Suvestinė redakcija nuo 2023-10-01

 

Nutarimas paskelbtas: Žin. 2009, Nr. 93-4011, i. k. 109106ANUTA00O3-105

 

Nauja redakcija nuo 2023-10-01:

Nr. O3E-1414, 2023-09-28, paskelbta TAR 2023-09-28, i. k. 2023-18901

 

VALSTYBINĖ ENERGETIKOS REGULIAVIMO TARYBA

NUTARIMAS

 

DĖL ATSISKAITOMŲJŲ KARŠTO VANDENS APSKAITOS PRIETAISŲ APTARNAVIMO MOKESČIO SKAIČIAVIMO METODIKOS

 

2009 m. liepos 21 d. Nr. O3-105

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos šilumos ūkio įstatymo 15 straipsnio 3 dalimi, Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (toliau – Taryba) nutaria:

Patvirtinti Atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio skaičiavimo metodiką.

 

 

 

Komisijos pirmininkas                                                              Virgilijus Poderys

 

 

PATVIRTINTA

Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės

komisijos 2009 m. liepos 21 d.

nutarimu Nr. O3-105

(Valstybinės energetikos reguliavimo

tarybos 2023 m. rugsėjo 28 d. nutarimo

Nr. O3E-1414

redakcija)

 

ATSISKAITOMŲJŲ KARŠTO VANDENS APSKAITOS PRIETAISŲ APTARNAVIMO MOKESČIO SKAIČIAVIMO METODIKA

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio skaičiavimo metodika (toliau – Metodika) nustato atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio (toliau – apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestis) skaičiavimo principus ir kainodaros reikalavimus.

2. Lietuvos Respublikos šilumos ūkio įstatymo (toliau – Įstatymas) nustatytais atvejais ir tvarka, Metodika vadovaujasi:

2.1. karšto vandens tiekėjas, teikiantis atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų aptarnavimo paslaugas, (toliau – Ūkio subjektas) rengdamas apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio projektus ir teikdamas juos savivaldybės institucijai;

2.2. savivaldybės taryba vertindama apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio projektus bei nustatydama apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčius.

3. Apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestis grindžiamas nediskriminavimo, pagrįstų būtinųjų sąnaudų susigrąžinimo, stabilumo ir kryžminio subsidijavimo draudimo principais.

4. Atsiskaitomuosius karšto vandens apskaitos prietaisus (toliau – apskaitos prietaisai) daugiabučio namo butuose ir kitose patalpose įrengia, prižiūri ir jų patikrą atlieka Ūkio subjektas.

5. Apskaitos prietaisai įrengiami laikantis Pastatų karšto vandens sistemų įrengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2017 m. liepos 19 d. įsakymu Nr. 1-196 „Dėl Pastatų karšto vandens sistemų įrengimo taisyklių patvirtinimo“, ir Šilumos tiekimo ir vartojimo taisyklėse, patvirtintų Energetikos ministro 2010 m. spalio 25 d. įsakymu Nr. 1-297 „Dėl Šilumos tiekimo ir vartojimo taisyklių patvirtinimo“, nustatytų reikalavimų. Šių prietaisų patikros terminus nustato Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija, priežiūrą atlieka Lietuvos metrologijos inspekcija.

 

II SKYRIUS

SĄVOKOS

 

6. Atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų aptarnavimas – atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų įrengimas, tinkamos jų techninės būklės ir nustatyto matavimų tikslumo užtikrinimas, patikros organizavimas.

7. Atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio skaičiavimo ataskaitinis laikotarpis – paskutiniai finansiniai metai iki apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio projekto rengimo pradžios, už kuriuos pateikta reguliuojamosios veiklos ataskaitos su nepriklausomo auditoriaus parengta patikros ataskaita apie faktinius pastebėjimus ar sutartų procedūrų ataskaita.

8. Atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestis – mokestis, mokamas už apskaitos prietaisų aptarnavimo paslaugas.

9. Pagrįstos būtinosios sąnaudos – pagal Metodiką nustatytos sąnaudos veiklos plano galiojimo laikotarpiui, naudojamos apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčiui skaičiuoti, reikalingos saugiam ir patikimam paslaugos teikimui.

10. Karšto vandens vartotojas – asmuo, kurio naudojami karšto vandens vartojimo prietaisai nustatyta tvarka prijungti prie karšto vandens perdavimo tinklų ar pastato vidaus karšto vandens sistemų ir kuris karštą vandenį perka pagal karšto vandens pirkimo–pardavimo sutartį.

11. Veiklos planas – Ūkio subjekto parengtas dokumentas, kuriame nurodyti per Ūkio subjekto pasirinktą ir su savivaldybės institucija suderintą laikotarpį planuojami atlikti apskaitos prietaisų aptarnavimo darbai, plėtra, šiam planui įgyvendinti reikalingos lėšos ir finansavimo šaltiniai.

12. Kitos sąvokos atitinka Įstatyme, Šilumos sektoriaus įmonių apskaitos atskyrimo ir sąnaudų paskirstymo reikalavimų apraše, patvirtiname Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (toliau – Taryba) 2018 m. gruodžio 31 d. nutarimu Nr. O3E-470 „Dėl Šilumos sektoriaus įmonių apskaitos atskyrimo ir sąnaudų paskirstymo reikalavimų aprašo patvirtinimo“ (toliau – Sąnaudų aprašas), Šilumos kainų nustatymo metodikoje, patvirtintoje Tarybos 2009 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. O3-96 „Dėl Šilumos kainos nustatymo metodikos“, Karšto vandens kainų nustatymo metodikoje, patvirtintoje Tarybos 2009 m. liepos 21 d. nutarimu Nr. O3-106 „Dėl Karšto vandens kainų nustatymo metodikos“, ir Šilumos gamybos, perdavimo, mažmeninio aptarnavimo, karšto vandens tiekimo ir atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų aptarnavimo veiklų lyginamosios analizės apraše, patvirtintame Tarybos 2011 m. liepos 29 d. nutarimu Nr. O3-219 „Dėl Šilumos gamybos, perdavimo, mažmeninio aptarnavimo, karšto vandens tiekimo ir atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų aptarnavimo veiklų lyginamosios analizės aprašo patvirtinimo“ (toliau – Lyginamosios analizės aprašas), nurodytas sąvokas.

 

III SKYRIUS

APSKAITOS PRIETAISŲ APTARNAVIMO MOKESČIO NUSTATYMO TVARKA

 

13. Apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestį (eurais vartotojui per mėnesį arba eurais per mėnesį už apskaitos prietaisą) veiklos plano vykdymo laikotarpiui nustato savivaldybių tarybos.

14. Apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestis skaičiuojamas, atsižvelgiant į Ūkio subjekto nustatytus diferencijavimo principus, įvertinant poreikį diferencijuoti apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestį pagal duomenų nuskaitymo būdą. Ūkio subjektas mokesčio diferencijavimo principus derina su savivaldybės institucija.

15. Nepasibaigus veiklos plano vykdymo laikotarpiui, apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestis gali būti perskaičiuojamas vartotojų kainų indeksui pasikeitus daugiau kaip 10 proc. Tokiu atveju Ūkio subjektas savivaldybės institucijai teikia naują apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio skaičiavimo projektą.

16. Apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestis taikomas, kai apskaitos prietaisai įrengti ir jie nuosavybės teise priklauso Ūkio subjektui.

17. Ūkio subjektas ne vėliau kaip prieš 3 mėnesius iki veiklos plano vykdymo laikotarpio pabaigos, išskyrus Metodikos 15 punkte numatytą atvejį, apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčiui nustatyti savivaldybės institucijai pateikia veiklos planą, apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio skaičiavimo projektą (Metodikos priedas), jo pagrindimą ir kitus skaičiavimams patikrinti reikalingus dokumentus. Skaičiavimai atliekami be pridėtinės vertės mokesčio (PVM).

18. Apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestis skelbiamas viešai likus ne mažiau kaip mėnesiui iki jo įsigaliojimo ir taikomas nuo kito mėnesio pirmos dienos.

 

IV SKYRIUS

APSKAITOS PRIETAISŲ APTARNAVIMO MOKESČIO PROJEKTO REIKALAVIMAI

 

19. Apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio projektui teiktinos informacijos reikalavimai:

19.1. aiškinamasis raštas, kuriame pateikiama informacija apie apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio projekte nurodytas planuojamas sąnaudas, šių sąnaudų išsamūs skaičiavimai (lentelių ar kita forma) bei jų pagrindimas, reikalingi ir pakankami įsitikinti sąnaudų pagrįstumu ir būtinumu;

19.2. apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio skaičiavimai (Metodikos priedas). Jeigu apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestis, vadovaujantis Metodikos 14 punktu, yra diferencijuojamas, apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio skaičiavimai (Metodikos priedai) pateikiami pagal kiekvieną duomenų nuskaitymo būdą;

19.3. kiti apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio skaičiavimams patikrinti būtini duomenys.

20. Teikiant nustatyti atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestį, turi būti pateiktos dvi šio mokesčio skaičiavimo alternatyvos, įvertinant veiklos plane numatytų naujai įrengti atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų su nuotolinio duomenų nuskaitymo ir perdavimo sistema įsigijimo, įrengimo ir eksploatavimo sąnaudas ir veiklos plane numatytų naujai įrengti atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų be nuotolinio duomenų nuskaitymo ir perdavimo sistemos įsigijimo, įrengimo ir eksploatavimo sąnaudas.

 

V SKYRIUS

APSKAITOS PRIETAISŲ APTARNAVIMO MOKESČIO KAINODARA

 

21. Pagal Metodiką apskaičiuojamos ir nustatomos pagrįstos būtinosios apskaitos prietaisų aptarnavimo sąnaudos ir investicijų grąža.

22. Ūkio subjektas, teikdamas apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio skaičiavimo projektą, turi pateikti išsamią informaciją, reikalingą ir pakankamą įsitikinti sąnaudų pagrįstumu bei būtinumu. Jeigu Ūkio subjektas nepateikia reikiamos informacijos ir neįrodo sąnaudų pagrįstumo, laikoma, kad Ūkio subjekto sąnaudos yra nepagrįstos. Nepagrįstos sąnaudos nėra įtraukiamos nustatant apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestį.

23. Nustatant apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestį, atsižvelgiama į:

23.1. apskaitos prietaisų aptarnavimo paslaugai faktiškai priskirtų būtinųjų sąnaudų apimtis ataskaitiniu arba planuojamu laikotarpiu ir priežastis, kurias karšto vandens tiekėjas nurodė kaip lemiančias suteiktų paslaugų (produktų) apimties pokyčius, pagrįstumą;

23.2. lyginamosios analizės atitinkamų rodiklių vertes:

23.2.1. jei Ūkio subjekto planuojamas efektyvumas didesnis nei pagal Lyginamosios analizės aprašą nustatytas efektyvumas, nustatoma Ūkio subjekto planuojamą efektyvumą atitinkanti metinė pastoviųjų sąnaudų apimtis. Ūkio subjekto planuojamas efektyvumas grindžiamas ataskaitinio laikotarpio faktiniu efektyvumu, įvertinant Metodikos 23.1 papunkčio nuostatas;

23.2.2. jei Ūkio subjekto planuojamas efektyvumas mažesnis nei pagal Lyginamosios analizės aprašą nustatytas efektyvumas, Ūkio subjektui nustatoma pagal Lyginamosios analizės aprašą apskaičiuotą efektyvumą atitinkanti šių sąnaudų apimtis. Ūkio subjektui gali būti nustatomas kitoks nei pagal Lyginamosios analizės aprašą nustatytas efektyvumas, jeigu Ūkio subjektas pagrindžia planuojamų pastoviųjų sąnaudų būtinumą;

24. Ūkio subjektai, įgyvendindami apskaitos atskyrimą ir sąnaudų paskirstymą, turi vadovautis Sąnaudų aprašu.

 

VI SKYRIUS

APSKAITOS PRIETAISŲ APTARNAVIMO MOKESČIO SĄNAUDŲ SKAIČIAVIMAS

 

Pastoviųjų sąnaudų nustatymas

 

25. Apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio sąnaudos nustatomos kaip visų šiai paslaugai priskirtinų pastoviųjų sąnaudų metinių apimčių suma ir apskaičiuojama pagal formulę:

 

 

(1)

 

čia:

FC – būtinųjų sąnaudų, priskirtinų apskaitos prietaisų aptarnavimo paslaugai, apimtis, Eur/metams;

CDA – nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos, priskirtinos paslaugai, Eur/metams;

CDU – darbo užmokesčio sąnaudos, priskirtinos paslaugai, Eur/metams;

CSIsu darbo santykiais susijusių privalomųjų mokestinių įmokų sąnaudos, priskirtinos paslaugai, Eur/metams;

CT – mokesčių sąnaudos, priskirtinos paslaugai, Eur/metams;

COeinamojo remonto ir aptarnavimo, finansinės, administracinės, rinkodaros ir pardavimų, kitos personalo (be darbo užmokesčio ir su darbo santykiais susijusių privalomųjų mokestinių įmokų) sąnaudos ir kitos pastoviosios sąnaudos, priskirtinos paslaugai, Eur/metams.

26. Nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos apskaičiuojamos nuo apskaitos prietaisų pradinės vertės, taikant apskaitos prietaisų metrologinės patikros galiojimo metų skaičių, atitinkantį nusidėvėjimo normatyvą. Ilgalaikio turto verte nepripažįstamas turtas, įsigytas už gautas subsidijas, dotacijas, Europos Sąjungos skirtas struktūrinių fondų lėšas.

27. Metinis darbo užmokesčio fondas apskaičiuojamas apskaitos prietaisų aptarnavimo darbuotojų, įskaitant apskaitos prietaisų aptarnavimo paslaugai priskirtų bendrosios veiklos darbuotojus, skaičių padauginus iš darbuotojų vidutinio darbo užmokesčio:

27.1. darbuotojų skaičius nustatomas atsižvelgiant į Metodikos 23 punktą. Kai planuojamas darbuotojų skaičius yra didesnis nei faktinis darbuotojų skaičius ataskaitiniu laikotarpiu, Ūkio subjektas turi pateikti darbuotojų skaičiaus didėjimą pagrindžiančius dokumentus ir (ar) paaiškinimus;

27.2. vidutinis mėnesio darbo užmokestis nustatomas atsižvelgiant į Metodikos 23 punktą. Kai planuojamas vidutinis mėnesio darbo užmokestis yra didesnis nei faktinis vidutinis mėnesio darbo užmokestis ataskaitiniu laikotarpiu, Ūkio subjektas turi pateikti vidutinio mėnesio darbo užmokesčio didėjimą pagrindžiančius dokumentus ir (ar) paaiškinimus;

27.3. Ūkio subjekto planuojamos darbo užmokesčio sąnaudos palyginamos su siektinu darbo užmokesčio fondu ir įvertinamos vadovaujantis Metodikos 31 punktu. Siektinas darbo užmokesčio fondas apskaičiuojamas, siektiną darbuotojų skaičių (nustatytą vadovaujantis lyginamosios analizės atitinkamų rodiklių reikšmėmis) padauginus iš apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio skaičiavimo metu Valstybės duomenų agentūros paskutinio skelbiamo elektros, dujų, garo tiekimo ir oro kondicionavimo sektoriaus (šalies ūkis be individualiųjų įmonių) vidutinio darbo užmokesčio. Tuo atveju, jeigu įvertintas darbuotojų skaičius yra didesnis nei apskaičiuotas pagal lyginamosios analizės atitinkamų rodiklių reikšmes, siektinas darbo užmokesčio fondas skaičiuojamas, taikant vadovaujantis Metodikos 23.2.2 papunkčiu įvertintą darbuotojų skaičių.

28. Su darbo santykiais susijusių privalomųjų mokestinių įmokų (valstybinio socialinio draudimo įmokų ir garantinio bei ilgalaikio darbo išmokų fondo įmokų) sąnaudos apskaičiuojamos vadovaujantis galiojančiais teisės aktais.

29. Mokesčių sąnaudos apskaičiuojamos vadovaujantis galiojančiais mokesčių sritį reglamentuojančiais teisės aktais.

30. Einamojo remonto ir aptarnavimo, finansinės, administracinės, rinkodaros ir pardavimų, kitos personalo (be darbo užmokesčio ir privalomojo socialinio draudimo sąnaudų) sąnaudos ir kitos pastoviosios sąnaudos nustatomos atsižvelgiant į Metodikos 23 punkto nuostatas. Šios Ūkio subjekto planuojamos pastoviosios sąnaudos palyginamos su sąnaudų apimtimi, apskaičiuota pagal lyginamosios analizės atitinkamų rodiklių reikšmes, ir įvertinamos vadovaujantis Metodikos 31 punktu.

31. Darbo užmokesčio sąnaudų ir kitų pastoviųjų sąnaudų (einamojo remonto ir aptarnavimo, finansinių, administracinių, rinkodaros ir pardavimų, kitų personalo (be darbo užmokesčio ir privalomojo socialinio draudimo sąnaudų) ir kitų pastoviųjų sąnaudų) suma nustatoma taip:

31.1. jeigu Ūkio subjekto bendra planuojamų pastoviųjų sąnaudų suma neviršija sąnaudų sumos, apskaičiuotos pagal lyginamuosius rodiklius, pripažįstama planuojama darbo užmokesčio ir kitų pastoviųjų sąnaudų (einamojo remonto ir aptarnavimo, finansinių, administracinių, rinkodaros ir pardavimų, kitų personalo (be darbo užmokesčio ir privalomojo socialinio draudimo sąnaudų) ir kitų pastoviųjų sąnaudų) apimtis;

31.2. jeigu Ūkio subjekto bendra planuojamų pastoviųjų sąnaudų suma viršija sąnaudų sumą, apskaičiuotą pagal lyginamuosius rodiklius, analizuojamos planuojamos sąnaudos pagal sąnaudų grupes. Atskirų sąnaudų grupių sąnaudos palyginamos su sąnaudų apimtimi, apskaičiuota pagal lyginamosios analizės atitinkamų rodiklių reikšmes, ir vertinama vadovaujantis Metodikos 23.2 papunkčiu.

 

Investicijų grąžos nustatymas

 

32. Apskaitos prietaisų aptarnavimo paslaugos investicijų grąža apskaičiuojama, atsižvelgiant į investicijų grąžos normą r (procentais), lygią karšto vandens tiekimo veiklai nustatytam investicijų grąžos normos dydžiui, ir planuojamų pastoviųjų sąnaudų, priskirtų apskaitos prietaisų aptarnavimo paslaugai, metinę apimtį. Apskaitos prietaisų aptarnavimo paslaugos investicijų grąža apskaičiuojama pagal formulę:

 

 

(2)

 

čia:

ROI – investicijų grąža, Eur/metams;

r – investicijų grąžos norma, lygi karšto vandens tiekimo veiklai nustatytam investicijų grąžos normos dydžiui, proc.

 

VI SKYRIUS

APSKAITOS PRIETAISŲ APTARNAVIMO MOKESČIO SKAIČIAVIMAS

 

33. Ūkio subjektui pasirinkus ir savivaldybės institucijai pritarus, apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestis gali būti nustatomas arba eurais vartotojui per mėnesį, arba eurais per mėnesį už apskaitos prietaisą.

34. Apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestis, taikomas eurais vartotojui per mėnesį, skaičiuojamas pagal priklausomybę:

 

 

(3)

 

čia:

Tvart. – apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestis, Eur/mėn./vart.;

Vsk Ūkio subjekto aptarnaujamoje teritorijoje esančių karšto vandens vartotojų skaičius.

35. Apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestis, taikomas eurais per mėnesį už apskaitos prietaisą, skaičiuojamas pagal priklausomybę:

 

 

(4)

 

čia:

Tapsk.pr – apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestis, Eur/mėn./apsk. pr.;

Ask – Ūkio subjekto aptarnaujamoje teritorijoje esantiems karšto vandens vartotojams įrengtų (reikiamų įrengti) apskaitos prietaisų skaičius.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

36. Metodika nereguliuoja apskaitos prietaisų nuosavybės klausimų bei turtinių santykių, atsirandančių aptarnaujant šiuos prietaisus. Šie klausimai sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais.

37. Savivaldybių tarybos, nustatydamos atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų aptarnavimo mokestį, atsižvelgia į Metodikos 20 punkte nurodytų alternatyvų duomenis ir užtikrina, kad būdas, kaip yra nuskaitomi atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų duomenys, neturėtų įtakos atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio dydžiui.

38. Ūkio subjektas, pažeidęs Metodikos reikalavimus, taip pat už informacijos, nurodytos Metodikoje, nepateikimą ar žinomai klaidingos informacijos pateikimą, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

39. Reguliuojančiosios institucijos veiksmai ar neveikimas įgyvendinant Metodiką gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka ir sąlygomis.

______________

Priedo pakeitimai:

Nr. O3E-58, 2019-02-28, paskelbta TAR 2019-02-28, i. k. 2019-03361

Nr. O3E-1414, 2023-09-28, paskelbta TAR 2023-09-28, i. k. 2023-18901

 

 

 

 

Priedų pakeitimai:

 

KVAPAMSM_projekto_priedai

Priedo pakeitimai:

Nr. O3-363, 2014-07-28, paskelbta TAR 2014-07-29, i. k. 2014-10649

Nr. O3E-58, 2019-02-28, paskelbta TAR 2019-02-28, i. k. 2019-03361

Nr. O3E-1414, 2023-09-28, paskelbta TAR 2023-09-28, i. k. 2023-18901

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija, Nutarimas

Nr. O3-363, 2014-07-28, paskelbta TAR 2014-07-29, i. k. 2014-10649

Dėl Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2009 m. liepos 21 d. nutarimo Nr. O3-105 „Dėl Atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio skaičiavimo metodikos“ pakeitimo

 

2.

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija, Nutarimas

Nr. O3E-58, 2019-02-28, paskelbta TAR 2019-02-28, i. k. 2019-03361

Dėl Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2009 m. liepos 21 d. nutarimo Nr. O3-105 „Dėl Atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio skaičiavimo metodikos“ pakeitimo

 

3.

Valstybinė energetikos reguliavimo taryba, Nutarimas

Nr. O3E-389, 2021-03-26, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05940

Dėl Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2009 m. liepos 21 d. nutarimo Nr. O3-105 „Dėl Atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio skaičiavimo metodikos“ pakeitimo

 

4.

Valstybinė energetikos reguliavimo taryba, Nutarimas

Nr. O3E-1414, 2023-09-28, paskelbta TAR 2023-09-28, i. k. 2023-18901

Dėl Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2009 m. liepos 21 d. nutarimo Nr. O3-105 „Dėl Atsiskaitomųjų karšto vandens apskaitos prietaisų aptarnavimo mokesčio skaičiavimo metodikos“ pakeitimo