Suvestinė redakcija nuo 2009-12-23 iki 2010-02-20

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2006, Nr. 75-2885, i. k. 1062330ISAK003D-266

 

Nauja redakcija nuo 2009-12-23:

Nr. 3D-973, 2009-12-14, Žin. 2009, Nr. 151-6802 (2009-12-22), i. k. 1092330ISAK003D-973

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

 

DĖL ASOCIACIJŲ, VIENIJANČIŲ ASMENIS, UŽSIIMANČIUS ŽEMĖS ŪKIO IR MIŠKŲ ŪKIO BEI ALTERNATYVIĄJA VEIKLA, NARYSTĖS EUROPOS SĄJUNGOS IR KITOSE TARPTAUTINĖSE ORGANIZACIJOSE MOKESČIO MOKĖJIMO IR ATSTOVAVIMO EUROPOS SĄJUNGOS IR KITOSE TARPTAUTINĖSE ORGANIZACIJOSE FINANSAVIMO TAISYKLIŲ

 

2006 m. birželio 28 d. Nr. 3D-266

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. rugsėjo 15 d. nutarimu Nr. 1120 (Žin., 1998, Nr. 83-2327; 2008, Nr. 46-1732), 7.3.1 punktu,

t v i r t i n u Asociacijų, vienijančių asmenis, užsiimančius žemės ūkio ir miškų ūkio bei alternatyviąja veikla, narystės Europos Sąjungos ir kitose tarptautinėse organizacijose mokesčio mokėjimo ir atstovavimo Europos Sąjungos ir kitose tarptautinėse organizacijose finansavimo taisykles (pridedama).

 

 

 

L. E. ŽEMĖS ŪKIO

MINISTRO PAREIGAS                                                       KAZIMIRA DANUTĖ PRUNSKIENĖ

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2006-06-13 raštu Nr. (1.16-0203)-5K-06114435-6K-0606349

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos žemės ūkio

ministro 2006 m. birželio 28 d.

įsakymu Nr. 3D-266

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio

ministro 2009 m. gruodžio 14 d.

įsakymo Nr. 3D-973

redakcija)

 

ASOCIACIJŲ, VIENIJANČIŲ ASMENIS, UŽSIIMANČIUS ŽEMĖS ŪKIO IR MIŠKŲ ŪKIO BEI ALTERNATYVIĄJA VEIKLA, NARYSTĖS EUROPOS SĄJUNGOS IR KITOSE TARPTAUTINĖSE ORGANIZACIJOSE MOKESČIO MOKĖJIMO IR ATSTOVAVIMO EUROPOS SĄJUNGOS IR KITOSE TARPTAUTINĖSE ORGANIZACIJOSE FINANSAVIMO TAISYKLĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Asociacijų, vienijančių asmenis, užsiimančius žemės ūkio ir miškų ūkio bei alternatyviąja veikla, narystės Europos Sąjungos ir kitose tarptautinėse organizacijose mokesčio mokėjimo ir atstovavimo Europos Sąjungos ir kitose tarptautinėse organizacijose finansavimo taisyklės (toliau – taisyklės) reglamentuoja asociacijų, vienijančių asmenis, užsiimančius žemės ūkio ir miškų ūkio bei alternatyviąja veikla, narystės Europos Sąjungos (toliau – ES) ir kitose tarptautinėse organizacijose mokesčio mokėjimo, atstovavimo ES ir kitose tarptautinėse organizacijose finansavimo iš Specialiosios kaimo rėmimo programos lėšų tvarką.

2. Šios taisyklės parengtos atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2009 m. balandžio 20 d. įsakymą Nr. 3D-261 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008–2012 metų programos įgyvendinimo priemonių“ ir kitus teisės aktus.

3. Parama gali būti skirta atstovauti asociacijų, vienijančių asmenis, užsiimančius žemės ir miškų ūkio bei alternatyviąja veikla (toliau – asociacijų), nariams ES ir kitose tarptautinėse organizacijose.

Paramos paraiška – pareiškėjo užpildytas taisyklių priede nustatytos formos dokumentas, teikiamas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijai gauti paramą asociacijų narystės ES ir kitose tarptautinėse organizacijose mokesčiui mokėti ir asociacijų atstovavimo ES ir kitose tarptautinėse organizacijose išlaidoms finansuoti.

 

II. PAGRINDINIAI FINANSAVIMO principai

 

4. Asociacijų narystės ES ir kitose tarptautinėse organizacijose tikslas yra atstovauti asmenų, užsiimančių žemės ūkio ir miškų ūkio bei alternatyviąja veikla, interesams ES ir kitose tarptautinėse organizacijose, palaikyti ir plėtoti ryšius su ES ir kitomis tarptautinėmis institucijomis ir kitų šalių panašiomis organizacijomis, ieškoti naudingų sprendimų, dalytis ir semtis patirties iš kitų šalių.

5. Asociacijų narystės ES ir kitose tarptautinėse organizacijose mokesčio mokėjimo, asociacijų atstovavimo ES ir kitose tarptautinėse organizacijose finansavimo uždaviniai:

5.1. sukurti ir palaikyti informacijos skleidimo, keitimosi ja ir bendravimo tinklą;

5.2. reguliariai dalyvauti ES ir kitų tarptautinių organizacijų darbo grupių ir Europos Komisijos patariamųjų komitetų darbe, formuojant bendras pozicijas, keliant probleminius klausimus ir ieškant sprendimo būdų;

5.3. sudaryti sąlygas Lietuvos asociacijoms gauti iš ES ir kitų tarptautinių organizacijų informaciją, kurios reikia žemės ūkio ir miškų ūkio šakų konkurencingumui didinti, rinkos analizei atlikti;

5.4. įtraukti Lietuvos asociacijas į ES teisės aktų svarstymą ir skatinti jas teikti Lietuvos žemdirbių ir kitų kaimo gyventojų lūkesčius atitinkančius pasiūlymus.

6. Pagal šias taisykles lėšos gali būti skiriamos:

6.1. ES ir kitų tarptautinių organizacijų rengiamuose posėdžiuose, susitikimuose, pasitarimuose ir kt. renginiuose dalyvauti;

6.2. asociacijų narystės ES ir kitose tarptautinėse organizacijose mokesčiui mokėti.

7. Tinkamomis finansuoti pripažįstamos šios išlaidų, padarytų nuo sprendimo suteikti paramą priėmimo ir pagrįstų išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentais, rūšys:

7.1. darbo užmokesčio ir socialinio draudimo įmokų mokėjimo;

7.2. komandiruočių į užsienį (ES ir kitų tarptautinių organizacijų rengiamus posėdžius, susitikimus, pasitarimus ir kt. renginius);

7.3. asociacijų narystės ES ir kitose tarptautinėse organizacijose mokesčio.

8. Padengiamos einamųjų metų išlaidos šių taisyklių 6 punkte nurodytai veiklai.

9. Finansuojama iki 95 proc. tinkamų išlaidų sumos.

10. Pridėtinės vertės mokestis (PVM) nėra tinkama finansuoti išlaida, išskyrus atvejus, kai jį faktiškai ir galutinai sumoka paramos gavėjas, nesantis PVM mokėtojas, už numatomų įsigyti (įsigytų) ir (arba) importuoti (importuotų) prekių ir (arba) paslaugų vertę arba paramos gavėjas, esantis PVM mokėtojas, įsipareigoja šio PVM neatskaityti ir nesiekti jo susigrąžinti iš valstybės biudžeto.

 

III. PARAMOS PARAIŠKŲ TEIKIMAS IR VERTINIMAS

 

11. Galimi pareiškėjai – Lietuvos Respublikoje registruotos asociacijos ES ir kitų tarptautinių organizacijų narės, kurių nariai yra fiziniai ir (ar) juridiniai asmenys, užsiimantys žemės ūkio ir miškų ūkio bei alternatyviąja veikla (toliau – pareiškėjai).

12. Pareiškėjas gali būti 11 punkte nurodytų asociacijų susivienijimai ir kitos ne pelno siekiančios organizacijos, turinčios asociacijų įgaliojimus teikti paramos paraiškas.

13. Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija (toliau – ministerija) „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir ministerijos tinklalapyje paskelbia apie paramos paraiškų priėmimą.

14. Pareiškėjai, norintys gauti finansinę paramą, per nustatytą terminą ministerijai pateikia:

14.1. Paramos paraišką (priedas). Paramos paraiška pateikiama spausdintine forma ir elektronine versija;

14.2. pareiškėjo veiklos įstatų arba kito įstatams prilygstančio ir jo veiklą nurodančio dokumento kopiją. Paramos paraišką teikiant pareiškėjui, nurodytam 12 punkte, pateikiamas įgaliojimas, pareiškėjo ir įgaliojimą suteikusios asociacijos veiklos įstatų arba kito įstatams prilygstančio ir jo veiklą nurodančio dokumento kopija.

 

IV. FINANSINĖS PARAMOS SUTEIKIMAS IR ATSKAITOMYBĖ UŽ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ

 

15. Pateiktų paramos paraiškų pirminį vertinimą per 15 darbo dienų atlieka ministerijos atsakingas padalinys (toliau – sekretoriatas).

16. Paramos paraiškos vertinamos pagal šiuos kriterijus:

16.1. paramos paraiškoje nurodytų veiklų aktualumą ir atitiktį šių taisyklių antrajame skyriuje nustatytiems pagrindiniams finansavimo principams;

16.2. pareiškėjo finansinio indėlio dydį;

16.3. asmenų, atsakingų už paramos paraiškoje nurodytos veiklos įgyvendinimą, išsilavinimą ir turimą panašios veiklos patirtį.

17. Sekretoriatas gali prašyti pateikti papildomų dokumentų, reikalingų paramos paraiškai įvertinti. Tais atvejais, kai prašoma pateikti papildomų duomenų arba ištaisyti nurodytus trūkumus, paramos paraiška turi būti įvertinta per 20 darbo dienų nuo gavimo ir užregistravimo ministerijoje datos.

18. Sekretoriatas, įvertinęs visas paramos paraiškas, parengia paramos paraiškų vertinimo rezultatų suvestines ir pateikia jas svarstyti Žemdirbių švietimo, konsultavimo priemonių, žemės ūkio parodų ir mokslinių tyrimų atrankos komitetui (toliau – Priemonių atrankos komitetas), kurio sudėtis tvirtinama žemės ūkio ministro įsakymu.

19. Priemonių atrankos komitetas, įvertinęs sekretoriato pateiktą informaciją ir paramos paraiškoje nurodytos veiklos pagrįstumą, atsižvelgdamas į einamiesiems metams skirtus asignavimus, siūlo skirti visą prašomą paramos sumą, ją sumažinti ar paramos neskirti.

20. Žemės ūkio ministras, remdamasis Priemonių atrankos komiteto posėdžio protokolu, priima sprendimą dėl visos prašomos paramos sumos skyrimo, jos sumažinimo ar neskyrimo. Tais atvejais, kai skiriama mažesnė paramos suma nei nurodyta paraiškoje, sekretoriatas paramos paraišką grąžina pareiškėjui tinkamų išlaidų rūšių sąrašui patikslinti. Žemės ūkio ministrui priėmus sprendimą dėl paramos skyrimo, pareiškėjas tampa paramos gavėju. Apie priimtus neigiamus sprendimus sekretoriatas pareiškėją informuoja raštu.

21. Žemės ūkio ministro įsakymu patvirtintas sprendimas dėl paramos skyrimo perduodamas Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūra) Rinkos reguliavimo programų departamento Nacionalinės paramos skyriui el. paštu adresu nacparama@nma.lt ir raštu ministerijos nustatyta tvarka, kartu pridedant Priemonių atrankos komiteto posėdžio protokolo ir paramos paraiškų kopijas.

22. Gavusi 21 punkte nurodytus dokumentus Agentūra savo nustatyta tvarka su paramos gavėju sudaro paramos sutartį (toliau – sutartis).

23. Pasirašius sutartį Agentūra paramos gavėjui perveda 50 proc. avansą nuo sutartyje numatytos sumos.

24. Įgyvendinant sutartį galimas 20 proc. nukrypimas pagal atskiras išlaidų rūšis, neviršijant bendros sutartyje numatytos sumos. Sutarties pakeitimas dėl didesnio kaip 20 proc. nukrypimo pagal atskiras išlaidų rūšis, kurios nustatytos sutartyje, negalimas. Išlaidų nukrypimas pagal išlaidų rūšis daugiau kaip 20 proc. ir išlaidos, nenumatytos taisyklėse ir sutartyje, nefinansuojamos.

25. Sutartyje numatytos veiklos turi būti įgyvendintos ir už jas atsiskaityta ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 1 d. Už patirtas išlaidas atsiskaitoma įgyvendinus sutartyje numatytą veiklą, pateikiant mokėjimo prašymą, kurio formą nustato Agentūra. Kartu su mokėjimo prašymu pateikiama tinkamų išlaidų rūšių sąrašo, nurodant lėšas pagal išlaidų rūšis, įvykdymo ataskaita, išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintos kopijos ir ataskaita apie sutartyje numatytos veiklos įgyvendinimo rezultatus.

26. Paramos gavėjas, panaudojęs visas avansu išmokėtas lėšas, gali pateikti tarpinį mokėjimo prašymą, pagal kurį atsiskaitoma už avansą. Agentūrai teigiamai įvertinus pateiktą tarpinį mokėjimo prašymą išmokama likusi paramos sumos dalis.

27. Jeigu vertinant mokėjimo prašymą kyla neaiškumų ar mokėjimo prašymui tinkamai įvertinti trūksta informacijos, Agentūra gali kreiptis į paramos gavėją dėl reikiamos informacijos ar dokumentų pateikimo. Jei per Agentūros nustatytą laiką paramos gavėjas nepateikia prašomų dokumentų ar informacijos, mokėjimo prašymas vertinamas pagal turimus duomenis.

28. Norėdama išmokėti avansą arba likusią neapmokėtą paramos dalį, Agentūra teikia ministerijai pinigų užsakymo paraišką.

29. Ministerija tikrina gautas pinigų užsakymo paraiškas ir rengia mokėjimo paraiškas Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Valstybės iždo departamentui (toliau – Valstybės iždo departamentas) dėl lėšų pervedimo Agentūrai. Mokėjimo paraiška pateikiama Valstybės iždo departamentui per 5 darbo dienas nuo pinigų užsakymo paraiškos užregistravimo dienos.

30. Agentūra, gavusi iš banko, tvarkančio jos sąskaitas, išrašą apie Valstybės iždo departamento pervestas lėšas, per 3 darbo dienas suformuoja ir išsiunčia bankui mokėjimo pavedimus pervesti lėšas paramos gavėjams.

31. Jei galutinio mokėjimo prašymo paramos gavėjas Agentūrai nepateikė arba vertinant galutinį ar tarpinį mokėjimo prašymus buvo nustatyta, kad sutartyje numatytos išlaidų rūšys patirtos nesilaikant sutarties ir (arba) taisyklių sąlygų, dėl kurių paramos sutartis gali būti nutraukta, t. y. nustatomas paramos sutarties pažeidimas, Agentūra apie tai praneša ministerijai, kuri priima sprendimą dėl paramos nutraukimo. Ministerija, priėmusi sprendimą nutraukti paramos sutartį su paramos gavėju, apie tai informuoja Agentūrą, kuri pareikalauja, kad paramos gavėjas Agentūrai jos nustatyta tvarka grąžintų išmokėtas paramos lėšas.

32. Agentūrai nustačius, kad išmokėta avansu suma didesnė negu paramos gavėjas padarė tinkamų finansuoti išlaidų, šį skirtumą Agentūrai pareikalavus paramos gavėjas privalo grąžinti Agentūrai.

33. Jei paramos gavėjas iki Agentūros nustatyto termino neįvykdo Taisyklėse ir sutartyje nustatyto reikalavimo grąžinti Agentūrai paramą, Agentūra taiko sutartyje nurodytą atsakomybę. Sutartyje gali būti nustatytos ir kitos paramos grąžinimo Agentūrai sąlygos ir nustatyti atvejai, kada sutartis gali būti nutraukta.

34. Jei dėl nuo paramos gavėjo nepriklausančių aplinkybių galutinis mokėjimo prašymas nepateikiamas laiku, sprendimą dėl vėliau pateikto galutinio mokėjimo prašymo priėmimo ir išlaidų apmokėjimo priima Agentūra teisės aktų nustatyta tvarka.

35. Agentūra pagal šias taisykles paramos gavėjų jai grąžintas lėšas perveda ministerijai. Kai lėšos Agentūrai grąžinamos tais pačiais biudžetiniais metais, kuriais jos buvo išmokėtos, ministerija grąžintas lėšas perveda į Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nurodytą valstybės iždo sąskaitą ir jomis atkuriamos tų metų Specialiosios kaimo rėmimo programos išlaidos. Kai šios lėšos grąžinamos kitais biudžetiniais metais nei buvo išmokėtos, ministerija jas perveda į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą.

36. Agentūra pagal poreikį teikia ministerijai ataskaitas apie paramos lėšų išmokėjimą ir paramos sutartyje numatytų veiklų įgyvendinimą.

 

V. ATSAKOMYBĖ

 

37. Jei vertinant mokėjimo prašymą kyla įtarimų, kad dokumentuose pateikta netiksli, neišsami arba klaidinanti informacija, Agentūra savo nustatyta tvarka gali atlikti užsakomąją patikrą vietoje. Paramos gavėjas privalo leisti Agentūros Kontrolės departamento ar kitiems kompetentingiems tarnautojams atlikti patikrą.

38. Už teikiamų duomenų teisingumą atsako juos pateikęs subjektas (pareiškėjas ar paramos gavėjas).

39. Už informavimą paramos teikimo klausimais, paramos paraiškų ir privalomų pridėti dokumentų priėmimą, registravimą, vertinimą ir už paramos skyrimą ar nutraukimą atsako ministerija. Už sutarčių sudarymą, paramos lėšų išmokėjimą paramos gavėjams, lėšų apskaitą ir jų panaudojimo kontrolę, nepanaudotų ir (arba) netinkamai panaudotų lėšų susigrąžinimą pagal sutartį ir (arba) taisykles atsako Agentūra.

40. Paramos gavėjas privalo ne trumpiau kaip 5 metus nuo paramos paraiškos pateikimo saugoti visą su paramos paraiška ir vykdoma priemone susijusią medžiagą ir dokumentus nuo paramos paraiškos pateikimo datos.

 

_________________

Priedo pakeitimai:

Nr. 3D-595, 2008-11-07, Žin., 2008, Nr. 130-5011 (2008-11-13), i. k. 1082330ISAK003D-595

Nr. 3D-973, 2009-12-14, Žin., 2009, Nr. 151-6802 (2009-12-22), i. k. 1092330ISAK003D-973

 


Asociacijų, vienijančių asmenis,

užsiimančius žemės ūkio ir miškų ūkio

bei alternatyviąja veikla, narystės

Europos Sąjungos ir kitose tarptautinėse

organizacijose mokesčio mokėjimo ir

atstovavimo Europos Sąjungos ir kitose

tarptautinėse organizacijose finansavimo

taisyklių priedas

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio

ministro 2009 m. gruodžio 14 d.

įsakymo Nr. 3D-973 redakcija)

 

(Paramos paraiškos sumokėti asociacijų, vienijančių asmenis, užsiimančius žemės ūkio ir miškų ūkio bei alternatyviąja veikla, narystės Europos Sąjungos ir kitose tarptautinėse organizacijose mokestį ir gauti atstovavimo Europos Sąjungos ir kitose tarptautinėse organizacijose finansavimą forma)

_____________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

Lietuvos Respublikos

žemės ūkio ministerijai

 

PARAMOS PARAIŠKOS SUMOKĖTI ASOCIACIJŲ, VIENIJANČIŲ ASMENIS, UŽSIIMANČIUS ŽEMĖS ŪKIO IR MIŠKŲ ŪKIO BEI ALTERNATYVIĄJA VEIKLA, NARYSTĖS EUROPOS SĄJUNGOS IR KITOSE TARPTAUTINĖSE ORGANIZACIJOSE MOKESTĮ IR GAUTI ATSTOVAVIMO EUROPOS SĄJUNGOS IR KITOSE TARPTAUTINĖSE ORGANIZACIJOSE FINANSAVIMĄ

 

______________ Nr. _______

(data)

______________________

(sudarymo vieta)

 

1. Pareiškėjo duomenys

Rekvizitai

Pavadinimas

 

Teisinė forma

 

Įgaliojimo teikti paramos paraišką data ir numeris (nurodoma, jei paramos paraišką teikia pareiškėjas pagal įgaliojimą)

 

Subjekto kodas

 

Vadovo vardas, pavardė, tel. Nr.

 

Finansininko vardas, pavardė, tel. Nr.

 

Adresas:

gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė

 

Tel. Nr.

 

Fakso Nr.

 

El. p. adresas

 

Banko pavadinimas

 

Banko kodas

 

Sąskaitos numeris

 

 

2. Prašome finansavimo atstovauti _______________________________________________

(organizacijos, kurioje atstovauti  prašoma parama, pavadinimas)

 

3. Atstovavimo asociacijos nariams  poreikio  pagrindimas, nurodant numatomą įgyvendinti veiklą ir planuojamus pasiekti rezultatus.

 

 

 

 

 

 

 

4. Numatomos veiklos įgyvendinimo rodikliai.

 

Eil. Nr.

Veiklos pavadinimas

Laukiamo rezultato kiekybinė išraiška

Pastabos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Asmenų, atsakingų už atstovavimo asociacijos nariams  veiklą, sąrašas.

 

Eil. Nr.

Atsakingo asmens vardas pavardė

Išsilavinimas ir užsienio kalbų mokėjimas

Panašios veiklos patirties apibūdinimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Tinkamų išlaidų rūšių sąrašas.

Eil. Nr.

Išlaidų rūšių pavadinimai

Lėšų poreikis Lt

Nuosavos lėšos Lt

Prašoma paramos suma Lt

Išlaidų pagrindimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

7. Pareiškėjo deklaracija

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad:

1. Šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga.

2. Prašoma valstybės parama yra minimali veiklai įgyvendinti reikalinga suma.

3. Neturiu mokestinės nepriemokos Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui, savivaldybių biudžetams, fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija (išskyrus atvejus, kai mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas).

4. Nesu skolingas Valstybiniam socialinio draudimo fondui.

5. Nėra iškeltos bylos dėl bankroto, nesu likviduojamas.

6. Paraiška gali būti atmesta, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją).

7.  Sutinku, kad informacija apie mano pateiktą paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, paraiškos registracijos kodą ir prašomą paramos sumą, būtų skelbiama paramą administruojančių institucijų interneto svetainėse.

 

(Pareiškėjo vadovo pareigos)

(Parašas)

(Vardas, pavardė)

 

A. V.

 

_________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija, Įsakymas

Nr. 3D-140, 2007-04-02, Žin., 2007, Nr. 40-1510 (2007-04-07), i. k. 1072330ISAK003D-140

Dėl žemės ūkio ministro 2006 m. birželio 28 d. įsakymo Nr. 3D-266 "Dėl Žemdirbių asociacijų narystės Europos Sąjungos žemės ūkio organizacijose mokesčio mokėjimo ir Žemdirbių asociacijų atstovavimo Europos Sąjungos organizacijose finansavimo taisyklių" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija, Įsakymas

Nr. 3D-595, 2008-11-07, Žin., 2008, Nr. 130-5011 (2008-11-13), i. k. 1082330ISAK003D-595

Dėl žemės ūkio ministro 2006 m. birželio 28 d. įsakymo Nr. 3D-266 "Dėl žemdirbių asociacijų narystės Europos Sąjungos žemės ūkio organizacijose mokesčio mokėjimo ir žemdirbių asociacijų atstovavimo Europos Sąjungos organizacijose finansavimo taisyklių" pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija, Įsakymas

Nr. 3D-973, 2009-12-14, Žin., 2009, Nr. 151-6802 (2009-12-22), i. k. 1092330ISAK003D-973

Dėl žemės ūkio ministro 2006 m. birželio 28 d. įsakymo Nr. 3D-266 "Dėl Asociacijų, vienijančių asmenis, užsiimančius žemės ir miškų ūkio bei alternatyviąja veikla, narystės Europos Sąjungos ir tarptautinėse organizacijose mokesčio mokėjimo ir atstovavimo Europos Sąjungos ir tarptautinėse organizacijose finansavimo taisyklių" pakeitimo