąjungos lėšos) lėšų pripažinimo  tinkamai panaudotomis finansuoti projekto įgyvendinimą  ataskaitos forma)

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

REGIONINĖS POLITIKOS DEPARTAMENTAS

 

PANAUDOTŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programos (europos sąjungos LĖŠOS) LĖŠŲ PRIPAŽINIMO TINKAMAI PANAUDOTOMIS FINANSUOTI PROJEKTO ĮGYVENDINIMO ataskaita

 

 

Ekonomikos ir finansų departamentui

 

 

20__-__-__ Nr._____

 

___________________

(sudarymo vieta)

 

Pateiktoje lentelėje nurodytas pagrindinis projekto partneris, įgyvendindamas Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektą, padarė ____________________________ eurų išlaidų, kurios pripažintos tinkamomis finansuoti.

Lėšos, išmokėtos iš Vidaus reikalų ministerijai skirtų valstybės biudžeto Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programos (Europos Sąjungos lėšos) (kodas – ) lėšų, panaudotos tikslingai finansuojant Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projekto įgyvendinimą.

 

Eil. Nr.

 

 

1.

Pagrindinio projekto partnerio pavadinimas

 

2.

Paramos sutarties Nr.

 

3.

Projekto Nr.

 

4.

Projekto pavadinimas

 

5.

 

Nuo projekto įgyvendinimo pradžios pagrindiniam projekto partneriui iš valstybės biudžeto programos išmokėta lėšų, eurais

Per ataskaitinį laikotarpį pagrindiniam projekto partneriui iš valstybės biudžeto programos pripažinta tinkamomis finansuoti išlaidomis, eurais

 

 

 

 

 

Iš jų:

Iš jų:

Valdžios sektoriaus subjektams:

 

 

einamiesiems tikslams, kodas 2.9.2.1.1.2

 

 

investicijoms, kodas 2.9.2.2.1.2

 

 

Savivaldybėms:

 

 

einamiesiems tikslams, kodas 2.9.2.1.1.1

 

 

investicijoms, kodas 2.9.2.2.1.1

 

 

Ne valdžios sektoriaus subjektams:

 

 

einamiesiems tikslams, kodas 2.9.2.1.1.3

 

 

investicijoms, kodas 2.9.2.2.1.3

 

 

 

 

Išlaidų paskirstymas pagal projekto partnerius:

 

 

Ekonominės klasifikacijos kodas

Nuo projekto įgyvendinimo pradžios projekto partneriui atitinkanti išmokėtų lėšų dalis, eurais

Per ataskaitinį laikotarpį projekto partneriui iš valstybės biudžeto programos pripažintų tinkamomis finansuoti išlaidomis lėšų dalis, eurais

Partneris Nr. ... (pavadinimas)   

IŠ VISO:

einamiesiems tikslams, kodas 2.9.2.1.1.2

investicijoms, kodas 2.9.2.2.1.2

einamiesiems tikslams, kodas 2.9.2.1.1.1

investicijoms, kodas 2.9.2.2.1.1

einamiesiems tikslams, kodas 2.9.2.1.1.3

investicijoms, kodas 2.9.2.2.1.3

 

 

 

(pareigos)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

(Rengėjo nuoroda)

 

_________________

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-605, 2017-08-28, paskelbta TAR 2017-08-28, i. k. 2017-13703

Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2016 m. rugsėjo 28 d. įsakymo Nr. 1V-675 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-771, 2017-11-09, paskelbta TAR 2017-11-10, i. k. 2017-17672

Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2016 m. rugsėjo 28 d. įsakymo Nr. 1V-675 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos projektų išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo