Įsakymas netenka galios 2022-01-07:

Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-532, 2021-12-29, paskelbta TAR 2022-01-06, i. k. 2022-00200

Dėl Klientams teikiamų paslaugų kokybės tyrimo, vertinimo ir sklaidos metodikos patvirtinimo

 

Suvestinė redakcija nuo 2020-09-17 iki 2022-01-06

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2020-01-10, i. k. 2020-00344

 

 

 

užimtumo tarnybos
prie lietuvos respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

Dėl klientams teikiamų paslaugų KOKYBĖS tyrimo, vertinimo ir sklaidos metodikos patvirtinimo

 

2020 m. sausio 9 d. Nr. V-5

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 121 straipsniu, Darbo rinkos stebėsenos sąlygų ir tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. A1-314 „Dėl Darbo rinkos stebėsenos sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“, 28 punktu bei siekdama tobulinti klientams teikiamų paslaugų kokybės tyrimo, vertinimo ir sklaidos procesus bei užtikrinti klientams teikiamų paslaugų kokybę ir kokybišką grįžtamąjį ryšį:

1. Tvirtinu pridedamą Klientams teikiamų paslaugų kokybės tyrimo, vertinimo ir sklaidos metodiką (toliau – Metodika).

2. Neteko galios nuo 2020-09-17

Punkto naikinimas:

Nr. V-353, 2020-09-07, paskelbta TAR 2020-09-16, i. k. 2020-19319

 

3. Įpareigoju Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) Kokybės vadybos ir kontrolės skyrių bei Užimtumo tarnybos Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyrių:

3.1. apibendrinti tyrimų rezultatus ir juos pateikti Užimtumo tarnybos vadovybei;

3.2. kartu su Užimtumo tarnybos Komunikacijos skyriumi apibendrintus tyrimų rezultatus viešinti Metodikoje nustatyta tvarka.

4. Pavedu Užimtumo tarnybos Finansų, teisės ir pirkimų departamento Teisės skyriui teisės aktų nustatyta tvarka organizuoti šio įsakymo paskelbimą Teisės aktų registre ir Užimtumo tarnybos interneto svetainėje;

5. Šio įsakymo kontrolę vykdo Užimtumo tarnybos direktorius.

 

 

 

Direktorė                                                                                                                   Ligita Valalytė

 

 

PATVIRTINTA

Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

direktoriaus 2020 m. sausio 9 d. įsakymu Nr. V-5

 

 

KLIENTAMS TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS TYRIMO, VERTINIMO IR SKLAIDOS METODIKA

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Klientams teikiamų paslaugų kokybės tyrimo, vertinimo ir sklaidos metodika (toliau – Metodika) nustato Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) veiksmus organizuojant ir vykdant darbo ieškantiems asmenims ir darbdaviams (toliau – klientams) teikiamų paslaugų kokybės tyrimus (toliau – Tyrimai) bei atliekant šių Tyrimų rezultatų vertinimą ir sklaidą.

2. Metodika parengta vadovaujantis Darbo rinkos stebėsenos sąlygų ir tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. A1-314 „Dėl darbo rinkos stebėsenos sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“, 2014 m. gegužės 15 d. Europos Parlamento ir Tarybos sprendimu Nr. 573/2014/ES dėl valstybinių užimtumo tarnybų (VUT) bendradarbiavimo stiprinimo ir siekiant kokybiškai įgyvendinti lyginamosios analizės sistemą Užimtumo tarnyboje, vykdyti lyginamojo mokymosi veiklą bei įgyvendinti Nacionalinės jaunimo politikos 2011–2019 m. plėtros programos įgyvendinimo 2014–2016 m. veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2013 m. gruodžio 4 d. įsakymu Nr. A1-661 „Dėl Nacionalinės jaunimo politikos 2011–2019 metų plėtros programos įgyvendinimo 2014–2016 metų veiksmų plano patvirtinimo“, 5.2.6 priemonę „Įdiegti ir taikyti apklausų sistemą jaunimo (nekvalifikuotų, įgijusių nepaklausias darbo rinkoje profesijas jaunų asmenų ir absolventų) integravimo į darbo rinką galimybėms išsiaiškinti“.

3. Tyrimų tikslas įvertinti klientų nuomonę apie Užimtumo tarnybos teikiamų darbo rinkos paslaugų ir aktyvios darbo rinkos politikos priemonių kokybę bei atsižvelgiant į Tyrimų rezultatus, siekti geriau patenkinti klientų lūkesčius, didinant teikiamų paslaugų efektyvumą ir įtraukiant klientus į esamų paslaugų kokybės tobulinimo ar naujų paslaugų kūrimo procesus.

 

II SKYRIUS

KLIENTAMS TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS TYRIMŲ VYKDYMAS

 

4. Už Metodikoje numatytų Tyrimų organizavimą ir jų duomenų vertinimą atsakingi:

4.1. Užimtumo tarnybos Kokybės vadybos ir kontrolės skyrius – už Metodikos 6.1 ir 6.2 papunkčiuose nurodytus Tyrimus;

4.2. Užimtumo tarnybos Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyrius – už Metodikos 6.3 papunktyje nurodytą Tyrimą.

5. Tyrimai gali būti atliekami:

5.1. elektroniniu būdu – vykdant internetines anketines apklausas: Metodikos 4 punkte nurodytų Užimtumo tarnybos administracijos padalinių darbuotojams el. paštu išsiunčiant tiesiogiai potencialiems respondentams nuorodas į elektronines Tyrimų anketų versijas (toliau – Elektroninės anketos) bei sudarant sąlygas Elektronines anketas pasiekti per viešosios interneto prieigos kompiuterius visuose Užimtumo tarnybos administracijos padaliniuose, vykdančiuose klientų aptarnavimo funkcijas.

5.2. telefonu – Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Konsultavimo telefonu skyriaus darbuotojams skambinant Užimtumo tarnybos paslaugomis pasinaudojusiems klientams ir jų atsakymus žymint Elektroninėse anketose.

6. Tyrimus sudaro šių anketų pildymas pagal Klientams teikiamų paslaugų kokybės vertinimo apklausų vykdymo planą (1 priedas) (toliau – Apklausų vykdymo planas):

6.1. Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų kokybės vertinimas (darbo ieškantiems asmenims) (2 priedas) – naudojama įvertinti darbo ieškantiems asmenims teikiamų darbo rinkos paslaugų ir aktyvios darbo rinkos politikos priemonių kokybę, išsiaiškinti kurias paslaugas reikėtų tobulinti. Tikslinė grupė – Užimtumo tarnyboje registruoti darbo ieškantys asmenys.

6.2. Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų kokybės vertinimas (darbdaviams) (3 priedas) – naudojama įvertinti darbdaviams teikiamų informavimo ir tarpininkavimo įdarbinant paslaugų ir aktyvios darbo rinkos politikos priemonių kokybę bei išsiaiškinti, kokių naujų paslaugų darbdaviai pageidauja ir kurias paslaugas reikėtų tobulinti. Tikslinė grupė – darbdaviai, kurie naudojasi Užimtumo tarnybos paslaugomis su Užimtumo tarnyba.

6.3. Jaunų asmenų, abiturientų ir absolventų integravimo į darbo rinką galimybių vertinimas (4 priedas) – naudojama siekiant išsiaiškinti jaunimo motyvaciją dirbti ar mokytis, įvertinti jų įsidarbinimo galimybes. Tikslinė grupė – abiturientai, absolventai, nekvalifikuoti, įgiję nepaklausias darbo rinkoje profesijas jauni asmenys iki 29 metų.

7. Tyrimams reikalingų apklausti respondentų minimali imtis yra nustatyta Metodikos 5 priede pateiktoje tyrimo imties dydžių lentelėje.

8. Siekiant didesnio Tyrimų rezultatų reprezentatyvumo ir sumažinti atrankos paklaidos tikimybę, Tyrimams respondentai parenkami vadovaujantis atsitiktinės sluoksninės (stratifikuotos) atrankos principu: darbo ieškančių asmenų (respondentų) struktūra – pagal lytį, amžių, išsilavinimą darbdavių struktūra – pagal įmonės dydį, ekonominės veiklos rūšį ir kitus reikšmingus kriterijus turi kiek įmanoma tiksliau atspindėti Užimtumo tarnybos administracijos padalinių, vykdančių klientų aptarnavimo funkcijas, klientų pasiskirstymą.

9. Prieš kiekvieno Tyrimo pradžią Metodikos 4 punkte nurodyti Užimtumo tarnybos administracijos padaliniai parengia Elektronines anketas ir patalpina jas internetinėje apklausų organizavimo ir vykdymo platformoje „Google Forms“ bei:

9.1. Tyrimą vykdant elektroniniu būdu, sudaro sąlygas Elektronines anketas pasiekti per viešosios interneto prieigos kompiuterius visuose Užimtumo tarnybos administracijos padaliniuose, vykdančiuose klientų aptarnavimo funkcijas;

9.2. Tyrimą vykdant telefonu, ne rečiau kaip kartą per mėnesį už Tyrimo organizavimą ir duomenų vertinimą atsakingų Užimtumo tarnybos administracijos padalinių darbuotojai Tyrimą vykdantiems Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Konsultavimo telefonu skyriaus darbuotojams pateikia per paskutinį mėnesį Užimtumo tarnybos paslaugomis pasinaudojusių ar aktyvios darbo rinkos politikos priemonėse dalyvavusių potencialių respondentų sąrašus su jų kontaktine informacija.

 

III SKYRIUS

KLIENTAMS TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS TYRIMŲ REZULTATŲ VERTINIMAS IR SKLAIDA

 

10. Atliktų Tyrimų rezultatų vertinimas vykdomas pagal Apklausų vykdymo planą. Jo metu:

10.1. analizuojama rezultatų kaita, lyginant su praėjusio 1 metų laikotarpio Tyrimais;

10.2. lyginami Tyrimų rezultatai, gauti išanalizavus atskirų Užimtumo tarnybos administracijos padalinių, vykdančių klientų aptarnavimo funkcijas, klientų apklausų anketų duomenis,  su šalies mastu gautais rezultatais;

10.3. analizuojamas rezultatų tarpusavio priežastingumas.

11. Tyrimų rezultatų vertinimo išvados turi būti pateiktos Užimtumo tarnybos direktoriui bei Užimtumo tarnybos Kokybės vadybos ir kontrolės skyriui (jei jis nedalyvavo Tyrime) Apklausų vykdymo plane nurodytais terminais.

12. Tyrimų rezultatai sistemingai taikomi peržiūrint, tobulinant ar kuriant naujas paslaugas klientams.

13. Tyrimų rezultatų sklaidą vykdo Metodikos 4 punkte nurodyti Užimtumo tarnybos administracijos padaliniai, bendradarbiaudami su Užimtumo tarnybos Komunikacijos skyriumi.

14. Atliktų Tyrimų rezultatų sklaida vykdoma pagal Apklausų vykdymo planą. Ją sudaro:

14.1. Tyrimų rezultatų apibendrinimas ir paskelbimas Užimtumo tarnybos interneto svetainės skyriuje „Klientų apklausų rezultatai“;

14.2. Užimtumo tarnybos „Facebook“ paskyroje;

14.3. Tyrimų rezultatų viešinimas kitais kanalais.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15. Atsiradus poreikiui ištirti Užimtumo tarnybos veiklos sritis, kurių neapima Metodikos 6 punkte nurodyti Tyrimai, gali būti vykdomi pilotiniai Tyrimai.

16. Pagal poreikį, Tyrimų organizavimo, vertinimo ir rezultatų sklaidos veiklose gali dalyvauti ir kiti, Metodikos 4 punkte nenurodyti, Užimtumo tarnybos administracijos padaliniai.

_______________________________

 

 

Klientams teikiamų paslaugų kokybės

tyrimo, vertinimo ir sklaidos metodikos

1 priedas

 

KLIENTAMS TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO APKLAUSŲ VYKDYMO PLANAS

 

Veiksmas

Atsakingas administracijos padalinys

Vykdymo terminas

Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų kokybės vertinimas (darbo ieškantiems asmenims)

Parengti (atnaujinti) apklausos anketos formą

Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas

Sausio 31 d.

Įvykdyti apklausą

Vykdant elektroniniu būdu – Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas;

Vykdant telefonu – Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Konsultavimo telefonu skyriaus (toliau – Konsultavimo telefonu skyrius) vedėjas

Gegužės 31 d.

Apibendrinti apklausos rezultatus

Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas

Birželio 30 d.

Apklausos rezultatų bei pasiūlymų paslaugų tobulinimui pateikimas vadovybei

Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas

Birželio 30 d.

Apklausos rezultatų sklaida

Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas;

Komunikacijos skyriaus vedėjas

Liepos 31 d.

Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų kokybės vertinimas (darbdaviams)

Parengti (atnaujinti) apklausos anketos formą

Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas

Birželio 30 d.

Įvykdyti apklausą

Vykdant elektroniniu būdu – Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas;

Vykdant telefonu – Konsultavimo telefonu skyriaus vedėjas

Spalio 31 d.

Apibendrinti apklausos rezultatus

Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas

Lapkričio 30 d.

Apklausos rezultatų bei pasiūlymų paslaugų tobulinimui pateikimas vadovybei

Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas

Lapkričio 30 d.

Apklausos rezultatų sklaida

Kokybės vadybos ir kontrolės skyriaus vedėjas;

Komunikacijos skyriaus vedėjas

Gruodžio 31 d.

Jaunų asmenų ir absolventų integravimo į darbo rinką galimybių vertinimas

Parengti (atnaujinti) apklausos anketos formą

Darbo rinkos ir užimtumo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus (toliau – Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyrius) vedėjas

Birželio 30 d.

Įvykdyti apklausą

Vykdant elektroniniu būdu – Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėjas;

Vykdant telefonu – Konsultavimo telefonu skyriaus vedėjas

Rugsėjo 30 d.

Apibendrinti apklausos rezultatus

Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėjas

Spalio 31 d.

Apklausos rezultatų bei pasiūlymų paslaugų tobulinimui pateikimas vadovybei

Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėjas

Spalio 31 d.

Apklausos rezultatų sklaida

Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėjas;

Komunikacijos skyriaus vedėjas

Lapkričio 30 d.

____________________________

 

Klientams teikiamų paslaugų kokybės

tyrimo, vertinimo ir sklaidos metodikos

2 priedas

 

Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų kokybės vertinimas (darbo ieškantiems asmenims)

 

Laba diena,

Užimtumo tarnybai labai svarbi Jūsų nuomonė apie Jums suteiktas paslaugas ir jų kokybę. Maloniai prašome atsakyti į keletą klausimų, kurie žymiai prisidės tobulinant Užimtumo tarnybos paslaugų kokybę. Anketos užpildymas užtruks apie 10-15 minučių.

Apklausa yra anoniminė, bus naudojami tik apibendrinti duomenys, siekiant tobulinti paslaugų teikimą.

Dėkojame už Jūsų reikšmingą indėlį gerinant Užimtumo tarnybos paslaugas!

 

1. Kokiomis Užimtumo tarnybos paslaugomis ir/ar priemonėmis naudojotės?

(pažymėkite visus tinkančius pasirinkimus)

 

Darbo ieškančio asmens atsakymas

Informacija Užimtumo tarnybos valdomoje informacinėje sistemoje:

ž    Tarpininkavimo įdarbinant

ž pasiūlymų įsidarbinti teikimas

ž kvietimas dalyvauti darbuotojų atrankos renginiuose

 

ž    Parama mokymuisi:

ž profesinis mokymas

ž įdarbinimas pagal pameistrystės darbo sutartį

ž stažuotė

ž neformaliojo švietimo ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų pripažinimas

 

ž    Kelionės išlaidų kompensavimas

 

ž    Remiamuoju įdarbinimu (darbo užmokesčio kompensavimas):

ž įdarbinimas subsidijuojant

ž darbo įgūdžių įgijimo rėmimas

 

ž    Parama darbo vietoms steigti:

ž darbo vietų steigimo subsidijavimas

ž vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimas

ž savarankiško užimtumo rėmimas

 

ž    Elektroninėmis paslaugomis, interneto svetaine

 

ž    Bendruoju konsultacijų tel. Nr. 1883

 

ž    Tarpininkavimo įdarbinant

ž pasiūlymų įsidarbinti teikimas

ž kvietimas dalyvauti darbuotojų atrankos renginiuose

 

ž    Parama mokymuisi:

ž profesinis mokymas

ž įdarbinimas pagal pameistrystės darbo sutartį

ž stažuotė

ž neformaliojo švietimo ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų pripažinimas

 

ž    Kelionės išlaidų kompensavimas

 

ž    Remiamuoju įdarbinimu (darbo užmokesčio kompensavimas):

ž įdarbinimas subsidijuojant

ž darbo įgūdžių įgijimo rėmimas

 

ž    Parama darbo vietoms steigti:

ž darbo vietų steigimo subsidijavimas

ž vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimas

ž savarankiško užimtumo rėmimas

 

ž    Elektroninėmis paslaugomis

 

 

 

 

2. Kaip Jums patogiausia naudotis Užimtumo tarnybos paslaugomis?

(pažymėkite ne daugiau kaip 2 tinkančius pasirinkimus)

 

ž    Tiesiogiai vizito metu

ž    Bendruoju konsultacijų tel. Nr. 1883

ž    Savo konsultanto tel. Nr.

ž    El. paštu

ž    Per Užimtumo tarnybos el. paslaugų paskirą

ž    Kita ___________ (įrašykite)

3. Ar sutinkate su teiginiu: įdarbinimo konsultantas operatyviai informuoja apie atsiradusias Jums tinkamas laisvas darbo vietas?

ž    Visiškai sutinku

ž    Sutinku

ž    Nei sutinku nei nesutinku

ž    Nesutinku

ž    Visiškai nesutinku

4. Kaip vertinate bendrą Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų kokybę?

ž    Labai teigiamai

ž    Teigiamai

ž    Nei teigiamai nei neigiamai

ž    Neigiamai

ž    Labai neigiamai

5. Prašome įvertinti Jūsų pasitenkinimą Užimtumo tarnybos teikiamomis paslaugomis ir priemonėmis:

1 – labai nepatenkintas, 2 – nepatenkintas, 3 – nei patenkintas, nei nepatenkintas, 4 – patenkintas,

5 – labai patenkintas

5.1 Konsultanto darbas (su kuriuo  dažniausiai konsultuojatės)

1

2

3

4

5

Pokalbio klimatas

 

 

 

 

 

Noras išspręsti Jūsų problemą

 

 

 

 

 

Pasiekiamumas

 

 

 

 

 

Konsultanto kompetencija

 

 

 

 

 

Konsultanto veikla ir išradingumas ieškant ir siūlant tinkamus sprendimus

 

 

 

 

 

5.2 Paslaugų turinys

1

2

3

4

5

Lankstus požiūris į problemą

 

 

 

 

 

Identifikavimas ir reagavimas į individualius kliento poreikius

 

 

 

 

 

Pasiūlyti priimtini ir tinkami problemų sprendimo būdai, patenkinti lūkesčiai

 

 

 

 

 

5.3 Užimtumo tarnybos teikiamų darbo pasiūlymų tinkamumas

1

2

3

4

5

Darbo pasiūlymai atitiko mano įgytą kvalifikaciją ir/ar darbo patirtį

 

 

 

 

 

Atitikimas darbdavio keliamiems reikalavimams

 

 

 

 

 

Darbo pasiūlymai atitiko mano išsakytus pageidavimus darbui

 

 

 

 

 

5.4 Paslaugų procesas

1

2

3

4

5

Greitas informacijos gavimas

 

 

 

 

 

Aiški ir konkreti informacija

 

 

 

 

 

Aiškūs ir konkretūs veiksmai

 

 

 

 

 

Sklandus bendradarbiavimas

 

 

 

 

 

 

6. Kaip vertinate aptarnavimo bendruoju konsultacijų tel. Nr. 1883 kokybę?

1 – labai nepatenkintas, 2 – nepatenkintas, 3 – nei patenkintas, nei nepatenkintas, 4 – patenkintas,

5 – labai patenkintas, N – nesinaudojau/nežinau

 

1

2

3

4

5

N

Pasiekiamumas

 

 

 

 

 

 

Konsultanto kompetencija

 

 

 

 

 

 

Pateikta aiški ir konkreti informacija

 

 

 

 

 

 

Atsakyta į visus man rūpimus klausimus

 

 

 

 

 

 

 

7. Kaip vertinate Užimtumo tarnybos interneto svetainę?

1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku,

5 – visiškai sutinku, N – nesinaudojau/nežinau

 

1

2

3

4

5

N

Aiški ir greitai randama informacija

 

 

 

 

 

 

Nesudėtinga registravimosi Užimtumo tarnyboje procedūra

 

 

 

 

 

 

Aiški interneto svetainės struktūra, patrauklus dizainas

 

 

 

 

 

 

Veikia visos pateiktos nuorodos, dokumentų pildymo formos

 

 

 

 

 

 

 

8. Kaip vertinate Užimtumo tarnybos siūlomas E. paslaugas?

1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku,

5 – visiškai sutinku, N – nesinaudojau/nežinau

 

1

2

3

4

5

N

Elektroninės paslaugos naudingos

 

 

 

 

 

 

Lengva naudotis, paprasta susirasti reikalingą informaciją

 

 

 

 

 

 

Naudojantis e. paslaugomis galima susisiekti su specialistu

 

 

 

 

 

 

 

9. Ar Jūsų apsilankymai pas Užimtumo tarnybos specialistą turėjo konkretų, apibrėžiamą tikslą?

ž    Taip, gaunu tinkamo darbo pasiūlymus

ž    Taip, gaunu pasiūlymus dėl finansavimo skyrimo (dalyvauti aktyvios darbo rinkos politikos priemonėse)

ž    Tiesiog aptariame darbo paiešką

ž    Ne, tik pasirašau apsilankymo kortelėse

ž    Kita_______________________________________________________________

10. Ar sutinkate su teiginiu: Jums užtenka informacijos apie Užimtumo tarnybos teikiamas paslaugas ir galimybes Jums padėti?

ž    Visiškai sutinku

ž    Sutinku

ž    Nei sutinku nei nesutinku

ž    Nesutinku

ž    Visiškai nesutinku

11. Kas Jums patiko naudojantis Užimtumo tarnybos paslaugomis?

Įrašykite_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12. Ką siūlytumėte tobulinti Užimtumo tarnybos paslaugose?

Įrašykite_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13. Kuriame Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriuje lankėtės?

Įrašykite___________________________________________________________________________

14. Jūsų lytis:

ž    Moteris

ž    Vyras

15. Jūsų amžius:

ž    16-29 m.

ž    30-39 m.

ž    40-49 m.

ž    Virš 50 m.

16. Jūsų išsilavinimas:

ž    Aukštasis universitetinis

ž    Aukštasis neuniversitetinis

ž    Vidurinis su profesine kvalifikacija

ž    Vidurinis

ž    Pagrindinis su profesine kvalifikacija

ž    Pagrindinis

ž    Pradinis su profesine kvalifikacija

ž    Pradinis

 

Dėkojame už bendradarbiavimą ir Jūsų reikšmingą indėlį gerinant Užimtumo tarnybos paslaugas!

 

 

Klientams teikiamų paslaugų kokybės

tyrimo, vertinimo ir sklaidos metodikos

3 priedas

 

Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų kokybės vertinimas (darbdaviams)

 

Laba diena,

Užimtumo tarnybai labai svarbi Jūsų nuomonė apie Jums suteiktas paslaugas ir jų kokybę. Maloniai prašome atsakyti į keletą klausimų, kurie žymiai prisidės tobulinant Užimtumo tarnybos paslaugų kokybę. Anketos užpildymas užtruks apie 10-15 minučių.

Apklausa yra anoniminė, bus naudojami tik apibendrinti duomenys, siekiant tobulinti paslaugų teikimą.

Dėkojame už Jūsų reikšmingą indėlį gerinant Užimtumo tarnybos paslaugas!

 

1. Kokiomis  Užimtumo tarnybos paslaugomis naudojotės? (pažymėkite visus tinkančius pasirinkimus)

Darbdavio atsakymas

Informacija Užimtumo tarnybos valdomoje informacinėje sistemoje:

ž    Tarpininkavimo kandidatų paieškoje ir atrankoje:

ž tinkamų kandidatų siūlymas

ž darbuotojų atrankos renginių organizavimas

 

ž    Remiamojo įdarbinimo (darbo užmokesčio kompensavimas)

ž įdarbinimas subsidijuojant

ž darbo įgūdžių įgijimo rėmimas

 

ž    Kelionės išlaidų kompensavimo

 

ž    Paramos darbo vietoms steigti

ž darbo vietų steigimo subsidijavimas

ž vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimas

 

ž    Paramos mokymuisi:

ž profesinis mokymas

ž įdarbinimas pagal pameistrystės darbo sutartį

ž stažuotė

 

ž    Tarpininkavimo kandidatų paieškoje ir atrankoje:

ž tinkamų kandidatų siūlymas

ž darbuotojų atrankos renginių organizavimas

 

ž    Remiamojo įdarbinimo (darbo užmokesčio kompensavimas)

ž įdarbinimas subsidijuojant

ž darbo įgūdžių įgijimo rėmimas

 

ž    Kelionės išlaidų kompensavimo

 

ž    Paramos darbo vietoms steigti

ž darbo vietų steigimo subsidijavimas

ž vietinių užimtumo iniciatyvų projektų įgyvendinimas

 

ž    Paramos mokymuisi:

ž profesinis mokymas

ž įdarbinimas pagal pameistrystės darbo sutartį

ž stažuotė

 

 

2. Kaip pradėjote naudotis Užimtumo tarnybos paslaugomis?

ž    Kreipėmės patys ieškodami galimybės bendradarbiauti

ž    Užimtumo tarnybos specialistas mus surado ir pristatė teikiamas paslaugas

 

3. Kaip Jums patogiausia naudotis Užimtumo tarnybos paslaugomis?

(pažymėkite 2 tinkančius pasirinkimus)

 

ž    Tiesiogiai vizito metu

ž    Bendruoju konsultacijų tel. Nr. 1883

ž    Savo paslaugų konsultanto tel. Nr.

ž    El. paštu

ž    Naudojantis Užimtumo tarnybos el. paslaugų paskyra

ž    Kita ___________ (įrašykite)

4. Ar sutinkate su teiginiu: Užimtumo tarnybos specialistų pagalba Jums pavyko susirasti tinkamą darbuotoją?

ž    Visiškai sutinku

ž    Sutinku

ž    Nei sutinku nei nesutinku

ž    Nesutinku

ž    Visiškai nesutinku

5. Kaip vertinate bendrą Užimtumo tarnybos teikiamų paslaugų kokybę?

ž    Labai teigiamai

ž    Teigiamai

ž    Nei teigiamai nei neigiamai

ž    Neigiamai

ž    Labai neigiamai

6. Prašome įvertinti Jūsų pasitenkinimą Užimtumo tarnybos teikiamomis paslaugomis:

1 – Labai nepatenkintas, 2 – Nepatenkintas, 3 – Nei patenkintas, nei nepatenkintas, 4 – Patenkintas, 5 – Labai patenkintas

6.1 Konsultanto darbas (su kuriuo  dažniausiai konsultuojatės)

1

2

3

4

5

 

Pokalbio klimatas

 

 

 

 

 

 

Noras išspręsti Jūsų problemą

 

 

 

 

 

 

Pasiekiamumas

 

 

 

 

 

 

Konsultanto kompetencija

 

 

 

 

 

 

Konsultanto veikla ir išradingumas ieškant ir siūlant tinkamus sprendimus

 

 

 

 

 

 

6.2 Paslaugų turinys

1

2

3

4

5

 

Lankstus požiūris į problemą

 

 

 

 

 

 

Reagavimas į darbdavių poreikius

 

 

 

 

 

 

Tinkamų kandidatų siūlymas

 

 

 

 

 

 

6.3 Užimtumo tarnybos siūlomų kandidatų tinkamumas

1

2

3

4

5

 

Kvalifikacija ir (ar) kompetencija

 

 

 

 

 

 

Įgyta patirtis

 

 

 

 

 

 

Motyvacija

 

 

 

 

 

 

Atitikimas laisvos darbo vietos reikalavimams

 

 

 

 

 

 

6.4 Paslaugų procesas

1

2

3

4

5

 

Greitas informacijos gavimas

 

 

 

 

 

 

Aiški ir konkreti informacija

 

 

 

 

 

 

Aiškūs ir konkretūs veiksmai

 

 

 

 

 

 

Sklandus bendradarbiavimas

 

 

 

 

 

 

 

7. Kaip vertinate aptarnavimo bendruoju konsultacijų tel. Nr. 1883 kokybę?

1 – labai nepatenkintas, 2 – nepatenkintas, 3 – nei patenkintas, nei nepatenkintas, 4 – patenkintas,

5 – labai patenkintas, N – nesinaudojau/nežinau

 

1

2

3

4

5

N

Pasiekiamumas

 

 

 

 

 

 

Konsultanto kompetencija

 

 

 

 

 

 

Pateikta aiški ir konkreti informacija

 

 

 

 

 

 

Atsakyta į visus man rūpimus klausimus

 

 

 

 

 

 

 

8. Kaip vertinate Užimtumo tarnybos interneto svetainę?

1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku,

5 – visiškai sutinku, N – nesinaudojau/nežinau

 

1

2

3

4

5

N

Aiški ir greitai randama informacija

 

 

 

 

 

 

Nesudėtinga registravimosi Užimtumo tarnyboje procedūra

 

 

 

 

 

 

Aiški interneto svetainės struktūra, patrauklus dizainas

 

 

 

 

 

 

Veikia visos pateiktos nuorodos, dokumentų pildymo formos

 

 

 

 

 

 

 

9. Kaip vertinate Užimtumo tarnybos siūlomas E. paslaugas?

1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku,

5 – visiškai sutinku, N – nesinaudojau/nežinau

 

1

2

3

4

5

N

Elektroninės paslaugos naudingos

 

 

 

 

 

 

Lengva naudotis, paprasta susirasti reikalingą informaciją

 

 

 

 

 

 

Naudojantis e. paslaugomis galima susisiekti su specialistu

 

 

 

 

 

 

 

10. Ar sutinkate su teiginiu: Jums užtenka informacijos apie Užimtumo tarnybos teikiamas paslaugas?

ž    Visiškai sutinku

ž    Sutinku

ž    Nei sutinku nei nesutinku

ž    Nesutinku

ž    Visiškai nesutinku

11. Kas Jums patiko naudojantis Užimtumo tarnybos paslaugomis?

Įrašykite_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

12. Ką siūlytumėte tobulinti Užimtumo tarnybos paslaugose?

Įrašykite_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

13. Pažymėkite, kurios iš šiuo metu neteikiamų paslaugų/konsultacijų būtų aktualios Jūsų įmonei: (pažymėkite visus tinkančius pasirinkimus)

ž    Reikiamų personalo kompetencijų identifikavimas

ž    Reikalavimų kandidatams į laisvas darbo vietas nustatymas

ž    Alternatyvios darbuotojų pritraukimo strategijos

ž    Darbo ir šeimos balansas

ž    Neįgalių darbuotojų įvedimas į darbuotojų kolektyvą

ž    Kita ____________________________________________________________ (įrašykite)

14. Darbuotojų skaičius Jūsų įmonėje? (pažymėkite tik vieną pasirinkimą)

ž    Iki 9

ž    10-49

ž    50-99

ž    100 ir daugiau

15. Įmonės veiklos rūšis? (pažymėkite tik vieną pasirinkimą)

ž    A Žemės ūkis, miškininkystė ir žuvininkystė

ž    B Kasyba ir karjerų eksploatavimas

ž    C Apdirbamoji gamyba

ž    D Elektros, dujų, garo tiekimas ir oro kondicionavimas

ž    E Vandens tiekimas, nuotekų valymas atliekų tvarkymas ir regeneravimas

ž    F Statyba

ž    G Didmeninė ir mažmeninė prekyba; variklinių transporto priemonių ir motociklų remontas

ž    H Transportas ir saugojimas

ž    I Apgyvendinimo ir maitinimo paslaugų teikimas

ž    J Informacija ir ryšiai

ž    K Finansinė ir draudimo veikla

ž    L Nekilnojamojo turto operacijos

ž    M Profesinė, mokslinė ir techninė veikla

ž    N Administracinė ir aptarnavimo veikla

ž    O Viešasis valdymas ir gynyba; privalomas socialinis draudimas

ž    P Švietimas

ž    Q Žmonių sveikatos priežiūra ir socialinis darbas

ž    R Meninė, pramoginė ir poilsio organizavimo veikla

ž    S Kita aptarnavimo veikla

ž    T Namų ūkių, samdančių darbininkus, veikla

ž    U Ekstrateritorinių organizacijų ir įstaigų veikla

16. Su kuriuo (-iais) Užimtumo tarnybos skyriumi (-iais) bendradarbiavote daugiausiai?

1.___________________________________________________________________

2.___________________________________________________________________

(UŽT skyrių pavadinimai)

 

 

Dėkojame už bendradarbiavimą ir Jūsų reikšmingą indėlį gerinant Užimtumo tarnybos paslaugas!

 

 

Klientams teikiamų paslaugų

kokybės tyrimo, vertinimo ir

sklaidos metodikos

4 priedas

 

 

 

Jaunų asmenų, abiturientų ir absolventų integravimo į darbo rinką galimybių vertinimas

 

 

 

Maloniai kviečiame Jus dalyvauti apklausoje, kurios tikslas – išsiaiškinti ar sistemingai žmogus planuoja savo karjerą ir jo motyvaciją įsidarbinti. Analizuojami ir skelbiami bus tik apibendrinti duomenys. Atkreipiame dėmesį, jog kai kuriuose klausimuose galimi keli atsakymų variantai. Užimtumo tarnybai labai svarbi Jūsų nuomonė apie Jums suteiktas paslaugas ir jų kokybę.

 

 

 

1. Kokio pobūdžio darbo ieškote?

 

ž    Nuolatinio

 

ž    Laikino

 

ž    Planuoju pradėti savo verslą

 

ž    Nesvarbu kokio

 

2. Ar planuojate artimiausiu metu pradėti / tęsti studijas / mokslus?

 

ž    Taip

 

ž    Taip, derindamas (a) su darbu

 

ž    Ne

 

3. Kokiais būdais (be registracijos Užimtumo tarnyboje) Jūs ieškojote darbo?

 

Pasirinkite Jums tinkamus atsakymų variantus. Prie atsakymo varianto „kita“ įrašomas kitas respondento atsakymo variantas.

 

ž    Kreipiausi į privačią įdarbinimo tarnybą

 

ž    Kreipiausi tiesiogiai į darbdavius

 

ž    Ieškojau darbo per pažįstamus, giminaičius

 

ž    Ieškojau skelbimų internete, spaudoje

 

ž    Bandžiau pradėti savo verslą

 

ž    Kitais būdais darbo neieškojau

 

ž    Kita:

 

4. Ar esate dalyvavę papildomoje veikloje?

 

Pasirinkite Jums tinkamus atsakymų variantus. Prie atsakymo varianto „kita“ įrašomas kitas respondento atsakymo variantas.

 

ž    Atlikau praktiką įmonėje, organizacijoje

 

ž    Savanoriavau

 

ž    Dalyvavau mobilumo, studijų mainų ar darbo programoje (Erasmus, Au Pair, Work & Travel USA, Europos savanorių tarnyba ir pan.)

 

ž    Dalyvavau jaunimo organizacijų, mokinių/ studentų atstovybių veikloje

 

ž    Nedalyvavau

 

ž    Kita:

 

5. Kas Jums svarbiausia renkantis darbą?

 

Pasirinkite Jums tinkamus atsakymų variantus.

 

ž    Darbo pobūdžio atitikimas įgytai specialybei/ profesijai

 

ž    Saviraiškos, tobulėjimo galimybės

 

ž    Karjeros, didesnio atlyginimo ateityje perspektyvos

 

ž    Geras mikroklimatas (šilti santykiai su kolegomis, geras vadovas, teigiama bendra psichologinė atmosfera)

 

ž    Lankstus darbo grafikas

 

ž    Imčiausi bet kokio darbo, šiuo metu darbo sąlygos nėra svarbios

 

6.  Kaip manote, kokios kliūtys Jums anksčiau trukdė įsidarbinti?

 

Pasirinkite ne daugiau 3 atsakymų.

 

ž    Nepakankama darbo patirtis

 

ž    Netenkino siūlomas darbo užmokestis

 

ž    Darbdaviai nepasitiki jaunų žmonių sugebėjimais

 

ž    Neradau darbo pagal įgytą specialybę/ kvalifikaciją

 

ž    Darbo paieškos įgūdžių stoka

 

ž    Neradau darbo arti namų

 

ž    Nepavyko pradėti savo verslo

 

ž    Neieškojau darbo

 

7. Prašome įsivertinti savo galimybes įsidarbinti:

 

ž    Ribotos įsidarbinimo galimybės

 

ž    Vidutinės įsidarbinimo galimybės

 

ž    Didelės įsidarbinimo galimybės

 

8. Kokių pajamų tikitės (Neto)?

 

ž    iki 500 Eur

 

ž    501750 Eur

 

ž    7511000 Eur

 

ž    1001-1250 Eur

 

ž    1251-1500 Eur

 

ž    Daugiau nei 1500 Eur

 

9. Jūsų nuomone, kas labiausiai lemia jaunimo įsidarbinimą?

 

Pasirinkite ne daugiau 3 atsakymo variantų.

 

ž    Įgyta kvalifikacija, profesinis pasirengimas

 

ž    Darbo patirtis/ įgūdžiai

 

ž    Tikslingas profesijos pasirinkimas

 

ž    Šalies ar regiono ekonominė situacija

 

ž    Galimybės įsidarbinti kitame mieste/ rajone

 

ž    Asmeninės savybės, aktyvumas, motyvacija

 

ž    Galimybė savanoriauti prieš renkantis profesiją

 

ž    Pažintys, ryšiai

 

10. Jūsų nuomone, kurios informacijos išsamesnis pateikimas būtų reikalingas?

 

ž    Profesinis orientavimas mokykloje

 

ž    Informacija apie stažuotės galimybės

 

ž    Informacija apie savanorystės galimybės

 

ž    Informacija apie dalyvavimą Užimtumo tarnybos projektuose

 

ž    Įsidarbinimo vasarą galimybės

 

11.  Kuriame Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriuje lankėtės?

Įrašykite___________________________________________________________________________

 

12. Jūsų lytis:

ž    Moteris

 

ž    Vyras

 

13. Jūsų amžius:

ž    Iki 24 m.

 

ž    25-29 m.

 

ž    30-39 m.

 

ž    40+ m.

 

14. Jūsų darbo patirtis:

 

ž    Neturiu

 

ž    Iki 1 m.

 

ž    Nuo 1 iki 3 m.

 

ž    Nuo 3 iki 5 m.

 

ž    Nuo 5 ir daugiau

 

15. Jūsų išsilavinimas:

ž    Aukštasis universitetinis

 

ž    Aukštasis neuniversitetinis

 

ž    Vidurinis su profesine kvalifikacija

 

ž    Vidurinis

 

ž    Pagrindinis su profesine kvalifikacija

 

ž    Pagrindinis

 

ž    Pradinis su profesine kvalifikacija

 

ž    Pradinis

 

 

Dėkojame už bendradarbiavimą ir Jūsų reikšmingą indėlį gerinant Užimtumo tarnybos paslaugas!

____________________

 

 

Klientams teikiamų paslaugų kokybės

tyrimo, vertinimo ir sklaidos metodikos

5 priedas

 

TYRIMO IMTIES DYDŽIŲ LENTELĖ

 

Reikalingas apklausti respondentų skaičius, nustatytas remiantis imties dydžių nustatymo skaičiuokle (https://www.surveysystem.com/sscalc.htm)  – 2500.

Imties dydžio nustatymo sąlygos: Tikimybė – 95 proc.; Paklaida – 2 proc.

Pasiskirstymas pagal Užimtumo tarnybos administracijos padalinius, vykdančius klientų aptarnavimo funkcijas – Neyman'o optimalus pasiskirstymas (angl. Neyman allocation).

Papildoma sąlyga: Minimalus respondentų skaičius viename Užimtumo tarnybos administracijos padalinyje, vykdančiame klientų aptarnavimo funkcijas  – 35.

 

Užimtumo tarnybos struktūrinis padalinys, vykdantis klientų aptarnavimo funkcijas

Respondentų skaičius

Kauno klientų aptarnavimo departamentas

647

Alytaus

82

Druskininkų

35

Lazdijų

35

Varėnos

35

Kauno miestas

129

Kauno rajonas

69

Prienų

35

Jonavos

44

Kaišiadorių

35

Marijampolės

75

Šakių

35

Vilkaviškio

38

Klaipėdos klientų aptarnavimo departamentas

460

Klaipėdos miestas

118

Klaipėdos rajonas

35

Kretingos

35

Palangos

35

Skuodo

35

Šilutės

47

Šilalės

35

Tauragės

47

Jurbarko

38

Plungės

35

Panevėžio klientų aptarnavimo departamentas

461

Panevėžio

107

Biržų

35

Kupiškio

35

Pasvalio

35

Rokiškio

37

Anykščių

35

Ignalinos

35

Molėtų

35

Utenos

37

Visagino

35

Zarasų

35

Šiaulių klientų aptarnavimo departamentas

454

Šiaulių

101

Akmenės

35

Joniškio

35

Kelmės

38

Pakruojo

35

Radviliškio

39

Mažeikių

60

Telšių

35

Kėdainių

41

Raseinių

35

Vilniaus klientų aptarnavimo departamentas

478

Vilniaus miestas

209

Vilniaus rajonas

91

Trakų

37

Šalčininkų

35

Širvintų

35

Švenčionių

35

Ukmergės

36

VISO:

2500

 

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-353, 2020-09-07, paskelbta TAR 2020-09-16, i. k. 2020-19319

Dėl darbo rinkos stebėsenos vykdymo