Suvestinė redakcija nuo 2022-10-26

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2013-11-28, i. k. 2013-03325

 

KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą KLAIPĖDOS MIESTO savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostAtų patvirtinimo

 

2013 m. lapkričio 28 d. Nr. T2-300

Klaipėda

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 6 straipsnio 2 punktu ir 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos rinkliavų įstatymo (Žin., 2000, Nr. 52-1484; 2007, Nr. 101-4107) 11 straipsnio 1 dalies 3 punktu, Lietuvos Respublikos reklamos įstatymu (Žin., 2000, Nr. 64-1937; 2013, Nr. 57-2854), Išorinės reklamos įrengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2013 m. liepos 30 d. įsakymu Nr. 4-670 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo taisyklių patvirtinimo ir Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2000 m. gruodžio 1 d. įsakymo Nr. 405 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo tipinių taisyklių patvirtinimo“ ir jį keitusių įsakymų pripažinimo netekusiais galios“ (Žin., 2013, Nr. 84‑4245), 28 punktu, Klaipėdos miesto savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Patvirtinti Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatus (pridedama).

2. Pripažinti netekusiais galios:

2.1. Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2009 m. lapkričio 26 d. sprendimo Nr. T2-422 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo Klaipėdos mieste taisyklių ir Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ 2 punktą;

2.2. Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2011 m. gegužės 26 d. sprendimą Nr. T2-145 „Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2009 m. lapkričio 26 d. sprendimo Nr. T2-422 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo Klaipėdos mieste taisyklių ir Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo“;

2.3. Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2011 m. gruodžio 8 d. sprendimą Nr. T2-389 „Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2009 m. lapkričio 26 d. sprendimo Nr. T2-422 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo Klaipėdos mieste taisyklių ir Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo“.

3. Skelbti apie šį sprendimą vietinėje spaudoje ir visą sprendimo tekstą – Klaipėdos miesto savivaldybės interneto tinklalapyje.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                             Vytautas Grubliauskas


 

PATVIRTINTA

Klaipėdos miesto savivaldybės

tarybos 2013 m. lapkričio 28 d

sprendimu Nr. T2-300

 

VIETINĖS RINKLIAVOS UŽ LEIDIMO ĮRENGTI IŠORINĘ REKLAMĄ KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE IŠDAVIMĄ NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatai (toliau – Nuostatai) parengti vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos, Lietuvos Respublikos rinkliavų ir Lietuvos Respublikos reklamos įstatymais.

2. Vietinė rinkliava už leidimo įrengti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje išdavimą yra Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos sprendimu nustatyta privaloma įmoka, galiojanti Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje.

3. Vietinę rinkliavą už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą moka visi išorinės reklaminės veiklos subjektai.

4. Vietinė rinkliava mokama į Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos biudžeto pajamų surenkamąją sąskaitą.

 

II. PAGRINDINĖS SĄVOKOS

 

5. Išorinės reklamos veiklos subjektas – reklamos davėjas, reklamos paslaugų teikėjas.

6. Reklamos davėjas – asmuo, kurio iniciatyva ir interesais naudojama (užsakoma, gaminama, skleidžiama) reklama.

7. Reklamos paslaugų teikėjas – Lietuvos Respublikos,  kitos Europos  Sąjungos valstybės narės ar Europos ekonominės erdvės valstybės (toliau – valstybė narė) pilietis, kitas fizinis asmuo, kuris naudojasi Europos Sąjungos teisės aktuose jam suteiktomis judėjimo valstybėse narėse  teisėmis, Lietuvos Respublikoje įsteigtas juridinis asmuo arba kitoje valstybėje narėje įsteigtas juridinis asmuo, kita organizacija ar jų filialai, užsienio valstybės juridinio asmens ar kitos  organizacijos filialas, įsteigtas Lietuvos Respublikoje, teikiantys reklamos gamintojo, reklamos skleidėjo ar (ir) reklamos tarpininko paslaugas.

8. Reklamos vartotojas – asmuo, kuriam skiriama arba kurį gali pasiekti reklama.

9. Išorinė reklama – reklama, kurios įvairios specialios (stendai, skydai, stulpai, vitrinos ir pan.) ir pritaikytos (pastatų sienos, langai, durys, stogai, laikinieji statiniai, transporto priemonės, oro balionai ir pan.) pateikimo priemonės yra ne patalpose:

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

9.1. iškaba – ant ar prie reklamos davėjo buveinės pastato arba reklamos davėjo prekybos ar paslaugų teikimo vietoje ar prie jos įrengiama speciali išorinės reklamos pateikimo priemonė, ant kurios ar kurioje pateikiama informacija: reklamos davėjo pavadinimas ir (arba) reklamos davėjo prekybos ar paslaugų teikimo vietos pavadinimas (parduotuvė, viešbutis, kirpykla ir kt.), ir (arba) parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų pavadinimas (avalynė, automobilių remontas ir kt.). Iškaba taip pat laikoma tokios informacijos pateikimo vieta ant reklamos davėjo buveinės arba prekybos ar paslaugų teikimo vietos pastato sienos, langų ar durų. Be nurodytos informacijos, iškaboje gali būti pateikiami: prekių ženklas, logotipas, emblema, darbo laikas, reklamos davėjo vardas, pavardė;

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

 

9.2. reklaminis įrenginys – speciali išorinės reklamos pateikimo priemonė (stendas, skydas, stulpas, vitrina ir pan.);

9.3. komercinė nuoroda – išorinės reklamos įrenginys, turintis tiesioginį ryšį su reklamuojamojo objekto vieta, nurodantis kryptį ar atstumą iki jo. Jeigu yra daugiau kaip vienas išorinės reklamos davėjas, norintis reklamuotis toje zonoje, įrengiama kolektyvinė komercinė nuoroda;

9.4. trumpalaikė išorinė reklama – išorinė reklama, kurios skleidimo trukmė yra ne daugiau kaip vienas mėnuo;

9.5. kultūrinė, socialinė ir šviečiamoji reklama – bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis už užmokestį ar kitokį atlygį arba nemokamai viešai skleidžiama informacija, kuria siekiama propaguoti kultūrinę, socialinę ir (ar) šviečiamąją veiklą ir politiką arba tokios veiklos ir politikos iniciatyvas;

9.6. vizualinė informacija – skleidžiama arba nukreipianti informacija apie visuomeninius, turistinius ar kitos paskirties objektus, jų buvimo vietą (reprezentacinė miesto įranga, gatvių krypčių, gyvenamųjų kvartalų ir teritorijų nuorodų sistema, numeracija ant pastatų ir pan.).

91. Išorine reklama taip pat laikoma:

91.1. reklama, kurios pateikimo priemonės yra patalpose (vitrinose, langų ir (arba) durų vidinėse pusėse), tačiau ji yra matoma iš lauko pusės;

91.2. iškaboje pateikiama informacija.

Papildyta punktu:

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

 

10. Išorinės reklamos projektas (toliau – projektas) – parengtų dokumentų visuma, kurią sudaro aiškinamasis raštas, reklaminio įrenginio vietos schema topografiniame plane, kai reklaminis įrenginys įrengiamas ant žemės, išorinės reklamos įrengimo vietą apibūdinantys duomenys (situacijos schema, viso objekto, ant kurio planuojama įrengti reklamą, esamos padėties spalvota nuotrauka ar projektas (kai objektas nepastatytas ar neįrengtas), išorinės reklamos spalvinis bei grafinis vaizdas, reklaminio įrenginio projektas, laikiklių bei tvirtinimo mazgų brėžiniai, jei reklama tvirtinama laikikliais, skirta išorinei reklamai įrengti.

11. Leidimas išorinei reklamai įrengti (toliau – leidimas) – Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos išduotas leidimas, kuriame nurodoma leidimą išduodanti institucija, leidimo numeris, leidimo turėtojo (juridinio asmens) pavadinimas, teisinė forma, kodas, buveinė, leidimo turėtojo (fizinio asmens) vardas, pavardė, išorinės reklamos įrengimo adresas, vieta, išorinės reklamos plotas, projekto numeris ir data, leidimo galiojimo terminas, leidimo išdavimo data, leidimą pasirašiusio asmens pareigos, parašas, vardas, pavardė. Popierinės formos leidimas tvirtinamas leidimą išdavusios institucijos antspaudu.

12. Reklamos plotas – plotas ar erdvė išorinės reklamos turiniui skleisti.

13. Reklamos įrenginių reglamentavimo zonos ir maksimalūs leidžiami plotai, patvirtinti Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2005 m. liepos 28 d. sprendimu Nr. T2-267:

13.1. SN1 – senamiesčio zona 1, leidžiama įrengti tik unikalius, specialiai projektuotus mažus reklaminius įrenginius;

13.2. SN2 – senamiesčio zona 2, leidžiama įrengti mažus ir vidutinius reklaminius įrenginius;

13.3. RT1 – reprezentacinė trasa 1, leidžiama įrengti mažus, vidutinius, didelius ir labai didelius reklaminius įrenginius;

13.4. RT2 – reprezentacinė zona 2, leidžiama įrengti mažus ir vidutinius reklaminius įrenginius;

13.5. RT3 – reprezentacinė zona 3, neleidžiama jokia reklama;

13.6. RK1, RK2 – rekreacinės zonos 1, 2, draudžiama įrengti komercinės reklamos stendus;

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-39, 2016-02-25, paskelbta TAR 2016-02-29, i. k. 2016-03998

 

13.7. VK – verslo komercinė zona, leidžiama įrengti mažus, vidutinius, didelius ir labai didelius bei rekomenduojami dinaminiai įrenginiai;

13.8. PR1, PR2 – pramonės zonos 1, 2, leidžiama įrengti mažus, vidutinius, didelius ir labai didelius reklaminius įrenginius;

13.9. GM – mažaaukštė gyvenamoji zona, leidžiama įrengti mažus reklaminius įrenginius;

13.10. GD – daugiaaukštė gyvenamoji zona, leidžiama įrengti mažus ir vidutinius reklaminius įrenginius;

13.11. MG1 – magistralinių miesto gatvių zona 1, leidžiama įrengti mažus, vidutinius ir didelius reklaminius įrenginius;

13.12. MG2 – magistralinių miesto gatvių zona 2, leidžiama įrengti mažus, vidutinius, didelius ir labai didelius reklaminius įrenginius;

13.13. maži reklaminiai įrenginiai – iki 2,5 kv. m reklaminio ploto;

13.14. vidutiniai reklaminiai įrenginiai – nuo 2,5 kv. m iki 10 kv. m reklaminio ploto;

13.15. dideli reklaminiai įrenginiai – nuo 10 kv. m iki 24 kv. m reklaminio ploto;

13.16. labai dideli reklaminiai įrenginiai – daugiau kaip 24 kv. m reklaminio ploto.

14. Kitos Nuostatuose vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos reklamos įstatyme ir kituose teisės aktuose.

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

 

III. RINKLIAVOS MOKĖJIMO TVARKA

 

15. Nustatyto dydžio vietinė rinkliava mokama už leidimo įrengti ir eksploatuoti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje išdavimą.

16. Išorinės reklamos veiklos subjektas privalo turėti Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos išduotą leidimą, išskyrus atvejus, nurodytus Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo 12 straipsnio 2 dalyje.

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

 

17. Išorinė reklama, kuriai reikalingas leidimas, ant Klaipėdos miesto savivaldybei priklausančių ar patikėjimo teise valdomų objektų ar teritorijų apmokestinama už plotą, nurodytą projekte.

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

 

18. Neteko galios nuo 2018-10-30

Punkto naikinimas:

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

 

19. Už leidimą išorinei reklamai, kuriai reikalingas leidimas, ant ne Klaipėdos miesto savivaldybei priklausančių ar patikėjimo teise valdomų objektų ar teritorijų mokama vienkartinė įmoka reklamos suderinimo laikotarpiu, bet ne ilgiau kaip 10 metų.

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-61, 2014-03-27, paskelbta TAR 2014-03-31, i. k. 2014-03666

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

 

191. Vietinės rinkliava už leidimo įrengti išorinę reklamą išdavimą turi būti sumokėta iki leidimo išdavimo. Delspinigiai neskaičiuojami.

Papildyta punktu:

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-207, 2020-09-24, paskelbta TAR 2020-09-25, i. k. 2020-19984

 

20. Vietinė rinkliava renkama tik nacionaline valiuta.

21. Vietinės rinkliavos dydis nustatomas eurais be centų, kai vietinės rinkliavos dydis yra lygus arba viršija 10 eurų. Kai vietinės rinkliavos dydis neviršija 10 eurų, jis nustatomas eurais su centais, išreiškiant vieno skaitmens po kablelio tikslumu.

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-277, 2014-10-23, paskelbta TAR 2014-10-31, i. k. 2014-15265

 

IV. VIETINĖS RINKLIAVOS DYDŽIAI IR LENGVATOS

 

22. Vietinės rinkliavos dydžius Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje nustato, keičia, suteikia mokėjimo lengvatas Klaipėdos miesto savivaldybės taryba.

23. Už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nustatomi tokie rinkliavos dydžiai:

23.1. ant savivaldybei priklausančių ar patikėjimo teise valdomų objektų ar teritorijų:

23.1.1. reklamos įrenginių reglamentavimo zonose PR1, PR2, MG, GD, GM – 104 Eur metams už 1 kv. m išorinės reklamos ploto;

23.1.2. reklamos įrenginių reglamentavimo zonoje VK – 115 Eur metams už 1 kv. m išorinės reklamos ploto;

23.1.3. reklamos įrenginių reglamentavimo zonose SN1, SN2, RK1, RK2 – 139 Eur metams už 1 kv. m išorinės reklamos ploto;

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-39, 2016-02-25, paskelbta TAR 2016-02-29, i. k. 2016-03998

 

23.1.4. reklamos įrenginių reglamentavimo zonose RT1, RT2 – 156 Eur metams už 1 kv. m išorinės reklamos ploto;

23.1.5. dinaminiams reklaminiams įrenginiams – 167 Eur metams už 1 kv. m išorinės reklamos ploto;

23.1.6. kintamo vaizdo ekranams – 174 Eur metams už 1 kv. m išorinės reklamos ploto;

23.1.7. už sumontuotų ant specialių išorinei reklamai skirtų transporto priemonių – 1057 Eur metams už 1 transporto priemonę;

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

 

23.1.8. už leidimą trumpalaikei reklamai – 0,6 Eur dienai už 1 kv. m išorinės  reklamos ploto.

23.1.9. Neteko galios nuo 2018-10-30

Punkto naikinimas:

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

 

23.2. už leidimą įrengti išorinę reklamą ant ne Klaipėdos miesto savivaldybei priklausančių ar patikėjimo teise valdomų objektų ar teritorijų – 29 Eur visam laikotarpiui, kuriam suderinta reklama, bet ne ilgiau kaip 10 metų;

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

 

23.3. už leidimo įrengti išorinę reklamą Jūros šventės ir miesto jubiliejinių bei istorinių sukakčių paminėjimo švenčių metu renginių teritorijoje (visos šventės metu):

23.3.1. iki 3 kv. m reklamos ploto – 177 Eur už visą reklaminį plotą;

23.3.2. už daugiau kaip 3 kv. m reklamos ploto – 290 Eur už visą reklaminį plotą.

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-277, 2014-10-23, paskelbta TAR 2014-10-31, i. k. 2014-15265

 

24. Vienos dienos vietinės rinkliavos dydis apskaičiuojamas metų vietinės rinkliavos dydį dalijant iš einamųjų metų dienų skaičiaus. Ši nuostata netaikoma 23.2, 23.3.1 ir 23.3.2 papunkčiuose nustatytai rinkliavai.

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-61, 2014-03-27, paskelbta TAR 2014-03-31, i. k. 2014-03666

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

 

25. Už leidimo įrengti išorinę reklamą išdavimą vietinė rinkliava netaikoma:

25.1. savivaldybės organizuojamų renginių išorinei reklamai;

25.2. pranešimams, kvietimams, šventinei informacijai, poligrafiniams plakatams ir pan. savivaldybės nustatytose ir tik specialiai tam tikslui įrengtose vietose;

25.3. kultūrinei, socialinei ir šviečiamajai informacijai (ne daugiau kaip 90 dienų per metus vienam reklamos įrenginiui);

25.4. vizualinei informacijai;

25.5. reklamai ant prekybos ir paslaugų teikimo įrangos prekiaujantiems ar teikiantiems paslaugas tik Jūros šventės ir miesto jubiliejinių bei istorinių sukakčių paminėjimo švenčių metu renginių teritorijoje pagal patvirtintą prekybos ir paslaugų bei reklamos vietų ir patrauklumo zonų išdėstymo schemą;

25.6. valstybės ir savivaldybės viešųjų ir biudžetinių įstaigų, bendrojo ugdymo mokyklų ir ikimokyklinio ugdymo įstaigų išorinei reklamai, asociacijų ir politinių partijų įrengtai iškabai ant (prie) pastato, pateikiančiai informaciją apie asociaciją ar partiją;

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-6, 2014-01-30, paskelbta TAR 2014-02-06, i. k. 2014-01197

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

Nr. T2-227, 2022-10-20, paskelbta TAR 2022-10-25, i. k. 2022-21527

 

25.7. reklamai ant keleivių laukimo paviljonų ir viešųjų tualetų.

Papildyta punktu:

Nr. T2-6, 2014-01-30, paskelbta TAR 2014-02-06, i. k. 2014-01197

 

26. Atskiriems rinkliavos mokėtojams rinkliavos lengvatos gali būti nustatomos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos sprendimu.

 

V. VIETINĖS RINKLIAVOS GRĄŽINIMO TVARKA IR ATVEJAI

 

27. Vietinė rinkliava grąžinama Lietuvos Respublikos rinkliavų įstatyme nustatytais atvejais. Nustatytais atvejais išorinės reklamos veiklos subjektas Klaipėdos miesto savivaldybės administracijai pateikia prašymą, nurodydamas banko sąskaitą, į kurią turi būti grąžinta sumokėta vietinė rinkliava. Išorinės reklamos veiklos subjektas gali teikti prašymą įskaityti sumokėtą vietinę rinkliavą kitai paslaugai (leidimui) gauti.

28. Jeigu leidimas panaikinamas už įstatymų ar kitų teisės aktų, reglamentuojančių išorinės reklamos įrengimą ir eksploatavimą, pažeidimus, sumokėta vietinė rinkliava negrąžinama.

29. Jeigu reklaminis įrenginys, esant būtinumui, nukeliamas Klaipėdos miesto savivaldybės iniciatyva, išorinės reklamos veiklos subjekto prašymu grąžinama neišnaudota vietinės rinkliavos dalis arba, esant išorinės reklamos veiklos subjekto sutikimui, reklamos įrenginiui suteikiama kita vieta.

Skyriaus pakeitimai:

Nr. T2-207, 2020-09-24, paskelbta TAR 2020-09-25, i. k. 2020-19984

 

VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

30. Išorinės reklamos veiklos subjektas atsako už nustatytos rinkliavos įmokų mokėjimą ir leidime nustatytų reikalavimų vykdymą.

31. Išorinės reklamos veiklos subjektas atsako už projekte nustatytų sprendinių tikslų įgyvendinimą.

32. Vietinės rinkliavos rinkimą kontroliuoja Klaipėdos miesto savivaldybės kontrolierius (Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba).

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

 

33. Ginčai tarp reklaminės veiklos subjektų ir Klaipėdos miesto savivaldybės sprendžiami įstatymų nustatyta tvarka.

34. Už šių Nuostatų įgyvendinimą atsako Klaipėdos miesto savivaldybės administracija:

34.1. Licencijų, leidimų ir vartotojų teisių apsaugos skyrius atsako, kad leidimai išorinei reklamai būtų išduodami, vadovaujantis šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais leidimų išorinei reklamai išdavimą;

34.2. Viešosios tvarkos skyrius, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos reklamos įstatymu ir kitais įstatymais, pagal kompetenciją atlieka Lietuvos Respublikos reklamos įstatyme nustatytų reikalavimų įgyvendinimo priežiūrą, turi teisę tikrinti, ar reklaminės veiklos subjektai laikosi teisės aktuose nustatytų išorinės reklamos įrengimo draudimų ir reikalavimų.

35. Pagal šių Nuostatų 23.1.1–23.1.8, 23.2 papunkčius surinktos lėšos naudojamos rinkliavos rinkimo, leidimų išdavimo organizavimo, vietų išdėstymo bei paskirstymo ir kontrolės išlaidoms padengti.

Punkto pakeitimai:

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

 

36. Pagal šių Nuostatų 23.3.1, 23.3.2 papunkčius surinktos lėšos naudojamos renginių bei švenčių rengimo ir aptarnavimo, rinkliavos rinkimo ir leidimų išdavimo organizavimo, prekybos ir paslaugų bei reklamos vietų ir paklausumo zonų išdėstymo schemų rengimo, vietų paskirstymo bei kontrolės išlaidoms padengti.

37. Neteko galios nuo 2018-10-30

Punkto naikinimas:

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Klaipėdos miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T2-6, 2014-01-30, paskelbta TAR 2014-02-06, i. k. 2014-01197

Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. T2-300 „Dėl vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Klaipėdos miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T2-61, 2014-03-27, paskelbta TAR 2014-03-31, i. k. 2014-03666

Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. T2-300 „Dėl Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Klaipėdos miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T2-277, 2014-10-23, paskelbta TAR 2014-10-31, i. k. 2014-15265

Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. T2-300 „Dėl Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Klaipėdos miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T2-39, 2016-02-25, paskelbta TAR 2016-02-29, i. k. 2016-03998

Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. T2-300 „Dėl Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo

 

5.

Klaipėdos miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040

Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. T2-300 „Dėl Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo

 

6.

Klaipėdos miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T2-207, 2020-09-24, paskelbta TAR 2020-09-25, i. k. 2020-19984

Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. T2-300 „Dėl Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo

 

7.

Klaipėdos miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T2-227, 2022-10-20, paskelbta TAR 2022-10-25, i. k. 2022-21527

Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. T2-300 „Dėl Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

part_af671ff4bf3945ecb41209b77105c350_end