Suvestinė redakcija nuo 2022-10-26
Sprendimas paskelbtas: TAR 2013-11-28, i. k. 2013-03325
KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą KLAIPĖDOS MIESTO savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostAtų patvirtinimo
2013 m. lapkričio 28 d. Nr. T2-300
Klaipėda
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 6 straipsnio 2 punktu ir 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos rinkliavų įstatymo (Žin., 2000, Nr. 52-1484; 2007, Nr. 101-4107) 11 straipsnio 1 dalies 3 punktu, Lietuvos Respublikos reklamos įstatymu (Žin., 2000, Nr. 64-1937; 2013, Nr. 57-2854), Išorinės reklamos įrengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2013 m. liepos 30 d. įsakymu Nr. 4-670 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo taisyklių patvirtinimo ir Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2000 m. gruodžio 1 d. įsakymo Nr. 405 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo tipinių taisyklių patvirtinimo“ ir jį keitusių įsakymų pripažinimo netekusiais galios“ (Žin., 2013, Nr. 84‑4245), 28 punktu, Klaipėdos miesto savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatus (pridedama).
2. Pripažinti netekusiais galios:
2.1. Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2009 m. lapkričio 26 d. sprendimo Nr. T2-422 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo Klaipėdos mieste taisyklių ir Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ 2 punktą;
2.2. Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2011 m. gegužės 26 d. sprendimą Nr. T2-145 „Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2009 m. lapkričio 26 d. sprendimo Nr. T2-422 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo Klaipėdos mieste taisyklių ir Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo“;
2.3. Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2011 m. gruodžio 8 d. sprendimą Nr. T2-389 „Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2009 m. lapkričio 26 d. sprendimo Nr. T2-422 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo Klaipėdos mieste taisyklių ir Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo“.
3. Skelbti apie šį sprendimą vietinėje spaudoje ir visą sprendimo tekstą – Klaipėdos miesto savivaldybės interneto tinklalapyje.
PATVIRTINTA
Klaipėdos miesto savivaldybės
tarybos 2013 m. lapkričio 28 d
sprendimu Nr. T2-300
VIETINĖS RINKLIAVOS UŽ LEIDIMO ĮRENGTI IŠORINĘ REKLAMĄ KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE IŠDAVIMĄ NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatai (toliau – Nuostatai) parengti vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos, Lietuvos Respublikos rinkliavų ir Lietuvos Respublikos reklamos įstatymais.
2. Vietinė rinkliava už leidimo įrengti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje išdavimą yra Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos sprendimu nustatyta privaloma įmoka, galiojanti Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje.
3. Vietinę rinkliavą už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą moka visi išorinės reklaminės veiklos subjektai.
II. PAGRINDINĖS SĄVOKOS
6. Reklamos davėjas – asmuo, kurio iniciatyva ir interesais naudojama (užsakoma, gaminama, skleidžiama) reklama.
7. Reklamos paslaugų teikėjas – Lietuvos Respublikos, kitos Europos Sąjungos valstybės narės ar Europos ekonominės erdvės valstybės (toliau – valstybė narė) pilietis, kitas fizinis asmuo, kuris naudojasi Europos Sąjungos teisės aktuose jam suteiktomis judėjimo valstybėse narėse teisėmis, Lietuvos Respublikoje įsteigtas juridinis asmuo arba kitoje valstybėje narėje įsteigtas juridinis asmuo, kita organizacija ar jų filialai, užsienio valstybės juridinio asmens ar kitos organizacijos filialas, įsteigtas Lietuvos Respublikoje, teikiantys reklamos gamintojo, reklamos skleidėjo ar (ir) reklamos tarpininko paslaugas.
9. Išorinė reklama – reklama, kurios įvairios specialios (stendai, skydai, stulpai, vitrinos ir pan.) ir pritaikytos (pastatų sienos, langai, durys, stogai, laikinieji statiniai, transporto priemonės, oro balionai ir pan.) pateikimo priemonės yra ne patalpose:
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
9.1. iškaba – ant ar prie reklamos davėjo buveinės pastato arba reklamos davėjo prekybos ar paslaugų teikimo vietoje ar prie jos įrengiama speciali išorinės reklamos pateikimo priemonė, ant kurios ar kurioje pateikiama informacija: reklamos davėjo pavadinimas ir (arba) reklamos davėjo prekybos ar paslaugų teikimo vietos pavadinimas (parduotuvė, viešbutis, kirpykla ir kt.), ir (arba) parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų pavadinimas (avalynė, automobilių remontas ir kt.). Iškaba taip pat laikoma tokios informacijos pateikimo vieta ant reklamos davėjo buveinės arba prekybos ar paslaugų teikimo vietos pastato sienos, langų ar durų. Be nurodytos informacijos, iškaboje gali būti pateikiami: prekių ženklas, logotipas, emblema, darbo laikas, reklamos davėjo vardas, pavardė;
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
9.2. reklaminis įrenginys – speciali išorinės reklamos pateikimo priemonė (stendas, skydas, stulpas, vitrina ir pan.);
9.3. komercinė nuoroda – išorinės reklamos įrenginys, turintis tiesioginį ryšį su reklamuojamojo objekto vieta, nurodantis kryptį ar atstumą iki jo. Jeigu yra daugiau kaip vienas išorinės reklamos davėjas, norintis reklamuotis toje zonoje, įrengiama kolektyvinė komercinė nuoroda;
9.4. trumpalaikė išorinė reklama – išorinė reklama, kurios skleidimo trukmė yra ne daugiau kaip vienas mėnuo;
9.5. kultūrinė, socialinė ir šviečiamoji reklama – bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis už užmokestį ar kitokį atlygį arba nemokamai viešai skleidžiama informacija, kuria siekiama propaguoti kultūrinę, socialinę ir (ar) šviečiamąją veiklą ir politiką arba tokios veiklos ir politikos iniciatyvas;
91. Išorine reklama taip pat laikoma:
91.1. reklama, kurios pateikimo priemonės yra patalpose (vitrinose, langų ir (arba) durų vidinėse pusėse), tačiau ji yra matoma iš lauko pusės;
Papildyta punktu:
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
10. Išorinės reklamos projektas (toliau – projektas) – parengtų dokumentų visuma, kurią sudaro aiškinamasis raštas, reklaminio įrenginio vietos schema topografiniame plane, kai reklaminis įrenginys įrengiamas ant žemės, išorinės reklamos įrengimo vietą apibūdinantys duomenys (situacijos schema, viso objekto, ant kurio planuojama įrengti reklamą, esamos padėties spalvota nuotrauka ar projektas (kai objektas nepastatytas ar neįrengtas), išorinės reklamos spalvinis bei grafinis vaizdas, reklaminio įrenginio projektas, laikiklių bei tvirtinimo mazgų brėžiniai, jei reklama tvirtinama laikikliais, skirta išorinei reklamai įrengti.
11. Leidimas išorinei reklamai įrengti (toliau – leidimas) – Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos išduotas leidimas, kuriame nurodoma leidimą išduodanti institucija, leidimo numeris, leidimo turėtojo (juridinio asmens) pavadinimas, teisinė forma, kodas, buveinė, leidimo turėtojo (fizinio asmens) vardas, pavardė, išorinės reklamos įrengimo adresas, vieta, išorinės reklamos plotas, projekto numeris ir data, leidimo galiojimo terminas, leidimo išdavimo data, leidimą pasirašiusio asmens pareigos, parašas, vardas, pavardė. Popierinės formos leidimas tvirtinamas leidimą išdavusios institucijos antspaudu.
13. Reklamos įrenginių reglamentavimo zonos ir maksimalūs leidžiami plotai, patvirtinti Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2005 m. liepos 28 d. sprendimu Nr. T2-267:
13.1. SN1 – senamiesčio zona 1, leidžiama įrengti tik unikalius, specialiai projektuotus mažus reklaminius įrenginius;
13.3. RT1 – reprezentacinė trasa 1, leidžiama įrengti mažus, vidutinius, didelius ir labai didelius reklaminius įrenginius;
13.6. RK1, RK2 – rekreacinės zonos 1, 2, draudžiama įrengti komercinės reklamos stendus;
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-39, 2016-02-25, paskelbta TAR 2016-02-29, i. k. 2016-03998
13.7. VK – verslo komercinė zona, leidžiama įrengti mažus, vidutinius, didelius ir labai didelius bei rekomenduojami dinaminiai įrenginiai;
13.8. PR1, PR2 – pramonės zonos 1, 2, leidžiama įrengti mažus, vidutinius, didelius ir labai didelius reklaminius įrenginius;
13.10. GD – daugiaaukštė gyvenamoji zona, leidžiama įrengti mažus ir vidutinius reklaminius įrenginius;
13.11. MG1 – magistralinių miesto gatvių zona 1, leidžiama įrengti mažus, vidutinius ir didelius reklaminius įrenginius;
13.12. MG2 – magistralinių miesto gatvių zona 2, leidžiama įrengti mažus, vidutinius, didelius ir labai didelius reklaminius įrenginius;
14. Kitos Nuostatuose vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos reklamos įstatyme ir kituose teisės aktuose.
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
III. RINKLIAVOS MOKĖJIMO TVARKA
15. Nustatyto dydžio vietinė rinkliava mokama už leidimo įrengti ir eksploatuoti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje išdavimą.
16. Išorinės reklamos veiklos subjektas privalo turėti Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos išduotą leidimą, išskyrus atvejus, nurodytus Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo 12 straipsnio 2 dalyje.
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
17. Išorinė reklama, kuriai reikalingas leidimas, ant Klaipėdos miesto savivaldybei priklausančių ar patikėjimo teise valdomų objektų ar teritorijų apmokestinama už plotą, nurodytą projekte.
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
18. Neteko galios nuo 2018-10-30
Punkto naikinimas:
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
19. Už leidimą išorinei reklamai, kuriai reikalingas leidimas, ant ne Klaipėdos miesto savivaldybei priklausančių ar patikėjimo teise valdomų objektų ar teritorijų mokama vienkartinė įmoka reklamos suderinimo laikotarpiu, bet ne ilgiau kaip 10 metų.
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-61, 2014-03-27, paskelbta TAR 2014-03-31, i. k. 2014-03666
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
191. Vietinės rinkliava už leidimo įrengti išorinę reklamą išdavimą turi būti sumokėta iki leidimo išdavimo. Delspinigiai neskaičiuojami.
Papildyta punktu:
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-207, 2020-09-24, paskelbta TAR 2020-09-25, i. k. 2020-19984
21. Vietinės rinkliavos dydis nustatomas eurais be centų, kai vietinės rinkliavos dydis yra lygus arba viršija 10 eurų. Kai vietinės rinkliavos dydis neviršija 10 eurų, jis nustatomas eurais su centais, išreiškiant vieno skaitmens po kablelio tikslumu.
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-277, 2014-10-23, paskelbta TAR 2014-10-31, i. k. 2014-15265
IV. VIETINĖS RINKLIAVOS DYDŽIAI IR LENGVATOS
22. Vietinės rinkliavos dydžius Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje nustato, keičia, suteikia mokėjimo lengvatas Klaipėdos miesto savivaldybės taryba.
23. Už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nustatomi tokie rinkliavos dydžiai:
23.1. ant savivaldybei priklausančių ar patikėjimo teise valdomų objektų ar teritorijų:
23.1.1. reklamos įrenginių reglamentavimo zonose PR1, PR2, MG, GD, GM – 104 Eur metams už 1 kv. m išorinės reklamos ploto;
23.1.2. reklamos įrenginių reglamentavimo zonoje VK – 115 Eur metams už 1 kv. m išorinės reklamos ploto;
23.1.3. reklamos įrenginių reglamentavimo zonose SN1, SN2, RK1, RK2 – 139 Eur metams už 1 kv. m išorinės reklamos ploto;
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-39, 2016-02-25, paskelbta TAR 2016-02-29, i. k. 2016-03998
23.1.4. reklamos įrenginių reglamentavimo zonose RT1, RT2 – 156 Eur metams už 1 kv. m išorinės reklamos ploto;
23.1.7. už sumontuotų ant specialių išorinei reklamai skirtų transporto priemonių – 1057 Eur metams už 1 transporto priemonę;
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
23.1.9. Neteko galios nuo 2018-10-30
Punkto naikinimas:
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
23.2. už leidimą įrengti išorinę reklamą ant ne Klaipėdos miesto savivaldybei priklausančių ar patikėjimo teise valdomų objektų ar teritorijų – 29 Eur visam laikotarpiui, kuriam suderinta reklama, bet ne ilgiau kaip 10 metų;
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
23.3. už leidimo įrengti išorinę reklamą Jūros šventės ir miesto jubiliejinių bei istorinių sukakčių paminėjimo švenčių metu renginių teritorijoje (visos šventės metu):
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-277, 2014-10-23, paskelbta TAR 2014-10-31, i. k. 2014-15265
24. Vienos dienos vietinės rinkliavos dydis apskaičiuojamas metų vietinės rinkliavos dydį dalijant iš einamųjų metų dienų skaičiaus. Ši nuostata netaikoma 23.2, 23.3.1 ir 23.3.2 papunkčiuose nustatytai rinkliavai.
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-61, 2014-03-27, paskelbta TAR 2014-03-31, i. k. 2014-03666
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
25. Už leidimo įrengti išorinę reklamą išdavimą vietinė rinkliava netaikoma:
25.2. pranešimams, kvietimams, šventinei informacijai, poligrafiniams plakatams ir pan. savivaldybės nustatytose ir tik specialiai tam tikslui įrengtose vietose;
25.3. kultūrinei, socialinei ir šviečiamajai informacijai (ne daugiau kaip 90 dienų per metus vienam reklamos įrenginiui);
25.5. reklamai ant prekybos ir paslaugų teikimo įrangos prekiaujantiems ar teikiantiems paslaugas tik Jūros šventės ir miesto jubiliejinių bei istorinių sukakčių paminėjimo švenčių metu renginių teritorijoje pagal patvirtintą prekybos ir paslaugų bei reklamos vietų ir patrauklumo zonų išdėstymo schemą;
25.6. valstybės ir savivaldybės viešųjų ir biudžetinių įstaigų, bendrojo ugdymo mokyklų ir ikimokyklinio ugdymo įstaigų išorinei reklamai, asociacijų ir politinių partijų įrengtai iškabai ant (prie) pastato, pateikiančiai informaciją apie asociaciją ar partiją;
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-6, 2014-01-30, paskelbta TAR 2014-02-06, i. k. 2014-01197
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
Nr. T2-227, 2022-10-20, paskelbta TAR 2022-10-25, i. k. 2022-21527
25.7. reklamai ant keleivių laukimo paviljonų ir viešųjų tualetų.
Papildyta punktu:
Nr. T2-6, 2014-01-30, paskelbta TAR 2014-02-06, i. k. 2014-01197
V. VIETINĖS RINKLIAVOS GRĄŽINIMO TVARKA IR ATVEJAI
27. Vietinė rinkliava grąžinama Lietuvos Respublikos rinkliavų įstatyme nustatytais atvejais. Nustatytais atvejais išorinės reklamos veiklos subjektas Klaipėdos miesto savivaldybės administracijai pateikia prašymą, nurodydamas banko sąskaitą, į kurią turi būti grąžinta sumokėta vietinė rinkliava. Išorinės reklamos veiklos subjektas gali teikti prašymą įskaityti sumokėtą vietinę rinkliavą kitai paslaugai (leidimui) gauti.
28. Jeigu leidimas panaikinamas už įstatymų ar kitų teisės aktų, reglamentuojančių išorinės reklamos įrengimą ir eksploatavimą, pažeidimus, sumokėta vietinė rinkliava negrąžinama.
29. Jeigu reklaminis įrenginys, esant būtinumui, nukeliamas Klaipėdos miesto savivaldybės iniciatyva, išorinės reklamos veiklos subjekto prašymu grąžinama neišnaudota vietinės rinkliavos dalis arba, esant išorinės reklamos veiklos subjekto sutikimui, reklamos įrenginiui suteikiama kita vieta.
Skyriaus pakeitimai:
Nr. T2-207, 2020-09-24, paskelbta TAR 2020-09-25, i. k. 2020-19984
VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
30. Išorinės reklamos veiklos subjektas atsako už nustatytos rinkliavos įmokų mokėjimą ir leidime nustatytų reikalavimų vykdymą.
31. Išorinės reklamos veiklos subjektas atsako už projekte nustatytų sprendinių tikslų įgyvendinimą.
32. Vietinės rinkliavos rinkimą kontroliuoja Klaipėdos miesto savivaldybės kontrolierius (Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba).
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
33. Ginčai tarp reklaminės veiklos subjektų ir Klaipėdos miesto savivaldybės sprendžiami įstatymų nustatyta tvarka.
34. Už šių Nuostatų įgyvendinimą atsako Klaipėdos miesto savivaldybės administracija:
34.1. Licencijų, leidimų ir vartotojų teisių apsaugos skyrius atsako, kad leidimai išorinei reklamai būtų išduodami, vadovaujantis šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais leidimų išorinei reklamai išdavimą;
34.2. Viešosios tvarkos skyrius, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos reklamos įstatymu ir kitais įstatymais, pagal kompetenciją atlieka Lietuvos Respublikos reklamos įstatyme nustatytų reikalavimų įgyvendinimo priežiūrą, turi teisę tikrinti, ar reklaminės veiklos subjektai laikosi teisės aktuose nustatytų išorinės reklamos įrengimo draudimų ir reikalavimų.
35. Pagal šių Nuostatų 23.1.1–23.1.8, 23.2 papunkčius surinktos lėšos naudojamos rinkliavos rinkimo, leidimų išdavimo organizavimo, vietų išdėstymo bei paskirstymo ir kontrolės išlaidoms padengti.
Punkto pakeitimai:
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
36. Pagal šių Nuostatų 23.3.1, 23.3.2 papunkčius surinktos lėšos naudojamos renginių bei švenčių rengimo ir aptarnavimo, rinkliavos rinkimo ir leidimų išdavimo organizavimo, prekybos ir paslaugų bei reklamos vietų ir paklausumo zonų išdėstymo schemų rengimo, vietų paskirstymo bei kontrolės išlaidoms padengti.
37. Neteko galios nuo 2018-10-30
Punkto naikinimas:
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
Pakeitimai:
1.
Klaipėdos miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T2-6, 2014-01-30, paskelbta TAR 2014-02-06, i. k. 2014-01197
Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. T2-300 „Dėl vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Klaipėdos miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T2-61, 2014-03-27, paskelbta TAR 2014-03-31, i. k. 2014-03666
Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. T2-300 „Dėl Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo
3.
Klaipėdos miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T2-277, 2014-10-23, paskelbta TAR 2014-10-31, i. k. 2014-15265
Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. T2-300 „Dėl Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo
4.
Klaipėdos miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T2-39, 2016-02-25, paskelbta TAR 2016-02-29, i. k. 2016-03998
Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. T2-300 „Dėl Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo
5.
Klaipėdos miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T2-228, 2018-10-25, paskelbta TAR 2018-10-29, i. k. 2018-17040
Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. T2-300 „Dėl Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo
6.
Klaipėdos miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T2-207, 2020-09-24, paskelbta TAR 2020-09-25, i. k. 2020-19984
Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. T2-300 „Dėl Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo
7.
Klaipėdos miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T2-227, 2022-10-20, paskelbta TAR 2022-10-25, i. k. 2022-21527
Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimo Nr. T2-300 „Dėl Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo