Suvestinė redakcija nuo 2009-09-15 iki 2010-02-28

 

Nutarimas paskelbtas: Žin. 2002, Nr. 60-2470, i. k. 1021100NUTA00000909

 

Nauja redakcija nuo 2007-10-26:

Nr. 1106, 2007-10-17, Žin. 2007, Nr. 110-4508 (2007-10-25), i. k. 1071100NUTA00001106

 

lietuvos respublikos vyriausybė

 

n u t a r i m a s

dėl valstybės tarnautojų kvalifikacinių klasių suteikimo ir valstybės tarnautojų TARNYBINĖS VEIKLOS vertinimo taisyklių bei valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo kriterijų

 

2002 m. birželio 17 d. Nr. 909

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708; 2007, Nr. 69-2723) 22 straipsnio 29 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Patvirtinti pridedamus:

1. Valstybės tarnautojų kvalifikacinių klasių suteikimo ir valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo taisykles;

2. Valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo kriterijus.

 

 

 

MINISTRAS PIRMININKAS                                                             ALGIRDAS BRAZAUSKAS

 

 

 

VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS                                                             JUOZAS BERNATONIS

 

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2002 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 909

(Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2007 m. spalio 17 d.

nutarimo Nr. 1106 redakcija)

 

valstybės tarnautojų kvalifikacinių klasių suteikimo ir valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo tAISYKLĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Valstybės tarnautojų kvalifikacinių klasių suteikimo ir valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo taisyklės (toliau vadinama – šios Taisyklės) reguliuoja įstaigų vadovų (išskyrus įstaigų vadovus, priimamus į pareigas politinio (asmeninio) pasitikėjimo pagrindu), karjeros valstybės tarnautojų ir pakaitinių valstybės tarnautojų, priimtų į karjeros valstybės tarnautojo pareigas (toliau vadinama – valstybės tarnautojai), tarnybinės veiklos kasmetinį ir neeilinį vertinimą ir kvalifikacinių klasių jiems suteikimą.

2. Valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo komisijos (toliau vadinama – vertinimo komisija) sudaromos vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708) (toliau vadinama – Valstybės tarnybos įstatymas) 221 straipsniu.

3. Teisės akte dėl vertinimo komisijos sudarymo nurodomi vertinimo komisijos pirmininkas ir kiti jos nariai, taip pat vertinimo komisijos narys, kuriam pavedama atlikti vertinimo komisijos pirmininko funkcijas, vertinimo komisijos pirmininkui dėl svarbių priežasčių negalint dalyvauti vertinimo komisijos darbe. Vertinimo komisijos sekretoriaus funkcijas atlieka valstybės ar savivaldybės institucijos ar įstaigos (toliau vadinama – įstaiga), kurioje vyksta vertinimo komisijos posėdis, vadovo paskirtas asmuo. Vertinimo komisijos sekretorius nėra vertinimo komisijos narys.

4. Vertinimo komisijos darbe turi dalyvauti visi jos nariai. Kai vertinimo komisijos darbe dėl svarbių priežasčių negali dalyvauti kuris nors jos narys, ši komisija gali dirbti, jeigu jos darbe dalyvauja daugiau kaip pusė vertinimo komisijos narių.

5. Jeigu paaiškėja, kad vertinimo komisijos narys yra valstybės tarnautojo, kurio tarnybinė veikla vertinama, sutuoktinis, artimas giminaitis ar asmuo, susijęs svainystės ryšiais, arba yra kitokių aplinkybių, kurios kelia abejonių dėl vertinimo komisijos nario nešališkumo, vertinimo komisijos narys turi nusišalinti.

6. Įstaigos vadovą į pareigas priimantis asmuo, karjeros valstybės tarnautojo ir pakaitinio valstybės tarnautojo tiesioginis vadovas, o kai valstybės tarnautoją į pareigas priima kolegiali institucija – šios institucijos vadovas (toliau vadinama – tiesioginis vadovas) vertina valstybės tarnautojo tarnybinę veiklą pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau vadinama – Vyriausybė) patvirtintus Valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo kriterijus (toliau vadinama – vertinimo kriterijai), atsižvelgdamas į valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo skalę (šių Taisyklių 1 priedas).

7. Karjeros valstybės tarnautojo, laikinai perkelto į kitas karjeros valstybės tarnautojo ar įstaigos vadovo pareigas, tarnybinė veikla vertinama jam einant pareigas, į kurias jis laikinai perkeltas.

8. Lietuvos nuolatinės atstovybės Europos Sąjungoje Lietuvos Respublikos specialųjį atašė ir jo pavaduotoją paskyręs ministras ar ministro įgaliojimu jį paskyręs įstaigos prie ministerijos vadovas, kitos valstybės institucijos ar įstaigos vadovas, vertindamas šių valstybės tarnautojų tarnybinę veiklą, atsižvelgia į Lietuvos nuolatinės atstovybės Europos Sąjungoje vadovo raštu pateiktą nuomonę dėl šių valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos. Šią nuomonę Lietuvos nuolatinės atstovybės Europos Sąjungoje vadovas Lietuvos Respublikos specialųjį atašė ir jo pavaduotoją paskyrusiam ministrui ar ministro įgaliojimu jį paskyrusiam įstaigos prie ministerijos vadovui, kitos valstybės institucijos ar įstaigos vadovui pateikia ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 1 d. arba ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo pateikti šią nuomonę gavimo dienos.

 

II. VALSTYBĖS TARNAUTOJO tarnybinės veiklos KASMETINIS VERTINIMAS

 

9. Tiesioginis vadovas kasmet, pokalbio su valstybės tarnautoju metu, aptaria valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos rezultatus ir valstybės tarnautojo kvalifikacijos tobulinimo poreikius.

10. Po pokalbio su valstybės tarnautoju tiesioginis vadovas pagal valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos kasmetinio vertinimo išvados formą (šių Taisyklių 2 priedas) surašo valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos vertinimo išvadą (toliau vadinama – išvada), kurioje valstybės tarnautojo tarnybinę veiklą apibūdina pagal kiekvieną iš vertinimo kriterijų, įrašo valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos įvertinimą ir rekomendaciją, kaip tobulinti jo kvalifikaciją. Įvertinęs valstybės tarnautojo tarnybinę veiklą labai gerai, patenkinamai arba nepatenkinamai, tiesioginis vadovas išvadoje pateikia vieną iš Valstybės tarnybos įstatymo 22 straipsnio 9, 10 ar 11 dalyse nurodytų siūlymų.

11. Tiesioginis vadovas valstybės tarnautoją su išvada supažindina pasirašytinai. Valstybės tarnautojui atsisakius išvadoje pasirašyti, kad su šia išvada susipažino, surašomas aktas, kurį pasirašo įstaigos struktūrinio padalinio, atliekančio personalo administravimo funkcijas, vadovas arba personalo administravimo funkcijas atliekantis valstybės tarnautojas ir vienas įstaigos valstybės tarnautojas. Kai išvadoje pasirašyti, kad su šia išvada susipažino, atsisako struktūrinio padalinio, atliekančio personalo administravimo funkcijas, vadovas arba personalo administravimo funkcijas atliekantis valstybės tarnautojas, surašomas aktas, kurį pasirašo du įstaigos valstybės tarnautojai. Kai išvadoje pasirašyti, kad su šia išvada susipažino, atsisako, valstybės tarnautojas, kurį į pareigas priima Vyriausybė, Ministras Pirmininkas ar savivaldybės taryba, surašomas aktas, kurį pasirašo Ministro Pirmininko tarnybos ar savivaldybės administracijos struktūrinio padalinio, atliekančio personalo administravimo funkcijas, vadovas arba personalo administravimo funkcijas atliekantis valstybės tarnautojas ir vienas Vyriausybės kanceliarijos ar savivaldybės administracijos valstybės tarnautojas.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1016, 2009-09-09, Žin., 2009, Nr. 109-4604 (2009-09-11), i. k. 1091100NUTA00001016

 

12. Tiesioginis vadovas išvadą pateikia įstaigos struktūriniam padaliniui arba valstybės tarnautojui, atliekančiam personalo administravimo funkcijas (toliau vadinama – personalo administravimo tarnyba), o kai valstybės tarnautoją, kurio tarnybinė veikla vertinama, į pareigas priima Vyriausybė, Ministras Pirmininkas ar savivaldybės taryba, – Ministro Pirmininko tarnybos ar savivaldybės administracijos personalo administravimo tarnybai ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 15 dienos. Personalo administravimo tarnyba išvados, kurioje valstybės tarnautojo tarnybinė veikla įvertinta labai gerai, patenkinamai arba nepatenkinamai, kopiją pateikia atitinkamai vertinimo komisijai.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1016, 2009-09-09, Žin., 2009, Nr. 109-4604 (2009-09-11), i. k. 1091100NUTA00001016

 

13. Jeigu tiesioginis vadovas valstybės tarnautojo tarnybinę veiklą įvertina gerai, jo teisinė padėtis nesikeičia, ir valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos vertinimas baigiamas, išskyrus šių Taisyklių 14 punkte nustatytą atvejį.

14. Valstybės tarnautojo, kurio tarnybinę veiklą tiesioginis vadovas įvertino gerai, taip pat nėščių ar krūtimi maitinančių moterų valstybės tarnautojų, valstybės tarnautojo, išėjusio vaiko priežiūros atostogų, iki vaikui sueis treji metai, tarnybinė veikla vertinimo komisijoje vertinama tik jo rašytiniu prašymu. Šį prašymą valstybės tarnautojas vertinimo komisijai per personalo administravimo tarnybą gali pateikti per 5 darbo dienas nuo valstybės tarnautojo supažindinimo su išvada dienos. Personalo administravimo tarnyba šio prašymo ir išvados kopijas pateikia atitinkamai vertinimo komisijai.

15. Vertinimo komisija apie gautą išvadą (o kai valstybės tarnautojas prašo, kad jo tarnybinę veiklą vertintų vertinimo komisija, – ir apie gautą rašytinį valstybės tarnautojo prašymą), siūlomą vertinimo komisijos posėdžio datą ir laiką informuoja valstybės tarnautoją į pareigas priimantį asmenį ar įstaigos vadovą į pareigas priimančios kolegialios institucijos vadovą (toliau vadinama – į pareigas priimantis asmuo). Sprendimą dėl vertinimo komisijos posėdžio datos ir laiko priima į pareigas priimantis asmuo.

16. Į pareigas priimantis asmuo apie būsimąjį valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos vertinimą vertinimo komisijoje ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų iki valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos vertinimo pradžios praneša valstybės tarnautojui raštu, o Valstybės tarnybos departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau vadinama – Valstybės tarnybos departamentas) – per Valstybės tarnautojų registrą. Valstybės tarnybos departamentui per Valstybės tarnautojų registrą pateikiami šie duomenys: valstybės tarnautojo, kurio tarnybinė veikla bus vertinama, vardas, pavardė, tikslus pareigų pavadinimas, pareigybė, lygis ir kategorija, tiesioginio vadovo įvertinimas ir jo data, tiesioginio vadovo siūlymas, vertinimo komisijos posėdžio data ir laikas.

17. Vertinimo komisija įvertina valstybės tarnautojo tarnybinę einamųjų metų veiklą ne vėliau kaip iki kitų metų vasario 1 dienos.

18. Valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos vertinimo procedūra vertinimo komisijoje apima:

18.1. valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos nagrinėjimą;

18.2. valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos įvertinimą;

18.3. sprendimo dėl atitinkamo vertinimo komisijos siūlymo priėmimą (išskyrus atvejus, kai vertinimo komisija valstybės tarnautojo tarnybinę veiklą įvertina gerai);

18.4. vertinimo komisijos išvados surašymą.

19. Valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos kasmetinio vertinimo metu nagrinėdama valstybės tarnautojo tarnybinę veiklą, vertinimo komisija vertina valstybės tarnautojo gebėjimus atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas ir jo kvalifikaciją, o įstaigos vadovo – ir gebėjimus įgyvendinti jo vadovaujamos įstaigos strateginius tikslus.

20. Valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos nagrinėjimas susideda iš pokalbio su valstybės tarnautoju ir išvados nagrinėjimo. Jeigu valstybės tarnautojas, kurio tarnybinė veikla vertinama, dėl svarbių priežasčių negali dalyvauti vertinimo komisijos posėdyje, posėdis atidedamas iki to laiko, kol išnyks priežastys, dėl kurių valstybės tarnautojas negali dalyvauti vertinimo komisijos posėdyje. Šiuo atveju valstybės tarnautojo rašytiniu prašymu jo tarnybinė veikla gali būti vertinama vertinimo komisijos posėdyje jam nedalyvaujant, pagal jai pateiktą išvadą, išskyrus atvejį, kai valstybės tarnautojo tarnybinė veikla tiesioginio vadovo yra įvertinta patenkinamai arba nepatenkinamai. Šiame punkte nurodytu atveju atidėjus vertinimo komisijos posėdį, šių Taisyklių 17 punkte nustatytas terminas netaikomas.

21. Vertinimo komisija turi teisę pakviesti dalyvauti komisijos posėdyje tiesioginį vadovą, kai nagrinėjama jam pavaldaus valstybės tarnautojo tarnybinė veikla. Šiuo atveju vertinimo komisijos nariai tiesioginiam vadovui gali pasiūlyti išsamiau apibūdinti tam tikrus valstybės tarnautojo gebėjimus, būtinus valstybės tarnautojo pareigybės aprašyme nustatytoms funkcijoms atlikti, taip pat pateikti jam kitų klausimų, susijusių su valstybės tarnautojo, kurio tarnybinė veikla vertinama, kvalifikacija ir tarnybinės veiklos rezultatais.

22. Pasibaigus valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos nagrinėjimui, vertinimo komisijos nariai aptaria būsimąjį valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos įvertinimą.

23. Pasibaigus valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos įvertinimo aptarimui, balsuojama dėl valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos įvertinimo. Vertinimo komisijos posėdyje dalyvavusių vertinimo komisijos narių balsams pasiskirsčius po lygiai, balsavimo rezultatus lemia vertinimo komisijos pirmininko balsas.

24. Valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos kasmetinio vertinimo metu įvertinusi valstybės tarnautojo tarnybinę veiklą labai gerai, patenkinamai ar nepatenkinamai, vertinimo komisija priima sprendimą dėl vieno iš Valstybės tarnybos įstatymo 22 straipsnio 14, 15, 17, 18, 19 ar 20 dalyse nurodytų siūlymų į pareigas priimančiam asmeniui pateikimo. Vertinimo komisija, įvertinusi valstybės tarnautojo tarnybinę veiklą gerai, į pareigas priimančiam asmeniui siūlymų neteikia.

25. Valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos kasmetinio vertinimo metu vertinimo komisijai įvertinus valstybės tarnautojo tarnybinę veiklą, surašoma vertinimo komisijos išvada (šių Taisyklių 3 priedas). Valstybės tarnautojas su vertinimo komisijos išvada supažindinamas pasirašytinai. Valstybės tarnautojui atsisakius vertinimo komisijos išvadoje pasirašyti, kad su šia išvada susipažino, surašomas aktas šių Taisyklių 11 punkte nustatyta tvarka.

26. Vertinimo komisijos išvadoje gali būti pateikta vertinimo komisijos nario, nesutinkančio su vertinimo komisijos įvertinimu ir (ar) siūlymu, atskiroji motyvuota nuomonė.

 

III. VALSTYBĖS TARNAUTOJO TARNYBINĖS VEIKLOS NEEILINIS VERTINIMAS

 

27. Iškilus abejonių dėl pakankamos įstaigos vadovo, karjeros valstybės tarnautojo ar pakaitinio valstybės tarnautojo kvalifikacijos arba gebėjimų atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas, o įstaigos vadovo – ir gebėjimų įgyvendinti jo vadovaujamos įstaigos strateginius tikslus, taip pat esant pagrindui suteikti valstybės tarnautojui kvalifikacinę klasę arba esant karjeros valstybės tarnautojo prašymui perkelti jį į konkrečias aukštesnes karjeros valstybės tarnautojo pareigas, tiesioginis vadovas pokalbio su valstybės tarnautoju metu aptaria valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos rezultatus.

28. Po pokalbio su valstybės tarnautoju tiesioginis vadovas, manydamas esant tikslinga atlikti valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos neeilinį vertinimą vertinimo komisijoje, pagal valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos neeilinio vertinimo išvados formą (šių Taisyklių 4 priedas) surašo išvadą. Jeigu yra karjeros valstybės tarnautojo rašytinis prašymas perkelti jį į konkrečias aukštesnes karjeros valstybės tarnautojo pareigas, išvadą surašyti būtina. Išvadoje tiesioginis vadovas atitinkamai pateikia motyvuotą siūlymą: suteikti ar panaikinti valstybės tarnautojui kvalifikacinę klasę; pasiūlyti tobulinti valstybės tarnautojo kvalifikaciją; atleisti pakaitinį valstybės tarnautoją iš pareigų; perkelti karjeros valstybės tarnautoją į žemesnes karjeros valstybės tarnautojo pareigas ar perkelti jį į konkrečias aukštesnes karjeros valstybės tarnautojo pareigas, į kurias jis prašo būti perkeltas; perkelti jį į konkrečias aukštesnes karjeros valstybės tarnautojo pareigas, į kurias jis prašo būti perkeltas, ir suteikti jam atitinkamą kvalifikacinę klasę.

29. Tiesioginis vadovas valstybės tarnautoją su išvada supažindina pasirašytinai. Valstybės tarnautojui atsisakius išvadoje pasirašyti, kad su šia išvada susipažino, surašomas aktas šių Taisyklių 11 punkte nustatyta tvarka.

30. Tiesioginis vadovas išvadą ir karjeros valstybės tarnautojo rašytinį prašymą perkelti jį į konkrečias aukštesnes karjeros valstybės tarnautojo pareigas (jeigu toks prašymas yra gautas) per personalo administravimo tarnybą pateikia į pareigas priimančiam asmeniui, kuris priima sprendimą dėl valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos neeilinio vertinimo. Tuo atveju, kai tiesioginis vadovas kartu yra ir į pareigas priimantis asmuo, jis išvadą personalo administravimo tarnybai pateikia su sprendimu atlikti valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos neeilinį vertinimą.

31. Jeigu yra į pareigas priimančio asmens sprendimas atlikti valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos neeilinį vertinimą, šio sprendimo, išvados ir karjeros valstybės tarnautojo prašymo perkelti jį į konkrečias aukštesnes karjeros valstybės tarnautojo pareigas (jeigu toks prašymas gautas) kopijas personalo administravimo tarnyba pateikia atitinkamai vertinimo komisijai.

32. Vertinimo komisija, gavusi šių Taisyklių 31 punkte nurodytus dokumentus, į pareigas priimančiam asmeniui pasiūlo vertinimo komisijos posėdžio datą ir laiką. Sprendimą dėl vertinimo komisijos posėdžio datos ir laiko priima į pareigas priimantis asmuo.

33. Į pareigas priimantis asmuo apie būsimąjį valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos vertinimą vertinimo komisijoje ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų iki valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos vertinimo pradžios praneša valstybės tarnautojui raštu, o Valstybės tarnybos departamentui – per Valstybės tarnautojų registrą. Valstybės tarnybos departamentui per Valstybės tarnautojų registrą pateikiami šie duomenys: valstybės tarnautojo, kurio tarnybinė veikla bus vertinama, vardas, pavardė, tikslus pareigų pavadinimas, pareigybė, lygis ir kategorija, tiesioginio vadovo motyvuotas siūlymas ir jo data, vertinimo komisijos posėdžio data ir laikas.

34. Valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos vertinimo procedūra vertinimo komisijoje apima:

34.1. valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos nagrinėjimą;

34.2. sprendimo dėl atitinkamo vertinimo komisijos siūlymo priėmimą;

34.3. vertinimo komisijos išvados surašymą.

35. Valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos neeilinio vertinimo metu nagrinėdama valstybės tarnautojo tarnybinę veiklą, vertinimo komisija vertina:

35.1. valstybės tarnautojo gebėjimus atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas ir jo kvalifikaciją, o įstaigos vadovo – ir gebėjimus įgyvendinti jo vadovaujamos įstaigos strateginius tikslus, jeigu yra iškilę abejonių dėl pakankamos įstaigos vadovo ar karjeros valstybės tarnautojo kvalifikacijos ir gebėjimų atlikti valstybės tarnautojo pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas, o įstaigos vadovo – ir gebėjimų įgyvendinti jo vadovaujamos įstaigos strateginius tikslus, arba yra pakaitinio valstybės tarnautojo tiesioginio vadovo rašytinis motyvuotas siūlymas atleisti pakaitinį valstybės tarnautoją iš pareigų;

35.2. ar pakankama valstybės tarnautojo kvalifikacija siūlomai kvalifikacinei klasei, jeigu yra tiesioginio vadovo rašytinis motyvuotas siūlymas suteikti valstybės tarnautojui kvalifikacinę klasę;

35.3. ar karjeros valstybės tarnautojas atitinka specialiuosius reikalavimus, keliamus einančiajam pareigas, į kurias jis prašo būti perkeltas, ar gebės atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas, jeigu yra karjeros valstybės tarnautojo prašymas perkelti jį į konkrečias aukštesnes karjeros valstybės tarnautojo pareigas.

36. Valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos nagrinėjimas susideda iš pokalbio su valstybės tarnautoju ir išvados nagrinėjimo. Jeigu valstybės tarnautojas, kurio tarnybinė veikla vertinama, dėl svarbių priežasčių negali dalyvauti vertinimo komisijos posėdyje, posėdis atidedamas iki to laiko, kol išnyks priežastys, dėl kurių valstybės tarnautojas negali dalyvauti vertinimo komisijos posėdyje. Šiuo atveju valstybės tarnautojo rašytiniu prašymu jo tarnybinė veikla gali būti vertinama vertinimo komisijos posėdyje jam nedalyvaujant, pagal jai pateiktą išvadą, išskyrus Valstybės tarnybos įstatymo 22 straipsnio 21 dalies 1 punkte, 22 dalies 1 punkte ir 23 dalies 2 punkte nurodytus atvejus.

37. Tiesioginis vadovas šių Taisyklių 21 punkte nustatyta tvarka gali dalyvauti vertinimo komisijos posėdyje, kai nagrinėjama jam pavaldaus valstybės tarnautojo tarnybinė veikla.

38. Pasibaigus valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos nagrinėjimui, vertinimo komisijos nariai aptaria tiesioginio vadovo motyvuoto siūlymo pagrįstumą.

39. Pasibaigus tiesioginio vadovo motyvuoto siūlymo pagrįstumo aptarimui, balsuojama dėl siūlymo į pareigas priimančiam asmeniui pritarti arba nepritarti tiesioginio vadovo motyvuotam siūlymui. Vertinimo komisijos posėdyje dalyvavusių vertinimo komisijos narių balsams pasiskirsčius po lygiai, balsavimo rezultatus lemia vertinimo komisijos pirmininko balsas.

40. Priėmus sprendimą dėl atitinkamo vertinimo komisijos siūlymo, surašoma vertinimo komisijos išvada (šių Taisyklių 5 priedas). Valstybės tarnautojas supažindinamas su vertinimo komisijos išvada pasirašytinai. Valstybės tarnautojui atsisakius vertinimo komisijos išvadoje pasirašyti, kad su šia išvada susipažino, surašomas aktas šių Taisyklių 11 punkte nustatyta tvarka.

41. Vertinimo komisijos išvadoje gali būti pateikta vertinimo komisijos nario, nesutinkančio su vertinimo komisijos siūlymu, atskiroji motyvuota nuomonė.

 

IV. VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ KVALIFIKACINĖS KLASĖS SUTEIKIMAS

 

42. Vertinimo komisija, siūlydama į pareigas priimančiam asmeniui suteikti valstybės tarnautojui kvalifikacinę klasę, turi nurodyti, kuri kvalifikacinė klasė siūloma: trečia, antra ar pirma.

43. Asmeniui, laimėjusiam konkursą valstybės tarnautojo pareigoms, Konkursų į valstybės tarnautojo pareigas organizavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 24 d. nutarimu Nr. 966 (Žin., 2002, Nr. 65-2654; 2006, Nr. 73-2784), nustatyta tvarka sudarytos pretendentų į valstybės tarnautojo pareigas konkurso komisijos (toliau vadinama – konkurso komisija), įvertinusios šio asmens kvalifikaciją, siūlymu gali būti suteikiama trečia kvalifikacinė klasė.

44. Valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka priimant asmenį be konkurso į laisvas įstaigos vadovo ar karjeros valstybės tarnautojo pareigas, į pareigas priimančio asmens sprendimu atitinkamai vertinimo komisijai gali būti pavedama pokalbio su šiuo asmeniu metu įvertinti jo kvalifikaciją trečiai kvalifikacinei klasei suteikti.

45. Jeigu šių Taisyklių 44 punkte nurodytų asmenų, pretenduojančių į tas pačias įstaigos vadovo ar karjeros valstybės tarnautojo pareigas, yra du ir daugiau, konkurso komisijos siūlymu asmeniui, kurį ši komisija pripažino tinkamiausiu eiti pasiūlytąsias pareigas, gali būti suteikiama trečia kvalifikacinė klasė.

46. Šių Taisyklių 43 ir 45 punktuose nurodytais atvejais konkurso komisija, o 44 punkte nurodytu atveju – vertinimo komisija siūlo suteikti valstybės tarnautojui trečią kvalifikacinę klasę, jeigu dėl tokio pasiūlymo balsavo posėdyje dalyvavusių šių komisijų narių dauguma. Šių komisijų narių balsams pasiskirsčius po lygiai, balsavimo rezultatus lemia atitinkamos komisijos pirmininko balsas.

47. Jeigu vadovaujantis Valstybės tarnybos įstatymo 26 straipsnio 2 dalimi papildžius valstybės tarnautojo pareigybės aprašymą pagal Valstybės tarnautojų pareigybių aprašymo ir vertinimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gegužės 20 d. nutarimu Nr. 685 (Žin., 2002, Nr. 51-1953; 2007, Nr. 50-1922), nustatoma aukštesnė šios pareigybės kategorija ir valstybės tarnautojo sutikimu jis toliau eina šias pareigas, iki pareigybės kategorijos pakeitimo valstybės tarnautojo turėta kvalifikacinė klasė išlieka.

48. Valstybės tarnautojui paliekama iki perkėlimo arba paskyrimo į kitas valstybės tarnautojo pareigas suteikta kvalifikacinė klasė ar iki valstybės tarnautojo pareigybės kategorijos pakeitimo turėta kvalifikacinė klasė, kai:

48.1. valstybės tarnautojas perkeliamas į kitas tos pačios ar žemesnės kategorijos valstybės tarnautojo pareigas pagal Valstybės tarnybos įstatymo 18 straipsnio 3 dalį ar 19 straipsnio 1 dalį arba į kitas valstybės tarnautojo pareigas pagal Valstybės tarnybos įstatymo 20 straipsnio 1, 2 ar 4 dalį;

48.2. valstybės tarnautojas paskiriamas į kitas karjeros valstybės tarnautojo pareigas pagal Valstybės tarnybos įstatymo 43 straipsnio 1 dalį;

48.3. dėl Lietuvos Respublikos Seimo, Seimo kanceliarijos ir Seimui atskaitingų institucijų, Respublikos Prezidento institucijos ir Respublikos Prezidentui atskaitingų institucijų, Nacionalinės teismų administracijos, teismų, prokuratūros, savivaldybių institucijų ir įstaigų sąrašo pagal grupes, į kurias atsižvelgiant nustatomos valstybės tarnautojų suvienodintų pareigybių kategorijos, patvirtinto Lietuvos Respublikos Seimo 2008 m. balandžio 24 d. nutarimu Nr. X-1511 (Žin., 2008, Nr. 50-1853), ministerijų, Ministro Pirmininko tarnybos, Vyriausybės įstaigų ir įstaigų prie ministerijų, kitų valstybės institucijų ir įstaigų sąrašo pagal grupes, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. balandžio 24 d. nutarimu Nr. 358 (Žin., 2008, Nr. 49-1812), ar valstybės tarnautojų suvienodintų pareigybių kategorijų, nustatytų Valstybės tarnybos įstatymo 3 priede, pakeitimo nustatoma kita valstybės tarnautojo pareigybės kategorija.

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1016, 2009-09-09, Žin., 2009, Nr. 109-4604 (2009-09-11), i. k. 1091100NUTA00001016

 

Punkto pakeitimai:

Nr. 861, 2008-09-03, Žin., 2008, Nr. 105-4020 (2008-09-12), i. k. 1081100NUTA00000861

 

49. Valstybės tarnautojui, grąžintam į pareigas, iš kurių jis buvo laikinai perkeltas, paliekama kvalifikacinė klasė, suteikta jį įvertinus laikino perkėlimo į kitas valstybės tarnautojo pareigas metu, jeigu valstybės tarnautojas grąžintas į tos pačios kategorijos pareigas, kaip ir eitosios laikino perkėlimo į kitas valstybės tarnautojo pareigas metu, ar žemesnės kategorijos pareigas.

50. Valstybės tarnautojui, grąžintam į pareigas, iš kurių jis buvo laikinai perkeltas, paliekama aukštesnė kvalifikacinė klasė, jeigu valstybės tarnautojo iki laikino perkėlimo į kitas valstybės tarnautojo pareigas turėta kvalifikacinė klasė ir laikinai einant kitas valstybės tarnautojo pareigas jam suteikta kvalifikacinė klasė skiriasi ir jeigu valstybės tarnautojas grąžintas į tos pačios kategorijos pareigas, kaip ir eitosios laikino perkėlimo metu, ar žemesnės kategorijos pareigas.

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

51. Vertinimo komisijos posėdis protokoluojamas. Vertinimo komisijos posėdžio protokole pažymima, kaip balsavo kiekvienas vertinimo komisijos narys.

52. Pasibaigus konkurso komisijos balsavimui dėl kvalifikacinės klasės suteikimo valstybės tarnautojui, pretendentų į valstybės tarnautojo pareigas konkurso protokole pažymima, kaip balsavo kiekvienas konkurso komisijos narys.

53. Valstybės tarnybos departamento direktoriaus sudarytos vertinimo komisijos posėdžio protokolo kopija per 30 kalendorinių dienų po vertinimo komisijos posėdžio pateikiama Valstybės tarnybos departamentui.

54. Į pareigas priimantis asmuo ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo vertinimo komisijos posėdžio priima sprendimą dėl šios komisijos siūlymo įgyvendinimo. Tuo atveju, kai valstybės tarnautoją į pareigas priima kolegiali valstybės ar savivaldybės institucija, sprendimas dėl vertinimo komisijos siūlymo įgyvendinimo priimamas artimiausiame jos posėdyje.

55. Į pareigas priimantis asmuo, šių Taisyklių 54 punkte nustatyta tvarka priėmęs motyvuotą sprendimą neįgyvendinti vertinimo komisijos siūlymo, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo tai nurodo vertinimo komisijos išvadoje. Tuo atveju, kai šių Taisyklių 54 punkte nustatyta tvarka motyvuotą sprendimą neįgyvendinti vertinimo komisijos siūlymo priima kolegiali valstybės ar savivaldybės institucija, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo įsigaliojimo tai vertinimo komisijos išvadoje nurodo šios institucijos vadovas.

56. Kai karjeros valstybės tarnautojo, laikinai perkelto į kitas valstybės tarnautojo pareigas, tarnybinę veiklą įvertinusi vertinimo komisija siūlo perkelti šį karjeros valstybės tarnautoją į aukštesnes karjeros valstybės tarnautojo pareigas, sprendimą dėl vertinimo komisijos siūlymo įgyvendinimo į pareigas priimantis asmuo priima ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo valstybės tarnautojo grąžinimo į pareigas, iš kurių jis buvo laikinai perkeltas.

57. Šių Taisyklių 10 punkte nurodyta išvada, valstybės tarnautojo rašytinis prašymas, kad jo tarnybinę veiklą vertintų vertinimo komisija, vertinimo komisijos išvada, į pareigas priimančio asmens sprendimo dėl valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos neeilinio vertinimo kopija ir į pareigas priimančio asmens sprendimo dėl vertinimo komisijos siūlymo įgyvendinimo kopija saugomi valstybės tarnautojo asmens byloje.

58. Duomenys apie vertinimo komisijos (jeigu valstybės tarnautojo tarnybinę veiklą vertino ši komisija) įvertinimą ir/ar siūlymą, į pareigas priimančio asmens sprendimą dėl vertinimo komisijos siūlymo įgyvendinimo pateikiami Valstybės tarnautojų registrui Valstybės tarnautojų registro nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. rugpjūčio 10 d. nutarimu Nr. 1255 (Žin., 2002, Nr. 80-3440; 2007, Nr. 8-326), nustatyta tvarka.

 

______________

 

Valstybės tarnautojų kvalifikacinių

klasių suteikimo ir valstybės tarnautojų

tarnybinės veiklos vertinimo taisyklių

1 priedas

(Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2007 m. spalio 17 d. nutarimo Nr. 1106

redakcija)

 

valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos Vertinimo skalė

 

Vertinimo skalės rodiklis

Rekomenduojamas vertinimo rodiklio turinys

Labai gerai

rodomi puikūs profesiniai įgūdžiai, aukšta kvalifikacija, laiku vykdomos užduotys ir nepriekaištingai atliekamos funkcijos

Gerai

rodomi geri profesiniai įgūdžiai, pakankama kvalifikacija, laiku vykdomos užduotys ir tinkamai atliekamos funkcijos

Patenkinamai

pastebimi profesinių įgūdžių trūkumai, nepakankama kvalifikacija, užduotys dažnai įvykdomos ne laiku ir/arba nepakankamai gerai atliekamos funkcijos

Nepatenkinamai

akivaizdžiai trūksta profesinių įgūdžių, žema kvalifikacija, užduotys dažniausiai įvykdomos ne laiku ir/arba nepatenkinamai atliekamos funkcijos

______________

Priedo pakeitimai:

Nr. 358, 2005-04-04, Žin., 2005, Nr. 45-1441 (2005-04-07), i. k. 1051100NUTA00000358

 

 

Valstybės tarnautojų kvalifikacinių

klasių suteikimo ir valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo taisyklių

2 priedas

(Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2007 m. spalio 17 d. nutarimo Nr. 1106 redakcija)

 

(Valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos kasmetinio vertinimo išvados forma)

 

________________________________________________________________________________

(valstybės ar savivaldybės institucijos ar įstaigos ir jos struktūrinio padalinio pavadinimas)

 

VALSTYBĖS TARNAUTOJO ____________________________________________________

                                                                                                                               (vardas ir pavardė)

 

TARNYBINĖS VEIKLOS kasmetinio VERTINIMO IŠVADA

 

_____________ Nr. _____

(data)

_____________________

(sudarymo vieta)

 

I. BENDRIEJI DUOMENYS

 

Pareigybė –

Valstybės tarnautojo pareigos –

Paskyrimo į pareigas įstaigoje data –

Pareigybės lygis –

Pareigybės kategorija –

Kvalifikacinė klasė –

Vertinimo laikotarpis –

 

II. TARNYBINĖS VEIKLOS apibūdinimas

 

Vertinimo kriterijus

Tarnybinės veiklos apibūdinimas

1.

 

2.

 

3.

 

 

III. TIESIOGINIO VADOVO ĮVERTINIMAS

 

Valstybės tarnautojo ____________________________________________  tarnybinė veikla

(vardas ir pavardė)

įvertinama _______________________________________________________________________

                                                 (labai gerai/gerai/patenkinamai/nepatenkinamai – įrašyti reikiamus žodžius)

 

IV. TIESIOGINIO VADOVO SIŪLYMAS

 

Siūlau ________________________________________________________________

                                   (vienas iš Valstybės tarnybos įstatymo 22 straipsnio 9, 10 ar 11 dalyse nurodytų siūlymų)

 

V. REKOMENDACIJOS, kaip tobulinti KVALIFIKACIJą

 

Rekomenduoju _____________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 

(Tiesioginio vadovo pareigų pavadinimas)                                    (Parašas)                                                  (Vardas ir pavardė)

 

 

Susipažinau

(Valstybės tarnautojo parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)

______________

 

Valstybės tarnautojų kvalifikacinių klasių suteikimo ir valstybės tarnautojų

tarnybinės veiklos vertinimo taisyklių

3 priedas

(Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2007 m. spalio 17 d. nutarimo Nr. 1106 redakcija)

 

(Vertinimo komisijos išvados forma)

 

________________________________________________________________________________

(valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo komisijos pavadinimas)

 

VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ TARNYBINĖS VEIKLOS VERTINIMO KOMISIJOS IŠVADA

 

____________ Nr._______

(data)

_________________

(sudarymo vieta)

 

Valstybės tarnautojo vardas ir pavardė ___________________________________________

Valstybės tarnautojo pareigos __________________________________________________

                                                                                                                    (nurodomas įstaigos pavadinimas,

________________________________________________________________________________

struktūrinio padalinio pavadinimas, pareigybė)

 

Vertinimo komisijos įvertinimas ________________________________________________

Vertinimo komisijos siūlymas __________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Vertinimo komisijos pirmininkas                      (Parašas)                                              (Vardas ir pavardė)

Vertinimo komisijos nariai:                              (Parašai)                                              (Vardai ir pavardės)

 

Vertinimo komisijos nario atskiroji nuomonė ______________________________________

________________________________________________________________________________

 

__________________________________________                                          _________________

                    (vertinimo komisijos nario pareigų                                        (parašas)                                  (vardas ir pavardė)

                                    pavadinimas)

 

Susipažinau

(Valstybės tarnautojo parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)

 

________________________________________________________________________________

(valstybės tarnautoją į pareigas priimančio asmens žyma, nusprendus neįgyvendinti vertinimo komisijos siūlymo)

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)

 

Susipažinau

(Valstybės tarnautojo parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)

______________

 

Valstybės tarnautojų kvalifikacinių klasių suteikimo ir valstybės tarnautojų

tarnybinės veiklos vertinimo taisyklių

4 priedas

(Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2007 m. spalio 17 d. nutarimo Nr. 1106 redakcija)

 

(Valstybės tarnautojo tarnybinės veiklos neeilinio vertinimo išvados forma)

 

________________________________________________________________________________

(valstybės ar savivaldybės institucijos ar įstaigos ir jos struktūrinio padalinio pavadinimas)

 

VALSTYBĖS TARNAUTOJO ____________________________________________________

                                                                                                                              (vardas ir pavardė)

 

TARNYBINĖS VEIKLOS neeilinio VERTINIMO IŠVADA

 

_____________ Nr. _____

(data)

_____________________

(sudarymo vieta)

 

I. BENDRIEJI DUOMENYS

Pareigybė –

Valstybės tarnautojo pareigos –

Paskyrimo į pareigas įstaigoje data –

Pareigybės lygis –

Pareigybės kategorija –

Kvalifikacinė klasė –

Vertinimo laikotarpis –

 

II. TARNYBINĖS VEIKLOS apibūdinimas

 

Vertinimo kriterijus

Tarnybinės veiklos apibūdinimas

1.

 

2.

 

 

3.

 

 

 

III. TIESIOGINIO VADOVO MOTYVUOTAS SIŪLYMAS

 

Siūlau _____________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 

(Tiesioginio vadovo pareigų pavadinimas)                                        (Parašas)                                             (Vardas ir pavardė)

 

Susipažinau

(Valstybės tarnautojo parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)

______________

 

Valstybės tarnautojų kvalifikacinių klasių suteikimo ir valstybės tarnautojų

tarnybinės veiklos vertinimo taisyklių

5 priedas

(Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2007 m. spalio 17 d. nutarimo Nr. 1106 redakcija)

 

(Vertinimo komisijos išvados forma)

 

________________________________________________________________________________

(valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo komisijos pavadinimas)

 

VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ TARNYBINĖS VEIKLOS VERTINIMO KOMISIJOS IŠVADA

 

______________ Nr._______

(data)

_________________

(sudarymo vieta)

 

Valstybės tarnautojo vardas ir pavardė ___________________________________________

Valstybės tarnautojo pareigos __________________________________________________

                                                                                                                        (nurodomas įstaigos pavadinimas,

________________________________________________________________________________

struktūrinio padalinio pavadinimas, pareigybė)

Vertinimo komisijos siūlymas __________________________________________________

                                                                                           (pritarti arba nepritarti tiesioginio vadovo motyvuotam siūlymui;

________________________________________________________________________________

nusprendus nepritarti tiesioginio vadovo motyvuotam siūlymui, pateikiami argumentai)

 

Vertinimo komisijos pirmininkas                      (Parašas)                                                                   (Vardas ir pavardė)

Vertinimo komisijos nariai:                               (Parašai)                                                                         (Vardai ir pavardės)

 

Vertinimo komisijos nario atskiroji nuomonė ______________________________________

________________________________________________________________________________

 

________________________________              ____________                              ________________

               (vertinimo komisijos nario pareigų                                   (parašas)                                                 (vardas ir pavardė)

                        pavadinimas)

 

Susipažinau

(Valstybės tarnautojo parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)

________________________________________________________________________________

(valstybės tarnautoją į pareigas priimančio asmens žyma, nusprendus neįgyvendinti vertinimo komisijos siūlymo)

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)

 

Susipažinau

(Valstybės tarnautojo parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)

______________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2002 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 909

(Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2007 m. spalio 17 d. nutarimo Nr. 1106 redakcija)

 

valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo kriterijai

 

I. Įstaigos vadovų tarnybinės veiklos vertinimo kriterijai

 

Eil. Nr.

Kriterijaus pavadinimas

Rekomenduojamas turinys

1.

Įstaigos strateginių tikslų įgyvendinimas

įstaigos vizijos, misijos, tikslų ir uždavinių bei vertybių suvokimas, prioritetų nustatymas;

įstaigos strateginio veiklos plano rengimo ir įgyvendinimo organizavimas ir koordinavimas;

informacijos, susijusios su įstaigos veikla, valdymas (jos rinkimas, apdorojimas ir analizė, išvadų darymas, problemos sprendimo būdo parinkimas, sisteminis problemų ir procesų įstaigoje vertinimas);

kontrolės ir atskaitomybės įstaigoje užtikrinimas

2.

Vadovavimas

personalo valdymas;

finansinių išteklių valdymas;

materialinių išteklių valdymas;

technologijų valdymas

3.

Lyderiavimas

efektyvaus bendravimo ir bendradarbiavimo įstaigoje užtikrinimas, tarpinstitucinio bendradarbiavimo skatinimas;

orientavimasis į rezultatus, įtaka pavaldinių elgesiui ir mąstymui;

procesų ir pokyčių valdymas (procesų nustatymas, valdymas ir tobulinimas, optimizavimas ir įvertinimas, naujovių diegimas, pokyčių planavimas ir įgyvendinimas, rizikos analizavimas);

atstovavimas įstaigai

 

II. Karjeros valstybės tarnautojų ir pakaitinių valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo kriterijai

 

Eil. Nr.

Kriterijaus pavadinimas

Rekomenduojamas turinys

1.

Produktyvumas

pasiekti veiklos rezultatai ir jų atitiktis struktūrinio padalinio ar įstaigos nustatytiems tikslams;

įvairaus apibrėžtumo, kompleksiškumo ir sudėtingumo užduočių vykdymas;

informacijos valdymas (jos rinkimas, apdorojimas ir analizė, išvadų darymas, problemos sprendimo būdo parinkimas);

darbo planavimas ir organizavimas, efektyvus darbo laiko paskirstymas;

bendravimas ir bendradarbiavimas (darbas komandoje, tarnybinė pagalba, požiūris į interesantus)

2.

Kompetencija

turimų žinių ir įgūdžių panaudojimas siekiant rezultatų;

kvalifikacijos tobulinimas;

valstybės tarnautojui suteiktų teisių įgyvendinimas ir valstybės tarnautojo pareigybei priskirtų funkcijų atlikimas;

anglų ir prancūzų (ar vokiečių) kalbų geras mokėjimas ir gebėjimas atstovauti Lietuvai Europos Sąjungoje (taikoma valstybės tarnautojams, atstovaujantiems Lietuvai Europos Sąjungoje); asmeninė motyvacija (iniciatyvumas, kūrybiškumas, naujovių siekimas, polinkis plėsti žinias, profesinis aktyvumas)

3.

Veiklos kokybė

tinkamai ir laiku atliktos užduotys;

veiklos rezultatai, atsižvelgiant į darbo kiekybės ir kokybės santykį;

asmeninių tikslų (veiklos rezultatų, karjeros, naujovių siekimo, individualių ugdymosi tikslų) ir planų suderinimas su įstaigos tikslais bei planais ir jų įgyvendinimas;

savo veiklos analizė;

atsakingumas už darbo rezultatus

______________

 

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 195, 2003-02-07, Žin., 2003, Nr. 15-612 (2003-02-12), i. k. 1031100NUTA00000195

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimo Nr. 909 "Dėl Valstybės tarnautojų kvalifikacinių klasių suteikimo ir valstybės tarnautojų vertinimo tvarkos bei valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo kriterijų" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 358, 2005-04-04, Žin., 2005, Nr. 45-1441 (2005-04-07), i. k. 1051100NUTA00000358

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimo Nr. 909 "Dėl Valstybės tarnautojų kvalifikacinių klasių suteikimo ir valstybės tarnautojų vertinimo tvarkos bei Valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo kriterijų" pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 794, 2006-08-25, Žin., 2006, Nr. 92-3610 (2006-08-29), i. k. 1061100NUTA00000794

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimo Nr. 909 "Dėl Valstybės tarnautojų kvalifikacinių klasių suteikimo ir valstybės tarnautojų vertinimo taisyklių bei Valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo kriterijų" pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 1106, 2007-10-17, Žin., 2007, Nr. 110-4508 (2007-10-25), i. k. 1071100NUTA00001106

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimo Nr. 909 "Dėl Valstybės tarnautojų kvalifikacinių klasių suteikimo ir valstybės tarnautojų vertinimo taisyklių bei Valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo kriterijų" pakeitimo

 

5.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 861, 2008-09-03, Žin., 2008, Nr. 105-4020 (2008-09-12), i. k. 1081100NUTA00000861

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimo Nr. 909 "Dėl Valstybės tarnautojų kvalifikacinių klasių suteikimo ir valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo taisyklių bei Valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo kriterijų" pakeitimo

 

6.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 1016, 2009-09-09, Žin., 2009, Nr. 109-4604 (2009-09-11), i. k. 1091100NUTA00001016

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimo Nr. 909 "Dėl Valstybės tarnautojų kvalifikacinių klasių suteikimo ir valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo taisyklių bei valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo kriterijų" pakeitimo