Suvestinė redakcija nuo 2017-01-28 iki 2017-03-06

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2016-09-21, i. k. 2016-23821

 

LIETUVOS DARBO BIRŽOS
prie socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL SOCIALINIŲ ĮMONIŲ REIKALŲ KOMISIJOS SUDARYMO IR JOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2016 m. rugsėjo 20 d. Nr. V-710

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Socialinės įmonės statuso suteikimo juridiniams asmenims tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2004 m. rugsėjo 29 d. įsakymu Nr. A1-225 „Dėl teisės aktų, būtinų Lietuvos Respublikos socialinių įmonių įstatymui įgyvendinti, patvirtinimo“, (toliau – Aprašas) 10–12, 27–28  punktais, 26.2 papunkčiu:

1. Sudarau šią Socialinių įmonių reikalų komisiją (toliau – Komisija):

Juratė Stankevičienė – Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Lietuvos darbo birža) Veiklos vystymo departamento Veiklos ir priemonių planavimo skyriaus vedėja (komisijos pirmininkė);

Vilija Sanajevienė – Lietuvos darbo biržos Darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vyr. specialistė;

Henrika Chmieliauskienė – Lietuvos darbo biržos Finansų, teisės ir pirkimų departamento Teisės skyriaus vyr. specialistė (komisijos pirmininko pavaduotoja);

TAR pastaba. Komisija papildoma nauja nare – Kristina Vitonyte, Finansų, teisės ir pirkimų departamento Teisės skyriaus vyriausiąja specialiste, Henrikos Chmieliauskienės mokymosi atostogų laikotarpiu.

Kęstutis Zaura – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Darbo departamento direktoriaus pavaduotojas;

Nijolė Dilbienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Darbo departamento Darbo rinkos skyriaus vedėja;

Irina Janukevičienė – Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Asmenų aptarnavimo ir teisės taikymo skyriaus vedėjo pavaduotoja, laikinai einanti skyriaus vedėjo pareigas;

Rolandas Ragėnas – Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Teisės departamento Tiesioginių mokesčių skyriaus vedėjas;

Evelina Kelmelienė – Lietuvos neįgaliųjų draugijos teisininkė;

Jurgita Masiulionytė – Lietuvos žmonių su negalia sąjungos projektų koordinatorė;

Ieva Lapeikienė, skaidraus verslo iniciatyvos „Baltoji banga“ koordinatorė.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-804, 2016-10-25, paskelbta TAR 2016-10-25, i. k. 2016-25655

Nr. V-61, 2017-01-27, paskelbta TAR 2017-01-27, i. k. 2017-01590

 

2. Tvirtinu Socialinių įmonių reikalų komisijos darbo reglamentą (pridedama).

3. Skiriu Komisijos sekretore, atsakinga už Komisijos posėdžių protokolavimą ir techninį aptarnavimą – Lietuvos darbo biržos Darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vyr. specialistę Viliją Sanajevienę.

TAR pastaba. Komisijos sekretore skiriama Laimutė Čeplinskienė, Darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vyriausioji specialistė, Vilijos Sanajevienės nedarbingumo laikotarpiu.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-768, 2016-10-10, paskelbta TAR 2016-10-10, i. k. 2016-24890

Nr. V-804, 2016-10-25, paskelbta TAR 2016-10-25, i. k. 2016-25655

 

4. Pavedu:

4.1. laikinai nesant Komisijos pirmininko, jo funkcijas vykdyti Komisijos pirmininko pavaduotojui;

4.2. Lietuvos darbo biržos Finansų, teisės ir pirkimų departamento Teisės skyriui organizuoti šio įsakymo paskelbimą Teisės aktų registre ir Lietuvos darbo biržos interneto svetainėje;

4.3. Lietuvos darbo biržos Darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vyr. specialistei Vilijai Sanajevienei informuoti buvusius Socialinių įmonių reikalų komisijos narius apie šios komisijos sudėties pakeitimą; 

4.4. šio įsakymo vykdymo kontrolę Lietuvos darbo biržos Darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimo departamento direktoriui.

5. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos darbo biržos direktoriaus 2011 m. vasario 4 d. įsakymą Nr. V-68 „Dėl Socialinių įmonių reikalų komisijos sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

 

 

 

Direktorė                                                                                                               Ligita Valalytė


 

PATVIRTINTA

Lietuvos darbo biržos prie Socialinės

apsaugos ir darbo ministerijos

direktoriaus 2016 m. rugsėjo 20 d.

įsakymu Nr. V-710

 

SOCIALINIŲ ĮMONIŲ REIKALŲ KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Socialinių įmonių reikalų komisijos darbo reglamentas (toliau – reglamentas) nustato Socialinių įmonių reikalų komisijos (toliau – Komisija) sudarymą, jos funkcijas, teises ir darbo organizavimą.

2. Komisija veikia nuolat visuomeniniais pagrindais.

3. Komisijos veiklos tikslas – teikti rekomendacijas Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Lietuvos darbo birža) direktoriui dėl socialinės įmonės statuso suteikimo/nesuteikimo bei jo panaikinimo/nenaikinimo.

4. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos socialinių įmonių įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. lapkričio 29 d. nutarimu Nr. 1501 „Dėl socialinių įmonių neremtinų veiklos rūšių sąrašo patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2004 m. rugsėjo 29 d. įsakymu Nr. A1-225 „Dėl teisės aktų, būtinų Lietuvos Respublikos socialinių įmonių įstatymui įgyvendinti“ (toliau – Ministro įsakymas) patvirtintais teisės aktais, kitais teisės aktais ir šiuo reglamentu.

5. Komisijos veikloje laikomasi skaidrumo, objektyvumo ir nešališkumo principų.

6. Šiame reglamente vartojamos sąvokos atitinka Socialinių įmonių įstatyme ir Ministro įsakymu patvirtintuose teisės aktuose vartojamas sąvokas. Kai šiame reglamente vartojama sąvoka „socialinė įmonė“, ta norma yra bendra, taikoma ir neįgaliųjų socialinėms įmonėms.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS SUDARYMAS

 

7. Komisiją sudaro atstovai iš:

7.1. darbuotojų ir neįgaliųjų interesus atstovaujančių organizacijų (profesinės sąjungos, susivienijimai, asociacijos ar kitos organizacijos);

7.2. Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos;

7.3. Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos;

7.4. Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos;

7.5. Lietuvos darbo biržos.

8. Komisijos sudėtį tvirtina Lietuvos darbo biržos direktorius.

9. Komisijos nariai prieš pradėdami savo veiklą Komisijoje privalo pasirašyti Konfidencialumo ir nešališkumo pasižadėjimą (1 priedas).

10. Komisijos narius delegavusios organizacijos ir institucijos turi teisę juos atšaukti ir deleguoti naujus atstovus.

11. Komisijos narys netenka savo įgaliojimų, kai nebeina pareigų jį į Komisiją delegavusioje institucijoje.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS FUNKCIJOS IR ATSAKOMYBĖ

 

12. Komisija vykdo šias funkcijas:

12.1. nagrinėja pareiškėjų pateiktus prašymus dėl socialinės įmonės statuso suteikimo (toliau – prašymai) ir prie jų pridėtus dokumentus;

12.2. nustato, ar pareiškėjas atitinka socialinei įmonei keliamas sąlygas, nurodytas Socialinių įmonių įstatyme ir Ministro įsakymu patvirtintuose teisės aktuose;

12.3. vertina socialinės įmonės (veiklos) verslo planą pagal Ministro įsakymu nustatytus socialinės įmonės veiklos (verslo) plano vertinimo kriterijus;

12.4. vertina tikslinėms grupėms priklausančių asmenų socialinių įgūdžių lavinimo bei socialinės integracijos priemonių planą pagal Ministro įsakymu nustatytus tikslinėms grupėms priklausančių asmenų socialinių įgūdžių lavinimo bei socialinės integracijos priemonių plano vertinimo kriterijus;

12.5. teikia Lietuvos darbo biržos direktoriui motyvuotą rekomendaciją suteikti/nesuteikti pareiškėjui socialinės įmonės statusą;

12.6. nagrinėja jai pateiktus dokumentus ir nustato, ar yra Socialinės įmonės statuso suteikimo juridiniams asmenims tvarkos aprašo, patvirtinto Ministro įsakymu, 21.3–21.5 papunkčiuose nurodyti pagrindai panaikinti socialinės įmonės statusą;

12.7. teikia Lietuvos darbo biržos direktoriui motyvuotą rekomendaciją panaikinti/nenaikinti socialinės įmonės statusą per 5 darbo dienas nuo pranešimo apie atsiradusį pagrindą naikinti socialinės įmonės statusą gavimo dienos;

12.8. vykdo kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas.

13. Komisijos sudėtyje esantis Lietuvos darbo biržos Darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus specialistas yra atsakingas už pareiškėjo dokumentų ir duomenų atitikimo Socialinių įmonių įstatyme ir Ministro įsakymais patvirtintuose teisės aktuose keliamiems reikalavimams patikrinimą nurodytais terminais ir nustatytų faktinių aplinkybių fiksavimą šio reglamento 2, 3, 4 prieduose laikantis šiame reglamente nurodytų terminų, dokumentų pristatymą ir pateikimą Komisijai svarstyti, Komisijos darbo organizavimą.

14. Komisijos sudėtyje esantis Lietuvos darbo biržos Finansų, teisės ir pirkimų departamento Teisės skyriaus specialistas yra atsakingas už rekomendacijos suteikti/nesuteikti, panaikinti/nenaikinti socialinės įmonės statuso priėmimo teisinio pagrindo pagal Socialinių įmonių įstatymą ir Socialinės įmonės statuso suteikimo juridiniams asmenims tvarkos aprašo, patvirtinto Ministro įsakymu, parinkimą, atsižvelgiant į nustatytas faktines aplinkybes.

15. Visi posėdyje dalyvavę Komisijos nariai atsako už Lietuvos darbo biržos direktoriui pateikiamos Komisijos rekomendacijos teisėtumą ir pagrįstumą.

 

IV skyrius

KOMISIJOS TEISĖS

 

16. Komisija, įgyvendindama jai pavestas funkcijas, turi teisę:

16.1. kviesti ekspertus dokumentų vertinimui atlikti ir kitus asmenis, jeigu balsuodami tam pritaria posėdyje dalyvaujantys Komisijos nariai;

16.2. teikti rekomendacijas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai dėl teisės aktų, susijusių su socialinės įmonės statuso suteikimu, tobulinimo.

 

V skyrius

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

17. Komisijai vadovauja Komisijos pirmininkas, kuris paskiriamas Lietuvos darbo biržos direktoriaus įsakymu. Nesant Komisijos pirmininko, Komisijos darbui vadovauja Komisijos pirmininko pavaduotojas, paskirtas Lietuvos darbo biržos direktoriaus įsakymu.

18. Komisijos veiklos forma yra posėdžiai, kurie privalo būti suorganizuoti per 10 kalendorinių dienų nuo prašymų išnagrinėjimo ir nustatymo, kad informacijos svarstymui dėl socialinės įmonės statuso suteikimo pakanka, bet ne vėliau kaip likus 3 darbo dienoms iki sprendimo dėl socialinės įmonės statuso suteikimo/nesuteikimo priėmimo termino pabaigos. Prašymus Komisijos posėdyje pristato Lietuvos darbo biržos Darbo rinkos ir užimtumo rėmimo politikos įgyvendinimo departamento Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus atsakingas darbuotojas, juos nagrinėjęs ir užpildęs šio reglamento 2, 3, 4 priedus.

19. Komisijos posėdžio darbotvarkę Komisijos nariai turi gauti ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki posėdžio. Su prašymais Komisijos nariai supažindinami posėdžio metu, kaip nurodyta šio reglamento 18 punkte.

20. Komisijos posėdžiuose gali dalyvauti prašymą pateikusio juridinio asmens vadovas arba jo įgaliotas asmuo Lietuvos darbo biržos kvietimu.

21. Komisijos nariai, tiesiogiai ar netiesiogiai suinteresuoti svarstomu klausimu, privalo apie tai pranešti Komisijos pirmininkui ir nusišalinti. Jeigu svarstomu klausimu tiesiogiai ar netiesiogiai suinteresuotas Komisijos pirmininkas, jis informuoja apie tai Komisijos narius ir nusišalina. Tokiu atveju šiam posėdžiui Lietuvos darbo biržos direktoriaus įsakymu paskiriamas kitas Komisijos pirmininkas.

22. Paaiškėjus, kad priimant sprendimą buvo kilęs interesų konfliktas nenusišalinus tiesiogiai ar netiesiogiai svarstomu klausimu suinteresuotam Komisijos nariui, ši informacija pateikiama nenusišalinusį Komisijos narį skyrusios organizacijos ar institucijos vadovui ir prašoma per 3 darbo dienas į Komisiją pasiūlyti kitą atstovą. Priimtas sprendimas, kurį priimant kilo interesų konfliktas, panaikinamas, o po 3 darbo dienų organizuojamas pakartotinis Komisijos posėdis dėl to paties klausimo svarstymo.

23. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė Komisijos narių.

24. Komisijos nariai sprendimus priima bendru sutarimu. Kai bendras sutarimas nepasiekiamas, sprendimas priimamas paprasta posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemiamas yra Komisijos pirmininko balsas.

25. Komisijos sekretorius yra Lietuvos darbo biržos direktoriaus įsakymu paskirtas darbuotojas. Jis protokoluoja Komisijos posėdžius pagal šio reglamento 5 priede nustatytus reikalavimus ir techniškai juos aptarnauja.

26. Komisijos posėdžiai protokoluojami, kaip nurodyta šio reglamento 5 priede. Protokolą pasirašo visi posėdyje dalyvavę Komisijos nariai. Posėdžių protokolai registruojami registre (6 priedas).

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

27. Komisijos sprendimai yra rekomendacinio pobūdžio.

28. Komisijos darbo organizavimo išlaidos padengiamos iš Lietuvos darbo biržai išlaikyti skirtų lėšų.

29. Komisijos posėdžiams patalpas suteikia Lietuvos darbo birža.

 

_________________

 

 


 

Socialinių įmonių reikalų komisijos

darbo reglamento

1 priedas

 

(Komisijos nario konfidencialumo ir nešališkumo pasižadėjimo pavyzdys)

 

SOCIALINIŲ ĮMONIŲ REIKALŲ KOMISIJOS NARIO

 

____________________________________________________

(vardas ir pavardė)

________________

(asmens kodas)

 

KONFIDENCIALUMO IR NEŠALIŠKUMO PASIŽADĖJIMAS

___________

(data)

___________________

(sudarymo vieta)

 

Būdamas Socialinių įmonių reikalų komisijos (toliau – komisija) nariu:

1. Pasižadu:

1.1. saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, dirbant Komisijos nariu;

1.2. man patikėtus dokumentus, kuriuose yra konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti.

2. Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

2.1. Komisijoje svarstyti įmonių prašymai ir kiti dokumentai;

2.2. Komisijos sprendimai ir motyvai dėl socialinių įmonių statuso suteikimo (nesuteikimo/panaikinimo);

2.3. kita informacija, susijusi su prašymų nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu;

2.4. jeigu prašymai buvo atmesti – atmetimo priežastys.

3. Įsipareigoju, paaiškėjus, kad socialinių įmonių statuso suteikimo prašymų teikime dalyvauja asmuo, susijęs su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais, arba įmonė, kuriai vadovauja toks asmuo, arba kad toks asmuo turi daugiau kaip 50 procentų prašymą teikiančios įmonės akcijų, raštu pranešti Komisijos pirmininkui ir nusišalinti.

4. Man išaiškinta, kad asmenys, susiję su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais, yra: tėvai, įtėviai, broliai, seserys ir jų vaikai, seneliai, sutuoktiniai, vaikai, įvaikiai, jų sutuoktiniai ir jų vaikai, taip pat sutuoktinių tėvai, broliai, seserys ir jų vaikai.

 

 

 

Komisijos narys                               ________________                   __________________

(parašas)                              (vardas ir pavardė)

 

 

_________________

 

 

 

Socialinių įmonių reikalų komisijos darbo reglamento

2 priedas

 

(Pažymos apie pareiškėjo pateiktų dokumentų atitikimą keliamiems reikalavimams formos pavyzdys)

 

PAŽYMA

APIE PAREIŠKĖJO PATEIKTŲ DOKUMENTŲ ATITIKIMĄ KELIAMIEMS REIKALAVIMAMS

 

Dokumentai Lietuvos darbo biržai prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos pateikti ____________

(data)

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Atitikimas keliamiems reikalavimams

Pastabos,  papildomų ar patikslintų dokumentų pateikimas (nurodyti datą)

1.

Prašymas

 

 

2.

Pažyma apie juridinių asmenų, siekiančių įgyti socialinės įmonės statusą, metinį vidutinį sąrašuose esančių darbuotojų skaičių

 

 

3.

Pažyma apie per praėjusius metus gautas pajamas

 

 

4.

Praėjusių finansinių metų įmonės finansinių ataskaitų rinkinys

 

 

5.

Paskutinio ketvirčio Valstybinio socialinio draudimo ir sveikatos draudimo fondo lėšų finansinė ataskaita F4

 

 

6.

Pažyma iš teritorinės valstybinės mokesčių inspekcijos, kad įmonė neturi mokestinės nepriemokos Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui, savivaldybių biudžetams ir fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

 

 

7.

Juridinio asmens steigimo dokumentai  (kopijos)

 

 

8.

Veiklos (verslo) planas

 

 

9.

Tikslinėms grupėms priklausančių asmenų socialinių įgūdžių lavinimo bei socialinės integracijos priemonių planas

 

 

10.

Turto nuosavybę ar valdymo teisę ne mažiau kaip trejus metus nuo numatomo darbo vietos įsteigimo (pritaikymo) patvirtinančių dokumentų kopijos

 

 

11.

Jeigu buvo atliktas paskutinių metų finansinių metų auditas, jo ataskaitų ir išvadų dėl įmonės veiklos tęstinumo kopijos

 

 

Pažymą užpildė

__________________                                                     _____________________                                                 _______________________

(pareigų pavadinimas)                                                                                      (parašas)                                                                                                                                                        (vardas ir pavardė)

 

________________

Priedo pakeitimai:

Nr. V-759, 2016-10-06, paskelbta TAR 2016-10-10, i. k. 2016-24842

 


 

Socialinių įmonių reikalų komisijos darbo reglamento

3 priedas

 

 

 

 

 

 

(Pažymos apie pareiškėjo duomenis, siekiant socialinės įmonės statuso, formos pavyzdys)

 

 

 

 

 

PAŽYMA

APIE PAREIŠKĖJO DUOMENIS, SIEKIANT SOCIALINĖS ĮMONĖS STATUSO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pareiškėjo pavadinimas

Informacija apie įmonės dirbančiuosius prašymo pateikimo dieną

Veiklos rūšys pagal EVRK klasifikatorių

Veiklos pajamos per praėjusius metus

Viso

Pagal  tikslines grupes

Sekcija

Kodas

Iš jų

Viso

Iš jų neįgalieji

 

Kitoms tikslinėms gr. priklausančių asmenų proc.

Iš viso

Remtinos

Neremtinos

Viso

0-25 proc. darbingumo lygio

30-40 proc. darb. lygio

45-55 proc. darb. lygio

didelių spec. poreikių lygio

vidut. spec. poreikių lygio

nedidelių spec. poreikių lygio

didelių spec. poreikių

Neįgaliųjų tikslinei gr. prikl. asmenų proc.

Eur

Eur

Proc.

Eur

Proc.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viso gauta pajamų:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pažymą užpildė                                                                                        

___________________________                                                                    _____________                                                                                            ______________________

(pareigų pavadinimas)                                                                                  (parašas)                                                                                                            (vardas ir pavardė)

 

 


 

Socialinių įmonių reikalų komisijos darbo reglamento

4 priedas

 

 

 

 

 

 

(Pažymos apie pareiškėją ir numatomą jo veiklą formos pavyzdys)

 

 

 

 

 

PAŽYMA

APIE PAREIŠKĖJĄ IR NUMATOMĄ JO VEIKLĄ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Pareiškėjo pavadinimas, buveinės adresas, registracijos data

 

2.

Steigėjas (ai)

 

3.

Vykdoma veikla pagal EVRK (remtina ir neremtina)

 

4.

Informacija apie anksčiau gautą valstybės pagalbą

 

5.

Įmonės veiklos socialinė nauda

 

6.

Socialinės integracijos ir lavinimo priemonės

 

7.

Nuosavybės ar patikėjimo teise disponuojamas turtas

 

8.

Verslo plano rodikliai

Pirmaisiais metais

Antraisiais metais

Trečiaisiais metais

8.1.

Planuojamos veiklos plėtros kryptys

 

 

 

8.2.

Planuojamų sukurti naujų darbo vietų skaičius

 

 

 

8.3.

Planuojamų įdarbinti tikslinėms grupėms priklausančių asmenų skaičius

 

 

 

8.4.

Konkretūs valstybės pagalbos poreikiai pagal subsidijas, Eur

 

 

 

8.4.1.

darbo užmokesčiui ir valstybinio socialinio draudimo įmokoms

 

 

 

8.4.2.

neįgalių darbuotojų darbo vietoms įsteigti ar pritaikyti ir jų darbo priemonėms įsigyti ar pritaikyti

 

 

 

8.4.3

neįgalių darbuotojų darbo aplinkai, gamybinėms ir poilsio patalpoms pritaikyti

 

 

 

8.4.4.

asistento (gestų kalbos vertėjo) išlaidoms

 

 

 

8.4.5.

transporto išlaidoms

 

 

 

8.4.6.

administracinėms išlaidoms

 

 

 

8.4.7.

tikslinėms asmenų grupėms priklausantiems darbuotojams mokyti

 

 

 

8.5.

Planuojamos pajamų apimtys, Eur

 

 

 

 

 

 

 

 

Pažymą užpildė

_____________________                                                                    __________________                                                                                                    ______________________

(pareigų pavadinimas)                                                                                      (parašas)                                                                                                                    (vardas ir pavardė)

 

 

Socialinių įmonių reikalų komisijos

darbo reglamento

5 priedas

 

SOCIALINIŲ ĮMONIŲ REIKALŲ KOMISIJOS POSĖDŽIO  PROTOKOLO ĮFORMINIMO APRAŠAS

 

1. Socialinių įmonių reikalų komisijos svarstomi klausimai ir rekomendacijos išdėstomos posėdžio protokole.

2. Posėdžio protokolas susideda iš dviejų dalių: dėstomosios ir nutariamosios.

3. Protokolo dėstomojoje dalyje nurodoma:

3.1. posėdžio data, laikas ir vieta;

3.2. posėdyje dalyvaujantys Socialinių įmonių reikalų komisijos nariai ir kiti asmenys;

3.3. Socialinių įmonių reikalų komisijos posėdyje apsvarstyti prašymai ir jų priedai, pažymos, kiti dokumentai, pateikti argumentai, paaiškinimai;

3.4. nustatytos faktinės aplinkybės;

3.5. sąrašas pareiškėjų, dėl kurių sprendimo suteikti/nesuteikti arba panaikinti/nenaikinti socialinės įmonės statusą priėmimas atidedamas (išdėstant sprendimo motyvus);

3.6. kita, Socialinių įmonių reikalų komisijos nuomone, svarbi informacija.

4. Protokolo nutariamojoje dalyje nurodoma:

4.1. sąrašas pareiškėjų, kuriems rekomenduojama suteikti socialinės įmonės statusą;

4.2. sąrašas pareiškėjų, kuriems rekomenduojama nesuteikti socialinės įmonės statuso (išdėstant siūlymo atsisakyti suteikti socialinės įmonės statusą motyvus ir teisinius pagrindus);

4.3. sąrašas pareiškėjų, kuriems rekomenduojama nenaikinti socialinės įmonės statuso;

4.4. sąrašas pareiškėjų, kuriems rekomenduojama panaikinti socialinės įmonės statusą (išdėstant siūlymo panaikinti socialinės įmonės statusą motyvus ir teisinius pagrindus).

5. Prie posėdžio protokolo pridedami minėti dokumentų sąrašai, posėdyje nagrinėtų dokumentų kopijos.

6. Socialinių įmonių reikalų komisijos protokolą pasirašo visi posėdyje dalyvavę komisijos nariai, Socialinių įmonių reikalų komisijos pirmininkas ir sekretorius.

7. Posėdžio protokolas įforminamas vadovaujantis Dokumentų rengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“.

 

_________________

 

 

 

Socialinių įmonių reikalų komisijos darbo reglamento

6 priedas

 

(Socialinių įmonių reikalų komisijos dokumentų registro formos pavyzdys)

 

SOCIALINIŲ ĮMONIŲ REIKALŲ KOMISIJOS POSĖDŽIŲ DOKUMENTŲ REGISTRAS

 

Reg. Nr.

Data

Dokumento pavadinimas (antraštė)

Bylos, į kurią įdėtas dokumentas, nuoroda

Dokumento su priedais lapų skaičius

Pastabos

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

______________________                                             ________________                                                                                                    __________________________

(pareigų pavadinimas)                                                                             (parašas)                                                                                                                                                                     (vardas ir pavardė)

 

_________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos darbo birža prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-759, 2016-10-06, paskelbta TAR 2016-10-10, i. k. 2016-24842

Dėl Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos 2016 m. rugsėjo 20 d. įsakymo Nr. V-710 „Dėl Socialinių įmonių reikalų komisijos sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Lietuvos darbo birža prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-768, 2016-10-10, paskelbta TAR 2016-10-10, i. k. 2016-24890

Dėl Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos 2016 m. rugsėjo 20 d. įsakymo Nr. V-710 „Dėl Socialinių įmonių reikalų komisijos sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Lietuvos darbo birža prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-804, 2016-10-25, paskelbta TAR 2016-10-25, i. k. 2016-25655

Dėl Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos 2016 m. rugsėjo 20 d. įsakymo Nr. V-710 „Dėl Socialinių įmonių reikalų komisijos sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Lietuvos darbo birža prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-61, 2017-01-27, paskelbta TAR 2017-01-27, i. k. 2017-01590

Dėl Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2016 m. rugsėjo 20 d. įsakymo Nr. V-710 „Dėl Socialinių įmonių reikalų komisijos sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo