Suvestinė redakcija nuo 2020-08-26

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2015-06-18, i. k. 2015-09741

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS 5 PRIORITETO „APLINKOSAUGA, GAMTOS IŠTEKLIŲ DARNUS NAUDOJIMAS IR PRISITAIKYMAS PRIE KLIMATO KAITOS“ IR 7 PRIORITETO „KOKYBIŠKO UŽIMTUMO IR DALYVAVIMO DARBO RINKOJE SKATINIMAS“ PRIEMONIŲ VALSTYBĖS PROJEKTŲ ATRANKOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2015 m. birželio 18 d. Nr.1V-498

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą, taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą“, 6.2.5 papunkčiu,

t v i r t i n u 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ ir 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ priemonių valstybės projektų atrankos tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Vidaus reikalų ministras                                                                                    Saulius Skvernelis

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro

2015 m. birželio 18 d. įsakymu Nr.1V-498

 

2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS 5 PRIORITETO „APLINKOSAUGA, GAMTOS IŠTEKLIŲ DARNUS NAUDOJIMAS IR PRISITAIKYMAS PRIE KLIMATO KAITOS“ IR 7 PRIORITETO „KOKYBIŠKO UŽIMTUMO IR DALYVAVIMO DARBO RINKOJE SKATINIMAS“ PRIEMONIŲ VALSTYBĖS PROJEKTŲ ATRANKOS TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ ir 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ priemonių valstybės projektų atrankos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato 2014–2020 metų iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų siūlomų bendrai finansuoti valstybės projektų, kuriuos numatoma įgyvendinti pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos, patvirtintos Europos Komisijos 2014 m. rugsėjo 8  d. įgyvendinimo sprendimu, kuriuo patvirtinami tam tikri „2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos“ elementai, kad, siekiant investicijų į ekonomikos augimą ir darbo vietų kūrimą tikslo, iš Europos regioninės plėtros fondo, Sanglaudos fondo, Europos socialinio fondo ir specialaus asignavimo Jaunimo užimtumo iniciatyvai būtų teikiama parama Lietuvos Respublikai (apie nurodytą sprendimą Europos Komisija pranešė dokumentu Nr. C(2014)6397) (toliau – Veiksmų programa), Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Ministerija) administruojamų 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ (toliau – 5 prioritetas) ir 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ (toliau – 7 prioritetas) įgyvendinimo priemones, (toliau – valstybės projektai), atrankos, siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašų sudarymo, tvirtinimo ir keitimo tvarką.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-712, 2016-10-12, paskelbta TAR 2016-10-12, i. k. 2016-24982

Nr. 1V-497, 2019-05-27, paskelbta TAR 2019-05-27, i. k. 2019-08379

 

2.       Aprašas parengtas vadovaujantis:

2.1. 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 1303/2013, kuriuo nustatomos Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui, Europos žemės ūkio fondui kaimo plėtrai ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui bendros nuostatos ir Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui taikytinos bendrosios nuostatos ir panaikinamas Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1083/2006 (OL 2013, L 347, p. 320), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2019 m. balandžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2019/711 (OL 2019 L 123, p. 1);

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-497, 2019-05-27, paskelbta TAR 2019-05-27, i. k. 2019-08379

 

2.2.    Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą, taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą“ (toliau – Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklės);

2.3.    2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. spalio 3 d. nutarimu Nr. 1090 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklių patvirtinimo“;

2.4.    Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės);

2.5. Integruotų teritorijų vystymo programų rengimo ir įgyvendinimo gairėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2014 m. liepos 11 d. įsakymu Nr. 1V-480 „Dėl Integruotų teritorijų vystymo programų rengimo ir įgyvendinimo gairių patvirtinimo“;

Papildyta papunkčiu:

Nr. 1V-224, 2018-03-22, paskelbta TAR 2018-03-22, i. k. 2018-04332

 

2.6. Integruotų teritorijų vystymo programų veiksmų atrankos tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2018 m. gegužės 9 d. įsakymu Nr. 1V-342 „Dėl Integruotų teritorijų vystymo programų veiksmų atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo.

Papildyta papunkčiu:

Nr. 1V-497, 2019-05-27, paskelbta TAR 2019-05-27, i. k. 2019-08379

 

3.       Apraše vartojamos sąvokos atitinka Aprašo 2 punkte nurodytuose teisės aktuose vartojamas sąvokas.

II SKYRIUS

VALSTYBĖS PROJEKTŲ ATRANKA IR SIŪLOMŲ FINANSUOTI VALSTYBĖS PROJEKTŲ SĄRAŠŲ SUDARYMAS IR TVIRTINIMAS

 

4.       Valstybės projektai planuojami ir atrenkami sudarant ir Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministrui patvirtinant iš ES struktūrinių fondų lėšų siūlomų bendrai finansuoti valstybės projektų sąrašą (toliau – valstybės projektų sąrašas). Valstybės projektai atrenkami ir valstybės projektų sąrašas sudaromas vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių III skyriaus 6 skirsnyje nustatytais reikalavimais ir pagal Iš ES struktūrinių fondų lėšų siūlomų bendrai finansuoti valstybės ar regiono projektų sąrašo formą, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 1K-199 „Dėl 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklių įgyvendinimo“.

5.    Ministerija valstybės projektus planuoja vadovaudamasi Veiksmų programa, 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priedu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. lapkričio 26 d. nutarimu Nr. 1326 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priedo patvirtinimo“ (toliau – Veiksmų programos priedas), Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planu, patvirtintu Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. kovo 6 d. įsakymu Nr. 1V-164 „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašo patvirtinimo“ (toliau – priemonių įgyvendinimo planas), Veiksmų programos 5 prioriteto arba 7 prioriteto įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų aprašais (toliau – projektų finansavimo sąlygų aprašas), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėmis, Stebėsenos komiteto tvirtinamais Veiksmų programos 5 prioriteto arba 7 prioriteto įgyvendinimo priemonės specialiaisiais projektų atrankos kriterijais, (toliau – specialieji projektų atrankos kriterijai), strateginio planavimo dokumentais bei kitų Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatomis.

6. Ministerija, atsižvelgdama į projektų finansavimo sąlygų apraše numatytą valstybės projektų sąrašo sudarymo terminą, projektų finansavimo sąlygų apraše nustatytiems galimiems pareiškėjams, kurių veiksmai, finansuojami pagal Veiksmų programos 7 prioriteto įgyvendinimo priemonę, įtraukti į atitinkamą integruotą teritorijų vystymo programą, arba priemonės, finansuojamos pagal Veiksmų programos 5 prioriteto įgyvendinimo priemonę, įtrauktos į atitinkamą strateginio planavimo dokumentą, raštu siunčia kvietimą teikti projektinius pasiūlymus dėl valstybės projektų įgyvendinimo (toliau – projektinis pasiūlymas), į kuriuos atsižvelgiant valstybės projektai įtraukiami į valstybės projektų sąrašą. Projektinis pasiūlymas rengiamas pagal Aprašo 1 priede nustatytą formą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-224, 2018-03-22, paskelbta TAR 2018-03-22, i. k. 2018-04332

Nr. 1V-556, 2019-06-18, paskelbta TAR 2019-06-18, i. k. 2019-09774

 

7.    Kvietimai teikti projektinius pasiūlymus taip pat gali būti siunčiami papildomai, jeigu:

7.1. pagal kvietimą teikti projektinį pasiūlymą nėra paskirstomos priemonių įgyvendinimo plane numatytos skirti priemonei arba projektų finansavimo sąlygų apraše pagal atitinkamą siūlomų finansuoti valstybės projektų sąrašą numatomiems įgyvendinti valstybės projektams numatytos skirti finansavimo lėšos;

7.2. valstybės projektams, esantiems valstybės projektų sąraše, neskiriamas finansavimas arba nepasirašoma iš ES struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto sutartis;

7.3. keičiasi Veiksmų programos 5 prioriteto arba 7 prioriteto įgyvendinimo priemonei (toliau – įgyvendinimo priemonė) ir (ar) pagal atitinkamą valstybės projektų sąrašą numatomiems įgyvendinti valstybės projektams numatytos skirti finansavimo lėšos.

8.  Kvietime teikti projektinį pasiūlymą turi būti nurodyta:

8.1.    Veiksmų programos 5 arba 7 prioriteto konkretaus uždavinio ir įgyvendinimo priemonės, pagal kurią siūloma teikti projektinį pasiūlymą, pavadinimai;

8.2.    institucija, kuriai turi būti pateiktas projektinis pasiūlymas, jos adresas ir kontaktinio asmens vardas, pavardė, telefono ir fakso numeriai, elektroninio pašto adresas, kuriais galima gauti papildomą informaciją;

8.3.    projektinio pasiūlymo galutinis pateikimo terminas, kuris negali būti trumpesnis kaip 30 dienų nuo dienos, kada pareiškėjas gauna kvietimą teikti projektinį pasiūlymą;

8.4.    projektų finansavimo sąlygų aprašas, kuriuo vadovaujantis turi būti rengiamas projektinis pasiūlymas;

8.5.    kita reikiama (svarbi) informacija.

9. Tuo atveju, kai pareiškėjas negali pateikti projektinio pasiūlymo per kvietime teikti projektinį pasiūlymą nustatytą terminą, jis iki šio termino pabaigos raštu kreipiasi į Ministeriją su prašymu pratęsti projektinio pasiūlymo pateikimo terminą, nurodydamas priežastis, dėl kurių negali laiku pateikti projektinio pasiūlymo, ir datą, kada galėtų pateikti projektinį pasiūlymą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-712, 2016-10-12, paskelbta TAR 2016-10-12, i. k. 2016-24982

 

91. Ministerija, gavusi Aprašo 9 punkte nurodytą pareiškėjo prašymą, įvertina priežastis, dėl kurių pareiškėjas negali pateikti projektinio pasiūlymo per kvietime teikti projektinį pasiūlymą nustatytą terminą, ir datą, kada pareiškėjas galėtų pateikti projektinį pasiūlymą, ir ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Aprašo 9 punkte nurodyto prašymo gavimo Ministerijoje dienos:

91.1. tuo atveju, kai sutinka pratęsti projektinio pasiūlymo pateikimo terminą, raštu informuoja pareiškėją apie naują projektinio pasiūlymo pateikimo terminą, o jeigu siūlomas kitas terminas, nei pareiškėjas buvo nurodęs, paaiškina kito projektinio pasiūlymo pateikimo termino nustatymo priežastis;

91.2. tuo atveju, kai nesutinka pratęsti projektinio pasiūlymo pateikimo termino, apie tai raštu informuoja pareiškėją nurodydama nesutikimo priežastis.

Papildyta punktu:

Nr. 1V-712, 2016-10-12, paskelbta TAR 2016-10-12, i. k. 2016-24982

 

10. Ministerija, gavusi pareiškėjo pateiktą projektinį pasiūlymą, ne ilgiau kaip per 20 darbo dienų nuo projektinio pasiūlymo Ministerijoje gavimo dienos turi įvertinti, ar:

10.1. valstybės projekto tikslai ir uždaviniai atitinka bent vieną Veiksmų programos 5 arba 7 prioriteto konkretų uždavinį ir siekiamą rezultatą;

10.2. valstybės projektas atitinka projektų finansavimo sąlygų apraše nurodytų strateginių planavimo dokumentų nuostatas;

10.3. valstybės projektas atitinka specialiuosius projektų atrankos kriterijus;

10.4. valstybės projekto parengtumas atitinka projektų finansavimo sąlygų apraše nustatytus reikalavimus arba gali tenkinti tokį reikalavimą suėjus paraiškos pateikimo terminui;

10.5. valstybės projektas yra geriausia iš galimų alternatyvų Veiksmų programoje ir strateginio planavimo dokumentuose nustatytiems ir valstybės projekto tikslams įgyvendinti; atitiktis vertinama vadovaujantis Investicijų projektų, kuriems siekiama gauti finansavimą iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir (ar) valstybės biudžeto lėšų, rengimo metodika (toliau – Investicijų projektų rengimo metodika) ir Optimalios projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimo kokybės vertinimo metodika (toliau – Kokybės metodika), kurios skelbiamos svetainėje www.esinvesticijos.lt; šiam aspektui vertinti pildomas Investicijų projektų rengimo metodikos 9 priedas; šis vertinimo aspektas netaikomas, kai tokios išimtys nustatytos Kokybės metodikoje;

10.6. projektiniame pasiūlyme nurodytos valstybės projekto veiklos atitinka projektų finansavimo sąlygų apraše numatytas finansuoti veiklas;

10.7 projektiniame pasiūlyme nurodytos numatomos finansuoti valstybės projekto veiklos nebuvo finansuotos iš 2007–2013 m. veiksmų programų priemonių, neplanuojamos finansuoti iš kitų Veiksmų programos priemonių, nebuvo finansuotos ir neplanuojamos finansuoti iš kitos tarptautinės finansinės paramos priemonių ir (arba) Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-171, 2020-02-26, paskelbta TAR 2020-02-26, i. k. 2020-04120

 

11. Projektinio pasiūlymo vertinimą atlieka Ministerijos Europos Sąjungos investicijų ir tarptautinių programų departamento Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos skyriaus ne mažiau kaip du valstybės tarnautojai (toliau – atsakingi darbuotojai).

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-712, 2016-10-12, paskelbta TAR 2016-10-12, i. k. 2016-24982

Nr. 1V-497, 2019-05-27, paskelbta TAR 2019-05-27, i. k. 2019-08379

Nr. 1V-842, 2020-08-24, paskelbta TAR 2020-08-25, i. k. 2020-17785

 

12.     Atsakingi darbuotojai, atliekantys projektinių pasiūlymų vertinimą, atsižvelgdami į projektinių pasiūlymų specifiką, gautų projektinių pasiūlymų vertinimui gali pasitelkti ekspertus ir kitus specialistus.

13. Jei projektiniam pasiūlymui ir (arba) jo priedams įvertinti trūksta informacijos ir duomenų arba projektiniame pasiūlyme ir (arba) jo prieduose yra netikslumų, atsakingi darbuotojai turi teisę raštu ar elektroniniu paštu projektiniame pasiūlyme nurodyto kontaktinio asmens paprašyti paaiškinti, papildyti ar patikslinti projektiniame pasiūlyme ir (arba) jo prieduose pateiktą informaciją ir nustatyti terminą informacijai pateikti, kuris negali būti ilgesnis kaip 10 darbo dienų. Terminas, per kurį pareiškėjas tikslina projektiniame pasiūlyme ir (arba) jo prieduose pateiktą informaciją, neįskaičiuojamas į Aprašo 10 punkte nurodytą projektinio pasiūlymo vertinimo terminą .

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-712, 2016-10-12, paskelbta TAR 2016-10-12, i. k. 2016-24982

 

14. Jei projektinis pasiūlymas turi būti vertinamas pagal Aprašo 10.5 papunktyje nustatytą vertinimo kriterijų, vertinimo terminas gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 10 darbo dienų nuo Aprašo 10 punkte nurodyto projektinio pasiūlymo vertinimo termino pabaigos. Apie projektinio pasiūlymo vertinimo termino pratęsimą atsakingi darbuotojai turi raštu ar elektroniniu paštu informuoti projektiniame pasiūlyme nurodytą kontaktinį asmenį ir nurodyti vertinimo termino pratęsimo priežastis.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-712, 2016-10-12, paskelbta TAR 2016-10-12, i. k. 2016-24982

Nr. 1V-171, 2020-02-26, paskelbta TAR 2020-02-26, i. k. 2020-04120

 

15. Jeigu atlikus projektinio pasiūlymo vertinimą atsakingi darbuotojai nustato, kad valstybės projektas neatitinka bent vieno Aprašo 10 punkte nustatyto reikalavimo, Ministerijos Regioninės politikos departamento direktoriaus patvirtinta pagal Aprašo 2 priedą parengta Projektinio pasiūlymo dėl valstybės projekto įgyvendinimo vertinimo išvada (toliau – Išvada dėl projektinio pasiūlymo), kurioje nurodoma, kad valstybės projektas negali būti įtrauktas į valstybės projektų sąrašą, ir atsakingų darbuotojų ne vėliau kaip kitą dieną po jos patvirtinimo užregistruota Ministerijoje įdiegtoje dokumentų valdymo sistemoje DocLogix (toliau – DVS) ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo projektinio pasiūlymo vertinimo termino pabaigos raštu išsiunčiama pareiškėjui.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-712, 2016-10-12, paskelbta TAR 2016-10-12, i. k. 2016-24982

 

16.     Jeigu atlikus projektinio pasiūlymo vertinimą atsakingi darbuotojai nustato, kad valstybės projektas atitinka visus Aprašo 10 punkte nustatytus reikalavimus, atsakingi darbuotojai parengia bei pateikia Ministerijos Regioninės politikos departamento direktoriui tvirtinti Išvadą dėl projektinio pasiūlymo, kurioje nurodo, kad valstybės projektas atitinka visus Aprašo 10 punkte nustatytus reikalavimus ir gali būti įtraukiamas į valstybės projektų sąrašą.

17. Išvadą dėl projektinio pasiūlymo, kurioje nurodoma, kad valstybės projektas gali būti įtraukiamas į valstybės projektų sąrašą, tvirtina Ministerijos Regioninės politikos departamento direktorius. Atsakingi darbuotojai patvirtintą Išvadą dėl projektinio pasiūlymo užregistruoja DVS ne vėliau kaip kitą dieną po jos patvirtinimo.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-712, 2016-10-12, paskelbta TAR 2016-10-12, i. k. 2016-24982

 

18.     Jeigu strateginio planavimo dokumente (-uose) numatyta daugiau projektų ir visiems projektams finansuoti neužtenka lėšų, į valstybės projektų sąrašą jie įtraukiami šiuose dokumentuose nustatyta prioritetine tvarka. Valstybės projektas, kuris atitinka Aprašo 10 punkte nustatytus reikalavimus ir dėl kurio patvirtinta Aprašo 17 punkte nurodyta išvada, tačiau kuriam finansuoti pagal projektų finansavimo sąlygų aprašą numatytos lėšų sumos nepakanka, vidaus reikalų ministro įsakymu gali būti įtrauktas į rezervinių projektų sąrašą, jeigu pagal projektų finansavimo sąlygų aprašo nuostatas numatoma sudaryti rezervinių projektų sąrašą.

19. Atsakingi darbuotojai, atsižvelgdami į Aprašo 17 punkte nurodytą išvadą, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Išvados dėl projektinio pasiūlymo užregistravimo DVS, parengia valstybės projektų sąrašo projektą ir (arba), kai taikoma – rezervinių valstybės projektų sąrašo projektą ir teikia juos tvirtinti vidaus reikalų ministrui. Valstybės projektų sąraše nustatomas kiekvienos paraiškos finansuoti projektą pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas negali būti trumpesnis kaip 30 dienų nuo valstybės projektų sąrašo patvirtinimo dienos, išskyrus atvejus, kai, atsakingi darbuotojai elektroniniu paštu suderina su pareiškėju ir jam sutikus tinkamai parengta paraiška gali būti pateikta per trumpesnį laikotarpį.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-712, 2016-10-12, paskelbta TAR 2016-10-12, i. k. 2016-24982

 

20.     Patvirtinus valstybės projektų sąrašą, Ministerija, vadovaudamasi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka, apie tai informuoja įgyvendinančiąją instituciją ir atlieka kitus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių III skyriuje nustatytus veiksmus.

21. Pareiškėjai, kurių projektai įtraukti į valstybės projektų sąrašą, įgyja teisę teikti paraišką finansuoti valstybės projektą pagal įgyvendinimo priemonės projektų finansavimo sąlygų aprašą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-712, 2016-10-12, paskelbta TAR 2016-10-12, i. k. 2016-24982

 

III SKYRIUS

VALSTYBĖS PROJEKTŲ SĄRAŠŲ KEITIMAS

 

22.     Patvirtintas valstybės projektų sąrašas keičiamas, kai:

22.1.  pasikeičia Veiksmų programa, Veiksmų programos priedas, priemonių įgyvendinimo planas, strateginio planavimo dokumentų tikslai, uždaviniai ir (arba) jų įgyvendinimo priemonės;

22.2.  iš įgyvendinančiosios institucijos ir (arba) pareiškėjo gavus pagrįstą prašymą dėl valstybės projektų sąrašo keitimo.

23.     Esant bent vienai iš 22 punkte numatytų aplinkybių, patvirtintas valstybės projektų sąrašas gali būti keičiamas:

23.1.  įtraukiant į valstybės projektų sąrašą naują valstybės projektą;

23.2.  išbraukiant iš valstybės projektų sąrašo valstybės projektą;

23.3.  patikslinant valstybės projektų sąraše esantį valstybės projektą.

24.     Valstybės projektų sąrašas nėra keičiamas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 43 punkte nurodytais atvejais.

 

III1 SKYRIUS

PAKARTOTINIS PROJEKTINIŲ PASIŪLYMŲ VERTINIMAS

 

25. Projektinis pasiūlymas vertinamas pakartotinai esant Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1222 punkte nurodytiems esminiams paraiškos pakeitimams.

26. Ministerija, gavusi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1221 punkte nurodytą įgyvendinančiosios institucijos kreipimąsi su informacija apie nustatytus esminius paraiškos pakeitimus (toliau ‒ kreipimasis), ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo kreipimosi gavimo Ministerijoje dienos kreipiasi raštu į pareiškėją ar elektroniniu paštu į projektiniame pasiūlyme nurodytą kontaktinį asmenį su prašymu pateikti patikslintą atsižvelgus į esminius paraiškos pakeitimus projektinį pasiūlymą (kartu turi būti pateiktas ir patikslintas investicijų projektas), ir nustato terminą, kuris negali būti ilgesnis kaip 25 darbo dienos, prašomiems dokumentams pateikti.

27. Pareiškėjo pateiktas projektinis pasiūlymas, patikslintas atsižvelgus į esminius paraiškos pakeitimus, vertinamas Aprašo 10–17 punktuose nustatyta tvarka.

28. Ministerija, užregistravus DVS Išvadą dėl projektinio pasiūlymo, patikslinto atsižvelgus į esminius paraiškos pakeitimus, vadovaudamasi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka, apie tai informuoja įgyvendinančiąją instituciją ir atlieka kitus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių III skyriuje nustatytus veiksmus.

29. Jei, įvertinus projektinį pasiūlymą, patikslintą atsižvelgus į esminius paraiškos pakeitimus, nustatoma, kad valstybės projektas atitinka visus Aprašo 2 priedo 2 punkte nustatytus reikalavimus ir valstybės projektų sąraše esančio valstybės projekto pavadinimą reikia tikslinti, atsakingi darbuotojai inicijuoja valstybės projektų sąrašo keitimą Aprašo 19 punkte nustatyta tvarka.

30. Jei projektinis pasiūlymas, patikslintas atsižvelgus į esminius paraiškos pakeitimus, neatitinka bent vieno iš Aprašo 2 priedo 2 punkte nustatyto reikalavimo, valstybės projektų sąrašas nėra keičiamas.

Papildyta skyriumi:

Nr. 1V-224, 2018-03-22, paskelbta TAR 2018-03-22, i. k. 2018-04332

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

25. Visi dokumentai ir (arba) jų kopijos, susiję su valstybės projektų atranka, valstybės projektų sąrašų sudarymu ar jų pakeitimais, saugomi vadovaujantis Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodykle, patvirtinta Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-100 „Dėl Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės patvirtinimo“.

_____________________

 

2014–2020 metų. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ ir 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ priemonių valstybės projektų atrankos tvarkos aprašo 1 priedas

 

 

(Projektinio pasiūlymo forma)

 

 

__________________________________________

(pareiškėjo pavadinimas)

 

 

PROJEKTINIS PASIŪLYMAS DĖL VALSTYBĖS PROJEKTO ĮGYVENDINIMO

 

_____________ Nr. ___________

(data)

 

 

1.    Preliminarus valstybės projekto pavadinimas

 

Rekomenduojama valstybės projekto pavadinimą pasirinkti trumpą ir aiškų, nusakantį valstybės projekto idėją. Pavadinime neturėtų būti rašomi įstaigų ar organizacijų pavadinimai.

 

(Galimas simbolių skaičius – 150)

 

2.   Pareiškėjo duomenys

 

2.1. Pareiškėjo rekvizitai

 

Pavadinimas

 

 

 

Juridinio asmens kodas

 

 

2.2. Pareiškėjo kontaktiniai duomenys

 

Adresas

 

 

 

Telefonas

 

 

 

Faksas

 

 

 

El. p. adresas

 

 

2.3. Valstybės projekto vadovas / Atsakingas asmuo

 

Vardas ir pavardė

 

 

 

Pareigos

 

 

 

Telefonas

 

 

 

Faksas

 

 

 

El. p. adresas

 

 

2.4. Kontaktinis asmuo

 

Vardas ir pavardė

 

 

 

Pareigos

 

 

 

Telefonas

 

 

 

Faksas

 

 

 

El. p. adresas

 

 

 

3.   Duomenys apie valstybės projekto partnerį

 

3.1. Ar valstybės projektas turi
partnerį (-ius)

o taip

o ne (jeigu pažymima „ne“, kita lentelė nepildoma)

 

3.2. Partnerio Nr. (...) rekvizitai

Pavadinimas

 

Juridinio asmens kodas

 

 

4.   Valstybės projekto aprašymas (santrauka)

 

4.1. Trumpas valstybės projekto esmės aprašymas

(Nurodyti valstybės projektu sprendžiamą problemą ir pagrįsti jos aktualumą; nurodyti priežastis, sąlygojančias valstybės projektu sprendžiamos problemos atsiradimą; pagrįsti, kodėl verta investuoti ES struktūrinių fondų lėšas į šį valstybės projektą; trumpai aprašyti valstybės projektu planuojamas įgyvendinti veiklas ir jų sąsajas su PFSA nurodytomis veiklomis; nurodyti, ar valstybės projekto veiklos nebuvo finansuotos iš 2007–2013 m. veiksmų programų priemonių, neplanuojamos finansuoti iš kitų Veiksmų programos priemonių, nebuvo finansuotos ir neplanuojamos finansuoti iš kitos tarptautinės finansinės paramos priemonių ir (arba) Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų; pateikti kitą svarbią informaciją

4.2. Valstybės projekto atitiktis Veiksmų programos prioriteto konkretaus uždavinio veiklai (-oms), projektų finansavimo sąlygų apraše nurodytiems specialiesiems projektų atrankos kriterijams ir strateginio planavimo dokumentams

 

 

 

4.3. Valstybės projekto parengtumas ir atitiktis valstybės projektų parengtumo sąlygoms, nustatytoms projektų finansavimo sąlygų apraše

 

(Jei projektų finansavimo sąlygų apraše numatyti valstybės projektų parengtumo reikalavimai, nurodyti, kaip valstybės projektas juos atitinka. Taip pat nurodyti kitus iki projektinio pasiūlymo pateikimo atliktus parengiamuosius valstybės projekto darbus bei darbus, kurie bus atlikti iki valstybės projekto paraiškos pateikimo įgyvendinančiajai institucijai (galimas simbolių skaičius – 600)    

 

5.   Valstybės projekto tikslas, uždavinys (-iai), veikla (-os), fiziniai rodikliai

 

 

Valstybės projekto tikslas:

 

(Nurodomas valstybės projekto tikslas. Galimas simbolių skaičius – 300. Nurodyti privaloma.)

Valstybės projekto uždaviniai

Planuojamos valstybės projekto veiklos pavadinimas

Planuojamos valstybės projekto veiklos aprašymas

Fiziniai rodikliai

Detalizuojamas valstybės projekto tikslas per aprašomus uždavinius. Kiekvienas uždavinys nurodomas atskiroje eilutėje.

Tikslui pasiekti negali būti numatomi daugiau kaip trys uždaviniai.

Galimas simbolių skaičius – 450.

Nurodyti privaloma.

Nurodomos valstybės projekto veiklos. Kiekviena veikla nurodoma atskiroje eilutėje.

 

Galimas simbolių skaičius – 400. Nurodyti privaloma.

 

Prie vieno valstybės projekto uždavinio galima nurodyti ir kelias planuojamas valstybės projekto veiklas, bet ne daugiau kaip penkias.

Aprašoma kiekviena valstybės projekto veikla, ją pagrindžiant ir nurodant atitiktį bent vienai veiklai, nurodytai konkrečios priemonės projektų finansavimo sąlygų apraše. Galimas simbolių skaičius – 10 000.

Nurodomi fizinių rodiklių pavadinimai, siektinos reikšmės ir mato vienetai.

Vienai veiklai nurodomas vienas rodiklis. Galimas simbolių skaičius – 220.

1.

 

 

 

2.

 

 

 

(...)

 

 

 

 

6.   Stebėsenos rodikliai

 

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio matavimo vnt.

Planuojama rodiklio reikšmė

Produkto rodikliai

Projektų finansavimo sąlygų apraše nurodyti stebėsenos produkto rodikliai, prie kurių būtų prisidedama įgyvendinant projektą.

Nurodomas rodiklio matavimo vienetas, pvz.: asmenų, institucijų, projektų skaičius ir pan.

Nurodoma vykdant valstybės projektą numatomo pasiekti rodiklio reikšmė.

Rezultato rodikliai

Projektų finansavimo sąlygų apraše nurodyti stebėsenos rezultato rodikliai, prie kurių būtų prisidedama įgyvendinant projektą.

 

Nurodomas rodiklio matavimo vienetas, pvz., procentas (proc.).

 

Nurodoma vykdant valstybės projektą numatomo pasiekti rodiklio reikšmė.

 

Visoje lentelėje galimas įrašyti maksimalus simbolių skaičius – 1000.

 

7.   Preliminarus valstybės projekto biudžetas (Valstybės projekto biudžete nurodomos tik tinkamos finansuoti išlaidos, remiantis projektų finansavimo sąlygų aprašuose nurodytomis iš ES struktūrinių fondų lėšų tinkamomis finansuoti išlaidomis)

 

Išlaidų kategorijos   Nr.

Išlaidų kategorijos pavadinimas

Planuojama valstybės projekto išlaidų suma, Eur

Išlaidų pagrindimas, priskyrimas valstybės projekto veikloms, nurodytoms 4 projektinio pasiūlymo dalyje

1.

Žemė

 

 

2.

Nekilnojamasis turtas

 

 

3.

Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai

 

 

4.

Įranga, įrenginiai ir kt. turtas

 

 

5.

Valstybės projekto vykdymas

 

 

6.

Informavimas apie valstybės projektą

 

 

7.

Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal vienodo dydžio normą

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

8.   Valstybės projekto tinkamų finansuoti išlaidų finansavimo šaltiniai

Finansavimo šaltinio pavadinimas

Suma, Eur

8.1. Prašomos skirti lėšos

Nurodoma prašoma skirti valstybės projekto finansavimo lėšų (ES struktūrinių fondų ir valstybės biudžeto) suma.

8.2. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) lėšos

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas (8.2.1+8.2.2). Nurodyti privaloma.

8.2.1. Viešosios lėšos

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas iš valstybės biudžeto, savivaldybės biudžeto ar kitų viešųjų lėšų šaltinių (8.2.1.1+8.2.1.2+8.2.1.3). Nurodyti privaloma.

8.2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra valstybės biudžetas. Galima įvesti tik skaičių.

8.2.1.2. Savivaldybės biudžeto lėšos

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra savivaldybės biudžeto lėšos. Galima įvesti tik skaičių.

8.2.1.3. Kiti viešųjų lėšų šaltiniai

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra kiti viešųjų lėšų šaltiniai (pvz., Užimtumo fondo, valstybės įmonių lėšos, kitų juridinių asmenų, kurie yra perkančiosios organizacijos, nurodytos Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 1–3 punktuose, lėšos). Galima įvesti tik skaičių.

8.2.2. Privačios lėšos

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas iš nuosavų lėšų ar kitų lėšų šaltinių (8.2.2.1+8.2.2.2). Nurodyti privaloma.

8.2.2.1. Nuosavos lėšos

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra nuosavos lėšos. Galima įvesti tik skaičių.

8.2.2.2. Kiti lėšų šaltiniai

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra kiti lėšų šaltiniai, pvz., banko paskola. Galima įvesti tik skaičių.

8.3. Iš viso

Nurodoma bendra projekto išlaidų suma (8.1+8.2). 8.1 ir 8.2 papunkčių suma turi sutapti su bendra išlaidų suma, nurodyta projektinio pasiūlymo dalyje „Preliminarus valstybės projekto biudžetas.

 

 

9.   Valstybės projekto įgyvendinimo laikotarpis ir paraiškos rengimas

 

9.1. Paraiškos finansuoti valstybės projektą pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas (metai, mėnuo, diena)

Nurodoma data (metai, mėnuo, diena), kada planuojama pateikti valstybės projekto paraišką įgyvendinančiajai institucijai

9.2. Preliminari valstybės projekto pradžios data ir įgyvendinimo trukmė mėnesiais

 

 

10. Projektinio pasiūlymo dėl valstybės projekto įgyvendinimo priedai

 

Eil. Nr.

Priedo pavadinimas

Priedo lapų skaičius

1.

Pateikiami priedai, nurodyti projektų finansavimo sąlygų apraše, ir (arba) kiti dokumentai, pagrindžiantys projektiniame pasiūlyme dėl valstybės projekto įgyvendinimo nurodytą informaciją.

 

(...)

 

 

 

11. Pareiškėjo patvirtinimas

 

Patvirtinu, kad šioje formoje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.

______________________________________________           ________           _______________

(atsakingo asmens pareigos)                                                                                (parašas)                   (vardas, pavardė)

 

A. V.

Priedo pakeitimai:

Nr. 1V-712, 2016-10-12, paskelbta TAR 2016-10-12, i. k. 2016-24982

Nr. 1V-842, 2020-08-24, paskelbta TAR 2020-08-25, i. k. 2020-17785

 

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų

investicijų veiksmų programos 5 prioriteto

„Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus

naudojimas ir prisitaikymas prie klimato

kaitos“ ir 7 prioriteto „Kokybiško

užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje

skatinimas“ priemonių valstybės projektų

atrankos tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

(Projektinio pasiūlymo dėl valstybės projekto įgyvendinimo vertinimo išvados forma)

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

EUROPOS SĄJUNGOS INVESTICIJŲ IR TARPTAUTINIŲ PROGRAMŲ DEPARTAMENTAS

 

 

PROJEKTINIO PASIŪLYMO DĖL VALSTYBĖS PROJEKTO ĮGYVENDINIMO VERTINIMO IŠVADA

_________________ Nr. ___________________

(išvados tvirtinimo data)         (registracijos numeris)

 

 

1.   Projektinio pasiūlymo dėl valstybės projekto įgyvendinimo duomenys

 

1.1. Preliminarus valstybės projekto pavadinimas

 

 

1.2. Pareiškėjo pavadinimas

 

 

1.3. Preliminari valstybės projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma (eurais)

 

 

1.4. Veiksmų programos 5 arba 7 prioriteto įgyvendinimo priemonės pavadinimas ir numeris

 

 

1.5. Projektinio pasiūlymo dėl valstybės projekto įgyvendinimo gavimo data ir registravimo numeris

(Įrašoma raštu ar el. paštu gauto projektinio pasiūlymo dėl valstybės projekto įgyvendinimo ar projektinio pasiūlymo, patikslinto atsižvelgus į esminius paraiškos pakeitimus, data, kuri turi būti vėlesnė nei projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo data. Registravimo numeris įrašomas ministerijos vidaus procedūrose nustatyta tvarka.)

 

2.   Projektinio pasiūlymo dėl valstybės projekto įgyvendinimo įvertinimas

 

Nr.

Vertinimo aspektas

Taip / Ne / Netaikoma

Pastabos / paaiškinimai

(nurodomas pasirinkto įvertinimo „Taip / Ne / Netaikoma“ pagrindimas, taip pat dokumentai, kurie buvo peržiūrėti siekiant įvertinti konkretų vertinimo aspektą)

2.1.

Valstybės projekto uždaviniai atitinka bent vieną Veiksmų programos 5 arba 7 prioriteto konkretaus uždavinio veiklą.

 

 

2.2.

Valstybės projektas atitinka projektų finansavimo sąlygų apraše nurodyto (-ų) strateginio planavimo dokumento (-ų) nuostatas.

(Šis vertinimo aspektas netaikomas, kai projektų finansavimo sąlygų apraše nėra nurodytas reikalavimas atitikti strateginio planavimo dokumento nuostatas).

 

 

2.3.

Valstybės projektas atitinka specialiuosius projektų atrankos kriterijus.

 

 

2.4.

Valstybės projekto parengtumas atitinka projektų finansavimo sąlygų apraše nustatytus reikalavimus arba gali tenkinti tokį reikalavimą suėjus paraiškos pateikimo terminui.

 

(Jei valstybės projekto parengtumas neatitinka nurodyto reikalavimo, bet gali tenkinti tokį reikalavimą suėjus paraiškos

pateikimo terminui, papildomai nurodoma, kokia sąlyga turi būti nurodyta valstybės projektų sąraše, jei projektą rekomenduojama įtraukti į sąrašą. Šis vertinimo aspektas netaikomas vertinant projektinį pasiūlymą Aprašo III1 skyriuje nurodytais atvejais.)

2.5.

Valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimas pagrįstas sąnaudų ir naudos analizės rezultatais:

(Atitiktis šiam vertinimo aspektui vertinama vadovaujantis Investicijų projektų, kuriems siekiama gauti finansavimą iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir (ar) valstybės biudžeto lėšų, rengimo metodika (toliau – Investicijų projektų rengimo metodika) ir Optimalios projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimo kokybės vertinimo metodika (toliau – Kokybės metodika), kurios skelbiamos svetainėje www.esinvesticijos.lt.

Šis vertinimo aspektas netaikomas projektams, kai tokios išimtys nustatytos Kokybės metodikoje arba kai nėra rengiamas investicijų projektas pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles.

Kai projektas įgyvendinamas viešojo ir privataus sektorių partnerystės būdu, vertinama atsižvelgiant į viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros pateiktą vertinimo išvadą dėl partnerystės ar koncesijos projekto socialinės ir ekonominės naudos.)

 

Vertinant atitiktį šiam aspektui perkeliama informacija iš vertinimo metu užpildyto Investicijų projektų rengimo metodikos 9 priedo „Investicijų projektų atitikties investicijų projektų rengimo metodikai vertinimo klausimynas“ skyriaus „Vertinimo išvados“.

2.5.1. valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojamos pajamų, sąnaudų, finansavimo šaltinių, sukuriamos naudos ir kitos prielaidos yra pagrįstos;

 

 

2.5.2. valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojamas vienodas pagrįstos trukmės analizės laikotarpis;

 

 

2.5.3. valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojama vienoda pagrįsto dydžio diskonto norma;

 

 

2.5.4. optimali valstybės projekto įgyvendinimo alternatyva pasirinkta pagal projekto įgyvendinimo alternatyvų finansinių ir (arba) ekonominių rodiklių (grynosios dabartinės vertės, vidinės grąžos normos, naudos ir sąnaudų santykio) reikšmes;

 

(Įsitikinama, kad optimali projekto įgyvendinimo alternatyva pasirinkta pagal didžiausią ekonominės grynosios dabartinės vertės reikšmę (kuri turi būti didesnė nei 0), palyginus ekonominį naudos ir išlaidų santykį (kuris turi būti didesnis už 1), bei ekonominę vidinę grąžos normą (kurios reikšmė visais atvejais turi būti didesnė už naudojamą socialinę diskonto normą). Jei analizuojama tik viena projekto įgyvendinimo alternatyva, įsitikinama, kad ji finansiškai gyvybinga (kiekvienais projekto ataskaitinio laikotarpio metais sukauptas grynųjų pinigų srautas negali būti neigiamas) ir ekonominė grynoji dabartinė vertė yra teigiama. Papildomai atsižvelgiama (jei apskaičiuojama) į ekonominę vidinę grąžos normą, kuri turi būti didesnė nei naudojama socialinė diskonto norma, ir ekonominį sąnaudų ir naudos santykį, kuris turi būti didesnis už 1).

2.5.5. pasirinktai valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvai realizuoti nėra žinomų teisinių, techninių ir socialinių apribojimų.

 

 

2.6.

Valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimas pagrįstas sąnaudų efektyvumo rodikliu.

(Atitiktis šiam vertinimo aspektui vertinama vadovaujantis Investicijų projektų rengimo metodika ir Kokybės metodika, kurios skelbiamos svetainėje www.esinvesticijos.lt.

Šis vertinimo aspektas netaikomas projektams, kai tokios išimtys nustatytos Kokybės metodikoje arba kai nėra rengiamas investicijų projektas pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles.

Kai projektas įgyvendinamas viešojo ir privataus sektorių partnerystės būdu, vertinama atsižvelgiant į viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros pateiktą vertinimo išvadą dėl partnerystės ar koncesijos projekto socialinės ir ekonominės naudos.)

 

Vertinant atitiktį šiam aspektui perkeliama informacija iš vertinimo metu užpildyto Investicijų projektų rengimo metodikos 9 priedo „Investicijų projektų atitikties investicijų projektų rengimo metodikai vertinimo klausimynas“ skyriaus „Vertinimo išvados“.

2.7.

Projektiniame pasiūlyme dėl valstybės projekto įgyvendinimo numatytos finansuoti valstybės projekto veiklos nebuvo finansuotos iš 2007–2013 m. veiksmų programų priemonių, neplanuojamos finansuoti iš kitų Veiksmų programos priemonių, nebuvo finansuotos ir neplanuojamos finansuoti iš kitos tarptautinės finansinės paramos priemonių ir (arba) Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.

 

 

2.8.

Projektiniame pasiūlyme dėl valstybės projekto įgyvendinimo nurodytos valstybės projekto veiklos atitinka projektų finansavimo sąlygų apraše numatytas finansuoti veiklas.

 

 

2.9.

Pateikti visi projektinio pasiūlymo dėl valstybės projekto įgyvendinimo priedai, nurodyti projektų finansavimo sąlygų apraše.

(Šis vertinimo aspektas netaikomas, kai nėra rengiamas investicijų projektas pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles)

 

 

 

3.   Išvada dėl projektinio pasiūlymo atitikties 2 punkte nustatytiems reikalavimams

 

Projektinis pasiūlymas dėl valstybės projekto įgyvendinimo atitinka visus 2 punkte nustatytus reikalavimus ir valstybės projektas gali būti įtraukiamas į valstybės projektų sąrašą.

 

Projektinis pasiūlymas dėl valstybės projekto įgyvendinimo neatitinka bent vieno iš 2 punkte nustatytų reikalavimų, t. y. ____________(nurodoma, kurių reikalavimų neatitinka), ir valstybės projektas negali būti įtraukiamas į valstybės projektų sąrašą.

 

Projektinis pasiūlymas, patikslintas atsižvelgus į esminius paraiškos pakeitimus, dėl valstybės projekto įgyvendinimo atitinka visus 2 punkte nustatytus reikalavimus ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 37 punkto nuostatas.

 

Projektinis pasiūlymas, patikslintas atsižvelgus į esminius paraiškos pakeitimus, dėl valstybės projekto įgyvendinimo neatitinka bent vieno iš 2 punkte nustatytų reikalavimų, t. y. ____________(nurodoma, kurių reikalavimų neatitinka).

 

___________________________________________                                           ____________________

(vertinimą atlikusio atsakingo darbuotojo vardas, pavardė)                                    (parašas)

 

________________________________________                            ____________________

(vertinimą atlikusio atsakingo darbuotojo vardas, pavardė)                                    (parašas)

 

 

4. Pridedamas Investicijų projektų rengimo metodikos 9 priedas „Investicijų projektų atitikties investicijų projektų rengimo metodikai vertinimo klausimynas“, jei buvo parengtas projekto investicijų projektas.

 

5. Išvados tvirtinimas

 

Pritarti vertintojų išvadai.

 

Nepritarti vertintojų išvadai.

 

 

 

 

Vidaus reikalų ministerijos

Europos Sąjungos investicijų ir tarptautinių programų departamento direktorius

 

__________________________                                                        ____________________

(vardas, pavardė)                                                                                              (parašas)

Priedo pakeitimai:

Nr. 1V-842, 2020-08-24, paskelbta TAR 2020-08-25, i. k. 2020-17785

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-712, 2016-10-12, paskelbta TAR 2016-10-12, i. k. 2016-24982

Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. birželio 18 d. įsakymo Nr. 1V-498 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ ir 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ priemonių valstybės projektų atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-224, 2018-03-22, paskelbta TAR 2018-03-22, i. k. 2018-04332

Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. birželio 18 d. įsakymo Nr. 1V-498 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ ir 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ priemonių valstybės projektų atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-497, 2019-05-27, paskelbta TAR 2019-05-27, i. k. 2019-08379

Dėl vidaus reikalų ministro 2015 m. birželio 18 d. įsakymo Nr. 1V-498 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ ir 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ priemonių valstybės projektų atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-556, 2019-06-18, paskelbta TAR 2019-06-18, i. k. 2019-09774

Dėl vidaus reikalų ministro 2015 m. birželio 18 d. įsakymo Nr. 1V-498 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ ir 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ priemonių valstybės projektų atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

5.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-171, 2020-02-26, paskelbta TAR 2020-02-26, i. k. 2020-04120

Dėl vidaus reikalų ministro 2015 m. birželio 18 d. įsakymo Nr. 1V-498 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ Ir 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ priemonių valstybės projektų atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

6.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-842, 2020-08-24, paskelbta TAR 2020-08-25, i. k. 2020-17785

Dėl vidaus reikalų ministro 2015 m. birželio 18 d. įsakymo Nr. 1V-498 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ Ir 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ priemonių valstybės projektų atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo