Suvestinė redakcija nuo 2020-11-13

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2012, Nr. 30-1432, i. k. 11220LPISAK00000V-7

 

LOŠIMŲ PRIEŽIŪROS TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS

Į S A K Y M A S

 

DĖL LOŠIMŲ PRIEŽIŪROS TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2012 m. kovo 5 d. Nr. V-7

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2012 m. vasario 21 d. įsakymu Nr. 1K-062 „Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 2012, Nr. 24-1106), 13 ir 16.7 punktais:

1. Tvirtinu Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos darbo reglamentą (pridedama).

2. Pripažįstu netekusiais galios:

2.1. Valstybinės lošimų priežiūros komisijos 2004 m. birželio 17 d. nutarimą Nr. N-198 „Dėl Valstybinės lošimų priežiūros komisijos darbo reglamento patvirtinimo“;

2.2. Valstybinės lošimų priežiūros komisijos 2008 m. balandžio 25 d. nutarimą Nr. N-108 „Dėl Valstybinės lošimų priežiūros komisijos 2004 m. birželio 17 d. nutarimo „Dėl Valstybinės lošimų priežiūros komisijos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo“.

 

 

 

Lošimo įrenginių techninės kontrolės ir

registro skyriaus vedėjas,

atliekantis direktoriaus funkcijas                                Danielius Stašys

 

 

 

PATVIRTINTA

Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos

finansų ministerijos direktoriaus 2012 m. kovo 5 d.

įsakymu Nr. V-7

(Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos

finansų ministerijos direktoriaus 2020 m. lapkričio 12 d.

įsakymo Nr. V-40 redakcija)

 

 

 

LOŠIMŲ PRIEŽIŪROS TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos darbo reglamentas (toliau – reglamentas) nustato Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Priežiūros tarnyba) darbo organizavimo tvarką.

2. Priežiūros tarnyba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymu, Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatymu, Lietuvos Respublikos loterijų įstatymu, Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymu, Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymu, 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (toliau – Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), kitais teisės aktais, reglamentuojančiais lošimų, loterijų ir žaidimų žaidimo automatais veiklos organizavimą, Priežiūros tarnybos nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos finansų ministro 2012 m. vasario 21 d. įsakymu Nr. 1K-062 „Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Priežiūros tarnybos nuostatai), šiuo reglamentu ir kitais teisės aktais.

3. Priežiūros tarnybos veikla grindžiama Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme nustatytais viešojo administravimo principais.

 

II SKYRIUS

PRIEŽIŪROS TARNYBOS STRUKTŪRA IR DARBO ORGANIZAVIMAS

 

4. Priežiūros tarnybai vadovauja Priežiūros tarnybos direktorius (toliau – direktorius).

5. Direktorius organizuoja Priežiūros tarnybos darbą taip, kad būtų įgyvendinami Priežiūros tarnybos veiklos tikslai ir atliekamos nustatytos funkcijos, koordinuoja ir kontroliuoja Priežiūros tarnybos struktūrinių padalinių (toliau – skyriai) veiklą.

6. Direktorius, spręsdamas jo kompetencijai priskirtus klausimus, priima sprendimus (kurie įforminami direktoriaus įsakymo forma), tikrina, kaip jie įgyvendinami. Prireikus, direktorius ir kitų institucijų ir / ar įstaigų vadovai gali priimti bendrus įsakymus.

7. Direktoriaus įsakymų projektus pagal kompetenciją rengia Priežiūros tarnybos skyriai. Rengiant direktoriaus įsakymo projektą, kuriam pagal Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 8 straipsnio 1 dalį privalo būti atliktas antikorupcinis vertinimas, kartu teikiama Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo pažyma, parengta vadovaujantis Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. kovo 12 d. nutarimu Nr. 243 „Dėl Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo taisyklių patvirtinimo“.

8. Priežiūros tarnybos skyriams vadovauja skyrių vedėjai.

9. Uždaviniams ir funkcijoms, kurie nepriskirti atskiriems Priežiūros tarnybos skyriams, įgyvendinti gali būti steigiama pareigybė (-ės), nepriklausanti (-čios) skyriui. Šiuo atveju darbuotojo tiesioginis pavaldumas direktoriui nurodomas darbuotojo pareigybės aprašyme.

10. Priežiūros tarnybos veikla organizuojama vadovaujantis Priežiūros tarnybos metiniu veiklos planu, kurį tvirtina Finansų ministras, ir Priežiūros tarnybos skyrių pusmečių veiklos planais.

11. Priežiūros tarnybos skyriai darbą organizuoja vadovaudamiesi Priežiūros tarnybos nuostatais, direktoriaus patvirtintais skyrių nuostatais.

12. Priežiūros tarnybos skyrių vedėjai ar juos pavaduojantys asmenys atsako už tinkamą jų vadovaujamiems skyriams pavestų uždavinių įgyvendinimą ir funkcijų vykdymą, darbo skyriuje organizavimą, darbo drausmę, taip pat už direktoriaus pavedimų vykdymą.

13. Priežiūros tarnybos skyriai užtikrina Priežiūros tarnybos nuostatuose, įstatymuose ir kituose teisės aktuose Priežiūros tarnybai nustatytų tikslų ir priskirtų funkcijų įgyvendinimą, organizuoja direktoriaus sprendimų, pavedimų vykdymą ir jų kontrolę.

14. Priežiūros tarnybos skyriai savo darbą organizuoja vadovaudamiesi Priežiūros tarnybos metiniu veiklos planu, pusmečių veiklos planais, o už veiklos vykdymą atsiskaito kas ketvirtį, pateikdami 3, 6, 9 mėnesių ir metinę padalinio veiklos vykdymo ataskaitas, parengtas šio reglamento 19 ir 20 punktų nustatyta tvarka.

15. Taip pat Priežiūros tarnybos skyriai darbą organizuoja vadovaudamiesi šiuo reglamentu, Priežiūros tarnybos vidaus tvarkos taisyklėmis, Priežiūros tarnybos skyrių vedėjai ir kiti valstybės tarnautojai – pareigybių aprašymais, parengtais ir patvirtintais pagal Valstybės tarnautojų pareigybių aprašymo ir vertinimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. lapkričio 28 d. nutarimu Nr. 1176 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo įgyvendinimo“, darbuotojai – pareigybių aprašymais, parengtais ir patvirtintais pagal Valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų, išskyrus mokytojus, pareigybių aprašymo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. balandžio 14 d. įsakymu Nr. A1-177 „Dėl Valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų, išskyrus mokytojus, pareigybių aprašymo metodikos patvirtinimo“.

16. Priežiūros tarnybos skyriaus vedėjai ne vėliau kaip likus 10 (dešimčiai) darbo dienų iki kito pusmečio pradžios parengia savo vadovaujamo skyriaus pusmečio veiklos planą, atsižvelgiant į Priežiūros tarnybos metinį veiklos planą, ir jį suderina su direktoriumi.

17. Su direktoriumi suderinti Priežiūros tarnybos skyrių pusmečio veiklos planai pateikiami Priežiūros tarnybos skyriui, atsakingam už Priežiūros tarnybos veiklos planavimą, kuris parengia bendrą Priežiūros tarnybos skyrių pusmečio veiklos planą ir jį pateikia tvirtinti direktoriui ne vėliau kaip likus 3 (trims) darbo dienoms iki kito pusmečio pradžios.

18. Direktorius bendrus Priežiūros tarnybos skyrių pusmečio veiklos planus tvirtina įsakymu.

19. Priežiūros tarnybos skyriaus vedėjai ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo kiekvieno ketvirčio pradžios atitinkamai parengia 3, 6, 9 mėnesių arba metinę savo vadovaujamo skyriaus veiklos vykdymo ataskaitą.

20. 3, 6, 9 mėnesių ir metinėse Priežiūros tarnybos skyriaus veiklos vykdymo ataskaitose pagal skyriaus kompetenciją pateikiama informacija apie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Finansų ministerija) strateginiame plane nustatytų priemonių ir vertinimo kriterijų vykdymą, Priežiūros tarnybos metiniame veiklos plane nustatytų veiksmų vykdymą ir Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 36 straipsnio 2 ir 3 dalyse nurodyta informacija, informacija apie darbuotojų skaičių, mokymą, kvalifikacijos kėlimą, direktoriaus komandiruotes, organizacinę struktūrą, kovą su korupcija, tarptautinį bendradarbiavimą ir viešuosius ryšius. 3, 6, 9 mėnesių ir metinėje Priežiūros tarnybos skyriaus veiklos vykdymo ataskaitose taip pat pateikiama informacija apie Priežiūros tarnybos skyriaus veiklos pusmečio plano veiksmų vykdymą, skyriaus veiklos problematiką ir kitą, su veiklos rezultatais susijusią, aktualią informaciją.

21. Priežiūros tarnybos skyrius, atsakingas už Priežiūros tarnybos veiklos planavimą, vadovaudamasis 3, 6, 9 mėnesių ir metinėmis visų Priežiūros tarnybos skyrių veiklos vykdymo ataskaitomis, ne vėliau kaip iki kitų metų 15 (penkioliktos) dienos parengia metinę Priežiūros tarnybos veiklos ataskaitą ir pateikia ją pasirašyti direktoriui.

22. Finansų ministro patvirtintas metinis veiklos planas, bendri Priežiūros tarnybos skyrių pusmečio veiklos planai ir metinė Priežiūros tarnybos veiklos vykdymo ataskaita yra skelbiami Priežiūros tarnybos interneto svetainėje.

23. Klausimai, susiję su Priežiūros tarnybos funkcijomis, poveikio priemonių ūkio subjektams taikymu, licencijų ir leidimų išdavimo, pakeitimo ar panaikinimo, licencijų sustabdymo, lošimo reglamentų ir loterijų taisyklių tvirtinimo, lošimo įrenginių tipų tvirtinimo, atliekamų patikrinimų ir tyrimų užbaigimo, pagal poreikį, ir kiti klausimai pristatomi ir aptariami kiekvieną ketvirtadienį direktoriaus organizuojamuose Priežiūros tarnybos pasitarimuose, kuriuose dalyvauja direktorius, Priežiūros tarnybos skyrių vedėjai ar juos pavaduojantys asmenys, esant reikalui, ir kiti direktoriaus pakviesti darbuotojai.

24. Esant poreikiui, šio reglamento 30 punkte nurodyti klausimai aptariami pirmadieniais direktoriaus organizuojamuose Priežiūros tarnybos pasitarimuose.

25. Nesant svarstytinų klausimų, nurodytų šio reglamento 23 ir 24 punktuose, nurodyti pasitarimai gali būti nerengiami.

26. Esant būtinybei, direktorius gali organizuoti neeilinius Priežiūros tarnybos pasitarimus kitomis savaitės dienomis.

27. Pasitarimuose turi teisę dalyvauti arba prireikus į juos gali būti kviečiami ir lošimus, didžiąsias, mažąsias loterijas ar žaidimus žaidimų automatais organizuojančių bendrovių atstovai ar asmenys, su kuriais susiję svarstomi klausimai.

28. Pasitarimuose svarstyti klausimus teikia ir juos pristato direktorius, Priežiūros tarnybos skyrių vedėjai, juos pavaduojantys asmenys ar kiti darbuotojai.

29. Pasitarimų metu Priežiūros tarnybos skyrių vedėjai, juos pavaduojantys asmenys ar kiti direktoriaus pakviesti darbuotojai pristato parengtus Priežiūros tarnybos direktoriaus įsakymų projektus ir aptaria klausimus, susijusius su Priežiūros tarnybos skyrių parengtais ar rengiamais raštų ar kitų dokumentų projektais, Priežiūros tarnyboje nagrinėjamais prašymais, skundais, Priežiūros tarnybos atliekamais patikrinimais ar tyrimais. Taip pat aptariami klausimai dėl teisės aktuose nustatytų poveikio priemonių ūkio subjektams taikymo, teisės aktų aiškinimo ir taikymo bei kiti su Priežiūros tarnybos veiklos organizavimu susiję klausimai.

30. Pasitarimų metu Priežiūros tarnybos skyrių vedėjai ar juos pavaduojantys asmenys informuoja direktorių apie jų vadovaujamų skyrių uždavinių ir funkcijų vykdymą, planuojamus darbus, svarbius susitikimus, konferencijas, seminarus, dalyvavimą kitų institucijų ar įstaigų sudaromų komisijų (darbo grupių) veikloje, komandiruotes, pateikia kitą svarbią informaciją. Direktorius supažindina darbuotojus su svarbia Priežiūros tarnybai arba Priežiūros tarnybos skyriams informacija.

31. Pasitarimo metu pasitarimo eiga gali būti fiksuojama garsą įrašančiomis priemonėmis – daromas garso įrašas, kuris negali būti viešinamas ir yra naudojamas tik sprendimų ir pasisakymų patikslinimo ir suderinimo su protokolu tikslais bei kitais su konkrečiu pasitarimu ar klausimu susijusiais tikslais. Garso įrašas po protokolo surašymo ištrinamas.

32. Pasitarimai yra protokoluojami. Protokole nurodoma pasitarimo data, dalyvių vardai, pavardės, pareigos, svarstomi klausimai, priimti sprendimai.

33. Pasitarimai vyksta pagal darbotvarkes. Darbotvarkės projektas kartu su pasitarimo metu svarstytinų klausimų medžiaga pateikiamas direktoriui tvirtinti ne vėliau kaip prieš 1 (vieną) darbo dieną iki pasitarimo. Patvirtinta pasitarimo darbotvarkė ne vėliau kaip prieš 1 (vieną) darbo dieną iki numatomo pasitarimo paskelbiama Priežiūros tarnybos interneto svetainėje.

34. Neeilinių pasitarimų darbotvarkės projektas pateikiamas direktoriui tvirtinti pagal galimybę 1 (vieną) dieną prieš pasitarimą arba tą pačią dieną ir paskelbiamas Priežiūros tarnybos interneto svetainėje.

35. Pasitarimo protokolas surašomas ne vėliau kaip per 2 (dvi) darbo dienas po pasitarimo. Protokolas ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo surašymo dienos suderinamas su visais pasitarime dalyvavusiais darbuotojais, kurie vizuoja suderintą protokolą. Suderintas protokolas teikiamas Priežiūros tarnybos direktoriui pasirašyti.

36. Pasitarimų darbotvarkės ir protokolai saugomi teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais.

37. Priežiūros tarnybos skyrių vedėjai turi užtikrinti jų vadovaujamo skyriaus darbo tęstinumą, kai dėl komandiruotės, atostogų, renginio (posėdžio, susirinkimo ir kt.) ar kitų pateisinamų priežasčių už Priežiūros tarnybos ribų išvyksta jie patys ar jų vadovaujamame skyriuje dirbantys darbuotojai. Šiuo atveju Priežiūros tarnybos skyriaus vedėjas jį pavaduosiančiam darbuotojui turi perduoti nebaigtus vykdyti pavedimus, nebaigtus spręsti klausimus, su jais susijusius dokumentus. Priežiūros tarnybos skyriaus vedėją pagal kompetenciją pavaduoja to paties Priežiūros tarnybos skyriaus darbuotojas arba kitas direktoriaus įsakymu paskirtas darbuotojas.

38. Direktorius, neatvykęs į darbą dėl ligos (taip pat ir susirgęs atostogų metu) ir iš sveikatos priežiūros įstaigos gavęs informaciją apie jam suteiktą elektroninį nedarbingumo pažymėjimą, apie tai nedelsdamas, t. y. pirmąją ligos dieną, informuoja Priežiūros tarnybos darbuotoją, atsakingą už tokios informacijos pateikimą Finansų ministerijai ir įstaigai, centralizuotai atliekančiai personalo administravimo funkcijas (toliau – NBFC) (toliau – už personalo administravimo duomenų pateikimą atsakingas darbuotojas), ar šio darbuotojo skyriaus vedėją, ir nurodo Priežiūros tarnybos darbuotoją, kuriam jo nedarbingumo laikotarpiu turėtų būti pavesta vykdyti Priežiūros tarnybos direktoriaus funkcijas.

39. Už personalo administravimo duomenų pateikimą atsakingas darbuotojas arba jo skyriaus vedėjas tą pačią dieną siunčia raštu pranešimą Finansų ministerijai apie direktoriaus neatvykimą į darbą dėl ligos ir apie direktoriaus siūlymą pavesti nurodytam Priežiūros tarnybos darbuotojui, direktoriaus nedarbingumo laikotarpiu, vykdyti Priežiūros tarnybos direktoriaus funkcijas. Už personalo administravimo duomenų pateikimą atsakingas darbuotojas arba jo skyriaus vedėjas, gavęs informaciją apie direktoriaus nedarbingumą, vadovaudamasis gauta informacija apie įstaigos vadovo nedarbingumą, tai pažymi žiniaraštyje ir šią informaciją perduoda NBFC.

40. Priežiūros tarnybai nustatytų tikslų ar pavestų funkcijų vykdymui gali būti sudaromos komisijos, koordinavimo, darbo grupės (toliau – funkciniai padaliniai). Funkciniai padaliniai sudaromi ir jų vadovai paskiriami direktoriaus įsakymu iš atitinkamų Priežiūros tarnybos skyrių darbuotojų.

41. Funkcinių padalinių vadovai gali organizuoti Priežiūros tarnybos skyrių vedėjų ir darbuotojų pasitarimus jiems teisės aktų nustatytų ar direktoriaus pavestų užduočių vykdymo klausimais, taip pat raštu, įskaitant elektroninį paštą, prašyti kitų darbuotojų pateikti informaciją ar nuomonę, kurios reikia užduočiai įvykdyti. Funkcinio padalinio vadovui paprašius, Priežiūros tarnybos skyrių vedėjai ir darbuotojai privalo teikti reikiamą medžiagą, informaciją ar nuomonę, susijusią su nagrinėjamais klausimais ar rengiamais dokumentais.

42. Funkcinio padalinio vadovas yra atsakingas už pavestų užduočių tinkamą įvykdymą, šaukia pasitarimus, jiems pirmininkauja, funkcinio padalinio nariams paskirsto užduotis, nustato jų atlikimo terminus ir vykdo kitas funkcijas, reikalingas nustatytam tikslui įgyvendinti, vadovaudamasis šio reglamento nuostatomis.

43. Priežiūros tarnybos skyrių vedėjai privalo sudaryti tinkamas sąlygas jiems pavaldiems darbuotojams dalyvauti funkcinių padalinių veikloje. Dalyvavimas funkcinio padalinio veikloje nėra pagrindas nustatytais terminais nevykdyti tiesioginio vadovo pavedimų ar pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų.

44. Priežiūros tarnybos direktoriui pavedus, Priežiūros tarnybos skyrių vedėjai ir kiti darbuotojai gali teisės aktų nustatyta tvarka atstovauti Priežiūros tarnybai teismuose, valstybės, savivaldybės ir kitose institucijose bei įstaigose Lietuvoje ir užsienio šalyse. Atstovavimo teismuose teisė nustatoma vadovaujantis atstovavimo institutui nustatytais reikalavimais ir draudimais, įtvirtintais procesiniuose teisės aktuose. Priežiūros tarnybai atstovaujantys Priežiūros tarnybos valstybės tarnautojai ar darbuotojai klausimais dėl Priežiūros tarnybos pozicijos suderinimo, o prireikus, ir dėl Priežiūros tarnybos pozicijos pristatymo, privalo kreiptis į Priežiūros tarnybos direktorių, apie tai informavę tiesioginį vadovą.

 

III SKYRIUS

GAUTŲ RAŠTŲ PERDAVIMAS

 

45. Priežiūros tarnybos gautus raštus ir kitus dokumentus (toliau – raštai) registruoja už raštų registravimą atsakingas Priežiūros tarnybos darbuotojas (toliau – raštvedys) ar jį pavaduojantis kitas Priežiūros tarnybos darbuotojas. Tik užregistruoti raštai laikomi oficialiai gautais.

46. Gautus raštus raštvedys registruoja dokumentų valdymo sistemoje (toliau – DVS), kur fiksuojama dokumento gavimo data, numeris, pavadinimas ir kita informacija. Užregistravus raštą DVS, jis perduodamas direktoriui susipažinti ir spręsti dėl jo vykdymo.

47. Apie iš Lietuvos Respublikos Prezidento, Lietuvos Respublikos Seimo Pirmininko, Seimo komitetų pirmininkų, Ministro Pirmininko, Vyriausybės kanclerio, ministrų gautus raštus, esant būtinybei, direktorius nedelsiant papildomai informuojamas elektroniniu paštu arba telefonu.

48. Į DVS neregistruojami gauti reklaminiai lankstinukai, konferencijų programos, periodiniai leidiniai, sveikinimo laiškai, asmeninio pobūdžio laiškai ir kita korespondencija, nesusijusi su atsakomybe ir rizika, kylančia dėl raštų neįtraukimo į DVS.

49. Priežiūros tarnybos skyriai ir darbuotojai, tiesiogiai iš kitų institucijų, įstaigų, organizacijų, bendrovių, piliečių ir kitų asmenų gavę raštus (popierine forma) ar elektroniniu paštu, adresuotus direktoriui, Priežiūros tarnybos skyriaus vedėjui ar Priežiūros tarnybai, privalo nedelsdami pateikti juos registruoti raštvedžiui.

50. Direktorius DVS visus gautus ir užregistruotus raštus paskiria nagrinėti kompetentingam Priežiūros tarnybos skyriaus vedėjui (skyrių vedėjams) ar juos pavaduojantiems Priežiūros tarnybos skyriaus darbuotojams (vykdytojams), nurodo pavedimo turinį ir įvykdymo terminą. 

51. Direktorius DVS gali nurodyti ir kitus Priežiūros tarnybos darbuotojus (vykdytojus), atsakingus už rašto išnagrinėjimą,  tai pažymėdamas DVS.

52. Jei užduoties vykdymas yra kito Priežiūros tarnybos skyriaus ar darbuotojo kompetencija, užduotį per DVS gavęs darbuotojas (vykdytojas) nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną apie tai informuoja savo skyriaus vedėją, kuris per DVS, esant būtinybei, apie netinkamą užduoties priskyrimą informuoja direktorių arba pats per DVS nurodo tinkamą vykdytoją. Priežiūros tarnybos darbuotojas arba skyriaus vedėjas apie neteisingą užduoties priskyrimą gali informuoti ir raštvedį, kuris apie tai informuoja Priežiūros tarnybos direktorių.

53. Jei DVS  užduoties vykdymui nurodytas Priežiūros tarnybos skyriaus vedėjas, jis raštą nagrinėja pats arba per DVS perduoda raštą nagrinėti tiesiogiai jam pavaldiems darbuotojams, nurodydamas pavedimo turinį ir įvykdymo terminą.

54. Jei DVS nurodytas atitinkamas funkcijas atliekantis darbuotojas, šis darbuotojas raštą nagrinėja pats.

55. Jeigu pavedimą išnagrinėti raštą gavo keli darbuotojai (vykdytojai), pagrindiniu užduoties vykdytoju laikytinas pirmasis DVS pavedime nurodytas darbuotojas, kiti vykdytojai susipažįsta su DVS pridėtu skaitmeniniu dokumentu. Pirmasis vykdytojas organizuoja pavedimo vykdymą ir rengia reikiamą medžiagą. Kiti pavedimą vykdantys darbuotojai (vykdytojai) taip pat yra atsakingi už pavedimo įvykdymą nustatytu laiku ir privalo elektroniniu paštu arba raštu pateikti visą reikiamą medžiagą ir atitinkamus pasiūlymus pirmajam vykdytojui (ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo pavedimo gavimo dienos ir likus ne mažiau kaip 5 (penkioms) darbo dienoms iki pavedimo įvykdymo termino pabaigos. Gavęs išvadas, rašytinį atsakymą parengia pirmasis vykdytojas. Už išvadų pateikimą laiku atsakingi  DVS nurodyti Priežiūros tarnybos skyrių vedėjai ar kiti nurodyti darbuotojai. Priežiūros tarnybos skyrių vedėjai gali paprašyti kitų Priežiūros tarnybos skyrių, kuriems nepavesta vykdyti pavedimo, pateikti savo nuomonę tam tikru pavedime nurodytu klausimu. Dėl tokio prašymo pateikimo pavedimo įvykdymo terminas nepratęsiamas.

56. Raštvedys, vadovaudamasis šio reglamento nuostatomis, į info@lpt.lt atsiųstus raštus registruoja DVS.

57. Darbuotojas, gavęs raštą į savo elektroninį paštą tiesiogiai, šį raštą persiunčia raštvedžiui, kuris jį užregistruoja DVS ir  perduoda direktoriui. Elektroniniu paštu gauti dokumentai be lydraščių (pvz. anketos, pažymos, schemos, lentelės ir pan.), iš kurių nėra galimybės nustatyti raštą siuntusio fizinio ar juridinio asmens,  DVS neregistruojami.

 

 

IV SKYRIUS

PAVEDIMAI, JŲ VYKDYMAS IR VYKDYMO KONTROLĖ

 

58. Direktorius turi teisę duoti pavedimus Priežiūros tarnybos skyrių vedėjams ar bet kuriam darbuotojui. Direktoriaus pavedimas duodamas įsakymu, rezoliucija ar kita rašytine forma (per DVS ar elektroniniu paštu) arba žodine forma.

59. Darbuotojas, tiesiogiai gavęs direktoriaus pavedimą, privalo nedelsdamas, prieš pradėdamas vykdyti pavedimą, apie pavedimo gavimą informuoti skyriaus, kuriame dirba, vedėją.

60. Priežiūros tarnybos skyriaus vedėjas turi teisę duoti pavedimus jo vadovaujamo skyriaus darbuotojams. Skyriaus vedėjo pavedimas duodamas rašytine forma (per DVS ar elektroniniu paštu) arba žodine forma.

61. Priežiūros tarnybos skyriaus vedėjas užtikrina, kad jo vadovaujamam skyriui skirti direktoriaus pavedimai būtų tinkamai ir laiku įvykdyti.

62. Pavedimas turi būti įvykdytas teisės aktuose ar pavedime nurodytais terminais.

63. Jeigu įvykdyti pavedimo per nustatytą laiką negalima dėl objektyvių priežasčių, vykdytojas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip likus 2 (dviem) darbo dienoms apie tai raštu arba žodžiu turi pranešti pavedimą davusiam asmeniui, nurodydamas neįvykdymo priežastis ir naują įvykdymo terminą. Pavedimą davęs asmuo priima sprendimą dėl pavedimo vykdymo termino pratęsimo ir tai pažymi DVS. Priėmus sprendimą pratęsti pavedimo vykdymo terminą, nustatomas naujas terminas pavedimui įvykdyti, kuris nurodomas DVS.

64. Pavedimas įvykdytu laikomas tuomet, kai išspręsti visi jame pateikti klausimai arba į juos atsakyta iš esmės. Jeigu pavedimas įvykdomas netinkamai, pavedimas grąžinamas  tobulinti vykdytojui, tačiau pavedimo įvykdymo terminas nepratęsiamas (reikalui esant, gali būti nurodytas naujas terminas pavedimui įvykdyti).

65. Už pavedimo vykdymą atsakingi visi jame nurodyti vykdytojai. Keliems vykdytojams pavesto pavedimo įvykdymo tvarka nustatyta reglamento 55 punkte.

 

V SKYRIUS

ĮSAKYMŲ, SUTARČIŲ (SUSITARIMŲ) IR SIUNČIAMŲ RAŠTŲ PASIRAŠYMAS

 

66. Direktorius arba jį Priežiūros tarnybos nuostatų nustatyta tvarka pavaduojantis asmuo teisės aktų nustatyta tvarka pasirašo įsakymus ir siunčiamus raštus, sutartis, susitarimus, procesinius dokumentus ir kt. (toliau – kiti dokumentai).

67. Įsakymuose nurodyti atsakingi darbuotojai ir kiti darbuotojai, su kurių veikla susiję įsakymai ir / ar kiti dokumentai, su šiais dokumentais supažindinami per DVS.

68. Teikiami pasirašyti kiti dokumentai turi būti parengti laikantis Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1R-298 „Dėl Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų patvirtinimo“, ir Dokumentų rengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“, nustatytų reikalavimų.

69. Jeigu rengiamas bendras Priežiūros tarnybos ir kitų institucijų ir / ar įstaigų vadovų įsakymas, jo originalo egzempliorių rengiama tiek, kiek vadovų pasirašo įsakymą.

70. Įsakymai ir kiti dokumentai talpinami, derinami, pasirašomi ir registruojami DVS. DVS direktoriaus pasirašytas ir užregistruotas įsakymas asmenims, su kurių teisėmis ar pareigomis jis susijęs, jiems siunčiamas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka ir terminais.

71. Įsakymai, susiję su vidaus administravimo klausimais (personalo valdymu, finansų valdymu), gali būti  rengiami, derinami, vizuojami ir direktoriaus pasirašomi raštu, o pasirašytas popierinis dokumentas registruojamas DVS.

72. Direktoriui teikiami  pasirašyti įsakymo projektai, kurie prieš tai pristatyti ir aptarti šio reglamento 23 punkte nustatyta tvarka, taip pat kiti dokumentai (patikrinimo aktai, tyrimo išvados) ir šių dokumentų priedai DVS vizuojami dokumento rengėjo, dokumentą rengusio darbuotojo skyriaus vedėjo arba jo funkcijas atliekančio darbuotojo, Priežiūros tarnybos skyriaus, atsakingo už nurodytų dokumentų teisėtumą, darbuotojo, su kuriuo buvo derinamas dokumentas, ir šio skyriaus vedėjo arba jo funkcijas atliekančio darbuotojo. Direktoriui teikiami  pasirašyti įsakymo projektai, kurie nesvarstomi reglamento 23 punkte nustatyta tvarka, bei kiti dokumentai, išimtinai susiję su Priežiūros tarnybos konkretaus skyriaus kompetencija, vizuojami tik to skyriaus vedėjo arba jo funkcijas atliekančio darbuotojo.

73. Įsakymai ir kiti dokumentai,  susiję su piniginiais ištekliais, darbo užmokesčio mokėjimu, komandiruotėmis ir kitais mokėjimais, apskaita bei finansavimu, turi būti vizuojami už finansų kontrolės vykdymą ir finansinių dokumentų perdavimą NBFC atsakingo arba jį pavaduojančio asmens. Sutartys taip pat turi būti vizuotos su sutarties objektu susijusio Priežiūros tarnybos skyriaus vedėjo ar jį pavaduojančio asmens. Įsakymai ar kiti dokumentai, susiję su Priežiūros tarnybos valdomu turtu, jo naudojimu ir priežiūra, taip pat dokumentai, susiję su viešaisiais pirkimais, komandiruotėmis, transporto priemonių naudojimu, turi būti vizuojami Priežiūros tarnybos darbuotojo, atsakingo už Priežiūros tarnybos materialinių vertybių (medžiagų) apskaitą. Įsakymai ar kiti dokumentai, susiję su Priežiūros tarnybos informacinių technologijų valdymu, turi būti vizuojami Priežiūros tarnybos darbuotojo, atsakingo už Priežiūros tarnybos informacinių sistemų (IS) ir informacinių technologijų (IT) infrastruktūros administravimą ir priežiūrą.

74. Darbuotojo, rengusio įsakymo, patikrinimų aktų, tyrimo išvadų, siunčiamų raštų, sutarčių, procesinių ir kitų dokumentų projektus ir jų priedus, viza patvirtina, kad parengtas dokumentas atitinka jam keliamus teisės aktų nustatytus reikalavimus. Dokumentą rengusio darbuotojo skyriaus vedėjo viza patvirtina, kad skyriaus vedėjas susipažino su parengtu dokumentu ir dokumentas atitinka jam keliamus teisės aktų nustatytus reikalavimus. Jeigu dokumentas, susijęs su kito Priežiūros tarnybos skyriaus veikla, šio skyriaus vedėjo ir to skyriaus darbuotojo, jeigu dalyvavo rengiant minėtą dokumentą, viza patvirtina, kad skyriaus vedėjas ir to skyriaus darbuotojas susipažino su parengtu dokumentu ir dokumentas pagal to skyriaus kompetenciją atitinka jam keliamus teisės aktų nustatytus reikalavimus. Darbuotojas, atsakingas už finansų kontrolės vykdymą ir finansinių dokumentų perdavimą NBFC, vizuodamas įsakymus, sutartis ir kitus dokumentus, susijusius su piniginiais ištekliais, darbo užmokesčio mokėjimu, komandiruotėmis ir kitais mokėjimais, patvirtina, kad susipažino su dokumentu ir dokumentas pagal jo kompetenciją atitinka jam keliamus teisės aktų nustatytus reikalavimus. Už personalo administravimo duomenų pateikimą NBFC atsakingas darbuotojas viza patvirtina, kad jis susipažino su parengtu dokumentu ir dokumentas pagal to Priežiūros tarnybos skyriaus kompetenciją atitinka jam keliamus teisės aktų nustatytus reikalavimus. Už Priežiūros tarnybos materialinių vertybių (medžiagų) apskaitą atsakingas darbuotojas viza patvirtina, kad jis susipažino su parengtu dokumentu ir dokumentas pagal to Priežiūros tarnybos skyriaus kompetenciją atitinka jam keliamus teisės aktų nustatytus reikalavimus. Už informacinių sistemų (IS) ir informacinių technologijų (IT) infrastruktūros administravimą ir priežiūrą atsakingas darbuotojas viza patvirtina, kad jis susipažino su parengtu dokumentu ir dokumentas pagal to Priežiūros tarnybos skyriaus kompetenciją atitinka jam keliamus teisės aktų nustatytus reikalavimus.

75. Sutarčių turinys ir forma turi atitikti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso sutartims nustatytus reikalavimus ir kitus reikalavimus, jei atskiroms sutartims teisės aktuose nustatyti atitinkami reikalavimai. Sutartyse turi būti nurodytas už sutarties vykdymo kontrolę atsakingas Priežiūros tarnybos darbuotojas, kuris privalo užtikrinti, kad nebūtų viršyta sutartyje nurodyta sutarties vertė, atsako už sutarties pakeitimo ar pratęsimo dokumentų rengimą ir reikalingų viešųjų pirkimų inicijavimą.

76. Priežiūros tarnybos skyriaus vedėjas arba darbuotojas jam per DVS pateiktus vizuoti įsakymus ir kitus dokumentus privalo vizuoti per 2 (dvi) darbo dienas. Didelės apimties dokumentai (daugiau nei 10 lapų) vizuojami per 4 (keturias) darbo dienas. Įsakymai, kuriais keičiamas arba papildomas leidimas organizuoti azartinius lošimus, arba kiti skubūs dokumentai turi būti vizuojami per 1 (vieną) darbo dieną.  

77. Jeigu vizuojantis darbuotojas turi pastabų ir pasiūlymų arba parengtas įsakymas, kitas dokumentas ar jo priedai neatitinka galiojančių teisės aktų, darbuotojas DVS dokumento nevizuoja ir nurodo nevizavimo priežastis.

78. Priežiūros tarnybos įsakymų ir kitų dokumentų, kurie parengti popierine forma,  antrieji egzemplioriai su vizomis saugomi atitinkamose bylose.

 

VI SKYRIUS

DIREKTORIAUS ĮSAKYMŲ SKELBIMAS

 

79. Priežiūros tarnybos direktoriaus įsakymai registruojami tą pačią dieną DVS, kai juos pasirašo direktorius.

80. Priežiūros tarnybos direktoriaus teisės aktų projektai, kurie teikiami išvadoms gauti, skelbiami Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų informacinėje sistemoje (toliau – TAIS) Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo, Teisės aktų informacinės sistemos naudojimo teisėkūrai tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 27 d. įsakymu Nr. 1R-312 „Dėl Teisės aktų informacinės sistemos naudojimo teisėkūrai tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka ir pateikiant nuorodas į TAIS skelbiami Priežiūros tarnybos interneto svetainėje Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms ir mobiliosioms programoms aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. balandžio 18 d. nutarimu Nr. 480 „Dėl Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms ir mobiliosioms programoms aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka.  

81. Priežiūros tarnybos direktoriaus įsakymai skelbiami registruojant juos Teisės aktų registre (toliau – TAR) Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatyme, Teisės aktų registro nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos Seimo 2013 m. gruodžio 17 d. nutarimu Nr. XII-694 „Dėl Teisės aktų registro nuostatų patvirtinimo“, ir Teisės aktų pateikimo, registravimo ir skelbimo Teisės aktų registre tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Seimo kanclerio 2013 m. gruodžio 5 d. įsakymu Nr. 400-ĮVK-369 „Dėl Teisės aktų pateikimo, registravimo ir skelbimo Teisės aktų registre tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka.

82. Priežiūros tarnybos skyriaus, atsakingo už įsakymų teisėtumą, vedėjas, vizuodamas įsakymą, DVS  pastabose nurodo „Skelbti Teisės aktų registre“.

83. Teisės aktų registre paskelbti Priežiūros tarnybos direktoriaus įsakymai Priežiūros tarnybos interneto svetainėje skelbiami Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms ir mobiliosioms programoms aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės balandžio 18 d. nutarimu Nr. 480 „Dėl Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms ir mobiliosioms programoms aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka.

 

VII SKYRIUS

NORMINIŲ TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ RENGIMAS, DERINIMAS IR IŠVADŲ DĖL JŲ TEIKIMAS

 

84. Priežiūros tarnyba įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais atvejais rengia Priežiūros tarnybos direktoriaus įsakymus ar kitų norminių teisės aktų projektus.

85. Norminio teisės akto projektą rengia Priežiūros tarnybos skyrius (skyriai) pagal kompetenciją (pagal rengiamo teisės akto projekto reguliavimo sritį) ar direktoriaus įsakymu sudarytas funkcinis padalinys.

86. Priežiūros tarnybos skyriaus vedėjas, vykdydamas direktoriaus pavedimą parengti norminio teisės akto projektą, paskiria atsakingą (-us) už konkretaus norminio teisės akto projekto parengimą darbuotoją (-us) ir nustato terminą, iki kada parengtas norminio teisės akto projektas privalo būti pateiktas. Jeigu rengiamame norminiame teisės akte numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, nurodytus Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 8 straipsnio 1 dalyje, atliekamas norminio teisės akto projekto antikorupcinis vertinimas ir pildoma, pasirašoma ir vizuojama teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo pažyma, vadovaujantis Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. kovo 12 d. nutarimu Nr. 243 „Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka.

87. Jei direktoriaus pavedimu sudaromas funkcinis padalinys norminio teisės akto projektui parengti, pavedime nustatomi funkcinio padalinio nariai ir vadovas, terminas, iki kada turi būti parengtas norminio teisės akto projektas, projekto derinimo ir pateikimo tvarka.

88. Funkcinio padalinio vadovas šaukia funkcinio padalinio susitikimus, jiems pirmininkauja, funkcinio padalinio nariams paskirsto užduotis, nustato jų atlikimo terminus ir vykdo kitas funkcijas, reikalingas bendram tikslui įgyvendinti, ir yra atsakingas už funkcinio padalinio pavestų užduočių tinkamą įvykdymą. Funkcinio padalinio vadovui paprašius, Priežiūros tarnybos darbuotojai privalo teikti reikiamą medžiagą ir informaciją, susijusią su funkcinio padalinio nagrinėjamais klausimais ar rengiamais dokumentais.

89. Projektai, parengti laikantis teisės aktų nustatytų reikalavimų, pirmiausia pateikiami derinti šio darbuotojo skyriaus vedėjui, paskui skyriui (-iams), kurio (-ių) veikla susijusi su rengiamo projekto nuostatomis, o suderinus su minimu (-ais) darbuotoju (-ais) ar skyriaus vedėju – skyriaus, kuris atsakingas už įsakymų teisėtumo užtikrinimą, vedėjui, kuris pats įvertina arba paveda kitam skyriaus darbuotojui įvertinti, ar projektai atitinka galiojančių teisės aktų reikalavimus, ir persiunčia juos rengėjui su savo pastabomis, pasiūlymais ir / ar pataisymais.

90. Priežiūros tarnybos skyriai savo pastabas pateiktiems derinti projektams elektroniniu paštu ar raštu privalo pateikti per 5 (penkias) darbo dienas nuo projekto gavimo dienos, jeigu rengėjo arba funkcinio padalinio vadovo nenurodytas kitas protingas derinimo terminas, kuris negali būti trumpesnis kaip 1 (viena) darbo diena.

91. Projekto rengėjas pataisytus projektų variantus teikia pakartotinai derinti visiems Priežiūros tarnybos skyriams, su kuriais projektas buvo derintas šio reglamento 89-90 punktuose nustatyta tvarka, taip, kad juose būtų matyti visi atlikti keitimai ir teiktos pastabos.

92. Priežiūros tarnybos skyriai savo pastabas ir pasiūlymus šio reglamento 91 punkte nustatyta tvarka pakartotinai pateiktiems derinti projektams rengėjui elektroniniu paštu ar raštu pateikia per 3 (tris) darbo dienas nuo projekto gavimo dienos, jeigu rengėjo arba funkcinio padalinio vadovo nenurodytas kitas protingas derinimo terminas, kuris negali būti trumpesnis kaip 1 (viena) darbo diena.

93. Priežiūros tarnybos skyriams dėl projektų daugiau neturint pastabų, norminio teisės akto projekto rengėjas teikia galutinius paties (ir jo skyriaus vedėjo, jei rengėjas buvo ne skyriaus vedėjas) DVS pavizuotus projektus vizuoti visiems darbuotojams, su kuriais projektai buvo derinti, ir šių darbuotojų skyrių vedėjams.

94. Priežiūros tarnybos skyriaus vedėjas arba darbuotojas, kuriam projektai pateikti vizuoti, privalo tai padaryti ne vėliau kaip per 1 (vieną) darbo dieną. Jei Priežiūros tarnybos skyriaus vedėjas ar darbuotojas projektams turi pastabų, DVS dokumento nevizuoja ir nurodo nevizavimo priežastis.

95. Norminio teisės akto projekto rengėjas, per DVS gavęs atitinkamų Priežiūros tarnybos darbuotojų vizas šio reglamento nustatyta tvarka, teikia projektus per DVS direktoriui vizuoti ar pasirašyti.

96. Direktoriui pagrįstai nepritarus pateiktiems projektams, projektai, atsižvelgiant į direktoriaus raštu ar žodžiu pateiktas pastabas, redaguojami, iš naujo derinami šio reglamento 89-94 punktuose nustatyta tvarka ir teikiami direktoriui vizuoti ar pakartotinai pasirašyti.

 

 

VIII SKYRIUS

INFORMACIJOS TEIKIMAS

 

97. Informaciją apie Priežiūros tarnybos darbą žiniasklaidai rengia direktoriaus paskirtas darbuotojas. Priežiūros tarnybos skyrių vedėjai ir darbuotojai gali teikti informaciją žiniasklaidai, komentuoti savo vardu su Priežiūros tarnybos kompetencija susijusius klausimus tik gavę Priežiūros tarnybos direktoriaus leidimą.

98. Oficiali Priežiūros tarnybos pozicija turi būti suformuojama raštu arba dėl jos sutariama žodžiu, dalyvaujant direktoriui ir už atitinkamą klausimą atsakingų Priežiūros tarnybos skyrių vedėjų, prireikus ir kitiems darbuotojams.

99. Oficiali Priežiūros tarnybos informacija skelbiama Priežiūros tarnybos interneto svetainėje direktoriaus nustatyta tvarka.

100. Priežiūros tarnybos darbuotojai, atsakydami į paklausimus elektroniniais laiškais, taip pat rašydami elektroninius laiškus kitiems darbuotojams, tretiesiems asmenims ar institucijoms, naudoja suvienodintus Priežiūros tarnybos rekvizitus.

101. Informacija ūkio subjektams arba kitiems juridiniams ar fiziniams asmenims (toliau – interesantai) pagal jų paklausimus teikiama vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu ir kitais teisės aktais, taip pat laikantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento nuostatų.

102. Interesantai Priežiūros tarnyboje priimami Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo, Priežiūros tarnybos vidaus tvarkos taisyklių, patvirtintų Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus 2013 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. V-43 „Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos vidaus tvarkos taisyklių patvirtinimo“ ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka. Interesantai Priežiūros tarnyboje aptarnaujami Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka, o konsultacijos interesantams  teikiamos Konsultavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus 2020 m. birželio 1 d. įsakymu Nr. V-15 „Dėl Konsultavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

IX SKYRIUS

REIKALŲ PERDAVIMAS IR PERĖMIMAS

 

103. Atleidžiamas iš darbo arba perkeliamas į kitą darbą atleidimo iš darbo dieną darbuotojas fiksuojant priėmimo – perdavimo aktu privalo:

103.1. perduoti dokumentus (jeigu nebaigti vykdyti pavedimai), turimas bylas, informacinę ir norminę medžiagą – tiesioginiam vadovui arba jo paskirtam kitam darbuotojui;

103.2. perduoti visą jam priskirtą kompiuterinės įrangos komplektą, slaptažodžius, visas kompiuterines programas ir katalogus, kurie buvo sukurti darbo tikslais, naudojant Priežiūros tarnybos kompiuterinę įrangą, išaiškinti duomenų struktūrą ir pateikti kitą informaciją – darbuotojui, atsakingam už Priežiūros tarnybos informacinių sistemų (IS) ir informacinių technologijų (IT) infrastruktūros administravimą ir priežiūrą;

103.3. grąžinti durų atidarymo asmeninę kortelę, kabineto, seifo ir (ar) kitų Priežiūros tarnybos patalpų raktus, antspaudus ir spaudus, už Priežiūros tarnybos lėšas įgytas knygas ir kitas išduotas naudotis materialines vertybes – darbuotojui, atsakingam už materialinių vertybių (medžiagų) apskaitą;

103.4. perduoti kitus dokumentus, bylas ir informaciją – už įstaigos dokumentų tvarkymą atsakingam darbuotojui. 

104. Jei atleidžiamas iš darbo arba perkeliamas į kitą darbą darbuotojas yra asmuo, paskirtas atsakingu už materialinių vertybių (medžiagų) apskaitą, ar asmuo, atsakingas už Priežiūros tarnybos informacinių sistemų (IS) ir informacinių technologijų (IT) infrastruktūros administravimą ir priežiūrą, jam priskirtos saugoti ir/ar prižiūrėti materialinės vertybės ar  informacinių sistemų (IS) ir informacinių technologijų (IT) infrastruktūros duomenys perduodami naujam darbuotojui, kuriam pavesta eiti šias pareigas, arba atleidžiamo darbuotojo skyriaus vedėjui pagal atskirą aktą, kurį surašo direktoriaus sudarytas funkcinis padalinys, dalyvaujant asmeniui, paskirtam būti atsakingu už materialinių vertybių (medžiagų) apskaitą ar asmeniui, paskirtam būti atsakingu Priežiūros tarnybos informacinių sistemų (IS) ir informacinių technologijų (IT) infrastruktūros administravimą ir priežiūrą.

105. Atleidžiamo iš darbo Priežiūros tarnybos skyriaus darbuotojo tiesioginis vadovas paskiria darbuotoją (-us), atsakingą (-us) už perduotų reikalų tvarkymą.

 

X SKYRIUS

ANTSPAUDO IR SPAUDŲ NAUDOJIMAS

 

106. Priežiūros tarnyba turi antspaudą.

107. Priežiūros tarnybos antspaudą saugo ir už jo naudojimą atsako direktorius arba Finansų ministro įgaliotas Priežiūros tarnybos darbuotojas.

108. Priežiūros tarnybos darbuotojai gali turėti spaudus, kuriuose nurodomas skyrius, kuriame jie dirba, darbuotojo pareigos, vardas ir pavardė.

 

XI SKYRIUS

TARNYBINIO TRANSPORTO IR TARNYBINIŲ MOBILIŲJŲ TELEFONŲ NAUDOJIMAS

 

109. Priežiūros tarnybos tarnybinis transportas naudojamas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. lapkričio 17 d. nutarimo Nr. 1341 „Dėl tarnybinių lengvųjų automobilių biudžetinėse įstaigose“ ir Priežiūros tarnybos direktoriaus įsakymais nustatyta tvarka.

110. Tarnybiniai mobilieji telefonai naudojami vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. sausio 11 d. nutarimu Nr. 11 „Dėl išlaidų judriojo ryšio paslaugoms limitų ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. kovo 5 d. nutarimo Nr. 331 „Dėl tarnybinių mobiliųjų telefonų“ ir jį keitusių nutarimų pripažinimo netekusiais galios“ ir Priežiūros tarnybos direktoriaus įsakymais nustatyta tvarka.

 

XII SKYRIUS

RAŠTŲ PERDAVIMAS ARCHYVUI

 

111. Priežiūros tarnybos saugomi raštai perduodami į archyvą vadovaujantis Lietuvos vyriausiojo archyvaro patvirtintomis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis.

 

XIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

112. Priežiūros tarnybos darbo organizavimas gali būti keičiamas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo, Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

____________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Įsakymas

Nr. V-21, 2013-05-20, Žin., 2013, Nr. 56-2823 (2013-05-30), i. k. 11320LPISAK0000V-21

Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus 2012 m. kovo 5 d. įsakymo Nr. V-7 "Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Įsakymas

Nr. V-26, 2014-04-16, paskelbta TAR 2014-04-22, i. k. 2014-04621

Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus 2012 m. kovo 5 d. įsakymo Nr. V-7 „Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Įsakymas

Nr. V-37, 2014-08-05, paskelbta TAR 2014-08-07, i. k. 2014-10939

Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus 2012 m. kovo 5 d. įsakymo Nr. V-7 „Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Įsakymas

Nr. V-12, 2015-03-26, paskelbta TAR 2015-03-26, i. k. 2015-04316

Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus 2012 m. kovo 5 d. įsakymo Nr. V-7 „Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

5.

Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Įsakymas

Nr. V-1, 2016-01-22, paskelbta TAR 2016-01-27, i. k. 2016-01668

Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus 2012 m. kovo 5 d. įsakymo Nr. V-7 „Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

6.

Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Įsakymas

Nr. V-17, 2016-09-30, paskelbta TAR 2016-10-03, i. k. 2016-24426

Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus 2012 m. kovo 5 d. įsakymo Nr. V-7 „Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

7.

Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Įsakymas

Nr. V-24, 2017-12-12, paskelbta TAR 2017-12-13, i. k. 2017-19998

Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus 2012 m. kovo 5 d. įsakymo Nr. V-7 „Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

8.

Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Įsakymas

Nr. V-40, 2020-11-12, paskelbta TAR 2020-11-12, i. k. 2020-23777

Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus 2012 m. kovo 5 d. įsakymo Nr. V-7 „Dėl Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo