Suvestinė redakcija nuo 2018-05-22 iki 2018-06-15

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2016-03-18, i. k. 2016-05351

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINĖS STUDIJŲ, MOKSLINIŲ TYRIMŲ IR EKSPERIMENTINĖS (SOCIALINĖS, KULTŪRINĖS) PLĖTROS 2013–2020 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS 2016–2018 METŲ VEIKSMŲ PLANO PATVIRTINIMO

 

2016 m. kovo 17 d. Nr. V-204

Vilnius

 

 

Įgyvendindama Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. gruodžio 5 d. nutarimu Nr. 1494 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos patvirtinimo“, 10 punktą:

1.  T v i r t i n u  Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų planą (pridedama).

2.  P a v e d u  švietimo ir mokslo viceministrams pagal nustatytas veiklos sritis kontroliuoti Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano įgyvendinimą.

 

 

 

Švietimo ir mokslo ministrė                                                                        Audronė Pitrėnienė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUDERINTA

Ūkio ministerijos

2016 m. vasario 12 d. raštu Nr. 21.4-62-3-630

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro

2016 m.  kovo 17 d. įsakymu Nr. V- 204

 

VALSTYBINĖS STUDIJŲ, MOKSLINIŲ TYRIMŲ IR EKSPERIMENTINĖS (SOCIALINĖS, KULTŪRINĖS) PLĖTROS 20132020 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS 20162018 METŲ VEIKSMŲ PLANAS

 

I SKYRIUS

TIKSLAI, UŽDAVINIAI, PRIEMONĖS, VEIKSMAI, ASIGNAVIMAI IR GALIMI PROJEKTŲ VYKDYTOJAI

 

Nr.

Tikslai, uždaviniai, priemonės ir veiksmai (veiklos sritys)

Valstybės biudžeto lėšos

ES struktūrinių fondų 2014–2020 metų periodo ir bendrojo finansavimo lėšos

(preliminarios lėšos, tūkst. Eur)

Galimi ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamų projektų vykdytojai

2016 metai  (tūkst. Eur)

2017 metai

(preliminarios lėšos, tūkst. Eur)

2018 metai

(preliminarios lėšos, tūkst. Eur)

 

 

Strateginis tikslas: Skatinti darnią žmogaus ir visuomenės raidą, stiprinančią šalies konkurencingumą ir sudarančią sąlygas inovacijoms, plėtojant studijas ir vykdant mokslinius tyrimus ir eksperimentinę (socialinę, kultūrinę) plėtrą (toliau – MTEP).

1.

Tikslas: Sukurti gebančiam ir motyvuotam asmeniui palankią aplinką tapti aukštos profesinės kvalifikacijos specialistu, savęs realizavimą derinančiu su valstybės ir visuomenės lūkesčių tenkinimu

200 256

200 812

189201

111 447,75

-

1.1.

Uždavinys: Užtikrinti sąmoningą ir informacija paremtą studijų pasirinkimą ir prieinamumą

191 411

191 870

180 259

111 497,62

-

 

1.1.1.

Priemonė: Finansuoti pirmosios ir antrosios pakopos bei vientisąsias ir laipsnio nesuteikiančias studijas

130172

130631

131055

0

-

 

1.1.1.1.

Skirti valstybės finansavimą universitetinių studijų vietoms (įskaitant sumanios specializacijos kryptis)

104814

105273

105697

0

-

 

1.1.1.2.

Skirti valstybės finansavimą koleginių studijų vietoms

24941

24941

24941

0

-

 

1.1.1.3.

Įgyvendinti tikslinį studijų programų finansavimą

417

417

417

0

-

 

1.1.2

Priemonė: Skirti finansinę paramą studentams

11116

11116

2846

7440,5

-

 

1.1.2.1.

Skirti tikslines stipendijas

1294

1294

1294

0

-

 

1.1.2.2.

Skirti socialines stipendijas

8270

8270

0

0

-

 

1.1.2.3.

Skatinti studentus siekti gerų studijų rezultatų ir dalyvauti mokslinėje (meninėje) veikloje

80

80

80

0

-

 

1.1.2.4.

Užtikrinti studijų stipendijų mokėjimą

1472

1472

1472

0

-

 

1.1.2.5.

Kurti socialines ir finansines paskatas bei pagalbą studentams iš socialiai jautrių, socialinės atskirties, mažai atstovaujamų grupių[1]

0

0

0

13189,3

 

Valstybinis studijų fondas (toliau – VSF)

 

1.1.2.6.

Skirti tikslinę stipendiją fizinių, biomedicinos ir technologijų mokslų studijų sričių absolventams, pasirinkusiems pedagogines studijas

0

0

0

200

VSF

 

1.1.3.

Priemonė: Užtikrinti studentų kreditavimą

0

0

0

0

-

 

1.1.3.1.

Užtikrinti valstybės paskolų teikimą studijų įmokoms mokėti

0

0

0

0

-

 

1.1.3.2.

Užtikrinti valstybės remiamų paskolų palūkanų apmokėjimą

0

0

0

0

-

 

1.1.3.3.

Užtikrinti valstybės įsipareigojimų pagal valstybės garantiją bei kitų įsipareigojimų vykdymą

0

0

0

0

-

 

1.1.4.

Priemonė: Užtikrinti studijų kainos ar jos dalies kompensavimą

3881

3881

116

0

-

 

1.1.4.1.

Užtikrinti už studijas sumokėtos kainos kompensavimą valstybės nefinansuojamiems studentams

3765

3765

0

5 000,0

VSF

 

1.1.4.2.

Užtikrinti sumokėtos už studijas kainos dalies kompensavimą nuolatinę privalomąją pradinę karo tarnybą atlikusiems ar bazinius karinius mokymus baigusiems asmenims

116

116

116

0

-

 

1.1.4.3.

Finansuoti studijas,  atitinkančias sumanios specializacijos kryptis

0

0

0

0

-

 

1.1.5.

Priemonė: Plėtoti švietimo informacines sistemas, nacionalinius registrus bei kitas sistemas

0

0

0

6 082,02

-

 

1.1.5.1.

Plėtoti registrus, fizinę infrastruktūrą, reikalingą švietimo informacinėms sistemoms, švietimo nacionaliniams registrams ar duomenų bazėms funkcionuoti

0

0

0

2 606,58

Vilniaus universitetas (toliau VU), Kauno technologijos universitetas (toliau – KTU), Vilniaus Gedimino technikos universitetas (toliau – VGTU), ŠITC

 

1.1.5.2.

Plėtoti Lietuvos aukštųjų mokyklų asociacijos bendrajam priėmimui organizuoti sistemą[1]

0

0

0

3 475,44

Lietuvos aukštųjų mokyklų asociacija bendrajam priėmimui organizuoti

 

1.1.6.

Priemonė: Užtikrinti mokslo ir studijų institucijų ūkio, administravimo bei sudėtingos infrastruktūros finansavimą

46242

46 242

46242

0

-

 

1.1.6.1.

Užtikrinti mokslo ir studijų institucijų ūkio ir administravimo finansavimą

44686

44686

44686

0

-

 

1.1.6.2.

Vystyti mokslo ir studijų institucijų sudėtingą infrastruktūrą finansavimą

1556

1556

1556

0

-

 

1.1.7.

Priemonė: Stiprinti aukštųjų mokyklų studentų sąmoningumą ugdant gebėjimus, reikalingus savo karjerai savarankiškai kurti, atsakingai valdyti ir įsitvirtinti nuolat kintančioje darbo rinkoje[2]

0

0

0

1 448,1

-

 

1.1.7.1.

Neteko galios nuo 2017-07-29

 

1.2.

Uždavinys: Nuolat atnaujinti ir tobulinti studijų turinį ir procesą bendradarbiaujant su socialiniais partneriais, didinti dėstytojų profesionalumą

608

608

608

19 114,92

-

 

1.2.1.

Priemonė: Parengti naujus ir atnaujinti esamus studijų krypčių (krypčių grupių, sričių) aprašus

0

0

0

5 213,16

-

 

1.2.1.1.

Stambinti studijų programas, konsoliduoti pedagogų rengimo programas, diegti inovatyvius mokymo(si) metodus, nuotolines studijas, į studentą orientuotą studijų procesą, sukurti kandidatų į pedagogines studijas atrankos instrumentus

0

0

0

3475,44

Aukštosios mokyklos

 

1.2.1.2.

Parengti naujus ir atnaujinti esamus studijų krypčių aprašus. Vykdyti mokymus aukštųjų mokyklų darbuotojams apie į rezultatus orientuotų studijų programas, modulius, profesinio lauko tyrimus

0

0

0

1 737,72

 

Studijų kokybės vertinimo centras (toliau – SKVC)

 

1.2.2.

Priemonė: Skatinti jaunimo pilietinės, mokslinės, verslumo, kūrybinės ir sportinės veiklos iniciatyvas

608

608

608

3 475,44

-

 

1.2.2.1.

Remti jaunimo iniciatyvas

218

218

148

0

-

 

1.2.2.2.

Finansuoti tarptautinius studentų sporto renginius ir organizuoti geriausių sportininkų apdovanojimus

370

370

290

0

-

 

1.2.2.3.

Finansuoti XVIII Gaudeamus festivalio pasirengimo koordinavimo ir dalyvavimo darbus

0

0

150

0

-

 

1.2.2.4.

Praktikos darbo vietose pagal profesiją, partnerystė su socialiniais partneriais ir jų įtraukimas į studijų praktikų organizavimo tobulinimą ir įgyvendinimą. Studentų verslumo ir kūrybiškumo ugdymas

0

0

0

3 475,44

Asociacijos, AM

 

1.2.2.5.

Plėtoti ir remti verslo praktinio mokymo firmų veiklą. Remti verslumo skatinimo renginius

20

20

20

0

Aukštosios mokyklos, asociacijos, organizuojančios verslumo renginius

 

1.2.3.

Priemonė: Skatinti dėstytojų pedagoginių, dalykinių ir mokslinių kompetencijų tobulinimą

0

0

0

4054,68

-

 

 

1.2.3.1.

 

Tobulinti dėstytojų kvalifikaciją, (įskaitant pedagogikos krypties studijų dėstytojų, kurie vadovauja pedagoginei praktikai, kvalifikaciją)  ir profesinę tinklaveiką

 

0

 

0

 

0

 

8 961,69

 

Aukštosios mokyklos

 

 

1.2.3.2.

 

Modernizuoti tęstinį pedagogų rengimą ir didinti užimtumo galimybes

 

0

 

0

 

0

 

579,24

 

Aukštosios mokyklos

 

1.2.4.

Priemonė: Gerinti aukštųjų mokyklų veiklos kokybę, vykdant išorinį vertinimą

0

0

0

6 371,64

-

 

1.2.4.1.

Vykdyti studijų programų vertinimą ir vystyti užsienyje įgytų kvalifikacijų, susijusių su aukštuoju mokslu, akademinio pripažinimo sistemą

0

0

0

868,86

SKVC

 

1.2.4.2.

Stiprinti išorinio vertinimo (studijų programų ir institucinio vertinimo), pasiekimų vertinimo, savęs įsivertinimo ir akreditacijos sistemą, įtraukiant socialinius dalininkus

0

0

0

5 502,78

SKVC

 

1.2.4.3.

Vykdyti mokslo ir studijų institucijų vertinimą

0

0

0

0

SKVC, Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras (toliau – MOSTA)

 

1.3.

Uždavinys: Plėtoti studijų tarptautiškumą ir stiprinti Lietuvos aukštojo mokslo tarptautinį pripažinimą

1490

1501

1501

21 287,07

-

 

1.3.1.

Priemonė: Parengti ir įgyvendinti Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo veiksmų planą

1490

1501

1501

21 287,07

-

 

1.3.1.1

Didinti studijų proceso Lietuvos aukštosiose mokyklose tarptautiškumą

181

181

181

0

Švietimo mainų paramos fondas (toliau – ŠMPF)

 

1.3.1.2

Didinti Lietuvos aukštųjų mokyklų tarptautinį žinomumą ir prestižą, populiarinti studijas tarptautinėje erdvėje

0

0

0

1737,72

ŠMPF, Lietuvos sveikatos mokslų universitetas (toliau – LSMU)

 

1.3.1.3.

Remti ir skatinti studentų ir dėstytojų mobilumą, užsienio (tame tarpe ir užsienio lietuvių) studentų pritraukimą. Remti jungtinių studijų programų vykdymą

819

819

819

13756,95

ŠMPF

 

1.3.1.4.

Remti išeivijos ir lietuvių kilmės užsieniečių studijas Lietuvos aukštosiose mokyklose

174

174

174

0

VSF

 

1.3.1.5.

Palaikyti ryšius su išeivija ir lietuvių kilmės užsieniečiais

99

99

99

0

ŠMPF, Vilniaus lietuvių namai

 

1.3.1.6.

Remti lituanistikos (baltistikos) centrų užsienyje veiklą

217

228

228

0

Mokslo ir studijų institucijos (toliau – MSI)

 

1.3.1.7.

Skatinti bendradarbiauti Lietuvos mokslo ir studijų institucijas ir užsienio šalių lituanistikos (baltistikos) centrus

0

0

0

5792,4

VU

 

1.4.

Uždavinys: Modernizuoti studijų infrastruktūrą, mokymo ir mokymosi aplinką

6457

6543

6543

54 627,05

-

 

1.4.1.

Priemonė: Renovuoti ir rekonstruoti mokslo ir studijų institucijas, atnaujinti mokslo ir studijų įrangą, sukurti ir įgyvendinti studentų miestelių kūrimo planą

6457

6543

6543

54 627,05

-

 

 

1.4.1.1.

 

Tobulinti, technologiškai aprūpinti dėstytojų darbo vietas ir studijų aplinką

 

0

 

0

 

0

 

0

 

-

 

1.4.1.2.

Įgyvendinti aukštųjų mokyklų studentų bendrabučių atnaujinimo programą

204

290

290

0

MSI

 

1.4.1.3.

Mokslo ir studijų institucijų infrastruktūros koncentravimas, mokymo ir mokymosi aplinkos modernizavimas. Investicijos į studijų infrastruktūrą, įrangos įsigijimas, studijų bazinės įrangos kūrimas ir atnaujinimas

0

0

0

28 962

Valstybiniai universitetai

 

1.4.1.4.

 

Kolegijų studijų infrastruktūros tobulinimas

0

0

0

18 535,68

Valstybinės kolegijos

 

 

1.4.1.5.

Perkelti mokslo ir studijų institucijų fakultetus, susijusius su slėniuose vykdomų MTEP veiklų tematikomis

0

0

0

0

-

 

1.4.1.6.

Užtikrinti mokslo ir studijų įstaigų infrastruktūros plėtros programos įgyvendinimą

6253

6253

6253

0

-

 

1.4.1.7.

Modernizuoti rezidentūros bazes

0

0

0

2 780,35

VU, LSMU

 

1.4.2.

Priemonė: Sukurti regioninius kompetencijos centrus, vykdančius taikomuosius tyrimus

0

0

0

0

-

 

1.4.2.1.

Remti mokslo ir studijų institucijų ir Lietuvos regionų administravimo institucijų ar verslo bendradarbiavimo iniciatyvas taikomųjų tyrimų vykdymo srityje

0

0

0

0

MSI

 

1.5.

Uždavinys: Sudaryti palankias mokymosi visą gyvenimą paslaugų plėtros sąlygas aukštosiose mokyklose

290

290

290

1 448,09

-

 

1.5.1.

Priemonė: Parengti ir įgyvendinti Neformaliojo suaugusiųjų švietimo plėtros veiksmų planą

290

290

290

1 448,09

-

 

 

1.5.1.1.

 

Parengti, įgyvendinti ir tobulinti neformaliu būdu įgytų kompetencijų formalizavimo sistemą

 

0

 

0

 

0

 

0

-

 

1.5.1.1.

Parengti, įgyvendinti ir tobulinti neformaliu būdu įgytų kompetencijų formalizavimo sistemą

0

0

0

1 448,09

MSI

 

2.

Tikslas: Kurti naujas žinias, sudaryti mokslo, verslo ir kultūros integracijos sąlygas, siekiant stiprinti šalies pranašumus

88 887

89 419

90 032

464 382,21

-

 

2.1.

Uždavinys: Rengti aukštos kvalifikacijos tyrėjus, stiprinti ir telkti žmogiškąjį MTEP potencialą sumanios specializacijos kryptims plėtoti

21 833

21 833

21 833

136 556,69

-

 

2.1.1.

Priemonė: Populiarinti tyrėjo karjerą tarp mokinių ir studentų

0

0

0

2 316,96

-

 

2.1.1.1.

Skatinti mokinių ir studentų MTEP veiklas

0

0

0

MSI

 

2.1.1.2.

Remti studentų mokslines praktikas tyrėjų kolektyvuose

0

0

0

MSI

 

2.1.2.

Priemonė: Užtikrinti efektyvų doktorantūros vykdymą

21 506

21 506

21 506

23 169,6

-

 

2.1.2.1.

Finansuoti doktorantūros vietas

20 986

20 986

20 986

Lietuvos mokslo taryba (toliau – LMT)

 

2.1.2.2.

Pritraukti jaunimą iš užsienio studijuoti doktorantūroje

0

0

0

LMT

 

2.1.2.3.

Remti doktorantų mokslinę (meninę) veiklą

0

0

0

LMT

 

2.1.2.4.

Sudaryti sąlygas mokslui imlaus verslo dalyvavimui doktorantūros procese

0

0

0

LMT

 

2.1.2.5.

Skatinamosios doktorantų stipendijos ir parama doktorantų išvykoms

520

520

520

0

LMT

 

2.1.3.

Priemonė: Sutelkti tyrėjų kritinę masę ir užtikrinti aukštą jų kvalifikaciją

327

327

327

43 88,66

-

 

 

2.1.3.1.

 

Plėtoti jaunųjų mokslininkų stažuočių po doktorantūros sistemą, taip pat numatant ir stažuotes mokslui imliose įmonėse

 

0

 

0

 

0

 

12 164

 

MSI

 

2.1.3.2.

Mokslininkų ir kitų tyrėjų gebėjimų plėtra ir bendradarbiavimo vystymas vykdant mokslinių idėjų mainus, mokslines išvykas iš Lietuvos ir į Lietuvą

0

0

0

4 344,3

MSI

 

2.1.3.3.

Remti užsienio mokslininkų ir kitų tyrėjų pritraukimą darbui Lietuvos mokslo ir studijų institucijose įveiklinant mokslinių tyrimų infrastruktūrą

0

0

0

20 273,4

MSI

 

2.1.3.4.

Skirti mokslo premijas lietuvių kilmės užsieniečiams mokslininkams ir Lietuvos Respublikos pilietybę turintiems mokslininkams, gyvenantiems užsienyje

27

27

27

0

-

 

2.1.3.5.

Kelti Europos neutronų tyrimo centre dirbsiančių specialistų kvalifikaciją

300

300

300

0

-

 

2.1.3.6.

Remti užsienio mokslininkų ir kitų tyrėjų pritraukimą naujų perspektyvių mokslinių tyrimų tematikų vystymui

0

0

0

4 344,3

MSI

 

2.1.3.7.

Remti pavyzdinių mokslo (ekscelencijos) centrų formavimąsi ir užtikrinti jų efektyvų funkcionavimą

0

0

0

4 344,3

MSI

 

 

2.1.3.8.

 

Remti tyrėjų įsidarbinimą mokslui imliose įmonėse

 

0

 

0

 

0

 

0

 

Labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės

 

2.1.3.9.

Remti tyrėjų tarptautinės kompetencijos ugdymą ir stiprinti tyrėjų gebėjimus rengti projektų paraiškas

0

0

0

3 041,86

MITA, LMT, Lietuvos mokslų akademija (toliau – LMA)“

 

 

2.1.3.10.

 

Ugdyti tyrėjų potencialą institucijose, kuriose moksliniai tyrimai yra gretutinė veikla

 

0

 

0

 

0

 

0

 

MSI, akademinės asociacijos, bibliotekos, muziejai, archyvai

 

2.1.4.

Priemonė: Teikti paramą tyrėjams MTEP veiklų vykdymui

0

0

0

67 481,47

-

 

 

2.1.4.1

 

Remti aukšto lygio MTEP veiklų vykdymą

 

0

 

0

 

0

 

40 836,4

 

MSI

 

2.1.4.2.

Remti ekscelencijos centrų ir paralelinių laboratorijų kūrimą ir jų veiklą

0

0

0

28 093,14

MSI

 

2.2.

Uždavinys: Rengti viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimo MTEP ir naujomis žiniomis grįstų inovacijų srityse specialistus, stiprinti jų žinių ir technologijų perdavimo gebėjimus

0

0

0

 

 

 

3 475,44

-

 

2.2.1.

Priemonė: Ugdyti mokslo ir studijų institucijų, viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimą MTEP srityje skatinančių institucijų ir kompetencijos centrų personalo gebėjimus

0

0

0

-

 

2.2.1.1.

Ugdyti mokslininkų ir kitų tyrėjų, mokslo ir studijų institucijų darbuotojų, ekspertinių ir koordinavimo institucijų ekspertų ir darbuotojų, mokslo ir studijų politiką formuojančių ir įgyvendinančių institucijų darbuotojų gebėjimus, susijusius su MTEP rezultatų komercinimu ir technologijų perdavimu

0

0

0

MITA

 

2.3

Uždavinys: Skatinti tarpinstitucinį, tarpsektorinį ir tarptautinį bendradarbiavimą plėtojant aukščiausiojo lygio mokslinius tyrimus, taip pat visuomenei ir valstybei strategiškai svarbių problemų sprendimui ir ūkio plėtrai aktualias MTEP veiklas

66 682

67 214

67 827

162 562,56

-

 

2.3.1.

Priemonė: Remti tarpsektorinį bendradarbiavimą MTEP srityje

2 354

2 354

2 354

134 759,04

-

 

2.3.1.1.

Neteko galios nuo 2016-02-02. Panaikinta2016-11-30 įsakymu Nr. V-1062

 

 

 

 

 

 

2.3.1.2.

Remti bendrus mokslo ir studijų institucijų, ūkio subjektų ir kitų subjektų vykdomus jungtinius projektus, atitinkančius konkrečius sumanios specializacijos prioritetus

0

0

0

35 917,52

MSI, universitetų ligoninės

 

2.3.1.3.

Aukšto lygio tyrėjų grupių vykdomi moksliniai tyrimai

0

0

0

64 879,52

LMT

 

2.3.1.4.

Skatinti finansinių priemonių panaudojimą plėtojant MTEP ir inovacijų veiklas

0

0

0

5 000

Mokslo ir studijų institucijų įmonės

 

2.3.1.5.

Remti mokslo ir studijų institucijų vykdomus ūkio subjektų MTEP užsakymus.

2064

2064

2064

0

MITA

 

2.3.1.6.

Skatinti kompetencijos centrų veiklą

0

0

0

11 584,8

MSI, universitetų ligoninės“

 

2.3.1.7.

Skatinti mokslo ir studijų institucijas įsijungti į tarpvalstybinius mokslo-verslo tinklus.

0

0

0

2 896,2

MSI

 

2.3.1.8.

Skatinti inovacijų ir technologijų perdavimo centrų veiklą

0

0

0

14 481

MSI

 

2.3.1.9

Vykdyti prioritetinių MTEP ir inovacijų raidos (sumanios specializacijos) krypčių ir jų konkrečių prioritetų įgyvendinimo nuolatinę stebėseną ir analizę, ieškoti bendrų mokslo ir verslo interesų įgyvendinant sumanios specializacijos prioritetus

0

0

0

0

MOSTA, MITA

 

2.3.1.10.

Organizuoti mokslo, technologijų ir inovacijų įgyvendinamų priemonių ekspertinį vertinimą

290

290

290

0

-

 

2.3.2.

Priemonė: Remti tarptautinį bendradarbiavimą MTEP srityje

3 679

3 990

4 347

27 803,52

-

 

2.3.2.1.

Užtikrinti tarptautinių Lietuvos susitarimų ir įsipareigojimų MTEP srityje vykdymą bei dalyvavimą tarptautinėse MTEP programose

3399

3672

3986

0

LMT, MITA

 

2.3.2.2.

Užtikrinti programos „Horizontas 2020“ nacionalinių kontaktinių asmenų tinklo veiklą, skatinti mokslo ir studijų institucijas, jų tyrėjus ir studentus, taip pat kitus subjektus aktyviai dalyvauti programos „Horizontas 2020“ priemonėse

29

29

29

0

MITA, LMT

 

2.3.2.3.

Didinti Lietuvos (MTEP srityje) žinomumą Europos mokslinių tyrimų erdvėje, skatinti Lietuvos mokslininkų ir kitų tyrėjų bendradarbiavimą su užsienio partneriais ir verslu

0

0

0

1 737,72

LMT

 

2.3.2.4.

Remti europinių mokslinių tyrimų infrastruktūrų kūrimą ir mokslo ir studijų institucijų aktyvų dalyvavimą jose

251

289

332

26 065,8

MSI, LMT, MITA

 

2.3.3.

Priemonė: Užtikrinti aukščiausio lygio bei visuomenei ir valstybei strategiškai svarbių problemų sprendimui ir ūkio plėtrai aktualių MTEP veiklų finansavimą

60 649

60 870

61 126

0

-

 

2.3.3.1.

Užtikrinti bazinį MTEP finansavimą ir ilgalaikių institucinių MTEP programų vykdymą

46 259

46 259

46 259

0

-

 

2.3.3.2.

Užtikrinti programinį – konkursinį MTEP finansavimą įgyvendinant nacionalines mokslo programas

4 549

4 549

4 549

0

LMT

 

2.3.3.3.

Įgyvendinti Valstybinę lituanistinių tyrimų ir sklaidos 2016-2024 metų programą

1 800

1 800

1 800

0

LMT

 

2.3.3.4.

Užtikrinti nacionalinių iniciatyvų MTEP srityje konkursinį finansavimą

1 983

2 204

2 460

0

LMT, MITA

 

2.3.3.5.

Užtikrinti programinį konkursinį MTEP finansavimą, vykdant mokslininkų grupių projektus

6 058

6 058

6 058

0

LMT

 

2.4.

Uždavinys: Plėtoti komercinį ir nekomercinį MTEP rezultatų naudojimą

372

372

372

32 687,56

-

 

2.4.1.

Priemonė: Komercinti mokslinių tyrimų rezultatus

120

120

120

8 136,7

-

 

2.4.1.1.

Remti mokslo ir studijų institucijų iniciatyvas kuriant mokslui imlias įmones

120

120

120

8 136,7

MSI

 

2.4.1.2.

Sukurti MTEP komercinių idėjų veiksmų planą, skirtą studentams, tyrėjams ir mokslo ir studijų institucijoms

0

0

0

0

MITA

 

2.4.2.

Priemonė: Sukurti ir įgyvendinti MTEP veiklų populiarinimo schemą ir remti Lietuvos tyrėjų MTEP rezultatų publikavimą

252

252

252

24 550,86

-

 

2.4.2.1.

Įgyvendinti MTEP populiarinimo veiklas

0

0

0

3 475,44

LMA

 

2.4.2.2.

Remti mokslinių straipsnių ir monografijų publikavimą

20

20

20

0

LMT

 

2.4.2.3.

Remti periodinių Lietuvos mokslo leidinių leidybą

0

0

0

2 606,58

LMA

 

 

2.4.2.4.

 

Plėsti mokslo komunikaciją mokslo renginiuose

 

0

 

0

 

0

 

0

 

MSI, akademinės asociacijos

 

2.4.2.5

Skirti Lietuvos mokslo ir kitas premijas

232

232

232

0

-

 

 

2.4.2.6.

 

Mokslininkų ir kitų tyrėjų dalykinių tinklų kūrimas

 

0

 

0

 

0

 

0

 

Akademinės bendruomenės, asociacijos, organizacijos

 

2.4.2.7.

Remti mokinių STEAM veiklas ir joms būtinos aplinkos kūrimą

0

0

0

5 792,4

Švietimo aprūpinimo centras

 

2.4.2.8.

Remti mokslo populiarinimo infrastruktūros plėtrą

0

0

0

9 201

LMA

 

2.5.

Uždavinys: Kurti, atnaujinti ir telkti MTEP infrastruktūrą, sudarančią žinių ir inovacijų kūrimo sąlygas

0

0

0

129 099,96

-

 

2.5.1.

Priemonė: Remti mokslo ir studijų institucijų, viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimą MTEP ir inovacijų srityje skatinančių institucijų MTEP infrastruktūros telkimą, kūrimą, plėtrą ir efektyvų jos naudojimą

0

0

0

97 821

-

 

2.5.1.1.

Remti mokslo ir studijų institucijų MTEP ir studijų infrastruktūros, reikalingos rengti specialistus sumanios specializacijos prioritetams įgyvendinti, kūrimą ir   atnaujinimą (taip pat – universitetų padalinių telkimą)

0

0

0

52 131,6

MSI

 

2.5.1.2.

Jūrinio slėnio branduolio sukūrimas ir studijų infrastruktūros atnaujinimas (JŪRA)

0

0

0

10 935

Klaipėdos universitetas

 

2.5.1.3.

Įrangos, naudojamos atviros prieigos centruose, atnaujinimas

0

0

0

26 065,8

MSI

 

2.5.1.5.

Remti kompetencijos centrų infrastruktūros kūrimą

0

0

0

8 688,6

MSI

 

2.5.2.

Priemonė: Sukurti ir įgyvendinti atviros prieigos centrų veiklos vertinimo ir skatinimo sistemą

0

0

0

0

-

 

2.5.2.1.

Užtikrinti atviros prieigos centrų registravimą, veiklos vertinimą, skatinti veiksmingą jų veiklą

0

0

0

0

MITA

 

2.5.3.

Priemonė: Sudaryti tyrėjams sąlygas naudotis skaitmeniniais mokslo duomenų ištekliais

0

0

0

31 278,96

-

 

2.5.3.1.

Užtikrinti prieigą prie periodinių ir kitų mokslo (meno) publikacijų duomenų bazių

0

0

0

28 962

Lietuvos mokslinių bibliotekų asociacija

 

2.5.3.2.

Užtikrinti Lietuvos mokslo publikacijų, elektroninių dokumentų bei informacijos apie publikacijas kaupimą, analizę ir sklaidą

0

0

0

2 316,96

LMT

 

3.

Tikslas: Užtikrinti duomenimis, informacija ir įrodymais, profesionalumu ir pasitikėjimu grįstą studijų ir MTEP sistemos funkcionavimą

8 232

9 141

9 141

15 333,73

-

 

3.1.

Uždavinys: Užtikrinti efektyviam mokslo ir studijų sistemos funkcionavimui būtiną kokybišką stebėseną ir ja paremtą analizę, vertinimą ir prognozavimą

39

39

39

3 765,06

-

 

3.1.1.

Priemonė: Vykdyti mokslo ir studijų sistemos veiklos tyrimus bei užtikrinti aukštojo mokslo būklės stebėseną, analizę ir vertinimą

39

39

39

3 765,06

-

 

3.1.1.1.

Vykdyti mokslo ir studijų politikos tyrimus ir rengti mokslo ir studijų sistemos būklės apžvalgas

0

0

0

1 448,1

MOSTA

 

3.1.1.2.

Diegti įrodymais ir pasiekimais grįstą valdymą ir vadybą, vykdyti aukštojo mokslo sistemos stebėseną ir analizę, dalyvauti tarptautiniuose tyrimuose, reitinguose

0

0

0

2 316,96

MOSTA

 

3.1.1.3.

Užtikrinti projektų ir priemonių, skirtų aukštojo mokslo sistemos efektyvumui didinti, įgyvendinimą ir įsipareigojimų vykdymą

39

39

39

0

MOSTA, VSF, SKVC

 

3.1.2.

Priemonė: Parengti Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo pakeitimo įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų pakeitimų projektus, siekiant užtikrinti geresnes studijų prieinamumo, kokybės ir tarptautiškumo sąlygas

0

0

0

0

-

 

3.1.2.1.

Parengti ir pateikti Lietuvos Respublikos Vyriausybei Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo pakeitimo įstatymo projektą

0

0

0

0

-

 

3.1.2.2.

Parengti Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo pakeitimo įstatymo įgyvendinamųjų teisės aktų pakeitimų projektus

0

0

0

0

-

 

3.1.3.

Priemonė: Sukurti ir plėtoti aukštųjų mokyklų absolventų įsidarbinimo ir karjeros stebėsenos sistemą, nuolat atnaujinti Lietuvos ūkio prognozę, priėmimą į aukštąsias mokyklas planuoti remiantis sistemos duomenimis

0

0

0

0

-

 

3.1.3.1.

Parengti teisės aktus, reglamentuojančius specialistų kvalifikacijų žemėlapio įgyvendinimą

0

0

0

0

-

 

3.1.3.2.

Vykdyti aukštojo mokslo pasiūlos ir paklausos stebėseną, vertinimą ir analizę remiantis patvirtintais rodikliais

0

0

0

0

MOSTA

 

3.2.

Uždavinys: Sudaryti sąlygas tobulinti mokslo ir studijų institucijų valdymą, didinant jų atvirumą ir atskaitomybę visuomenei

8 193

9 102

9102

10 120,57

-

 

3.2.1.

Priemonė: Tobulinti mokslo ir studijų informacinę infrastruktūrą – užtikrinti informacinių sistemų integraciją, atvirą prieigą, efektyvų veikimą, atnaujinti mokslo ir studijų institucijų vidinio valdymo sistemas

1 992

1 992

1 992

10 120,57

-

 

3.2.1.1.

Užtikrinti Lietuvos mokslo ir studijų institucijų kompiuterių tinklo LITNET veiklą

1 447

1 447

1 447

6 082,42

KTU

 

 

3.2.1.2.

 

Virtualios mokymosi aplinkos užtikrinimas ir plėtojimas. Prieigos prie tarptautinių, studijoms reikalingų duomenų bazių, registrų, interneto, atvirų mokymosi išteklių plėtra studijų poreikiams tenkinti.[4]

 

545

 

1036

 

545

 

0

 

-

 

3.2.1.3.

Sukurti ir plėtoti MTEP ir inovacijų informacinę sistemą

0

0

0

0

MITA

 

3.2.2.

Priemonė: Užtikrinti institucijų, vykdančių mokslo ir studijų stebėseną, mokslo veiklos vertinimą bei administruojančių finansinę paramą, veiklą

6 201

7 110

7 110

0

-

 

3.2.2.1.

Užtikrinti Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros veiklą

500

500

500

0

-

 

3.2.2.2.

Užtikrinti Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centro veiklą

292

292

292

0

-

 

3.2.2.3.

Užtikrinti Studijų kokybės vertinimo centro veiklą

470

470

470

0

-

 

3.2.2.4.

Užtikrinti Valstybinio studijų fondo veiklą

653

653

653

0

-

 

3.2.2.5.

Užtikrinti Lietuvos mokslų akademijos veiklą

2 695

2 695

2 695

0

-

 

3.2.2.6.

Užtikrinti Lietuvos mokslo tarybos veiklą

1 591

2 500

2 500

0

-“

 

3.2.3.

Priemonė: Užtikrinti MTEP ir inovacijų strateginės tarybos veiklą

0

0

0

0

-

 

3.2.3.1.

Organizuoti MTEP ir inovacijų strateginės tarybos veiklą

0

0

0

0

-

 

3.2.4.

Priemonė: Tobulinti Lietuvos mokslo ir studijų sistemos ekspertinių institucijų ekspertų kvalifikaciją

0

0

0

0

-

 

3.2.4.1.

Sudaryti nacionalinę aukštojo mokslo ekspertų darbo grupę

0

0

0

0

-

 

3.2.4.2.

Organizuoti nacionalinės aukštojo mokslo ekspertų darbo grupės veiklą

0

0

0

0

-

 

3.2.5.

Priemonė: Stiprinti mokslo ir studijų institucijų veiklą konsoliduojant išteklius

0

0

0

0

-

 

3.2.5.1.

Atnaujinti mokslo ir studijų vertinimo ir finansavimo reglamentavimą

0

0

0

0

-

 

3.2.5.2.

Konsoliduoti mokslo ir studijų sistemos išteklius

0

0

0

0

-

 

3.3.

Uždavinys: Stiprinti mokslo ir studijų institucijų lyderystės visuomenėje kompetencijas ir inovacijų valdymo gebėjimus

0

0

0

1 448,1

-

 

3.3.1.

Priemonė: Diegti mokslo ir studijų sistemoje naujausią ir efektyviausią vadybą

0

0

0

1 448,1

-

 

 

3.3.1.1.

 

Diegti ir tobulinti studijų ir aukštosios mokyklos valdymui, administravimui ir švietimo pagalbai skirtas elektronines priemones, stiprinti aukštųjų mokyklų valdymo gebėjimus

 

0

 

0

 

0

 

2 084,15

 

Aukštosios mokyklos

 

3.3.1.2.

Organizuoti studijų ir MTEP politikos formuotojų kvalifikacijos tobulinimą

0

0

0

0

MOSTA

 

3.3.1.3.

Skatinti mokslo ir studijų institucijas geriau išnaudoti savo inovacinį potencialą saugant ir valdant intelektinės nuosavybės teises, skatinti institucijų struktūrinius pokyčius siekiant užtikrinti moterų ir vyrų lygių galimybių įgyvendinimą

0

0

0

0

MSI

 

 

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos (iš viso)

297375

298913

288374

-

-

 

 

ES struktūrinių fondų 2014-2020 metų periodo ir bendrojo finansavimo lėšos (iš viso):

-

-

-

591 163,69

-

 

 

 

 

PRELIMINARIOS LĖŠOS IR PROJEKTŲ VYKDYTOJAI, ĮGYVENDINANTYS VEIKSMŲ PLANO 1.2.1.1, 1.2.3.1, 1.2.3.2, 3.3.1.1 VEIKSMUS

 

Nr.

ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamų projektų vykdytojai

Preliminarios ES struktūrinių fondų 2014–2020 metų periodo ir bendrojo finansavimo lėšos (tūkst. Eur)

 

Valstybiniai universitetai

 

1.

Vilniaus universitetas / Šiaulių universitetas

3470

2.

Vilniaus Gedimino technikos universitetas / Mykolo Romerio universitetas

1630

3.

Vytauto Didžiojo universitetas / Lietuvos edukologijos universitetas / Aleksandro Stulginskio universitetas

3800

4.

Lietuvos sveikatos ir mokslų universitetas / Lietuvos sporto universitetas

1050

5.

Kauno technologijos universitetas

1592

6.

Klaipėdos universitetas

1130

 

Pastaba. Lentelėje lėšos ir projektų vykdytojai nurodyti atsižvelgus į Lietuvos Respublikos Seimo 2017 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. XIII-533 „Dėl Valstybinių universitetų tinklo optimizavimo plano patvirtinimo“ patvirtintą Valstybinių universitetų tinklo optimizavimo planą, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. lapkričio 22 d. nutarimu Nr. 947 „Dėl Valstybinių universitetų tinklo optimizavimo plano įgyvendinimo priemonių patvirtinimo“ patvirtinto Valstybinių universitetų tinklo optimizavimo plano įgyvendinimo priemones, įvertinus valstybinių universitetų pateiktus veiksmų planų projektus ir atsižvelgus į Lietuvos universitetų rektorių konferencijos 2018 m. kovo 5 d. raštą Nr. 2625 „Dėl EDINA (Education Information Association) informacinių sistemų finansavimo“.

 

 

 

Skyriaus pakeitimai:

Nr. V-479, 2018-05-21, paskelbta TAR 2018-05-21, i. k. 2018-08116

 

II SKYRIUS

VEIKSMŲ PLANO VERTINIMO KRITERIJAI

 

Eil. Nr.

Tikslų ir uždavinių vertinimo kriterijų pavadinimai ir matavimo vienetai

Vertinimo kriterijų reikšmės

2016-ųjų metų

2017-ųjų metų

2018-ųjų metų

1.

Strateginis tikslas: Skatinti darnią žmogaus ir visuomenės raidą, stiprinančią šalies konkurencingumą ir sudarančią sąlygas inovacijoms, plėtojant studijas ir vykdant MTEP.

 

 

 

2.

E-1. 30–34 metų gyventojų, įgijusių aukštąjį ar jam prilygintą išsilavinimą, dalis (procentais).

Ne mažiau, kaip 40

46,5

46,0

3.

E-2. Bendros išlaidos MTEP (BVP procentais).

1,2

1,25

1,3

4.

E-3. Pažangiųjų ir vidutiniškai pažangių technologijų gamybos sektoriaus sukurtos pridėtinės vertės dalis (procentais), palyginti su visa apdirbamosios gamybos sukurta pridėtine verte.

25

25

26

5.

1. Tikslas: Sukurti gebančiam ir motyvuotam asmeniui palankią aplinką tapti aukštos profesinės kvalifikacijos specialistu, savęs realizavimą derinančiu su valstybės ir visuomenės lūkesčių tenkinimu.

 

 

 

6.

R-1-1. 25–34 metų asmenų, kurie mokosi formaliojo švietimo sistemoje, dalis (procentais).

7,5

7,7

7,8

7.

R-1-2. Studentų, kurie dalį studijų mokėsi užsienyje, dalis (procentais), palyginti su visais studijuojančiaisiais.

9

9,5

10

8.

R-1-3. Dėstytojų, dalyvavusių Erasmus mobilumo programoje, dalis (procentais).

10

10

10

9.

R-1-4. Užsienio lietuvių, studijuojančių Lietuvos aukštosiose mokyklose ir gaunančių valstybės paramą skaičius

150

150

150

10.

1.1. Uždavinys: Užtikrinti sąmoningą ir informacija paremtą studijų pasirinkimą ir prieinamumą.

 

 

 

11.

P-1-1-1. Valstybinių informacinių sistemų ir portalų, teikiančių informaciją apie galimybes studijuoti Lietuvos aukštosiose mokyklose, skaičius.

5

5

5

12.

P-1-1-2. Paraiškų, atitinkančių Aprašo[3] nuostatas, ir paskolų, suteiktų per Valstybinį studijų fondą, santykis (procentais)

85

85

85

13.

P-1-1-3. Studentų dalis, kuriems studijų metu apmokomos valstybės remiamų paskolų studijų kainai sumokėti palūkanos, lyginant su visų šias paskolas gavusių studentų skaičiumi (procentais)

85

85

85

14.

P-1-1-4. Asmenų, turinčių teisę gauti socialinę stipendiją ir gavusių socialines stipendijas, santykis (procentai)

100

100

100

15.

P-1-1-5 Studijuojančiųjų fizinius ir inžinerinius mokslus dalis (procentais), palyginti su visais studijuojančiaisiais.

24

24,5

25

16.

1.2. Uždavinys: Nuolat atnaujinti ir tobulinti studijų turinį ir procesą bendradarbiaujant su socialiniais partneriais, didinti dėstytojų profesionalumą.

 

 

 

17.

P-1-2-1. Lietuvos aukštųjų mokyklų, patenkančių tarp 500 universitetų, nurodytų Akademinio pasaulio universitetų reitinge (AWRU), skaičius.

0

0

1

18.

1.3. Uždavinys: Plėtoti studijų tarptautiškumą ir stiprinti Lietuvos aukštojo mokslo tarptautinį pripažinimą.

 

 

 

19.

P-1-3-1. Vykdomų jungtinių studijų programų skaičius.

15

30

30

20.

P-1-3-2. Aukštųjų mokyklų, vykdančių išsilavinimo ir kvalifikacijų, susijusių su aukštuoju mokslu, akademinį pripažinimą, dalis (procentais).

10

10

10

21.

P-1-3-3. Atvykstančių ir išvykstančių laikinai studijuoti Bolonijos regiono studentų skaičiaus santykis Lietuvai.

0,25

0,4

0,45

22.

1.4. Uždavinys: Modernizuoti studijų infrastruktūrą, mokymo ir mokymosi aplinką.

 

 

 

23.

P-1-4-1. Aukštųjų mokyklų, įkūrusių ar išplėtojusių studijų miestelių infrastruktūrą, dalis (procentais).

0

0

5

24.

P-1-4-2. Įgyvendinamų infrastruktūros kūrimo projektų, atitinkančių integruotų mokslo, studijų ir verslo centrų (slėnių) plėtros programose nustatytas plėtros kryptis ir susijusių su universitetų potencialo koncentravimu, skaičius.

1

1

2

25.

1.5. Uždavinys: Sudaryti palankias mokymosi visą gyvenimą paslaugų plėtros sąlygas aukštosiose mokyklose.

 

 

 

26.

P-1-5-1. Aukštųjų mokyklų, kuriose įdiegtas neformaliuoju būdu įgytų kompetencijų formalizavimo sistemos modelis, dalis (procentais).

90

90

90

27.

2. Tikslas: Kurti naujas žinias, sudaryti mokslo, verslo ir kultūros integracijos sąlygas, siekiant stiprinti šalies pranašumus.

 

 

 

28.

R-2-1.Aukštojo mokslo ir valdžios sektoriaus išlaidos MTEP (BVP procentais).

0,74

0,77

0,8

29.

R-2-2. Verslo sektoriaus išlaidos MTEP (BVP procentais).

0,5

0,55

0,6

30.

R-2-3. Lietuvos subjektų pateiktų tarptautinių ir Europos patentų paraiškų skaičius.

80

90

100

31.

2.1. Uždavinys: Rengti aukštos kvalifikacijos tyrėjus, stiprinti ir telkti žmogiškąjį MTEP potencialą sumanios specializacijos kryptims plėtoti.

 

 

 

32.

P-2-1-1. Lietuvos mokslo ir studijų institucijų tyrėjų publikacijų dalis (procentais) tarp 10 procentų pasaulyje dažniausiai cituojamų mokslo publikacijų.

7

7,25

7,5

32.

P-2-1-2. Doktorantūros (ISCED 6) absolventų skaičius vienam tūkstančiui visų 25–34 metų gyventojų.

1,07

1,08

1,09

33.

2.2. Uždavinys: Rengti viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimo MTEP ir naujomis žiniomis grįstų inovacijų srityse specialistus, stiprinti jų žinių ir technologijų perdavimo gebėjimus.

 

 

 

34.

P-2-2-1. Viešojo ir privataus sektorių bendrų publikacijų skaičius vienam milijonui gyventojų.

6

7

8

35.

P-2-2-2. Tyrėjų, dirbančių verslo sektoriuje, skaičius (tūkst.).

3,6

3,7

3,8

36.

2.3. Uždavinys: Skatinti tarpinstitucinį, tarpsektorinį ir tarptautinį bendradarbiavimą plėtojant aukščiausiojo lygio mokslinius tyrimus, taip pat visuomenei ir valstybei strategiškai svarbių problemų sprendimui ir ūkio plėtrai aktualias MTEP veiklas.

 

 

 

37.

P-2-3-1. Mokslo ir studijų institucijų pajamos, gautos už dalyvavimą tarptautinėse programose (mln. eurų).

6,66

6,87

7,09

38.

2.4. Uždavinys: Plėtoti komercinį ir nekomercinį MTEP rezultatų naudojimą.

 

 

 

39.

P-2-4-1. Mokslo ir studijų institucijų paduotos patentų paraiškos (skaičius).

35

40

45

40.

P-2-4-2. Visų MTEP išlaidų dalis (procentais) humanitarinių ir socialinių mokslų sričiai.

28

28

28

41.

2.5. Uždavinys: Kurti, atnaujinti ir telkti MTEP infrastruktūrą, sudarančią žinių ir inovacijų kūrimo sąlygas.

 

 

 

42.

P-2-5-1. Tarptautinių mokslinių tyrimų infrastruktūrų, kurių narė yra Lietuva, skaičius.

3

4

6

43.

3. Tikslas: Užtikrinti duomenimis, informacija ir įrodymais, profesionalumu ir pasitikėjimu grįstą studijų ir MTEP sistemos funkcionavimą.

 

 

 

44.

R-3-1. Teigiamai įvertintų mokslo ir studijų institucijų dalis (procentais), palyginti su visomis įvertintomis institucijomis.

70

74

76

45.

R-3-2. Studijų programų, akredituotų 6 metams, dalis (procentais), palyginti su visomis akredituotomis programomis.

60

60

60

46.

R-3-3. Valdymo informacines sistemas turinčių ir naudojančių mokslo ir studijų institucijų dalis (procentais).

70

70

70

47.

3.1. Uždavinys: Užtikrinti efektyviam mokslo ir studijų sistemos funkcionavimui būtiną kokybišką stebėseną ir ja paremtą analizę, vertinimą ir prognozavimą.

 

 

 

48.

P-3-1-1. Aukštųjų mokyklų, atlikusių savianalizę, dalis (procentais), palyginti su visomis aukštosiomis mokyklomis.

75

100

100

49.

P-3-1-2. Mokslo ir studijų institucijų, kuriose atliktas nacionalinio lygmens institucijų inicijuotas išorinis vertinimas, dalis (procentais), palyginti su visomis mokslo ir studijų institucijomis.

100

100

100

50.

3.2. Uždavinys: Sudaryti sąlygas tobulinti mokslo ir studijų institucijų valdymą, didinant jų atvirumą ir atskaitomybę visuomenei.

 

 

 

51.

P-3-2-1. Mokslo ir studijų institucijų, sistemingai taikančių kokybės valdymo sistemas, dalis (procentais).

100

100

100

52.

3.3. Uždavinys: Stiprinti mokslo ir studijų institucijų lyderystės visuomenėje kompetencijas ir inovacijų valdymo gebėjimus.

 

 

 

53.

P-3-3-1. Universitetų ir verslo bendradarbiavimas (iš 144 šalių).

16 vieta

16 vieta

16 vieta

 

___________________

 

Priedo pakeitimai:

Nr. V-542, 2016-06-13, paskelbta TAR 2016-06-14, i. k. 2016-16361

Nr. V-1062, 2016-11-30, paskelbta TAR 2016-12-01, i. k. 2016-27917

Nr. V-607, 2017-07-28, paskelbta TAR 2017-07-28, i. k. 2017-12782

Nr. V-1016, 2017-12-13, paskelbta TAR 2017-12-22, i. k. 2017-20678

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, Įsakymas

Nr. V-542, 2016-06-13, paskelbta TAR 2016-06-14, i. k. 2016-16361

Dėl Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, Įsakymas

Nr. V-1062, 2016-11-30, paskelbta TAR 2016-12-01, i. k. 2016-27917

Dėl Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, Įsakymas

Nr. V-506, 2017-06-22, paskelbta TAR 2017-06-22, i. k. 2017-10515

Dėl švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, Įsakymas

Nr. V-607, 2017-07-28, paskelbta TAR 2017-07-28, i. k. 2017-12782

Dėl švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo

 

5.

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, Įsakymas

Nr. V-1016, 2017-12-13, paskelbta TAR 2017-12-22, i. k. 2017-20678

Dėl švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo

 

6.

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, Įsakymas

Nr. V-479, 2018-05-21, paskelbta TAR 2018-05-21, i. k. 2018-08116

Dėl švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 17 d. įsakymo Nr. V-204 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo

 

 



[1] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2013–2015 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2013 m. birželio 25 d. įsakymo Nr. V-579 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2013–2015 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 1.1.6.5 papunktį.

[2] Papunktis atitinka Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2013–2015 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2013 m. birželio 25 d. įsakymo Nr. V-579 „Dėl Valstybinės studijų, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros 2013–2020 metų plėtros programos 2013–2015 metų veiksmų plano patvirtinimo“ 1.1.8.1 papunktį.

[3] Valstybės paskolų ir valstybės remiamų paskolų studentams suteikimo, administravimo ir grąžinimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. gegužės 27 d. nutarimu Nr. 480 „Dėl Valstybės paskolų ir valstybės remiamų paskolų studentams suteikimo, administravimo ir grąžinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.