Suvestinė redakcija nuo 2007-05-06 iki 2009-09-14

 

Nutarimas paskelbtas: Žin. 2005, Nr. 75-2715, i. k. 1051100NUTA00000637

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ

 

N U T A R I M A S

DĖL VYRIAUSYBĖS ATSTOVŲ TARNYBŲ VEIKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2005 m. birželio 14 d. Nr. 637

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos savivaldybių administracinės priežiūros įstatymo (Žin., 1998, Nr. 51-1392; 2004, Nr. 98-3626) 11 straipsniu, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Patvirtinti pridedamus:

1.1. Vyriausybės atstovo Alytaus apskrityje tarnybos veiklos nuostatus;

1.2. Vyriausybės atstovo Kauno apskrityje tarnybos veiklos nuostatus;

1.3. Vyriausybės atstovo Klaipėdos apskrityje tarnybos veiklos nuostatus;

1.4. Vyriausybės atstovo Marijampolės apskrityje tarnybos veiklos nuostatus;

1.5. Vyriausybės atstovo Panevėžio apskrityje tarnybos veiklos nuostatus;

1.6. Vyriausybės atstovo Šiaulių apskrityje tarnybos veiklos nuostatus;

1.7. Vyriausybės atstovo Tauragės apskrityje tarnybos veiklos nuostatus;

1.8. Vyriausybės atstovo Telšių apskrityje tarnybos veiklos nuostatus;

1.9. Vyriausybės atstovo Utenos apskrityje tarnybos veiklos nuostatus;

1.10. Vyriausybės atstovo Vilniaus apskrityje tarnybos veiklos nuostatus.

2. Nustatyti, kad šio nutarimo 1 punktu patvirtintų Vyriausybės atstovų tarnybų veiklos nuostatų 14 punktas įsigalioja nuo 2006 m. sausio 1 dienos.

 

 

 

MINISTRAS PIRMININKAS                                                             ALGIRDAS BRAZAUSKAS

 

 

 

VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS                                               GINTARAS FURMANAVIČIUS

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637

 

VYRIAUSYBĖS ATSTOVO ALYTAUS APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vyriausybės atstovo Alytaus apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).

3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.

4. Tarnybos buveinė – Alytus, Tvirtovės g. 1/Naujoji g. 2.

 

II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS

 

5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:

6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;

6.4. teikia Vyriausybės atstovui pasiūlymus dėl tarnybos veiklos;

6.5. vykdo kitas Vyriausybės atstovo pavestas funkcijas.

 

III. TARNYBOS TEISĖS

 

7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:

7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;

7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;

7.3. Vyriausybės atstovui įgaliojus, reikalauti iš savivaldybės administracijos savivaldybės administravimo subjektų priimtų teisės aktų kopijų, taip pat savivaldybės tarybos posėdžių, kuriuose buvo priimti tarybos sprendimai, protokolų kopijų.

8. Tarnyba turi ir kitų įstatymų, teisės aktų suteiktų teisių.

 

IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.

10. Vyriausybės atstovas pavaldus Vyriausybei ir atskaitingas Ministrui Pirmininkui.

11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:

11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;

11.2. asmeniškai atsako už vidaus administravimą tarnyboje;

11.3. leidžia potvarkius;

11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;

11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;

11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;

11.7. vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas.

12. Vyriausybės atstovo laikinai nesant, jį pavaduoja kitas Vyriausybės atstovas pagal Ministro Pirmininko patvirtintą grafiką.

 

V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS

 

13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.

 

VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS

 

14. Tarnyba išlaikoma iš Vyriausybės kanceliarijai atitinkamiems metams patvirtintų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15. Tarnyba gali būti likviduojama, reorganizuojama ir pertvarkoma įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

______________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637

 

VYRIAUSYBĖS ATSTOVO KAUNO APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vyriausybės atstovo Kauno apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).

3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.

4. Tarnybos buveinė – Kaunas, L.Sapiegos g. 4.

 

II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS

 

5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:

6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;

6.4. teikia Vyriausybės atstovui pasiūlymus dėl tarnybos veiklos;

6.5. vykdo kitas Vyriausybės atstovo pavestas funkcijas.

 

III. TARNYBOS TEISĖS

 

7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:

7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;

7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;

7.3. Vyriausybės atstovui įgaliojus, reikalauti iš savivaldybės administracijos savivaldybės administravimo subjektų priimtų teisės aktų kopijų, taip pat savivaldybės tarybos posėdžių, kuriuose buvo priimti tarybos sprendimai, protokolų kopijų.

8. Tarnyba turi ir kitų įstatymų, teisės aktų suteiktų teisių.

 

IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.

10. Vyriausybės atstovas pavaldus Vyriausybei ir atskaitingas Ministrui Pirmininkui.

11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:

11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;

11.2. asmeniškai atsako už vidaus administravimą tarnyboje;

11.3. leidžia potvarkius;

11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;

11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;

11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;

11.7. vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas.

12. Vyriausybės atstovo laikinai nesant, jį pavaduoja kitas Vyriausybės atstovas pagal Ministro Pirmininko patvirtintą grafiką.

 

V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS

 

13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.

 

VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS

 

14. Tarnyba išlaikoma iš Vyriausybės kanceliarijai atitinkamiems metams patvirtintų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15. Tarnyba gali būti likviduojama, reorganizuojama ir pertvarkoma įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

______________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637

 

VYRIAUSYBĖS ATSTOVO KLAIPĖDOS APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vyriausybės atstovo Klaipėdos apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).

3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.

4. Tarnybos buveinė – Klaipėda, Danės g. 17.

 

II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS

 

5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:

6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;

6.4. teikia Vyriausybės atstovui pasiūlymus dėl tarnybos veiklos;

6.5. vykdo kitas Vyriausybės atstovo pavestas funkcijas.

 

III. TARNYBOS TEISĖS

 

7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:

7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;

7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;

7.3. Vyriausybės atstovui įgaliojus, reikalauti iš savivaldybės administracijos savivaldybės administravimo subjektų priimtų teisės aktų kopijų, taip pat savivaldybės tarybos posėdžių, kuriuose buvo priimti tarybos sprendimai, protokolų kopijų.

8. Tarnyba turi ir kitų įstatymų, teisės aktų suteiktų teisių.

 

IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.

10. Vyriausybės atstovas pavaldus Vyriausybei ir atskaitingas Ministrui Pirmininkui.

11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:

11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;

11.2. asmeniškai atsako už vidaus administravimą tarnyboje;

11.3. leidžia potvarkius;

11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;

11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;

11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;

11.7. vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas.

12. Vyriausybės atstovo laikinai nesant, jį pavaduoja kitas Vyriausybės atstovas pagal Ministro Pirmininko patvirtintą grafiką.

 

V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS

 

13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.

 

VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS

 

14. Tarnyba išlaikoma iš Vyriausybės kanceliarijai atitinkamiems metams patvirtintų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15. Tarnyba gali būti likviduojama, reorganizuojama ir pertvarkoma įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

______________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637

 

VYRIAUSYBĖS ATSTOVO MARIJAMPOLĖS APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vyriausybės atstovo Marijampolės apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).

3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.

4. Tarnybos buveinė – Marijampolė, Vytauto g. 28.

 

II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS

 

5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:

6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;

6.4. teikia Vyriausybės atstovui pasiūlymus dėl tarnybos veiklos;

6.5. vykdo kitas Vyriausybės atstovo pavestas funkcijas.

 

III. TARNYBOS TEISĖS

 

7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:

7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;

7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;

7.3. Vyriausybės atstovui įgaliojus, reikalauti iš savivaldybės administracijos savivaldybės administravimo subjektų priimtų teisės aktų kopijų, taip pat savivaldybės tarybos posėdžių, kuriuose buvo priimti tarybos sprendimai, protokolų kopijų.

8. Tarnyba turi ir kitų įstatymų, teisės aktų suteiktų teisių.

 

IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.

10. Vyriausybės atstovas pavaldus Vyriausybei ir atskaitingas Ministrui Pirmininkui.

11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:

11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;

11.2. asmeniškai atsako už vidaus administravimą tarnyboje;

11.3. leidžia potvarkius;

11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;

11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;

11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;

11.7. vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas.

12. Vyriausybės atstovo laikinai nesant, jį pavaduoja kitas Vyriausybės atstovas pagal Ministro Pirmininko patvirtintą grafiką.

 

V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS

 

13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.

 

VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS

 

14. Tarnyba išlaikoma iš Vyriausybės kanceliarijai atitinkamiems metams patvirtintų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15. Tarnyba gali būti likviduojama, reorganizuojama ir pertvarkoma įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

______________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637

 

VYRIAUSYBĖS ATSTOVO PANEVĖŽIO APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vyriausybės atstovo Panevėžio apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).

3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.

4. Tarnybos buveinė – Panevėžys, Respublikos g. 62.

 

II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS

 

5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:

6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;

6.4. teikia Vyriausybės atstovui pasiūlymus dėl tarnybos veiklos;

6.5. vykdo kitas Vyriausybės atstovo pavestas funkcijas.

 

III. TARNYBOS TEISĖS

 

7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:

7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;

7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;

7.3. Vyriausybės atstovui įgaliojus, reikalauti iš savivaldybės administracijos savivaldybės administravimo subjektų priimtų teisės aktų kopijų, taip pat savivaldybės tarybos posėdžių, kuriuose buvo priimti tarybos sprendimai, protokolų kopijų.

8. Tarnyba turi ir kitų įstatymų, teisės aktų suteiktų teisių.

 

IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.

10. Vyriausybės atstovas pavaldus Vyriausybei ir atskaitingas Ministrui Pirmininkui.

11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:

11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;

11.2. asmeniškai atsako už vidaus administravimą tarnyboje;

11.3. leidžia potvarkius;

11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;

11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;

11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;

11.7. vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas.

12. Vyriausybės atstovo laikinai nesant, jį pavaduoja kitas Vyriausybės atstovas pagal Ministro Pirmininko patvirtintą grafiką.

 

V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS

 

13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.

 

VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS

 

14. Tarnyba išlaikoma iš Vyriausybės kanceliarijai atitinkamiems metams patvirtintų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15. Tarnyba gali būti likviduojama, reorganizuojama ir pertvarkoma įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

______________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637

 

VYRIAUSYBĖS ATSTOVO ŠIAULIŲ APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vyriausybės atstovo Šiaulių apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).

3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.

4. Tarnybos buveinė – Šiauliai, Dvaro g. 76.

Punkto pakeitimai:

Nr. 273, 2006-03-20, Žin., 2006, Nr. 32-1130 (2006-03-23), i. k. 1061100NUTA00000273

Nr. 411, 2007-04-25, Žin., 2007, Nr. 49-1892 (2007-05-05), i. k. 1071100NUTA00000411

 

II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS

 

5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:

6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;

6.4. teikia Vyriausybės atstovui pasiūlymus dėl tarnybos veiklos;

6.5. vykdo kitas Vyriausybės atstovo pavestas funkcijas.

 

III. TARNYBOS TEISĖS

 

7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:

7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;

7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;

7.3. Vyriausybės atstovui įgaliojus, reikalauti iš savivaldybės administracijos savivaldybės administravimo subjektų priimtų teisės aktų kopijų, taip pat savivaldybės tarybos posėdžių, kuriuose buvo priimti tarybos sprendimai, protokolų kopijų.

8. Tarnyba turi ir kitų įstatymų, teisės aktų suteiktų teisių.

 

IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.

10. Vyriausybės atstovas pavaldus Vyriausybei ir atskaitingas Ministrui Pirmininkui.

11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:

11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;

11.2. asmeniškai atsako už vidaus administravimą tarnyboje;

11.3. leidžia potvarkius;

11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;

11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;

11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;

11.7. vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas.

12. Vyriausybės atstovo laikinai nesant, jį pavaduoja kitas Vyriausybės atstovas pagal Ministro Pirmininko patvirtintą grafiką.

 

V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS

 

13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.

 

VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS

 

14. Tarnyba išlaikoma iš Vyriausybės kanceliarijai atitinkamiems metams patvirtintų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15. Tarnyba gali būti likviduojama, reorganizuojama ir pertvarkoma įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

______________

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637

 

VYRIAUSYBĖS ATSTOVO TAURAGĖS APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vyriausybės atstovo Tauragės apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).

3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.

4. Tarnybos buveinė – Tauragė, Vasario 16-osios g. 6.

 

II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS

 

5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:

6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;

6.4. teikia Vyriausybės atstovui pasiūlymus dėl tarnybos veiklos;

6.5. vykdo kitas Vyriausybės atstovo pavestas funkcijas.

 

III. TARNYBOS TEISĖS

 

7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:

7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;

7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;

7.3. Vyriausybės atstovui įgaliojus, reikalauti iš savivaldybės administracijos savivaldybės administravimo subjektų priimtų teisės aktų kopijų, taip pat savivaldybės tarybos posėdžių, kuriuose buvo priimti tarybos sprendimai, protokolų kopijų.

8. Tarnyba turi ir kitų įstatymų, teisės aktų suteiktų teisių.

 

IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.

10. Vyriausybės atstovas pavaldus Vyriausybei ir atskaitingas Ministrui Pirmininkui.

11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:

11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;

11.2. asmeniškai atsako už vidaus administravimą tarnyboje;

11.3. leidžia potvarkius;

11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;

11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;

11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;

11.7. vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas.

12. Vyriausybės atstovo laikinai nesant, jį pavaduoja kitas Vyriausybės atstovas pagal Ministro Pirmininko patvirtintą grafiką.

 

V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS

 

13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.

 

VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS

 

14. Tarnyba išlaikoma iš Vyriausybės kanceliarijai atitinkamiems metams patvirtintų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15. Tarnyba gali būti likviduojama, reorganizuojama ir pertvarkoma įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

______________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637

 

VYRIAUSYBĖS ATSTOVO TELŠIŲ APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vyriausybės atstovo Telšių apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).

3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.

4. Tarnybos buveinė – Telšiai, Respublikos g. 32.

 

II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS

 

5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:

6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;

6.4. teikia Vyriausybės atstovui pasiūlymus dėl tarnybos veiklos;

6.5. vykdo kitas Vyriausybės atstovo pavestas funkcijas.

 

III. TARNYBOS TEISĖS

 

7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:

7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;

7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;

7.3. Vyriausybės atstovui įgaliojus, reikalauti iš savivaldybės administracijos savivaldybės administravimo subjektų priimtų teisės aktų kopijų, taip pat savivaldybės tarybos posėdžių, kuriuose buvo priimti tarybos sprendimai, protokolų kopijų.

8. Tarnyba turi ir kitų įstatymų, teisės aktų suteiktų teisių.

 

IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.

10. Vyriausybės atstovas pavaldus Vyriausybei ir atskaitingas Ministrui Pirmininkui.

11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:

11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;

11.2. asmeniškai atsako už vidaus administravimą tarnyboje;

11.3. leidžia potvarkius;

11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;

11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;

11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;

11.7. vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas.

12. Vyriausybės atstovo laikinai nesant, jį pavaduoja kitas Vyriausybės atstovas pagal Ministro Pirmininko patvirtintą grafiką.

 

V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS

 

13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.

 

VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS

 

14. Tarnyba išlaikoma iš Vyriausybės kanceliarijai atitinkamiems metams patvirtintų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15. Tarnyba gali būti likviduojama, reorganizuojama ir pertvarkoma įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

______________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637

 

VYRIAUSYBĖS ATSTOVO UTENOS APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vyriausybės atstovo Utenos apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).

3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.

4. Tarnybos buveinė – Utena, Utenio a. 4.

 

II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS

 

5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:

6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;

6.4. teikia Vyriausybės atstovui pasiūlymus dėl tarnybos veiklos;

6.5. vykdo kitas Vyriausybės atstovo pavestas funkcijas.

 

III. TARNYBOS TEISĖS

 

7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:

7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;

7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;

7.3. Vyriausybės atstovui įgaliojus, reikalauti iš savivaldybės administracijos savivaldybės administravimo subjektų priimtų teisės aktų kopijų, taip pat savivaldybės tarybos posėdžių, kuriuose buvo priimti tarybos sprendimai, protokolų kopijų.

8. Tarnyba turi ir kitų įstatymų, teisės aktų suteiktų teisių.

 

IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.

10. Vyriausybės atstovas pavaldus Vyriausybei ir atskaitingas Ministrui Pirmininkui.

11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:

11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;

11.2. asmeniškai atsako už vidaus administravimą tarnyboje;

11.3. leidžia potvarkius;

11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;

11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;

11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;

11.7. vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas.

12. Vyriausybės atstovo laikinai nesant, jį pavaduoja kitas Vyriausybės atstovas pagal Ministro Pirmininko patvirtintą grafiką.

 

V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS

 

13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.

 

VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS

 

14. Tarnyba išlaikoma iš Vyriausybės kanceliarijai atitinkamiems metams patvirtintų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15. Tarnyba gali būti likviduojama, reorganizuojama ir pertvarkoma įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

______________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2005 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 637

 

VYRIAUSYBĖS ATSTOVO VILNIAUS APSKRITYJE TARNYBOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vyriausybės atstovo Vilniaus apskrityje tarnyba (toliau vadinama – tarnyba) yra viešasis juridinis asmuo – biudžetinė įstaiga, padedanti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

2. Tarnybą steigia, jos veiklos nuostatus keičia ir didžiausią leistiną tarnybos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau vadinama – Vyriausybė).

3. Tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, taip pat šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.

4. Tarnybos buveinė – Vilnius, Europos a. 1.

 

II. TARNYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS

 

5. Tarnybos uždavinys – padėti Vyriausybės atstovui įgyvendinti teisės aktų jam suteiktus įgaliojimus ir teises.

6. Tarnyba, įgyvendindama jai pavestą uždavinį:

6.1. nagrinėja iš savivaldybės administracijos gautus savivaldybės administravimo subjektams priimti pateiktus teisės aktų projektus, jų aiškinamuosius raštus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.2. nagrinėja savivaldybės administravimo subjektų priimtus teisės aktus ir teikia išvadas dėl jų Vyriausybės atstovui;

6.3. rengia Vyriausybės atstovo motyvuotų teikimų svarstyti teisės aktų pakeitimo ar panaikinimo klausimus, rašytinių reikalavimų įgyvendinti įstatymus, vykdyti Vyriausybės nutarimus projektus;

6.4. teikia Vyriausybės atstovui pasiūlymus dėl tarnybos veiklos;

6.5. vykdo kitas Vyriausybės atstovo pavestas funkcijas.

 

III. TARNYBOS TEISĖS

 

7. Tarnyba, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:

7.1. gauti iš valstybinio administravimo ir savivaldybių administravimo subjektų informaciją tarnybos kompetencijos klausimais;

7.2. Vyriausybės atstovui įgaliojus, susipažinti su savivaldybės administracijos padaliniuose priimtais viešojo administravimo srities teisės aktais;

7.3. Vyriausybės atstovui įgaliojus, reikalauti iš savivaldybės administracijos savivaldybės administravimo subjektų priimtų teisės aktų kopijų, taip pat savivaldybės tarybos posėdžių, kuriuose buvo priimti tarybos sprendimai, protokolų kopijų.

8. Tarnyba turi ir kitų įstatymų, teisės aktų suteiktų teisių.

 

IV. TARNYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

9. Tarnybai vadovauja Vyriausybės atstovas, kuris skiriamas į pareigas 4 metams ir iš jų atleidžiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) nustatyta tvarka.

10. Vyriausybės atstovas pavaldus Vyriausybei ir atskaitingas Ministrui Pirmininkui.

11. Vyriausybės atstovas, vadovaudamas tarnybai:

11.1. organizuoja tarnybos darbą, gali įgalioti tarnybos valstybės tarnautojus dalyvauti savivaldybės kolegialių administravimo subjektų posėdžiuose ir, kai yra pagrindas, pranešti savivaldybės tarybos nariams, kad svarstomi projektai neatitinka įstatymų ar Vyriausybės nutarimų;

11.2. asmeniškai atsako už vidaus administravimą tarnyboje;

11.3. leidžia potvarkius;

11.4. tvirtina tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių sąrašus ir pareigybių aprašymus;

11.5. įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia tarnybos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;

11.6. organizuoja tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą;

11.7. vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas.

12. Vyriausybės atstovo laikinai nesant, jį pavaduoja kitas Vyriausybės atstovas pagal Ministro Pirmininko patvirtintą grafiką.

 

V. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PRIĖMIMAS Į PAREIGAS IR DARBO UŽMOKESČIO JIEMS MOKĖJIMAS

 

13. Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas tarnyboje tvarką, jų darbo užmokesčio mokėjimo tvarką ir sąlygas nustato atitinkamai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas (Žin., 2002, Nr. 64-2569), kiti įstatymai ir teisės aktai.

 

VI. TARNYBOS FINANSAVIMAS

 

14. Tarnyba išlaikoma iš Vyriausybės kanceliarijai atitinkamiems metams patvirtintų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15. Tarnyba gali būti likviduojama, reorganizuojama ir pertvarkoma įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

______________

 

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 273, 2006-03-20, Žin., 2006, Nr. 32-1130 (2006-03-23), i. k. 1061100NUTA00000273

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. birželio 14 d. nutarimo Nr. 637 "Dėl Vyriausybės atstovų tarnybų veiklos nuostatų patvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 411, 2007-04-25, Žin., 2007, Nr. 49-1892 (2007-05-05), i. k. 1071100NUTA00000411

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. birželio 14 d. nutarimo Nr. 637 "Dėl Vyriausybės atstovų tarnybų veiklos nuostatų patvirtinimo" pakeitimo