Įsakymas netenka galios 2023-06-24:

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-244, 2023-06-23, paskelbta TAR 2023-06-23, i. k. 2023-12628

Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro valdymo sričių 2023–2025 metų korupcijos prevencijos veiksmų plano patvirtinimo

 

Suvestinė redakcija nuo 2017-05-06 iki 2023-06-23

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2010, Nr. 148-7603, i. k. 1102050ISAK001K-379

 

Nauja redakcija nuo 2016-08-10:

Nr. 1K-310, 2016-08-05, paskelbta TAR 2016-08-09, i. k. 2016-21833

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS 2016–2025 METŲ ANTIKORUPCINĖS PROGRAMOS PATVIRTINIMO

 

2010 m. gruodžio 14 d. Nr. 1K-379

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 7 straipsnio 3 dalimi, Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Seimo 2015 m. kovo 10 d. nutarimu Nr. XII-1537 „Dėl Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programos patvirtinimo“ (toliau – Nacionalinė kovos su korupcija programa), 40 punktu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. kovo 24 d. nutarimo Nr. 330 „Dėl ministrams pavedamų valdymo sričių“ 1.3 papunkčiu ir siekdamas pagal Lietuvos Respublikos finansų ministerijos kompetenciją prisidėti prie Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programos įgyvendinimo 2015–2019 metų tarpinstitucinio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 648 „Dėl Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programos įgyvendinimo 2015–2019 metų tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo“, vykdymo, jo tikslų ir uždavinių pasiekimo:

1. T v i r t i n u Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2016–2025 metų antikorupcinę programą (toliau – Finansų ministerijos antikorupcinė programa) (pridedama).

2. Į p a r e i g o j u:

2.1. Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Finansų ministerija) administracijos padalinių, finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų (Muitinės departamento prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos, Finansų ministerijos mokymo centro, Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros, Lietuvos statistikos departamento, Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos) ir valstybės valdomų įmonių, kuriose Finansų ministerija yra akcijų valdytoja arba įgyvendina savininko teises (valstybės įmonės „Lietuvos prabavimo rūmai“, valstybės įmonės Turto banko, valstybės įmonės „Indėlių ir investicijų draudimas“, uždarosios akcinės bendrovės „Būsto paskolų draudimas“, uždarosios akcinės bendrovės Viešųjų investicijų plėtros agentūros ir „Lietuvos energija“, UAB) (toliau kartu – įstaigos), vadovus pagal kompetenciją užtikrinti Nacionalinėje kovos su korupcija programoje ir Finansų ministerijos antikorupcinėje programoje nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimą ir Finansų ministerijos antikorupcinės programos įgyvendinimo priemonių plane nurodytų korupcijos prevencijos priemonių vykdymą;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1K-140, 2017-04-12, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07648

 

2.2. įstaigų vadovus didinti įstaigų veiklos skaidrumą ir valdymo atvirumą, užtikrinant, kad įstaigų interneto svetainėse būtų nuolat pateikiami duomenys:

2.2.1. apie įstaigų vadovų, jų pavaduotojų planuojamus susitikimus įstaigose (posėdžius ir pasitarimus, jų tikslą, laiką, dalyvaujančius asmenis), kuriuose, be įstaigų valstybės tarnautojų, valstybės politikų, valstybės pareigūnų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, dalyvauja ir kiti privačių interesų turintys asmenys, ir jų metu gaunamus pasiūlymus (jeigu nėra galimybių apie susitikimą paskelbti likus ne mažiau kaip vienai darbo dienai iki jo pradžios, apie įvykusį susitikimą ir jo metu gautus pasiūlymus pranešama ne vėliau kaip kitą darbo dieną);

2.2.2. apie įstaigų veiklą korupcijos prevencijos srityje (antikorupcines iniciatyvas, priemones, jų įgyvendinimo rezultatus, asmenų, atsakingų už antikorupcinę veiklą, kontaktinę informaciją, pranešimų apie įtariamas korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas pateikimo įstaigoms būdus ir priemones).

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1K-140, 2017-04-12, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07648

 

 

 

 

Finansų ministrė                                                                                                          Rasa Budbergytė

 

 

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministro

2004 m. vasario 12 d. įsakymu Nr. 1K-047

(Lietuvos Respublikos finansų ministro

2016 m. rugpjūčio 5 d. įsakymo Nr. 1K-310

redakcija)

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS 2016–2025 METŲ ANTIKORUPCINĖ PROGRAMA

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2016–2025 metų antikorupcinės programos (toliau – Finansų ministerijos antikorupcinė programa) paskirtis – užtikrinti ilgalaikę, veiksmingą ir kryptingą korupcijos prevencijos ir kontrolės sistemą Lietuvos Respublikos finansų ministerijoje (toliau – Finansų ministerija), finansų ministro valdymo sričiai priskirtose įstaigose – Muitinės departamente prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybinėje mokesčių inspekcijoje prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyboje prie Finansų ministerijos, Finansų ministerijos mokymo centre, Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnyboje prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, viešojoje įstaigoje Centrinėje projektų valdymo agentūroje, Lietuvos statistikos departamente, Lošimų priežiūros tarnyboje prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ir valstybės valdomose įmonėse, kuriose Finansų ministerija yra akcijų valdytoja arba įgyvendina savininko teises (valstybės įmonėje „Lietuvos prabavimo rūmai“, valstybės įmonėje Turto banke, valstybės įmonėje „Indėlių ir investicijų draudimas“, uždarojoje akcinėje bendrovėje „Būsto paskolų draudimas“, uždarojoje akcinėje bendrovėje Viešųjų investicijų plėtros agentūroje ir „Lietuvos energija“, UAB) (toliau kartu – įstaigos).

Finansų ministerijos antikorupcine programa yra siekiama pagal Finansų ministerijos kompetenciją prisidėti prie Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Seimo 2015 m. kovo 10 d. nutarimu Nr. XII-1537 „Dėl Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programos patvirtinimo“ (toliau – Nacionalinė kovos su korupcija programa), nuostatų įgyvendinimo finansų ministro valdymo srityje.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-140, 2017-04-12, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07648

 

2. Finansų ministerijos antikorupcinės programos nuostatos taikomos Finansų ministerijai ir įstaigoms, atliekant įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatytas funkcijas ir įgyvendinant valstybės politiką finansų ministrui pavestose valstybės valdymo srityse.

3. Finansų ministerijos antikorupcinė programa parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo (toliau – Korupcijos prevencijos įstatymas) 6 straipsnio 3 ir 4 dalimis, 7 straipsnio 3 dalimi, Nacionalinės kovos su korupcija programos 40 punktu, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programos įgyvendinimo 2015–2019 metų tarpinstitucinį veiklos planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 648 „Dėl Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programos įgyvendinimo 2015–2019 metų tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo“ (toliau – Tarpinstitucinis planas), Europos Komisijos 2014 metų kovos su korupcija Europos Sąjungoje ataskaitą, skelbiamą Europos Komisijos interneto svetainėje http://ec.europa.eu/, sociologinių tyrimų apie korupcijos situaciją Lietuvoje rezultatus, 2015 m. gegužės 19 d. Finansų ministerijos korupcijos rizikos valdymo vertinimo vidaus audito ataskaitą Nr. 16.2-A-3 ir 2008–2016 metų Finansų ministerijos ir įstaigų veiklos sričių antikorupcinės analizės praktinę patirtį ir rezultatus.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-140, 2017-04-12, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07648

 

4. Finansų ministerijos antikorupcinėje programoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Korupcijos prevencijos įstatyme ir Nacionalinėje kovos su korupcija programoje.

5. Finansų ministerijos antikorupcinė programa įgyvendinama pagal Finansų ministerijos antikorupcinės programos priede pateiktą Finansų ministerijos antikorupcinės programos įgyvendinimo priemonių planą (toliau – priemonių planas).

 

II SKYRIUS

APLINKOS ANALIZĖ

 

PIRMASIS SKIRSNIS

SOCIOLOGINIŲ TYRIMŲ DUOMENYS

 

6. Tarptautinės nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ skelbiamas korupcijos suvokimo indeksas (toliau – KSI) parodo, kaip įvairioms pasaulio valstybėms pavyksta kontroliuoti korupciją. Korupcijos mastą viešajame ir politikos sektoriuose vertina įvairių sričių ekspertai ir verslo lyderiai. Pagal tarptautinės nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ paskelbtus KSI 2016 metų tyrimo rezultatus Lietuvai skirti 59 balai iš 100 galimų ir 38 vieta 176 pasaulio šalių sąraše. Pagal šį rodiklį Lietuva lenkia Latviją ir Lenkiją, bet atsilieka nuo Estijos.

Tarp Europos Sąjungos ir Vakarų Europos valstybių Lietuva užima 19 vietą, pernai ji užėmė 18 vietą.

KSI 2015 metų vertinime Lietuva buvo gavusi 61 balą ir užėmė 32 vietą 168 pasaulio valstybių sąraše.

Ekspertų vertinimu, Lietuvos smukimą pagal kasmetinį KSI lėmė tai, kad 2015 metais ir 2016 metų pirmoje pusėje Lietuvoje neįvyko reikšmingų antikorupcinių permainų.

2016 metais Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos iniciatyva buvo atliktas tyrimas „Lietuvos korupcijos žemėlapis 2016“, kurio tikslas – įvertinti korupcinę situaciją Lietuvoje ir palyginti ją su ankstesnių metų rezultatais. Tyrimo uždaviniai – įvertinti tikslinių grupių požiūrį į korupciją, nustatyti respondentų korupcinę patirtį, įvertinti antikorupcinį potencialą.

Tyrimo metu buvo apklausti 503 verslo įmonių vadovai ir 502 valstybės tarnautojai. Visi tyrimo respondentai korupciją kaip reiškinį įvertino neigiamai. 56 proc. respondentų nuomone, korupcija Lietuvoje yra labai rimta problema, kuri tarp Lietuvos gyventojams aktualių problemų užima penktąją vietą po mažų atlyginimų, emigracijos, kylančių kainų ir alkoholizmo. Verslininkai, kuriems buvo pateiktas klausimas ir apie verslą stabdančias problemas, korupcijai skyrė penktąją vietą po emigracijos, mokesčių dydžių, kompetentingų darbuotojų stokos bei skaidrumo viešuosiuose pirkimuose trūkumo problemų.

Gyventojai, vertinę konkrečių ministerijų ar įstaigų korumpuotumo lygį, prie labiausiai korumpuotų įstaigų priskyrė ir finansų ministro valdymo srities įstaigas – Muitinės departamentą prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Lošimų priežiūros tarnybą prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ir „Lietuvos energija“, UAB.

Tačiau, palyginti su tyrimo „Lietuvos korupcijos žemėlapis 2014“ duomenimis, didėja nepakantumas korupcijai ir kyšininkavimui, mažėja pasirengimas duoti kyšį, mažėja kyšių prievartavimo ir davimo indeksai ir korupcinė patirtis. Per dvejus metus išaugo žinomumas, kur kreiptis dėl korupcinių įvykių.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-140, 2017-04-12, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07648

 

7. Finansų ministerija, atsižvelgdama į minėtų sociologinių tyrimų rezultatus ir siekdama pagal kompetenciją veiksmingiau prisidėti prie Lietuvos pažangos kovojant su korupcija, mato būtinybę nuolat tobulinti įgyvendinamų korupcijos prevencijos priemonių sistemą, rengti ir vykdyti kompleksines antikorupcines priemones Finansų ministerijos ir įstaigų veiklos srityse, kuriose yra didžiausia rizika korupcijai atsirasti ir kurias visuomenė įvardija kaip labiausiai korumpuotas. Finansų ministerija ypatingą dėmesį kreipia į teisės normų kolizijos ir spragų, galinčių sudaryti prielaidas valstybės tarnautojams ir darbuotojams piktnaudžiauti tarnyba ir pavestas funkcijas atlikti nesivadovaujant teisės aktais, o savivaliaujant arba pasinaudojus teisės aktų spragomis siekti savo ar kitų asmenų individualios naudos, šalinimą. Be to, Finansų ministerija nuolat siekia stiprinti valstybės tarnautojų ir darbuotojų profesinę kompetenciją, antikorupcinio švietimo ir informavimo priemonėmis ugdyti pilietiškumą, skatinti nepakantumą neetiškam elgesiui, galinčiam sudaryti realias prielaidas korupcijai.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-140, 2017-04-12, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07648

 

8. Nors Finansų ministerijoje iki šiol nenustatyta kyšininkavimo atvejų ar kitų korupcinio pobūdžio nusikalstamų veikų, Finansų ministerija antikorupcinėje veikloje laikosi pozicijos, kad geriausiai su korupcija galima kovoti vengiant jos atsiradimo. Korupcijos prevencijos ir kontrolės stiprinimas ir nuolatinis tobulinimas yra Finansų ministerijos antikorupcinės politikos pagrindas.

9. Finansų ministerijos, kaip valstybės institucijos, formuojančios politiką finansų srityje, veikla rengiant finansų srities teisės aktus, užtikrinant efektyvų ir racionalų valstybės, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų valdymą ir investavimą, finansų sektoriaus plėtrą bei sklandų kitų finansų srities priemonių įgyvendinimą, reikalauja ir veiksmingos korupcijos prevencijos. Būtina nuolatinė korupcijos situacijos analizė, neformalios ir efektyvios prevencijos priemonės, realiai mažinančios korupcijos prielaidas, susijusias su Finansų ministerijai ir įstaigoms pavestomis funkcijomis, atliekamomis procedūromis, dokumentų rengimo tvarka, valstybės tarnautojų ir darbuotojų veiksmais, teisėmis ir pareigomis, priimamais sprendimais ir jų kontrolės mechanizmu.

ANTRASIS SKIRSNIS

POLITINIAI IR TEISINIAI VEIKSNIAI

 

10. Finansų ministerijos antikorupcinei veiklai, taip pat ir korupcijos prevencijos organizavimui finansų ministrui priskirtose valdymo srityse įtakos turi šalyje vykstantys politiniai procesai, priimami sprendimai, korupcijos prevenciją reglamentuojančių teisės aktų nuostatos.

11. Teisinė bazė ir šalies institucinė sistema sukuria prielaidas korupcijos priežasčių šalinimo mechanizmui funkcionuoti, tačiau korupcijos prevenciją reglamentuojančių teisės aktų nuostatų įgyvendinimas šalyje dar nėra patenkinamas, todėl korupcijos prevencijos poveikis korupcijos mastui ir suvokimui dar yra nepakankamas.

12. Finansų ministerija, kaip valstybės institucija, siekia efektyviai įgyvendinti įstatymų ir kitų teisės aktų jai pavestas finansų srities valstybės valdymo funkcijas ir valstybės politiką šioje srityje, taip pat realiai ir veiksmingai prisidėti prie kovos su korupcija ir viešojo sektoriaus veiklos skaidrumo įgyvendinimo.

13. Atsižvelgdama į sociologinių tyrimų duomenis apie korupcijos būklę Lietuvoje, didelį gyventojų nepasitikėjimą valstybe ir jos institucijomis, nepasitenkinimą viešojo administravimo neefektyvumu ir vertindama korupciją, kaip realią grėsmę kiekvienos institucijos ir visos šalies prestižui, Finansų ministerija vykdo sistemingą ir kryptingą antikorupcinę politiką, kurios tikslas – stiprinti vykdomos veiklos skaidrumą atskleidžiant ir sumažinant arba pašalinant galimas korupcijos atsiradimo prielaidas.

14. Siekiant Nacionalinėje kovos su korupcija programoje nustatytų kovos su korupcija tikslų, buvo priimtas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2007 m. rugsėjo 20 d. įsakymas Nr. 1K-261 „Dėl Finansų ministerijos ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų, įmonių korupcijos prevencijos tvarkos aprašo patvirtinimo ir Finansų ministerijos korupcijos prevencijos koordinavimo ir kontrolės komisijos sudarymo“.

15. Pagrindiniai einamojo laikotarpio iššūkiai korupcijos prevencijos srityje, kuriuos būtina įveikti, – stiprinti Finansų ministerijos ir įstaigų veiklos ir priimamų sprendimų atvirumą, skaidrumą, viešumą ir atskaitingumą visuomenei, kurti ir įdiegti inovatyvias korupcijos prevencijos priemones, pagrįstas informacinėmis technologijomis, skirtas elektroninėje erdvėje aiškia ir visuomenei suprantama forma skelbti vizualizuotą informaciją, susijusią su viešųjų finansų naudojimu.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-140, 2017-04-12, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07648

 

TREČIASIS SKIRSNIS

KORUPCIJOS PREVENCIJA FINANSŲ MINISTERIJOS IR ĮSTAIGŲ VEIKLOS SRITYSE, KURIOSE YRA KORUPCIJOS PASIREIŠKIMO TIKIMYBĖ

 

16. Vadovaujantis Korupcijos prevencijos įstatymo 6 straipsnio 3 ir 4 dalimis, Finansų ministerijos ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų, įmonių korupcijos prevencijos tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos finansų ministro 2007 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. 1K-261 „Dėl Finansų ministerijos ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų, įmonių korupcijos prevencijos tvarkos aprašo patvirtinimo ir Finansų ministerijos korupcijos prevencijos koordinavimo ir kontrolės komisijos sudarymo“ (toliau – Korupcijos prevencijos tvarkos aprašas), nustatyta tvarka Finansų ministerijos ir įstaigų veiklos sritys, kurios atitinka vieną ar kelis iš Korupcijos prevencijos įstatymo 6 straipsnio 4 dalyje nustatytų kriterijų, yra priskirtos veiklos sritims, kuriose yra didelė korupcijos pasireiškimo tikimybė, ir įtrauktos į Finansų ministerijos ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų veiklos sričių, kuriose yra korupcijos pasireiškimo tikimybė, sąrašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. rugsėjo 16 d. įsakymu Nr. 1K-288 „Dėl Finansų ministerijos ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų veiklos sričių, kuriose yra korupcijos pasireiškimo tikimybė, nustatymo“ (toliau – antikorupciniu požiūriu rizikingiausių veiklos sričių sąrašas). Antikorupciniu požiūriu rizikingiausių veiklos sričių sąrašas kasmet yra įvertinamas ir, esant reikalui, keičiamas, atsižvelgiant į šiose veiklos srityse funkcijas atliekančių Finansų ministerijos administracijos padalinių ir įstaigų pasiūlymus dėl aktualių korupcijos grėsmių ir jų sumažinimo ar pašalinimo, gautą informaciją apie įtariamas korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas, praėjusio laikotarpio veiklos sričių antikorupcinės analizės rezultatus, kitų institucijų pateiktą informaciją ir rekomendacijas ar kt.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-140, 2017-04-12, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07648

 

17. Finansų ministerijos korupcijos prevencijos koordinavimo ir kontrolės komisija, sudaryta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2007 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. 1K-261 „Dėl Finansų ministerijos ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų, įmonių korupcijos prevencijos tvarkos aprašo patvirtinimo ir Finansų ministerijos korupcijos prevencijos koordinavimo ir kontrolės komisijos sudarymo“ (toliau – Finansų ministerijos korupcijos prevencijos koordinavimo ir kontrolės komisija), atsižvelgusi į Vyriausybės programos prioritetus kovos su korupcija srityje ir įvertinusi korupcijos grėsmes pagal Korupcijos prevencijos tvarkos apraše nustatytus kriterijus, kasmet teikia finansų ministrui tvirtinti Finansų ministerijos ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų veiklos sričių, kuriose einamaisiais metais tikslinga atlikti antikorupcinę analizę ir vertinimą, sąrašą. Atliekant antikorupcinę analizę ir vertinimą veiklos sritys analizuojamos ir vertinamos antikorupciniu požiūriu, siekiant išsiaiškinti atliekamų funkcijų, valstybės tarnautojų ir darbuotojų atsakomybės, sprendimų priėmimo mechanizmo reglamentavimą, veiklą reglamentuojančių teisės aktų spragas ir prieštaravimus, galinčius sudaryti prielaidas valstybės tarnautojams ar kitiems asmenims turėti materialinės ar kitokios naudos piktnaudžiaujant valstybės tarnyba, nustatyti labiausiai korupcijos pažeidžiamus veiklos sričių procesus ir procedūras, imtis jų skaidrumą užtikrinančių prevencinių priemonių.

18. Nustačius ir nuolat keičiant antikorupciniu požiūriu rizikingiausių veiklos sričių sąrašą, Korupcijos prevencijos tvarkos apraše nustačius išsamias veiklos sričių antikorupcinės analizės ir vertinimo procedūras, vienodas analizės ir vertinimo dokumentų formas, korupcijos prevencijos priemonių rengimo ir atskaitomybės už šių priemonių įgyvendinimą tvarką, sukurtas teisinis pagrindas ir veiksmingas mechanizmas korupcijos prevencijos procesams koordinuoti ir didžiausioms korupcijos rizikoms valdyti svarbiausiose Finansų ministerijos ir įstaigų veiklos srityse.

19. Siekiant padidinti veiklos sričių antikorupcinės analizės ir vertinimo sistemos veiksmingumą, svarbu užtikrinti antikorupcinių procedūrų atlikimo operatyvumą, nuolatinį pobūdį ir profesionalų rezultatų panaudojimą veiklos skaidrumui didinti. Todėl tikslinga bent vieną kartą per penkerius metus antikorupciniu požiūriu įvertinti visas į antikorupciniu požiūriu rizikingiausių veiklos sričių sąrašą įtrauktas veiklas, pagal poreikį įgyvendinti būtinas prevencijos priemones, įvertinti šių priemonių poveikį korupcijos situacijai ir rizikos lygiui, užtikrinti korupcijos prevencijos procedūrų tęstinumą ir nuoseklų tobulinimą, atsižvelgiant į praktinę patirtį ir einamojo laikotarpio aktualijas.

 

KETVIRTASIS SKIRSNIS

FINANSŲ MINISTERIJOS ANTIKORUPCINĖS PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO 2016 METŲ REZULTATAI

 

Pakeistas skirsnio pavadinimas:

Nr. 1K-140, 2017-04-12, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07648

 

20. Finansų ministerijos antikorupcinėje programoje nustatyto tikslo pasiekimas 2016 metais vertinamas pagal priemonių plane nustatytus tikslo rezultato kriterijus:

20.1. Kasmet antikorupciniu požiūriu įvertinama bent 10 proc. rizikingiausių Finansų ministerijos ir įstaigų veiklos sričių ir pagal poreikį įgyvendinamos būtinos korupcijos prevencijos priemonės.

Pasiektas rezultatas – 2016 metais antikorupciniu požiūriu įvertinta 11 rizikingiausių Finansų ministerijos ir įstaigų veiklos sričių, nustatytų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2016 m. birželio 14 d. įsakymu Nr. 1K-247 „Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų veiklos sričių, kuriose tikslinga 2016 metais atlikti antikorupcinę analizę ir vertinimą, nustatymo“, parengtos korupcijos prevencijos priemonės, kurios įtrauktos į Finansų ministerijos antikorupcinės programos priede pateiktą priemonių planą ir bus įgyvendintos šiame priemonių plane nustatytais terminais.

20.2. Sudaromos galimybės asmenims pranešti apie korupcijos apraiškas Finansų ministerijos ir įstaigų veikloje.

Pasiektas rezultatas – Finansų ministerijos interneto svetainės skyriaus „Veiklos sritys“ srityje „Korupcijos prevencija“ visiems suinteresuotiems subjektams sudarytos galimybės pranešti apie įtariamas korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas, pateikti pasiūlymus dėl korupcijos prevencijos priemonių tobulinimo elektroninio pašto adresu pranesimai@finmin.lt, informuojama, kad pranešimus, pasiūlymus ir informaciją taip pat galima pateikti žodžiu ir raštu asmenims, įgaliotiems vykdyti korupcijos prevenciją ir kontrolę Finansų ministerijoje ir įstaigose, skelbiami šių asmenų kontaktiniai duomenys.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-140, 2017-04-12, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07648

 

21. Įgyvendinant Finansų ministerijos antikorupcinę programą 2016 metais buvo pasiekti programos įgyvendinimo priemonių plane nustatyti rezultatai. Finansų ministerijos antikorupcinės programos uždavinių įgyvendinimo rezultatai yra įvertinti korupcijos prevencijos priemonių vykdymo ataskaitose, kurios skelbiamos Finansų ministerijos interneto svetainės skyriaus „Administracinė informacija“ srityje „Korupcijos prevencija.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-140, 2017-04-12, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07648

 

III SKYRIUS

FINANSŲ MINISTERIJOS ANTIKORUPCINĖS PROGRAMOS TIKSLAS, UŽDAVINIAI IR VERTINIMO KRITERIJAI

 

22. Finansų ministerijos antikorupcinės programos tikslas – didinti veiklos skaidrumą, viešumą ir atskaitingumą visuomenei, stiprinti atsparumą korupcijai finansų ministrui priskirtose valdymo srityse.

23. Siekiant Finansų ministerijos antikorupcinės programos tikslo, įgyvendinami šie uždaviniai:

23.1. vykdyti Tarpinstitucinio plano priemones, sudarant geresnes galimybes viešųjų finansų visuomeninei kontrolei, prisidedant prie teisėsaugos gebėjimų atskleisti korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas stiprinimo;

23.2. įgyvendinti priemones, parengtas pagal antikorupciniu požiūriu rizikingiausių veiklos sričių antikorupcinės analizės ir vertinimo rezultatus;

23.3. didinti antikorupcinio švietimo sklaidą, stiprinti valstybės tarnautojų ir darbuotojų antikorupcinės elgsenos paskatas.

24. Finansų ministerijos antikorupcinėje programoje nustatyto tikslo pasiekimas vertinamas pagal priemonių plane nustatytus tikslo rezultato kriterijus, o Finansų ministerijos antikorupcinės programos uždavinių įgyvendinimas vertinamas pagal priemonių plane nustatytus laukiamo rezultato vertinimo kriterijus.

25. Priemonių plano priemonės vertinamos pagal jų įgyvendinimo būklę.

 

IV SKYRIUS

FINANSŲ MINISTERIJOS ANTIKORUPCINĖS PROGRAMOS ĮGYVENDINIMAS, STEBĖSENA, ATSKAITOMYBĖ

 

26. Finansų ministerijos antikorupcinės programos įgyvendinimą koordinuoja ir kontroliuoja Finansų ministerijos korupcijos prevencijos koordinavimo ir kontrolės komisija.

27. Finansų ministerijos antikorupcinės programos uždaviniams įgyvendinti sudaromas priemonių planas, į kurį įtraukiamos Tarpinstitucinio plano priemonės, už kurias atsakinga Finansų ministerija ir įstaigos, priemonės, parengtos Korupcijos prevencijos tvarkos apraše nustatyta tvarka pagal veiklos sričių antikorupcinės analizės ir vertinimo rezultatus, ir priemonės, skirtos antikorupcinio švietimo sklaidai didinti, valstybės tarnautojų ir darbuotojų antikorupcinės elgsenos paskatoms stiprinti.

28. Priemonių plane nustatomas konkrečių priemonių turinys, už priemonių įgyvendinimą atsakingi Finansų ministerijos administracijos padaliniai ir įstaigos, priemonių įgyvendinimo terminai, laukiami rezultatai ir priemonių įgyvendinimo vertinimo kriterijai.

29. Priemonių plane nustatytų priemonių turinys ar jų įgyvendinimo terminai gali būti keičiami ar priemonės išbraukiamos iš priemonių plano tik motyvuotu priemonės vykdytojo pasiūlymu, kuriam turi pritarti Finansų ministerijos korupcijos prevencijos koordinavimo ir kontrolės komisija.

30. Finansų ministerijos antikorupcinės programos įgyvendinimo metu Finansų ministerijos administracijos padaliniams ir įstaigoms metodinę pagalbą Finansų ministerijos antikorupcinės programos ir jos priemonių įgyvendinimo klausimais teikia finansų ministro įgaliotas asmuo, kuris Finansų ministerijoje vykdo korupcijos prevencijos ir kontrolės funkcijas.

31. Finansų ministerijos antikorupcinės programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti Finansų ministerijos administracijos padalinių ir įstaigų vadovai paskiria kontaktinius asmenis ir apie tai informuoja Finansų ministerijos Personalo skyrių, kuris pagal kompetenciją Finansų ministerijoje atlieka korupcijos prevencijos ir kontrolės funkcijas.

32. Priemonių plano priemones (toliau – priemonės) pagal kompetenciją rengia ir vykdo Finansų ministerijos administracijos padaliniai ir įstaigos.

33. Finansų ministerija ir įstaigos, dalyvaujančios įgyvendinant Finansų ministerijos antikorupcinę programą, vykdytinas priemones numato metiniuose veiklos planuose, taip pat instituciniuose kovos su korupcija programos priemonių planuose, į kuriuos įtraukiamos priemonės gali būti tikslinamos ar pildomos, atsižvelgiant į priemonių vykdytojų organizacinius sprendimus dėl priemonių veiklų įgyvendinimo.

34. Prie Finansų ministerijos antikorupcinės programos įgyvendinimo prisidedančios įstaigos Korupcijos prevencijos tvarkos apraše nustatyta tvarka ir pagal poreikį parengtas papildomas priemones įtraukia į savo antikorupcines programas ir jų įgyvendinimo priemonių planus, už kurių įgyvendinimą atsakingi šių įstaigų vadovai.

35. Siekiant nuosekliai vertinti pasiektą pažangą, nustatyti problemas ir kliūtis, atsirandančias įgyvendinant priemones, teikiama jų įgyvendinimo stebėsenai būtina informacija:

35.1. Per 15 dienų nuo kiekvieno ketvirčio pabaigos dienos priemones vykdantys Finansų ministerijos administracijos padaliniai ir įstaigos Finansų ministerijos Personalo skyriui pateikia informaciją apie priemonių įgyvendinimo eigą ir rezultatus, atsižvelgdami į patvirtintus Finansų ministerijos antikorupcinės programos tikslus, uždavinius, priemones ir jiems vykdyti numatytus asignavimus, taip pat vertinimo kriterijus ir jų reikšmes. Informacija apie vertinimo kriterijus, kurių neįmanoma apskaičiuoti kiekvieną ketvirtį, teikiama atsižvelgiant į duomenų gavimo terminus.  

35.2. Per 5 dienas nuo Finansų ministerijos antikorupcinės programos 35.1 papunktyje nurodytos informacijos gavimo dienos Finansų ministerijos Personalo skyrius ją apibendrina ir pateikia Finansų ministerijos korupcijos prevencijos koordinavimo ir kontrolės komisijai, kuri ją įvertina ir priima sprendimą dėl šios informacijos pateikimo finansų ministrui. 

35.3. Per 25 dienas nuo kiekvieno ketvirčio pabaigos dienos Finansų ministerijos Personalo skyrius Finansų ministerijos antikorupcinės programos 35.2 papunktyje nurodytą informaciją pateikia Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybai (toliau – Specialiųjų tyrimų tarnyba).

36. Finansų ministerija ir įstaigos apie projektų, įgyvendinamų pagal Tarpinstitucinį planą, parengimą informuoja Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetą.

37. Informacija apie Finansų ministerijos antikorupcinės programos ir priemonių plano įgyvendinimo eigą ir rezultatus viešai skelbiama Finansų ministerijos ir įstaigų interneto svetainėse.

 

 

V SKYRIUS

FINANSŲ MINISTERIJOS ANTIKORUPCINĖS PROGRAMOS ATNAUJINIMAS

 

38. Finansų ministerijos antikorupcinė programa ir jos priemonių planas gali būti atnaujinami per visą Finansų ministerijos antikorupcinės programos įgyvendinimo laikotarpį, atsižvelgiant į:

38.1. Nacionalinės kovos su korupcija programos ir Tarpinstitucinio plano pakeitimus, susijusius su Finansų ministerijos kompetencija;

38.2. kiekvienais metais atliekamos veiklos sričių antikorupcinės analizės ir vertinimo rezultatus (nustatytas korupcijos grėsmes ir pasiūlymus dėl korupcijos prevencijos priemonių šioms korupcijos grėsmėms sumažinti ar pašalinti);

38.3. praėjusio laikotarpio Finansų ministerijos antikorupcinės programos įgyvendinimo rezultatus;

38.4. Specialiųjų tyrimų tarnybos, kitų kompetentingų institucijų rekomendacijas ir visų suinteresuotų asmenų pasiūlymus;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1K-140, 2017-04-12, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07648

 

38.5. gautą informaciją apie įtariamas korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas.

Papildyta papunkčiu:

Nr. 1K-140, 2017-04-12, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07648

 

39. Finansų ministerijos Personalo skyrius rengia Finansų ministerijos antikorupcinės programos ir priemonių plano pakeitimo projektą, derina jį su Finansų ministerijos administracijos padaliniais ir įstaigomis, teikia Finansų ministerijos korupcijos prevencijos koordinavimo ir kontrolės komisijai svarstyti ir finansų ministrui tvirtinti.

 

VI SKYRIUS

FINANSŲ MINISTERIJOS ANTIKORUPCINĖS PROGRAMOS FINANSAVIMAS

 

40. Finansų ministerijos antikorupcinės programos įgyvendinimas finansuojamas iš Finansų ministerijai ir įstaigoms skirtų valstybės biudžeto asignavimų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka gautų lėšų.

 

VII SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ UŽ FINANSŲ MINISTERIJOS ANTIKORUPCINĖS PROGRAMOS ĮGYVENDINIMĄ

 

41. Už Finansų ministerijos antikorupcinės programos įgyvendinimą pagal kompetenciją atsako priemonių plane nustatytas priemones vykdančių Finansų ministerijos administracijos padalinių ir įstaigų vadovai.

___________________

 

Priedo pakeitimai:

Nr. 1K-404, 2011-12-12, Žin., 2011, Nr. 154-7315 (2011-12-17), i. k. 1112050ISAK001K-404

Nr. 1K-170, 2014-06-05, paskelbta TAR 2014-06-06, i. k. 2014-07265

Nr. 1K-310, 2016-08-05, paskelbta TAR 2016-08-09, i. k. 2016-21833

 


Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2016–2025 metų antikorupcinės programos

priedas

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS 2016–2025 METŲ ANTIKORUPCINĖS PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ PLANAS

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS 2016–2025 METŲ

ANTIKORUPCINĖS PROGRAMOS TIKSLAS – DIDINTI VEIKLOS SKAIDRUMĄ, VIEŠUMĄ IR ATSKAITINGUMĄ VISUOMENEI, STIPRINTI ATSPARUMĄ KORUPCIJAI FINANSŲ MINISTRUI PRISKIRTOSE VALDYMO SRITYSE

 

TIKSLO REZULTATO KRITERIJAI:

1) elektroninėje erdvėje viešinama informacija apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas ir išlaidas;

2) kasmet antikorupciniu požiūriu įvertinama bent 10 proc. antikorupciniu požiūriu rizikingiausių Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Finansų ministerija) ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų ir valstybės valdomų įmonių, kuriose Finansų ministerija yra akcijų valdytoja arba įgyvendina savininko teises (toliau kartu – įstaigos), veiklos sričių ir pagal poreikį įgyvendinamos būtinos korupcijos prevencijos priemonės;

3) sudaromos galimybės asmenims pranešti apie įtariamas korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas Finansų ministerijos ir įstaigų veikloje.

 

1 UŽDAVINYS

VYKDYTI TARPINSTITUCINIO PLANO PRIEMONES,

SUDARANT GERESNES GALIMYBES VIEŠŲJŲ FINANSŲ VISUOMENINEI KONTROLEI,

PRISIDEDANT PRIE TEISĖSAUGOS GEBĖJIMŲ ATSKLEISTI KORUPCINIO POBŪDŽIO NUSIKALSTAMAS VEIKAS STIPRINIMO

 

Eil. Nr.

Priemonės

Vykdytojai

Įvykdymo terminas

Laukiami rezultatai

Vertinimo kriterijai

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Organizuoti, koordinuoti ir dalyvauti įgyvendinant informacinės sistemos, skirtos elektroninėje erdvėje viešinti informacijai apie valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pajamas ir išlaidas (toliau – IS), sukūrimą ir įdiegimą:

 

1) parengti IS viziją, atlikti parengiamuosius projekto darbus, parengti reikiamus teisės aktų, nustatančių elektroninėmis priemonėmis visuomenei skelbtinus duomenis ir informaciją apie valstybės ir savivaldybių įstaigų pajamas, pajamų šaltinius, išlaidas ir lėšų gavėjus, projektus;

 

2) sukurti ir įdiegti IS.

 

 

 

Tarpinstitucinė IS kūrimo darbo grupė

 

Finansų ministerijos Valstybės iždo departamentas

 

Finansų ministerijos Informacinių technologijų departamentas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2017-12-31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-12-31

 

Elektroninėje erdvėje centralizuotai skelbiama visuomenei suprantama forma pateikta informacija apie atskiro valdžios lygmens įstaigų pajamas ir viešąsias išlaidas padidins viešųjų išlaidų naudojimo skaidrumą ir skatins visuomenę aktyviau dalyvauti sprendimų, susijusių su valstybės pinigų naudojimu, rengimo ir priėmimo procese.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1) Parengta IS vizija, atlikti parengiamieji projekto darbai, parengti reikiami teisės aktų, nustatančių elektroninėmis priemonėmis visuomenei skelbtinus duomenis ir informaciją apie valstybės ir savivaldybių įstaigų pajamas, pajamų šaltinius, išlaidas ir lėšų gavėjus, projektai.

 

2) Sukurta ir įdiegta IS.

2.

Atlyginti pranešėjams už vertingą informaciją apie nusikalstamas veikas.

Muitinės departamentas prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Muitinės departamentas)

Kiekvienais metais

iki

2019-12-31

 

Pranešėjų pateikta vertinga informacija padės efektyviau atskleisti nusikalstamas veikas ir pritaikyti atsakomybę šias veikas įvykdžiusiems asmenims.

Gautų pranešimų skaičius, pranešimų, kuriuose pateikta vertinga informacija apie nusikalstamas veikas, skaičius, panaudotos tikslinio finansavimo lėšos atlyginti pranešėjams už vertingą informaciją.

3.

Vykdyti korupcijos ir sukčiavimo prevencijos priemones ir veiksmus Europos Sąjungos fondų lėšų panaudojimo srityje: nustatyti korupcijos ir sukčiavimo priežastis, rizikos veiksnius ir problemas Europos Sąjungos fondų lėšų panaudojimo srityje, sukurti korupcijos ir sukčiavimo prevencijos priemones, koordinuoti ir kontroliuoti jų vykdymą..

Finansų ministerijos Europos Sąjungos investicijų departamentas

 

 

Kiekvienais metais

iki

2019-12-31

 

Nustačius korupcijos ir sukčiavimo priežastis, rizikos veiksnius ir problemas Europos Sąjungos fondų lėšų panaudojimo srityje ir sukūrus bei įgyvendinus korupcijos ir sukčiavimo prevencijos priemones, bus sudarytos sąlygos efektyviau atskleisti korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas ir užtikrinti atsakomybės neišvengiamumą.

 

Sukurtos korupcijos ir sukčiavimo prevencijos priemonės bei vykdoma jų įgyvendinimo priežiūra.

 

 

2 UŽDAVINYS

ĮGYVENDINTI PRIEMONES, PARENGTAS PAGAL ANTIKORUPCINIU POŽIŪRIU RIZIKINGIAUSIŲ VEIKLOS SRIČIŲ ANTIKORUPCINĖS ANALIZĖS IR VERTINIMO REZULTATUS

 

1. Finansų ministerijos veiklos srityse

1.1. 2014–2020 m. Ignalinos programos lėšų valdymo institucijos funkcijų atlikimo užtikrinimas

4.

Nacionalinio fondo departamento, atliekančio 2007–2013 ir 2014–2020 metų Ignalinos programos lėšų valdymo institucijos funkcijas, darbo

procedūrų vadove, patvirtintame Finansų ministerijos Nacionalinio fondo departamento direktoriaus 2015 m. gruodžio 8 d. pavedimu Nr. 21 (toliau – Darbo procedūrų vadovas), detalizuoti, kaip atliekama Finansų ministerijai pavesta atlikti lėšų panaudojimo finansinės priežiūros funkcija ir, jei reikia, atitinkamai patikslinti šią funkciją atliekančių Finansų ministerijos administracijos padalinių nuostatus ir valstybės tarnautojų pareigybių aprašymus.

 

Finansų ministerijos Nacionalinio fondo departamentas

2017-06-30

Finansų ministerijos atliekamos Ignalinos programos lėšų panaudojimo priežiūros funkcijos aiškus teisinis reguliavimas padidins lėšų panaudojimo priežiūros funkcijos veiksmingumą ir prisidės prie skaidresnio ir efektyvesnio Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimui nutraukti skirtų lėšų panaudojimo. 

Darbo procedūrų vadove detalizuota Finansų ministerijai pavesta atlikti lėšų panaudojimo finansinės priežiūros funkcija, atitinkamai, jei reikia, patikslinti šią funkciją atliekančių Finansų ministerijos administracijos padalinių nuostatai ir valstybės tarnautojų pareigybių aprašymai.

5.

Darbo procedūrų vadove aiškiau reglamentuoti informavimo apie įtariamus pažeidimus funkcijos atlikimo tvarką ir darbo procedūras ir atitinkamai patikslinti Finansų ministerijos Nacionalinio fondo departamento, šio departamento Tarptautinės finansinės paramos išlaidų deklaravimo skyriaus nuostatus ir šio skyriaus valstybės tarnautojų pareigybių aprašymus.

Finansų ministerijos Nacionalinio fondo departamentas

2017-06-30

Nustatyti tikslūs informavimo veiksmų atlikimo terminai ir aiškios darbo procedūros sumažins korupcijos riziką ir padės kitoms institucijoms pagal kompetenciją ištirti ir pašalinti įtariamus pažeidimus.

Darbo procedūrų vadove nustatyta informavimo apie įtariamus pažeidimus funkcijos atlikimo tvarka ir darbo procedūros, atitinkamai patikslinti Finansų ministerijos Nacionalinio fondo departamento, šio departamento Tarptautinės finansinės paramos išlaidų deklaravimo skyriaus nuostatai ir šio skyriaus valstybės tarnautojų pareigybių aprašymai.

 

1.2. personalo formavimas, valdymas ir administravimas.

6.

Parengti Personalo procedūrų vadovo ar kito teisės akto projektą, kuriame reglamentuoti:

1) Finansų ministerijos administracijos padalinių pareigybių poreikio nustatymo tvarką;

2) pareigybių vertinimo ir kategorijų nustatymo kriterijus;

3) darbuotojų skatinimo rūšies pasirinkimo ir skiriamos priemokos dydžio nustatymo kriterijus.

Finansų ministerijos Personalo skyrius

2017-06-30

Sumažės korupcinio pobūdžio (nepotizmo, politinio patronažo, favoritizmo ir kt.) rizika.

Parengtas Personalo procedūrų vadovo ar kito teisės akto projektas.

7.

Parengti Darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas Finansų ministerijoje tvarkos aprašo projektą.

Finansų ministerijos Personalo skyrius

2017-06-30

Sumažės korupcijos rizika darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, atrankos ir priėmimo į pareigas procese.

Parengtas Darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas Finansų ministerijoje tvarkos aprašo projektas.

 

8.

Parengti Valstybės tarnautojų perkėlimo tarnybinio kaitumo būdu į kitas valstybės tarnautojų pareigas Finansų ministerijoje tvarkos aprašo projektą.

Finansų ministerijos Personalo skyrius

2017-06-30

Aiškus teisinis reguliavimas padės skaidriau vykdyti valstybės tarnautojų perkėlimą tarnybinio kaitumo būdu.

Parengtas Valstybės tarnautojų perkėlimo tarnybinio kaitumo būdu į kitas valstybės tarnautojų pareigas Finansų ministerijoje tvarkos aprašo projektas.

9.

Finansų ministerijos intranete skelbti informaciją apie laisvas valstybės tarnautojų pareigas Finansų ministerijoje.

Finansų ministerijos Personalo skyrius

Nuolat

Bus sudarytos sąlygos skaidriam tarnybiniam kaitumui.

Finansų ministerijos intranete skelbiama informacija apie laisvas valstybės tarnautojų pareigas Finansų ministerijoje.

2. Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos veiklos srityje – saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų etalonų gamybos priežiūra

10.

Pakeisti Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos (toliau – VDTAT) procedūrų vadovo saugiojo dokumento ar saugiojo dokumento blanko fotoplėvelių komplekto tikrinimo ir etalono gamybos priežiūros procedūrą, nustatant detalias etalono gamybos priežiūros vykdymo kontrolės procedūras, atsakingų asmenų atliekamus veiksmus, einamosios kontrolės veiksmus atliekant etalono gamybos priežiūrą pas gamintoją.

VDTAT

2017-06-30

Išsamiai reglamentuota saugiojo dokumento ar saugiojo dokumento blanko fotoplėvelių komplekto tikrinimo ir etalono gamybos priežiūros procedūra sumažins korupcijos tikimybę atliekant saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų etalonų gamybos priežiūrą.

 

 

Pakeista Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos procedūrų vadovo saugiojo dokumento ar saugiojo dokumento blanko fotoplėvelių komplekto tikrinimo ir etalono gamybos priežiūros procedūra – nustatytos detalios etalono gamybos priežiūros vykdymo kontrolės procedūros, atsakingų asmenų atliekami veiksmai, einamosios kontrolės veiksmai atliekant etalono gamybos priežiūrą pas gamintoją.

11.

Pakeisti Saugiojo dokumento ar saugiojo dokumento blanko etalono gamybos priežiūros taisykles, patvirtintas VDTAT direktoriaus 2009 m. rugsėjo 29 d. įsakymu Nr. 1-165 „Dėl Saugiojo dokumento ar saugiojo dokumento blanko etalono gamybos priežiūros taisyklių, saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų etalonų projektuose lyginant su grafiniu projektu leidžiamų technologinės apsaugos priemonių kokybės paklaidų, naudojamų kokybės tikrinimo metodų ir technologinės apsaugos priemonių kokybės vertinimo kriterijų bei saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų etalonų projektuose leidžiamų kokybės paklaidų, naudojamų kokybės tikrinimo metodų ir kokybės vertinimo kriterijų patvirtinimo“ (toliau – Taisyklės), nustatant jose saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų etalonų gamybos priežiūros vykdymo vidaus kontrolės procedūras.

VDTAT

2017-06-30

Nustatytos aiškios saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų etalonų gamybos priežiūros vykdymo vidaus kontrolės procedūros padidins VDTAT veiklos skaidrumą ir sumažins korupcijos pasireiškimo tikimybę dėl per didelės kontrolę atliekančių asmenų veikimo laisvės (diskrecijos).

Pakeistos Taisyklės, jose nustatytos saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų etalonų gamybos priežiūros vykdymo vidaus kontrolės procedūros.

 

3. Muitinės departamento veiklos srityse

3.1. viešųjų pirkimų organizavimas

12.

Padidinti viešųjų pirkimų, vykdomų per Centrinės perkančiosios organizacijos (toliau – CPO) elektroninį katalogą, skaičių.

 

Muitinės departamentas

2017-12-31

 

Padidintas viešųjų pirkimų skaidrumas, optimizuotos viešųjų pirkimų procedūros.

20 proc., palyginti su praėjusiais metais, padidėjęs per CPO elektroninį katalogą įvykdytų pirkimų skaičius.

13.

Atlikti pirkimų organizatorių vykdomų pirkimų analizę ir pateikti rekomendacijas dėl pirkimų procedūrų tobulinimo.

 

Muitinės departamentas

2017-12-31

 

Užtikrinta pirkimų organizatorių vykdomų pirkimų kontrolė.

Atlikta pirkimų organizatorių atliekamų pirkimų analizė ir pateiktos rekomendacijos dėl pirkimų procedūrų tobulinimo.

3.2. personalo formavimas, valdymas ir administravimas

14.

Pateikti Finansų ministerijai pasiūlymus dėl papildomų reikalavimų nustatymo Tarnybos Lietuvos Respublikos muitinėje statuto projekte asmeniui tam, kad jis būtų laikomas nepriekaištingos reputacijos ir galėtų eiti statutinio valstybės tarnautojo pareigas.

 

Muitinės departamentas

2017-06-30

Išsamus personalo atrankos procese priimamų sprendimų teisinis reglamentavimas padėtų sumažinti diskreciją, užkirsti kelią subjektyviam pretendentų elgesio vertinimui, užtikrinti, kad į pareigas muitinėje būtų priimami tik patikimi ir sąžiningi asmenys.

 

Pateikti Finansų ministerijai pasiūlymai dėl papildomų reikalavimų Tarnybos Lietuvos Respublikos muitinėje statuto projekte nustatymo asmeniui tam, kad jis būtų laikomas nepriekaištingos reputacijos ir galėtų eiti statutinio valstybės tarnautojo pareigas muitinėje.

15.

Pateikti Finansų ministerijai pasiūlymus dėl Konkurso ir atrankos į tarnybą Lietuvos Respublikos muitinėje organizavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2003 m. rugsėjo 17 d. įsakymu Nr. 1K-233 „Dėl Konkurso ir atrankos į tarnybą Lietuvos Respublikos muitinėje organizavimo taisyklių patvirtinimo“, pakeitimo, jose numatant, kad Tarnybos Lietuvos Respublikos muitinėje statuto 9 straipsnyje numatytas patikrinimas gali būti pradedamas patikrinus pretendento atitiktį Tarnybos Lietuvos Respublikos muitinėje statuto 6 straipsnio 1 dalies 1–4 ir 6 punktuose nustatytiems bendriesiems reikalavimams ir specialiesiems reikalavimams, kuriuos galima patikrinti pirminio dokumentų tikrinimo etape.

Muitinės departamentas

2017-06-30

Užtikrintas asmenų, pretenduojančių į muitinės pareigūnų pareigas, priėmimo procedūros operatyvumas.

Pateikti Finansų ministerijai pasiūlymai dėl Konkurso ir atrankos į tarnybą Lietuvos Respublikos muitinėje organizavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2003 m. rugsėjo 17 d. įsakymu Nr. 1K-233 „Dėl Konkurso ir atrankos į tarnybą Lietuvos Respublikos muitinėje organizavimo taisyklių patvirtinimo“, pakeitimo, taisyklėse numatant galimybę pradėti Tarnybos Lietuvos Respublikos muitinėje statuto 9 straipsnyje numatytą patikrinimą patikrinus pretendento atitiktį Tarnybos Lietuvos Respublikos muitinėje statuto 6 straipsnio 1 dalies 1–4 ir 6 punktuose nustatytiems bendriesiems reikalavimams ir specialiesiems reikalavimams, kuriuos galima patikrinti pirminio dokumentų tikrinimo etape.

16.

Parengti Muitinės departamento generalinio direktoriaus įsakymo dėl asmenų, siekiančių dirbti pagal darbo sutartis, priėmimo į pareigas muitinėje tvarkos ir procedūrų aprašo projektą (toliau – projektas) ir pateikti jį tvirtinti Muitinės departamento generaliniam direktoriui.

Muitinės departamentas

2017-06-30

Užtikrintas asmenų, siekiančių dirbti pagal darbo sutartis muitinėje, priėmimo į pareigas procedūros skaidrumas ir viešumas.

Parengtas ir pateiktas Muitinės departamento generaliniam direktoriui tvirtinti projektas.

17.

Pateikti Finansų ministerijai pasiūlymus dėl Lietuvos Respublikos muitinės pareigūnų tarnybinės veiklos vertinimo ir kvalifikacinių kategorijų suteikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2003 m. rugpjūčio 1 d. įsakymu Nr. 1K-213 „Dėl Lietuvos Respublikos muitinės pareigūnų tarnybinės veiklos vertinimo ir kvalifikacinių kategorijų suteikimo taisyklių ir Statutinių komisijų darbo reglamento patvirtinimo“, pakeitimo ir papildymo muitinės pareigūno ir jo tiesioginio vadovo supažindinimo su Muitinės departamento generalinio direktoriaus priimamais sprendimais procedūra.

Muitinės departamentas

2017-06-30

Muitinės pareigūnų tarnybinės veiklos vertinimo teisinio reglamentavimo pokyčiai padės pašalinti esamas teisės taikymo problemas ir užtikrins tarnybinės veiklos vertinimo procese priimamų sprendimų skaidrumą.

 

 

 

Pateikti Finansų ministerijai pasiūlymai dėl Lietuvos Respublikos muitinės pareigūnų tarnybinės veiklos vertinimo ir kvalifikacinių kategorijų suteikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2003 m. rugpjūčio 1 d. įsakymu Nr. 1K-213 „Dėl Lietuvos Respublikos muitinės pareigūnų tarnybinės veiklos vertinimo ir kvalifikacinių kategorijų suteikimo taisyklių ir Statutinių komisijų darbo reglamento patvirtinimo“, pakeitimo ir papildymo muitinės pareigūno ir jo tiesioginio vadovo supažindinimo su Muitinės departamento generalinio direktoriaus priimamais sprendimais procedūra.

18.

Parengti Muitinės departamento generalinio direktoriaus įsakymo dėl muitinės pareigūnų teisės pretenduoti į atsilaisvinusias muitinės pareigūno pareigas be konkurso ar atrankos įgyvendinimo tvarkos projektą ir pateikti jį tvirtinti Muitinės departamento generaliniam direktoriui.

Muitinės departamentas

2017-06-30

Padidės muitinės pareigūnų tarnybinis kaitumas, bus sudarytos palankesnės sąlygos muitinės pareigūnams sąžiningai siekti karjeros.

Parengtas ir Muitinės departamento generaliniam direktoriui pateiktas tvirtinti įsakymo dėl muitinės pareigūnų teisės pretenduoti į atsilaisvinusias muitinės pareigūno pareigas be konkurso ar atrankos įgyvendinimo tvarkos projektas.

 

19.

Pateikti Finansų ministerijai pasiūlymus dėl Tarnybos Lietuvos Respublikos muitinėje statuto projekto papildymo, numatant galimybę muitinės pareigūną perkelti į aukštesnės kategorijos pareigas ir kitoje muitinės įstaigoje.

Muitinės departamentas

2017-06-30

Padidės galimybės sąžiningiems, kompetentingiems muitinės pareigūnams, profesionaliai atliekantiems savo darbą, tobulėti profesinėje srityje.

Pateikti Finansų ministerijai pasiūlymai dėl Tarnybos Lietuvos Respublikos muitinėje statuto projekto papildymo, numatant galimybę muitinės pareigūną perkelti į aukštesnės kategorijos pareigas ir kitoje muitinės įstaigoje.

20.

Muitinės postų pareigūnų pareigų atlikimo vietos nustatymo ir keitimo taisykles, patvirtintas Muitinės departamento generalinio direktoriaus 2015 m. gegužės 12 d. įsakymu Nr. 1B-360 „Dėl Muitinės postų pareigūnų pareigų atlikimo vietos nustatymo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“, papildyti nuostatomis, nustatančiomis privalomą muitinės postų pareigūnų pareigų atlikimo vietos keitimą, ir kriterijus, pagal kuriuos parenkama kita pareigų atlikimo vieta ir nustatomas pareigų atlikimo vietos keitimo periodiškumas.

 

Muitinės departamentas

2017-06-30

Padidinus muitinės postų pareigūnų pareigų atlikimo vietos nustatymo ir keitimo tvarkos skaidrumą, bus užkirstas kelias korupciniams ryšiams plisti.

 

 

Muitinės postų pareigūnų pareigų atlikimo vietos nustatymo ir keitimo taisyklės, patvirtintos Muitinės departamento generalinio direktoriaus 2015 m. gegužės 12 d. įsakymu Nr. 1B-360 „Dėl Muitinės postų pareigūnų pareigų atlikimo vietos nustatymo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“, papildytos privalomo muitinės pareigūnų pareigų atlikimo vietos keitimo nuostatomis ir kriterijais, pagal kuriuos parenkama kita pareigų atlikimo vieta ir nustatomas pareigų atlikimo vietos keitimo periodiškumas.

4. Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos veiklos srityje – mokestinės nepriemokos pasibaigimas suėjus mokestinės nepriemokos priverstinio išieškojimo senaties terminui

21.

Nepriemokų išieškojimo taisykles, patvirtintas Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI prie FM) viršininko 2011 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. V-226 „Dėl Nepriemokų išieškojimo taisyklių patvirtinimo“, papildyti nuostata, kad sprendimas pripažinti mokestinę prievolę pasibaigusia suėjus mokestinės nepriemokos senačiai turi būti priimtas ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo mokestinės nepriemokos senaties pasibaigimo dienos.

VMI prie FM

2017-06-30

Tiksliai apibrėžtas terminas, per kurį turi būti parengtas ir patvirtintas sprendimas pripažinti mokestinę prievolę pasibaigusia suėjus mokestinės nepriemokos senačiai, sumažins korupcijos riziką dėl pernelyg plačios diskrecijos, atliktinų veiksmų vilkinimo, galimo valstybės tarnautojų piktnaudžiavimo pavestomis funkcijomis.

Nepriemokų išieškojimo taisyklės, patvirtintos VMI prie FM viršininko 2011 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. V-226 „Dėl Nepriemokų išieškojimo taisyklių patvirtinimo“, papildytos nuostata, kad sprendimas pripažinti mokestinę prievolę pasibaigusia suėjus mokestinės nepriemokos senačiai turi būti priimtas ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo mokestinės nepriemokos senaties pasibaigimo dienos.

 

5. Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos veiklos srityje – auditorių ir audito įmonių atlikto audito tyrimai

22.

Parengti ir patvirtinti Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos darbuotojų nepriklausomumo laikymosi tvarkos aprašą, nustatant jame nepriklausomumo laikymosi procedūras, skirtas darbuotojų tarnybinės veiklos nepriklausomumui ir nešališkumui užtikrinti.

 

 

Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Tarnyba)

2017-06-30

Išsamus Tarnybos darbuotojų nepriklausomumo laikymosi tvarkos ir procedūrų reglamentavimas padidins Tarnybai pavestų funkcijų atlikimo objektyvumą ir skaidrumą.

 

 

Parengtas ir patvirtintas Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos darbuotojų nepriklausomumo laikymosi tvarkos aprašas, kuriame nustatytos procedūros, skirtos darbuotojų tarnybinės veiklos nepriklausomumui ir nešališkumui užtikrinti.

 

6. Viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros veiklos srityje – darbuotojų dalyvavimas viešųjų pirkimų komisijose

23.

Pakeisti Viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros supaprastintų viešųjų pirkimų taisyklių, patvirtintų viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros (toliau – CPVA) direktoriaus 2010 m. balandžio 15 d. įsakymu Nr. 2010/8-66 „Dėl Viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros supaprastintų viešųjų pirkimų taisyklių patvirtinimo“, 1 priede patvirtintą Viešojo pirkimo komisijos darbo reglamentą, panaikinant šio reglamento 9 punktą ir atitinkamai patikslinant susijusias šio reglamento nuostatas. 

CPVA

2017-06-30

Pašalintos prielaidos viešojo pirkimo komisijos pirmininko nuožiūra ir sprendimu pakeisti CPVA viešųjų pirkimų komisijos sudėtį, kurią patvirtino CPVA direktorius savo įsakymu.

 

 

 

Pakeistas Viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros supaprastintų viešųjų pirkimų taisyklių, patvirtintų CPVA direktoriaus 2010 m. balandžio 15 d. įsakymu Nr. 2010/8-66 „Dėl Viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros supaprastintų viešųjų pirkimų taisyklių patvirtinimo“, 1 priede patvirtintas Viešojo pirkimo komisijos darbo reglamentas, panaikinant šio reglamento 9 punktą ir atitinkamai patikslinant susijusias šio reglamento nuostatas. 

7. Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos veiklos srityje – leidimų steigti lažybų ir totalizatoriaus punktus, atidaryti lošimo automatų ar bingo salonus arba lošimo namus (kazino) išdavimas, papildymas, pakeitimas, jų galiojimo panaikinimas

24.

Papildyti Lažybų ar totalizatoriaus punkto patalpų ir Lošimo namų (kazino), automatų ar bingo salono patalpų patikrinimo klausimynus naujais klausimais apie patalpų fotografavimo ir vaizdo įrašų darymo tvarką, patalpų vidaus ir išorės vietas, kurios turi būti fotografuojamos arba filmuojamos, veiksmus, kurie turi būti atliekami nustačius, kad patalpos neatitinka arba iš dalies neatitinka reikalavimų, nustatytų Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatyme.

 

Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2017-06-30

Aiški patalpų, kuriose ketinama organizuoti azartinius lošimus, vertinimo tvarka padidins patalpų apžiūros procedūros skaidrumą ir sumažins šios procedūros eigos ar baigties priklausymą nuo patalpų apžiūrą atliekančio valstybės tarnautojo diskrecijos.

Lažybų ar totalizatoriaus punkto patalpų ir Lošimo namų (kazino), automatų ar bingo salono patalpų patikrinimo klausimynai papildyti naujais klausimais apie patalpų fotografavimo ir vaizdo įrašų darymo tvarką, patalpų vidaus ir išorės vietas, kurios turi būti fotografuojamos arba filmuojamos, veiksmus, kurie turi būti atliekami nustačius, kad patalpos neatitinka arba iš dalies neatitinka reikalavimų, nustatytų Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatyme.

 

3 UŽDAVINYS

DIDINTI ANTIKORUPCINIO ŠVIETIMO SKLAIDĄ, STIPRINTI VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ

ANTIKORUPCINĖS ELGSENOS PASKATAS

 

25.

Organizuoti privalomus mokymus asmenims, įgaliotiems vykdyti korupcijos prevenciją ir kontrolę Finansų ministerijoje ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtose įstaigose.

Finansų ministerijos Personalo skyrius

Kiekvienais metais

Bus tobulinama už antikorupcinę veiklą atsakingų asmenų profesinė kompetencija, kuri leis racionaliau atlikti teisės aktuose nustatytas antikorupcines procedūras, parengti efektyvesnes korupcijos prevencijos priemones, organizuoti ir vykdyti šių priemonių įgyvendinimo kontrolę.

Asmenų, dalyvavusių mokymuose, skaičius.

 

26.

Organizuoti informacijos pristatymą, skirtą naujai priimtiems į pareigas, grįžusiems į pareigas Finansų ministerijoje po ilgesnės pertraukos ir pagal poreikį kitiems darbuotojams, supažindinti juos su Finansų ministerijoje įgyvendinamomis korupcijos ir sukčiavimo prevencijos priemonėmis, skirtomis viešųjų interesų viršenybei užtikrinti (įskaitant viešųjų ir privačių interesų konfliktų prevencijos priemones).

Finansų ministerijos Personalo skyrius

 

 

Kiekvienais metais

Naujai priimtiems į pareigas, grįžusiems į pareigas Finansų ministerijoje po ilgesnės pertraukos ir pagal poreikį kitiems darbuotojams suteikta informacija apie Finansų ministerijoje įgyvendinamas korupcijos ir sukčiavimo prevencijos priemones, skirtas viešųjų interesų viršenybei užtikrinti, įtvirtins jų antikorupcinės elgsenos prioritetus, sumažins interesų konfliktų ir korupcijos prielaidas.

Organizuotas Finansų ministerijoje įgyvendinamų korupcijos ir sukčiavimo prevencijos priemonių (įskaitant viešųjų ir privačių interesų konfliktų prevencijos priemones) pristatymas.

 

27.

Organizuoti Finansų ministerijos ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų darbuotojų antikorupcinius mokymus.

 

 

 

Finansų ministerijos Personalo skyrius

 

Finansų ministro valdymo sričiai priskirtos įstaigos

Kiekvienais metais

Darbuotojų švietimas antikorupcijos tema sustiprins jų antikorupcinį imunitetą.

10 proc. padidėjęs mokymus antikorupcijos tema išklausiusių Finansų ministerijos ir finansų ministro valdymo sričiai priskirtų įstaigų darbuotojų skaičius, palyginti su praėjusiais metais. Mokymų akademinių valandų skaičius, tenkantis vienam kursus išklausiusiam darbuotojui.

 

___________________________

Priedo pakeitimai:

Nr. 1K-404, 2011-12-12, Žin., 2011, Nr. 154-7315 (2011-12-17), i. k. 1112050ISAK001K-404

Nr. 1K-170, 2014-06-05, paskelbta TAR 2014-06-06, i. k. 2014-07265

Nr. 1K-310, 2016-08-05, paskelbta TAR 2016-08-09, i. k. 2016-21833

Nr. 1K-140, 2017-04-12, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07648

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-404, 2011-12-12, Žin., 2011, Nr. 154-7315 (2011-12-17), i. k. 1112050ISAK001K-404

Dėl finansų ministro 2004 m. vasario 12 d. įsakymo Nr. 1K-047 "Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministerijos antikorupcinės programos tvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-170, 2014-06-05, paskelbta TAR 2014-06-06, i. k. 2014-07265

Dėl finansų ministro 2004 m. vasario 12 d. įsakymo Nr. 1K-047 „Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministerijos antikorupcinės programos tvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-310, 2016-08-05, paskelbta TAR 2016-08-09, i. k. 2016-21833

Dėl finansų ministro 2004 m. vasario 12 d. įsakymo Nr. 1K-047 „Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministerijos antikorupcinės programos tvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-140, 2017-04-12, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07648

Dėl finansų ministro 2004 m. vasario 12 d. įsakymo Nr. 1K-047 „Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2016–2025 metų antikorupcinės programos patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

part_fb22b1f5f72e4bd8a9d706739b76ba59_end