Suvestinė redakcija nuo 2015-01-01

 

Nutarimas paskelbtas: Žin. 2004, Nr. 69-2393, i. k. 1041100NUTA00000482

 

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ

 

N U T A R I M A S

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS MOKESČIŲ ADMINISTRAVIMO ĮSTATYMO 104 STRAIPSNIO NUOSTATŲ ĮGYVENDINIMO

 

2004 m. balandžio 28 d. Nr. 482

Vilnius

 

Atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo (Žin., 2004, Nr. 63-2243; 2007, Nr. 80-3220) 104 straipsnio, 1992 m. spalio 12 d. Tarybos reglamento (EEB) Nr. 2913/92, nustatančio Bendrijos muitinės kodeksą (OL 2004 m. specialusis leidimas, 2 skyrius, 4 tomas, p. 307), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2006 m. lapkričio 20 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1791/2006 (OL 2006 L 363, p. 1), nuostatas ir Europos ekonominės erdvės sutartį, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Preambulės pakeitimai:

Nr. 1362, 2007-12-19, Žin., 2007, Nr. 137-5586 (2007-12-28), i. k. 1071100NUTA00001362

 

1. Patvirtinti pridedamus:

1.1. Kriterijų, kuriuos atitinkantys asmenys gali būti laiduotojais arba garantais, aprašą;

1.2. Atvejų, kada mokesčių administratorius turi teisę pareikalauti, kad mokesčių mokėtojas pateiktų laidavimo arba garantijos dokumentą, aprašą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1362, 2007-12-19, Žin., 2007, Nr. 137-5586 (2007-12-28), i. k. 1071100NUTA00001362

 

2. Įgalioti:

2.1. Muitinės departamentą prie Finansų ministerijos (toliau vadinama – Muitinės departamentas) – parengti ir patvirtinti Lietuvos Respublikos muitinei teikiamos garantijos sumos apskaičiavimo, tikslinimo, taip pat garantijos dokumentų priėmimo ir naudojimo taisykles;

2.2. Valstybinę mokesčių inspekciją prie Finansų ministerijos – parengti ir patvirtinti Valstybinei mokesčių inspekcijai teikiamos laidavimo arba garantijos sumos apskaičiavimo, tikslinimo, taip pat laidavimo arba garantijos dokumentų priėmimo ir naudojimo taisykles.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1362, 2007-12-19, Žin., 2007, Nr. 137-5586 (2007-12-28), i. k. 1071100NUTA00001362

 

3. Pavesti:

3.1. Muitinės departamentui – parengti ir patvirtinti garantų įregistravimo Muitinės departamente taisykles;

3.2. Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Finansų ministerijos – parengti ir patvirtinti laiduotojų ir garantų įregistravimo Valstybinėje mokesčių inspekcijoje prie Finansų ministerijos taisykles.

4. Pripažinti netekusiais galios:

4.1. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 m. rugsėjo 11 d. nutarimą Nr. 980 „Dėl Skolininko įsipareigojimų muitinei įvykdymo užtikrinimo tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 1997, Nr. 85-2138);

4.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 14 d. nutarimo Nr. 721 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. birželio 24 d. nutarimo Nr. 748, 1997 m. kovo 24 d. nutarimo Nr. 268 ir 1997 m. rugsėjo 11 d. nutarimo Nr. 980 dalinio pakeitimo“ (Žin., 2001, Nr. 52-1842) 3 punktą;

4.3. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. rugsėjo 26 d. nutarimą Nr. 1173 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 m. rugsėjo 11 d. nutarimo Nr. 980 „Dėl Skolininko įsipareigojimų muitinei įvykdymo užtikrinimo tvarkos patvirtinimo“ dalinio pakeitimo“ (Žin., 2001, Nr. 84-2933);

4.4. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gegužės 9 d. nutarimą Nr. 648 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 m. rugsėjo 11 d. nutarimo Nr. 980 „Dėl Skolininko įsipareigojimų muitinei įvykdymo užtikrinimo tvarkos patvirtinimo“ dalinio pakeitimo“ (Žin., 2002, Nr. 48-1847);

4.5. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. rugpjūčio 7 d. nutarimą Nr. 988 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 m. rugsėjo 11 d. nutarimo Nr. 980 „Dėl Skolininko įsipareigojimų muitinei įvykdymo užtikrinimo tvarkos patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2003, Nr. 79-3591).

5. Šis nutarimas įsigalioja nuo 2004 m. gegužės 1 dienos.

 

 

 

Ministras Pirmininkas                                                             Algirdas Brazauskas

 

 

 

Finansų ministrė                                                                             Dalia Grybauskaitė


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2004 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 482

 

KRITERIJŲ, KURIUOS ATITINKANTYS ASMENYS GALI BŪTI LAIDUOTOJAIS ARBA GARANTAIS, APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Kriterijų, kuriuos atitinkantys asmenys gali būti laiduotojais arba garantais, aprašas (toliau vadinama – šis aprašas) nustato sąlygas ir aplinkybes, kurias atitinkantys asmenys centrinio mokesčių administratoriaus yra pripažįstami galinčiais užtikrinti mokestinių prievolių įvykdymą.

2. Šiame apraše vartojama sąvoka asmenys, galintys būti laiduotojais arba garantais, – tai Lietuvos Respublikoje ar kitose Europos Ekonominei Erdvei priklausančiose valstybėse esantys bankai, draudimo įmonės arba kiti tretieji asmenys.

Kitos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatyme vartojamas sąvokas.

 

II. KRITERIJAI, KURIUOS ATITINKANTYS ASMENYS PRIPAŽĮSTAMI
GARANTAIS MUITINĖS DEPARTAMENTE PRIE FINANSŲ MINISTERIJOS

 

3. Garantais, kurių išduoti vienkartinės ir bendrosios garantijos dokumentai gali būti pateikiami Lietuvos Respublikos muitinei, pripažįstami 1992 m. spalio 12 d. Tarybos reglamento (EEB) Nr. 2913/92, nustatančio Bendrijos muitinės kodeksą, 195 straipsnio nustatytus reikalavimus atitinkantys ir Muitinės departamente prie Finansų ministerijos (toliau vadinama – Muitinės departamentas) šio departamento nustatyta tvarka įregistruoti:

3.1. Lietuvos Respublikoje ar kitose Europos Ekonominei Erdvei priklausančiose valstybėse veikiantys ir turintys teisę išduoti garantijos dokumentus bankai ar bankų filialai;

3.2. Lietuvos Respublikoje ar kitose Europos Ekonominei Erdvei priklausančiose valstybėse veikiančios ir turinčios teisę sudaryti laidavimo draudimo sutartis draudimo įmonės ar draudimo įmonių filialai.

4. Garantais, turinčiais teisę teikti Lietuvos Respublikos muitinei vienkartinės lakštų formos garantijos dokumentus ir išduoti Bendrijos arba bendrosios tranzito procedūros vykdytojams vienkartinės garantijos lakštus, pripažįstamos 1992 m. spalio 12 d. Tarybos reglamento (EEB) Nr. 2913/92, nustatančio Bendrijos muitinės kodeksą, 195 straipsnio nustatytus reikalavimus atitinkančios ir Muitinės departamente šio departamento nustatyta tvarka įregistruotos Lietuvos Respublikoje įregistruotos vežėjų arba kitų minėtos tranzito procedūros vykdytojų asociacijos.

Šiame punkte nurodytos asociacijos privalo veikti ne trumpiau kaip 3 metus. Šių garantų atžvilgiu Muitinės departamentas turi teisę nustatyti maksimalų prisiimamų įsipareigojimų dydį arba atskirais atvejais reikalauti, kad garantas apdraustų šiuos įsipareigojimus arba pateiktų banko garantiją.

5. Atliekant Bendrijos arba bendrąsias tranzito procedūras, garantais taip pat pripažįstami asmenys, kuriuos garantais pripažino kitos muitinės, veikiančios teritorijose, kur taikomos Bendrijos arba bendrosios tranzito procedūros, priimdamos šių asmenų garantijas arba informuodamos apie tokį pripažinimą Lietuvos Respublikos muitinę.

6. Muitinės konvencijos dėl tarptautinio krovinių gabenimo su TIR knygelėmis (1975 metų TIR konvencija) (Žin., 2000, Nr. 6-155) nustatytais atvejais ir tvarka garantu Muitinės departamente pripažįstami šio departamento nustatyta tvarka įregistruoti: Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“; kitų Europos Sąjungos valstybių narių garantuojančiomis asociacijomis pripažinti asmenys.

7. Laikinojo įvežimo konvencijos (Stambulo konvencija) (Žin., 1997, Nr. 117-3015) nustatytais atvejais ir tvarka garantu Muitinės departamente pripažįstami šio departamento nustatyta tvarka įregistruoti: Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmų asociacija; kitų Europos Sąjungos valstybių narių garantuojančiomis asociacijomis pripažinti asmenys.

 

III. KRITERIJAI, KURIUOS ATITINKANTYS ASMENYS PRIPAŽĮSTAMI LAIDUOTOJAIS ARBA GARANTAIS VALSTYBINĖJE MOKESČIŲ INSPEKCIJOJE PRIE FINANSŲ MINISTERIJOS

 

8. Laiduotojais arba garantais, kurių išduoti laidavimo arba garantijos dokumentai gali būti pateikiami Valstybinei mokesčių inspekcijai, pripažįstami Valstybinėje mokesčių inspekcijoje prie Finansų ministerijos šios inspekcijos nustatyta tvarka įregistruoti:

8.1. Lietuvos Respublikoje ar kitose Europos Ekonominei Erdvei priklausančiose valstybėse veikiantys ir turintys teisę išduoti laidavimo arba garantijos dokumentus bankai ar bankų filialai;

8.2. Lietuvos Respublikoje ar kitose Europos Ekonominei Erdvei priklausančiose valstybėse veikiančios ir turinčios teisę sudaryti laidavimo draudimo sutartis draudimo įmonės ar draudimo įmonių filialai.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

9. Jeigu šio aprašo 3 ir 8 punktuose nurodytiems bankams arba bankų filialams, taip pat draudimo įmonėms arba draudimo įmonių filialams kompetentingos institucijos taiko poveikio priemones, dėl kurių laikinai ar visam laikui netenkama teisės išduoti laidavimo arba garantijos dokumentus, taip pat sudaryti laidavimo draudimo sutartis, centrinis mokesčių administratorius gali sustabdyti laidavimo, garantijos arba laidavimo draudimo sutarties sudarymą patvirtinančių dokumentų priėmimą, taip pat pareikalauti, kad būtų pateikti nauji laidavimo, garantijos arba laidavimo draudimo sutarties sudarymą patvirtinantys dokumentai.

10. Lietuvos Respublikos muitinei pateikti garantijos arba laidavimo draudimo sutarties sudarymą patvirtinantys dokumentai priimami ir naudojami Muitinės departamento nustatyta tvarka.

11. Valstybinei mokesčių inspekcijai pateikti laidavimo, garantijos arba laidavimo draudimo sutarties sudarymą patvirtinantys dokumentai priimami ir naudojami Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Finansų ministerijos nustatyta tvarka.

______________

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1362

(Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 28 d. nutarimo Nr. 482 redakcija)

 

Atvejų, kada mokesčių administratorius turi teisę pareikalauti, kad mokesčių mokėtojas pateiktų laidavimo arba garantijos dokumentą, aprašAS

 

1. Atvejų, kada mokesčių administratorius turi teisę pareikalauti, kad mokesčių mokėtojas pateiktų laidavimo arba garantijos dokumentą, aprašas (toliau vadinama – šis Aprašas) nustato atvejus, kai mokesčių administratorius, siekdamas užtikrinti tinkamą mokestinių prievolių įvykdymą (įskaitant mokesčio permokos (skirtumo) įskaitymo ir grąžinimo pagrįstumą), turi teisę pareikalauti, kad mokesčių mokėtojas pateiktų laidavimo arba garantijos dokumentą.

2. Šiame Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatyme (Žin., 2004, Nr. 63-2243) ir kituose mokesčių įstatymuose vartojamas sąvokas. Asmens dalyvio sąvoka atitinka juridinio asmens dalyvio sąvoką, apibrėžtą Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Žin., 2000, Nr. 74-2262) 2.45 straipsnyje.

3. Mokesčių administratorius turi teisę pareikalauti, kad mokesčių mokėtojas pateiktų laidavimo arba garantijos dokumentą, pagal kurį laiduotojas arba garantas įsipareigoja įvykdyti mokesčio mokėtojo mokestines prievoles, jeigu šios nebus vykdomos atitinkamų mokesčių įstatymų nustatytais terminais, šiais atvejais:

3.1. individualią veiklą vykdantis gyventojas, individualios įmonės savininkas, asmenį kontroliuojantis asmuo, juridinio asmens organo (išskyrus stebėtojų tarybą ir dalyvių susirinkimą) narys, vyriausiasis buhalteris (buhalteris) arba struktūrinio padalinio, tvarkančio apskaitą, vadovas ar asmuo, turintis įgaliojimus asmens vardu ir dėl jo interesų atlikti visus teisinius veiksmus, susijusius su asmens ekonomine veikla, ikiteisminio tyrimo metu yra įtariamasis ar kaltinamasis baudžiamojoje byloje dėl nusikaltimų ir (arba) baudžiamųjų nusižengimų finansų sistemai arba ekonomikai ir verslo tvarkai ar dėl dokumento suklastojimo ar disponavimo suklastotu dokumentu, ar dėl sukčiavimo arba turtinės žalos padarymo apgaule, arba kuris nors iš nurodytų asmenų yra teistas ir teistumas nėra išnykęs dėl kurio nors iš nurodytų nusikaltimų ir (arba) baudžiamųjų nusižengimų;

3.2. asmuo nėra pateikęs visų privalomų deklaracijų ar apyskaitų ir (arba) turi 1 500 eurų sumą viršijančią atitinkamo mokesčio mokestinę nepriemoką (išskyrus atvejus, kai mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas);

Punkto pakeitimai:

Nr. 1460, 2014-12-23, paskelbta TAR 2014-12-30, i. k. 2014-20922

 

3.3. individualios įmonės savininkas, asmenį kontroliuojantis asmuo, juridinio asmens organo (išskyrus stebėtojų tarybą ir dalyvių susirinkimą) narys, vyriausiasis buhalteris (buhalteris) arba struktūrinio padalinio, tvarkančio apskaitą, vadovas ar asmuo, turintis įgaliojimus asmens vardu ir dėl jo interesų atlikti visus teisinius veiksmus, susijusius su asmens ekonomine veikla, buvo bausti administracine nuobauda pagal Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodeksą (Žin., 1985, Nr. 1-1) už kurį nors iš šių pažeidimų:

3.3.1. tyčinį darbo užmokesčio apskaičiavimo ir mokėjimo tvarkos pažeidimą;

3.3.2. ataskaitų ir dokumentų apie savo (fizinio asmens), įmonės, įstaigos arba organizacijos pajamas, turtą, pelną ir mokesčius pateikimo tvarkos pažeidimą, padarytą pakartotinai ar siekiant nuslėpti arba nuslepiant mokesčius;

3.3.3. prekių pardavimą be dokumentų ir dokumentų suklastojimą;

3.3.4. apgaulingą buhalterinės apskaitos tvarkymą;

3.3.5. neteisėtą vertimąsi komercine, ūkine, finansine ar profesine veikla;

3.3.6. nelegalų darbą;

3.4. asmens dalyvis arba asmuo, turintis įgaliojimus asmens vardu ir dėl jo interesų atlikti visus teisinius veiksmus, susijusius su asmens ekonomine veikla:

3.4.1. atstovavo įmonei, kuri faktinės veiklos nevykdė, bet dalyvavo (tiesiogiai arba per tarpininkus) sandoriuose, kurie yra arba buvo vykdomi pažeidžiant teisės aktus;

3.4.2. buvo arba yra kito asmens dalyvis ir jam priklausiusios akcijos (dalys, pajai) nebuvo realiai perleistos (akcijų (dalių, pajų) tariami pirkėjai neegzistuoja arba nurodyti akcijų (dalių, pajų) pirkėjai neigia pirkimo faktą, arba kita), nors buvo pateikti duomenys, kurie patvirtina, kad akcijos (dalys, pajai) buvo perleistos;

3.4.3. buvo arba yra asmuo, turintis įgaliojimus asmens vardu ir dėl jo interesų atlikti visus teisinius veiksmus, susijusius su asmens ekonomine veikla, ir šio asmens akcijos (dalys, pajai) nebuvo realiai perleistos (akcijų (dalių, pajų) tariami pirkėjai neegzistuoja arba nurodyti akcijų (dalių, pajų) pirkėjai neigia pirkimo faktą, arba kita), nors buvo pateikti duomenys, kurie patvirtina, kad akcijos (dalys, pajai) buvo perleistos;

3.5. ikiteisminio tyrimo įstaiga ar prokuroras pateikia mokesčių administratoriui duomenis apie pradėtą asmens veiklos tyrimą dėl nusikalstamos veikos, jeigu tai yra susiję arba gali būti susiję su netinkamu mokestinių prievolių vykdymu;

3.6. asmuo vykdė sandorius (tiesiogiai ar per tarpininkus), kurie turėjo įtaką mokestinės prievolės dydžiui, su asmenimis, kurie:

3.6.1. nedeklaravo mokesčių ir (arba) turi 5 tūkstančių litų sumą viršijančią atitinkamo mokesčio mokestinę nepriemoką (išskyrus atvejus, kai mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas);

3.6.2. teisės aktų nustatyta tvarka nėra įregistruoti Mokesčių mokėtojų registre ir (arba) Pridėtinės vertės mokesčio mokėtojų registre;

3.6.3. neturi atitinkamai veiklai vykdyti privalomos licencijos ar leidimo;

3.6.4. buvo išregistruoti iš pridėtinės vertės mokesčio (toliau vadinama – PVM) mokėtojų registro mokesčių administratoriaus iniciatyva Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymo (Žin., 2002, Nr. 35-1271) nustatytais pagrindais arba buvo pradėta jų išregistravimo procedūra;

3.7. asmuo dėl Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 75 straipsnio 3 dalyje nurodytų priežasčių buvo išregistruotas iš PVM mokėtojų mokesčių administratoriaus iniciatyva;

3.8. teismo sprendimu yra sustabdytas mokesčių administratoriaus priimto sprendimo išregistruoti PVM mokėtoją iš PVM mokėtojų registro vykdymas;

3.9. prašoma įskaityti ir (arba) sugrąžinti PVM skirtumą, susidariusį dėl 0 procentų PVM tarifo taikymo Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 53 straipsnio 1 dalies 1–5 punktuose nurodytam prekių tiekimui;

3.10. prašymą įskaityti (grąžinti) PVM skirtumą pateikia PVM mokėtojas, kurio patiektoms prekėms (suteiktoms paslaugoms) vietoj pritaikytojo 0 procentų PVM tarifo buvo pritaikytas standartinis (ar lengvatinis, jeigu jis nustatytas) PVM tarifas (ar suteiktos paslaugos buvo nepripažintos suteiktomis už šalies teritorijos ribų) dėl nepakankamų įrodymų, kad reikia taikyti 0 procentų PVM tarifą (arba pripažinti paslaugas suteiktomis už šalies teritorijos ribų), o mokesčių administratoriaus papildomai apskaičiuotas PVM dar nėra sumokėtas, išskyrus atvejus, kai dėl to vyksta mokestinis ginčas;

3.11. įskaitomas (grąžinamas) PVM skirtumas daugiausia susidarė dėl prekių ir (arba) paslaugų įsigijimo iš PVM mokėtojų, kurių PVM mokestinis laikotarpis yra kalendorinis pusmetis, o mokestinis laikotarpis, kurį šiems PVM mokėtojams atsirado prievolė apskaičiuoti pardavimo PVM, dar nepasibaigė;

3.12. įskaitomas (grąžinamas) PVM skirtumas susidarė dėl prekių ir (arba) paslaugų, kurių pardavimo sandoriuose (tiesiogiai arba per tarpininkus) dalyvavo PVM mokėtojai:

3.12.1. kurie nepateikė daugiau kaip dviejų mokestinių laikotarpių PVM deklaracijų;

3.12.2. kurių savininkai arba vadovai nevykdo mokesčių administratoriaus nurodymų, kviečiami neatvyksta pas mokesčių administratorių arba nepateikia tikrinti to PVM mokėtojo apskaitos dokumentų;

3.13. taikoma (numatoma taikyti) abipusio susitarimo procedūra, numatyta Lietuvos Respublikos sudarytose ir taikomose dvigubo apmokestinimo išvengimo sutartyse arba 2004 m. gruodžio 8 d. Konvencijoje dėl Čekijos Respublikos, Estijos Respublikos, Kipro Respublikos, Latvijos Respublikos, Lietuvos Respublikos, Vengrijos Respublikos, Maltos Respublikos, Lenkijos Respublikos, Slovėnijos Respublikos ir Slovakijos Respublikos prisijungimo prie Konvencijos dėl dvigubo apmokestinimo išvengimo koreguojant asocijuotų įmonių pelną (Žin., 2006, Nr. 82-3265), ir sprendžiamas klausimas dėl mokestinės nepriemokos priverstinio išieškojimo procedūros nepradėjimo (sustabdymo);

3.14. pateikiamas prašymas (-ai) grąžinti (įskaityti) PVM permoką (skirtumą), susidariusią dėl nekilnojamojo turto įsigijimo, o PVM mokėtojas nėra pradėjęs vykdyti PVM apmokestinamos veiklos;

3.15. asmuo, nepasibaigus mokestiniam laikotarpiui, pateikia prašymą grąžinti gyventojų pajamų mokestį už parduotą turtą ir, išnagrinėjus pateiktus duomenis, nustatoma, kad gyventojas gali vykdyti neregistruotą individualią veiklą ir yra būtina atlikti viso mokestinio laikotarpio mokestinį tyrimą ir (arba) mokestinį patikrinimą;

3.16. asmenys, tiekiantys ar naudojantys akcizais apmokestinamas prekes, kurioms taikomos akcizų lengvatos, šias prekes panaudojo ne pagal paskirtį;

3.17. laidavimo ar garantijos pateikimas numatytas mokesčių įstatymuose, Europos Bendrijos muitų teisės aktuose, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos muitinės įstatymo (Žin., 2004, Nr. 73-2517) 3 straipsnio 1 dalies 1 punkte, ir jų taikymą reglamentuojančiuose teisės aktuose.

_________________

Papildyta priedu:

Nr. 1362, 2007-12-19, Žin., 2007, Nr. 137-5586 (2007-12-28), i. k. 1071100NUTA00001362

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 1362, 2007-12-19, Žin., 2007, Nr. 137-5586 (2007-12-28), i. k. 1071100NUTA00001362

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 28 d. nutarimo Nr. 482 "Dėl Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo 104 straipsnio nuostatų įgyvendinimo" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 1460, 2014-12-23, paskelbta TAR 2014-12-30, i. k. 2014-20922

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 28 d. nutarimo Nr. 482 „Dėl Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo 104 straipsnio nuostatų įgyvendinimo“ pakeitimo