Suvestinė redakcija nuo 2022-12-15

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2019-04-16, i. k. 2019-06192

 

 

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos

direktorius

 

Įsakymas

Dėl EUROPOS PAGALBOS MAISTO PRODUKTAIS ir higienos priemonėmis LABIAUSIAI SKURSTANTIEMS PASVALIO RAJONO GYVENTOJAMS TEIKIMO TVARKOS APRAŠO Patvirtinimo

 

2019 m. balandžio 15 d. Nr. DV-214

Pasvalys

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 ir 3 punktais, Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo projektų finansavimo sąlygų aprašu Nr. 5, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. balandžio 10 d. įsakymu Nr. A1-307 „Dėl Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 5 patvirtinimo“ (su visais aktualiais pakeitimais), Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. gegužės 16 d. įsakymu Nr. A1-268 „Dėl dokumentų, skirtų Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo tikslinės grupės asmenų, maisto produktų ir (ar) būtinojo asmeninio vartojimo prekių apskaitai užtikrinti, formų patvirtinimo“ (su visais aktualiais pakeitimais), Jungtinės veiklos sutartimi Nr. S-2020-00093/ASR-478, sudaryta 2020 m. rugsėjo 22 d., tarp Europos socialinio fondo agentūros ir Pasvalio rajono savivaldybės administracijos:

Preambulės pakeitimai:

Nr. DV-25, 2022-01-14, paskelbta TAR 2022-01-14, i. k. 2022-00588

 

1. Tvirtinu Europos pagalbos maisto produktais ir higienos prekėmis labiausiai skurstantiems Pasvalio rajono gyventojams teikimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Skiriu Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus socialinių išmokų vyriausiąją specialistę Lydą Grigienę atsakingą už projekto „Parama maisto produktais ir higienos prekėmis“ vykdymą Pasvalio rajono savivaldybėje.

3. Pripažįstu netekusiu galios Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2015 m. sausio 8 d. įsakymą DV-10 „Dėl Europos pagalbos (maisto produktais) labiausiai skurstantiems Pasvalio rajono gyventojams teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

Įsakymas per vieną mėnesį gali būti skundžiamas Regionų apygardos administraciniam teismui, skundą (prašymą) paduodant bet kuriuose šio teismo rūmuose, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                            Rimantas Užuotas


 

PATVIRTINTA

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos

direktoriaus 2019 m. balandžio 15 d. įsakymu Nr. DV-214

 

EUROPOS PAGALBOS MAISTO PRODUKTAIS IR HIGIENOS PREKĖMIS LABIAUSIAI SKURSTANTIEMS PASVALIO RAJONO GYVENTOJAMS TEIKIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Europos pagalbos maisto produktais ir higienos prekėmis labiausiai skurstantiems Pasvalio rajono gyventojams teikimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato kreipimosi dėl paramos maisto produktais ir higienos prekėmis (toliau – Parama) tvarką, Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo (toliau – Fondas) tikslinę grupę, kuriai Parama gali būti skiriama bendra ar išimties tvarka, Paramos Pasvalio rajono gyventojams teikimo organizavimą, atsakomybę ir kontrolę.

2. Šis Aprašas parengtas vadovaujantis:

2.1. Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo projektų finansavimo sąlygų aprašu Nr. 5, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. balandžio 10 d. įsakymu Nr. A1-307 „Dėl Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 5 patvirtinimo“;

2.2. Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. gegužės 16 d. įsakymu Nr. A1-268 „Dėl dokumentų, skirtų Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo tikslinės grupės asmenų, maisto produktų ir (ar) būtinojo asmeninio vartojimo prekių apskaitai užtikrinti, formų patvirtinimo“ (toliau – Patvirtintų dokumentų formų naudojimo aprašas)‘

2.3. Jungtinės veiklos sutartimi Nr. S-2020-00093/ASR-478, sudaryta 2020 m. rugsėjo 22 d., tarp Europos socialinio fondo agentūros ir Pasvalio rajono savivaldybės administracijos (toliau – JV sutartis).

Punkto pakeitimai:

Nr. DV-25, 2022-01-14, paskelbta TAR 2022-01-14, i. k. 2022-00588

 

3. Šiame Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme ir Aprašo 2 punkte nurodytuose teisės akte ir dokumente vartojamas sąvokas.

4. Paramos teikimą administruoja Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyrius (toliau – Skyrius). Seniūnijų seniūnai paskiria atsakingus seniūnijų darbuotojus už Paramos maisto produktais ir higienos prekėmis projekto įgyvendinimą (toliau – Seniūnijos atsakingas darbuotojas). Paramą priima, saugo ir paskirsto Seniūnijoms įstaiga ar organizacija (toliau – Vykdytojas), pasirašiusi Maisto produktų sandėliavimo sutartį su Pasvalio rajono savivaldybės administracija (toliau – Užsakovas).

 

II SKYRIUS

KREIPIMASIS DĖL PARAMOS

 

5. Asmenys (šeimos), kurių deklaruota ar faktinė gyvenamoji vieta yra Pasvalio rajone, dėl Paramos kreipiasi į seniūnijas pagal faktinę gyvenamąją vietą.

6. Kreipdamasis dėl paramos į seniūniją, asmuo užpildo prašymą gauti Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo paramą (Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 5, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. balandžio 10 d. įsakymu Nr. A1-307 „Dėl Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 5 patvirtinimo“, 1 priedas) (toliau – prašymas).

Prašymas gali būti pateiktas tiesiogiai  atvykus į seniūniją, paštu, elektroniniu paštu ar kitomis elektroninių ryšių priemonėmis, per kurjerį arba per atstovą, kurio teisė atstovauti turi būti įrodyta teisėtą atstovavimą patvirtinančiu dokumentu (pvz., teismo sprendimu (nutartimi) dėl globos (rūpybos), teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintu įgaliojimu) (kreipiantis asmeniškai į seniūniją padaroma teisėtą atstovavimą patvirtinančio dokumento kopija, o originalas grąžinamas atstovui) arba jo kopija, jeigu kreipiamasi ne asmeniškai atvykus į seniūniją.

Jeigu prašymą teikia asmens atstovas, jis turi pateikti vieną iš jo atstovaujamo asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų (paso, asmens tapatybės kortelės, Lietuvos Respublikos ilgalaikio gyventojo leidimo gyventi Europos Sąjungoje (toliau – asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas) kopiją.

Jeigu prašymas pateikiamas tiesiogiai atvykus į seniūniją, pareiškėjas pateikia vieną galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Prašymą priėmęs darbuotojas, įsitikinęs tiesiogiai seniūnijai prašymą teikiančio asmens tapatybe, asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą grąžina jį pateikusiam asmeniui, asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija nedaroma.

Jeigu prašymas teikiamas paštu, elektroniniu paštu ar kitomis elektroninių ryšių priemonėmis, arba per kurjerį, prie prašymo turi būti pridedama asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija, patvirtinta teisės aktų nustatyta tvarka, išskyrus šiame punkte nustatytus atvejus, kai asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija neteikiama.

Jeigu užpildytas prašymas siunčiamas elektroniniu  paštu, jis turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinamas Direktyva 1999/93 EB nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus, teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintos asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopijos pridėti nereikia.

Jeigu asmuo prašymą teikia kitomis elektroninių ryšių priemonėmis ir jeigu valstybės elektroninės valdžios sistemoje teikiama elektroninė paslauga, leidžianti nustatyti asmens tapatybę, jo asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija neteikiama.

Reikalavimas pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą netaikomas Aprašo 13.2 papunktyje nurodytos tikslinės grupės atstovams, jeigu kreipimosi dėl paramos metu jie neturi asmens tapatybę patvirtinančio dokumento.

Punkto pakeitimai:

Nr. DV-202, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-03-31, i. k. 2022-06465

Nr. DV-832, 2022-12-14, paskelbta TAR 2022-12-14, i. k. 2022-25464

 

61. Neteko galios nuo 2022-12-15.

Papildyta punktu:

Nr. DV-202, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-03-31, i. k. 2022-06465

Punkto pakeitimai:

Nr. DV-832, 2022-12-14, paskelbta TAR 2022-12-14, i. k. 2022-25464

 

7. Asmenys (šeimos), gaunantys socialinę pašalpą pagal Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymą, socialinę paramą mokiniams pagal Lietuvos Respublikos socialinės paramos mokiniams įstatymą, taip pat globojami šeimose vaikai ir asmenys nuo 18 metų, kuriems paskirta globos (rūpybos) išmoka pagal Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatymą, į Paramos gavėjų sąrašus įrašomi seniūnijai pateikus užpildytą prašymą pagal patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro formą.

8. Atsakingas seniūnijos darbuotojas gali pratęsti asmenų, 2022 m. gavusių iš Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo paramą, prašymų galiojimą iki 2023 m. gruodžio 31 d., jeigu, įvertinęs asmens ir (ar) su juo bendrai gyvenančio (-ių) asmens (-ų) pajamas, nustato, kad jos atitinka Aprašo 13.1 papunkčio reikalavimus arba kad paramos skyrimas šiam (šiems) asmeniui (-ims) neprieštarauja Aprašo 14 punkte nurodytai tvarkai. Ši nuostata netaikoma Aprašo 13.2 papunktyje nurodytos tikslinės grupės atstovų pateiktiems prašymams, kurių galiojimas pratęsiamas nevertinant jų pajamų.

Punkto pakeitimai:

Nr. DV-832, 2022-12-14, paskelbta TAR 2022-12-14, i. k. 2022-25464

 

9. Asmenys (šeimos) prašymus ateinantiems metams turi teisę pradėti teikti nuo einamųjų metų gruodžio 1 d.

10. Einamaisiais metais prašymai gali būti teikiami bet kuriuo metu.

11. Asmenys (šeimos), kurie du kartus iš eilės neatsiėmė paramos ir nenurodė objektyvių priežasčių, Seniūnijos seniūno sprendimu gali būti neįtraukiami į vėliau sudaromus Paramos gavėjų sąrašus ir dėl šios Paramos turi kreiptis iš naujo.

12. Pasikeitus asmens (šeimos) pajamoms, apie tai asmuo (šeima) per dešimt darbo dienų privalo informuoti seniūniją. Su šia sąlyga seniūnijos atsakingas darbuotojas pareiškėją supažindina pasirašytinai asmens (šeimos) prašymo priėmimo metu.

 

III SKYRIUS

TEISĖS Į PARAMĄ MAISTO PRODUKTAIS NUSTATYMAS

 

13. Fondo tikslinės grupės:

13.1. asmenys, kurių vidutinės mėnesinės pajamos neviršija Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintų valstybės remiamų pajamų (toliau – VRP) 1,5 dydžio per mėnesį; 

13.2. užsieniečiai, pasitraukę iš Ukrainos dėl Rusijos Federacijos karinių veiksmų Ukrainoje, nevertinant jų pajamų.

Punkto pakeitimai:

Nr. DV-202, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-03-31, i. k. 2022-06465

 

14. Teisę į Paramą kitais atvejais (išimties tvarka) turi Fondo tikslinė grupė, kurios vidutinės mėnesinės pajamos vienam asmeniui didesnės nei 1,5 VRP dydžio, bet neviršija 3 VRP dydžių per mėnesį, tai:

Punkto pakeitimai:

Nr. DV-25, 2022-01-14, paskelbta TAR 2022-01-14, i. k. 2022-00588

14.1. šeimos, vieni gyvenantys asmenys, kuriems registracija Užimtumo tarnyboje nutraukta dėl pažeidimų be teisės registruotis 6 mėnesius;

14.2. šeimos, kurioms taikoma atvejo vadyba;

14.3. kai vienas gyvenantis asmuo ar bendrai gyvenantys asmenys yra patyrę socialinę riziką;

14.4. pensinio amžiaus, neįgalieji ir vieniši asmenys;

14.5. kai vienas iš tėvų, augina vaikus;

14.6. šeimai netekus maitintojo;

14.7. įvykus nelaimei, padariusiai žalą vieno gyvenančio asmens ar bendrai gyvenančių asmenų turtui, sveikatai, dėl kurios asmuo pateko į sunkią materialinę padėtį (patekus į sunkią materialinę padėtį dėl ligos, atliktos operacijos, įvykusio gaisro ir kt.);

14.8. prieglobsčio prašytojams, perkeltiems į Lietuvos Respublikos teritoriją pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. birželio 22 d. nutarimą Nr. 628 „Dėl užsieniečių, kuriems reikia prieglobsčio, perkėlimo į Lietuvos Respublikos teritoriją“;

14.9. prieglobstį Lietuvos Respublikoje gavusiems asmenims:

14.9.1. užsieniečiams, kuriems suteiktas pabėgėlio statusas pagal Lietuvos Respublikos įstatymo „Dėl užsieniečių teisinės padėties“ (toliau – UTPĮ) 86 straipsnį;

14.9.2. užsieniečiams, kuriems suteikta papildoma apsauga pagal UTPĮ 87 straipsnį.

141. Jeigu Pasvalio rajono savivaldybės administracija turi pagrįstų įrodymų, kad asmuo, norintis gauti ar gaunantis paramą kaip Aprašo 13.2 papunktyje nurodytos tikslinės grupės atstovas, nepriklauso Aprašo 13.2 papunktyje nurodytai tikslinei grupei, parama jam Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens sprendimu nesuteikiama arba paramos teikimas nutraukiamas.

Papildyta punktu:

Nr. DV-202, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-03-31, i. k. 2022-06465

 

15. Asmenų (šeimų), nurodytų Aprašo 14 punkte, prašymus Paramai gauti ir kitus reikalingus dokumentus, patvirtinančius objektyvią priežastį, dėl ko parama turėtų būti skiriama, priėmęs Seniūnijos atsakingas darbuotojas organizuoja Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro patvirtintos formos Buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo akto  (toliau – BTA) surašymą.

16. Buities ir gyvenimo sąlygų patikrinime ir BTA surašyme dalyvauja atitinkamos seniūnijos seniūnas ir socialinio darbo organizatorius, Pasvalio socialinių paslaugų centro socialiniai darbuotojai, atitinkamos gyvenamosios vietovės bendruomenės pirmininkas, atitinkamos seniūnaitijos seniūnaitis. Surašytas BTA turi būti pasirašytas visų patikrinime dalyvavusių asmenų. Apie Paramos teikimą pareiškėjas informuojamas jo pasirinktu būdu (telefonu ar laišku).

17. Kilus pagrįstiems įtarimams apie gautas nelegalias asmens pajamas ar apie pateiktus neteisingus duomenis arba apie tai, kad jie nuslepiami, patikrinus ir surašius BTA, Parama gali būti neskiriama.

 

IV SKYRIUS

PARAMOS TEIKIMO ORGANIZAVIMAS

 

18. Seniūnijos atsakingas darbuotojas:

18.1. priima prašymus, reikalingus dokumentus ir renka informaciją iš turimų SPIS duomenų bazių;

18.2. patikrina asmens (šeimos) pateiktus Aprašo 18.1. punkte nurodytus dokumentus ir nustato asmens (šeimos) teisę į Paramos gavimą ir žodžiu informuoja asmenį (šeimą) apie suteiktą teisę į Paramą;

18.3. suveda duomenis į SPIS duomenų bazę;

18.4. informuoja asmenį (šeimą), kai jis neatitinka Paramos gavimo sąlygų ir neįgyja teisės į ją, kreipimosi metu;

18.5. priėmęs ir užregistravęs naujus asmenų (šeimų) prašymus, pildo sudarytą Paramos gavėjų sąrašą, o pasikeitus jų pajamoms, sąrašą koreguoja bei atnaujina;

18.6. pagal suvestus į programą SPIS duomenis formuoja Paramos gavėjų sąrašus pagal tuo metu galiojančią Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro patvirtintą sąrašo pavyzdinę formą ir nustatytu laiku Skyriui perduoda Paramos gavėjų skaičių ir sąrašą elektronine ir rašytine forma;

18.7. teikia Skyriui kitą reikalingą informaciją apie Paramos gavėjus, prognozuoja seniūnijose gyvenančių šios Paramos gavėjų skaičių;

18.8. teikia informaciją seniūnijos gyventojams apie Paramos prašymų priėmimą, Paramos skyrimą, teikimą, dalijimo organizavimą bei kitais su šios Paramos gavimu susijusiais klausimais, o Paramos dalijimo data paskelbia gyventojams dalijimo punktuose, gerai matomose vietose;

18.9. organizuoja Paramos atsivežimą į Seniūniją ir jos išdalijimą, tvarko atskirus transporto kelionės lapus – važtaraščius, dėl kuro sąnaudų, susijusių su Paramos atvežimu, apskaičiavimo;

18.10. išdalijus Paramą, pateikia Skyriui Paramos gavėjų sąrašus su parašais.

19. Seniūnijos Paramą iš sandėlio atsiima per penkias darbo dienas po atvežimo į sandėlį dienos. Parama seniūnijose dalijama dešimt darbo dienų nuo jos atsivežimo į seniūniją dienos. Jei per tą laikotarpį Paramos gavėjai paramos neatsiima, ji perduodama Patvirtintų dokumentų formų naudojimo aprašo 2.8 punkte nurodytiems subjektams.

Punkto pakeitimai:

Nr. DV-25, 2022-01-14, paskelbta TAR 2022-01-14, i. k. 2022-00588

 

20. Nepanaudoti Paramos likučiai atvežami į Skyrių, surašius Nepanaudotų maisto produktų (likučių) perdavimo–priėmimo aktą ir (ar) Nepanaudotų būtinojo asmeninio vartojimo prekių (likučių) perdavimo–priėmimo aktą pagal Patvirtintų dokumentų formų naudojimo aprašą.

Punkto pakeitimai:

Nr. DV-25, 2022-01-14, paskelbta TAR 2022-01-14, i. k. 2022-00588

 

21. Skyrius:

21.1. pagal iš Seniūnijų gautus Paramos gavėjų sąrašus formuoja bendrą Pasvalio rajono savivaldybės Paramos gavėjų sąrašą, perduoda jį Europos pagalbos fondo agentūrai;

21.2. konsultuoja seniūnijų darbuotojus Paramos teikimo klausimais;

21.3. teikia informaciją apie Paramos gavėjus, suteiktą Paramą, sistemina duomenis, pagal poreikį rengia ir teikia ataskaitas, prognozuoja Paramos gavėjų skaičių;

21.4. teikia informaciją gyventojams dėl Paramos skyrimo, teikimo ir dalijimo, skelbia informaciją Pasvalio rajono savivaldybės internetiniame puslapyje;

21.5. teikia Vykdytojui duomenis apie Paramos kiekius, atvežimo laiką.

22. Vykdytojas:

22.1. priima Paramos siuntas, patikrina jų kiekį, ženklinimą, pakuotes, tinkamumo vartoti terminus, teikėjo pateiktas pažymas, surašo teisės aktais nustatytus dokumentus;

22.2. paskirsto Paramą ir ją išduoda seniūnijoms;

22.3. užpildytus dokumentus pateikia Skyriui.

 

V SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ IR KONTROLĖ

 

23. Seniūnijos atsako už prašymų priėmimą ir reikalingų dokumentų surinkimą, teisės į Paramą teisingą ir teisėtą nustatymą, šios Paramos paskyrimą, reikiamos informaciją pateikimą Skyriui ir seniūnijos gyventojams, Paramos parsivežimą į seniūnijas iš Vykdytojo ir išdalijimą Paramos gavėjams teisės aktų ir Aprašo nustatyta tvarka ir terminais.

24. Skyrius atsako už teisės aktų nustatytų duomenų pateikimą laiku Europos pagalbos fondo agentūrai ir Vykdytojui.

25. Vykdytojas atsako už Paramos priėmimą, saugojimą ir paskirstymą seniūnijoms, Paramos priėmimo ir paskirstymo dokumentacijos pildymą, už kitų įsipareigojimų, numatytų maisto produktų sandėliavimo sutartyje, vykdymą.

26. Paramos teikimo kontrolę vykdo Europos pagalbos fondo agentūra.

27. Skyrius prižiūri seniūnijose gautų prašymų ir pateiktų dokumentų teisingumą ir jų saugojimą.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

28. Prašymai ir pateikti dokumentai dėl Paramos skyrimo saugomi seniūnijose, kiti teisės aktų nustatyti dokumentai saugomi Skyriuje.

29. Skundai dėl paramos skyrimo/neskyrimo nagrinėjami teisės aktų nustatyta tvarka.

30. Pasikeitus šiame Apraše nurodytiems teisės aktams, tiesiogiai taikomos naujos teisės aktų nuostatos.

 

_______________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Pasvalio rajono savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. DV-25, 2022-01-14, paskelbta TAR 2022-01-14, i. k. 2022-00588

Dėl Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. balandžio 15 d. įsakymo Nr. DV-214 „Dėl Europos pagalbos maisto produktais ir higienos priemonėmis labiausiai skurstantiems Pasvalio rajono gyventojams teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Pasvalio rajono savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. DV-202, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-03-31, i. k. 2022-06465

Dėl Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. balandžio 15 d. įsakymo Nr. DV-214 „Dėl Europos pagalbos maisto produktais ir higienos priemonėmis labiausiai skurstantiems Pasvalio rajono gyventojams teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Pasvalio rajono savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. DV-832, 2022-12-14, paskelbta TAR 2022-12-14, i. k. 2022-25464

Dėl Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. balandžio 15 d. įsakymo Nr. DV-214 „Dėl Europos pagalbos maisto produktais ir higienos priemonėmis labiausiai skurstantiems Pasvalio rajono gyventojams teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

part_ee11a12b65364d8294e1c859da03c1a2_end