Sprendimas netenka galios 2024-04-03:

Utenos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-60, 2024-03-28, paskelbta TAR 2024-04-02, i. k. 2024-06039

Dėl Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo

 

Suvestinė redakcija nuo 2022-03-25 iki 2024-04-02

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2017-09-05, i. k. 2017-14181

 

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

 

SPRENDIMAS

DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTŲ RĖMIMO PROGRAMOS LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2017 m. rugpjūčio 31 d. Nr. TS-206

Utena

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 38 punktu, 16 straipsnio 2 dalies 18 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymo 4 straipsnio dalimi ir atsižvelgdama į Utenos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2017 m. birželio 26 d. Nr. A-3 audito ataskaitą „Ar efektyviai ir rezultatyviai veikia Utenos rajono savivaldybės verslo ir turizmo paramos sistema, kuriant verslui ir turizmui palankią aplinką“, Utenos rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1Patvirtinti Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašą (pridedama).

2Pripažinti netekusiu galios Utenos rajono savivaldybės tarybos 2016 m. gegužės 26 d. sprendimą Nr. TS-155 „Dėl Utenos rajono savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

3Nurodyti, kad šis sprendimas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                   Alvydas Katinas

 

 

PATVIRTINTA

Utenos rajono savivaldybės tarybos

2017 m. rugpjūčio 31 d. sprendimu Nr. TS-206

 

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTŲ RĖMIMO PROGRAMOS LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.   Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos (toliau –Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programa) lėšų naudojimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos tikslą ir uždavinius, projektų koordinavimo, finansavimo, atsakomybės ir kontrolės tvarką.

2.    Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos pagrindinis tikslas – skatinti smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų kūrimąsi ir plėtrą, verslo aplinkos gerinimą, investicijų pritraukimą, užimtumą ir investicijas į žmogiškuosius išteklius Utenos mieste ir rajone.

3.    Programos uždaviniai:

3.1.    sudaryti teisines, finansines ir valdymo sąlygas vykdyti Utenos rajono savivaldybės (toliau –Savivaldybė) politiką verslo rėmimo srityse;

3.2.    skatinti smulkiojo ir vidutinio verslo subjektus aktyviai dalyvauti projektinėje veikloje.

4.    Lėšos Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programai įgyvendinti numatomos Savivaldybės biudžete.

5.    Lėšos turi būti naudojamos tik nurodyto projekto  vykdymui, laikantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimo įstatymo, kitų įstatymų ir teisės aktų.

6.    Projektų finansavimo konkursus organizuoja Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos įgyvendinimo koordinavimą.

7. Informacija apie projektų finansavimo konkursą skelbiama po Savivaldybės biudžeto patvirtinimo, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų birželio 1 d. Nepaskirsčius visų Ekonomikos skatinimo ir turizmo plėtojimo veiksmų programos priemonėje 02.1.1.10 Smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo programoje numatytų lėšų, gali būti skelbiami papildomi konkursai. Konkursas skelbiamas viešai spaudoje, Savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt, Savivaldybės socialinio tinklo Facebook‘o paskyroje, likus ne mažiau kaip 20 kalendorinių dienų iki paskutinės paraiškų teikimo dienos.

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-34, 2019-02-21, paskelbta TAR 2019-02-25, i. k. 2019-03014

Nr. TS-152, 2021-05-27, paskelbta TAR 2021-05-27, i. k. 2021-11830

 

II SKYRIUS

SĄVOKOS

 

8.   Šiame Apraše vartojamos sąvokos:

8.1.    Projektas – vienkartinė užduotis, kuria siekiama aiškiai suformuluoto tikslo;

8.2.    Ekspertų komisija – Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta projektų vertinimo komisija;

8.3.    Vertinimo kriterijai – tai rodikliai, suteikiantys informaciją apie projektus ir jų įgyvendinimo rezultatus;

9.       Kitos šiame Apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme ir kituose teisės aktuose.

 

III SKYRIUS

PROJEKTŲ PARAIŠKŲ TEIKIMO TVARKA

 

10.  Užpildytos projektų paraiškos bei papildomi dokumentai teikiami bei registruojami Savivaldybės administracijoje arba siunčiami elektroniniu paštu info@utena.lt.

11Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas einamaisiais kalendoriniais metais gali pateikti tik vieną projekto paraišką vienam projektui finansuoti.

12Užregistruotų paraiškų tikslinimas, pildymas ar papildomų dokumentų pateikimas pareiškėjų iniciatyva galimas iki paskutinės paraiškų teikimo dienos.

13.  Teikti paraiškas projektų finansavimui gauti gali smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai:

13.1.  neturintys mokestinės nepriemokos Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui arba savivaldybių biudžetams ir fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Valstybinė mokesčių inspekcija) (išskyrus atvejus, kai mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas), ar nėra skolinga Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui;

13.2dirbantys pagal verslo liudijimus, kurie išduoti ne trumpesniam kaip 6 mėnesių laikotarpiui ir dirba/planuoja dirbti ne trumpiau kaip 96 dienas per kalendorinius metus;

13.3.  vykdantys komercinę ūkinę veiklą Savivaldybės teritorijoje ne ilgiau kaip 5 metus. Gavę projektų finansavimą iš Savivaldybės biudžeto pagal šią arba kitą finansavimo priemonę prieš 2 ar daugiau metų (jei veiklą vykdo ilgiau kaip 2 metus) nuo lėšų naudojimo sutarties pasirašymo dienos bei įvykdę visus sutartinius įsipareigojimus;

14. Nefinansuojama:

14.1. veiklos, susijusios su alkoholinių gėrimų gamyba, prekyba, vartojimu, tabako gamyba, prekyba, vartojimu, prekyba ginklais, azartinių lošimų ir lažybų organizavimu, medžioklės, lombardų, draudimo, brokerių veikla;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-34, 2019-02-21, paskelbta TAR 2019-02-25, i. k. 2019-03014

 

14.2bankrutuojančių, likviduojamų ar restruktūrizuojamų pareiškėjų veiklos;

14.3. į individualios veiklos pažymą įrašyta papildoma veikla, kai nėra sudaroma nauja darbo sutartis ir/ arba to paties asmens išsiimamas verslo liudijimas kitai ekonominei veiklai vykdyti;

Papildyta papunkčiu:

Nr. TS-34, 2019-02-21, paskelbta TAR 2019-02-25, i. k. 2019-03014

 

14.4. to paties steigėjo įsteigtos naujos įmonės (juridinio asmens) arba to paties fizinio asmens pradėtos vykdyti naujos savarankiškos ūkinės komercinės veiklos išlaidos, jei finansavimas iš Savivaldybės biudžeto buvo skirtas praėjusiais kalendoriniais metais.

Papildyta papunkčiu:

Nr. TS-152, 2021-05-27, paskelbta TAR 2021-05-27, i. k. 2021-11830

 

15Teikiant projekto paraišką (1 priedas) prie jos turi būti pateikti šie dokumentai:

15.1. juridinio asmens įstatų ar nuostatų kopija; fiziniam asmeniui – dokumento, patvirtinančio teisę į veiklą, kopija (individualios veiklos pažymos ar verslo liudijimo pažymos kopijas);

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-34, 2019-02-21, paskelbta TAR 2019-02-25, i. k. 2019-03014

 

15.2pažymos, kad smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas neturi mokestinės nepriemokos Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui arba savivaldybių biudžetams ir fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija (išskyrus atvejus, kai mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas), ar nėra skolingas Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui.  Pažymos turi būti išduotos ne anksčiau kaip likus 30 kalendorinių dienų iki paraiškos pateikimo dienos;

15.3. dokumentai, išvardinti Aprašo 17.1-17.8 papunkčiuose, atsižvelgus į finansuojamas išlaidų rūšis;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-307, 2017-12-21, paskelbta TAR 2017-12-22, i. k. 2017-20956

 

15.4kiti papildomi dokumentai, susiję su projekto įgyvendinimu.

16.     Dokumentus, nurodytus Aprašo 15.2 papunktyje, privalo pateikti tik smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai, dirbantys pagal individualios veiklos pažymas, verslo liudijimus arba ūkininkai, įregistravę ūkininko ūkį.

17. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai, atitinkantys šiame Apraše nurodytus reikalavimus, gali teikti paraiškas projektų finansavimui dėl ne daugiau kaip dviejų išlaidų (be pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM), išskyrus atvejus, kai smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai yra ne PVM mokėtojai) rūšių:

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-152, 2021-05-27, paskelbta TAR 2021-05-27, i. k. 2021-11830

17.1iki 80 proc., bet ne daugiau kaip 150 eurų su įmonės steigimu susijusių išlaidų (gali būti kompensuojamas mokestis notarui, valstybės įmonei Registrų centras, įmonės antspaudo gamybai patirtos išlaidos). Siekiantys su įmonės steigimu susijusių išlaidų kompensavimo prie paraiškos pateikia su įmonės steigimu susijusių išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas;

17.2. naujos darbo vietos pilnam darbuotojo etatui (netaikoma savarankiškai dirbantiems asmenims), sukūrimo išlaidų, jei darbo vieta sukurta tais pačiais kalendoriniais metais ir/arba praėjusių metų kovo – gruodžio mėn., kai teikiama projekto paraiška. Siekiantys naujos darbo vietos sukūrimo priemonių įsigijimo išlaidų kompensavimo, prie paraiškos pateikia naujai sudarytos darbo sutarties kopiją arba naujai išsiimtos individualios veiklos pažymos kopiją ir/ar verslo liudijimo pažymos kopiją, kurioje būtų nurodyta, nuo kada vykdoma komercinė ūkinė veikla, darbo priemonių, skirtų tiesioginėms darbo funkcijoms sukurtoje darbo vietoje atlikti ir būtinų darbo vietos funkcionavimui užtikrinti (įrangos, įrankių, įrengimų, baldų, išskyrus motorinių transporto priemonių ir priekabų, mobiliojo ryšio priemonių, medžiagų ir žaliavų (atsargų) produkcijai gaminti/paslaugai teikti, prekių, skirtų perparduoti), įsigijimą įrodančius dokumentus (PVM sąskaitas faktūras, sąskaitas faktūras arba išankstinio apmokėjimo sąskaitas) arba planuojamų įsigyti darbo priemonių išlaidas pagrindžiančius dokumentus (tiekėjų komercinius pasiūlymus ne mažiau kaip 1 vnt.):

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-34, 2019-02-21, paskelbta TAR 2019-02-25, i. k. 2019-03014

Nr. TS-152, 2021-05-27, paskelbta TAR 2021-05-27, i. k. 2021-11830

Nr. TS-55, 2022-03-24, paskelbta TAR 2022-03-24, i. k. 2022-05729

17.2.1. iki 1500 eurų naujos darbo vietos sukūrimo priemonių (išskyrus iki 800 eurų, kai naujos darbo vietos sukūrimui yra įsigyjama kompiuterinė įranga). Sukūrus daugiau kaip vieną darbo vietą – kiekvienas kitos sukurtos darbo vietos priemonių įsigijimas finansuojamas iki 650 eurų. Maksimali finansavimo suma darbo priemonėms įsigyti – 2800 eurų;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-55, 2022-03-24, paskelbta TAR 2022-03-24, i. k. 2022-05729

 

17.2.2. iki 2500 eurų darbo vietos sukūrimo priemonių (išskyrus iki 800 eurų, kai naujos darbo vietos sukūrimui yra įsigyjama kompiuterinė įranga), kai darbo vietą sukuria jaunas žmogus, atitinkantis Lietuvos Respublikos jaunimo politikos pagrindų įstatyme 2 straipsnio 6 dalyje nurodytą sąvoką. Sukūrus daugiau kaip vieną darbo vietą – kiekvienas kitos sukurtos darbo vietos priemonių įsigijimas finansuojamas iki 650 eurų. Maksimali finansavimo suma darbo priemonėms įsigyti - 3800 eurų.

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-152, 2021-05-27, paskelbta TAR 2021-05-27, i. k. 2021-11830

Nr. TS-55, 2022-03-24, paskelbta TAR 2022-03-24, i. k. 2022-05729

 

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-307, 2017-12-21, paskelbta TAR 2017-12-22, i. k. 2017-20956

 

17.3. Neteko galios nuo 2019-02-26

Papunkčio naikinimas:

Nr. TS-34, 2019-02-21, paskelbta TAR 2019-02-25, i. k. 2019-03014

 

17.4. reklamos išlaidas, išskyrus vietinę rinkliavą už leidimo įrengti išorinę reklamą Savivaldybės teritorijoje išdavimą, bet ne daugiau kaip 200 eurų per kalendorinius metus. Siekiantys gauti reklamos (reklaminių lankstinukų ar kitos informacinio arba reklaminio tipo spaudos, skirtos verslo subjektams reklamuoti) išlaidų kompensavimą prie paraiškos pateikia tiekėjų komercinius pasiūlymus (ne mažiau kaip 1 vnt.) arba išankstinio apmokėjimo sąskaitas faktūras;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-307, 2017-12-21, paskelbta TAR 2017-12-22, i. k. 2017-20956

Nr. TS-152, 2021-05-27, paskelbta TAR 2021-05-27, i. k. 2021-11830

Nr. TS-55, 2022-03-24, paskelbta TAR 2022-03-24, i. k. 2022-05729

 

17.5. iki 50 proc. patirtų išlaidų dalyvavimui parodose, kuriose pristatoma gaminama produkcija ar teikiamos paslaugos, bet ne daugiau kaip 900 eurų per kalendorinius metus pirmais veiklos metais; antrais veiklos metais - iki 50 proc., bet ne daugiau kaip 450 eurų per kalendorinius metus. Smulkaus ir vidutinio verslo subjekto, įregistravusio savo įmonę, išsiėmusio individualios veiklos pažymą ar verslo liudijimą praėjusių metų kovo-gruodžio mėn., pirmieji veiklos metai skaičiuojami nuo veiklos įregistravimo dienos. Siekiantys dalyvavimo parodose išlaidų kompensavimo prie paraiškos prideda informaciją apie dalyvavimą parodoje. Kompensuojamos išlaidos, susijusios su dalyvavimu parodoje (registracijos mokestis, mokėjimai už parodos ploto nuomą ir/ar stendo įrangos nuomą);

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-34, 2019-02-21, paskelbta TAR 2019-02-25, i. k. 2019-03014

 

17.6. ne daugiau kaip 1200 eurų per kalendorinius metus pirmais veiklos metais, patalpų nuomos arba rezidavimo paslaugų išlaidas; antrais veiklos metais – ne daugiau kaip 600 eurų per kalendorinius metus. Smulkaus ir vidutinio verslo subjekto, įregistravusio savo įmonę, išsiėmusio individualios veiklos pažymą ar verslo liudijimą praėjusių metų kovo-gruodžio mėn., pirmieji veiklos metai skaičiuojami nuo veiklos įregistravimo dienos. Siekiantys patalpų nuomos išlaidų kompensavimo prie paraiškos prideda patalpų nuomos sutarties kopiją bei dokumentą, patvirtinantį nuomos sutarties įregistravimą viešajame registre; kompensuojant rezidavimo išlaidas – rezidavimo paslaugų sutarties kopiją. Patalpų nuomos išlaidos nekompensuojamos, jei nuomininkas (naujos įmonės (juridinio asmens) steigėjas arba savarankiškai dirbantis asmuo)  ir patalpų nuomotojas yra tas pats asmuo;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-34, 2019-02-21, paskelbta TAR 2019-02-25, i. k. 2019-03014

Nr. TS-152, 2021-05-27, paskelbta TAR 2021-05-27, i. k. 2021-11830

 

17.7.  iki 50 proc. patirtų išlaidų keliant kvalifikaciją arba ją įgyjant, bet ne daugiau kaip 150 eurų per kalendorinius metus. Finansavimas skiriamas trumpalaikiams (ne ilgesniems kaip vieno mėnesio trukmės) darbuotojų mokymams, siekiant suteikti ir (ar) tobulinti jų profesines žinias ir įgūdžius. Prie paraiškos turi būti pridedami mokymų komercinis pasiūlymas, aprašymas arba kiti dokumentai, kuriuose būtų pateikta informacija apie mokymus;

17.8. iki 1000 eurų per kalendorinius metus pirmaisiais veiklos metais, privačios žemės, esančios Utenos rajone nuomos išlaidas; antraisiais veiklos metais – ne daugiau kaip 500 eurų per kalendorinius metus. Smulkaus ir vidutinio verslo subjekto, įregistravusio savo įmonę, išsiėmusio individualios veiklos pažymą ar verslo liudijimą praėjusių metų kovo-gruodžio mėn., pirmieji veiklos metai skaičiuojami nuo veiklos įregistravimo dienos. Siekiantys žemės nuomos išlaidų kompensavimo, prie paraiškos prideda žemės nuomos sutarties kopiją bei dokumentą, patvirtinantį nuomos sutarties įregistravimą viešajame registre. Privačios žemės nuomos išlaidos nekompensuojamos, jei nuomininkas (naujos įmonės (juridinio asmens) steigėjas arba savarankiškai dirbantis asmuo)  ir žemės nuomotojas yra tas pats asmuo;

Papildyta papunkčiu:

Nr. TS-307, 2017-12-21, paskelbta TAR 2017-12-22, i. k. 2017-20956

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-34, 2019-02-21, paskelbta TAR 2019-02-25, i. k. 2019-03014

Nr. TS-152, 2021-05-27, paskelbta TAR 2021-05-27, i. k. 2021-11830

 

17.9. iki 80 proc., bet ne daugiau kaip 600 eurų buhalterinių paslaugų/konsultacijų išlaidų per kalendorinius metus pirmaisiais veiklos metais. Siekiantys buhalterinių paslaugų/konsultacijų išlaidų kompensavimo prie paraiškos pateikia paslaugos teikėjų komercinius pasiūlymus (ne mažiau kaip 1 vnt.) arba išankstinio apmokėjimo sąskaitas faktūras.

Papildyta papunkčiu:

Nr. TS-55, 2022-03-24, paskelbta TAR 2022-03-24, i. k. 2022-05729

 

IV SKYRIUS

PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

18. Pateiktos paraiškos vertinamos dviem etapais:

18.1administracinės atitikties vertinimas (projekto paraiška tinkamai užpildyta, pateikti privalomi dokumentai);

18.2.  tinkamumo finansuoti vertinimas (projekto aktualumas, organizavimas, biudžeto pagrindimas, naudojimo efektyvumas).

19. Administracinės atitikties bei tinkamumo finansuoti vertinimus per 15 darbo dienų nuo kvietime nurodyto paraiškų teikimo termino pabaigos dienos atlieka Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta ekspertų komisija (toliau – Komisija).

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-152, 2021-05-27, paskelbta TAR 2021-05-27, i. k. 2021-11830

 

20.     Komisijos darbo tvarką reglamentuoja Komisijos darbo reglamentas, tvirtinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

21.     Komisiją sudaro ne mažiau kaip 5 nariai: Komisijos pirmininkas, Komisijos pirmininko pavaduotojas, Komisijos nariai ir Komisijos posėdžio sekretorius. Komisijos posėdžio sekretorius nėra Komisijos narys.

22.     Komisijos sudėtis atnaujinama ne mažiau kaip 2/5 Komisijos narių kas 2 metus. Komisijos nario pareigas asmuo gali eiti ne ilgiau kaip 4 metus iš eilės.

23.     Į Komisijos sudėtį įeina:

23.1.  nevyriausybinės organizacijos arba gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovas;

23.2Savivaldybės tarybos narys;

23.3verslumą skatinančios organizacijos atstovas, asocijuotų verslo struktūrų atstovas arba smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas;

23.4.  Savivaldybės administracijos specialistai.

24.     Komisijos nariai, Komisijos posėdžio sekretorius privalo pranešti kitiems Komisijos nariams apie esamą interesų konfliktą, nusišalinti nuo dalyvavimo ir jokia forma nedalyvauti svarstant, vertinant ir priimant sprendimą, susijusį su projektu.

25.     Komisija įvertina paraiškos administracinę atitiktį. Jeigu vertinant paraiškos administracinę atitiktį nustatoma, kad paraiška netinkamai, nevisiškai užpildyta, trūksta papildomos informacijos, nepateikti privalomi dokumentai, pareiškėjas raštu informuojamas apie galimybę patikslinti informaciją bei pateikti trūkstamus dokumentus per 3 darbo dienas nuo Komisijos raštiško pranešimo. Jei per nustatytą terminą trūkumai nepašalinami, paraiška toliau nevertinama.

26.     Komisijos nariai, atlikę administracinės atitikties vertinimą ir nustatę, kad paraiška tinkamai užpildyta, pateikti privalomi dokumentai, atlieka tinkamumo finansuoti vertinimą (2 priedas).

27.     Tinkamumo finansuoti vertinimas susideda iš dviejų dalių. Maksimalus balų skaičius, kurį gali skirti komisijos narys – 34 balai. Jei tinkamumo finansuoti pirmoje vertinimo dalyje surenkamas mažesnis balų skaičius už 3, siūloma projekto  nefinansuoti.

28.     Komisija, įvertinusi paraiškas ir nustačiusi, jog tinkamų finansuoti projektų bendra vertė yra didesnė nei skirtas finansavimas Savivaldybės biudžete, siūlo Savivaldybės administracijos direktoriui finansuoti projektus, surinkusius didžiausią balų skaičių.

29.     Komisija, įvertinusi paraiškas ir nustačiusi, jog tinkamų finansuoti projektų bendra vertė yra mažesnė nei skirtas finansavimas Savivaldybės biudžete, siūlo Savivaldybės administracijos direktoriui finansuoti projektus, atitinkančius šio Aprašo reikalavimus, ir skelbti papildomą finansavimo konkursą.

30.     Įvertinus paraiškas, Komisijos posėdžio sekretorius apskaičiuoja Komisijos narių skirtų balų vidurkius ir pateikia projektų paraiškų vertinimo suvestinę (3 priedas).

31.     Komisijos pirmininkas, atsižvelgdamas į projektų paraiškų vertinimo suvestinę, teikia Savivaldybės administracijos direktoriui siūlymą finansuoti/nefinansuoti projektus. Siūlymas turi būti motyvuotas.

32. Pirmenybė gauti projektų finansavimą teikiama smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams, vykdantiems veiklą pirmais ar antrais veiklos metais; kuriantiems naujas darbo vietas kaimo vietovėse; kuriantiems socialinio verslo įmones; smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams, kurių veiklos sritis paslaugos arba gamyba; projektams, kurių metu planuojama įgyvendinti inovatyvias verslo idėjas; verslo subjektams, sukūrusiems ne mažiau kaip 3 darbo vietas; jauniems žmonėms (projekto paraiškos teikėjas atitinkantis Lietuvos Respublikos jaunimo pagrindų įstatyme 2 straipsnio 6 dalyje nurodytą sąvoką); jauniesiems menininkams; asmenims (projekto paraiškos teikėjui) su negalia.

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-152, 2021-05-27, paskelbta TAR 2021-05-27, i. k. 2021-11830

 

33.  Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai informuojami raštu apie priimtą sprendimą dėl projekto finansavimo per 5 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo priėmimo.

 

V SKYRIUS

PROJEKTŲ FINANSAVIMAS

 

34.     Projektai finansuojami išlaidų kompensavimo būdu, pateikus dokumentus, pagrindžiančius projekto įgyvendinimo metu patirtas išlaidas kalendoriniais metais arba/ir projekto įgyvendinimo metu patirtų išlaidų kompensavimu.

35Lėšos, skirtos projektų finansavimui, paskirstomos Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, atsižvelgiant į Komisijos siūlymą. Lėšų naudojimo sutartį (4 priedas) su finansavimą gavusiais smulkiojo ir vidutinio verslo subjektais per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius.

36.  Įgyvendinus projekte numatytus tikslus, atsiskaitoma Savivaldybei už veiklą, kuriai finansuoti skiriamos lėšos, ir vertinimo kriterijų įvykdymą teikiant šias ataskaitas:

36.1buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų naudojimą, suvestinę (5 priedas);

36.2veiklos vykdymo ir vertinimo kriterijų įvykdymo ataskaitą (6 priedas);

36.3už kiekvieną ketvirtį (kurį skirtas finansavimas) ne vėliau kaip iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą, parengtą pagal formą Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“.

37.  Pasibaigus kalendoriniams metams, Savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt skyriaus „Verslui“ skiltyje „Smulkiojo ir vidutinio verslo parama“ skelbiama informacija apie Savivaldybės finansuotus smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų projektus.

 

VI SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ IR KONTROLĖ

 

38. Projekto vykdytojai užtikrina projekto tikslų ir uždavinių įgyvendinimą, lėšų panaudojimą pagal tikslinę paskirtį ir įsipareigoja vykdyti projekte nurodytą veiklą ne mažiau kaip vienerius metus po projekto įgyvendinimo ir ne mažiau kaip vienerius metus nekeisti pasirinktos verslo formos nuo lėšų naudojimo sutarties pasirašymo.

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-34, 2019-02-21, paskelbta TAR 2019-02-25, i. k. 2019-03014

 

39.  Projektų įgyvendinimą pagal savo kompetenciją kontroliuoja Savivaldybės administracijos specialistas, atsakingas už sutarties vykdymą.

40.  Specialistas kontrolę vykdo dviem etapais:

40.1.  2 kartus per metus, įprastai iki sausio 30 d. ir birželio 30 d., patikrina informaciją apie Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektą, gavusį finansavimą, mokesčių mokėtojų registre;

40.2.  2 kartus per metus, įprastai iki sausio 30 d. ir birželio 30 d., patikrina, ar Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas vykdo projekte numatytą veiklą, atlikdamas projektinės veiklos patikrą vietoje. Savivaldybės administracijos specialistas gali prašyti projektų vykdytojų pateikti papildomą informaciją bei dokumentus apie projekte vykdomą veiklą, apžiūrėti vykdytojų darbo vietas ir pan.

41.  Savivaldybės administracijos specialistas, atlikęs kontrolę ir nustatęs įsipareigojimų nevykdymą, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų, pateikia Savivaldybės administracijos direktoriui kontrolės ataskaitą apie projektuose nurodytos veiklos įsipareigojimų nevykdymą.

42.  Projekto vykdytojai, neįvykdę Aprašo 36 punkte numatytų reikalavimų, per 20 darbo dienų po raštiško pranešimo apie įsipareigojimų nevykdymą, privalo grąžinti visas iki tol jiems išmokėtas lėšas į Savivaldybės biudžeto sąskaitą.

43.  Laiku negrąžinus lėšų, lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

44.  Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo finansinė ir veiklos kontrolė atliekama Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VII1 SKYRIUS

FINANSINĖS PARAMOS SMULKIAJAM IR VIDUTINIAM VERSLUI, PATIRINČIAM SUNKUMŲ DĖL KARANTINO REŽIMO, TEIKIMAS

 

45.     Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams Lietuvos Respublikoje paskelbto karantino režimo laikotarpiu, siekiant sušvelninti nustatytų ribojimų ir draudimų ekonominės veiklos vykdymui pasekmes, išlaikyti ekonominės veiklos tęstinumą, išsaugoti sukurtas darbo vietas, yra teikiama neatlygintina finansinė parama.

46.     Parama teikiama smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams:

46.1.     Įregistruotiems Juridinių asmenų registre (juridiniams asmenims) arba pradėjusiems vykdyti veiklą (savarankiškai dirbantiems) ne vėliau kaip 2020 m. lapkričio 7 d. ir vykdantiems komercinę ūkinę veiklą Savivaldybės teritorijoje;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

 

46.2. Vykdantiems ūkinę veiklą, kuri yra įtraukta į Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. 4-1171/A1-1301 „Dėl karantino metu ribojamų ir netiesiogiai ribojamų ūkinių veiklų sąrašo patvirtinimo“ patvirtintą karantino metu ribojamų ir netiesiogiai ribojamų veiklų sąrašą;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

 

46.3. Vykdantiems individualią veiklą pagal verslo liudijimą, kurių verslo liudijimas 2020 metais galiojo ne trumpesnį kaip 3 mėnesių laikotarpį nenutrūkstamai ar su pertraukomis iki 2020 m. lapkričio 7 d. paskelbto karantino, kurio metu buvo nustatyti ūkinės veiklos apribojimai;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

 

46.4.     Juridiniams asmenims, neturintiems restruktūrizuojamos, likviduojamos ar bankrutuojančios įmonės statuso.

46.5.     Nevykdantiems elektroninės prekybos, ginklų ir šaudmenų specializuotos mažmeninės prekybos, azartinių žaidimų ar kitų azartinių lošimų organizavimo veiklos, finansų įstaigų veiklos kaip pagrindinės vykdomos veiklos.

47. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai, juridiniai asmenys, atitinkantys Aprašo 46.1, 46.2, 46.4 ir 46.5 papunkčių reikalavimus ir smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai, dirbantys savarankiškai ir atitinkantys 46.1, 46.2, 46.3 ir 46.5 papunkčių reikalavimus, gali teikti vieną prašymą finansinei paramai gauti dėl patirtų išlaidų (be pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM), išskyrus atvejus, kai smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai yra ne PVM mokėtojai) kompensavimo, pasirenkant ne daugiau kaip vieną išlaidų rūšį:

47.1. Patalpų nuomos ar rezidavimo paslaugų išlaidos. Teikiamos finansinės paramos dydis - pagal faktinius išlaidas pagrindžiančius dokumentus, bet ne daugiau kaip iki 30 proc. mėnesio išlaidų už patalpų nuomą ar rezidavimo paslaugų išlaidų. Bendra patalpų nuomos ar rezidavimo išlaidų kompensavimo suma - ne daugiau kaip iki 1000 Eur.

47.2. Apsaugos prekių ir paslaugų (išskyrus ilgalaikį materialųjį turtą), susijusių su COVID-19 ligos (koronoviruso infekcijos) grėsmių mažinimu ir apsauga, įsigijimo išlaidos. Teikiamos finansinės paramos dydis - pagal faktinius apsaugos prekių, priemonių ir paslaugų (respiratorių, kaukių, pirštinių, apsauginių skydų, akinių, dezinfekavimo paslaugų, dezinfekcinio skysčio, chalatų įsigijimo ir pan., išskyrus ilgalaikį materialųjį turtą), susijusių su apsauga nuo COVID-19 ligos (koronoviruso infekcijos) išlaidas pagrindžiančius dokumentus, bet ne daugiau kaip iki 200 Eur.

47.3. Medžiagų ir žaliavų (turinčių trumpą galiojimo terminą), reikalingų darbo vietos funkcionavimui ir veiklos tęstinumui užtikrinti, išlaidos. Teikiamos finansinės paramos dydis - pagal faktinius medžiagų ir žaliavų, tiesiogiai susijusių su vykdoma ūkine komercine veikla, išlaidas pagrindžiančius dokumentus, bet ne daugiau kaip iki 300 Eur.

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

 

48. Tinkamos kompensuoti išlaidos yra už laikotarpį nuo 2021 m. sausio 1 d. iki karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje pabaigos, įskaitant karantino galiojimo pabaigos mėnesį.

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

 

49. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas, siekdamas gauti finansavimą, atsižvelgiant į pasirinktą patirtų išlaidų rūšį, turi pateikti:

Punkto pakeitimai:

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

49.1. Prašymą finansinei paramai gauti (7 priedas);

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

 

49.2. Savarankiškai dirbantis - dokumento, patvirtinančio teisę į veiklą, kopiją (individualios veiklos pažymos kopiją ar verslo liudijimo pažymų už 2020 ir 2021 m. kopijas);

Papunkčio pakeitimai:

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

 

49.3. Patalpų nuomos sutarties, pasirašytos ne vėliau kaip iki 2020 m. lapkričio 7 d. ir Prašymo pateikimo metu galiojančios, kopiją bei dokumentą, patvirtinantį nuomos sutarties įregistravimą viešajame registre; kompensuojant rezidavimo paslaugų išlaidas – rezidavimo paslaugų sutarties, pasirašytos ne vėliau kaip iki 2020 m. lapkričio 7 d. ir Prašymo pateikimo metu galiojančios (įskaitant pasirašytas sutartis naujam laikotarpiui), kopiją; sąskaitų faktūrų už suteiktas patalpų nuomos ar rezidavimo paslaugas, pagal kurias bus skaičiuojama kompensacija, kopijas, apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas (banko arba kitos kredito įstaigos sąskaitos išrašus, kasos išlaidų orderius ir kitus dokumentus, įrodančius, kad pagal išlaidas pateisinančius dokumentus buvo atliktas mokėjimas);

Papildyta papunkčiu:

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

 

49.4. Apsaugos prekių ir paslaugų (išskyrus ilgalaikį materialųjį turtą), susijusių su COVID-19 ligos (koronoviruso infekcijos) grėsmių mažinimu ir apsauga, įsigijimo išlaidas pagrindžiančius dokumentus - sąskaitų faktūrų kopijas, apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas;

Papildyta papunkčiu:

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

 

49.5. Medžiagų ir žaliavų, reikalingų darbo vietos funkcionavimui ir vykdomos veiklos tęstinumui užtikrinti, išlaidas pagrindžiančius dokumentus - sąskaitų faktūrų kopijas, apmokėjimą įrodančius dokumentų kopijas;

Papildyta papunkčiu:

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

 

49.6. Įmonės darbuotojų sąrašą apie darbuotojų deklaruotą gyvenamąją vietą Utenos rajono savivaldybėje Prašymo teikimo datai (taikoma tik smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams, vykdantiems komercinę ūkinę veiklą Savivaldybės teritorijoje, bet įregistruotiems kitoje Lietuvos Respublikos savivaldybėje).

Papildyta papunkčiu:

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

 

50. Neteko galios nuo 2021-03-27

Punkto naikinimas:

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

 

51.     Savivaldybės administracija, ne ilgiau kaip per 5 darbo dienas, patikrina, ar smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas atitinka šio Aprašo 45 punkte nustatytus reikalavimus, gautą Prašymą ir prie jo pridedamus dokumentus.

52.     Prašymo vertinimo metu Savivaldybės administracija turi teisę paprašyti smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto pateikti trūkstamą informaciją, išskyrus atvejus, kai trūkstamą informaciją galima patikrinti Lietuvos Respublikos valstybės institucijų viešuose registruose ir informacinėse sistemose. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas privalo pateikti šią informaciją ir (arba) dokumentus elektroniniu paštu arba raštu per Savivaldybės administracijos nustatytą terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 5 kalendorinės dienos.

53.     Prašymas atmetamas, jei smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas neatitinka Aprašo 46, 49 ar 50 punktuose nustatytų reikalavimų.

54.     Finansinė parama skiriama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Apie skirtą finansinę paramą smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas informuojamas per 3 darbo dienas.

55. Neteko galios nuo 2021-03-27

Punkto naikinimas:

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

 

56.     Savivaldybės administracija perveda smulkiojo ir vidutinio verslo subjektui apskaičiuotą finansinę paramą į Prašyme nurodytą sąskaitą.

57. Neteko galios nuo 2021-03-27

Punkto naikinimas:

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

 

58.     Savivaldybės administracija duomenis apie suteiktą pagalbą Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registrui teikia, vadovaudamasi Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“, ir Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos duomenų tvarkymo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos 2015 m. lapkričio 13 d. nutarimu Nr. 1S-120/2015 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos duomenų tvarkymo taisyklių patvirtinimo“.

59.     Finansinę paramą gavusių smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų sąrašas, kuriame nurodytos išmokėtos finansinės paramos sumos, skelbiamas  Savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt skyriaus „Verslui“ skiltyje „Smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo programa“.

60.     Po finansinės paramos skyrimo nustačius, kad smulkiojo ir vidutinio verslo  subjektas pateikė neteisingus dokumentus ir dėl to buvo nepagrįstai skirta finansinė parama, nepagrįstai gautos lėšos grąžinamos Savivaldybės administracijai per 5 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos reikalavimo gavimo dienos.

61.     Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas už nepagrįstai gautos finansinės paramos negrąžinimą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka

Skyriaus pakeitimai:

Nr. TS-138, 2020-05-28, paskelbta TAR 2020-05-29, i. k. 2020-11491

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

62.  Projektų paraiškos ir ataskaitos saugomos trejus metus teisės aktų nustatyta tvarka.

Punkto numeracijos pakeitimas:

Nr. TS-99, 2020-04-30, paskelbta TAR 2020-05-04, i. k. 2020-09353

Nr. TS-138, 2020-05-28, paskelbta TAR 2020-05-29, i. k. 2020-11491

 

63.  Aprašą keičia arba panaikina Savivaldybės taryba.

Punkto numeracijos pakeitimas:

Nr. TS-99, 2020-04-30, paskelbta TAR 2020-05-04, i. k. 2020-09353

Nr. TS-138, 2020-05-28, paskelbta TAR 2020-05-29, i. k. 2020-11491

 

_______________________

 

Utenos rajono savivaldybės smulkiojo

ir vidutinio verslo subjektų rėmimo

programos lėšų naudojimo tvarkos

aprašo

1 priedas

 

(Pavyzdinė projekto paraiška)

 

Utenos rajono savivaldybės administracijai

 

PROJEKTO PARAIŠKA

_________________________

(Data)

Projekto pavadinimas

(Projekto pavadinimas turi būti trumpas, konkretus ir aiškus, apibūdinantis projekto esmę)

 

 

 

Suma (Eur), reikalinga projektui įgyvendinti

 

 

Suma (Eur), prašoma iš Utenos rajono savivaldybės biudžeto

 

 

Pareiškėjo finansinis indėlis

 

 

Pareiškėjo partnerio (-ių) finansinis indėlis

 

 

 

1. INFORMACIJA APIE SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTĄ

Juridinio asmens pavadinimas, kodas, vadovo vardas, pavardė

 

 

 

Juridinio asmens steigėjo/-ų, vardas/-ai pavardė/-ės

 

 

 

Fizinio asmens vardas, pavardė

 

 

 

 

Verslo liudijimo Nr.

Individualios veiklos pažymos Nr.

Ūkininko pažymėjimo Nr.

PVM mokėtojo kodas

 

 

 

Ekonominės veiklos rūšies kodas (EVRK)

 

 

 

Veiklos vykdymo pradžia:

 

 

 

Registracijos adresas

 

 

 

Veiklos vykdymo vietos adresas

 

 

 

Kontaktiniai duomenys (telefonas, el. paštas)

 

 

 

Atsiskaitomosios sąskaitos rekvizitai

 

 

 

 

2. INFORMACIJA APIE GAUTAS PARAMAS:

 

Ar esate gavę paramą iš Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų?

 

□ Taip

□ Ne

Data, suma:

Ar esate gavę paramą iš Utenos rajono savivaldybės pagal kitą finansavimo priemonę?

 

□ Taip

□ Ne

Data, suma:

 

3. TRUMPA INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ

(Konkretus ir aiškus veiklos-idėjos pristatymas)

 

 

 

 

4. DETALUS PROJEKTO APIBŪDINIMAS

 

Projektas įgyvendinamas

Nuo

2

0

 

 

-

 

 

-

 

 

 

iki

2

0

 

 

-

 

 

-

 

 

 

 

Projekto tikslas

(Projektas negali turėti daugiau kaip vieną tikslą. Jis turi būti aiškus ir konkretus, apibrėžiantis galutinį rezultatą, kuris turėtų būti konkretus, pamatuojamas)

 

 

Projekto uždaviniai

(Projekto tikslui pasiekti numatomi uždaviniai, kurie turi atsakyti į klausimą, ką reikia padaryti, kad tikslas būtų pasiektas. Uždaviniai, turi padėti pasiekti užsibrėžtą tikslą, būti konkretūs, išmatuojami, realūs, terminuoti)

Data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Laukiami rezultatai

(Planuojami darbai turi būti užsibaigti konkrečiais rezultatais)

Data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projekto tęstinumas

(Projektas turi būti tęsiamas ne trumpiau kaip vieneri metai po projekto įgyvendinimo)

 

5. BIUDŽETAS

 

 

Išlaidų paskirtis

Išlaidų detalizavimas

Reikalinga

suma projektui įgyvendinti(Eur)

Prašoma suma  projektui įgyvendinti (Eur)

1.

Patalpų nuomos arba rezidavimo paslaugų išlaidos

(Parašykite kada pasirašyta patalpų nuomos/rezidavimo paslaugų sutartis, koks mėnesinis mokestis)

 

 

 

2.

Naujos darbo vietos sukūrimo išlaidos

 

(Išvardinkite kokios darbo vietos sukūrimo priemonės bus perkamos/yra nupirktos)

 

 

 

 

3.

Reklamos išlaidos

 

(Išvardinkite, kokios numatomos reklamos išlaidos, ką ketinate daryti)

 

 

4.

Su įmonės steigimu susijusios išlaidos

(Išvardinkite išlaidų rūšis)

 

 

 

5.

Dalyvavimo parodoje, kurioje pristatoma gaminama produkcija ar teikiamos paslaugos, išlaidos

(Išvardinkite išlaidų rūšis)

 

 

 

 

 

6.

Kvalifikacijos tobulinimo kursai, mokymai

(Parašykite numatomus mokymus, datą)

 

 

7.

Privačios žemės nuomos išlaidos

(Parašykite kada pasirašyta privačios žemės nuomos sutartis, koks mėnesinis mokestis)

 

 

8.

Buhalterinių paslaugų/konsultacijų išlaidos

(Parašykite kada pasirašyta buhalterinių paslaugų/konsultacijų teikimo sutartis, koks mėnesinis mokestis)

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

6. PAPILDOMA INFORMACIJA IR DOKUMENTAI

6.1..........................................................................................................................................................

6.2..........................................................................................................................................................

6.3...........................................................................................................................................................

6.4..........................................................................................................................................................

6.5.......................................................................................................................................................

 

Patvirtinu, kad paraiškoje ir pridedamuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga,  nurodytos išlaidos nebuvo/nebus apmokėtos kitomis paramos lėšomis. Įsipareigoju vykdyti projekte nurodytą veiklą ne mažiau kaip vienerius metus po projekto įgyvendinimo ir ne mažiau kaip vienerius metus nekeisti pasirinktos verslo formos nuo lėšų naudojimo sutarties pasirašymo.  

 

________________________         ________________       _________________________________

(pareigos)                                          (parašas)                              (vardas, pavardė)             

 

Priedo pakeitimai:

Nr. TS-55, 2022-03-24, paskelbta TAR 2022-03-24, i. k. 2022-05729

 

 

Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir

vidutinio verslo subjektų rėmimo

programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Projekto paraiškos tinkamumo finansuoti vertinimo anketos forma)

PROJEKTO PARAIŠKOS TINKAMUMO FINANSUOTI VERTINIMO ANKETA

_____________

(data)

Pareiškėjas, projekto pavadinimas:_______________________________________________________________________

Projekto vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Vertinimas

I. DALIS

Projekto aktualumas

Projektas atitinka Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos pagrindinį tikslą

1

 

Projekto iškelti tikslai, uždaviniai, laukiami rezultatai yra aiškūs, konkretūs, realūs

1

 

Projekto organizavimas

 

Numatomas aiškus, detalus ir nuoseklus projekto vykdymo planas

1

 

Biudžeto pagrindimas, naudojimo efektyvumas

Projekte numatomos veiklos ir su jomis susijusios išlaidos pagrįstos, realios ir būtinos

1

 

 

 

I DALIES BALŲ SUMA*:

4

 

II. DALIS

Pirmenybė gauti projektų finansavimą

Vykdantiems veiklą pirmais ar antrais veiklos metais

2

 

Veiklos sritis paslaugos arba gamyba

2

 

Sukuriantiems/kuriantiems naują darbo vietą (as) kaimo vietovėje, socialinio verslo įmonę

1

 

Įgyvendinantiems inovatyvios verslo idėjas

1

 

Sukuriantiems/kuriantiems ne mažiau kaip 3 darbo vietas

1

 

Jauniems verslininkams (iki 29 m. amžiaus), jauniesiems menininkams

1

 

Asmenims su negalia

1

 

II DALIES BALŲ SUMA:

9

 

(I DALIES BALŲ SUMA*4)+( II DALIES BALŲ SUMA*2)

34

 

 

Komisijos nario vertinimas/išvada

 

 

Komisijos nario parašas, vardas, pavardė

 

 

Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir

vidutinio verslo subjektų rėmimo

programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Projektų paraiškų vertinimo suvestinės forma)

 

PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMO SUVESTINĖ

 

Eil. Nr.

 

Projekto pareiškėjas

Projekto pavadinimas

ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMAS

TINKAMUMO FINANSUOTI VERTINIMO VIDURKIS

Paraiška tinkamai užpildyta, pateikti visi privalomi dokumentai

I dalies vertinimo vidurkis

II dalies vertinimo vidurkis

Bendras balų vidurkis

Taip

Ne

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

Komisijos pirmininkas (parašas, vardas, pavardė)

 

Komisijos sekretorius (parašas, vardas, pavardė)

 

 

Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir

vidutinio verslo subjektų rėmimo

programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo

4 priedas

 

(Pavyzdinė lėšų naudojimo sutartis)

 

SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ NAUDOJIMO SUTARTIS

(sutarties forma)

 

20 _ m. __________________ d. Nr. ______

 

Utena

 

Utenos rajono savivaldybės administracija (toliau – Lėšų davėjas), atstovaujama Savivaldybės administracijos direktoriaus [vardas, pavardė], veikiančio pagal Savivaldybės administracijos nuostatus, ir [įstaigos / organizacijos pavadinimas] (toliau – Lėšų gavėjas), atstovaujamas [pareigos, vardas, pavardė], veikiančio pagal ------------     ,vadovaudamiesi Utenos  rajono savivaldybės administracijos direktoriaus [data] įsakymu Nr.[_______]]“, sudarė šią sutartį (toliau – Sutartis).

 

I. SUTARTIES OBJEKTAS

 

1.  Sutarties objektas yra biudžeto lėšų skyrimas ir naudojimas projektui [veiklos, projekto pavadinimas] (toliau – projektas) įgyvendinti pagal Utenos rajono savivaldybės ------------------------------------------------programos [programos pavadinimas] Nr. ---- 20[__] metų strateginio veiklos plano priemonę Nr. [priemonės kodas, pavadinimas].

 

II. SUTARTIES ŠALIŲ TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI

 

2Lėšų davėjas įsipareigoja:

2.1. vadovaudamasis Savivaldybės biudžeto Išlaidų sąmata (1 priedas), kuri yra neatsiejama šios Sutarties dalis, Lėšų gavėjui Sutarties 1 punkte nurodytam [projektui, veiklai] vykdyti skirti – [suma skaitmenimis (suma žodžiais)] Eur lėšų;

2.2. nustatyti tokį (-ius) veiklos, kuriai finansuoti skiriamos lėšos, vertinimo kriterijų (-us):-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.2.1. ---------------------------------------------------------------------------------------;

2.2.2. ---------------------------------------------------------------------------------------;

2.2.3. ---------------------------------------------------------------------------------------.

2.3. vadovaudamasis Išlaidų sąmata, lėšas, numatytas Sutarties 2.1 punkte, pervesti į Lėšų gavėjo (kodas [juridinio asmens kodas]) atsiskaitomąją sąskaitą Nr. [sąskaitos numeris, banko pavadinimas] bankas, banko kodas [_________].

2.4. teikti Lėšų gavėjui visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, informaciją, susijusią su Projekto įgyvendinimu, kad būtų tinkamai vykdomi Lėšų gavėjo pagal Sutartį prisiimti įsipareigojimai.

3Lėšų davėjas turi teisę:

3.1. kontroliuoti pagal Sutartį skirtų lėšų tikslinį panaudojimą;

3.2. tikrinti, ar finansavimą Projektui įgyvendinti gavęs Lėšų gavėjas laikosi Sutartyje nustatytų reikalavimų ir įsipareigojimų, prireikus atlikti Projekto įgyvendinimo ir Lėšų gavėjui  pervestų tikslinių Savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimo ir atsiskaitymo už jas patikrinimą;

3.3. atsiradus pagrįstų įtarimų, kad Lėšų gavėjas netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus ir (arba) pažeidžia teisės aktus, turinčius esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, apie tai raštu informuoti Lėšų gavėją  ir sustabdyti Sutarties vykdymą iki tol, kol išnyks netinkamo įsipareigojimų vykdymo aplinkybės. Šiuo atveju Lėšų davėjas nustato Lėšų gavėjui protingą terminą pažeidimams pašalinti ir sutartiniams įsipareigojimams įvykdyti, o Lėšų gavėjas , pašalinęs pažeidimus, privalo raštu informuoti Lėšų davėją , kad yra pasirengęs tinkamai vykdyti Sutartyje ir (arba) galiojančiuose teisės aktuose, turinčiuose esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, nustatytus reikalavimus, kartu pateikdamas tai patvirtinančius įrodymus. Lėšų davėjas , įvertinęs iš Lėšų gavėjo  gautą informaciją, gali atnaujinti Sutarties vykdymą. Jei Lėšų gavėjas per nustatytą terminą pažeidimų nepašalina, neinformuoja Lėšų davėjo„ kad yra pasirengęs tinkamai vykdyti Sutartyje ir (arba) galiojančiuose teisės aktuose, turinčiuose esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, nustatytus reikalavimus ir įsipareigojimus, Lėšų davėjas vienašališkai Sutartį nutraukia;

3.4. reikalauti, kad Lėšų gavėjas per Lėšų davėjo nustatytą terminą pateiktų dokumentus ir duomenis, susijusius su Sutarties vykdymu;

3.5. reikalauti, kad Lėšų gavėjas patikslintų Sutarties 4.6 papunktyje nurodytas ataskaitas, nustatydamas protingą terminą trūkumams pašalinti;

3.6. skaičiuoti Lėšų gavėjui 0,02 procento dydžio delspinigius nuo Sutarties sumos už kiekvieną uždelstą dieną, kurią neįvykdomi įsipareigojimai, bet ne daugiau nei Sutarties suma. Lėšų davėjo pareikalavimu delspinigius Lėšų gavėjas turi pervesti į Lėšų davėjo sąskaitą LT96 7181 1000 0213 0853 per 5 darbo dienas nuo sutartinių įsipareigojimų nevykdymo nustatymo dienos, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 d.;

3.7. išieškoti iš Lėšų gavėjo netinkamai panaudotas lėšas, įskaitant išlaidas, patirtas dėl Lėšų gavėjo  netinkamo Sutartyje nustatytų įsipareigojimų vykdymo.

4Lėšų gavėjas įsipareigoja:

4.1. šios Sutarties 1 punkte nurodytą [projektą, veiklą]  įgyvendinti iki ---------------dienos;

4.2. gautas Savivaldybės biudžeto lėšas naudoti tik pagal tikslinę paskirtį Sutartyje nustatyta tvarka, vadovaudamasis Išlaidų sąmata;

4.3. Projekto išlaidas tiesiogiai susieti su Projekte numatytomis įgyvendinti veiklomis, užtikrinti, kad tinkamos finansuoti Projekto išlaidos, būtinos Projektui vykdyti, būtų pagrįstos Projekto įgyvendinimo eiga, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu. Išlaidos laikomos tinkamomis finansuoti, jei jos patirtos iki einamųjų metų gruodžio 31 d.;

4.4. atsiskaitymus grynaisiais ir negrynaisiais pinigais vykdyti, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.929 straipsniu ir kitais atsiskaitymus grynaisiais ir negrynaisiais pinigais reglamentuojančiais teisės aktais. Lėšų gavėjas, kuris laikomas perkančiąja organizacija pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 2 straipsnio 25 dalį„ atlikdamas pirkimus, privalo vadovautis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu;

4.5. jeigu skirtumas tarp Savivaldybės biudžeto lėšų sąmatoje patvirtintų išlaidų ir planuojamų panaudoti lėšų viršija 10 proc., norėdamas patikslinti Išlaidų sąmatą, Lėšų gavėjas, turi Lėšų davėjui raštu pateikti pagrįstą prašymą tikslinti Išlaidų sąmatą. Išlaidų sąmata gali būti tikslinama tarp būsimų ketvirčių ir išlaidų sąmatos ekonominės klasifikacijos straipsnių. Prašymas tikslinti Išlaidų sąmatą gali būti teikiamas tik dėl nepatirtų išlaidų. Prašymas tikslinti išlaidų sąmatą teikiamas atsakingam už sutarties sudarymą asmeniui vieną kartą per ketvirtį, bet ne vėliau kaip likus 10 (dešimčiai) darbo dienų iki kito ketvirčio pradžios. Vėliau pateikti prašymai nenagrinėjami;

4.6. atsiskaityti Lėšų davėjui už veiklą, kuriai finansuoti skiriamos biudžeto lėšos, už jos vertinimo kriterijų įvykdymą ir už biudžeto lėšų panaudojimą, pateikiant ataskaitas:

4.6.1. Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui – Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą, parengtą pagal Sutarties 2 priedą, išlaidas nurodant eurais ir euro centais  (I ketvirčio – iki 20___ m. balandžio 5 d., II ketvirčio – iki 20___ m. liepos 5 d., III ketvirčio – iki 20___ m. spalio 5 d.) ir metinę (iki 20___ m. sausio 7 d.);

4.6.2. Atsakingam už Sutarties sudarymą asmeniui – įvykdžius [projektą, veiklą] per 10 kalendorinių dienų – Buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių biudžeto lėšų panaudojimą ataskaitą pagal Sutarties 3 priedą ir Veiklos, finansuojamos iš savivaldybės biudžeto lėšų, ir jos vertinimo kriterijų įvykdymo ataskaitą, parengtą pagal Sutarties 4 priedą. Asmuo, atsakingas už Sutarties sudarymą, patikrinęs ir patvirtinęs 4.6.2. punkte nurodytas ataskaitas, pateikia savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui;

4.7. viešai skelbti miesto visuomenei informaciją apie vykdomą projektą ir projekto rėmėją – Utenos rajono savivaldybę. Projekto reklaminėje medžiagoje naudoti Savivaldybės ženklą.

4.8. Lėšų davėjui pareikalavus, teikti informaciją apie vykdomą [projektą, veiklą], susijusią su Sutarties vykdymu;

4.9. Atsakingam už Sutarties sudarymą arba Buhalterinės apskaitos skyriui paprašius, pateikti pirminių dokumentų (sąskaitų faktūrų, aktų, sutarčių ir kt. reikalaujamų dokumentų) kopijas, patvirtintas parašu ir antspaudu;

4.10. Įgyvendinus [projektą, veiklą], nepanaudotas lėšas per 5 darbo dienas grąžinti į Sutartyje nurodytą sąskaitą, bet ne vėliau kaip iki einamųjų biudžetinių metų gruodžio 27 d.

5.  Lėšų gavėjas užpildytas ataskaitas, nurodytas 4.6. punkte, gali teikti per elektroninį pristatymą pasirašytas saugiu elektroniniu parašu.

 

III. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

 

6Lėšų davėjas atsako už lėšų pervedimą nustatytu laiku.

7Lėšų gavėjas atsako už nurodytą tikslingą lėšų panaudojimą.

8Lėšų gavėjas privalo nedelsdamas raštu pranešti Lėšų davėjui , jei negali įvykdyti [projekto, veiklos] arba jei [projekto, veiklos] vykdymą tęsti netikslinga, ir grąžinti skirtas lėšas į Sutartyje nurodytą Lėšų davėjo  sąskaitą.

9Už sutartinių įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą Sutarties Šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

10Ginčai, kylantys iš Sutarties vykdymo, sprendžiami Šalių derybomis, o nepavykus susitarti - Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka, Lietuvos Respublikos teismuose.

 

IV. SUTARTIES GALIOJIMAS, PAKEITIMAS, NUTRAUKIMAS

 

11Jei Lėšų gavėjas nesilaiko šioje Sutartyje numatytų sąlygų, Lėšų davėjas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, raštiškai įspėjęs Lėšų gavėją apie Sutarties nutraukimą prieš 14 dienų.

12Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos (Sutarties pasirašymo diena laikoma data, kai Sutartį pasirašo paskutinė Sutarties šalis) ir galioja, kol Lėšų davėjui  bus pateiktos Sutarties 4.6 punkte nurodytos ataskaitos, o nepanaudotas lėšų likutis pervestas į Sutartyje nurodytą sąskaitą.

13[Projektui, veiklai] vykdyti skirtos lėšos negali būti perkeltos į kitus biudžetinius metus.

14Jei numatoma, kad Savivaldybės biudžeto pajamų planas iki metų pabaigos nebus įvykdytas, Lėšų davėjo  iniciatyva Sutartis gali būti pakeičiama, raštu įspėjus Lėšų gavėją apie Sutarties sąlygų pakeitimus iki einamųjų metų spalio 1 d.

15Sutartis gali būti keičiama arba pildoma Šalių raštišku susitarimu. Visi Sutarties pakeitimai ir papildymai yra neatskiriamos Sutarties dalys.

16Sutartis gali būti nutraukta Šalių tarpusavio susitarimu.

17Sutartis sudaryta dviem egzemplioriais, turinčiais vienodą juridinę galią, po vieną egzempliorių kiekvienai Sutarties šaliai.

 

V. SUTARTIES ŠALIŲ REKVIZITAI

 

Lėšų davėjas                                      Lėšų gavėjas

Utenos rajono savivaldybės administracija

Utenio a.4, 28503 Utena

Tel. (8 389) 61620

Faks. (8389) 61615

El. p. info@utena.lt

Įmonės kodas 188710442

AB Šiaulių bankas

Banko kodas 71811

A. s. LT85 7181 1000 0213 0857

Įstaigos/organizacijos pavadinimas

Įstaigos/organizacijos adresas

Tel. _____________________

Faks. ____________________

El. p. ____________________

Įstaigos/organizacijos kodas _________

__________ bankas

Banko kodas ___________

A. s. ________________

__________________________________

(pareigų pavadinimas)

__________________________________

(vardas, pavardė)

__________________________________

(parašas)

__________________________________(pareigų pavadinimas)

__________________________________(vardas, pavardė)

__________________________________

(parašas)

A.V.

A.V.

 

 

Lėšų davėjo  atstovas, atsakingas už sutarties sudarymą:     (pareigos, vardas, pavardė, tel., el. p. adresas)

 

Lėšų gavėjo atstovas, atsakingas už sutarties vykdymą: (pareigos, vardas, pavardė, tel., el. p. adresas)

 

Priedo pakeitimai:

Nr. TS-138, 2020-05-28, paskelbta TAR 2020-05-29, i. k. 2020-11491

 

 

Lėšų naudojimo sutarties

priedas

 

(Pavyzdinė lėšų naudojimo sąmatos forma)

Utenos rajono savivaldybės administracija

(įstaigos  pavadinimas)

TVIRTINU

Utenos rajono savivaldybės administracijos direktorius

 

(data)

 

 

 

 

LĖŠŲ NAUDOJIMO SĄMATA

 

 

 

 

(dokumento, pagal kurį skirta lėšų, data, pavadinimas, numeris)

 

 

 

 

 

 

 

 

Programa

Ekonomikos skatinimo ir turizmo plėtojimo veiksmų programa

kodas

 

02

Priemonė

Smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo programa

kodas

02.1.1.10

Valstybės funkcijų klasifikacija

Kiti jokiai grupei nepriskirti ekonomikos reikalai

kodas

04.09.01.01

Projektas

 

x

 

x

 

Vykdytojas, kuriam  skiriamos lėšos

 

kodas

 

 

Ekonominės

klasifikacijos

kodas

Išlaidų straipsnių

pavadinimas

Iš viso

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Vykdytojas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

 

 

(Vyriausiasis finansininkas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

 

 

(Utenos rajono savivaldybės administracijos atstovas, atsakingas už projekto vykdymą)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

 

Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir

vidutinio verslo subjektų rėmimo programos

lėšų naudojimo tvarkos aprašo

5 priedas

 

(Buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų panaudojimą, suvestinės forma)

 

 

(Vykdytojo pavadinimas/vardas, pavardė)

 

 

BUHALTERINĖS APSKAITOS DOKUMENTŲ, PAGRINDŽIANČIŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ, SUVESTINĖ

Utenos rajono savivaldybės administracijai

 

 

 

(data)

 

Eil.

Nr.

 

Išlaidų ekonominė klasifikacija

 

Ūkio subjektas, surašęs apskaitos dokumentą

 

Apskaitos dokumentas

 

Ūkinės operacijos turinys

 

Apmokėta

Straipsnis

Pavadinimas

Pavadinimas

Įmonės kodas

Data

Numeris

Suma (Eur)

Pavedimo numeris

Data

Suma (Eur)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

*Pildoma, kaip nurodyta sąmatoje, pridėtoje prie dokumento, pagal kurį skirta lėšų (įsakymo, sutarties).

Patvirtiname, kad šioje ataskaitoje nurodytos išlaidų sumos atitinka išlaidas pateisinančius dokumentus ir lėšų panaudojimo ataskaitose nurodytus duomenis.

Vykdytojas/vadovas

 

 

 

 

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

Vyriausiasis finansininkas

 

 

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

Ataskaitą užpildęs asmuo____________________________________________________________

(vardas, pavardė, tel., el. paštas)

 

 

Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir

vidutinio verslo subjektų rėmimo programos

lėšų naudojimo tvarkos aprašo

6 priedas

 

 

(Veiklos vykdymo ir vertinimo kriterijų įvykdymo ataskaitos forma)

VEIKLOS VYKDYMO IR VERTINIMO KRITERIJŲ ĮVYKDYMO ATASKAITA

_________

(Data)

 

Projektą įvykdęs verslo subjektas

 

Vykdytojo duomenys (adresas, telefonas, el. paštas)

 

Projekto pavadinimas

 

 

 

Projekto veiklos vertinimo kriterijai

Planuotas projekto rezultatas

Pasiektas projekto rezultatas

Pasiekto projekto rezultato pagrindimas*

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

*pridedama vaizdinė medžiaga

 

 

 

 

(Vykdytojas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Utenos rajono savivaldybės administracijos atstovas, atsakingas už projekto vykdymą)

 

(parašas)

 

(data)

 

 

 

Utenos rajono savivaldybės smulkiojo

ir vidutinio verslo subjektų rėmimo

programos lėšų naudojimo tvarkos

aprašo

7 priedas

 

PRAŠYMAS

SKIRTI FINANSINĘ PARAMĄ IŠ UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ, SKIRTŲ SMULKIAJAM IR VIDUTINIAM VERSLUI REMTI

 

Utenos rajono savivaldybės administracijai

 

2021 m. ________________ mėn. _______ d.

Utena

Juridinio asmens pavadinimas, kodas, vadovo vardas, pavardė

 

 

Savarankiškai dirbančio  asmens vardas, pavardė

 

 

Verslo liudijimo Nr.

Individualios veiklos pažymos Nr.

Ūkininko pažymėjimo

Nr.

PVM mokėtojo kodas

 

 

Ekonominės veiklos rūšies kodas (EVRK)

 

 

Registracijos adresas

 

 

Veiklos vietos adresas

 

 

Kontaktiniai duomenys (telefonas, el. paštas)

 

 

Atsiskaitomosios sąskaitos rekvizitai

 

 

 

Prašau skirti finansinę paramą iš Utenos rajono savivaldybės biudžeto lėšų, skirtų smulkiajam ir vidutiniam verslui remti (pažymėkite išlaidų rūšį):

□ patalpų nuomos išlaidoms kompensuoti.

□ rezidavimo paslaugų išlaidoms kompensuoti.

□ apsaugos prekių ir paslaugų (išskyrus ilgalaikį materialųjį turtą), susijusių su COVID-19 grėsmių mažinimu ir apsauga, išlaidoms kompensuoti.

□ medžiagų ir žaliavų, reikalingų darbo vietos funkcionavimui ir vykdomos veiklos tęstinumui užtikrinti, išlaidoms kompensuoti.

 

PRIDEDAMA:

1.____________________________________________________________________________

2.____________________________________________________________________________

3.____________________________________________________________________________

4.____________________________________________________________________________

Patvirtinu, kad šiame prašyme ir pridedamuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. Prašyme nurodytos išlaidos nebuvo/nebus apmokėtos kitomis paramos lėšomis.  

 

______________ ________________ ________________________

(pareigos)       (parašas)                    (vardas, pavardė)

 

Priedo pakeitimai:

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Utenos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-307, 2017-12-21, paskelbta TAR 2017-12-22, i. k. 2017-20956

Dėl Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. rugpjūčio 31 d. sprendimo Nr. TS-206 „Dėl Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Utenos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-34, 2019-02-21, paskelbta TAR 2019-02-25, i. k. 2019-03014

Dėl Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. rugpjūčio 31 d. sprendimo Nr. TS-206 „Dėl Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo“ pakeitimo

 

3.

Utenos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-99, 2020-04-30, paskelbta TAR 2020-05-04, i. k. 2020-09353

Dėl Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. rugpjūčio 31 d. sprendimo Nr. TS-206 „Dėl Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo “ pakeitimo

 

4.

Utenos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-138, 2020-05-28, paskelbta TAR 2020-05-29, i. k. 2020-11491

Dėl Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. rugpjūčio 31 d. sprendimo Nr. TS-206 „Dėl Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

5.

Utenos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-57, 2021-03-25, paskelbta TAR 2021-03-26, i. k. 2021-05917

Dėl Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. rugpjūčio 31 d. sprendimo Nr. TS-206 „Dėl Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

6.

Utenos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-152, 2021-05-27, paskelbta TAR 2021-05-27, i. k. 2021-11830

Dėl Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. rugpjūčio 31 d. sprendimo Nr. TS-206 „Dėl Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

7.

Utenos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. TS-55, 2022-03-24, paskelbta TAR 2022-03-24, i. k. 2022-05729

Dėl Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. rugpjūčio 31 d. sprendimo Nr. TS-206 „Dėl Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo