Įstatymas paskelbtas: žin., 1997, Nr. 69-1743

Neoficialus įstatymo tekstas

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PAJAMŲ NUSTATYMO METODIKOS

ĮSTATYMAS

 

1997 m. liepos 2 d. Nr. VIII-385

Vilnius

 

 

Nauja įstatymo redakcija:

Nr. IX-566, 2001-10-23, Žin., 2001, Nr. 94-3307 (2001-11-09)

PIRMASIS SKIRSNIS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1 straipsnis. Įstatymo paskirtis

Šis Įstatymas nustato savivaldybių biudžetų pajamų šaltinius ir savivaldybių biudžetams skiriamų valstybės biudžeto dotacijų bei lėšų apskaičiavimo, tvirtinimo ir pervedimo tvarką.

 

ANTRASIS SKIRSNIS

SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PAJAMOS

 

2 straipsnis. Savivaldybių biudžetų pajamos

1. Savivaldybių biudžetų pajamas sudaro:

1) mokestinės pajamos;

2) nemokestinės pajamos;

3) valstybės biudžeto dotacijos.

2. Šio straipsnio 1 dalyje nurodytos pajamos savivaldybių biudžetams priskiriamos vadovaujantis Biudžeto sandaros įstatymu.

 

3 straipsnis. Mokestinių ir nemokestinių pajamų pervedimas į savivaldybės biudžetą

Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Finansų ministerijos teritorinė valstybinė mokesčių inspekcija – vietos mokesčių administratorius į savivaldybės biudžetą perveda:

1) savivaldybės biudžetui priskirtas mokestines pajamas;

2) šio Įstatymo priedėlyje nurodytą gyventojų pajamų mokesčio dalį (procentais), iš apskaičiuotos gyventojų pajamų mokesčio sumos atskaitęs atitinkamų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymu patvirtintas šio mokesčio į Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetą ir į valstybės biudžetą dalis (procentais). Likusi gyventojų pajamų mokesčio dalis pervedama į Valstybės iždo sąskaitą;]

3) nemokestines pajamas, kurias savivaldybės biudžetui pagal įstatymus sumoka fiziniai ir juridiniai asmenys.

Straipsnio pakeitimai:

Nr. IX-1235, 2002-12-10, Žin., 2002, Nr. 123-5527 (2002-12-24)

 

4 straipsnis. Valstybės biudžeto dotacijos savivaldybių biudžetams

Savivaldybės gauna valstybės biudžeto dotacijų. Jų apskaičiavimo, tvirtinimo ir pervedimo tvarką nustato šis Įstatymas.

 

TREČIASIS SKIRSNIS

SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS SKIRIAMŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO DOTACIJŲ IR LĖŠŲ NUSTATYMO TVARKA

 

5 straipsnis. Valstybės biudžeto dotacijos ir jų dydžio nustatymas

1. Valstybės biudžeto bendroji dotacija (BD) savivaldybių biudžetams skiriama:

1) savivaldybių gyventojų pajamų mokesčiui išlyginti (BD1), kai prognozuojama, kad Valstybės iždo sąskaitoje trūks šiam tikslui lėšų, apskaičiuotų pagal šio Įstatymo 6 ir 7 straipsnius (kai åL1i > åPi , tai BD1 = åL1i – åPi ; kai åL1i <= åPi , tai BD1 = 0);]

2) savivaldybių išlaidų struktūrų skirtumams, kuriuos lemia nuo savivaldybių veiklos nepriklausantys objektyvūs veiksniai, išlyginti (BD2), kai prognozuojama, kad Valstybės iždo sąskaitoje šiam tikslui trūks lėšų, apskaičiuotų pagal šio Įstatymo 6 ir 8 straipsnius (kai L2 = 0, tai BD2 = 0,1 BD1).

2. Valstybės biudžeto specialios tikslinės dotacijos savivaldybių biudžetams skiriamos:

1) valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti – pagal nustatytą šioms funkcijoms atlikti lėšų apskaičiavimo metodiką;

2) priskirtajai (ribotai savarankiškai) savivaldybių funkcijai (vaikų, jaunimo ir suaugusiųjų bendrajam lavinimui organizuoti) – pagal nustatytą šiai funkcijai atlikti lėšų apskaičiavimo metodiką;

3) Seimo, Vyriausybės patvirtintoms programoms vykdyti.

3. Valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijos (BDK) savivaldybių biudžetams skiriamos dėl Seimo ar Vyriausybės priimtų sprendimų atsirandantiems savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų pokyčiams kompensuoti.

4. Dotacijų dydžiai savivaldybėms tvirtinami atitinkamų biudžetinių metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymu.

Straipsnio pakeitimai:

Nr. IX-1235, 2002-12-10, Žin., 2002, Nr. 123-5527 (2002-12-24)

 

6 straipsnis. Lėšų, skiriamų savivaldybių gyventojų pajamų mokesčiui ir išlaidų

struktūrų skirtumams išlyginti, dydis

Lėšas (L), skiriamas savivaldybių gyventojų pajamų mokesčiui ir išlaidų struktūrų skirtumams, kuriuos lemia nuo savivaldybių veiklos nepriklausantys objektyvūs veiksniai, išlyginti, sudaro likusi apskaičiuota atskirų savivaldybių gyventojų pajamų mokesčio dalis Pi (procentais), kurią Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Finansų ministerijos teritorinės valstybinės mokesčių inspekcijos – vietos mokesčių administratoriai perveda į Valstybės iždo sąskaitą (3 straipsnio 2 punktas, (L = åPi).]

Straipsnio pakeitimai:

Nr. IX-1235, 2002-12-10, Žin., 2002, Nr. 123-5527 (2002-12-24)

 

7 straipsnis. Lėšų, skiriamų savivaldybių gyventojų pajamų mokesčiui išlyginti,

paskirstymas

1. Iš lėšų (L), skiriamų savivaldybių gyventojų pajamų mokesčiui ir išlaidų struktūrų skirtumams išlyginti, dalies savivaldybių gyventojų pajamų mokesčiui išlyginti (L1) remiamos tos savivaldybės, kurių faktinės praėjusio mėnesio pajamos iš gyventojų pajamų mokesčio vienam savivaldybės gyventojui yra mažesnės už faktines praėjusio mėnesio visų savivaldybių vidutines pajamas iš gyventojų pajamų mokesčio vienam gyventojui.

2. Remiama savivaldybė gauna nustatytą vienodą dalį (h) skirtumo, susidarančio tarp faktinių praėjusio mėnesio visų savivaldybių vidutinių pajamų iš gyventojų pajamų mokesčio vienam gyventojui (xf) ir faktinių praėjusio mėnesio pajamų iš gyventojų pajamų mokesčio vienam savivaldybės gyventojui (xif), pagal formulę L1i = Gi · h · (xf – xif ) – (BD1i /12), čia:

1) L1i – i-ajai savivaldybei skiriama lėšų dalis gyventojų pajamų mokesčiui išlyginti;

2) Gi – i-osios savivaldybės gyventojų skaičius;

3) xf – faktinės praėjusio mėnesio visų savivaldybių vidutinės pajamos iš gyventojų pajamų mokesčio vienam gyventojui;

4) xif – faktinės praėjusio mėnesio i-osios savivaldybės pajamos iš gyventojų pajamų mokesčio vienam savivaldybės gyventojui;

5) BD1i – i-ajai savivaldybei skiriama valstybės biudžeto bendrosios dotacijos dalis gyventojų pajamų mokesčiui išlyginti;

6) h – 0,9 – išlyginimo koeficientas, nuo kurio priklauso kiekvienos savivaldybės gaunamų lėšų gyventojų pajamų mokesčiui išlyginti dalis.

3. Kai Valstybės iždo sąskaitoje pritrūksta lėšų gyventojų pajamų mokesčiui išlyginti, apskaičiuota trūkstama suma pervedama kiekvienai savivaldybei iš kito mėnesio įplaukų Valstybės iždo sąskaitoje. Jei pajamos iš gyventojų pajamų mokesčio, apskaičiuotos pagal šio straipsnio 2 dalies formulę, liktų neišlygintos, trūkstama suma dengiama iš valstybės biudžeto.

4. Valstybės biudžeto bendrosios dotacijos dalis (BD1), skiriama savivaldybei ateinančių biudžetinių metų gyventojų pajamų mokesčiui išlyginti, apskaičiuojama pagal formulę
BD1i= BD1 · [Gi · h · (xf – xif )] /
åGi · h · (xf – xif ), čia:

1) BD1i – i-ajai savivaldybei skiriama valstybės biudžeto bendrosios dotacijos dalis gyventojų pajamų mokesčiui išlyginti;

2) BD1 – valstybės biudžeto bendrosios dotacijos dalis gyventojų pajamų mokesčiui išlyginti;

3) xf – faktinės (arba numatomos faktiškai gauti) biudžetinių metų visų savivaldybių vidutinės pajamos iš gyventojų pajamų mokesčio vienam gyventojui;

4) xif – faktinės (arba numatomos faktiškai gauti) biudžetinių metų i-osios savivaldybės vidutinės pajamos iš gyventojų pajamų mokesčio vienam savivaldybės gyventojui.

5. Faktinės pajamos iš gyventojų pajamų mokesčio vienam savivaldybės gyventojui ir visų savivaldybių gyventojams apskaičiuojamos pagal nustatytos Mokesčių ir kitų įmokų į biudžetus apyskaitos duomenis.]

Straipsnio pakeitimai:

Nr. IX-1235, 2002-12-10, Žin., 2002, Nr. 123-5527 (2002-12-24)

 

8 straipsnis. Lėšų, skiriamų savivaldybių išlaidų struktūrų skirtumams išlyginti,

dydžio nustatymas ir paskirstymas savivaldybėms

1. Lėšų, skiriamų savivaldybių išlaidų struktūrų skirtumams, kuriuos lemia nuo savivaldybių veiklos nepriklausantys veiksniai, išlyginti, dydis apskaičiuojamas pagal formulę
L2 = L – L1.

2. Lėšos savivaldybių išlaidų struktūrų skirtumams išlyginti (L2) skiriamos savivaldybei atsižvelgiant į jai tenkančią visų savivaldybių demografinių, socialinių ir kitų rodiklių, kurie turi įtakos objektyviems savivaldybių išlaidų struktūrų skirtumų pasikeitimams, dalį bei šių rodiklių svarbą.

3. Savivaldybių išlaidų struktūrų skirtumams išlyginti skiriamos lėšos apskaičiuojamos pagal formulę , čia:

1) L2i i-ajai savivaldybei skiriama lėšų dalis išlaidų struktūrų skirtumams išlyginti;

2) Kn – koeficientas, nurodantis n-ojo demografinio, socialinio ar kito rodiklio įtaką visų savivaldybių išlaidų struktūrai ;

3) Eni – i-ajai savivaldybei tenkanti visų savivaldybių n-ojo demografinio, socialinio ar kito rodiklio dalis, apskaičiuota pagal formulę , čia Rni – i-osios savivaldybės
n-ojo rodiklio reikšmė. Skaičiuojant Eni, imama Rni tik tų savivaldybių, kurių gyventojų pajamų mokesčio dalis, patvirtinta šio Įstatymo priedėlyje, yra 100 procentų.]

 

4. Valstybės biudžeto bendrosios dotacijos dalis (BD2i), skiriama savivaldybei išlaidų struktūrų skirtumams išlyginti, apskaičiuojama pagal formulę , čia:

1) BD2i – i-ajai savivaldybei skiriama valstybės biudžeto bendrosios dotacijos dalis išlaidų struktūrų skirtumams išlyginti;

2) Kn – koeficientas, nurodantis n-ojo demografinio, socialinio ar kito rodiklio įtaką visų savivaldybių išlaidų struktūrai ;

3) Eni – i-ajai savivaldybei tenkanti visų savivaldybių n-ojo demografinio, socialinio ar kito rodiklio dalis, apskaičiuojama pagal formulę , čia Rni – i-osios savivaldybės n-ojo rodiklio reikšmė. Skaičiuojant Eni, imama Rni tik tų savivaldybių, kurių gyventojų pajamų mokesčio dalis, patvirtinta šio Įstatymo priedėlyje, yra 100 procentų.]

Straipsnio pakeitimai:

Nr. IX-1235, 2002-12-10, Žin., 2002, Nr. 123-5527 (2002-12-24)

 

KETVIRTASIS SKIRSNIS

RODIKLIŲ TVIRTINIMAS, DERINIMAS, DOTACIJŲ IR LĖŠŲ PERVEDIMAS

 

9 straipsnis. Savivaldybių biudžetų pajamų dydį ir išlyginimą lemiantys rodikliai

Savivaldybių biudžetų pajamų dydį ir išlyginimą lemiantys rodikliai yra išlyginimo koeficientas h, nuo kurio priklauso kiekvienos savivaldybės gaunamų lėšų gyventojų pajamų mokesčiui išlyginti dalis; kiekvienos savivaldybės biudžetui skiriama gyventojų pajamų mokesčio dalis (procentais), patvirtinta šio Įstatymo priedėlyje; taip pat šie demografiniai, socialiniai ir kiti rodikliai bei jų koeficientai, nurodantys šių rodiklių įtaką savivaldybių išlaidų struktūrų skirtumų pasikeitimui:

1) rodiklis R1 – vietinių kelių ir gatvių ilgis, kurio koeficientas K1 lygus 0,13;

2) rodiklis R2 – savivaldybės teritorijos plotas, kurio koeficientas K2 lygus 0,17;

3) rodiklis R3 – pensinio amžiaus gyventojų skaičius, kurio koeficientas K3 lygus 0,13;

4) rodiklis R4 – vaikų nuo 7 iki 17 metų skaičius, kurio koeficientas K4 lygus 0,11;

5) rodiklis R5 – vaikų nuo 0 iki 6 metų skaičius, kurio koeficientas K5 lygus 0,25;

6) rodiklis R6 – savivaldybei priklausančių (iš savivaldybės biudžeto finansuojamų) švietimo įstaigų patalpų naudingas plotas, kurio koeficientas K6 lygus 0,13;

7) rodiklis R7 – savivaldybės teritorijos užstatytas plotas, kurio koeficientas K7 lygus 0,04;

8) rodiklis R8 – kurorto statusą turinčių savivaldybių gyventojų tankumui priešingas rodiklis, kurio koeficientas K8 lygus 0,04.

2. Savivaldybės gyventojų skaičius, demografinių, socialinių ir kitų rodiklių, nurodytų šio straipsnio 1 dalyje, duomenys, kuriais vadovaujantis išlyginami ateinančių biudžetinių metų savivaldybių gyventojų pajamų mokestis ir išlaidų struktūrų skirtumai, imami tokie, kokie buvo paskelbti praėjusių biudžetinių metų oficialių statistinių leidinių duomenų bazėse.]

Straipsnio pakeitimai:

Nr. IX-1235, 2002-12-10, Žin., 2002, Nr. 123-5527 (2002-12-24)

 

10 straipsnis. Finansinių rodiklių tvirtinimas bei lėšų pervedimas

1. Vyriausybė, su Lietuvos savivaldybių asociacija apsvarsčiusi, kasmet teikia Seimui tvirtinti šiuos metų rodiklius:

1) gyventojų pajamų mokesčio dalį, tenkančią visų savivaldybių biudžetams nuo įplaukų į nacionalinį biudžetą. Gyventojų pajamų mokesčio dalis koreguojama atsižvelgiant į einamųjų ar ateinančių biudžetinių metų Seimo ir Vyriausybės sprendimų nulemtus savivaldybių išlaidų ar pajamų pokyčius;

2) valstybės biudžeto bendrosios dotacijos (jeigu ji numatoma) dalį, skiriamą kiekvienai savivaldybei gyventojų pajamų mokesčiui išlyginti;

3) valstybės biudžeto bendrosios dotacijos (jeigu ji numatoma) dalį, skiriamą kiekvienai savivaldybei išlaidų struktūrų skirtumams išlyginti;

4) valstybės biudžeto specialias tikslines dotacijas, skiriamas kiekvienai savivaldybei;

5) valstybės biudžeto bendrosios dotacijos (jeigu ji numatoma) kompensacijų sumas, skiriamas kiekvienai savivaldybei.

2. Patvirtintas valstybės biudžeto dotacijų sumas, nurodytas šio straipsnio 1 dalyje, išskyrus specialią tikslinę dotaciją valstybės investicijų programoje numatytiems projektams ir priskirtajai (ribotai savarankiškai) vaikų, jaunimo ir suaugusiųjų bendrojo lavinimo organizavimo savivaldybių funkcijai finansuoti, Finansų ministerija perveda kas ketvirtį lygiomis dalimis. Speciali tikslinė dotacija valstybės investicijų programoje numatytiems projektams finansuoti pervedama atsižvelgiant į faktiškai atliktus darbus, nurodytus Finansų ministerijai savivaldybių teikiamose paraiškose, o speciali tikslinė dotacija priskirtajai (ribotai savarankiškai) vaikų, jaunimo ir suaugusiųjų bendrojo lavinimo organizavimo savivaldybių funkcijai finansuoti pervedama atsižvelgiant į lėšų poreikį švietimo įstaigų darbuotojams – pedagogams darbo užmokesčiui už kasmetines atostogas mokėti.

3. Faktiškai gautas į Valstybės iždo sąskaitą lėšas, nurodytas 6 straipsnyje, Finansų ministerija apskaičiuoja pagal 7 ir 8 straipsniuose pateiktas formules ir ne rečiau kaip keturis kartus per mėnesį skiria savivaldybėms.

4. Jeigu Seimas ar Vyriausybė biudžetiniais metais priima ar ateinančiais biudžetiniais metais numato priimti sprendimus, dėl kurių keičiasi savivaldybių biudžetų pajamos ir išlaidos, pajamų ir išlaidų pokyčiai, išskyrus pokyčius, kuriais savivaldybių biudžetai sumažėja dėl žemės nuomos mokesčio už valstybinę žemę laisvosios ekonominės zonos teritorijoje, panaudoto šioje teritorijoje esančiai žemei išpirkti iš žemės savininkų, kompensuojami. Biudžetiniais metais turi būti skiriama reikiamo dydžio valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacija (BDK), susijusi su savivaldybių pajamų ir išlaidų pasikeitimu, arba iš savivaldybių biudžetų paimamos reikiamos sumos, o ateinančiais biudžetiniais metais koreguojama gyventojų pajamų mokesčio dalis, tenkanti visų savivaldybių biudžetams.

5. Valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacija, taip pat iš savivaldybių biudžetų paimamos sumos, susijusios su savivaldybių pajamų ir išlaidų pasikeitimu, apskaičiuojamos:

1) jeigu Seimo ar Vyriausybės sprendimai turi vienodą įtaką visoms savivaldybėms – pagal formulę , čia BDKi – i-ajai savivaldybei skiriama arba paimama valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijos suma;

2) jeigu Seimo ar Vyriausybės sprendimai turi įtakos tik kai kurioms savivaldybėms, su savivaldybių pajamų ir išlaidų pokyčiais susijusios sumos apskaičiuojamos taikant konkrečius valstybės institucijų, įstaigų ir savivaldybių suderintus dydžius.

6. Kai Seimas priima įstatymus arba Vyriausybė vykdydama įstatymus, priima nutarimus, dėl kurių keičiasi valstybės ir savivaldybių biudžetų einamųjų metų įsipareigojimai, Finansų ministerija bei savivaldybių vykdomosios institucijos patikslina valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų tarpusavio atsiskaitymus.

Straipsnio pakeitimai:

Nr. IX-974, 2002-06-20, Žin., 2002, Nr. 68-2773 (2002-07-03)

Nr. IX-1235, 2002-12-10, Žin., 2002, Nr. 123-5527 (2002-12-24)

Nr. IX-1857, 2003-12-15, Žin., 2003, Nr. 117-5320 (2003-12-17)

 

11 straipsnis. Finansinių rodiklių derinimas

Vyriausybė ir Lietuvos savivaldybių asociacija 10 straipsnio 1 dalyje nurodytus rodiklius bei savivaldybių demografinių, socialinių ir kitų rodiklių pirminius statistinius duomenis svarsto pagal Vyriausybės patvirtintą šių rodiklių derinimo tvarką.

 

12 straipsnis. Valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijos savivaldybių
biudžetams ir valstybės biudžetui

1. Valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymų projektuose savivaldybių biudžetams numatomos reikiamo dydžio valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijos, skirtos 100 procentų kompensuoti ateinantiems biudžetiniams metams prognozuojamų palyginamaisiais dydžiais ir sąlygomis pajamų (be specialių tikslinių dotacijų) mažėjimą, palyginti su einamaisiais biudžetiniais metais apskaičiuotomis pajamomis.

2. Valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymų projektuose valstybės biudžetui numatomos reikiamo dydžio valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijos iš tų savivaldybių, kurių ateinantiems biudžetiniams metams prognozuojamos palyginamaisiais dydžiais ir sąlygomis pajamos (be specialių tikslinių dotacijų) didėja daugiau kaip 20 procentų, palyginti su einamaisiais biudžetiniais metais apskaičiuotomis pajamomis. Šios kompensacijos nuo biudžetinių metų antrojo ketvirčio iki gruodžio 31 dienos įskaitytinai valstybės biudžetui kas ketvirtį lygiomis dalimis grąžinamos iš savivaldybių biudžetų.

Straipsnio pakeitimai

Nr. IX-1857, 2003-12-15, Žin., 2003, Nr. 117-5320 (2003-12-17)

Nr. X-434, 2005-12-08, Žin., 2005, Nr. 150-5463 (2005-12-24)

Nr. X-1359, 2007-12-06, Žin., 2007, Nr. 132-5361 (2007-12-15)

 

PENKTASIS SKIRSNIS

SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ NEGAUTŲ PAJAMŲ KOMPENSAVIMAS

 

13 straipsnis. Savivaldybių biudžetų negautų pajamų kompensavimas

1. Jeigu biudžetiniais metais pagal savivaldybės metinės apyskaitos duomenis pajamų (be dotacijų iš valstybės biudžeto) gauta mažiau, negu buvo prognozuota gauti skaičiuojant tų metų savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius, biudžetiniams metams pasibaigus šios negautos pajamos gali būti kompensuojamos. Skaičiuojant šių negautų pajamų sumą, savivaldybių gautos pajamos didinamos skaičiuotinomis įmokomis, kurių negauta dėl savivaldybės tarybos sprendimais suteiktų mokesčių lengvatų.

2. Jeigu vykdant valstybės biudžetą gautų viršplaninių pajamų ir netekusių paskirties asignavimų nepakanka savivaldybių biudžetų negautoms mokestinėms pajamoms padengti, joms kompensuoti gali būti naudojama ne daugiau kaip 30 procentų savivaldybių biudžetų, kurių visos prognozuotos pajamos buvo gautos, viršplaninių pajamų, gautų iš gyventojų pajamų mokesčio. Atskiros savivaldybės viršplaninių gyventojų pajamų mokesčio suma, skiriama negautoms pajamoms kompensuoti, neturi viršyti 50 procentų tos savivaldybės bendros viršplaninių pajamų sumos.

3. Vyriausybė, biudžetiniams metams pasibaigus, iki balandžio 1 d. priima nutarimą ir jame nurodo lėšų sumas, kurias savivaldybės turi pervesti į Valstybės iždo sąskaitą, ir lėšų sumas, kurios paskirstomos savivaldybėms jų negautoms pajamoms kompensuoti.

4. Vyriausybė arba jos įgaliota institucija turi teisę paimti į valstybės biudžetą iš savivaldybių biudžetų priklausančias pervesti, bet nepervestas valstybės biudžetui Vyriausybės nutarime nurodytas sumas.

5. Jei šio straipsnio 2 dalyje nurodytų lėšų nepakanka visoms savivaldybių negautoms pajamoms padengti, jos savivaldybių biudžetams paskirstomos iki vienodo negautų pajamų lygio.

Skirsnio pakeitimai

Nr. IX-1857, 2003-12-15, Žin., 2003, Nr. 117-5320 (2003-12-17)

 

Skelbiu šį Lietuvos Respublikos Seimo priimtą įstatymą.

 

 


 

RESPUBLIKOS PREZIDENTAS                                                     VALDAS ADAMKUS

 

 

Įstatymo priedėlis

 

SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS SKIRIAMOS GYVENTOJŲ PAJAMŲ MOKESČIO DALYS (PROCENTAIS)

 

Savivaldybės pavadinimas

Fizinių asmenų pajamų mokesčio dalis (proc.)

 

Savivaldybės pavadinimas

Fizinių asmenų pajamų mokesčio dalis (proc.)

Vilniaus miesto

40

 

Pakruojo rajono

100

Alytaus miesto

100

 

Panevėžio rajono

100

Birštono

100

 

Pasvalio rajono

100

Druskininkų

100

 

Plungės rajono

100

Kauno miesto

74

 

Prienų rajono

100

Klaipėdos miesto

64

 

Radviliškio rajono

100

Marijampolės

100

 

Raseinių rajono

100

Neringos

100

 

Rokiškio rajono

100

Palangos miesto

100

 

Skuodo rajono

100

Panevėžio miesto

84

 

Šakių rajono

100

Šiaulių miesto

96

 

Šalčininkų rajono

100

Visagino

100

 

Šiaulių rajono

100

Akmenės rajono

100

 

Šilalės rajono

100

Alytaus rajono

100

 

Šilutės rajono

100

Anykščių rajono

100

 

Širvintų rajono

100

Biržų rajono

100

 

Švenčionių rajono

100

Ignalinos rajono

100

 

Tauragės rajono

100

Jonavos rajono

100

 

Telšių rajono

100

Joniškio rajono

100

 

Trakų rajono

100

Jurbarko rajono

100

 

Ukmergės rajono

100

Kaišiadorių rajono

100

 

Utenos rajono

100

Kauno rajono

100

 

Varėnos rajono

100

Kėdainių rajono

100

 

Vilkaviškio rajono

100

Kelmės rajono

100

 

Vilniaus rajono

100

Klaipėdos rajono

100

 

Zarasų rajono

100

Kretingos rajono

100

 

Elektrėnų

100

Kupiškio rajono

100

 

Kalvarijos

100

Lazdijų rajono

100

 

Kazlų Rūdos

100

Mažeikių rajono

90

 

Pagėgių

100

Molėtų rajono

100

 

Rietavo

100

Priedėlio pakeitimai:

Nr. IX-1235, 2002-12-10, Žin., 2002, Nr. 123-5527 (2002-12-24)

Nr. X-434, 2005-12-08, Žin., 2005, Nr. 150-5463 (2005-12-24)

_____________________

 

Pakeitimai:

1.

Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas

Nr. VIII-544, 97.12.02, Žin., 1997, Nr.116-2953 (97.12.19)

LIETUVOS RESPUBLIKOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PAJAMŲ NUSTATYMO METODIKOS ĮSTATYMO 14 STRAIPSNIO PAKEITIMO IR PAPILDYMO ĮSTATYMAS

 

2.

Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas

Nr. VIII-948, 98.12.03, Žin., 1998, Nr.111 (98.12.18)

LIETUVOS RESPUBLIKOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PAJAMŲ NUSTATYMO METODIKOS ĮSTATYMO PAPILDYMO 12(1) STRAIPSNIU IR 9, 13, 16 STRAIPSNIŲ PAPILDYMO ĮSTATYMAS

 

3.

Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas

Nr. VIII-1362, 99.10.19, Žin., 1999, Nr.93-2709 (99.11.04)

LIETUVOS RESPUBLIKOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PAJAMŲ NUSTATYMO METODIKOS ĮSTATYMO PAKEITIMO ĮSTATYMAS

Nauja įstatymo redakcija

 

4.

Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas

Nr. IX-566, 2001-10-23, Žin., 2001, Nr. 94-3307 (2001-11-09)

SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PAJAMŲ NUSTATYMO METODIKOS ĮSTATYMO PAKEITIMO ĮSTATYMAS

Šio Įstatymo nuostatomis Vyriausybė pradeda vadovautis rengdama 2002 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektą.

Nauja įstatymo redakcija

 

5.

Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas

Nr. IX-974, 2002-06-20, Žin., 2002, Nr. 68-2773 (2002-07-03)

SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PAJAMŲ NUSTATYMO METODIKOS ĮSTATYMO 10 STRAIPSNIO PAPILDYMO ĮSTATYMAS

 

6.

Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas

Nr. IX-1235, 2002-12-10, Žin., 2002, Nr. 123-5527 (2002-12-24)

SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PAJAMŲ NUSTATYMO METODIKOS ĮSTATYMO 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10 STRAIPSNIŲ IR PRIEDĖLIO PAKEITIMO ĮSTATYMAS

Šis Įstatymas įsigalioja nuo 2003 m. sausio 1 d.

 

7.

Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas

Nr. IX-1857, 2003-12-15, Žin., 2003, Nr. 117-5320 (2003-12-17)

SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PAJAMŲ NUSTATYMO METODIKOS ĮSTATYMO 10 STRAIPSNIO PAKEITIMO BEI ĮSTATYMO PAPILDYMO 12 STRAIPSNIU IR PENKTUOJU SKIRSNIU ĮSTATYMAS

Šio Įstatymo 3 straipsnis įsigalioja nuo 2005 m. sausio 1 d.

 

8.

Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas

Nr. X-434, 2005-12-08, Žin., 2005, Nr. 150-5463 (2005-12-24)

SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PAJAMŲ NUSTATYMO METODIKOS ĮSTATYMO 12 STRAIPSNIO IR PRIEDĖLIO PAKEITIMO ĮSTATYMAS

Šis Įstatymas įsigalioja nuo 2006 m. sausio 1 d.

 

9.

Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas

Nr. X-1359, 2007-12-06, Žin., 2007, Nr. 132-5361 (2007-12-15)

SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PAJAMŲ NUSTATYMO METODIKOS ĮSTATYMO 12 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMAS

 

*** Pabaiga ***

 

 

Redagavo: Aušrinė Trapinskienė (2007-12-17)

                  autrap@lrs.lt