Suvestinė redakcija nuo 2015-07-28 iki 2015-08-07

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2001, Nr. 60-2172, i. k. 1012050ISAK00000201

 

Nauja redakcija nuo 2011-09-23:

Nr. 1K-310, 2011-09-15, Žin. 2011, Nr. 115-5418 (2011-09-22), i. k. 1112050ISAK001K-310

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL INVESTICIJŲ PROJEKTŲ RENGIMUI TAIKOMŲ REIKALAVIMŲ APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2001 m. liepos 4 d. Nr. 201

Vilnius

 

Vadovaudamasi Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478 (Žin., 2001, Nr. 37-1251; 2011, Nr. 24-1155), 4 punktu,

tvirtinu Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašą (pridedama)

 

 

 

L. E. FINANSŲ MINISTRO PAREIGAS                                                       JONAS LIONGINAS

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministro

2001 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 201

(Lietuvos Respublikos finansų ministro

2011 m. rugsėjo 15 d. įsakymo

Nr. 1K-310 redakcija)

 

INVESTICIJŲ PROJEKTŲ RENGIMUI TAIKOMŲ REIKALAVIMŲ APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašas (toliau – aprašas) nustato reikalavimus, taikomus rengiamiems investicijų projektams, kurie teikiami įtraukti į tam tikrų metų Valstybės investicijų programą.

2. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai (toliau – asignavimų valdytojai), atsako už pateiktų faktinių duomenų teisingumą, už numatomus pasiekti rezultatus įgyvendinus investicijų projektą, taip pat už parengtų investicijų projektų pateikimą nustatytu laiku.

3. Asignavimų valdytojams, rengiant investicijų projektus, apskaičiuojant investicijų poreikį, rekomenduojama vadovautis statinių statybos skaičiuojamųjų kainų nustatymo rekomendacijomis, skaičiuojamosiomis resursų rinkos kainomis ir ekonominiais normatyvais, parengtais pagal šių kainų nustatymo principus, išdėstytus statybos techniniame reglamente STR 1.05.06:2010 „Statinio projektavimas“ (Žin., 2005, Nr. 85-3185; 2010, Nr. 115-5902).

Informaciją apie juridinius, fizinius asmenis ir mokslo įstaigas, rengiančius minėtas rekomendacijas, kainas, normatyvus, registruoja, kaupia ir skelbia valstybės įmonė Statybos produkcijos sertifikavimo centras.

4. Šiame apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos investicijų įstatyme (Žin., 1999, Nr. 66-2127), Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme (Žin., 1990, Nr. 24-596; 2004, Nr. 4-47), Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478 (Žin., 2001, Nr. 37-1251; 2011, Nr. 24-1155) (toliau – taisyklės), ir kituose teisės aktuose apibrėžtas sąvokas.

5. Papildoma informacija apie valstybės kapitalo investicijų planavimą yra skelbiama Finansų ministerijos interneto tinklalapyje www.finmin.lt/veiklos kryptys/biudžetas/valstybės kapitalo investicijos.

 

II. INVESTICIJŲ PROJEKTŲ RENGIMO TVARKA IR ETAPAI

 

6. Investicijų projekto rengimo etapai yra šie:

6.1. asignavimų valdytojo investicijų projekto ryšio su asignavimų valdytojo atitinkamoje programoje, kurią vykdant numatoma įgyvendinti investicijų projektą, nustatytais uždaviniais apibūdinimas, kuriame reikia:

6.1.1. nurodyti investicijų projekto ryšį su numatomais įgyvendinti programos uždaviniais;

6.1.2. nustatyti kiekvieno investicijų projekto vertinimo kriterijus pagal Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. rugpjūčio 13 d. įsakymą Nr. 1K-256 „Dėl Valstybės investicijų vertinimo kriterijų nustatymo ir pasiektų rezultatų vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2010, Nr. 99-5141);

6.1.3. palyginti numatomus pasiekti, įgyvendinus investicijų projektą, rezultatus su tam pačiam laikotarpiui nustatytais uždavinio įgyvendinimo rezultatais;

6.1.4. parodyti, kokį poveikį asignavimų valdytojo veiklai turės kiekvienas įgyvendintas investicijų projektas arba jeigu bus atsisakyta jį įgyvendinti;

6.1.5. aprašyti, kokiu būdu, baigus įgyvendinti investicijų projektą, bus galima įsitikinti, kad yra pasiekti atitinkami uždavinio įgyvendinimo rezultatai ir įvykdyti nustatyti investicijų projekto vertinimo kriterijai;

6.2. investicijų projekto analizė ir alternatyvų numatymas, atsakant į tokius klausimus:

6.2.1. ar investicija užtikrina tokios paslaugos, kurią privalo teikti valstybė (savivaldybė), teikimą;

6.2.2. ar negalima pageidaujamų tikslų pasiekti tobulinant teikiamos paslaugos teisinį reguliavimą (pvz., apmokestinti vartotojus už teikiamas paslaugas, kai kurias paslaugas perduoti privačiam sektoriui);

6.2.3. ar negalima pirkti paslaugų užuot kūrus (įsigijus) ilgalaikį materialųjį ir nematerialųjį turtą (toliau – ilgalaikis turtas) (pvz., užuot stačius socialinės globos namus, mokėti atlyginimą socialiniams darbuotojams, lankantiems globotinus asmenis namuose);

6.2.4. ar vietoj investicijų negalima taikyti kitų priemonių, t. y. dotacijų, pašalpų ir kt.;

6.3. finansavimo šaltinių, reikalingų investicijų projektui įgyvendinti, nurodymas;

6.4. geriausios investicijos parinkimas, kurio metu reikia nustatyti investicijų projektų alternatyvų sąrašą, atlikti jų sąnaudų ir naudos (rezultatų) analizę, prireikus investicijų projektai gali būti įvertinti sąnaudų efektyvumo požiūriu, kartu gali būti taikomi ir kiti finansiniai (ekonominiai) ir socialiniai investicijų projektų pagrindimo būdai bei atliekami kiti veiksmai, reikalingi geriausiai alternatyvai atrinkti.

 

III. INVESTICIJŲ PROJEKTŲ SĄNAUDŲ IR NAUDOS (REZULTATŲ) ANALIZĖ

 

7. Investicijų projektų sąnaudų ir naudos (rezultatų) analizė atliekama norint nustatyti geriausią investicijų projektą iš visų galimų alternatyvų. Tam reikia diskontuoti numatomų sąnaudų (ilgalaikio turto kūrimo (įsigijimo) ir eksploatavimo), taip pat numatomos naudos vertes ekonomiškai pagrįstai sukurto (įsigyto) ilgalaikio turto (investicijos) naudojimo trukmei ir apskaičiuoti kiekvienos alternatyvos grynąją dabartinę vertę. Investicijų projekto sąnaudų ir naudos (rezultatų) analizės etapai yra šie:

7.1. prielaidų nustatymas. Prielaidos – teiginiai, kurie nusako sąlygas, kuriomis remiantis bus atliekama sąnaudų ir naudos (rezultatų) analizė. Prielaidos gali būti:

7.1.1. makroekonominės (pavyzdžiui, infliacijos tempai, valiutų kurso prognozės ir pan.);

7.1.2. pagrįstos sąnaudomis (šios prielaidos turi apibūdinti, kiek įvairių sąnaudų prireiks siekiant įgyvendinti numatytus rezultatus);

7.1.3. veiklos (pavyzdžiui, statant mokyklą, artimiausiems metams numatomas mokinių skaičius, polikliniką – planuojamas ligonių apsilankymų skaičius);

7.2. apribojimų nustatymas. Apribojimai – reikalavimai arba veiksniai, kurie negali būti sumažinti siekiant geresnių sąnaudų ir naudos (rezultatų) rodiklių. Apribojimai dažniausiai susiję su kuriamo (įsigyjamo) ilgalaikio turto našumu (pavyzdžiui, laikas, būtinas vieno ligonio apžiūrai medicinos aparatu ir pan.);

7.3. nustatant sąnaudas ir naudą (rezultatus) ir jų apimtį vertine išraiška apskaičiuojama:

7.3.1. išlaidų sandoriams dėl materialiojo ir nematerialiojo turto apimtis, būtina investicijų projektui įgyvendinti, pagal ekonominės biudžeto pajamų ir asignavimų klasifikacijos straipsnius;

7.3.2. išlaidos, susijusios su trumpalaikio turto ir materialinių atsargų likučių padidėjimu (sumažėjimu), būtinu įgyvendinant investicijų projektą;

7.3.3. išlaidų padidėjimas (sumažėjimas), įgyvendinus investicijų projektą;

7.3.4. biudžetinių įstaigų išlaidų, finansuojamų iš biudžetinių įstaigų pajamų įmokų, padidėjimas (sumažėjimas), įgyvendinus investicijų projektą;

7.4. sąnaudų ir naudos (rezultatų) nustatymas. Visų rūšių sąnaudos ir nauda (rezultatai) turi būti įtraukti į skaičiavimus ir išsamiai detalizuoti. Sąnaudų ir naudos (rezultatų) skaičiavimai turi būti pateikti pagal aprašo 3–7 prieduose nustatytas formas, kurios yra pildomos pagal kiekvieną investicijų projektą tokia tvarka:

7.4.1. formos sudaromos ekonomiškai pagrįstai sukurto (įsigyto) ilgalaikio turto (investicijos) naudojimo trukmei pagal kiekvieną investicijų projektą. Jei investicijos naudojimo trukmė ilgesnė nei 5 metai, apsiribojama 5 metais;

7.4.2. duomenys apie numatomas sąnaudas ir naudą (rezultatus) teikiami pagal aprašo 3–7 prieduose nustatytas formas, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų klasifikaciją. Šiuose prieduose metai rodomi taip:

n – pirmieji investicijų projekto įgyvendinimo metai, pildant kitas skiltis skaičius prie simbolio n rodo metų, praėjusių nuo investicijų projekto įgyvendinimo pradžios, skaičių (pvz., (n+1) – antrieji investicijų projekto įgyvendinimo metai ir t. t.);

i – investicijų projekto baigimo įgyvendinti metai, pildant kitas skiltis, skaičius prie simbolio i rodo metų, praėjusių po investicijų projekto baigimo, skaičių (pvz.: (i+1) – antrieji metai po investicijų projekto baigimo (įgyvendinimo) ir t. t.);

7.4.3. formose nurodomos numatomos sąnaudų ir naudos (rezultatų) sumos;

7.4.4. tuščios eilutės gali būti praleidžiamos, taip pat atsižvelgiant į investicijų projekto specifiką gali būti įrašomos papildomos eilutės, kurios detalizuotų esamus duomenis;

7.4.5. pildant aprašo 6 priede nustatytą formą nurodomas vienkartinio pobūdžio apyvartinių lėšų, būtinų naujų objektų funkcionavimui užtikrinti, dydis;

7.5. investicijų projektų įvertinimas, taikant grynosios dabartinės vertės kriterijų. Taikant šį kriterijų, atrinkti investicijų projektai turi būti išdėstyti eilės tvarka, atsižvelgiant į numatomų sąnaudų ir numatomos naudos (rezultatų) diskontuotą vertę. Rengiant investicijų projektus taikoma 4 procentų diskonto norma. Grynoji dabartinė vertė apskaičiuojama pagal aprašo 7 priede nustatytą formą. Šios formos pildymo instrukcija pateikta aprašo 9 priede, o diskontuotų pinigų srautų apskaičiavimo instrukcija – aprašo 10 priede.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-498, 2014-12-30, paskelbta TAR 2014-12-31, i. k. 2014-21107

 

IV. INVESTICIJŲ PROJEKTŲ ĮVERTINIMAS SĄNAUDŲ EFEKTYVUMO POŽIŪRIU

 

8. Tais atvejais, kai kelių investicijų projekto alternatyvų rezultatai taikant grynosios dabartinės vertės kriterijų yra lygūs (arba panašūs), siekiant išsiaiškinti, kuri investicija duoda tą pačią (arba didžiausią) naudą mažesnėmis sąnaudomis, arba kai rezultatai vertine išraiška nėra pagrindinis investicijų projekto tikslas, atliekama sąnaudų efektyvumo analizė. Atliekant šią analizę sąnaudos lyginamos su socialiniais rezultatais. Tai yra aprašo 7 priede nustatytos formos 08 eilutėje diskontuotų pinigų srautų suma per nagrinėjamus metus padalijama iš susumuotų investicijų projekto socialinių rezultatų per tą patį metų skaičių. Sąnaudų efektyvumo požiūriu priimtiniausia ta investicija, kurios grynosios dabartinės vertės santykis su socialiniu rezultatu yra mažiausias. Pavyzdžiui, kiekvienos alternatyvos diskontuotų pinigų srautų sumą planuojamai statyti poliklinikai reikėtų padalyti iš numatomo ligonių apsilankymų skaičiaus.

 

V. RIZIKOS IR JAUTRUMO ANALIZĖ

 

9. Rizikos analizė atliekama, kai reikia nustatyti veiksnius (įvykius, poveikį), kurie gali neigiamai paveikti investicijų projekto įgyvendinimą, ir įvertinti šių veiksnių galimą poveikį projekto įgyvendinimui. Atliekant investicijų projekto rizikos analizę turi būti įvertinti rizikos veiksniai, turintys įtakos investicijų projekto įgyvendinimui laiku, išlaidų dydžiui ir projekto įgyvendinimo kokybei. Prireikus turi būti sudarytas rizikos valdymo planas.

10. Jautrumo analizė rodo, kaip vienų ar kitų prielaidų (sąnaudų elementų ir kitų kintamųjų) nukrypimai paveikia analizuojamo investicijų projekto rezultatus. Jautrumo analizė atliekama keičiant pradines prielaidas ir stebint, kaip keičiasi pradiniai finansiniai ir ekonominiai rodikliai (grynoji dabartinė vertė). Atliekant jautrumo analizę, vienu metu turėtų būti keičiamas vienas kintamasis, o kiti parametrai likti pastovūs. Kai nedideli nagrinėjamų prielaidų pokyčiai lemia didelius investicijų projekto rodiklių pokyčius, laikoma, kad ši investicija rizikinga.

 

VI. DARBŲ, PREKIŲ IR PASLAUGŲ PIRKIMAS

 

11. Darbų, prekių ir paslaugų, kurių reikia įgyvendinti investicijų projektui, pirkimas apima:

11.1. pirkimo rizikos įvertinimą, t. y. kiekvienu pirkimo atveju turi būti išnagrinėtas ilgalaikio turto pirkimo rizikos valdymas per visą jo tarnavimo laiką. Ūkio subjektai turėtų apžvelgti šias rizikos rūšis: pirkimo darbų grafiką (reikiamų leidimų gavimo, dokumentacijos rengimo, kitų paslaugų, prekių, darbų pirkimo ir vykdymo terminus ir pan.), pirkimo ir sukurto (įsigyto) ilgalaikio turto eksploatavimo išlaidas (įvertinti finansavimo galimybes, galimus eksploatavimo išlaidų pokyčius ir jų finansavimo galimybes), moralinį ilgalaikio turto senėjimą (įvertinti numatomo įsigyti ilgalaikio turto įtaką paslaugų kokybei), vengti suformuoti viešojo pirkimo monopolį (viešųjų pirkimų reikalavimai turi būti nustatomi taip, kad pagal galimybes apimtų kuo daugiau tiekėjų (prekių tiekėjų, paslaugų teikėjų, rangovų), tikėtinus kitus investicijų projekto įgyvendinimo rizikos atvejus. Formuodamas rizikos valdymo strategiją, ūkio subjektas privalo stengtis numatyti visus rizikos atvejus visuose investicijų projekto įgyvendinimo etapuose ir vengti jos. Padidėjusi rizika gali būti pateisinta tik tokiais atvejais, jei didesnė rizika užtikrins geresnį rezultatą;

11.2. pirkimo sąlygų nustatymą, t. y. turi būti nurodytos sąlygos, kurioms esant gali būti nutrauktas tolesnis pirkimas esant nukrypimams nuo suplanuotų sąnaudų lygio, darbų vykdymo grafiko ir kt.;

11.3. pirkimo priežiūrą, t. y. turi būti numatyta, kaip bus prižiūrimas sutarties su tiekėjais (prekių tiekėjais, paslaugų teikėjais, rangovais) vykdymas, turint galvoje išlaidas, darbų grafiką ir galutinius rezultatus. Svarbu turėti aiškų veiksmų planą, kaip kontroliuoti investicijų projekto įgyvendinimą, kokius specialistus įtraukti į šį darbą, kada ir kokių priemonių imtis, esant nukrypimams nuo sutarties.

 

VII. KITI REIKALAVIMAI INVESTICIJŲ PROJEKTAMS IR INVESTICIJŲ PROJEKTŲ TEIKIMAS

 

12. Investicijų projektuose turi būti nurodyta:

12.1. atsakingi asmenys, kurie rengė investicijų projektą, jų telefonai, elektroninio pašto adresai;

12.2. investicijų projekto parengimo data;

12.3. atskirai lėšos, kurių reikia statybos darbams atlikti, ir lėšos kitam ilgalaikiam turtui įsigyti.

13. Investicijų projektai, kuriuos įgyvendinant įsigyjamų prekių arba paslaugų pirkimo vertė mažesnė kaip 70 tūkst. eurų, o statybos darbų vertė mažesnė kaip 175 tūkst. eurų, gali būti teikiami ne visos apimties, t. y. nesilaikant aprašo III–V skyriuose nurodytų reikalavimų. Tuo atveju, jeigu investicijų projektas teikiamas ne visos apimties, kartu turi būti pridėti skaičiavimai, kuriais pagrindžiamas lėšų poreikis investicijų projektui įgyvendinti.

Naujiems investicijų projektams, teikiamiems įtraukti į tam tikrų metų Valstybės investicijų programą, kurių planuojama vertė viršija 15000 tūkst. eurų, parengti, turi būti taikoma taisyklių 5 punkte nustatyta tvarka ir taikomi aprašo VII skyriuje nurodyti reikalavimai.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-253, 2012-07-10, Žin., 2012, Nr. 82-4313 (2012-07-13), i. k. 1122050ISAK001K-253

Nr. 1K-498, 2014-12-30, paskelbta TAR 2014-12-31, i. k. 2014-21107

 

14. Asignavimų valdytojai, kurių investicijų projektai buvo įtraukti į tam tikrų metų Valstybės investicijų programą, dėl tolesnio investicijų projektų įtraukimo į planuojamųjų metų Valstybės investicijų programą teikia aprašo 1 ir 2 priedus. Tuo atveju, jeigu minėtų investicijų projektų bendroji vertė, teikiant juos įtraukti į planuojamųjų metų Valstybės investicijų programą, didėja dėl numatomų papildomai atlikti statybos darbų, numatomo įsigyti ilgalaikio turto ir numatomų gauti paslaugų, turi būti pateikiami šių investicijų projektų papildymai ir pakeitimai.

141. Taisyklių 13.1 ir 13.2 punktuose nurodytose valstybės institucijose ir įstaigose sudarytos investicijų projektų atrankos komisijos, išnagrinėjusios savo institucijos arba įstaigos, taip pat savo valdymo srities investicijų projektus, kuriems įgyvendinti pagal tam tikrų metų Valstybės investicijų programą buvo panaudota valstybės lėšų ir kuriems įgyvendinti per pastaruosius trejus metus, įskaitant ir einamuosius metus, nebuvo skirta valstybės lėšų, turi įvertinti tolesnį tokių investicijų projektų įgyvendinimo tikslingumą. Atliekant minėtą vertinimą turi būti atsižvelgiama į planuojamų metų Valstybės investicijų programoje asignavimų valdytojui numatomas skirti lėšas ir investicijų projekto tęstinumo būtinybę.

Taisyklių 13.1 ir 13.2 punktuose nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos apie priimtus sprendimus dėl investicijų projektų tolesnio įgyvendinimo tikslingumo turi pranešti Finansų ministerijai pateikdamos taisyklių 19.3 punkte nurodytą informaciją.

Taisyklių 13.1 ir 13.2 punktuose nurodytai valstybės institucijai arba įstaigai priėmus sprendimą toliau neįgyvendinti (netęsti) investicijų projekto, kai perkančioji organizacija yra sudariusi viešojo pirkimo–pardavimo sutartį (sutartis), perkančioji organizacija, vadovaudamasi sudarytos viešojo pirkimo–pardavimo sutarties sąlygomis ir Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu (Žin., 2000, Nr. 74-2262), turi kreiptis į tiekėją (prekių tiekėją, paslaugų teikėją, darbų rangovą) dėl viešojo pirkimo–pardavimo sutarties nutraukimo.

Taisyklių 13.1 ir 13.2 punktuose nurodytai valstybės institucijai arba įstaigai priėmus sprendimą investicijų projektą tęsti skaidant į etapus ir sutelkiant lėšas rezultatui, kuris gali savarankiškai atlikti ekonominę ar techninę funkciją, pasiekti (pvz., atliekant daugiafunkcio sporto objekto statybos darbus pirmiausia atliekami baseino statybos darbai, tada sporto salės ir t. t., tai yra objekto statybos darbai skaidomi į etapus atsižvelgiant į finansavimo galimybes), atsisakius nebūtiniausių statybos darbų atlikimo, prekių ar paslaugų pirkimo arba priėmus kitą sprendimą dėl investicijų projekto tikslinimo, perkančioji organizacija, vadovaudamasi sudarytos viešojo pirkimo–pardavimo sutarties sąlygomis, turi sutartyje nustatyta tvarka ją pakeisti. Jeigu viešojo pirkimo–pardavimo sutartyje nėra numatyta galimybė keisti sutarties sąlygas (atsisakyti dalies darbų ar pan.) arba sutarties keitimo sąlygos nėra aiškiai ir nedviprasmiškai nustatytos, perkančioji organizacija gali keisti sutarties sąlygas tik vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas), o nesant pagrindo keisti sutartį – turi svarstyti dėl jos nutraukimo ir prireikus kreiptis į tiekėją (prekių tiekėją, paslaugų teikėją, darbų rangovą) dėl sutarties nutraukimo.

Taisyklių 13.1 ir 13.2 punktuose nurodytai valstybės institucijai arba įstaigai priėmus sprendimą investicijų projektą skaidyti į etapus sutelkiant lėšas rezultatui, kuris gali savarankiškai atlikti ekonominę ar techninę funkciją, pasiekti, atsisakius nebūtiniausių statybos darbų atlikimo, prekių ar paslaugų pirkimo arba priėmus kitą sprendimą dėl investicijų projekto tikslinimo, kai perkančioji organizacija, atliekanti viešojo pirkimo procedūras (kai nėra pasibaigęs pasiūlymų pateikimo terminas), vadovaudamasi Viešųjų pirkimų įstatymu, patikslina pirkimo dokumentus.

Taisyklių 13.1 ir 13.2 punktuose nurodytai valstybės institucijai arba įstaigai priėmus sprendimą tęsti investicijų projektą arba tęsti jį skaidant į etapus, arba atsisakius nebūtiniausių statybos darbų atlikimo, prekių ar paslaugų pirkimo, arba priėmus kitą sprendimą dėl investicijų projekto tikslinimo, jo įgyvendinimas gali būti tęsiamas tik pateikus pagal šio aprašo reikalavimus parengtą patikslintą, atsižvelgiant į pakitusias investavimo aplinkybes, investicijų projektą, o prireikus ir investicijų projekto įgyvendinimo techninius ir kitus dokumentus, taip pat suplanavus nepertraukiamą jo finansavimą.

Papildyta punktu:

Nr. 1K-253, 2012-07-10, Žin., 2012, Nr. 82-4313 (2012-07-13), i. k. 1122050ISAK001K-253

 

15. Nauji statybos investicijų projektai, kurių skaičiuojamoji statybos kaina viršija 4350 tūkst. eurų, traukiami į Valstybės investicijų programą pirmaisiais planuojamais metais numatant lėšas statinio projektavimo darbams ir techninei dokumentacijai parengti. Lėšos tokio investicijų projekto statybai gali būti numatomos, jeigu minėta dokumentacija yra parengta iki einamųjų metų rugpjūčio 1 d. arba asignavimų valdytojas, suderinęs su projektine organizacija, patvirtina, kad nurodytoji dokumentacija bus parengta ne vėliau kaip iki planuojamų metų sausio 1 dienos.

Šio punkto pirmosios pastraipos nuostatos netaikomos investicijų projektams, kurie įgyvendinami pagal dvišales arba daugiašales sutartis, finansinius memorandumus, finansines sutartis arba kitus dokumentus su užsienio pagalbos teikėjais arba jei dėl jų įgyvendinimo yra Lietuvos Respublikos Seimo, Lietuvos Respublikos Vyriausybės sprendimai.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-498, 2014-12-30, paskelbta TAR 2014-12-31, i. k. 2014-21107

 

16. Kartu su investicijų projektais pateikiami visam planuojamam ekonomiškai pagrįstam sukurto (įsigyto) ilgalaikio turto naudojimo laikotarpiui numatomų nacionalinio biudžeto išlaidų pokyčių, kurie gali atsirasti įgyvendinus investicijų projektą, skaičiavimai (aprašo 3 priedas). Išlaidų pokyčiai apskaičiuojami penkeriems metams, darant prielaidą, kad penktųjų metų išlaidos bus pastovios visą planuojamą investavimo objekto naudojimo laikotarpį.

17. Taisyklių 13.1 ir 13.2 punktuose nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plane nustatytais terminais dėl siūlomų įgyvendinti investicijų projektų pateikia Finansų ministerijai šiuos dokumentus:

17.1. lydraštį, pasirašytą jos vadovo ar jo įgalioto asmens;

17.2. suvestinę informaciją apie siūlomus įgyvendinti investicijų projektus (aprašo 2 priedas), kurioje nurodomi taisyklių 13.1 ir 13.2 punktuose nurodytų valstybės institucijų ir įstaigų tam tikrais metais siūlomi įgyvendinti investicijų projektai pagal ūkio subjektus ir investicijų projektus;

17.3. investicijų projekto charakteristiką (aprašo 1 priedas, užpildytas pagal aprašo 8 priedą), kurioje nurodomi pagrindiniai duomenys apie kiekvieną siūlomą įgyvendinti investicijų projektą;

17.4. pagal šio aprašo reikalavimus parengtą investicijų projektą;

17.5. statinio projekto ekspertizės akto kopiją, išskyrus atvejus, numatytus Statybos įstatymo 29 straipsnio 1 dalyje (jei ekspertizė neatlikta, iš karto ją atlikus);

17.6. suvestinio statybos kainos apskaičiavimo kopiją, patvirtintą užsakovo (jei sąmata neparengta ir nepatvirtinta užsakovo, iš karto ją parengus ir patvirtinus);

17.7. įmonės, kurioje numatoma įgyvendinti investicijų projektą, praėjusių finansinių metų balanso ir pelno (nuostolių) ataskaitos kopijas;

17.8. statybos rangos sutarties kopiją (jei sutartis nesudaryta, iš karto ją sudarius);

17.9. asignavimų valdytojas, atsižvelgdamas į savo institucijos specifiką, gali pateikti ir kitą medžiagą, kuri paaiškina investicijų projekto įgyvendinimo būtinumą.

18. Aprašo 1 ir 2 priedai taip pat turi būti pateikti elektroniniu paštu (adresu invest@finmin.lt).

19. Aprašo 2 priede nustatytoje formoje nurodoma suvestinė informacija apie investicijų projektus, siūlomus įgyvendinti planuojamaisiais metais, kuri parengiama iš aprašo 1 priede nustatytoje formoje pateikiamos informacijos.

 

_________________

 

 

Priedo pakeitimai:

Nr. 1K-310, 2011-09-15, Žin., 2011, Nr. 115-5418 (2011-09-22), i. k. 1112050ISAK001K-310

 

 

Investicijų projektų rengimui taikomų

reikalavimų aprašo

6 priedas

 

(Trumpalaikio turto padidėjimo (sumažėjimo), įgyvendinus investicijų projektą, forma)

 

__________________________________________________________

(dokumento sudarytojo (įstaigos) pavadinimas)

 

TRUMPALAIKIO TURTO PADIDĖJIMAS (SUMAŽĖJIMAS), ĮGYVENDINUS INVESTICIJŲ PROJEKTĄ

 

_______________________

(data ir numeris)

_______________________

(sudarymo vieta)


 

 

 

 

 

Kodas

 

 

 

Ministerija

 

(asignavimų valdytojas)

 

 

Departamentas

 

 

 

 

Biudžetinė įstaiga

 

 

 

 

Programos kodas

 

(programos pavadinimas)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(investicijų projekto pavadinimas)

 

 

 

 

 

 

 

Funkcijos kodas

 

(išlaidų klasifikacija pagal valstybės funkcijas)

 

 

 

 

 

tūkst. eurų

 

Išlaidų pavadinimas

Eil. Nr.

i

i+1

i+2

i+3

i+4

1

2

3

4

5

6

7

Trumpalaikis turtas

01

 

 

 

 

 

Atsargos

02

 

 

 

 

 

Strateginės ir neliečiamosios atsargos

03

 

 

 

 

 

Medžiagos ir žaliavos

04

 

 

 

 

 

Ūkinis inventorius

05

 

 

 

 

 

Nebaigta gaminti produkcija

06

 

 

 

 

 

Nebaigtos vykdyti sutartys

07

 

 

 

 

 

Pagaminta produkcija

08

 

 

 

 

 

Atsargos, skirtos parduoti (perduoti)

09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(atsakingo struktūrinio padalinio vadovo pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas, pavardė)

 

_________________

Priedo pakeitimai:

Nr. 1K-310, 2011-09-15, Žin., 2011, Nr. 115-5418 (2011-09-22), i. k. 1112050ISAK001K-310

Nr. 1K-498, 2014-12-30, paskelbta TAR 2014-12-31, i. k. 2014-21107

Nr. 1K-251, 2015-07-23, paskelbta TAR 2015-07-27, i. k. 2015-11657

 

 

Investicijų projektų rengimui taikomų

reikalavimų aprašo

7 priedas

 

(Investicijų projekto grynosios dabartinės vertės apskaičiavimo forma)

 

__________________________________________________

(dokumento sudarytojo (įstaigos) pavadinimas)

 

INVESTICIJŲ PROJEKTO GRYNOSIOS DABARTINĖS VERTĖS APSKAIČIAVIMAS

 

_______________________

(data ir numeris)

_______________________

(sudarymo vieta)

 

 

 

 

 

Kodas

 

 

 

Ministerija

 

(asignavimų valdytojas)

 

 

Departamentas

 

 

 

 

Biudžetinė įstaiga

 

 

 

 

Programos kodas

 

(programos pavadinimas)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(investicijų projekto pavadinimas)

 

 

 

 

 

 

 

Funkcijos kodas

 

(išlaidų klasifikacija pagal valstybės funkcijas)

 

 

 

 

t

tūkst..eurų

 

Rodiklių  pavadinimas

Eil. Nr.

n

n+1

n+2

n+3

i

i+1

i+2

i+3

i+4

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Išlaidų padidėjimas (sumažėjimas), įgyvendinus investicijų projektą (3 priedo forma, 01 eil.)

01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biudžetinių įstaigų pajamų įmokų padidėjimas (sumažėjimas)

02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biudžetinių įstaigų išlaidų, finansuojamų iš biudžetinių įstaigų pajamų, padidėjimas (sumažėjimas), įgyvendinus investicijų projektą (4 priedo forma, 01 eil.)

03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Išlaidos sandoriams dėl materialiojo ir nematerialiojo turto (5 priedo forma, 01 eil.)

04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trumpalaikio turto padidėjimas (sumažėjimas), įgyvendinus investicijų projektą (6 priedo forma, 01 eil.)

05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bendras pinigų srautas

06

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Diskonto norma

07

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Diskontuoti pinigų srautai

08

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grynoji dabartinė vertė

09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pastaba. 08 ir 09 eilutės pildomos atsižvelgiant į aprašo 10 priede pateiktą diskontuotų pinigų srautų apskaičiavimo instrukciją.

 

 

 

 

 

 

(atsakingo struktūrinio padalinio vadovo pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas, pavardė)

 

_________________

 

 

 

Priedo pakeitimai:

Nr. 1K-310, 2011-09-15, Žin., 2011, Nr. 115-5418 (2011-09-22), i. k. 1112050ISAK001K-310

Nr. 1K-498, 2014-12-30, paskelbta TAR 2014-12-31, i. k. 2014-21107

Nr. 1K-251, 2015-07-23, paskelbta TAR 2015-07-27, i. k. 2015-11657

 

 

Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo

8 priedas

 

Investicijų projekto CHARAKTERISTIKOS pildymo instrukcija

 

1. Skyriuje „Bendra informacija“:

1.1. eilutėse „Asignavimų valdytojas“, „Programos pavadinimas“, „Programos tikslo pavadinimas“, „Uždavinio pavadinimas“ nurodomi duomenys turi sutapti su atitinkamais duomenimis, nurodytais Finansų ministerijai teikiamuose atitinkamų metų strateginiuose veiklos planuose;

1.2. eilutėje „Investicijų projekto pavadinimas“ teikiamų tęstinų investicijų projektų pavadinimai turi sutapti su anksčiau į Valstybės investicijų programas įtrauktų investicijų projektų pavadinimais. Skiltyje „Kodas“ nurodomas investicijų projekto kodas, suteiktas Valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimų sistemoje (VBAMS). Naujų investicijų projektų pavadinimuose turi būti nurodoma:

1.2.1. investavimo objektas, t. y. objektas, kuriam sukurti (įsigyti) planuojama skirti lėšų (statinys, kelias, tiltas, teritorija, įrenginiai, tinklai, kitas ilgalaikis turtas, išskyrus ilgalaikį turtą, nurodytą taisyklių 6 punkte), arba nustatyta tvarka patvirtintos programos pavadinimas;

1.2.2. projekto įgyvendinimo vieta, t. y. konkreti gatvė, pastato numeris, miestas, rajonas, regionas arba šalis (jeigu investicijų projektas įgyvendinamas už Lietuvos Respublikos ribų). Jeigu projektai įgyvendinami visoje šalies teritorijoje (pvz., Muitinės informacinės sistemos kūrimas), vietos nurodyti nereikia;

1.2.3. įgyvendinimo būdas, t. y. reikia nurodyti, kas bus daroma įgyvendinant investicijų projektą, ar tai bus statybos darbų projekto rengimas, statybos darbai, ilgalaikio turto įsigijimas, teritorijų planavimas, informacinės sistemos sukūrimas ir pan.;

1.3. eilutėse „Investicijų projekto vertinimo kriterijai“ įrašomi pagal Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. rugpjūčio 13 d. įsakymą Nr. 1K-256 „Dėl Valstybės investicijų vertinimo kriterijų nustatymo ir pasiektų rezultatų vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2010, Nr. 99-5141) nustatyti investicijų projekto vertinimo kriterijai;

1.4. eilutėje „Bendrai su Europos Sąjungos ir kita tarptautine finansine parama įgyvendinamo projekto numeris“ nurodomas bendrai su Europos Sąjungos finansinės paramos arba kitos gaunamos finansinės paramos lėšomis įgyvendinamo investicijų projekto arba projekto įgyvendinimo sutarties numeris. Tuo atveju, jeigu Europos Sąjungos finansinę paramą administruojančios institucijos ir techninės paramos lėšas naudojančios institucijos, taip pat kitos institucijos, gaunančios finansinę paramą, Europos Sąjungos finansinės paramos arba kitos gaunamos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšas teikia įtraukti į tam tikrų metų Valstybės investicijų programą pagal priemones, programas ir pan., ši eilutė nepildoma;

1.5. eilutėje „Investicijų projekto prioritetas kitų investicijų projektų atžvilgiu“ nurodomas investicijų projekto svarbumas, palyginti su kitais investicijų plane nurodytais investicijų projektais (turi būti nustatytas unikalus kiekvieno investicijų projekto prioritetas, t. y. negali būti dviejų investicijų projektų, kurių prioritetai yra vienodi);

1.6. eilutėje „Technologiniai investicijų projekto įgyvendinimo terminai“ nurodomi optimalūs terminai, per kuriuos investicijų projektas galėtų būti įgyvendintas, jeigu finansavimas būtų visiškai užtikrintas;

1.7. eilutėje „Įgyvendinimo vieta“ nurodoma investicijų projekto tiksli įgyvendinimo vieta ir savivaldybė, kurios teritorijoje bus įgyvendinamas investicijų projektas, arba šalis (jeigu investicijų projektas įgyvendinamas už Lietuvos Respublikos ribų). Jeigu investicijų projektas įgyvendinamas daugiau kaip trijose savivaldybėse, nurodoma įgyvendinimo vieta „Lietuva“;

1.8. eilutėje „Investicijų projekto pajėgumas“ nurodomas investicijų projekto projektinis pajėgumas tokiais matavimo vienetais, kurie taikomi tokio tipo projektams (visiems pastatams – bendras plotas kub. m ir specifiniai pajėgumai (pavyzdžiui, mokinių, darbuotojų, ligonių skaičius), kelias – km ir t. t.);

1.9. eilutėje „Metinis išlaidų pokytis, tūkst. eurų“ nurodomas metinis išlaidų pokytis įgyvendinus investicijų projektą. Įrašomos iš aprašo 3 priede nustatytos formos 01 eilutės 8 skilties paimtos sumos – padidėjimas įrašomas su pliuso ženklu, ekonomija – su minuso ženklu.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-498, 2014-12-30, paskelbta TAR 2014-12-31, i. k. 2014-21107

Nr. 1K-251, 2015-07-23, paskelbta TAR 2015-07-27, i. k. 2015-11657

 

2. Skyriuje „Investicijų projekto įgyvendinimo etapai“ išvardijami pagrindiniai ilgalaikio turto sukūrimo (įsigijimo) etapai, kurie yra techniškai priimtini atliekant statybos darbus, įsigyjant ilgalaikį turtą arba paslaugas (pavyzdžiui: aikštelė, inžineriniai tinklai, pamatai, rūsio sienos ir perdanga, dėžutė su stogu, vidaus apdaila ar pan.), ir pateikiama jų darbų vertė atitinkamais metais. Aprašo 1 ir 2 priede nustatytose formose metai nurodomi taip: iki (n – 1) 01 01 – laikotarpis nuo investicijų projekto įgyvendinimo pradžios iki einamųjų metų sausio 1 d., (n – 1) – einamieji metai, (n) – pirmieji planuojami metai, (n + 1) – antrieji planuojami metai ir (n + 2) – tretieji planuojami metai.

3. Skyriuje „Specialūs teisės aktai dėl investicijų projekto įgyvendinimo“ išvardijami visi specialūs teisės aktai, kurie reglamentuoja šio investicijų projekto įgyvendinimą.

4. Skyriuje „Dokumentai“ išvardijami visi dokumentai, kurie buvo parengti šiam investicijų projektui įgyvendinti, nurodoma juos parengusi institucija, priėmimo data ir numeris.

5. Skyriuje „Informacija apie investicijų projekto finansavimą“:

5.1. stulpelyje „Bendra vertė“ įrašoma informacija, kiek lėšų ir iš kokių finansavimo šaltinių reikia investicijų projektui įgyvendinti;

5.2. stulpelyje „Panaudota lėšų iki (n – 1) 01 01“ įrašoma informacija, kiek lėšų ir iš kokių finansavimo šaltinių iki nurodytos datos buvo panaudota investicijų projektui įgyvendinti;

5.3. stulpelyje „Patvirtinta panaudoti (n – 1) metams“ įrašoma informacija, kiek lėšų ir iš kokių finansavimo šaltinių yra numatyta investicijų projektui įgyvendinti pagal taisyklių 13.1 ir 13.2 punktuose nurodytų valstybės institucijų ir įstaigų vadovų einamiesiems metams patvirtintą kapitalo investicijų pasiskirstymą;

5.4. stulpeliuose n-ieji metai“, „(n + 1) metai“, „(n + 2) metai“ įrašomas lėšų investicijų projektui įgyvendinti poreikis atitinkamai pirmiesiems, antriesiems ir tretiesiems planuojamiems metams;

5.5. eilutėje „Biudžetinių įstaigų pajamų įmokos“ įrašomos planuojamos investicijų projektų finansavimo iš biudžetinių įstaigų pajamų įmokų ir valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies, kuri įstatymais ir kitais teisės aktais skiriama biudžetinių įstaigų programoms finansuoti, apimtys;

5.6. eilutėse „Savivaldybės biudžeto lėšos“, „Nuosavos įmonių lėšos“ įrašomos planuojamos investicijų projektų finansavimo iš šių šaltinių apimtys;

5.7. eilutėje „Kitos lėšos“ lėšas nurodo ūkio subjektai, kurie planuoja gauti lėšų iš paramą administruojančių institucijų arba tiesiogiai iš Europos Sąjungos institucijų vykdomiems projektams finansuoti (dėl kurių pasirašytos sutartys, priimti sprendimai dėl lėšų skyrimo) ir kitų teisėtai gautų lėšų;

5.8. eilutėje „Iš viso“ sumuojami atitinkami formoje nurodyti dydžiai;

5.9. eilutėse „081“, „082“, „083“, „084“ iš sumos, nurodytos 08 eilutėje, įrašoma, kokio pobūdžio darbams bus skiriamos lėšos.

 

_________________

Papildyta priedu:

Nr. 1K-310, 2011-09-15, Žin., 2011, Nr. 115-5418 (2011-09-22), i. k. 1112050ISAK001K-310

 

 

Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo

9 priedas

 

Investicijų projekto grynosios dabartinės vertės apskaičiavimo pildymo instrukcija

 

1. Eilutėje „01“ įrašomi atitinkamų metų duomenys iš aprašo 3 priede nustatytos formos 01 eilutės. Padidėjimas įrašomas su minuso ženklu, o sumažėjimas – su pliuso ženklu. Duomenys nurodomi be biudžetinių įstaigų pajamų įmokų ir biudžetinių įstaigų išlaidų, finansuojamų iš biudžetinių įstaigų pajamų, pokyčių.

2. Eilutėje „02“ įrašomas biudžetinių įstaigų pajamų įmokų padidėjimas (sumažėjimas), įgyvendinus investicijų projektą. Padidėjimas įrašomas su pliuso ženklu, o sumažėjimas – su minuso ženklu.

3. Eilutėje „03“ įrašomi atitinkamų metų duomenys iš aprašo 4 priede nustatytos formos 01 eilutės. Padidėjimas įrašomas su minuso ženklu, o sumažėjimas – su pliuso ženklu.

4. Eilutėje „04“ įrašomi atitinkamų metų duomenys iš aprašo 5 priede nustatytos formos 01 eilutės. Investicija į ilgalaikį turtą rodoma su minuso ženklu.

5. Eilutėje „05“ įrašomi atitinkamų metų duomenys iš aprašo 6 priede nustatytos formos 01 eilutės. Padidėjimas įrašomas su minuso ženklu, o sumažėjimas – su pliuso ženklu.

6. Eilutėje „06“ įrašoma 01–05 eilučių suma.

7. Eilutėje „07“ nurodoma diskonto norma.

8. Eilutėje „08“ nurodomi diskontuotų pinigų srautų, kurių apskaičiavimo tvarka nurodyta aprašo 10 priede, dydžiai.

9. Eilutėje „09“ nurodoma grynoji dabartinė vertė, kuri apskaičiuojama sudedant visus 08 eilutėje nurodytus diskontuotų pinigų srautų dydžius.

 

_________________

 

Papildyta priedu:

Nr. 1K-310, 2011-09-15, Žin., 2011, Nr. 115-5418 (2011-09-22), i. k. 1112050ISAK001K-310

 

 

Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo

10 priedas

 

DISKONTUOTŲ PINIGŲ SRAUTŲ APSKAIČIAVIMO instrukcija

 

1. Diskontuotų pinigų srautų dydžiai nustatomi pagal šią formulę:

t-ųjų metų diskontuotas pinigų srautas = PS / (1+r)t,

šioje formulėje:

t-ųjų metų diskontuotas pinigų srautas – atitinkamų metų diskontuotas pinigų srautas;

PS – t-ųjų metų pinigų srautas;

t – metai (0, 1, 2, ...), 0 žymimi pirmieji investicijų projekto įgyvendinimo metai;

r – diskonto norma, išreikšta trupmena (Europos Komisijos rekomenduojama taikyti diskonto norma investicijų projektams, kuriems įgyvendinti skiriama negrąžintina parama, išreikšta dešimtaine trupmena).

2. Diskontuotų pinigų srautų apskaičiavimo pavyzdys:

tarkime, kad r yra 4 procentai, investavimo pradžia – 2016 metai. Prognozuojami pinigų srautai (nurodyti 7 priedo 08 eilutėje) yra tokie:

 

Metai

Pinigų srautas (tūkst. eurų)

2016

-1000

2017

-100

2018

500

2019

1500

 

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-498, 2014-12-30, paskelbta TAR 2014-12-31, i. k. 2014-21107

Nr. 1K-251, 2015-07-23, paskelbta TAR 2015-07-27, i. k. 2015-11657

 

3. Apskaičiavus diskontuotų pinigų srautų dydžius į aprašo 7 priede nustatytos formos 08 eilutę įrašomi gauti diskontuotų pinigų srautų dydžiai.

Dabartinės grynosios vertės suma apskaičiuojama sumuojant aprašo 7 priede nustatytos formos 08 eilutėje nurodytų metų diskontuotų pinigų srautų dydžius ir įrašoma į šios formos 09 eilutę.

Paprastai pirmųjų metų, kai įgyvendinamas investicijų projektas, bendras pinigų srautas būna neigiamas, o vėliau gali būti teigiamas.

Projektas laikomas ekonomiškai apsimokančiu, jei apskaičiuota grynoji dabartinė vertė yra teigiamas dydis. Nagrinėjant projektų alternatyvas, pasirenkamas tas projektas, kurio grynoji dabartinė vertė yra didesnė.

4. Įmonės, kurioms taikomas Lietuvos Respublikos įmonių finansinės atskaitomybės įstatymas (Žin., 2001, Nr. 99-3516; 2008, Nr. 79-3098), grynosios dabartinės vertės skaičiavimams gali naudoti verslo apskaitos standartais patvirtintą pinigų srautų atskaitą arba gali savarankiškai parengti pinigų srautų lentelės formą, laikydamosi balanso ir pelno (nuostolių) ataskaitose numatytų straipsnių struktūros. Savarankiškai rengiamoje pinigų srautų lentelėje galima praleisti tas eilutes, kuriose yra nulinės rodiklių reikšmės.

 

_________________

 

Priedo pakeitimai:

Nr. 1K-310, 2011-09-15, Žin., 2011, Nr. 115-5418 (2011-09-22), i. k. 1112050ISAK001K-310

 

 

 

 

Priedų pakeitimai:

 

1 pr.

Papildyta priedu:

Nr. 1K-498, 2014-12-30, paskelbta TAR 2014-12-31, i. k. 2014-21107

Priedo pakeitimai:

Nr. 1K-251, 2015-07-23, paskelbta TAR 2015-07-27, i. k. 2015-11657

 

1 pr. tęsinys

Papildyta priedu:

Nr. 1K-498, 2014-12-30, paskelbta TAR 2014-12-31, i. k. 2014-21107

Priedo pakeitimai:

Nr. 1K-251, 2015-07-23, paskelbta TAR 2015-07-27, i. k. 2015-11657

 

2 pr.

Papildyta priedu:

Nr. 1K-498, 2014-12-30, paskelbta TAR 2014-12-31, i. k. 2014-21107

Priedo pakeitimai:

Nr. 1K-251, 2015-07-23, paskelbta TAR 2015-07-27, i. k. 2015-11657

 

3 pr.

Papildyta priedu:

Nr. 1K-498, 2014-12-30, paskelbta TAR 2014-12-31, i. k. 2014-21107

Priedo pakeitimai:

Nr. 1K-251, 2015-07-23, paskelbta TAR 2015-07-27, i. k. 2015-11657

 

4 pr.

Papildyta priedu:

Nr. 1K-498, 2014-12-30, paskelbta TAR 2014-12-31, i. k. 2014-21107

Priedo pakeitimai:

Nr. 1K-251, 2015-07-23, paskelbta TAR 2015-07-27, i. k. 2015-11657

 

5 pr.

Papildyta priedu:

Nr. 1K-498, 2014-12-30, paskelbta TAR 2014-12-31, i. k. 2014-21107

Priedo pakeitimai:

Nr. 1K-251, 2015-07-23, paskelbta TAR 2015-07-27, i. k. 2015-11657

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 141, 2002-05-21, Žin., 2002, Nr. 54-2139 (2002-05-31), i. k. 1022050ISAK00000141

Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymo Nr. 201 "Dėl Valstybės kapitalo investicijų planavimo metodikos patvirtinimo" dalinio pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-157, 2003-06-13, Žin., 2003, Nr. 58-2601 (2003-06-18), i. k. 1032050ISAK001K-157

Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymo Nr. 201 "Dėl Valstybės kapitalo investicijų planavimo metodikos patvirtinimo" pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-168, 2004-04-29, Žin., 2004, Nr. 75-2596 (2004-05-05), i. k. 1042050ISAK001K-168

Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymo Nr. 201 "Dėl Valstybės kapitalo investicijų planavimo metodikos patvirtinimo" pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-310, 2011-09-15, Žin., 2011, Nr. 115-5418 (2011-09-22), i. k. 1112050ISAK001K-310

Dėl finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymo Nr. 201 "Dėl Valstybės kapitalo investicijų planavimo metodikos patvirtinimo" pakeitimo

 

5.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-253, 2012-07-10, Žin., 2012, Nr. 82-4313 (2012-07-13), i. k. 1122050ISAK001K-253

Dėl finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymo Nr. 201 "Dėl Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo patvirtinimo" pakeitimo

 

6.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-498, 2014-12-30, paskelbta TAR 2014-12-31, i. k. 2014-21107

Dėl finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymo Nr. 201 „Dėl Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

7.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-251, 2015-07-23, paskelbta TAR 2015-07-27, i. k. 2015-11657

Dėl finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymo Nr. 201 „Dėl Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo patvirtinimo“ pakeitimo