Suvestinė redakcija nuo 2019-06-01 iki 2019-12-07

 

Nutarimas paskelbtas: Žin. 2010, Nr. 59-2892, i. k. 1101100NUTA00000553

 

Nauja redakcija nuo 2016-12-06:

Nr. 1197, 2016-11-30, paskelbta TAR 2016-12-05, i. k. 2016-28208

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybė

 

NUTARIMAS

Dėl GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO RINKOS REGULIUOTOJO GAUTŲ SKUNDŲ NAGRINĖJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2010 m. gegužės 19 d. Nr. 553

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos geležinkelių transporto kodekso 71 straipsnio 1 dalies 1 punktu, įgyvendindama 2012 m. lapkričio 21 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2012/34/ES, kuria sukuriama bendra Europos geležinkelių erdvė (OL 2012 L 343, p. 32), ir atsižvelgdama į 2010 m. rugsėjo 22 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 913/2010 dėl konkurencingo krovinių vežimo Europos geležinkeliais tinklo (OL 2010 L 276, p. 22) ir 2015 m. birželio 12 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentą (ES) 2015/909 dėl išlaidų, kurios tiesiogiai patiriamos dėl traukinių eksploatavimo, apskaičiavimo tvarkos (OL 2015 L 148, p. 17), Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Patvirtinti Geležinkelių transporto rinkos reguliuotojo gautų skundų nagrinėjimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

MINISTRAS PIRMININKAS                                                              ANDRIUS KUBILIUS

 

 

 

SUSISIEKIMO MINISTRAS                                                                ELIGIJUS MASIULIS

 

 

 

PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2010 m. gegužės 19 d. nutarimu Nr. 553
(Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2016 m. lapkričio 30 d. nutarimo Nr. 1197
redakcija)

 

 

 

GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO RINKOS REGULIUOTOJO GAUTŲ SKUNDŲ NAGRINĖJIMO TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

Bendrosios nuostatos

 

1. Geležinkelių transporto rinkos reguliuotojo gautų skundų nagrinėjimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja geležinkelių transporto rinkos reguliuotojo (toliau – rinkos reguliuotojas) gautų pareiškėjų skundų, nurodytų Lietuvos Respublikos geležinkelių transporto kodekso (toliau – Kodeksas) 71 straipsnio 1 dalies 1 punkte, nagrinėjimo ir sprendimų dėl jų priėmimo tvarką.

Punkto pakeitimai:

Nr. 133, 2019-02-13, paskelbta TAR 2019-02-14, i. k. 2019-02347

 

2. Pareiškėjų skundai dėl Aprašo 1 punkte nurodytų subjektų veiksmų ir (ar) neveikimo, įskaitant šių subjektų pagal kompetenciją priimtus sprendimus, nagrinėjami laikantis Apraše nustatytos tvarkos, kiek ji nereglamentuota 2010 m. rugsėjo 22 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 913/2010 dėl konkurencingo krovinių vežimo Europos geležinkeliais tinklo.

3. Apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Kodekse.

Punkto pakeitimai:

Nr. 133, 2019-02-13, paskelbta TAR 2019-02-14, i. k. 2019-02347

 

4. Pareiškėjų skundus rinkos reguliuotojas nagrinėja vadovaudamasis nešališkumo, teisingumo, viešumo, protingumo ir sąžiningumo principais.

II SKYRIUS

Skundo pATEIKIMAS ir priėmimas nagrinėti

 

5. Pareiškėjas, norėdamas, kad būtų apginta galimai pažeista ar ginčijama jo teisė, turi teisę raštu pateikti skundą rinkos reguliuotojui (įteikti skundą tiesiogiai rinkos reguliuotojui, atsiųsti jį paštu arba rinkos reguliuotojo elektroninio pašto adresu).

6. Geležinkelio įmonių (vežėjų) tarptautinės grupės vardu skundą teikia vienos iš įgaliotų tai grupei priklausančių geležinkelio įmonių (vežėjų) atstovas.

7. Skundas rinkos reguliuotojui turi būti pateiktas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo tos dienos, kai pareiškėjas sužinojo apie skundžiamus subjekto veiksmus ir (ar) neveikimą ar šių subjektų pagal kompetenciją priimtus sprendimus, arba nuo tos dienos, kai baigėsi terminas, per kurį subjektas turėjo atlikti atitinkamus veiksmus ar priimti atitinkamus sprendimus.

8. Pareiškėjo rašytiniu prašymu rinkos reguliuotojo vadovas ar jo įgaliotas asmuo gali atnaujinti praleistą skundo pateikimo terminą, jeigu šis terminas buvo praleistas dėl objektyvių priežasčių, kurias rinkos reguliuotojas pripažįsta svarbiomis. Prašyme atnaujinti skundo pateikimo terminą turi būti nurodytos skundo pateikimo termino praleidimo priežastys ir pateikti skundo pateikimo termino praleidimo priežastis pagrindžiantys įrodymai (dokumentai, informacija ir (ar) duomenys). Kartu su prašymu atnaujinti skundo pateikimo terminą turi būti pateiktas ir skundas. Prašymas atnaujinti praleistą skundo pateikimo terminą ir skundas gali būti pateikti Aprašo 5 punkte nustatytais būdais.

9. Rinkos reguliuotojo vadovas ar jo įgaliotas asmuo prašymą atnaujinti praleistą skundo pateikimo terminą turi išnagrinėti ir sprendimą atnaujinti skundo pateikimo terminą arba atsisakyti jį atnaujinti turi priimti per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai rinkos reguliuotojas gauna tokį prašymą.

10. Sprendimas atnaujinti skundo pateikimo terminą arba atsisakyti jį atnaujinti ne vėliau kaip kitą darbo dieną nuo jo priėmimo išsiunčiamas pareiškėjui.

11. Skunde turi būti nurodyta:

11.1. rinkos reguliuotojo, kuriam pateikiamas skundas, pavadinimas;

11.2. skundo surašymo vieta ir data;

11.3. pareiškėjo vardas, pavardė ir gyvenamosios vietos adresas (šie reikalavimai taikomi fiziniams asmenims), pareiškėjo teisinė forma, pavadinimas, kodas, buveinės adresas (šie reikalavimai taikomi juridiniams asmenims), telefono numeris (jeigu turi), elektroninio pašto adresas (jeigu turi), taip pat atstovo (jeigu yra) vardas, pavardė ir gyvenamosios vietos adresas (šie reikalavimai taikomi, jeigu pareiškėjo atstovas fizinis asmuo), teisinė forma, pavadinimas, kodas (jeigu turi), buveinės adresas (šie reikalavimai taikomi, jeigu pareiškėjo atstovas juridinis asmuo), telefono numeris (jeigu turi), elektroninio pašto adresas (jeigu turi);

11.4. subjekto, kurio veiksmai, neveikimas ir (ar) sprendimai skundžiami, vardas, pavardė ir gyvenamosios vietos adresas (jeigu žinomas) (šie reikalavimai taikomi, jeigu subjektas fizinis asmuo), subjekto teisinė forma, pavadinimas, kodas (jeigu turi) ir buveinės adresas (šie reikalavimai taikomi, jeigu subjektas juridinis asmuo);

11.5. asmenų, kurių teisėms ir teisėtiems interesams gali turėti įtakos rinkos reguliuotojo sprendimas dėl skundo (toliau – suinteresuotieji asmenys), vardai, pavardės ir gyvenamosios vietos adresai (jeigu žinomi) (šie reikalavimai taikomi, jeigu suinteresuotieji asmenys yra fiziniai asmenys), teisinė forma, pavadinimas, buveinės adresas (šie reikalavimai taikomi, jeigu suinteresuotieji asmenys yra juridiniai asmenys);

11.6. konkretus skundžiamas veiksmas, neveikimas ar sprendimas (sprendimo data, numeris, veiksmo ar neveikimo esmė, sužinojimo apie skundžiamą veiksmą, sprendimą ar subjekto neveikimą data);

11.7. pareiškėjo reikalavimas;

11.8. aplinkybės, kuriomis pareiškėjas grindžia savo reikalavimą, ir jas patvirtinantys įrodymai (dokumentai, informacija ir (ar) duomenys) (jeigu įrodymai yra žinomi);

11.9. liudytojų vardai, pavardės ir gyvenamosios vietos adresai (jeigu žinomi);

11.10. pridedamų dokumentų sąrašas.

12. Skundą pasirašo pareiškėjas (šis reikalavimas taikomas fiziniams asmenims), pareiškėjo vadovas (šis reikalavimas taikomas juridiniams asmenims) arba jo įgaliotas atstovas. Elektroniniu būdu pateiktas skundas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu. Jeigu geležinkelio įmonių (vežėjų) tarptautinės grupės vardu skundą pateikia vienos iš įgaliotų tai grupei priklausančių geležinkelio įmonių (vežėjų) atstovas, kurio atstovavimą patvirtinantis dokumentas išduotas užsienyje, šis dokumentas turi būti patvirtintas vadovaujantis Dokumentų legalizavimo ir tvirtinimo pažyma (Apostille) tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 30 d. nutarimu Nr. 1079 „Dėl Dokumentų legalizavimo ir tvirtinimo pažyma (Apostille) tvarkos aprašo patvirtinimo“. Jeigu skundą pateikia pareiškėjo įgaliotas atstovas, prie skundo pridedamas įgaliojimas arba kitas dokumentas, kuriuo patvirtinami atstovo įgaliojimai.

13. Skundas turi būti surašytas valstybine kalba. Jeigu kartu su skundu pateikiami nevalstybine kalba surašyti dokumentai, jie turi būti išversti į valstybinę kalbą ir patvirtinti vertėjo anspaudu.

14. Prie skundo pridedami skundžiamas sprendimas ir kiti dokumentai, kuriais patvirtinamos skunde išdėstytos aplinkybės, arba jų kopijos (nuorašai).

15. Rinkos reguliuotojo vadovas ar jo įgaliotas asmuo priima skundą nagrinėti arba atsisako priimti skundą nagrinėti Aprašo 17.1–17.6 papunkčiuose nurodytais pagrindais ir apie tai praneša pareiškėjui ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo gavimo, išskyrus Aprašo 16 punkte nurodytą atvejį, taip pat grąžina skundą, jeigu priimtas sprendimas atsisakyti skundą priimti nagrinėti.

16. Jeigu skundas neatitinka Aprašo 5, 6, 11–14 punktuose nustatytų reikalavimų, apie nustatytus skundo trūkumus rinkos reguliuotojas per 5 darbo dienas nuo skundo gavimo praneša pareiškėjui ir nustato protingą terminą pašalinti trūkumus. Šiuo atveju rinkos reguliuotojo vadovas ar jo įgaliotas asmuo priima skundą nagrinėti arba atsisako priimti skundą nagrinėti Aprašo 17 punkte nurodytais pagrindais ir apie tai praneša pareiškėjui ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo, pataisyto pagal nustatytus trūkumus, gavimo arba nustatyto termino, per kurį turi būti pašalinti trūkumai, pabaigos.

17. Rinkos reguliuotojo vadovas ar jo įgaliotas asmuo atsisako priimti skundą nagrinėti, jeigu:

17.1. skundo nagrinėjimas nepriklauso rinkos reguliuotojo kompetencijai; tokiu atveju skundas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo gavimo persiunčiamas kompetentingai institucijai ir apie tai pranešama pareiškėjui;

17.2. yra įsigaliojęs rinkos reguliuotojo, teismo sprendimas, priimtas dėl skundo, kurį pateikė tas pats pareiškėjas dėl to paties subjekto, dėl to paties reikalavimo ir tuo pačiu pagrindu, arba rinkos reguliuotojo sprendimas patvirtinti pareiškėjo pateiktą atsisakymą nuo skundo dėl to paties subjekto, dėl to paties reikalavimo ir pateikto tuo pačiu pagrindu;

17.3. rinkos reguliuotojas nagrinėja to paties pareiškėjo skundą dėl to paties subjekto, dėl to paties reikalavimo ir pateiktą tuo pačiu pagrindu;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 133, 2019-02-13, paskelbta TAR 2019-02-14, i. k. 2019-02347

 

17.4. skundas neatitinka Aprašo 5, 6, 11–14 punktuose nustatytų reikalavimų ir pareiškėjas per rinkos reguliuotojo nustatytą terminą nepašalino skundo trūkumų;

17.5. pareiškėjo vardu skundą pateikė neįgaliotas asmuo;

17.6. skundas pateiktas pasibaigus jo pateikimo terminui ir pareiškėjas neprašė rinkos reguliuotojo atnaujinti skundo pateikimo terminą arba rinkos reguliuotojas, išnagrinėjęs pareiškėjo prašymą atnaujinti skundo pateikimo terminą, atsisakė skundo pateikimo terminą atnaujinti.

18. Jeigu pareiškėjas rinkos reguliuotojui pateikia skundą dėl Aprašo 1 punkte nurodytų subjektų sprendimų ir šį skundą rinkos reguliuotojas priima nagrinėti, šių sprendimų galiojimas nesustabdomas.

 

III SKYRIUS

PAREIŠKĖJO, SUBJEKTO, suinteresuotųJŲ asmenų teisės

 

19. Pasirengimo nagrinėti skundą ir skundo nagrinėjimo metu pareiškėjas, subjektas (toliau kartu – skundo šalys), suinteresuotieji asmenys turi teisę:

19.1. susipažinti su skundo nagrinėjimo medžiaga, išskyrus informaciją, kurią sudaro valstybės, tarnybos, komercinė ar profesinė paslaptis arba kurią atskleidus būtų pažeisti fizinio asmens duomenų apsaugos principai;

19.2. teikti rinkos reguliuotojui prašymus ir juos pagrindžiančius įrodymus;

19.3. prieštarauti kitos skundo šalies ir suinteresuotųjų asmenų paaiškinimams ir prašymams;

19.4. gauti rinkos reguliuotojo sprendimų, susijusių su skundo nagrinėjimu, kopijas (nuorašus);

19.5. apskųsti rinkos reguliuotojo veiksmus ir sprendimus, susijusius su skundo nagrinėjimu, ir naudotis kitomis teisėmis, kurias suteikia Aprašas ir Kodeksas.

20. Pareiškėjas bet kuriuo metu iki rinkos reguliuotojo sprendimo dėl skundo priėmimo turi teisę raštu atsisakyti skundo.

 

IV SKYRIUS

PASIRENGIMAS NAGRINĖTI SKUNDĄ, SKUNDO nagrinėjimas, sprendimo dėl SKUNDO priėmimas IR SKELBIMAS

 

21. Ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo skundo priėmimo nagrinėti rinkos reguliuotojas atlieka šiuos pasirengimo nagrinėti skundą veiksmus:

21.1. ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo skundo priėmimo paštu ar elektroniniu būdu išsiunčia subjektui skundo ir jo priedų išrašą be komercinę ir profesinę paslaptį sudarančios informacijos, jeigu asmenys, kurių komercinę ir profesinę paslaptį sudaranti informacija yra pateikta skunde ir (ar) jo prieduose, kreipėsi į rinkos reguliuotoją dėl jos neatskleidimo, ir nurodo per 20 darbo dienų pateikti rašytinius paaiškinimus, susijusius su skunde keliamais klausimais, ir juos patvirtinančią ir visą kitą, jo nuomone, su skundo nagrinėjimu susijusią informaciją;

21.2. prireikus kreipiasi į skundo šalis, suinteresuotuosius asmenis ir nurodo pateikti papildomų paaiškinimų, dokumentų ar kitos skundui nagrinėti reikalingos informacijos per rinkos reguliuotojo, remiantis Kodekso 71 straipsnio 6 dalies 1 punktu, nustatytą terminą;

21.3. kai nagrinėjamas skundas dėl teisės naudotis geležinkelių infrastruktūra vežant keleivius, bagažą ir (ar) krovinius tarptautiniais maršrutais sąlygų apribojimo, užmokesčio už minimalųjį prieigos paketą vežant keleivius, bagažą ir (ar) krovinius tarptautiniais maršrutais ėmimo sistemos, šio užmokesčio dydžio ar struktūros, perduoda valstybių narių, per kurių teritoriją eina atitinkama tarptautinė traukinio linija, rinkos reguliuotojams su skundu susijusią informaciją, kad šių valstybių narių rinkos reguliuotojai galėtų imtis priemonių dėl atitinkamų suinteresuotųjų asmenų; jeigu su skundu susijusioje informacijoje yra skundo šalių komercinę ir profesinę paslaptį sudarančios informacijos, valstybių narių, per kurių teritoriją eina atitinkama tarptautinė traukinio linija, rinkos reguliuotojams teikiamas rinkos reguliuotojo parengtas išrašas be skundo šalių komercinę ir profesinę paslaptį sudarančios informacijos;

21.4. prireikus kreipiasi į Lietuvos ir užsienio kompetentingas institucijas, įstaigas, komisijas ar ekspertus ir prašo suteikti tarnybinę pagalbą, pateikti paaiškinimų ar kitos skundui nagrinėti reikalingos informacijos; kai nagrinėjamas skundas dėl teisės naudotis geležinkelių infrastruktūra vežant keleivius, bagažą ir (ar) krovinius tarptautiniais maršrutais sąlygų apribojimo, užmokesčio už minimalųjį prieigos paketą vežant keleivius, bagažą ir (ar) krovinius tarptautiniais maršrutais ėmimo sistemos, šio užmokesčio dydžio ar struktūros, kreipiasi į valstybių narių, per kurių teritoriją eina atitinkama tarptautinė traukinio linija, rinkos reguliuotojus, prireikus – į Europos Komisiją ir, prieš priimdamas sprendimą dėl skundo, prašo pateikti visą skundui nagrinėti reikalingą informaciją; valstybių narių, per kurių teritoriją eina atitinkama tarptautinė traukinio linija, rinkos reguliuotojų pateikta informacija naudojama tik skundui nagrinėti;

21.5. prireikus, kai nagrinėjamas skundas dėl užmokesčio už minimalųjį prieigos paketą dydžio apskaičiavimo, mokėjimo ir skelbimo 2015 m. birželio 12 d. Komisijos įgyvendinimo reglamente (ES) 2015/909 dėl išlaidų, kurios tiesiogiai patiriamos dėl traukinių eksploatavimo, apskaičiavimo tvarkos (OL 2015 L 148, p. 17) 7 straipsnio 1 dalyje nurodytu atveju, atlieka tiesioginių viso geležinkelių tinklo išlaidų skaičiavimų tikrinimą supaprastinta tvarka;

21.6. atlieka kitus pasirengimo nagrinėti skundą veiksmus.

22. Rinkos reguliuotojas skundą nagrinėja rašytinės procedūros tvarka, išskyrus atvejį, kai skundo šalių, suinteresuotųjų asmenų prašymu ar savo iniciatyva nusprendžia, kad skundas gali būti geriau išnagrinėtas posėdyje žodinio nagrinėjimo tvarka. Tokiu atveju rinkos reguliuotojas kviečia skundo šalis, suinteresuotuosius asmenis į posėdį, kuriame bus nagrinėjamas skundas. Skundo šalių, suinteresuotųjų asmenų nedalyvavimas posėdyje nekliudo rinkos reguliuotojui nagrinėti skundą ir priimti sprendimą dėl skundo. Rinkos reguliuotojas turi teisę atidėti posėdį, jeigu skundo šalys, suinteresuotieji asmenys praneša rinkos reguliuotojui, kad negalės atvykti į posėdį dėl objektyvių priežasčių, ir jeigu rinkos reguliuotojas minėtas priežastis pripažįsta svarbiomis. Svarbiomis priežastimis laikytinos tik tos objektyvios aplinkybės, kurios nepriklauso nuo asmens valios.

23. Rinkos reguliuotojo vadovas ar jo įgaliotas asmuo, atsižvelgdamas į skundo nagrinėjimo metu nustatytas aplinkybes ir jas pagrindžiančius įrodymus, Kodekso 7straipsnio 2 dalyje nustatytais terminais priima vieną iš šių sprendimų:

23.1. atmesti skundą kaip nepagrįstą;

23.2. pripažinti skundą pagrįstu ar iš dalies pagrįstu ir reikalauti panaikinti arba pakeisti skundžiamus sprendimą ar jo dalį, nutraukti skundžiamus subjekto veiksmus arba imtis atitinkamų veiksmų, jeigu buvo apskųstas subjekto neveikimas, per rinkos reguliuotojo nustatytą terminą;

23.3. palikti skundą neišnagrinėtą;

23.4. nutraukti skundo nagrinėjimą.

24. Rinkos reguliuotojo vadovas ar jo įgaliotas asmuo priima sprendimą palikti skundą neišnagrinėtą, jeigu nuo skundo priėmimo nagrinėti iki sprendimo priėmimo paaiškėja Aprašo 17.3 papunktyje nurodytos aplinkybės.

25. Rinkos reguliuotojo vadovas ar jo įgaliotas asmuo priima sprendimą nutraukti skundo nagrinėjimą, jeigu nuo skundo priėmimo nagrinėti iki šio sprendimo priėmimo:

25.1. paaiškėja Aprašo 17.1 ir 17.2 papunkčiuose nurodytos aplinkybės;

25.2. pareiškėjas nusprendė atsisakyti skundo ir rinkos reguliuotojo vadovas ar jo įgaliotas asmuo sprendimu tokį atsisakymą patvirtino.

26. Rinkos reguliuotojo vadovo ar jo įgalioto asmens sprendime turi būti nurodyta:

26.1. šio sprendimo priėmimo data, vieta ir numeris;

26.2. skundo šalys ir skundo esmė, nurodant skundžiamus subjekto veiksmus, neveikimą ar sprendimą ir pareiškėjo reikalavimus;

26.3. skundo šalių, suinteresuotųjų asmenų paaiškinimai, kitos aplinkybės ir informacija, kuria rėmėsi rinkos reguliuotojas;

26.4. teisės aktai, kuriais vadovavosi rinkos reguliuotojas, ir motyvai, kuriais rinkos reguliuotojas grindžia savo sprendimą;

26.5. vienas iš Aprašo 23 punkte nurodytų sprendimų;

26.6. šio sprendimo apskundimo terminas ir tvarka.

27. Jeigu rinkos reguliuotojo vadovo ar jo įgalioto asmens sprendime yra skundo šalių komercinę ir profesinę paslaptį sudarančios informacijos, rinkos reguliuotojas, pranešdamas suinteresuotiesiems asmenims ir kitoms įstaigoms bei asmenims apie šį sprendimą, išsiunčia šio sprendimo išrašą be skundo šalių komercinę ir profesinę paslaptį sudarančios informacijos.

28. Rinkos reguliuotojo vadovo ar jo įgalioto asmens sprendimas, kiek tai nepažeidžia valstybės, tarnybos, komercinės ar profesinės paslapties ar fizinio asmens duomenų apsaugos principų, skelbiamas rinkos reguliuotojo interneto svetainėje.

29. Skundo šalys, suinteresuotieji asmenys privalo pranešti rinkos reguliuotojui apie savo kontaktinių duomenų pasikeitimą skundo nagrinėjimo metu. Jeigu tokio pranešimo nėra, rinkos reguliuotojo vadovo ar jo įgalioto asmens sprendimai ir kita informacija skundo šalims, suinteresuotiesiems asmenims siunčiami paskutiniu rinkos reguliuotojui nurodytu adresu.

30. Rinkos reguliuotojo vadovo ar jo įgalioto asmens sprendimas dėl skundo įsiteisėja ir yra privalomas vykdyti nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

31. Rinkos reguliuotojo vadovo ar jo įgalioto asmens sprendimai, priimti išnagrinėjus skundus, ar jų nepriėmimas gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

––––––––––––––––––––

Priedo pakeitimai:

Nr. 1197, 2016-11-30, paskelbta TAR 2016-12-05, i. k. 2016-28208

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 183, 2012-02-15, Žin., 2012, Nr. 23-1065 (2012-02-22), i. k. 1121100NUTA00000183

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 19 d. nutarimo Nr. 553 "Dėl Geležinkelio įmonių (vežėjų) skundų nagrinėjimo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 1197, 2016-11-30, paskelbta TAR 2016-12-05, i. k. 2016-28208

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 19 d. nutarimo Nr. 553 „Dėl Geležinkelio įmonių (vežėjų) skundų nagrinėjimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 133, 2019-02-13, paskelbta TAR 2019-02-14, i. k. 2019-02347

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 19 d. nutarimo Nr. 553 "Dėl Geležinkelių transporto rinkos reguliuotojo gautų skundų nagrinėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo