Suvestinė redakcija nuo 2017-07-01 iki 2017-11-16

 

Nutarimas paskelbtas: Žin. 2012, Nr. 67-3394, i. k. 1121100NUTA00000665

 

Nauja redakcija nuo 2015-06-23:

Nr. 619, 2015-06-17, paskelbta TAR 2015-06-22, i. k. 2015-10033

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybė

 

nutarimas

DĖL VALSTYBĖS TURTINIŲ IR NETURTINIŲ TEISIŲ ĮGYVENDINIMO VALSTYBĖS VALDOMOSE ĮMONĖSE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2012 m. birželio 6 d. Nr. 665

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės įstatymo 22 straipsnio 5 punktu ir Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 23 straipsniu, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Patvirtinti pridedamą Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašą (toliau – Aprašas).

2. Nustatyti, kad:

2.1. Aprašo nuostatos yra privalomojo pobūdžio ir jų privalo laikytis visos valstybės įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos, akcinių bendrovių ir uždarųjų akcinių bendrovių, kuriose valstybei nuosavybės teise priklauso akcijų, suteikiančių daugiau kaip 1/2 visų balsų šių bendrovių visuotiniuose akcininkų susirinkimuose (toliau – valstybės valdomos bendrovės), akcijų valdytojai, valdymo koordinavimo centro funkcijas atliekantis asmuo ir visos valstybės įmonių ir valstybės valdomų bendrovių (toliau – valstybės valdomos įmonės) valdyme dalyvaujančios valstybės institucijos, įstaigos, jeigu atskiros Aprašo nuostatos nenustato kitaip;

2.2. kai Apraše nurodyta, kad atskiros Aprašo nuostatos yra rekomendacinio pobūdžio, taikoma taisyklė „laikykis arba paaiškink“, pagal kurią nukrypimas nuo rekomendacinio pobūdžio nuostatų galimas tik tuomet, kai to objektyviai reikia, ir kiekvienas nukrypimas turi būti racionaliai pagrįstas ir paaiškintas atitinkamose valstybės įmonės ar valstybės valdomos bendrovės veiklos ataskaitose ar pranešimuose, rengiamuose įgyvendinant Valstybės valdomų įmonių veiklos skaidrumo užtikrinimo gairių aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. liepos 14 d. nutarimu Nr. 1052 „Dėl Valstybės valdomų įmonių veiklos skaidrumo užtikrinimo gairių aprašo patvirtinimo ir koordinuojančios institucijos paskyrimo“ (toliau – Skaidrumo gairės), reikalavimus;

2.3. akcinių bendrovių ir uždarųjų akcinių bendrovių, kuriose valstybei nuosavybės teise priklausančios akcijos suteikia 1/2 ar mažiau balsų visuotiniame akcininkų susirinkime, akcijų valdytojai, įgyvendindami valstybės, kaip akcininkės, turtines ir neturtines teises šiose bendrovėse, Aprašo nuostatomis vadovaujasi mutatis mutandis.

Punkto pakeitimai:

Nr. 516, 2017-06-28, paskelbta TAR 2017-06-29, i. k. 2017-11069

 

3. Pavesti valstybei atstovaujančioms institucijoms, kitiems juridiniams asmenims, kuriems teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka valstybės valdomos bendrovės akcijos perduotos patikėjimo teise valdyti, naudoti ir disponuoti (toliau – akcijų valdytojas):

3.1. teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka atstovauti valstybei valstybės valdomose įmonėse, laikantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 9 straipsnyje išdėstytų principų ir vadovaujantis Skaidrumo gairėmis;

3.2. siekti, kad:

3.2.1. valstybės valdomos įmonės įgyvendintų Skaidrumo gairių nuostatas, reglamentuojančias informacijos atskleidimą, veiklos ataskaitos ir tarpinių veiklos ataskaitų turinį, apskaitos tvarkymą, tarpinių finansinių ataskaitų rinkinių rengimą, metinių finansinių ataskaitų rinkinių audito atlikimą, veiklos ataskaitų ir finansinių ataskaitų rinkinių pateikimą;

3.2.2. atitinkami valstybės valdomos įmonės organai įgyvendintų Aprašo nuostatas;

3.3. glaudžiai bendradarbiaujant su kitais bendrovės akcininkais, siekti, o kai valstybei nuosavybės teise priklausančios akcijos suteikia daugiau kaip 1/2 visų balsų visuotiniame akcininkų susirinkime, – užtikrinti, kad bendrovės siūlytų dukterinių bendrovių visuotiniuose akcininkų susirinkimuose apsvarstyti Aprašo nuostatas dėl valstybės valdomos įmonės tikslų nustatymo ir atlygio už veiklą valstybės valdomos įmonės kolegialiame organe mutatis mutandis taikymo dukterinėse bendrovėse ir paskesnių eilių dukterinėse bendrovėse, o patronuojančių bendrovių įgaliotiniai balsuotų dukterinių bendrovių visuotiniuose akcininkų susirinkimuose už šių nuostatų taikymą mutatis mutandis.

4. Nustatyti, kad valstybei tenkančios piniginės lėšos:

4.1. valstybės valdomų bendrovių, kurių valstybei priklausančias akcijas patikėjimo teise valdo Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, likvidavimo atveju – pervedamos į Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetą;

4.2. valstybės valdomų įmonių, nenurodytų šio nutarimo 4.1 papunktyje, – pervedamos į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą;

4.3. turtas, nenurodytas šio nutarimo 4.1 ir 4.2 papunkčiuose, perduodamas centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojui, jeigu Lietuvos Respublikos įstatymai ar Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai nenustato kitaip.

5. Įgalioti centralizuotai valdomo valstybės turto valdytoją perimti valstybei tenkantį likviduotos valstybės valdomos įmonės turtą, nurodytą šio nutarimo 4.3 papunktyje.

 

 

 

MINISTRAS PIRMININKAS                                                              ANDRIUS KUBILIUS

 

 

 

ŪKIO MINISTRAS                                                                                 RIMANTAS ŽYLIUS

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2012 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 665

 

VALSTYBĖS TURTINIŲ IR NETURTINIŲ TEISIŲ ĮGYVENDINIMO VALSTYBĖS VALDOMOSE ĮMONĖSE TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS

 

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

1. Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato visų valstybės valdomų įmonių valdyme dalyvaujančių valstybės institucijų, įstaigų ir įmonių, įskaitant ir valstybei atstovaujančias institucijas bei valdymo koordinavimo centrą, teises ir pareigas, susijusias su valstybės valdomų įmonių valdymu.

2. Apraše yra suformuluota bendra valstybės valdomų įmonių valdymo politika ir nustatyti vienodi visoms valstybei atstovaujančioms institucijoms pagrindiniai principai ir valstybės valdomų įmonių valdymo reikalavimai, siekiant veiksmingos valstybės valdomų įmonių veiklos.

21. Kandidatų į valstybės valdomos bendrovės visuotinio akcininkų susirinkimo renkamą kolegialaų priežiūros ar valdymo organą atrankos tvarka nustatyta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 631 „Dėl Kandidatų į valstybės įmonės ar savivaldybės įmonės valdybą ir kandidatų į valstybės ar savivaldybės valdomos bendrovės visuotinio akcininkų susirinkimo renkamą kolegialų priežiūros ar valdymo organą atrankos aprašo patvirtinimo.

Papildyta punktu:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

II SKYRIUS
SĄVOKOS

 

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

3. Apraše vartojamos sąvokos:

3.1. Akcijų valdytojas – valstybei nuosavybės teise priklausančių valstybės valdomų bendrovių akcijų suteikiamas turtines ir neturtines teises įgyvendinanti valstybės institucija, įstaiga, centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojas ar kitas juridinis asmuo, kuriam teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka šios akcijos yra perduotos patikėjimo teise valdyti, naudoti ir disponuoti.

3.2. Įgaliotinis – fizinis asmuo, kuriam akcijų valdytojas duoda įgaliojimą dalyvauti valstybės valdomos bendrovės visuotiniame akcininkų susirinkime, balsuoti jame, siūlyti naujus darbotvarkės klausimus, sprendimų projektus, kelti kandidatūras į visuotinio akcininkų susirinkimo renkamo organo narius ir audito įmonę, kai tai leidžia valstybei priklausantis akcijų skaičius, taip pat rinkti informaciją ir atlikti kitus veiksmus, kuriuos leidžia Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymas, pasinaudojant valstybei priklausančių akcijų suteikiamomis neturtinėmis teisėmis ne visuotinio akcininkų susirinkimo metu.

3.3. Įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – sąvoka apibrėžta Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybės įmonių įstatymo 4 straipsnio 3 dalyje.

3.4. Valdymo koordinavimo centras – viešoji įstaiga „Stebėsenos ir prognozių agentūra“, kuri atlieka su valstybės valdomų įmonių valdymo politikos įgyvendinimu susijusias funkcijas, nustatytas Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 23 straipsnyje.

Punkto pakeitimai:

Nr. 516, 2017-06-28, paskelbta TAR 2017-06-29, i. k. 2017-11069

 

3.5. Valstybei atstovaujanti institucija – įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija arba akcijų valdytojas.

3.6. Valstybės valdoma bendrovė – akcinė bendrovė arba uždaroji akcinė bendrovė, kurios akcijos ar dalis akcijų, suteikiančių daugiau kaip 1/2 visų balsų šios bendrovės visuotiniame akcininkų susirinkime, priklauso valstybei nuosavybės teise.

3.7. Valstybės valdoma įmonė – valstybės įmonė arba valstybės valdoma bendrovė.

Punkto pakeitimai:

Nr. 619, 2015-06-17, paskelbta TAR 2015-06-22, i. k. 2015-10033

 

4. Neteko galios nuo 2017-07-01

Punkto naikinimas:

Nr. 384, 2017-05-24, paskelbta TAR 2017-05-30, i. k. 2017-09167

 

 

III SKYRIUS
APRAŠO TAIKYMAS VALSTYBĖS VALDOMŲ BENDROVIŲ DUKTERINĖMS AKCINĖMS BENDROVĖMS IR UŽDAROSIOMS AKCINĖMS BENDROVĖMS

 

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

5. Akcijų valdytojai, įgyvendindami akcijų suteikiamas teises, privalo siekti, kad Aprašo 16, 19 punktų ir XIX skyriaus nuostatos mutatis mutandis būtų taikomos valstybės valdomų bendrovių dukterinėms akcinėms bendrovėms ir uždarosioms akcinėms bendrovėms, taip pat visoms kitoms su valstybės valdomomis bendrovėmis per paskesnių eilių dukterines bendroves susijusioms dukterinėms bendrovėms.

 

4 skyrius. Neteko galios nuo 2017-07-01

Skyriaus naikinimas:

Nr. 516, 2017-06-28, paskelbta TAR 2017-06-29, i. k. 2017-11069

 

V SKYRIUS
ŪKIO SEKTORIAUS ŠAKOS POLITIKOS FORMAVIMO IR JOS ĮGYVENDINIMO ORGANIZAVIMO, KOORDINAVIMO IR KONTROLIAVIMO FUNKCIJŲ ATSKYRIMAS NUO VALSTYBEI ATSTOVAUJANČIOS INSTITUCIJOS FUNKCIJŲ

 

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

9. Siekiant išvengti interesų konflikto valstybei atstovaujančiose institucijose, funkcijos, susijusios su atstovavimu valstybei valstybės valdomose įmonėse, turi būti sutelktos tuose padaliniuose, kurie nevykdo ūkio sektoriaus šakos politikos formavimo ar jos įgyvendinimo organizavimo, koordinavimo ir kontroliavimo funkcijų.

10. Neteko galios nuo 2017-03-24

Punkto naikinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

11. Neteko galios nuo 2017-07-01

Punkto naikinimas:

Nr. 516, 2017-06-28, paskelbta TAR 2017-06-29, i. k. 2017-11069

 

VI SKYRIUS
VALSTYBĖS VALDOMŲ ĮMONIŲ ĮGYVENDINAMI VALSTYBĖS TIKSLAI

 

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

12. Valstybės valdomos įmonės pagal valstybės siekiamus tikslus priskiriamos 1A, 1B ir 2 grupėms, kaip nurodyta Aprašo 1 priede. Valstybė siekia valstybės valdomų įmonių:

12.1. priskirtų 1A grupei, verslo vertės augimo ir dividendų ar pelno įmokos pajamingumo;

12.2. priskirtų 1B grupei, verslo vertės augimo ir dividendų ar pelno įmokos pajamingumo, taip pat strateginių šalies interesų užtikrinimo: šalies ekonominio saugumo, strateginių projektų vykdymo, kokybiškos infrastruktūros ir kita;

12.3. priskirtų 2 grupei, valstybės socialinių ir politinių tikslų įgyvendinimo, taip pat pelningos veiklos. Šiai grupei priskirtos valstybės valdomos įmonės turėtų vykdyti nekomercinio pobūdžio veiklą, t. y. tokią veiklą, kurios nesiimtų vykdyti kiti pelno siekiantys ūkio subjektai arba tokią veiklą vykdytų už didesnę kainą, o komercinę veiklą vykdytų tik tuo atveju, jeigu tai netrukdytų siekti joms nustatytų valstybės socialinių ir politinių tikslų.

13. Periodiškai, bet ne rečiau kaip kas 4 metus, atitinkama valstybei atstovaujanti institucija persvarsto konkrečius valstybės dalyvavimo valstybės valdomoje įmonėje tikslus ir tos valstybės valdomos įmonės teisinės formos tinkamumą, be kita ko, atsižvelgdama ir į bendrąją ūkio ir atitinkamo ūkio sektoriaus padėtį. Apie persvarstymo rezultatus valstybei atstovaujanti institucija raštu praneša Ūkio ministerijai. Ūkio ministerija apibendrintą informaciją kartu su savo rekomendacijomis teikia Vyriausybei.

Punkto pakeitimai:

Nr. 516, 2017-06-28, paskelbta TAR 2017-06-29, i. k. 2017-11069

 

14. Valstybei atstovaujanti institucija ne rečiau kaip kas 3 metus persvarsto tikslingumą pagal Lietuvos Respublikos strateginę reikšmę nacionaliniam saugumui turinčių įmonių ir įrenginių bei kitų nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių įstatymą priskirti valstybės valdomas įmones strateginę reikšmę nacionaliniam saugumui turinčių įmonių grupei, nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių grupei ir ypatingą reikšmę nacionaliniam saugumui turinčių įmonių grupei ir prireikus teikia pasiūlymus Vyriausybei.

Punkto pakeitimai:

Nr. 619, 2015-06-17, paskelbta TAR 2015-06-22, i. k. 2015-10033

Nr. 516, 2017-06-28, paskelbta TAR 2017-06-29, i. k. 2017-11069

 

VII SKYRIUS
VALSTYBĖS VALDOMŲ ĮMONIŲ TIKSLAI

 

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

15. Įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija užtikrina, o akcijų valdytojas siekia, o tais atvejais, kai leidžia turimas balsų skaičius, – užtikrina, kad:

15.1. valstybės valdoma įmonė, pagal Aprašo 1 priedą priskirta 1A ar 1B grupei, siektų įmonės verslo vertės augimo ir užtikrintų tinkamą valstybės investuoto kapitalo grąžą;

15.2. valstybės valdoma įmonė, pagal Aprašo 1 priedą priskirta 2 grupei, siektų pelningos veiklos.

16. 1A ar 1B grupei priskirtų valstybės valdomų įmonių (išskyrus valstybės įmones miškų urėdijas) vidutines siektinas metines nuosavo kapitalo kainas ir valstybės įmonių miškų urėdijų siektiną vidutinį metinį konsoliduoto grynojo pelno rodiklį 3 metų laikotarpiui tvirtina Vyriausybė ūkio ministro teikimu. Ūkio ministerijai apskaičiuotas 1A ar 1B grupei priskirtų valstybės valdomų įmonių (išskyrus valstybės įmones miškų urėdijas) vidutines siektinas metines nuosavo kapitalo kainas (atsižvelgiant į Aprašo 3 priede pateiktas rekomendacijas) ir valstybės įmonių miškų urėdijų siektiną vidutinį metinį konsoliduoto grynojo pelno rodiklį teikia valdymo koordinavimo centras, prieš tai juos suderinęs su atitinkamomis valstybei atstovaujančiomis institucijomis. 1A ar 1B grupei priskirtų valstybės valdomų įmonių (išskyrus valstybės įmones miškų urėdijas) siektinos vidutinės metinės nuosavo kapitalo kainos ir valstybės įmonių miškų urėdijų siektinas vidutinis metinis konsoliduoto grynojo pelno rodiklis naujam 3 metų laikotarpiui tvirtinamas likus ne mažiau kaip 4 mėnesiams iki šio laikotarpio pradžios.

Punkto pakeitimai:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

161. Kasmet valdymo koordinavimo centras:

161.1. gavęs minėtų įmonių audituotus metinių finansinių ataskaitų rinkinius, apskaičiuoja ir įvertina, ar šios įmonės pasiekė joms Vyriausybės nustatytus siektinų vidutinių metinių nuosavo kapitalo kainų ar siektino vidutinio metinio konsoliduoto grynojo pelno rodiklius;

161.2. vertinimo rezultatus ne vėliau kaip einamųjų metų gegužės 20 dieną pateikia valstybei atstovaujančioms institucijoms.

Papildyta punktu:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

162. Valdymo koordinavimo centrui įvertinus Aprašo 161 punkte nurodytų siektinų vidutinių metinių nuosavo kapitalo kainų ir vidutinio metinio konsoliduoto grynojo pelno rodiklius, pasiektus per 3 metų laikotarpį, atitinkamos Valstybei atstovaujančios institucijos, jeigu 1A ar 1B grupei priskirtos valstybės valdomos įmonės (išskyrus valstybės įmones miškų urėdijas) nepasiekia Vyriausybės patvirtinto siektinos vidutinės metinės nuosavo kapitalo kainos rodiklio ar valstybės įmonės miškų urėdijos nepasiekia siektino vidutinio metinio konsoliduoto grynojo pelno rodiklio, užtikrina, kad per vieną mėnesį nuo valdymo koordinavimo centro vertinimo rezultatų gavimo dienos iš valstybės valdomos įmonės kolegialaus valdymo organo, jeigu tokio nėra, – iš vienasmenio valdymo organo būtų gautas raštiškas paaiškinimas apie priežastis, kodėl nepasiektas atitinkamas rodiklis, ir veiksmus, kurių bus imtasi siekiant geresnių įmonės veiklos rezultatų.

Papildyta punktu:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

17. Valstybei atstovaujanti institucija ne rečiau kaip kas 4 metus pateikia valstybės valdomai įmonei raštą dėl valstybės lūkesčių (toliau – Raštas), kurio tikslas – nustatyti valstybės lūkesčius, susijusius su konkrečia valstybės valdoma įmone ir kuriame nurodyta įmonės pagrindinė ir kitos veiklos, esminiai veiklos vertinimo rodikliai, atskaitomybės poreikiai ir kita svarbi informacija. Valstybės įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija, atsižvelgdama į Raštą, tvirtina valstybės įmonės strategiją, o valstybės valdomos bendrovės strategiją, atsižvelgdamas į Raštą, tvirtina valstybės valdomos bendrovės valdymo organas. Raštui pritariama valstybei atstovaujančios institucijos vadovo įsakymu.

Punkto pakeitimai:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

18. Valstybės valdomos įmonės organai reguliariai analizuoja ir vertina, kaip valstybės valdoma įmonė įgyvendina jai nustatytus ilgalaikius ir trumpalaikius finansinius ir nefinansinius tikslus (toliau – ilgalaikiai ir trumpalaikiai tikslai).

 

VIII SKYRIUS
VALSTYBĖS VALDOMŲ ĮMONIŲ STRATEGIJA

 

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

19. Įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija užtikrina, o akcijų valdytojas siekia, o tais atvejais, kai tai leidžia turimas balsų skaičius, – užtikrina, kad:

19.1. valstybės valdomos įmonės organai pagal kompetenciją priimtų sprendimus, kuriais nustatytų atitinkamos valstybės valdomos įmonės strategiją, ilgalaikius ir trumpalaikius tikslus, o jeigu jiems įgyvendinti reikia papildomo finansavimo, – nurodytų tikslų įgyvendinimo finansavimo šaltinius (pavyzdžiui, valstybės valdomos įmonės veiklos pajamos, skolintas kapitalas, nuosavo kapitalo didinimas valstybės ir (ar) privačiomis lėšomis, subsidija, dotacija ar kiti);

19.2. valstybės valdomos įmonės strategija apimtų aplinkos, kurioje veikia valstybės valdoma įmonė, analizę, misiją, viziją, ilgalaikius (strateginius) tikslus, uždavinius ir išteklius, kurių reikia jiems pasiekti, taip pat veiklos planus;

19.3. atitinkamas valstybės valdomos įmonės organas pateiktų valstybės valdomos įmonės strategijos projektą valdymo koordinavimo centrui peržiūrėti ne vėliau kaip iki kiekvienų metų lapkričio 15 dienos. Valdymo koordinavimo centras per mėnesį pateikia rekomendacijas dėl valstybės valdomos įmonės strategijos projekto. Atitinkamas valstybės valdomos įmonės organas peržiūri ir įvertina valdymo koordinavimo centro rekomendacijas.

20. Patvirtinta valstybės valdomos įmonės strategija pateikiama valdymo koordinavimo centrui iki tų metų, kai jos patvirtinamos, sausio 15 dienos.

21. Vyriausybė patvirtina valstybės valdomų įmonių, kurių patvirtintos strategijos valstybei atstovaujančios institucijos teikimu pristatomos Vyriausybės pasitarime, sąrašą.

22. Valdymo koordinavimo centras kasmet apibendrina ilgalaikius ir trumpalaikius valstybės valdomų įmonių tikslus ir pasiektus konkrečius rodiklius, šią informaciją teikia metinėje ataskaitoje, skelbia savo interneto svetainėje, jeigu ją turi, jos pagrindu teikia valstybei atstovaujančioms institucijoms rekomendacijas dėl valstybės valdomų įmonių veiklos tobulinimo.

23. Įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija užtikrina, o akcijų valdytojas siekia, o tais atvejais, kai tai leidžia turimas balsų skaičius, – užtikrina, kad valstybės valdomos įmonės įstatuose nustatytus veiklos tikslus, taip pat misiją, viziją, ilgalaikius tikslus, jų įgyvendinimo finansavimo šaltinius, strategiją ir metinius veiklos planus ne rečiau kaip kartą per metus peržiūrėtų strategiją patvirtinę valstybės valdomos įmonės organai.

 

IX SKYRIUS
STRATEGIJOS ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪRA

 

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

24. Įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija užtikrina, o akcijų valdytojas siekia, o tais atvejais, kai tai leidžia turimas balsų skaičius, – užtikrina, kad atitinkami valstybės valdomos įmonės organai, pagal kompetenciją priėmę sprendimus dėl valstybės valdomos įmonės veiklos tikslų, misijos, vizijos, ilgalaikių tikslų ir jų įgyvendinimo finansavimo šaltinių nustatymo, patvirtinę valstybės valdomos įmonės strategiją ir metinius veiklos planus, reguliariai prižiūrėtų, kaip įgyvendinami jų priimti sprendimai, ir parengtų strategijos įgyvendinimo metines ataskaitas.

25. Valstybei atstovaujanti institucija užtikrina, kad valstybės valdoma įmonė strategijos įgyvendinimo metinę ataskaitą jai pateiktų iki kitų metų gegužės 15 dienos.

26. Valstybei atstovaujanti institucija pateikia valdymo koordinavimo centrui strategijos įgyvendinimo metinę ataskaitą per 3 darbo dienas nuo jos gavimo, tačiau ne vėliau kaip kitą darbo dieną po to, kai pasibaigia Aprašo 25 punkte nustatytas terminas, o jeigu ją pagal kompetenciją rengia pati valstybei atstovaujanti institucija, – nuo parengimo dienos.

27. Valdymo koordinavimo centras per 2 mėnesius nuo Aprašo 26 punkte nurodyto termino pabaigos parengia apibendrintą valstybės valdomų įmonių strategijų įgyvendinimo ataskaitą ir pateikia ją Vyriausybei.

28. Prireikus valdymo koordinavimo centras teikia atitinkamai valstybei atstovaujančiai institucijai rekomendacijas ir pasiūlymus dėl valstybės valdomos įmonės strategijos įgyvendinimo.

 

X SKYRIUS
VEIKSMAI, NEPASIEKUS VALSTYBĖS VALDOMOS ĮMONĖS TIKSLŲ

 

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

29. Įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija užtikrina, o akcijų valdytojas siekia, o tais atvejais, kai tai leidžia turimas balsų skaičius, – užtikrina, kad, nepasiekus valstybės valdomos įmonės tikslų ar juos pasiekus tik iš dalies:

29.1. būtų svarstoma, ar valdymo organo narys ar nariai tinka eiti pareigas;

29.2. valstybės valdomos įmonės vadovui būtų nemokama atlygio kintamoji dalis arba ji būtų proporcingai mažinama;

29.3. valstybės valdomos bendrovės valdybos nariams būtų nemokama atlygio kintamoji dalis arba ji būtų proporcingai mažinama, jeigu ją mokėti numatyta su valdybos nariais sudarytose sutartyse ar atitinkamuose valstybės valdomos bendrovės organo sprendimuose.

 

XI SKYRIUS
VALSTYBĖS VALDOMŲ ĮMONIŲ KOLEGIALIŲ ORGANŲ SUDARYMAS

 

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

30. Valstybės valdomos įmonės pagal metines pardavimo pajamas ir valdomo turto vertę priskiriamos I, II, III, IV arba V kategorijai (Aprašo 2 priedas). Konkrečios valstybės valdomos įmonės priskyrimas kategorijai nustatomas pagal paskutinių pasibaigusių finansinių metų metinių finansinių ataskaitų duomenis prieš pasibaigiant atitinkamos valdybos kadencijai, o tose valstybės valdomose įmonėse, kuriose nesudaromos valdybos, – ne rečiau kaip kas 3 metus.

31. Įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija užtikrina, o akcijų valdytojas siekia, o tais atvejais, kai tai leidžia turimas balsų skaičius, – užtikrina, kad valstybės valdomose įmonėse, priskirtose I–II kategorijoms, taip pat ir šioms kategorijoms nepriskirtose valstybės valdomose įmonėse, turinčiose daugiau nei 10 darbuotojų, kurioms Lietuvos Respublikos strateginę reikšmę nacionaliniam saugumui turinčių įmonių ir įrenginių bei kitų nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių įstatymas suteikia strateginę, svarbią arba ypatingą strateginę reikšmę nacionaliniam saugumui, būtų suformuoti kolegialūs organai (toliau – kolegialus organas).

Punkto pakeitimai:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

32. Valstybei atstovaujanti institucija sprendžia, ar tikslinga sudaryti kolegialius organus valstybės valdomose įmonėse, nepriskirtose I–II kategorijoms, ir prireikus inicijuoja kolegialių organų sudarymą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

321. Rekomenduojama valstybės valdomos bendrovės valdyboms nerinkti valdybos pirmininku valstybės valdomos bendrovės vadovo, jeigu jis išrinktas valdybos nariu, išskyrus atvejus, kai valstybės valdomoje bendrovėje sudaroma stebėtojų taryba.

Papildyta punktu:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

XII SKYRIUS
KOMITETAI

 

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

33. Įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija užtikrina, o akcijų valdytojas siekia, o tais atvejais, kai tai leidžia turimas balsų skaičius, – užtikrina, kad:

33.1. valstybės valdomoje įmonėje, kuri pagal Lietuvos Respublikos finansinių ataskaitų audito įstatymą (toliau – Finansinių ataskaitų audito įstatymas) priskiriama viešojo intereso įmonėms ir kuri pagal šį įstatymą privalo sudaryti audito komitetą, taip pat valstybės valdomoje įmonėje, kuri nors ir pagal Finansinių ataskaitų audito įstatymą nepriskiriama viešojo intereso įmonėms ir pagal šį įstatymą neprivalo sudaryti audito komiteto, tačiau jos kompetentingi organai, atsižvelgdami į valstybės valdomos įmonės poreikius, priima sprendimą sudaryti audito komitetą, būtų vadovaujamasi Finansinių ataskaitų audito įstatymo ir šio įstatymo įgyvendinamųjų teisės aktų reikalavimais audito komitetams ir jų sudėčiai;

33.2. valstybės valdomoje bendrovėje, kuri laikoma didele įmone pagal Lietuvos Respublikos įmonių finansinės atskaitomybės įstatymą, būtų sudarytas atlygio komitetas, kuris rengtų ir teiktų atitinkamo organo posėdžiams rekomendacijas jam priskirtais valdymo organų narių atlyginimų nustatymo klausimais; valstybės valdomos bendrovės atlygio komiteto narių turi būti ne mažiau kaip 3, nariu negali būti tos valstybės valdomos bendrovės vadovas;

33.3. pagal valstybės valdomos bendrovės poreikius būtų sudaromi ir kiti komitetai.

Punkto pakeitimai:

Nr. 384, 2017-05-24, paskelbta TAR 2017-05-30, i. k. 2017-09167

 

34. Akcijų valdytojas siekia, o tais atvejais, kai tai leidžia turimas balsų skaičius, – užtikrina, kad valstybės valdomose bendrovėse būtų nustatyta veiksminga vidaus kontrolės sistema, kuri padėtų užtikrinti valstybės valdomos bendrovės veiklos teisėtumą, ekonomiškumą, efektyvumą, rezultatyvumą ir skaidrumą, strategijos ir veiklos planų įgyvendinimą, turto apsaugą, informacijos ir ataskaitų patikimumą ir išsamumą, sutartinių ir kitų įsipareigojimų tretiesiems asmenims laikymąsi ir visų su tuo susijusių rizikos veiksnių valdymą. Akcijų valdytojas atitinkamai siekia arba užtikrina, kad vidaus kontrolės sistemai užtikrinti būtų mutatis mutandis vadovaujamasi vidaus kontrolei taikomais reikalavimais, nustatytais Lietuvos Respublikos vidaus audito ir vidaus kontrolės įstatyme.

Punkto pakeitimai:

Nr. 619, 2015-06-17, paskelbta TAR 2015-06-22, i. k. 2015-10033

 

13 skyrius. Neteko galios nuo 2017-03-24

Skyriaus naikinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

XIV SKYRIUS
VALSTYBĖS TURTINIŲ IR NETURTINIŲ TEISIŲ ĮGYVENDINIMAS VALSTYBĖS ĮMONĖSE

 

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

39. Valstybei atstovaujanti institucija paskiria valstybės tarnautoją ar darbuotoją, kuruojantį konkrečią valstybės valdomą įmonę.

40. Valstybės įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija turi reikalauti iš valstybės įmonės, kad jai būtų pateikta informacija, kurios reikia valstybės įmonės veiklos analizei ir sprendimams, susijusiems su įmonės savininko teisių ir pareigų įgyvendinimu, priimti. Aprašo nustatytais atvejais, taip pat ir prireikus įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija šią informaciją pateikia valdymo koordinavimo centrui.

41. Įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija praneša valdymo koordinavimo centrui apie reikšmingus įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos sprendimus.

42. Įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija užtikrina, kad valstybės įmonės laiku pervestų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą pelno įmoką ir pinigines lėšas valstybės įmonės likvidavimo atveju.

Punkto pakeitimai:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

XV SKYRIUS
VALSTYBĖS, KAIP AKCININKĖS, TURTINIŲ IR NETURTINIŲ TEISIŲ ĮGYVENDINIMAS VALSTYBĖS VALDOMOSE BENDROVĖSE

 

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

43. Akcijų valdytojas, įgyvendindamas valstybės kaip akcininkės turtines ir neturtines teises, privalo reikalauti iš valstybės valdomos bendrovės pateikti jam informaciją, kurios reikia valstybės valdomos bendrovės veiklos analizei ir sprendimams, susijusiems su akcininko teisių ir pareigų įgyvendinimu, priimti. Aprašo nustatytais atvejais, taip pat ir prireikus akcijų valdytojas šią informaciją pateikia valdymo koordinavimo centrui.

44. Neteko galios nuo 2017-07-01

Punkto naikinimas:

Nr. 516, 2017-06-28, paskelbta TAR 2017-06-29, i. k. 2017-11069

 

45. Akcijų valdytojas, įgyvendindamas akcininko neturtines teises:

45.1. reikalauja iš valstybės valdomos bendrovės, kad jam per Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymo 26 straipsnio 4 dalyje nustatytą terminą registruotu laišku būtų pateiktas pranešimas apie visuotinio akcininkų susirinkimo sušaukimą, išskyrus tuos atvejus, kai valstybė yra vienintelė valstybės valdomos bendrovės akcininkė;

45.2. reikalauja iš valstybės valdomos bendrovės, kad reorganizuojant ar vykdant atskyrimą visose po reorganizavimo ar atskyrimo veiksiančiose bendrovėse valstybė išlaikytų iki reorganizavimo ar atskyrimo turėtą balsų skaičių suteikiantį proporcingą akcijų kiekį, jeigu Vyriausybė nenusprendžia kitaip;

45.3. užtikrina, kad valstybės valdomos bendrovės įstatuose būtų nustatyta valdybos kompetencija priimti Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymo 34 straipsnio 4 dalies 3, 4, 5 ir 6 punktuose nurodytus sprendimus, jeigu atitinkamai investuojamo, perleidžiamo, nuomojamo (skaičiuojama atskirai kiekvienos rūšies sandorio) ilgalaikio turto balansinė vertė, įkeičiamo ar įkeičiamo hipoteka (skaičiuojama bendra sandorių suma) ilgalaikio turto balansinė vertė, kitų asmenų prievolių, kurių įvykdymas laiduojamas ar garantuojamas, suma ar įsigyjamo ilgalaikio turto kaina didesnė kaip:

45.3.1. 3 tūkst. (trys tūkstančiai) eurų, kai valstybės valdomos bendrovės įstatinis kapitalas neviršija 60 tūkst. (šešiasdešimt tūkstančių) eurų;

Punkto pakeitimai:

Nr. 1101, 2014-10-15, paskelbta TAR 2014-10-20, i. k. 2014-14317

 

45.3.2. 1/20 valstybės valdomos bendrovės įstatinio kapitalo, kai valstybės valdomos bendrovės įstatinis kapitalas viršija 60 tūkst. (šešiasdešimt tūkstančių) eurų, bet neviršija 60 mln. (šešiasdešimt milijonų) eurų;

Punkto pakeitimai:

Nr. 1101, 2014-10-15, paskelbta TAR 2014-10-20, i. k. 2014-14317

 

45.3.3. 3 mln. (trys milijonai) eurų, kai valstybės valdomos bendrovės įstatinis kapitalas viršija 60 mln. (šešiasdešimt milijonų) eurų;

Punkto pakeitimai:

Nr. 1101, 2014-10-15, paskelbta TAR 2014-10-20, i. k. 2014-14317

 

45.4. kontroliuoja, kad dividendai ir kitos lėšos, skiriami valstybei kaip akcininkei, valstybės valdomos bendrovės likvidavimo, akcijų perleidimo ir kitais atvejais būtų laiku pervedami į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą.

46. Akcijų valdytojas duoda įgaliotiniui įgaliojimą atlikti teisinius veiksmus įgyvendinant valstybės kaip akcininkės neturtines teises valstybės valdomos bendrovės visuotiniame akcininkų susirinkime ir (ar) ne visuotiniame akcininkų susirinkime. Kai valstybė yra vienintelė valstybės valdomos bendrovės akcininkė, akcijų valdytojas priima rašytinius sprendimus, kurie prilyginami visuotinio akcininkų susirinkimo sprendimams.

47. Įgaliojime įgyvendinti neturtines teises valstybės valdomos bendrovės visuotinio akcininkų susirinkimo metu rekomenduojama nurodyti:

47.1. įgaliojimo numerį;

47.2. valstybės valdomos bendrovės pavadinimą ir kodą;

47.3. valstybės valdomos bendrovės visuotinio akcininkų susirinkimo datą;

47.4. akcijų valdytojo valdomų akcijų skaičių, nominaliąją vertę, taip pat akcijų suteikiamų balsų skaičių ir jų dalį;

47.5. įgaliojimo galiojimo laiką;

47.6. kaip įgaliotinis turi balsuoti kiekvienu visuotinio akcininkų susirinkimo darbotvarkės klausimu, taip pat dėl sprendimų projektų ir keliamų papildomų kandidatų į visuotinio akcininkų susirinkimo renkamo kolegialaus organo narius ar valstybės valdomos bendrovės vadovo pareigas, dėl audito įmonės, kuriuos likus mažiau kaip 15 dienų iki visuotinio akcininkų susirinkimo ar visuotinio akcininkų susirinkimo metu siūlys tokią teisę turintys asmenys. Prireikus įgaliojime taip pat nurodoma, kokius naujus sprendimų į darbotvarkę įtrauktais klausimais projektus, papildomus kandidatus į visuotinio akcininkų susirinkimo renkamo kolegialaus organo narius ar valstybės valdomos bendrovės vadovo pareigas arba audito įmonę turi siūlyti įgaliotinis susirinkimo metu ir už juos balsuoti;

47.7. kokias akcininko neturtines teises akcijų valdytojas įgalioja įgyvendinti.

48. Įgaliojimui įgyvendinti neturtines teises ne visuotinio akcininkų susirinkimo metu rekomenduojama taikyti Aprašo 47 punkto, išskyrus 47.3 ir 47.6 papunkčių, nuostatas.

Punkto pakeitimai:

Nr. 619, 2015-06-17, paskelbta TAR 2015-06-22, i. k. 2015-10033

 

49. Įgaliotiniu gali būti:

49.1. karjeros valstybės tarnautojas, Lietuvos banko tarnautojas, darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, jeigu akcijų valdytoja yra valstybės institucija ar valstybės įstaiga;

49.2. centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojo darbuotojas, jeigu akcijų valdytojas yra centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojas;

Punkto pakeitimai:

Nr. 619, 2015-06-17, paskelbta TAR 2015-06-22, i. k. 2015-10033

 

49.3. Lietuvos banko tarnautojas, jeigu akcijų valdytojas yra Lietuvos bankas;

49.4. fizinis asmuo, jeigu akcijų valdytojas yra kitas juridinis asmuo, valstybei nuosavybės teise priklausančias akcijas valdantis patikėjimo teise.

50. Įgaliotiniu negali būti:

50.1. asmuo, kuriam neišnykęs teistumas už bet kokią nusikalstamą veiką;

50.2. asmuo, kuriam nuosavybės teise priklauso tos valstybės valdomos bendrovės ar su ja susijusios įmonės, kaip apibrėžta Aprašo 65 punkte, akcijos, suteikiančios daugiau kaip 5 procentus visų balsų, ir asmuo, kuris yra tokio akcininko atstovas;

50.3. asmuo, kurio įgaliojimas atstovauti valstybei ar savivaldybei per pastaruosius 5 metus panaikintas dėl netinkamo atstovavimo.

51. Įgaliojime įgaliotiniui neturi būti suteikta teisė perįgalioti kitą asmenį atlikti veiksmus, kuriuos jis įgaliotas atlikti.

52. Jeigu valstybės valdomos bendrovės visuotiniame akcininkų susirinkime numatoma svarstyti klausimą, susijusį su įstatinio kapitalo didinimu papildomais įnašais, ir, padidinus valstybės valdomos bendrovės, kurioje valstybei nuosavybės teise priklauso akcijos, įstatinį kapitalą, valstybei nuosavybės teise priklausančių akcijų teikiamų balsų dalis sumažėtų taip, kad valstybė neišlaikytų iki įstatinio kapitalo padidinimo turėtą balsų skaičių suteikiančio proporcingo akcijų kiekio, ir jeigu įstatymai nenustato kitaip, akcijų valdytojas duodamame įgaliojime nurodo balsuoti prieš įstatinio kapitalo didinimą. Reikalavimas duoti įgaliojimą balsuoti prieš įstatinio kapitalo didinimą netaikomas, kai valstybės valdomos bendrovės akcijos privatizuojamos valstybės kontrolės perdavimo būdu.

53. Tik vadovaudamasis Vyriausybės priimtais nutarimais dėl konkrečios valstybės valdomos bendrovės, akcijų valdytojas gali suteikti įgaliojimus balsuoti:

53.1. už valstybės valdomos bendrovės įstatinio kapitalo didinimą papildomais įnašais, kai valstybei nuosavybės teise priklauso akcijos, suteikiančios daugiau kaip 1/2 visų balsų;

53.2. dėl tokių darbotvarkės klausimų, jeigu akcijos suteikia ne mažiau kaip 2/3 visų balsų:

53.2.1.  likviduoti valstybės valdomą bendrovę, jeigu jai neiškelta bankroto byla;

53.2.2.  atšaukti valstybės valdomos bendrovės likvidavimą, jeigu sprendimą likviduoti valstybės valdomą bendrovę buvo priėmęs visuotinis akcininkų susirinkimas;

53.2.3.  reorganizuoti valstybės valdomą bendrovę, nurodžius reorganizavimo būdą, ar atlikti atskyrimo procedūras tokios valstybės valdomos bendrovės atžvilgiu;

53.2.4.  pertvarkyti valstybės valdomą bendrovę, nurodžius juridinio asmens, į kurį bus pertvarkoma valstybės valdoma bendrovė, teisinę formą.

54. Sprendimus dėl įgaliojimo balsuoti Aprašo 53.2 papunktyje nurodytais valstybės valdomos bendrovės visuotinio akcininkų susirinkimo darbotvarkės klausimais suteikimo turi teisę priimti pats akcijų valdytojas, jeigu bent 2 valstybės valdomos bendrovės rodikliai nesiekia tokių reikšmių:

54.1. įstatinis kapitalas – 145 tūkst. (vienas šimtas keturiasdešimt penki tūkstančiai) eurų;

54.2. metų pardavimo grynosios pajamos – 145 tūkst. (vienas šimtas keturiasdešimt penki tūkstančiai) eurų;

54.3. vidutinis metinis darbuotojų skaičius – 50.

Punkto pakeitimai:

Nr. KT7-N3/2015, 2015-02-24, paskelbta TAR 2015-02-24, i. k. 2015-02853

Nr. 619, 2015-06-17, paskelbta TAR 2015-06-22, i. k. 2015-10033

 

55. Įgaliojime dėl balsavimo už kandidatus į visuotinio akcininkų susirinkimo renkamą kolegialų organą akcijų valdytojas turi:

55.1. nurodyti akcijų valdytojo siūlomus kandidatus, jų eiliškumą ir kiek už kiekvieną jo siūlomą kandidatą skirti balsų;

55.2. nustatyti, kad, keliems kandidatams surinkus po lygiai balsų, balsuojant pakartotinai įgaliotinis visus balsus skirtų už tą akcijų valdytojo iškeltą kandidatą, kuris įgaliojime nurodytoje keliamų kandidatų eilėje yra pirmesnis, o už kitų akcininkų iškeltus kandidatus neskirtų nė vieno balso. Šių reikalavimų galima nesilaikyti, kai yra daugiau nei viena laisva organo nario vieta, į kurią renkami kandidatai, o kitaip išsidėstę akcijų valdytojo balsai neabejotinai lemtų didesnio kiekio akcijų valdytojo pasiūlytų įgaliojime nurodytų kandidatų išrinkimą.

56. Įgaliojime dėl balsavimo už visuotinio akcininkų susirinkimo renkamo valstybės valdomos bendrovės vadovo kandidatūrą akcijų valdytojas turi pavesti įgaliotiniui balsuoti už akcijų valdytojo iškeltą kandidatą.

57. Kai numatoma rinkti visuotinio akcininkų susirinkimo renkamo kolegialaus organo narius ir valstybei priklausančios akcijos suteikia teisę siūlyti papildomus kandidatus, akcijų valdytojo pasiūlytų kandidatų skaičiaus santykis su valstybės valdomos bendrovės įstatuose įrašytu visuotinio akcininkų susirinkimo renkamo kolegialaus organo narių skaičiumi neturi būti mažesnis už šių akcijų santykį su visomis valstybės valdomos bendrovės akcijomis.

16 skyrius. Neteko galios nuo 2017-03-24

Skyriaus naikinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

17 skyrius. Neteko galios nuo 2017-03-24

Skyriaus naikinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

18 skyrius. Neteko galios nuo 2017-03-24

Skyriaus naikinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

XIX SKYRIUS
VALSTYBĖS VALDOMOS ĮMONĖS STEBĖTOJŲ TARYBOS, VALDYBOS IR VADOVO ATLYGIS

 

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

70. Valstybės valdomų įmonių vadovams darbo užmokestis nustatomas Vyriausybės nustatyta tvarka.

Punkto pakeitimai:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

71. Akcijų valdytojas inicijuoja visų valstybės valdomų bendrovių visuotiniuose akcininkų susirinkimuose klausimo dėl stebėtojų tarybos ar valdybos narių, kurie nėra valstybės tarnautojai ar valstybei atstovaujančios institucijos darbuotojai, atlygio už jų veiklą stebėtojų taryboje ar valdyboje vietoj tantjemų arba kartu su tantjemomis svarstymą.

72. Rekomenduojama, kad valstybės valdomos bendrovės stebėtojų tarybos ar valdybos nario atlygis būtų fiksuotas, t. y. neturėtų kintamosios dalies, ir neviršytų 1/4 dalies valstybės valdomos bendrovės vadovui nustatyto viso atlygio, o stebėtojų tarybos ar valdybos pirmininkui – 1/3 dalies tokio atlygio dydžio.

73. Jeigu būtų nuspręsta valstybės valdomos bendrovės stebėtojų tarybos ar valdybos nariams mokėti tantjemas, rekomenduojama iš anksto, kiekvieno nario kadencijos pradžioje, nustatyti aiškius tikslus ir kriterijus, pagal kuriuos būtų nustatoma, ar tantjemos turės būti išmokėtos, taip pat kad jų dydis neviršytų Aprašo 72 punkte nurodytos fiksuoto atlygio dalies dydžio.

74. Jeigu valstybės valdomos bendrovės stebėtojų tarybos ar valdybos nariui nustatomas atlygis už jo veiklą atitinkamai stebėtojų taryboje ar valdyboje, rekomenduojama, kad toks atlygis būtų proporcingai mažinamas arba visai nemokamas, jeigu stebėtojų tarybos ar valdybos narys nedalyvauja atitinkamai stebėtojų tarybos ar valdybos posėdžiuose, nepareiškia nuomonės darbotvarkės klausimais ir nebalsuoja dėl jų.

 

XX SKYRIUS
APRAŠO TAIKYMO MONITORINGAS

 

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

75. Valdymo koordinavimo centras nuolat stebi ir analizuoja, kaip vykdomos Aprašo nuostatos, ir pagal analizės rezultatus prireikus tobulinti teisinį reguliavimą teikia pasiūlymus bei susijusią informaciją Ūkio ministerijai.

Punkto pakeitimai:

Nr. 516, 2017-06-28, paskelbta TAR 2017-06-29, i. k. 2017-11069

 

_________________


 

Valstybės turtinių ir neturtinių teisių

įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse

tvarkos aprašo
1 priedas

 

 

 

VALSTYBĖS VALDOMŲ ĮMONIŲ PRISKYRIMAS GRUPĖMS PAGAL NUSTATYTUS TIKSLUS

 

 

 

Eil. Nr.

Įmonės pavadinimas

Įmonių grupė

Valstybei atstovaujanti institucija

1.

akcinė bendrovė „Informacinio verslo paslaugų įmonė“

1A

Lietuvos statistikos departamentas

2.

akcinė bendrovė „Problematika“

1A

Susisiekimo ministerija

3.

akcinė bendrovė Giraitės ginkluotės gamykla

1A

valstybės įmonė Turto bankas

4.

UAB „Šilutės polderiai“

1A

Žemės ūkio ministerija

5.

UAB Upytės eksperimentinis ūkis

1A

Žemės ūkio ministerija

6.

uždaroji akcinė bendrovė „Aerogeodezijos institutas“

1A

Žemės ūkio ministerija

7.

uždaroji akcinė bendrovė „Geoterma“

1A

valstybės įmonė Turto bankas

8.

uždaroji akcinė bendrovė „Lietuvos kinas“

1A

Kultūros ministerija

9.

uždaroji akcinė bendrovė „Mokslas ir technika“

1A

Lietuvos mokslų akademija

10.

uždaroji akcinė bendrovė „Panevėžio veislininkystė“

1A

Žemės ūkio ministerija

11.

uždaroji akcinė bendrovė „Projektų ekspertizė“

1A

Aplinkos ministerija

12.

uždaroji akcinė bendrovė „Respublikinė mokomoji sportinė bazė“

1A

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

13.

uždaroji akcinė bendrovė „Toksika“

1A

Ūkio ministerija

14.

uždaroji akcinė bendrovė „Universiteto vaistinė“

1A

Sveikatos apsaugos ministerija

15.

uždaroji akcinė bendrovė „Valstybinė projektų ir sąmatų ekspertizė“

1A

Žemės ūkio ministerija

16.

uždaroji akcinė bendrovė Dotnuvos eksperimentinis ūkis

1A

Žemės ūkio ministerija

17.

uždaroji akcinė bendrovė Lietuvos parodų ir kongresų centras „Litexpo“

1A

Ūkio ministerija

18.

uždaroji akcinė bendrovė poilsio namai „Baltija“

1A

valstybės įmonė Turto bankas

19.

valstybės įmonė „Visagino energija“

1A

Ūkio ministerija

20.

valstybės įmonė valstybinis miškotvarkos institutas

1A

Aplinkos ministerija

21.

„Lietuvos energija“, UAB

1B

Finansų ministerija

22.

akcinė bendrovė „Detonas“

1B

Susisiekimo ministerija

23.

akcinė bendrovė „Jonavos grūdai“

1B

Žemės ūkio ministerija

24.

akcinė bendrovė „Klaipėdos nafta“

1B

Energetikos ministerija

25.

akcinė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“

1B

Susisiekimo ministerija

26.

akcinė bendrovė „Smiltynės perkėla“

1B

Susisiekimo ministerija

27.

akcinė bendrovė „Vilniaus metrologijos centras“

1B

Ūkio ministerija

28.

akcinė bendrovė Lietuvos paštas

1B

Susisiekimo ministerija

29.

akcinė bendrovė Lietuvos radijo ir televizijos centras

1B

Susisiekimo ministerija

30.

UAB „EPSO-G“

1B

Energetikos ministerija

31.

UAB „Lietuvos monetų kalykla“

1B

Lietuvos bankas

32.

valstybės įmonė Alytaus miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

33.

valstybės įmonė Anykščių miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

34.

valstybės įmonė Biržų miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

35.

valstybės įmonė Druskininkų miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

36.

valstybės įmonė Dubravos eksperimentinė-mokomoji miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

37.

valstybės įmonė Ignalinos miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

38.

valstybės įmonė Jonavos miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

39.

valstybės įmonė Joniškio miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

40.

valstybės įmonė Jurbarko miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

41.

valstybės įmonė Kaišiadorių miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

42.

valstybės įmonė Kauno miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

43.

valstybės įmonė Kazlų Rūdos mokomoji miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

44.

valstybės įmonė Kėdainių miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

45.

valstybės įmonė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija

1B

Susisiekimo ministerija

46.

valstybės įmonė Kretingos miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

47.

valstybės įmonė Kupiškio miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

48.

valstybės įmonė Kuršėnų miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

49.

valstybės įmonė Lietuvos oro uostai

1B

Susisiekimo ministerija

50.

valstybės įmonė Marijampolės miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

51.

valstybės įmonė Mažeikių miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

52.

valstybės įmonė Nemenčinės miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

53.

valstybės įmonė Pakruojo miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

54.

valstybės įmonė Panevėžio miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

55.

valstybės įmonė Prienų miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

56.

valstybės įmonė Radviliškio miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

57.

valstybės įmonė Raseinių miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

58.

valstybės įmonė Rietavo miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

59.

valstybės įmonė Rokiškio miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

60.

valstybės įmonė Statybos produkcijos sertifikavimo centras

1B

Aplinkos ministerija

61.

valstybės įmonė Šakių miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

62.

valstybės įmonė Šalčininkų miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

63.

valstybės įmonė Šiaulių miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

64.

valstybės įmonė Šilutės miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

65.

valstybės įmonė Švenčionėlių miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

66.

valstybės įmonė Tauragės miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

67.

valstybės įmonė Telšių miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

68.

valstybės įmonė Tytuvėnų miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

69.

valstybės įmonė Trakų miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

70.

valstybės įmonė Ukmergės miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

71.

valstybės įmonė Utenos miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

72.

valstybės įmonė Valkininkų miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

73.

valstybės įmonė Varėnos miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

74.

valstybės įmonė Veisiejų miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

75.

Valstybės įmonė Vilniaus miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

76.

valstybės įmonė Zarasų miškų urėdija

1B

Generalinė miškų urėdija prie Aplinkos ministerijos

77.

AB „Kiaulių veislininkystė“

2

Žemės ūkio ministerija

78.

AB „Lietuvos veislininkystė“

2

Žemės ūkio ministerija

79.

UAB „Būsto paskolų draudimas“

2

Finansų ministerija

80.

UAB „Lietuvos žirgynas“

2

Žemės ūkio ministerija

81.

uždaroji akcinė bendrovė „Gyvulių produktyvumo kontrolė“

2

Žemės ūkio ministerija

82.

Uždaroji akcinė bendrovė „Investicijų ir verslo garantijos“

2

Ūkio ministerija

83.

uždaroji akcinė bendrovė „Kauno Petrašiūnų darbo rinkos mokymo centras“

2

valstybės įmonė Turto bankas

84.

uždaroji akcinė bendrovė „Klaipėdos žuvininkystės produktų aukcionas“

2

Žemės ūkio ministerija

85.

uždaroji akcinė bendrovė „Šeduvos avininkystė“

2

Žemės ūkio ministerija

86.

uždaroji akcinė bendrovė „Šilutės veislininkystė“

2

Žemės ūkio ministerija

87.

uždaroji akcinė bendrovė Viešųjų investicijų plėtros agentūra

2

Finansų ministerija

88.

uždaroji akcinė bendrovė Žemės ūkio paskolų garantijų fondas

2

Žemės ūkio ministerija

89.

valstybės įmonė „Alytaus regiono keliai“

2

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos

90.

valstybės įmonė „Automagistralė“

2

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos

91.

valstybės įmonė „Indėlių ir investicijų draudimas“

2

Finansų ministerija

92.

valstybės įmonė „Kauno regiono keliai“

2

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos

93.

valstybės įmonė „Klaipėdos regiono keliai“

2

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos

94.

valstybės įmonė „Lietuvos paminklai“

2

Kultūros paveldo departamentas prie Kultūros ministerijos

95.

valstybės įmonė „Lietuvos prabavimo rūmai“

2

Finansų ministerija

96.

valstybės įmonė „Marijampolės regiono keliai“

2

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos

97.

valstybės įmonė „Oro navigacija“

2

Susisiekimo ministerija

98.

valstybės įmonė „Panevėžio regiono keliai“

2

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos

99.

valstybės įmonė „Pieno tyrimai“

2

Žemės ūkio ministerija

100.

valstybės įmonė „Regitra“

2

Vidaus reikalų ministerija

101.

valstybės įmonė „Šiaulių regiono keliai“

2

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos

102.

valstybės įmonė „Tauragės regiono keliai“

2

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos

103.

valstybės įmonė „Telšių regiono keliai“

2

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos

104.

valstybės įmonė „Utenos regiono keliai“

2

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos

105.

valstybės įmonė Vidaus vandens kelių direkcija

2

Susisiekimo ministerija

106.

valstybės įmonė „Vilniaus regiono keliai“

2

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos

107.

valstybės įmonė Distancinių tyrimų ir geoinformatikos centras „GIS-centras“

2

Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos

108.

valstybės įmonė Energetikos agentūra

2

Energetikos ministerija

109.

Valstybės įmonė Ignalinos atominė elektrinė

2

Energetikos ministerija

110.

valstybės įmonė Lietuvos naftos produktų agentūra

2

Energetikos ministerija

111.

valstybės įmonė Lietuvos žemės ūkio ir maisto produktų rinkos reguliavimo agentūra

2

Žemės ūkio ministerija

112.

valstybės įmonė Mašinų bandymo stotis

2

Žemės ūkio ministerija

113.

valstybės įmonė Radioaktyviųjų atliekų tvarkymo agentūra

2

Energetikos ministerija

114.

valstybės įmonė Registrų centras

2

Teisingumo ministerija

115.

valstybės įmonė Turto bankas

2

Finansų ministerija

116.

valstybės įmonė Valstybės žemės fondas

2

Žemės ūkio ministerija

117.

valstybės įmonė Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centras

2

Žemės ūkio ministerija

118.

valstybės įmonė „Mūsų amatai“

2

Kalėjimų departamentas prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos

119.

valstybės įmonė „Infostruktūra“

2

Krašto apsaugos ministerija

 

––––––––––––––––––––

Priedo pakeitimai:

Nr. 574, 2014-06-25, paskelbta TAR 2014-06-27, i. k. 2014-09254

Nr. 407, 2015-04-23, paskelbta TAR 2015-04-24, i. k. 2015-06246

Nr. 619, 2015-06-17, paskelbta TAR 2015-06-22, i. k. 2015-10033

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

Nr. 407, 2017-05-31, paskelbta TAR 2017-06-07, i. k. 2017-09648

 

 


 

Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašo
2 priedas

 

 

 

ĮMONIŲ KATEGORIJOS

 

 

 

Turtas, mln. eurų

Pardavimo pajamos (per paskutinius finansinius metus), mln. eurų

iki 3

nuo 3 iki 6

nuo 6 iki 15

nuo 15 iki 30

nuo 30 iki 60

60 ir daugiau

iki 3

V

V

IV

IV

III

III

nuo 3 iki 6

V

IV

IV

III

III

II

nuo 6 iki 15

IV

IV

III

III

II

II

nuo 15 iki 30

IV

III

III

II

II

I

nuo 30 iki 60

III

III

II

II

I

I

60 ir daugiau

III

II

II

I

I

I

 

 

 

––––––––––––––––––––

 

Priedo pakeitimai:

Nr. 1101, 2014-10-15, paskelbta TAR 2014-10-20, i. k. 2014-14317

 


 

Valstybės turtinių ir neturtinių teisių

įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse

tvarkos aprašo
3 priedas

 

 

VALSTYBĖS VALDOMŲ ĮMONIŲ NUOSAVO KAPITALO KAINOS SKAIČIAVIMO APRAŠAS

 

1. Valstybės valdomų įmonių nuosavo kapitalo kainos skaičiavimo aprašas (toliau – Skaičiavimo aprašas) reguliuoja bendruosius pelningumo tikslų nustatymo principus, pateikia nuosavo kapitalo kainos apskaičiavimo formulę ir nustato, kaip analizuojama kapitalo kaina.

2. Valstybės valdomų įmonių nuosavo kapitalo kaina skaičiuojama atsižvelgiant į Skaičiavimo aprašą ir Lietuvos Respublikos turto ir verslo vertinimo pagrindų įstatymo ir su juo susijusių teisės aktų nuostatas.

3. Bendrieji pelningumo tikslų nustatymo, atsižvelgiant į veiklos ir finansinę riziką, principai yra šie:

3.1. kuo didesnė įmonės veiklos ir finansinė rizika, tuo didesnė nuosavo kapitalo kaina, t. y. reikalaujama minimalaus pelningumo;

3.2. kuo didesnė verslo rizika, tuo didesnė nuosavo kapitalo dalis įmonės kapitalo struktūroje.

4. Nuosavo kapitalo kainai skaičiuoti naudojamas kapitalo aktyvų įkainojimo modelis (toliau – CAPM). Nuosavo kapitalo kaina apskaičiuojama pagal CAPM formulę ki = rf + βi*(rm–rf), čia:

ki – įmonės nuosavo kapitalo kaina, t. y. tikėtina grąža iš alternatyvios investicijos į įmonę, turinčią tokį pat rizikos profilį;

rf – nerizikingos investicijos palūkanų norma. Siekiant išlaikyti nuoseklumą ir kapitalo grąžą vertinti atsižvelgiant į strateginio veiklos planavimo trukmę, siūloma skaičiavimams naudoti vertinimo metu galiojantį Lietuvos Respublikos išleistų vertybinių popierių, denominuotų eurais, kurių trukmė iki išpirkimo sutampa su laikotarpiu, už kurį matuojama kapitalo grąža, pajamingumą;

βi – įmonės i beta. Tai yra sisteminės rizikos koeficientas, kuris parodo kovariacijos laipsnį tarp įmonės i ir rinkos portfelio grąžos. Įmonėms, kurių akcijomis prekiaujama vertybinių popierių biržoje, βi apskaičiuojama pagal jų akcijos kainos svyravimus, palyginti su biržos, kurioje prekiaujama šios įmonės vertybiniais popieriais, indekso svyravimais. Lietuvos valstybės valdomų įmonių betoms nustatyti naudojamas OMX Vilnius indeksas (OMXV). Įmonių, kurių akcijomis neprekiaujama vertybinių popierių biržoje, sisteminės rizikos koeficientas apskaičiuojamas pagal panašių įmonių sisteminę riziką, atitinkamai patikslinant apskaičiuotą reikalaujamą įmonės i kapitalo kainą pagal įmonės ir įsiskolinimo rodiklį. Apskaičiuota įmonės beta vertė, siekiant panaikinti dėl laiko intervalo ir indekso pasirinkimo būdingus tendencingumus, tikslinama pagal formulę (1/3) + βi(2/3);

rm – metinė rinkos portfelio grąža;

rm–rf – rinkos rizikos premija.

 

––––––––––––––––––––

Priedo pakeitimai:

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 501, 2013-05-31, Žin., 2013, Nr. 62-3085 (2013-06-12), i. k. 1131100NUTA00000501

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimo Nr. 665 "Dėl Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašo patvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 574, 2014-06-25, paskelbta TAR 2014-06-27, i. k. 2014-09254

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimo Nr. 665 „Dėl Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo  

 

3.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 1101, 2014-10-15, paskelbta TAR 2014-10-20, i. k. 2014-14317

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimo Nr. 665 „Dėl Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas, Nutarimas

Nr. KT7-N3/2015, 2015-02-24, paskelbta TAR 2015-02-24, i. k. 2015-02853

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimo Nr. 665 „Dėl Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašo patvirtinimo“ 4 punkto atitikties Lietuvos Respublikos Konstitucijai, šiuo nutarimu patvirtinto Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašo 54 punkto atitikties Lietuvos Respublikos Konstitucijai, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymui

 

5.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 407, 2015-04-23, paskelbta TAR 2015-04-24, i. k. 2015-06246

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimo Nr. 665 „Dėl Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

6.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 619, 2015-06-17, paskelbta TAR 2015-06-22, i. k. 2015-10033

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimo Nr. 665 „Dėl Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

7.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 197, 2017-03-15, paskelbta TAR 2017-03-23, i. k. 2017-04761

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimo Nr. 665 „Dėl Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

8.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 407, 2017-05-31, paskelbta TAR 2017-06-07, i. k. 2017-09648

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimo Nr. 665 „Dėl Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

9.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 384, 2017-05-24, paskelbta TAR 2017-05-30, i. k. 2017-09167

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimo Nr. 665 „Dėl Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

10.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 516, 2017-06-28, paskelbta TAR 2017-06-29, i. k. 2017-11069

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimo Nr. 665 „Dėl Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo