Suvestinė redakcija nuo 2017-10-04 iki 2018-03-22

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2012, Nr. 148-7605, i. k. 112301MISAK0D1-1082

 

Nauja redakcija nuo 2015-05-09:

Nr. D1-349, 2015-04-29, paskelbta TAR 2015-05-08, i. k. 2015-06995

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL BENDRŲJŲ MIŠKŲ ŪKIO REIKMIŲ FINANSAVIMO PROGRAMOS ADMINISTRAVIMO

 

2012 m. gruodžio 12 d. Nr. D1-1082

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos miškų įstatymo 7 straipsnio 2 dalimi ir užtikrindamas Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos lėšų naudojimo ekonomiškumą ir efektyvumą:

1. Tvirtinu pridedamus:

1.1. Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos lėšų planavimo, skyrimo ir naudojimo tvarkos aprašą (pridedama);

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-625, 2016-09-19, paskelbta TAR 2016-09-20, i. k. 2016-23799

 

1.2. Aplinkos ministerijos Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos lėšų naudojimo tarybos darbo reglamentą.

2. Sudarau šios sudėties Aplinkos ministerijos Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos lėšų naudojimo tarybą:

Martynas Norbutas – aplinkos viceministras, tarybos pirmininkas;

Anžela Graževič-Kulik – Aplinkos ministerijos Gamtos apsaugos ir miškų departamento Miškų ūkio plėtros skyriaus vyriausioji specialistė, tarybos sekretorė.

Nariai:

Egidijus Anulis – Aplinkos ministerijos Teisės ir personalo departamento direktorius;

Donatas Dudutis – Aplinkos ministerijos Gamtos apsaugos ir miškų departamento direktorius;

Ernestas Jurkonis – aplinkos ministro patarėjas;

Rūta Klimaitė – Aplinkos ministerijos Ekonomikos ir tarptautinių ryšių departamento Strateginio planavimo skyriaus vedėja;

Algirdas Klimavičius – Aplinkos ministerijos Gamtos apsaugos ir miškų departamento direktoriaus pavaduotojas;

Nerijus Kupstaitis – Aplinkos ministerijos Gamtos apsaugos ir miškų departamento Miškų ūkio plėtros skyriaus vedėjas;

Danutė Mačiokaitė – Aplinkos ministerijos Finansų skyriaus vedėja;

Dovilė Montvilaitė – Aplinkos ministerijos Viešųjų pirkimų skyriaus vedėja.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-760, 2015-10-23, paskelbta TAR 2015-10-29, i. k. 2015-17055

Nr. D1-625, 2016-09-19, paskelbta TAR 2016-09-20, i. k. 2016-23799

Nr. D1-131, 2017-02-09, paskelbta TAR 2017-02-23, i. k. 2017-02980

Nr. D1-793, 2017-09-27, paskelbta TAR 2017-10-03, i. k. 2017-15548

 

3. Pavedu:

3.1. Aplinkos ministerijos Gamtos apsaugos ir miškų departamentui koordinuoti Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos įgyvendinimą, išlaidų sąmatos rengimą ir tvirtinimą;

3.2. Aplinkos ministerijos administracijos padaliniams, įstaigoms prie Aplinkos ministerijos ir kitoms Aplinkos ministerijos reguliavimo sričiai priskirtoms įstaigoms užtikrinti paraiškų ir (ar) pasiūlymų teikimą Aplinkos ministerijos Gamtos apsaugos ir miškų departamentui ir lėšų naudojimą pagal paskirtį.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

 

 

Laikinai einantis aplinkos ministro

pareigas                                                                               Gediminas Kazlauskas

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos aplinkos ministro

2012 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. D1-1082

(Lietuvos Respublikos aplinkos ministro

2016 m. rugsėjo 19 d. įsakymo Nr. D1-625 redakcija)

 

Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos lėšų planavimo, skyrimo ir naudojimo tvarkOS APRAŠAS

 

i skyrius

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos lėšų planavimo, skyrimo ir naudojimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos (toliau – Programa) bendruosius lėšų planavimo, skyrimo ir naudojimo principus, Programos lėšų planavimo tvarką, finansuojamas bendrąsias miškų ūkio reikmes, paraiškų ir pasiūlymų teikimą, vertinimą ir svarstymą, Programos lėšų paskirstymo tvarką, bendrųjų miškų ūkio reikmių tenkinimą ir kontrolę, lėšų VĮ miškų urėdijoms skyrimo ir naudojimo tvarką, specialių tikslinių dotacijų savivaldybėms skyrimo ir naudojimo tvarką, lėšų privačių miškų savininkų organizacinėms struktūroms kurtis skyrimo ir naudojimo tvarką.

2. Programos lėšos naudojamos Lietuvos Respublikos miškų įstatymo 7 straipsnio 2 dalyje ir 11 straipsnio 10 dalyje numatytoms bendrosioms miškų ūkio reikmėms (toliau – Reikmės) finansuoti.

3. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos miškų įstatyme.

 

II SKYRIUS

BENDRIEJI PROGRAMOS lėšų planavimo, skyrimo ir naudojimo PRINCIPAI

 

4. Programos lėšos planuojamos, skiriamos ir naudojamos vadovaujantis šiais bendraisiais principais:

4.1. Objektyvumo. Šis principas reiškia, kad sprendimai dėl Programos lėšų planavimo, skyrimo ir naudojimo priimami nešališkai ir objektyviai.

4.2. Efektyvumo. Šis principas reiškia, kad Programos lėšos planuojamos ir skiriamos siekiant efektyviai panaudoti Programos lėšas ir naudojamos ekonomiškai, siekiant rezultatų kuo mažesnėmis sąnaudomis.

4.3. Veiksmingumo. Šis principas reiškia, kad planuojant, skiriant ir naudojant Programos lėšas Reikmėms finansuoti, siekiama užtikinti konkrečių rezultatų pasiekimą.

4.4. Bendradarbiavimo. Šis principas reiškia, kad Programos lėšos Reikmėms finansuoti planuojamos ir skiriamos bendradarbiaujant su socialiniais partneriais.

4.5. Atskaitomybės. Šis principas reiškia, kad siekiant atsiskaityti už Programos įgyvendinimą, kasmet atsiskaitoma viešai skelbiant metinę Programos įgyvendinimo ataskaitą.

4.6. Viešumo ir skaidrumo. Šis principas reiškia, kad pagrindiniai Programos administravimo teisės aktai, gautų paraiškų ir pasiūlymų sąrašas, finansuojamų Reikmių sąrašas ir Programos įgyvendinimo rezultatai skelbiami viešai, Programos lėšos naudojamos vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka.

4.7. Proporcingumo. Šis principas reiškia, kad Reikmėms privačiuose miškuose finansuoti kasmet skiriama ne mažesnė lėšų suma nei per praėjusius metus privačių miškų valdytojų sumokėta privalomųjų atskaitymų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą iš pajamų už parduotą žaliavinę medieną ir nenukirstą mišką lėšų suma.

 

III SKYRIUS

PROGRAMOS LĖŠŲ PLANAVIMO TVARKA

 

5. Valstybės biudžeto pajamas bendrosioms miškų ūkio reikmėms finansuoti (toliau – Pajamos) sudaro miško valdytojų sumokėti privalomieji atskaitymai iš pajamų už parduotą žaliavinę medieną ir nenukirstą mišką pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymo 7 straipsnio 2 dalį ir sumokėtos piniginės kompensacijos už miško žemės pavertimą kitomis naudmenomis pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymo 11 straipsnį.

6. Pajamų metinis dydis kitiems trejiems kalendoriniams metams prognozuojamas atsižvelgiant į šiuos veiksnius:

6.1. per praėjusį ataskaitinį laikotarpį miško valdytojų sumokėtų privalomųjų atskaitymų iš pajamų už parduotą žaliavinę medieną ir nenukirstą mišką dydį;

6.2. nenukirsto miško kainą, nustatytą remiantis Nenukirsto valstybinio miško kainų nustatymo tvarka, patvirtinta Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 1998 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. 194 „Dėl nenukirsto valstybinio miško kainų“, ir Nenukirsto valstybinio miško kainų indeksavimo koeficientais, patvirtintais Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2016 m. sausio 26 d. įsakymu Nr. D1-45 „Dėl Nenukirsto valstybinio miško kainų indeksavimo koeficientų patvirtinimo“;

6.3. paskutinių įvykusių valstybiniuose miškuose pagamintos apvaliosios medienos pardavimų vidutinę apvaliosios medienos kainą ir apimtis;

6.4. aplinkos ministro įsakymais patvirtintas pagrindinių ir tarpinių miško kirtimų apimtis valstybinių miškų valdytojams;

6.5. teisės aktais patvirtintą VĮ miškų urėdijų siektiną vidutinį metinį konsoliduoto miškų urėdijų grynojo pelno rodiklį;

6.6. per praėjusį ataskaitinį laikotarpį sumokėtų piniginių kompensacijų už miško žemės pavertimą kitomis naudmenomis dydį;

6.7. praėjusiais metais išduotas pažymas, nustatančias, kokio dydžio kompensaciją reikės sumokėti už miško žemės pavertimą kitomis naudmenomis.

7. Generalinė miškų urėdija iki einamųjų metų vasario 15 d. Aplinkos ministerijos Gamtos apsaugos ir miškų departamentui (toliau – Gamtos apsaugos ir miškų departamentas) teikia preliminariais skaičiavimais pagrįstą informaciją apie kitiems trejiems kalendoriniams metams VĮ miškų urėdijų kasmet planuojamus sumokėti privalomuosius atskaitymus iš pajamų už parduotą žaliavinę medieną ir nenukirstą mišką.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

8. Valstybinė miškų tarnyba iki einamųjų metų vasario 15 d. Gamtos apsaugos ir miškų departamentui teikia informaciją apie praėjusiais ir ankstesniais metais išduotas pažymas, nustatančias, kokio dydžio kompensaciją reikės sumokėti už miško žemės pavertimą kitomis naudmenomis.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

9. Gamtos apsaugos ir miškų departamentas, remdamasis Generalinės miškų urėdijos ir Valstybinės miškų tarnybos Tvarkos aprašo 7 ir 8 punktuose nurodyta pateikta informacija, įvertinęs Tvarkos aprašo 6 punkte pateiktų veiksnių įtaką Pajamų dydžiui, taip pat vadovaudamasis Strateginio planavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 827 „Dėl Strateginio planavimo metodikos patvirtinimo“, ir atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintame kitų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plane nustatytus terminus, parengia planuojamų Pajamų dydžio analizę, Pajamų dydžio paskirstymo projektą ir teikia juos Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos lėšų naudojimo tarybai (toliau – Taryba) svarstyti.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

10. Gamtos apsaugos ir miškų departamentas kartu su Tvarkos aprašo 9 punkte įvardinta informacija pateikia ir apibendrintą Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos informaciją apie per praėjusius metus miško valdytojų sumokėtus privalomuosius atskaitymus iš pajamų už parduotą žaliavinę medieną, paruoštą jų valdomuose miškuose, ir už parduotą jų valdomą nenukirstą mišką.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

11. Taryboje apsvarstytas Pajamų dydžio paskirstymo projektas teikiamas Aplinkos ministerijos Finansų skyriui ir Ekonomikos ir tarptautinių ryšių departamentui Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintame kitų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plane nustatytais terminais.

 

IV skyrius

bendrosios miškų ūkio reikmės

 

12. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos miškų įstatymo 7 straipsnio 2 dalimi ir 11 straipsnio 10 dalimi, Programos lėšos naudojamos šioms Reikmėms finansuoti:

12.1. miškų inventorizavimui, apskaitai, valstybinių miškų miškotvarkos projektams rengti:

12.1.1. miškų inventorizavimo darbams atlikti visų nuosavybės formų miškuose;

12.1.2. miškotvarkos objektų aerofotografavimui vykdyti ir ortofotoplanams parengti;

12.1.3. miškų georeferenciniam pagrindui suformuoti;

12.1.4. miškų tvarkymo schemoms rengti;

12.1.5. miškų monitoringui atlikti;

12.1.6. valstybinių miškų miškotvarkos projektams rengti;

12.2. bendrai, nepriklausomai nuo nuosavybės formos, valstybinei miškų priešgaisrinei sistemai organizuoti ir išlaikyti;

12.3. stichinių nelaimių padariniams ir masinių ligų bei kenkėjų židiniams likviduoti;

12.4. miško mokslo ir projektavimo darbams vykdyti;

12.5. privačių miškų savininkams konsultuoti bei mokyti;

12.6. privačių miškų savininkų organizacinėms struktūroms kurtis;

12.7. miško kelių ir susijusių miško žemės sausinimo sistemų įrenginių priežiūrai ir taisymui (remontui);

12.8. informacijai apie miškus viešinti:

12.8.1. miškų ūkio informacijai visuomenės informavimo priemonėse skleisti;

12.8.2. renginiams miškų ir miškų ūkio tematika organizuoti;

12.8.3. leidiniams miškų ir miškų ūkio tematika parengti ir išleisti;

12.8.4. jaunųjų miško bičiulių veiklai organizuoti;

12.9. Aplinkos ministerijai pavaldžių institucijų vykdomoms programoms miškų ūkio srityje įgyvendinti:

12.9.1. Generalinės miškų urėdijos vykdomai programai įgyvendinti;

12.9.2. Valstybinės miškų tarnybos vykdomai programai įgyvendinti;

12.10. kitoms bendrosioms miškų ūkio reikmėms finansuoti:

12.10.1. žemės sklypus, kuriuose planuojama įveisti mišką, įsigyti valstybės nuosavybėn;

12.10.2. miškams valstybinėje žemėje įveisti;

12.10.3. inovatyvioms miško dauginamosios medžiagos auginimo technologijoms diegti;

12.10.4. miestų miškų priežiūros, apsaugos ir tvarkymo darbams vykdyti;

12.10.5. miškų mokslo ar mokymo objektams įrengti;

12.10.6. miško sėklinės bazės objektams įrengti ir plėtoti;

12.10.7. pasaulyje pripažintoms miškų sertifikavimo sistemoms diegti šalies mastu;

12.10.8. miškų ūkio srities informacinėms sistemoms kurti, plėtoti ir prižiūrėti;

12.10.9. atstovavimo Lietuvai tarptautinėse miškų ūkio srities organizacijose ar renginiuose išlaidoms apmokėti;

12.10.10. viešosios paskirties rekreacijai ir poilsiui skirtų valstybinės miško žemės sklypų priežiūros, apsaugos ir tvarkymo darbams vykdyti.

Papildyta papunkčiu:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

13. Kai Reikmei finansuoti reikalinga Programos lėšų suma yra mažesnė nei 1000 eurų, tokia Reikmė nefinansuojama Programos lėšomis.

 

V SKYRIUS

PARAIŠKŲ IR PASIŪLYMŲ TEIKIMAS

 

14. Iki einamųjų kalendorinių metų liepos 15 d. Gamtos apsaugos ir miškų departamentas Aplinkos ministerijos administracijos padaliniams, įstaigoms prie Aplinkos ministerijos ir kitoms Aplinkos ministerijos reguliavimo sričiai priskirtoms įstaigoms ir įmonėms, savivaldybėms išsiunčia kvietimą raštu teikti paraiškas ir (ar) pasiūlymus pagal aplinkos ministro įsakymu patvirtintą Programos kitų trijų kalendorinių metų lėšų paskirstymą Reikmių prioritetinėms kryptims. Kvietimas teikti paraiškas ir (ar) pasiūlymus taip pat skelbiamas viešai Aplinkos ministerijos tinklalapyje. Kvietime turi būti nurodyta kvietimo teikti paraiškas ir (ar) pasiūlymus pavadinimas, įvardinta Programa, finansuojamos Reikmės, galimi pareiškėjai ir (ar) pasiūlymų teikėjai, galutinis paraiškų ir (ar) pasiūlymų pateikimo terminas, informacija apie paraiškų ir (ar) pasiūlymų rengimą, vertinimą ir svarstymą, kita reikiama informacija.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

15. Paraiškos ir (ar) pasiūlymai teikiami Tvarkos aprašo 12 punkte, išskyrus Tvarkos aprašo 12.7 papunktyje, nurodytoms Reikmėms finansuoti. Šiai Reikmei tenkinti Programos lėšos skiriamos Tvarkos aprašo 38 punktu nustatyta tvarka, o kiekvienai VĮ miškų urėdijai – vadovaujantis Bendros miško kelių priežiūros ir taisymo (remonto) visų nuosavybės formų miškuose tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. gruodžio 2 d. nutarimu Nr. 1250 „Dėl Bendros miško kelių priežiūros ir taisymo (remonto) visų nuosavybės formų miškuose tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-758, 2016-11-11, paskelbta TAR 2016-11-11, i. k. 2016-26725

 

16. Paraiška teikiama siekiant gauti finansavimą konkrečiai Reikmei. Paraiška turi būti parengta pagal Tvarkos aprašo 1 priede pateiktą paraiškos formą, prie jos turi būti pridėta preliminari Reikmės finansavimo išlaidų sąmata, preliminari perkamų prekių, paslaugų ar darbų techninė specifikacija ir kiti su Reikmės finansavimu susiję dokumentai.

17. Paraiškas teikia Aplinkos ministerijos administracijos padaliniai, įstaigos prie Aplinkos ministerijos, siekiančios gauti finansavimą Reikmei, taip pat VĮ miškų urėdijos, savivaldybės, privačių miškų savininkų organizacinės struktūros (toliau – pareiškėjai). 

18. VĮ miškų urėdijos paraiškas kitais metais planuojamoms Reikmėms finansuoti teikia Generalinei miškų urėdijai iki einamųjų metų spalio 1 d. Generalinė miškų urėdija, įvertinusi Tvarkos aprašo 34 punkte nustatyta tvarka jai pateiktas miškų urėdijų paraiškas, parengia išvadas ir jas kartu su miškų urėdijų paraiškomis pateikia Aplinkos ministerijai iki einamųjų metų lapkričio 1 d.

19. Visi kiti pareiškėjai paraiškas kitais metais planuojamoms Reikmėms finansuoti teikia Aplinkos ministerijai iki einamųjų metų lapkričio 1 d.

20. Papildomos paraiškos gali būti teikiamos ir einamaisiais metais planuojamoms Reikmėms finansuoti, tačiau ne vėliau kaip iki einamųjų metų lapkričio 1 d.

21. Aplinkos ministerijos administracijos padaliniai, įstaigos prie Aplinkos ministerijos lėšų poreikį Reikmei turi nustatyti vadovaujantis Lėšų poreikio nustatymo rekomendacijomis Aplinkos ministerijos struktūriniams padaliniams, įstaigoms prie Aplinkos ministerijos ir kitoms Aplinkos ministerijos reguliavimo sričiai priskirtoms įstaigoms, inicijuojančioms viešuosius pirkimus ir teikiančioms paraiškas finansavimo gavimui, patvirtintomis Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2014 m. kovo 13 d. įsakymu Nr. D1-278 „Dėl lėšų poreikio nustatymo rekomendacijų Aplinkos ministerijos struktūriniams padaliniams, įstaigoms prie Aplinkos ministerijos ir kitoms Aplinkos ministerijos reguliavimo sričiai priskirtoms įstaigoms, inicijuojančioms viešuosius pirkimus ir teikiančioms paraiškas finansavimo gavimui, patvirtinimo“.

22. Kai paraiškos teikiamos Reikmėms, kurios vadovaujantis Lietuvos Respublikos investicijų įstatymo nuostatomis priskirtinos investicijoms, finansuoti, kartu su paraiška turi būti pateiktas investicijų projektas, parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos finansų ministro  2001 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 201 „Dėl Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo patvirtinimo“ ir suderintas su atitinkamais Aplinkos ministerijos administracijos padaliniais. Aplinkos ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie Aplinkos ministerijos teikiamos paraiškos Reikmėms, susijusioms su informacinėmis technologijomis, finansuoti turi būti suderintos su Aplinkos ministerijos Informacinių technologijų skyriumi, taip pat su Informacinės visuomenės plėtros komitetu prie Susisiekimo ministerijos Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintame kitų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plane nustatyta tvarka ir terminais. Pagal nustatytus reikalavimus parengti ir suderinti kitais kalendoriniais metais planuojami įgyvendinti investicijų projektai kartu su paraiška teikiami Aplinkos ministerijai iki einamųjų kalendorinių metų kovo 1 d.

23. Pasiūlymas teikiamas laisva forma, kartu pateikiant preliminarią techninę užduotį, kurioje įvardinama siūloma finansuoti Reikmė, jos pagrindimas, tikslas, uždaviniai, nauda, siekiami rezultatai, preliminarus lėšų poreikis.

24. Pasiūlymus gali teikti nesiekiantys gauti finansavimo konkrečiai Reikmei Tvarkos aprašo 17 punkte įvardinti pareiškėjai ir visi kiti fiziniai ir juridiniai asmenys (toliau – pasiūlymų teikėjai).

25. Visi pasiūlymai kitais kalendoriniais metais siūlomoms Reikmėms finansuoti teikiami Aplinkos ministerijai iki einamųjų kalendorinių metų lapkričio 1 d. Papildomi pasiūlymai gali būti teikiami ir einamaisiais metais siūlomoms Reikmėms finansuoti, tačiau ne vėliau kaip iki einamųjų metų lapkričio 1 d.

26. Visos Gamtos apsaugos ir miškų departamentui teikiamos paraiškos ir pasiūlymai registruojami bendra tvarka Aplinkos ministerijos Dokumentų tvarkymo skyriuje, įtraukiami į gautų paraiškų ir pasiūlymų sąrašą, kuris skelbiamas viešai Aplinkos ministerijos tinklalapyje.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

VI skyrius

PARAIŠKŲ IR PASIŪLYMŲ VERTINIMAS IR SVARSTYMAS

 

27. Paraiškų, išskyrus VĮ miškų urėdijų pateiktų paraiškų, vertinimą sudaro administracinės atitikties ir kokybinis vertinimas. VĮ miškų urėdijų pateiktų paraiškų vertinimas atliekamas Tvarkos aprašo 34 punkte nustatyta tvarka.

28. Pasiūlymų vertinimą sudaro kokybinis vertinimas.

29. Pateiktos paraiškos ir pasiūlymai vertinami atskirai ir eilės tvarka pagal jų registracijos Aplinkos ministerijos Dokumentų tvarkymo skyriuje datą.

30. Per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo dienos paraiškos administracinės atitikties vertinimą atlieka Gamtos apsaugos ir miškų departamentas.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

31. Administracinės atitikties vertinimas atliekamas pagal šiuos vertinimo kriterijus:

31.1. paraiška pateikta pagal patvirtintą paraiškos formą;

31.2. paraiškos forma išsamiai užpildyta;

31.3. paraiška suderinta su Aplinkos ministerijos Informacinių technologijų skyriumi, jeigu reikia;

31.4. pateikti visi reikalaujami paraiškos priedai.

32. Paraiškų ir (ar) pasiūlymų kokybinį vertinimą atlieka Gamtos apsaugos ir miškų departamentas ir (arba) kitas Aplinkos ministerijos administracijos padalinys pagal veiklos sritį per 10 darbo dienų nuo paraiškos ir (ar) pasiūlymo gavimo dienos raštu užpildydamas Tvarkos aprašo 3 priede pateiktą kokybinio vertinimo lentelės formą. Kokybinio vertinimo metu nustatoma, ar Reikmė tinkama finansuoti Programos lėšomis, įvertinamas Reikmės pagrįstumas ir aktualumas, siektini rezultatai, tenkinimo terminas, prašomų lėšų dydžio pagrįstumas ir suformuojamas pasiūlymas pritarti ar nepritarti šios Reikmės finansavimui. Jei paraišką pateikė ūkio subjektas, papildomai įvertinama, ar jam teikiamas finansavimas gali būti laikomas valstybės pagalba pagal Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnio 1 dalyje apibrėžtus valstybės pagalbos kriterijus.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

33. Gamtos apsaugos ir miškų departamentas paraiškas ir pasiūlymus dėl miško mokslo ir projektavimo darbų gali teikti aplinkos ministro įsakymais sudarytoms komisijoms, taryboms, darbo grupėms su miškais ir miškų ūkiu susijusiems klausimams spręsti įvertinti. Ekspertų komisijos per 15 darbo dienų nuo paraiškų ir (ar) pasiūlymų gavimo dienos teikia Aplinkos ministerijai išvadas dėl miško mokslo ir projektavimo darbų vykdymo tikslingumo.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

34. VĮ miškų urėdijų pateiktų paraiškų vertinimą atlieka Generalinė miškų urėdija savo nustatyta tvarka. Ji įvertina, ar miškų urėdijų paraiškose nurodytos Reikmės tinkamos finansuoti Programos lėšomis, įvertinamas šių Reikmių pagrįstumas ir aktualumas, siektini rezultatai, tenkinimo terminai, prašomų lėšų dydžio pagrįstumas, ir parengia išvadas, jose nurodydama ir pagrįsdama, kurioms pateiktoms paraiškoms teikia pirmenybę, kurias paraiškas siūlo finansuoti esant galimybei ir kurių paraiškų nesiūlo finansuoti.

35. Jeigu, atliekant paraiškų ir (ar) pasiūlymų vertinimą, yra nustatoma, kad pateikti ne visi reikalaujami duomenys ir (arba) yra reikalinga papildoma informacija ir (ar) papildomi dokumentai apie siūlomą finansuoti Reikmę, pareiškėjui ir (ar) pasiūlymo teikėjui siunčiamas pranešimas, kuriame prašoma per nustatytą protingą terminą pateikti papildomą informaciją ir (ar) dokumentus. Jeigu pareiškėjas ir (ar) pasiūlymo teikėjas per nustatytą terminą papildomos informacijos ir (ar) dokumentų nepateikia, Gamtos apsaugos ir miškų departamentas priima sprendimą atmesti paraišką ir (ar) pasiūlymą. Jei pareiškėjas ir (ar) pasiūlymo teikėjas informuoja, kad dėl tam tikrų priežasčių negali pateikti informacijos per nustatytą terminą ir prašo pratęsti informacijos pateikimo terminą, Gamtos apsaugos ir miškų departamentas nustato papildomą informacijos pateikimo terminą ir priima sprendimą atidėti paraiškos ir (ar) pasiūlymo teikimą Tarybai svarstyti iki bus pateikta pranešime prašoma pateikti papildoma informacija ir (ar) dokumentai.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

36. Nustačius, kad paraiškoje ir (ar) pasiūlyme pateikta visa būtina informacija ir dokumentai, paraiška ir (ar) pasiūlymas įtraukiami į teikiamų Tarybai svarstyti paraiškų ir pasiūlymų sąrašą ir kartu su paraiškų ir pasiūlymų vertinimo lentelėmis teikiami Tarybai svarstyti.

 

VII SKYRIUS

PROGRAMOS LĖŠŲ PASKIRSTYMO TVARKA

 

37. Programos lėšų paskirstymas Reikmėms finansuoti yra rengiamas ir tvirtinamas trejiems kalendoriniams metams.

38. Gamtos apsaugos ir miškų departamentas, įvertinęs Aplinkos ministerijos kitų metų prioritetus ir strateginių dokumentų tikslus, parengia Programos kitų trijų kalendorinių metų lėšų paskirstymo Reikmių prioritetinėms kryptims projektą nurodant ir pagrindžiant kiekvienai Reikmių prioritetinei krypčiai siūlomą lėšų dydį ir jį iki einamųjų metų birželio 1 d. teikia Tarybai svarstyti. Atsižvelgdamas į Tarybos siūlomą tvirtinti Programos kitų trijų kalendorinių metų lėšų paskirstymo Reikmių prioritetinėms kryptims projektą, aplinkos ministras priima sprendimą jį tvirtindamas įsakymu iki einamųjų metų liepos 1 d. Aplinkos ministro įsakymas skelbiamas Aplinkos ministerijos tinklalapyje ir Teisės aktų registre.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

39. Gamtos apsaugos ir miškų departamentas parengia ir iki einamųjų metų sausio 10 d. teikia Tarybai svarstyti Tvarkos aprašo 36 punkte nurodytą paraiškų ir pasiūlymų sąrašą ir Programos einamųjų ir kitų dvejų kalendorinių metų lėšų paskirstymo Reikmėms projektą. Atsižvelgdamas į Tarybos siūlymus ir rekomendacijas dėl Programos lėšų paskirstymo Reikmėms projekto, aplinkos ministras priima sprendimą jį tvirtindamas įsakymu. Aplinkos ministro įsakymas skelbiamas Aplinkos ministerijos tinklalapyje ir Teisės aktų registre.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

40. Pareiškėjai ir pasiūlymų teikėjai, kurių siūlomoms Reikmėms finansuoti nebuvo skirtas finansavimas, informuojami Aplinkos ministerijos raštu, kuriame nurodomi sprendimo motyvai.

41. Papildomi Tarybos posėdžiai dėl Programos lėšų paskirstymo Reikmėms finansuoti organizuojami esant poreikiui, bet ne rečiau kaip kartą per tris mėnesius Tarybos darbo reglamento nustatyta tvarka.

 

VIII SKYRIUS

Reikmių tenkinimas IR KONTROLĖ

 

42. Aplinkos ministras, įsakymu patvirtindamas Programos trijų kalendorinių metų lėšų paskirstymą Reikmėms, tuo pačiu įsakymu paskiria ir už Reikmių tenkinimo organizavimą atsakingus Aplinkos ministerijos administracijos padalinius ir įstaigas prie Aplinkos ministerijos, savivaldybes.

43. Kai už Reikmių tenkinimo organizavimą atsakingomis paskiriamos įstaigos prie Aplinkos ministerijos, jos kartu su Gamtos apsaugos ir miškų departamentu parengia, suderina su Aplinkos ministerijos Finansų skyriumi ir pateikia aplinkos ministrui ar jo įgaliotam asmeniui tvirtinti dokumentus, kuriais skiriami biudžeto asignavimai, ir lėšas naudoja vadovaudamosi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

44. Kai už Reikmių tenkinimo organizavimą atsakingomis paskiriamos savivaldybės, rengiami savivaldybių biudžeto projektai savivaldybių administracijos direktoriaus nustatyta tvarka, suderinami su Aplinkos ministerija ir savivaldybės tarybos reglamento nustatyta tvarka teikiami savivaldybės tarybai tvirtinti. Lėšos savivaldybėms pervedamos vadovaujantis Valstybės biudžeto specialiųjų dotacijų, skirtų savivaldybėms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, pervedimo, naudojimo ir atsiskaitymo už jas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2015 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. D1-434 „Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2012 m. sausio 10 d. įsakymo Nr. D1-10 „Dėl Valstybės biudžeto specialiųjų dotacijų, skirtų savivaldybėms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, pervedimo, naudojimo ir atsiskaitymo už jas tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“.

45. Kai lėšos skiriamos privačių miškų savininkų organizacinėms struktūroms, Gamtos apsaugos ir miškų departamentas paskiriamas atsakingu už šių Reikmių tenkinimo organizavimą. Per 30 kalendorinių dienų nuo Programos trijų kalendorinių metų lėšų paskirstymo Reikmėms patvirtinimo dienos pasirašomos biudžeto lėšų naudojimo sutartys su privačių miškų savininkų organizacinėmis struktūromis, kurios tenkina Reikmes vadovaudamosi šiose sutartyse nustatyta tvarka.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

46. Kai lėšos skiriamos VĮ miškų urėdijoms, Gamtos apsaugos ir miškų departamentas paskiriamas atsakingu už Reikmių tenkinimo organizavimą. Per 30 kalendorinių dienų nuo Programos trijų kalendorinių metų lėšų paskirstymo Reikmėms patvirtinimo dienos pasirašomos biudžeto lėšų naudojimo sutartys su VĮ miškų urėdijomis, kurios tenkina Reikmes vadovaudamosi šiose sutartyse nustatyta tvarka. Biudžeto lėšų naudojimo sutarčių vykdymo kontrolę atlieka Generalinė miškų urėdija.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

47. Kai už Reikmių tenkinimą atsakingu paskiriamas Aplinkos ministerijos administracijos padalinys, jis parengia darbų, paslaugų arba prekių pirkimo techninę specifikaciją, teikia prašymą dėl viešojo pirkimo organizavimo, koordinuoja pasirašytų sutarčių vykdymą.

48. Aplinkos ministerijos administracijos padaliniai, įstaigos prie Aplinkos ministerijos einamųjų metų ketvirčiui pasibaigus per 15 kalendorinių dienų Gamtos apsaugos ir miškų departamentui teikia ketvirtines ir metinę Reikmių tenkinimo ataskaitas, parengtas pagal Tvarkos aprašo 2 priede nurodytą formą. Savivaldybės teikia Reikmių tenkinimo atskaitas vadovaujantis Valstybės biudžeto specialiųjų dotacijų, skirtų savivaldybėms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, pervedimo, naudojimo ir atsiskaitymo už jas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2015 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. D1-434 „Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2012 m. sausio 10 d. įsakymo Nr. D1-10 „Dėl Valstybės biudžeto specialiųjų dotacijų, skirtų savivaldybėms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, pervedimo, naudojimo ir atsiskaitymo už jas tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

49. Už Reikmių, kurios priskiriamos valstybės investicijų projektams, tenkinimą atsiskaitoma Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 201 „Dėl Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo patvirtinimo“, ir Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka.

 

IX skyrius

LĖŠŲ VĮ miškų urėdijoms SKYRIMO ir naudojimo tvarka

 

50. VĮ miškų urėdijoms, patikėjimo teise valdančioms Vyriausybės nutarimais perduotą valstybinėms funkcijoms įgyvendinti valstybinę miško žemę, lėšos skiriamos Tvarkos aprašo 12.2, 12.7, 12.10.1–12.10.6 papunkčiuose nurodytoms Reikmėms finansuoti ir/ar šių Reikmių tenkinimo išlaidoms kompensuoti.

51. Reikmėms, nurodytoms Tvarkos aprašo 12.2, 12.7, 12.10.1–12.10.2 papunkčiuose, finansuoti skiriama iki 100 procentų visos tinkamos finansuoti Reikmės tenkinimo išlaidų sumos. Reikmės, nurodytos Tvarkos aprašo 12.10.1–12.10.2 papunkčiuose, finansuojamos gautų piniginių kompensacijų už miško žemės pavertimą kitomis naudmenomis lėšomis.

52. Reikmėms, nurodytoms Tvarkos aprašo 12.10.3–12.10.6 papunkčiuose, finansuoti skiriama ne daugiau kaip 80 procentų visos tinkamos finansuoti Reikmės tenkinimo išlaidų sumos.

53. Vienai VĮ miškų urėdijai skiriamų lėšų Tvarkos aprašo 12.7 papunktyje nurodytai Reikmei suma per kalendorinius metus negali būti daugiau kaip 2 kartus didesnė nei vidutiniškai vienai VĮ miškų urėdijai šiai Reikmei finansuoti tenkanti lėšų suma per kalendorinius metus.

54. Tinkamomis finansuoti Reikmės tenkinimo išlaidomis yra laikomos faktiškai patirtos ir apmokėtos tiesioginės išlaidos, kurias galima tiesiogiai priskirti konkrečios Reikmės tenkinimo išlaidoms:

54.1. tinkamos finansuoti Reikmės, nurodytos Tvarkos aprašo 12.2 papunktyje, tenkinimo išlaidos:

54.1.1. miško gaisrų gesinimo automobilių ir kitų įrenginių, skirtų miško gaisrams gesinti ir jų prevencijai vykdyti, įsigijimo išlaidos;

54.1.2. antžeminės miško gaisrų stebėjimo sistemos priežiūros, remonto ir eksploatavimo išlaidos;

54.2. tinkamos finansuoti Reikmės, nurodytos Tvarkos aprašo 12.7 papunktyje, tenkimo išlaidos yra nurodytos Bendros miško kelių priežiūros ir taisymo (remonto) visų nuosavybės formų miškuose tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. gruodžio 2 d. nutarimu Nr. 1250 „Dėl Bendros miško kelių priežiūros ir taisymo (remonto) visų nuosavybės formų miškuose tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 ir 5 punktuose;

54.3. tinkamos finansuoti Reikmės, nurodytos Tvarkos aprašo 12.10.2 papunktyje, tenkinimo išlaidos:

54.3.1. želdavietės ir dirvos miško želdiniams paruošimo išlaidos;

54.3.2. miško sodmenų įsigijimo arba išauginimo išlaidos;

54.3.3. miško želdinių sodinimo ir apsaugos pirmaisiais jų auginimo metais išlaidos;

54.4. tinkamos finansuoti Reikmės, nurodytos Tvarkos aprašo 12.10.3 papunktyje, tenkinimo išlaidos yra miško medelyno, kuriame diegiama miško sodmenų su apribota šaknų sistema auginimo technologija, įrengimo išlaidos (gamybinių pastatų, šiltnamių, sodmenų auginimo aikštelių, inžinerinių tinklų įrengimo išlaidos, technologinės įrangos įsigijimo ir montavimo išlaidos);

54.5. tinkamos finansuoti Reikmės, nurodytos Tvarkos aprašo 12.10.4 papunktyje, tenkinimo išlaidos:

54.5.1. jaunuolynų ugdymo išlaidos;

54.5.2. rekreacinės miško infrastruktūros priežiūros išlaidos;

54.5.3. miško išvalymo nuo buitinių, statybinių ir kitų atliekų, taip pat menkavertės augalijos išlaidos;

54.5.4. pavojingų medžių šalinimo ir genėjimo išlaidos;

54.6. tinkamomis finansuoti Reikmės, nurodytos Tvarkos aprašo 12.10.6 papunktyje, tenkinimo išlaidomis yra laikomos faktiškai patirtos ir apmokėtos tiesioginės išlaidos miško sėklinėms plantacijoms, bandomiesiems želdiniams, klonų rinkiniams įrengti ir plėtoti:

54.6.1. želdavietės ir dirvos miško želdiniams paruošimo išlaidos;

54.6.2. miško sodmenų įsigijimo arba išauginimo išlaidos;

54.6.3. miško sodmenų transportavimo išlaidos;

54.6.4. miško želdinių sodinimo ir apsaugos išlaidos.

55. Netinkamomis finansuoti laikomos šios išlaidos:

55.1. Neteko galios nuo 2016-11-12

Papunkčio naikinimas:

Nr. D1-758, 2016-11-11, paskelbta TAR 2016-11-11, i. k. 2016-26725

 

55.2. pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokestis, kurį pareiškėjas pagal Lietuvos Respublikos įstatymus turi teisę susigrąžinti (atskaityti);

55.3. nuostoliai ir užsienio valiutos keitimo išlaidos;

55.4. baudos, delspinigiai ir bylinėjimosi išlaidos;

55.5. išlaidos, kurios buvo finansuotos (apmokėtos) ar yra priimtas sprendimas finansuoti iš Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų ar išteklių fondų, Europos Sąjungos arba ne Europos Sąjungos šalių institucijų lėšų;

55.6. kitos išlaidos, tiesiogiai nesusijusios su Reikme.

56. Atsižvelgdamas į Tarybos siūlymus ir rekomendacijas, aplinkos ministras priima sprendimus dėl lėšų skyrimo kiekvienai VĮ miškų urėdijai įsakymu patvirtindamas Programos lėšų paskirstymo Reikmėms projektą.

57. Aplinkos ministrui patvirtinus Programos lėšų skyrimą VĮ miškų urėdijoms, aplinkos ministras ar jo įgaliotas asmuo pasirašo biudžeto lėšų naudojimo sutartis su VĮ miškų urėdijomis. Biudžeto lėšų naudojimo sutartyse turi būti nustatytos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžeto sudarymo ir vykdymo tvarkos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžeto sudarymo ir vykdymo tvarkos patvirtinimo“, 61 punkte nurodytos sąlygos.

58. VĮ miškų urėdijos joms skirtas Programos lėšas paslaugoms pirkti arba prekėms ar kitam turtui įsigyti naudoja vadovaudamosi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu.

59. VĮ miškų urėdijos joms skirtas Programos lėšas Tvarkos aprašo 12.7 papunktyje nurodytai Reikmei naudoja vadovaudamosi Bendros miško kelių priežiūros ir taisymo (remonto) visų nuosavybės formų miškuose tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. gruodžio 2 d. nutarimu Nr. 1250 „Dėl Bendros miško kelių priežiūros ir taisymo (remonto) visų nuosavybės formų miškuose tvarkos aprašo patvirtinimo“. Vieno kilometro miško kelio priežiūrai per kalendorinius metus VĮ miškų urėdija gali panaudoti ne daugiau kaip 1000 (vieną tūkstantį) eurų, o taisymui (remontui) – ne daugiau kaip 6000 (šešis tūkstančius) eurų Programos lėšų

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-758, 2016-11-11, paskelbta TAR 2016-11-11, i. k. 2016-26725

 

60. Vienai VĮ miškų urėdijai Tvarkos aprašo 12.10.4 papunktyje nurodytai Reikmei skiriama metinė lėšų suma apskaičiuojama pagal tos VĮ miškų urėdijos kitais metais planuojamus atlikti miestų miškų priežiūros, apsaugos ir tvarkymo darbus ir šiems darbams atlikti reikalingą lėšų sumą. Ši lėšų suma negali viršyti dydžio, apskaičiuojamo VĮ miškų urėdijos valdomų miestų miškų plotą (hektarais) padauginus iš vidutinio vienam hektarui tenkančio miestų miškų priežiūros, apsaugos ir tvarkymo darbų išlaidų dydžio (50,00 Eur/ha), ir visais atvejais negali būti didesnė kaip 50 000,00 Eur.

61. VĮ miškų urėdijos privalo teikti ataskaitas apie biudžeto lėšų naudojimo sutartyse numatytų įsipareigojimų vykdymą šiose sutartyse nustatyta tvarka.

 

X skyrius

SPECIALIŲ TIKSLINIŲ DOTACIJŲ SAVIVALDYBĖMS SKYRIMO IR NAUDOJIMO TVARKA

 

62. Savivaldybėms, patikėjimo teise valdančioms valstybinės miško žemės sklypus ir/ar įgyvendinančioms jų prižiūrimų miškų vidinės miškotvarkos projektus, skiriamos specialios tikslinės dotacijos Tvarkos aprašo 12.10.4 ir 12.10.10 papunkčiuose nurodytoms Reikmėms finansuoti (toliau – specialios tikslinės dotacijos).

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

63. Specialių tikslinių dotacijų dydis konkrečioms savivaldybėms apskaičiuojamas pagal Savivaldybėms priskirtos valstybinės žemės ir kito valstybės turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo patikėjimo teise valstybinei (valstybės perduotai savivaldybėms) funkcijai atlikti lėšų apskaičiavimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 3D-272/D1-317 „Dėl Savivaldybėms priskirtos valstybinės žemės ir kito valstybės turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo patikėjimo teise valstybinei (valstybės perduotai savivaldybėms) funkcijai atlikti lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“.

64. Gamtos apsaugos ir miškų departamentas, apskaičiavęs specialių tikslinių dotacijų dydį, parengia ir teikia Tarybai svarstyti siūlomą specialių tikslinių dotacijų dydį, įtrauktą į Programos kitų trijų kalendorinių metų lėšų paskirstymo Reikmių prioritetinėms kryptims projektą.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

65. Aplinkos ministras priima sprendimą dėl specialių tikslinių dotacijų dydžio įsakymu tvirtindamas Programos kitų trijų kalendorinių metų lėšų paskirstymo Reikmių prioritetinėms kryptims projektą.

66. Aplinkos ministerija, laikydamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintame kitų metų valstybės biudžeto ir savivaldybės biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plane nustatyto termino, teikia Finansų ministerijai informaciją apie specialių tikslinių dotacijų dydžio poreikį.

67. Tarybos posėdžio metu svarstomos savivaldybių pateiktos paraiškos, įtrauktos į gautų paraiškų ir pasiūlymų sąrašą. Gamtos apsaugos ir miškų departamentas siūlomą specialių tikslinių dotacijų paskirstymą konkrečioms savivaldybėms įtraukia į Programos lėšų paskirstymo Reikmėms projektą. Aplinkos ministras priima sprendimą dėl specialių tikslinių dotacijų paskirstymo konkrečioms savivaldybėms įsakymu patvirtindamas Programos lėšų paskirstymo Reikmėms projektą.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

68. Savivaldybės joms skirtas Programos lėšas naudoja vadovaudamosi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu.

 

XI skyrius

LĖŠŲ PRIVAČIŲ MIŠKŲ SAVININKŲ ORGANIZACINĖMS STRUKTŪROMS KURTIS SKYRIMO ir naudojimo TVARKA

 

69. Lėšos privačių miškų savininkų organizacinėms struktūroms kurtis yra skiriamos šioms išlaidoms kompensuoti:

69.1. administracijos darbuotojų kvalifikacijai kelti;

69.2. buhalterinės apskaitos paslaugoms įsigyti;

69.3. duomenims iš valstybės registrų ir kadastrų įsigyti;

69.4. mokesčiams už teisines ir administracines paslaugas kompensuoti (už privačių miškų savininkų organizacinės struktūros pavadinimo laikiną įtraukimą į juridinių asmenų registrą, steigimo sutarties ir įstatų notarinį patvirtinimą, įregistravimą juridinių asmenų registre, antspaudo, blankų pagaminimą ir įsigijimą, sąskaitų bankuose atidarymą).

70. Lėšos skiriamos Tvarkos aprašo 69 punkte nurodytoms išlaidoms, padarytoms nuo privačių miškų savininkų organizacinės struktūros kūrimosi pradžios iki šios struktūros įsteigimo momento, kompensuoti.

71. Lėšų dydis Tvarkos aprašo 69 punkte nurodytoms išlaidoms kompensuoti negali viršyti 80 procentų visų tinkamų finansuoti išlaidų.

72. Privačių miškų savininkų organizacinė struktūra yra laikoma tinkama finansavimui gauti, kai ji planuoja vykdyti veiklą miškų ūkio srityje.

73. Pareiškėjams negali būti skiriamas finansavimas, jei:

73.1. pareiškėjo veikla nepriskiriama miškų ūkio veiklai;

73.2. teikdami informaciją, kurios reikalaujama kaip būtinos sąlygos teikiant paraiškas arba pasirašant sutartį, pateikia klaidingus duomenis arba visai nepateikia šios informacijos.

74. Netinkamomis finansuoti laikomos šios išlaidos:

74.1. pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokestis, kurį pareiškėjas pagal Lietuvos Respublikos įstatymus turi teisę susigrąžinti (atskaityti);

74.2. nuostoliai ir užsienio valiutos keitimo išlaidos;

74.3. baudos, delspinigiai ir bylinėjimosi išlaidos;

74.4. išlaidos, kurios buvo finansuotos (apmokėtos) ar yra priimtas sprendimas finansuoti iš Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų ar išteklių fondų, Europos Sąjungos arba ne Europos Sąjungos šalių institucijų lėšų;

74.5. sukurto turto draudimo išlaidos, pastato (statinio) inventorizacijos išlaidos;

74.6. kitos išlaidos, tiesiogiai nesusijusios su priemonės įgyvendinimu.

75. Privačių miškų savininkų organizacinė struktūra kartu su paraiška papildomai raštu patvirtina, kad paraiškoje ir jos prieduose pateikta informacija ir dokumentai yra teisingi; kad ji nėra bankrutavusi, bankrutuojanti ar likviduojama; kad jos vadovas ar vyriausiasis buhalteris neturi neišnykusio arba nepanaikinto teistumo dėl nusikalstamos veikos nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, ekonomikai ir verslo tvarkai arba finansų sistemai; pateikia pažymą, patvirtinančią, kad ji neturi mokestinės nepriemokos valstybės ir (arba) savivaldybės biudžetui ir (arba) valstybinio socialinio draudimo įstaigai.

76. Pateiktų paraiškų vertinimas ir svarstymas atliekamas Tvarkos aprašo VI skyriuje nustatyta tvarka.

77. Atsižvelgdamas į Tarybos siūlymus skirti finansavimą privačių miškų savininkų organizacinėms struktūroms kurtis, aplinkos ministras priima sprendimus dėl lėšų skyrimo įsakymu patvirtindamas Programos lėšų paskirstymo Reikmėms projektą. Sprendimas neskirti finansavimo įforminamas Aplinkos ministerijos raštu, kuriame nurodomi sprendimo motyvai.

78. Lėšos skiriamos pasirašant biudžeto lėšų naudojimo sutartį su Aplinkos ministerija. Biudžeto lėšų naudojimo sutartyje turi būti nustatytos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžeto sudarymo ir vykdymo tvarkos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžeto sudarymo ir vykdymo tvarkos patvirtinimo“, 61 punkte nurodytos sąlygos.

 

XII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

79. Už Programos įgyvendinimą praėjusiais metais Aplinkos ministerija kasmet atsiskaito parengdama metinę Programos įgyvendinimo ataskaitą ir iki kovo 1 d. viešai paskelbdama Aplinkos ministerijos tinklalapyje.

80. Ginčai, kylantys dėl Tvarkos aprašo pažeidimų, sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

____________________

Priedo pakeitimai:

Nr. D1-349, 2015-04-29, paskelbta TAR 2015-05-08, i. k. 2015-06995

Nr. D1-625, 2016-09-19, paskelbta TAR 2016-09-20, i. k. 2016-23799

 


 

Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo

programos lėšų planavimo, skyrimo ir

naudojimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Paraiškos Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos lėšomis finansuojamai reikmei forma)

 

PARAIŠKA BENDROSIOMS MIŠKŲ ŪKIO REIKMĖMS FINANSUOTI

 

Data __________

 

1.

Reikmės pavadinimas

 

2.

Iš Programos prašoma lėšų suma, tūkst. eurų*

 

3.

Informacija apie pareiškėją (pareiškėjo pavadinimas ir kodas, juridinė forma; vykdoma veikla; adresas, telefonai, el. paštas)

 

4.

Už Reikmės tenkinimą atsakingas asmuo (vardas, pavardė, pareigos, tel., el. pašto adresas)

 

5.

Teisės aktas, kuriuo vadovaujantis tenkinama Reikmė (koks teisės aktas įgyvendinamas, kaip atitinka Vyriausybės prioritetus, Aplinkos ministerijos strateginį veiklos planą, Nacionalinę miškų ūkio sektoriaus plėtros 2012-2020 metų programą)

 

Reikmės APRAŠYMAS

6.

Reikmės pagrindimas (trumpai paaiškinti, kodėl ši reikmė reikalinga, kokias problemas padės išspręsti, kokios yra prielaidos ir išankstinės sąlygos, reikalingos, kad reikmė galėtų būti sėkmingai tenkinta)

 

7.

Reikmės tikslai (nurodyti, kokie reikmės tikslai ir kada planuojama juos pasiekti; tikslai turi būti konkretūs, realūs ir įgyvendinami)

 

8.

Reikmės aprašymas (nurodyti, kokią veiklą vykdant, kokius veiksmus ar darbus atliekant planuojama pasiekti reikmės tikslus, kodėl pasirinkta tokia veikla)

 

9.

Reikmės rezultatai ir visuomeninė reikšmė (nurodyti, ką tikimasi pasiekti patenkinus reikmę: jeigu bus atliekama mokslinė studija, nurodyti teisės akto, kuriam bus panaudoti darbo rezultatai, pavadinimą; jeigu bus rengiama programa ar techninis projektas, nurodyti programos ar projekto įgyvendinimo eigą, laiką ir rezultatus, pan. Nurodyti, kokią visuomeninę reikšmę turės patenkinta reikmė)

 

10.

Reikmės tenkinimo trukmė (nurodyti laikotarpį, per kurį planuojama patenkinti reikmę, kiek laiko užtruks reikmės tenkinimas; jeigu tai renginys, nurodyti numatomą renginio datą)

 

11.

Bendra reikmės vertė, tūkst. eurų (nurodoma bendra reikmės vertė įskaitant nuosavas ir kitų finansavimo šaltinių lėšas reikmei)

 

12.

Išlaidų pagrindimas (nurodyti, kaip apskaičiuotas lėšų poreikis, kokios ir kada buvo atliktos apklausos, skaičiavimai, kt.)

 

13.

Reikmei tenkinti numatyti kiti finansavimo šaltiniai, įskaitant ir pareiškėjo nuosavas lėšas, ir iš jų numatyta (-os) gauti lėšų suma (-os), tūkst. eurų

 

14.

Reikmės tenkinimo etapai ir prašoma lėšų suma kiekvienam etapui (kai Reikmė tenkinama ilgiau nei vienerius kalendorinius metus, aprašyti reikmės tenkinimo eigą kiekvienais metais (etapais), nurodyti numatomus įvykdyti darbus ir jų mastą konkrečią veiklą siejant su planuojamomis išlaidomis, nurodant kiekvienam etapui reikalingą lėšų sumą, kitus numatytus finansavimo šaltinius)

Reikmės tenkinimo metai (etapai)

Etapo aprašymas

Lėšų poreikis, tūkst. eurų

Pastabos

Prašomos lėšos*

Iš kitų finansavimo šaltinių numatomos gauti lėšos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRIEDAI

1. Planuojamas detalus biudžeto lėšų paskirstymas pagal išlaidų ekonominę paskirtį (klasifikaciją).

2. Išlaidas pagrindžiantys dokumentai (preliminari detali išlaidų sąmata, apklausos dokumentai, kt.).

3. Preliminari reikmės techninė specifikacija, techniniai projektai ar kt.

4. Kiti su reikmės finansavimu susiję dokumentai.

 

* Pareiškėjas užtikrina, kad iš Programos prašoma lėšų suma nėra ir nebus finansuojama iš kitų valstybės ir savivaldybės biudžetų programų ar Europos Sąjungos paramos fondų.

PASTABOS:

- Pildant paraišką, prašome ištrinti skliausteliuose esančius pasvirusiu šriftu pateiktus paaiškinimus.

- Prašome nurodyti tikslius priedų pavadinimus ir kiekvieno priedo lapų skaičių.

 

_______________________                   _____________                  _______________

(vadovas)                                     (Parašas)                            (Vardas, pavardė)

Priedo pakeitimai:

Nr. D1-349, 2015-04-29, paskelbta TAR 2015-05-08, i. k. 2015-06995

Nr. D1-760, 2015-10-23, paskelbta TAR 2015-10-29, i. k. 2015-17055

Nr. D1-625, 2016-09-19, paskelbta TAR 2016-09-20, i. k. 2016-23799

 


 

Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo

programos lėšų planavimo, skyrimo ir

naudojimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Ataskaitos apie bendrųjų miškų ūkio reikmių tenkinimą forma)

_______________________________________________________________

(Už reikmės tenkinimo organizavimą atsakingos institucijos pavadinimas)

 

ATASKAITA APIE BENDRŲJŲ MIŠKŲ ŪKIO REIKMIŲ TENKINIMĄ

___________________

(Ataskaitos pateikimo data)

 

Ataskaitinis laikotarpis: nuo 20__-__-___   iki 20 __-__-___

 

Tūkst. eurų

Reikmės pavadinimas

Asignavimų planas

Ataskaitinio laikotarpio vykdymas (kasinės išlaidos)

Ataskaitinio laikotarpio įvykdymas, procentais

Reikmės tenkinimo eigos aprašymas (paskelbtas konkursas, pasirašyta sutartis, neįvykdymo priežastys)

iš viso  reikmei

ataskaitiniam laikotarpiui

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

__________________________       ________________                       _______________

(Už reikmės tenkinimo organizavimą                        (parašas)                                                       (Vardas, pavardė)

atsakingas asmuo)

Priedo pakeitimai:

Nr. D1-349, 2015-04-29, paskelbta TAR 2015-05-08, i. k. 2015-06995

Nr. D1-625, 2016-09-19, paskelbta TAR 2016-09-20, i. k. 2016-23799

 


 

Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo

programos lėšų planavimo, skyrimo ir

naudojimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Paraiškos ir (ar) pasiūlymo kokybinio vertinimo lentelės forma)

 

kokybinio vertinimo lentelė

 

Data ____________

 

Reikmės pavadinimas, paraišką/ pasiūlymą pateikusios institucijos (administracijos padalinio) pavadinimas

 

Paraiškos vertinimą atliekančios institucijos pavadinimas, vertintojas (vardas, pavardė, pareigos, tel. Nr., el. pašto adresas)

 

 

Kokybinio vertinimo kriterijus

Vertinimas

Vertinimą pagrindžiantys argumentai, vertintojo nuomonė ir siūlymai, papildoma informacija

Reikmės finansavimo Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos lėšomis tinkamumas

Ar Reikmė priskirtina bendrosioms miškų ūkio reikmėms?

¨ Taip

¨ Ne

 

Ar Reikmė gali būti tenkinama Aplinkos ministerijai ar jai pavaldžioms įstaigoms teisės aktais nustatytų funkcijų apimtyje?

¨ Taip

¨ Ne

 

Ar Reikmė gali būti finansuojama kitų Aplinkos ministerijos vykdomų programų lėšomis?

¨ Taip

¨ Ne

 

Reikmės pagrįstumo ir aktualumo vertinimas

Ar Reikmė yra reikalinga, aktuali?

¨ Taip

¨ Ne

 

Ar paraiškoje/ pasiūlyme pakankamai pagrįstas Reikmės tenkinimo reikalingumas, aktualumas?

¨ Taip

¨ Ne

 

Reikmės tikslų ir siektinų rezultatų vertinimas

Ar Reikmės tikslai ir uždaviniai leis pasiekti numatytus rezultatus?

¨ Taip

¨ Ne

 

Ar Reikmė yra susijusi su nacionalinių strateginių dokumentų įgyvendinimu?

¨ Taip

¨ Ne

 

Reikmės aprašymo vertinimas

Ar Reikmės aprašymas pakankamai išsamus, aiškus, atspindintis visą Reikmės tenkinimo eigą?

¨ Taip

¨ Ne

 

Reikmės tenkinimo termino vertinimas

Ar realu tenkinti Reikmę nurodytu terminu?

¨ Taip

¨ Ne

 

Reikmei finansuoti prašomų lėšų vertinimas

Ar prašomų lėšų suma Reikmei pagrįsta ir atitinka vidutinę rinkos kainą?

¨ Taip

¨ Ne

 

Jei pareiškėjas yra ūkio subjektas, ar prašomos lėšos Reikmei gali būti laikomos valstybės pagalba pagal Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnio 1 dalyje apibrėžtus valstybės pagalbos kriterijus?

¨ Taip

¨ Ne

 

Pasiūlymas pritarti ar nepritarti Reikmės finansavimui

¨ Pritarti

¨ Nepritarti

 

 

Vertinimą atliko: ___________________________________________________________

(vertintojo pareigos, vardas, pavardė, parašas)

Papildyta priedu:

Nr. D1-760, 2015-10-23, paskelbta TAR 2015-10-29, i. k. 2015-17055

Priedo pakeitimai:

Nr. D1-625, 2016-09-19, paskelbta TAR 2016-09-20, i. k. 2016-23799

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos aplinkos ministro

2012 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. D1-1082

(Lietuvos Respublikos aplinkos ministro

2015 m. balandžio 29 d. įsakymo Nr. D1-349 redakcija)

 

Aplinkos ministerijos Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos lėšų panaudojimo tarybos darbo reglamentas

 

i skyrius

Bendrosios nuostatos

 

1. Aplinkos ministerijos Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos (toliau – Programa) lėšų naudojimo tarybos (toliau – Taryba) darbo reglamentas nustato Tarybos funkcijas, darbo ir sprendimų priėmimo pagrindinius principus ir atsakomybę.

2. Taryba – kolegialus, Aplinkos ministerijos patariamasis organas, kurio veikla grindžiama teisėtumo, objektyvo, nepriklausomumo, konfidencialumo, kolegialumo, viešumo ir nešališkumo principais, kolegialiu klausimų svarstymu ir nutarimų priėmimu, bendra atsakomybe už priimtų nutarimų pasekmes.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-760, 2015-10-23, paskelbta TAR 2015-10-29, i. k. 2015-17055

 

3. Tarybos tikslas – teikti aplinkos ministrui išvadas ir rekomendacijas dėl Programos lėšų skyrimo priemonėms įgyvendinti, pasiūlymus dėl racionalaus Programos lėšų naudojimo.

4. Taryba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos miškų įstatymu, kitais įstatymais ir poįstatyminiais teisės aktais bei šiuo darbo reglamentu.

 

II SKYRIUS

TARYBOS FUNKCIJOS

 

5. Pagrindinės Tarybos funkcijos:

5.1. teikti išvadas ir rekomendacijas dėl Programos lėšų skyrimo priemonėms finansuoti pagal nustatyta tvarka pateiktas paraiškas ir pasiūlymus;

5.2. teikti siūlymus dėl Programos lėšų skyrimo Generalinės miškų urėdijos prie Aplinkos ministerijos ir Valstybinės miškų tarnybos vykdomoms programoms įgyvendinti;

5.3. teikti siūlymus dėl racionalaus Programos lėšų naudojimo.

 

III SKYRIUS

TARYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

6. Pagrindinė Tarybos darbo forma yra posėdžiai.

7. Tarybos posėdžiai šaukiami ne rečiau kaip kartą per tris mėnesius.

8. Tarybos sudėtis tvirtinama aplinkos ministro įsakymu. Tarybos nariai skiriami neribotam laikui. Tarybą sudaro pirmininkas ir ne mažiau kaip penki Tarybos nariai, kurie atstovauja šiuos Aplinkos ministerijos administracijos padalinius: Gamtos apsaugos ir miškų departamentą, Teisės ir personalo departamentą, Finansų ir Viešųjų pirkimų skyrius.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-760, 2015-10-23, paskelbta TAR 2015-10-29, i. k. 2015-17055

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

 

9. Tarybos pirmininkas pirmininkauja Tarybos posėdžiams, pasirašo posėdžių protokolus, nustato posėdžių datą, laiką ir darbotvarkę.

10. Tarybos sekretorius organizuoja Tarybos posėdžius, derina posėdžių datą, informuoja Tarybos narius ir jiems pateikia numatomą svarstyti medžiagą, tvarko visą Tarybos dokumentaciją, organizuoja reikalingos informacijos gavimą, protokoluoja posėdžių metu ir vykdo kitus Tarybos pirmininko pavedimus, susijusius su Tarybos darbu.

11. Tarybos posėdžius gali inicijuoti Tarybos pirmininkas ar bet kuris Tarybos narys.

Punkto pakeitimai:

Nr. D1-760, 2015-10-23, paskelbta TAR 2015-10-29, i. k. 2015-17055

 

12. Tarybos pirmininkas ar jo pavedimu ir Tarybos sekretorius į Tarybos posėdžius gali kviesti Aplinkos ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie Aplinkos ministerijos ir kitų Aplinkos ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų, Lietuvos miško savininkų asociacijos, Privačių miškų savininkų asociacijos, Lietuvos savivaldybių asociacijos atstovus, kurie Tarybos veikloje gali dalyvauti stebėtojo teisėmis ir teikti savo nuomonę, papildomą informaciją svarstomais klausimais.

13. Tarybos sekretorius ne vėliau kaip prieš tris darbo dienas iki Tarybos posėdžio elektroniniu paštu Tarybos narius supažindina su posėdžio darbotvarke ir numatoma svarstyti medžiaga.

14. Kai Tarybos pirmininkas negali dalyvauti posėdyje, Tarybos pirmininko pavaduotojas pirmininkauja Tarybos posėdžiams ir pasirašo posėdžių protokolus.

15. Tarybos narys, negalintis dalyvauti posėdyje, ne vėliau kaip prieš vieną darbo dieną iki šaukiamo posėdžio turi apie tai pranešti Tarybos sekretoriui.

16. Tarybos posėdis laikomas teisėtu, jeigu jame dalyvauja daugiau negu pusė Tarybos narių, įskaitant ir Tarybos pirmininką ar Tarybos pirmininko pavaduotoją.

17. Tarybos nutarimai priimami bendru sutarimu. Jeigu bendru sutarimu nutarimo nepavyksta priimti, vyksta atviras balsavimas. Nutarimai priimami paprasta posėdyje dalyvaujančių Tarybos narių balsų dauguma. Kiekvienas Tarybos narys turi po vieną balsą. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Tarybos pirmininko balsas. Jeigu Tarybos narių nuomonės nesutampa, atskirosios Tarybos narių nuomonės įrašomos į protokolą.

18. Tarybos narys privalo nedelsiant nusišalinti nuo visų viešųjų ir privačiųjų interesų konfliktą galinčių sukelti klausimų svarstymo ir sprendimų priėmimo etapų.

 

IV SKYRIUS

TARYBOS NUTARIMŲ ĮFORMINIMAS

 

19. Tarybos posėdžiai protokoluojami. Protokole nurodoma posėdžio data, protokolo eilės numeris, posėdžio dalyviai, svarstomi klausimai, priimti nutarimai ir teikiamos aplinkos ministrui išvados ir rekomendacijos dėl Programos lėšų skyrimo priemonėms įgyvendinti, pasiūlymai dėl racionalaus Programos lėšų naudojimo. Protokolo projektas turi būti parengiamas ne vėliau kaip per penkias darbo dienas nuo posėdžio dienos.

20. Tarybos sekretorius elektroniniu paštu išsiunčia protokolo projektą visiems Tarybos nariams ne vėliau kaip per penkias darbo dienas nuo įvykusio Tarybos posėdžio. Tarybos nariai turi teisę per dvi darbo dienas nuo protokolo išsiuntimo dienos elektroniniu paštu pateikti pastabas ir pasiūlymus dėl protokolo projekto. Per dvi darbo dienas nepateikus pastabų ir pasiūlymų, laikoma, kad protokolo projektui pritarta.

21. Protokolą pasirašo visi posėdyje dalyvavę Tarybos nariai.

 

V SKYRIUS

TARYBOS NARIŲ ATSAKOMYBĖ

 

22. Tarybos nariai atsako už nutarimų priėmimą bei išvadų ir rekomendacijų dėl Programos lėšų skyrimo priemonėms įgyvendinti, pasiūlymų dėl racionalaus Programos lėšų naudojimo teikimą.

23. Tarybos nariai už savo veiklą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

_______________________

Priedo pakeitimai:

Nr. D1-349, 2015-04-29, paskelbta TAR 2015-05-08, i. k. 2015-06995

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Įsakymas

Nr. D1-1124, 2012-12-31, Žin., 2013, Nr. 2-46 (2013-01-05), i. k. 112301MISAK0D1-1124

Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2012 m. gruodžio 12 d. įsakymo Nr. D1-1082 "Dėl Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos administravimo" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Įsakymas

Nr. D1-84, 2013-01-31, Žin., 2013, Nr. 14-689 (2013-02-07), i. k. 113301MISAK000D1-84

Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2012 m. gruodžio 12 d. įsakymo Nr. D1-1082 "Dėl Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos administravimo" pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Įsakymas

Nr. D1-395, 2013-05-28, Žin., 2013, Nr. 57-2904 (2013-06-01), i. k. 113301MISAK00D1-395

Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2012 m. gruodžio 12 d. įsakymo Nr. D1-1082 "Dėl Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos administravimo" pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Įsakymas

Nr. D1-405, 2014-05-06, paskelbta TAR 2014-05-07, i. k. 2014-05161

Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2012 m. gruodžio 12 d. įsakymo Nr. D1-1082 „Dėl Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos administravimo“ pakeitimo

 

5.

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Įsakymas

Nr. D1-349, 2015-04-29, paskelbta TAR 2015-05-08, i. k. 2015-06995

Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2012 m. gruodžio 12 d. įsakymo Nr. D1-1082 „Dėl Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos administravimo“ pakeitimo

 

6.

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Įsakymas

Nr. D1-760, 2015-10-23, paskelbta TAR 2015-10-29, i. k. 2015-17055

Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2012 m. gruodžio 12 d. įsakymo Nr. D1-1082 „Dėl Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos administravimo“ pakeitimo

 

7.

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Įsakymas

Nr. D1-891, 2015-12-04, paskelbta TAR 2015-12-14, i. k. 2015-19736

Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2012 m. gruodžio 12 d. įsakymo Nr. D1-1082 „Dėl Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos administravimo“ pakeitimo

 

8.

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Įsakymas

Nr. D1-625, 2016-09-19, paskelbta TAR 2016-09-20, i. k. 2016-23799

Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2012 m. gruodžio 12 d. įsakymo Nr. D1-1082 „Dėl Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos administravimo“ pakeitimo

 

9.

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Įsakymas

Nr. D1-758, 2016-11-11, paskelbta TAR 2016-11-11, i. k. 2016-26725

Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2012 m. gruodžio 12 d. įsakymo Nr. D1-1082 „Dėl Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos administravimo“ pakeitimo

 

10.

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Įsakymas

Nr. D1-131, 2017-02-09, paskelbta TAR 2017-02-23, i. k. 2017-02980

Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2012 m. gruodžio 12 d. įsakymo Nr. D1-1082 „Dėl Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos administravimo“ pakeitimo

 

11.

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Įsakymas

Nr. D1-592, 2017-07-11, paskelbta TAR 2017-07-11, i. k. 2017-11916

Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2012 m. gruodžio 12 d. įsakymo Nr. D1-1082 „Dėl Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos administravimo“ pakeitimo

 

12.

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Įsakymas

Nr. D1-793, 2017-09-27, paskelbta TAR 2017-10-03, i. k. 2017-15548

Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2012 m. gruodžio 12 d. įsakymo Nr. D1-1082 „Dėl Bendrųjų miškų ūkio reikmių finansavimo programos administravimo“ pakeitimo