Suvestinė redakcija nuo 2021-05-01 iki 2022-11-08

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2020-12-07, i. k. 2020-26361

 

 

MIGRACIJOS DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS

VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL KLIENTŲ APTARNAVIMO MIGRACIJOS DEPARTAMENTE PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2020 m. gruodžio 7 d. Nr. 3K-319

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2000 m. spalio 6 d. įsakymu Nr. 388 „Dėl Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos nuostatų ir administracijos struktūros patvirtinimo“, 17.5 papunkčiu:

1.    Tvirtinu Klientų aptarnavimo Migracijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažįstu netekusiu galios 2019 m. spalio 11 d. Migracijos departamento direktoriaus įsakymą Nr. 3K-199 „Dėl Asmenų aptarnavimo Migracijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

 

Direktorė                                                                                                              Evelina Gudzinskaitė


 

PATVIRTINTA

Migracijos departamento prie Lietuvos

Respublikos vidaus reikalų ministerijos

direktoriaus

2021 m. balandžio 30 d. įsakymu Nr. 3K-112

 

 

KLIENTŲ APTARNAVIMO MIGRACIJOS DEPARTAMENTE PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Klientų aptarnavimo Migracijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Migracijos departamentas) teikiamų administracinių paslaugų organizavimo ir klientų aptarnavimo tvarką.

2.  Aprašo nuostatos taikomos tiek, kiek atitinkamų klausimų nereglamentuoja aukštesnės teisinės galios ar specialiosios teisės normos.

 

II SKYRIUS

MIGRACIJOS DEPARTAMENTO TEIKIAMOS PASLAUGOS

 

3Lietuvos Respublikos piliečiams Migracijos departamentas teikia šias paslaugas:

3.1. asmens tapatybės kortelės, Lietuvos Respublikos paso išdavimas, keitimas;

3.2. pranešimų apie prarastus dokumentus priėmimas;

3.3. asmens atpažinimo elektroninėje erdvėje sertifikato atnaujinimas, sertifikato galiojimo sustabdymas arba nutraukimas;

3.4. laikinojo pažymėjimo išdavimas;

3.5. prašymų dėl Lietuvos Respublikos pilietybės išsaugojimo priėmimas;

3.6. Lietuvos Respublikos pilietybės atsisakymas;

3.7. pranešimų apie įgytą kitos valstybės pilietybę priėmimas;

3.8. tarnybinių pasų išdavimas, keitimas;

3.9. išrašytų valstybės tarnautojų pažymėjimų arba vidaus tarnybos sistemos pareigūno tarnybinius pažymėjimų perdavimas įstaigoms;

3.10klientų informavimas ir konsultavimas.

4.  Užsieniečiams Migracijos departamentas teikia šias paslaugas:

4.1. teisės laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje pažymėjimo išdavimas, keitimas;

4.2. teisės nuolat  gyventi Lietuvos Respublikoje pažymėjimo išdavimas, keitimas;

4.3. Sąjungos piliečio šeimos nario leidimo laikinai gyventi šalyje kortelės išdavimas, keitimas;

4.4. Sąjungos piliečio šeimos nario leidimo nuolat gyventi šalyje kortelės išdavimas, keitimas;

4.5. leidimo laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje išdavimas, keitimas;

4.6. Lietuvos Respublikos ilgalaikio gyventojo leidimo gyventi Europos Sąjungoje (toliau – leidimas nuolat gyventi) išdavimas, keitimas;

4.7. leidimas pakeisti darbdavį ar darbo funkciją pas tą patį darbdavį;

4.8. Lietuvos Respublikos elektroninio rezidento statuso suteikimas;

4.9. daugkartinės nacionalinės vizos išdavimas;

4.10.  Šengeno vizos galiojimo laiko pratęsimas;

4.11.  prašymų dėl Lietuvos Respublikos pilietybės įgijimo supaprastinta, natūralizacijos, išimties tvarka, atkūrimo, grąžinimo priėmimas;

4.12.  Lietuvos Respublikos pilietybės turėjimo fakto konstatavimas;

4.13.  teisę atkurti Lietuvos Respublikos pilietybę patvirtinančio pažymėjimo išdavimas;

4.14.  Lietuvių kilmę patvirtinančio pažymėjimo išdavimas;

4.15prašymų leisti prisiekti Lietuvos Respublikai nagrinėjimas;

4.16.  prašymų pratęsti savanoriško išvykimo terminą priėmimas;

4.17.  prašymų leisti savanoriškai grįžti į užsienio valstybę;

4.18prieglobsčio suteikimas (nesuteikimas) ir leidimo nuolat arba laikinai gyventi išdavimas;

4.19užsieniečio paso išdavimas, keitimas;

4.20pabėgėlio kelionės dokumento išdavimas, keitimas;

4.21.  asmens be pilietybės kelionės dokumento išdavimas, keitimas;

4.22.  pranešimų apie prarastus dokumentus priėmimas;

4.23.  klientų informavimas ir konsultavimas.

5Migracijos departamento paslaugos teikiamos tokiais adresais:

5.1. centrinėje įstaigoje (L. Sapiegos g. 1, Vilnius); 

5.2. teritoriniuose skyriuose – Migracijos departamento Alytaus (Jotvingių g. 8, Alytus), Kauno (A. Juozapavičiaus pr. 57 Kaunas), Klaipėdos (Kauno g. 6, Klaipėda), Marijampolės (Kęstučio g. 1, Marijampolė), Panevėžio (K. Binkio g. 14, Panevėžys), Šiaulių (Aušros al. 19, Šiauliai), Tauragės (Stoties g. 15, Tauragė), Telšių (Žemaitės g. 34, Telšiai) ir Vilniaus (Vytenio g. 18, Vilnius) skyriuose;

5.3. nutolusiose darbo vietose – teritorinių skyrių nutolusiose darbo vietose Anykščiuose (Troškūnų g. 3, Anykščiai), Biržuose (Vytauto g. 39, Biržai), Druskininkuose (Vytauto g. 41, Druskininkai), Elektrėnuose (Draugystės g. 32, Elektrėnai), Gargžduose (Klaipėdos g. 80, Gargždai), Jonavoje (Klaipėdos g. 4, Jonava), Joniškyje (Medžiotojų g. 1, Joniškis), Jurbarke (Kauno g. 28, Jurbarkas), Kaišiadoryse (Algirdo g. 16, Kaišiadorys), Kelmėje (Vytauto Didžiojo g. 62, Kelmė), Kėdainiuose (Didžioji g. 17, Kėdainiai), Kretingoje (Vytauto g. 19, Kretinga), Kupiškyje (Gedimino g. 54, Kupiškis), Lazdijuose (Lazdijos g. 5, Lazdijai), Mažeikiuose (Gamyklos g. 36, Mažeikiai), Molėtuose (Dariaus ir Girėno g. 3, Molėtai), Naujoje Akmenėje (P. Jodelės g. 2, Naujoji Akmenė), Pakruojyje (Vytauto Didžiojo g. 15, Pakruojis), Palangoje (Ganyklų g. 30, Palanga), Pasvalyje (Vilniaus g. 3, Pasvalys), Plungėje (Minijos g. 4-1, Plungė), Prienuose (Kauno g. 2, Prienai), Radviliškyje (Gedimino g. 36, Radviliškis), Raseiniuose (Maironio g. 7, Raseiniai), Rokiškyje (Pramonės g. 9, Rokiškis), Skuode (J. Basanavičiaus g. 3, Skuodas), Šakiuose (Šaulių g. 4, Šakiai), Šalčininkuose (Architekto g. 4, Šalčininkai), Šilalėje (Struikų g. 5, Šilalė), Šilutėje (Lietuvininkų g. 31, Šilutė), Švenčionyse (Vilniaus g. 30, Švenčionys),  Trakuose (Vytauto g. 57, Trakai), Ukmergėje (Vytauto g. 109, Ukmergė), Utenoje (Maironio g. 4-1, Utena), Varėnoje (M. K. Čiurlionio g. 53, Varėna), Vilkaviškyje (J. Basanavičiaus a. 7, Vilkaviškis), Visagine (Veteranų g. 13, Visaginas);

5.4. mobiliose darbo vietose – teritorinių skyrių nutolusiose darbo vietose, kuriose klientai aptarnaujami tik pagal iš anksto nustatytą grafiką, Ignalinoje (Vasario 16-osios g. 11, Ignalina), Kalvarijoje (Vytauto g. 13, Kalvarija), Kazlų Rūdoje (Vytauto g. 28A, Kazlų Rūda), Nidoje (Taikos g. 5, Neringa), Pagėgiuose (Vilniaus g. 17, Pagėgiai), Rietave (Plungės g. 18, Rietavas), Širvintose (Vilniaus g. 39, Širvintos), Zarasuose (S. Dariaus ir S. Girėno g. 11, Zarasai);

5.5. skambučių centre – Migracijos departamento Aptarnavimo skyriuje (Didžioji g. 17, Kėdainiai);

5.6. kliento nurodytoje vietoje – kai klientas dėl negalios negali pats nuvykti į Migracijos departamentą dėl dokumentų (asmens tapatybės kortelių, pasų, leidimų gyventi) išdavimo ar keitimo ir užsako mobilią paslaugą.

6Klientų aptarnavimo laikas Migracijos departamente:

6.1. centrinėje įstaigoje ir skambučių centre:

6.1.1. pirmadieniais–ketvirtadieniais nuo 7.30 val. iki 16.30 val. (be pietų pertraukos);

6.1.2. penktadieniais nuo 7.30 val. iki 15.15 val. (be pietų pertraukos);

6.2. teritoriniuose skyriuose:

6.2.1. pirmadieniais nuo 7.30 val. iki 18.30 val. (be pietų pertraukos);

6.2.2. antradieniais–ketvirtadieniais nuo 7.30 val. iki 16.30 val. (be pietų pertraukos);

6.2.3. penktadieniais nuo 7.30 iki 15.15 val. (be pietų pertraukos);

6.3. nutolusiose darbo vietose:

6.3.1. pirmadieniais–ketvirtadieniais nuo 8.00 val. iki 17.00 val. (pietų pertrauka nuo 11.30 val. iki 12.15 val.);

6.3.2. penktadieniais nuo 8.00 val. iki 15.45 val. (pietų pertrauka nuo 11.30 val. iki 12.15 val.);

6.4. nutolusiose darbo vietose Anykščiuose (Troškūnų g. 3, Anykščiai), Joniškyje (Medžiotojų g. 1, Joniškis), Kretingoje (Vytauto g. 19, Kretinga), Kupiškyje (Gedimino g. 54, Kupiškis), Lazdijuose (Lazdijos g. 5, Lazdijai), Molėtuose (Dariaus ir Girėno g. 3, Molėtai), Pakruojyje (Vytauto Didžiojo g. 15, Pakruojis), Palangoje (Ganyklų g. 30, Palanga), Skuode (J. Basanavičiaus g. 3, Skuodas), Šakiuose (Šaulių g. 4, Šakiai), Varėnoje (M. K. Čiurlionio g. 53, Varėna):

6.4.1. pirmadieniais–ketvirtadieniais nuo 8 val. iki 16 val. (pietų pertrauka nuo 11.30 val. iki 12.15 val.);

6.4.2. penktadieniais nuo 8 val. iki 14.45 val. (pietų pertrauka nuo 11.30 val. iki 12.15 val.);

6.5. mobiliosios darbo vietos klientus aptarnauja pagal atskirą darbo grafiką, skelbiamą Migracijos departamento interneto svetainės www.migracija.lrv.lt skiltyje „Asmenų aptarnavimas“.

7Mobilią paslaugą, kai klientas dėl negalios negali pats nuvykti į Migracijos departamento padalinį dėl dokumentų (asmens tapatybės kortelių, pasų, leidimų gyventi) išdavimo ar keitimo, galima užsakyti telefonu 8 707 67000. Tokiais atvejais Migracijos departamento darbuotojas su mobiliąja biometrinių duomenų registravimo įranga atvyksta į kliento nurodytą vietą iš anksto suderintu laiku.

8Paslaugos Lietuvos Respublikos piliečiams teikiamos visuose teritoriniuose skyriuose, nutolusiose ir mobiliose darbo vietose, išskyrus Aprašo 3.3 ir 3.8 papunkčiuose nurodytas paslaugas – jos teikiamos tik teritoriniuose skyriuose.

9Paslaugos užsieniečiams teikiamos visuose teritoriniuose skyriuose ir nutolusiose darbo vietose Elektrėnuose, Šalčininkuose, Utenoje ir Visagine. Aprašo 4.9 ir 4.10 papunkčiuose nurodytos paslaugos teikiamos Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose.

10Centrinėje įstaigoje aptarnaujami tik užsieniečiai, kurie kreipiasi dėl leidimo laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje (toliau – leidimas laikinai gyventi) pagal Lietuvos Respublikos įstatymo „Dėl užsieniečių teisinės padėties“ (toliau – UTPĮ) 40 straipsnio 1 dalies 41 punktą išdavimo, leidimo pagal UTPĮ 40 straipsnio 1 dalies 51 punktą, 45 straipsnio 1 dalies 1–22 punktus išdavimo (keitimo),  dėl leidimo laikinai gyventi pagal UTPĮ 43 straipsnio 1 dalies 2, 5 ir 6 punktus išdavimo (keitimo), kai yra šeimos susijungimo atvejis su šiame punkte nurodytu užsieniečiu arba dėl daugkartinės nacionalinės vizos išdavimo pagal Vizos išdavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro ir Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministro 2017 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. 1V-899/V-330, 70.11 papunktį, kai užsienietis turi teisę pateikti prašymą dėl leidimo laikinai gyventi centrinėje įstaigoje.

 

III SKYRIUS

KLIENTŲ APTARNAVIMAS

 

11Lietuvos Respublikos piliečiai aptarnaujami pagal išankstinę vizito rezervaciją interneto svetainėje adresu www.migracija.lt arba gyva eile. Esant galimybių, vaikai iki penkerių metų, asmenys, sulaukę senatvės pensijos amžiaus, nėščios moterys ir neįgalūs asmenys aptarnaujami be eilės.

12.  Paslaugos užsieniečiams Migracijos departamente teikiamos tik pagal išankstinę vizito rezervaciją interneto svetainėje adresu www.migracija.lt. Klientai be išankstinės vizito rezervacijos neaptarnaujami, išskyrus šiame punkte numatytą išimtį.

Užsieniečiai, dėl objektyvių priežasčių negalintys užpildyti prašymo Aprašo 4 punkte nurodytoms paslaugoms gauti el. būdu (dėl senyvo amžiaus, neįgalumo, sunkios socialinės padėties), gali būti aptarnaujami be išankstinės vizito rezervacijos. Šiuo atveju klientui išreiškus žodinį pageidavimą, Migracijos departamento darbuotojas padeda užpildyti ir elektroniniu būdu pateikti prašymą Aprašo 4 punkte nurodytoms paslaugoms gauti.

13Klientai, kurie atvyksta pagal išankstinę vizito rezervaciją pavėlavę, aptarnaujami tik tuo atveju, jeigu tai netrukdo aptarnauti kitus vizitą iš anksto rezervavusius klientus.

14.  Klientai Migracijos departamente žodžiu aptarnaujami lietuvių, anglų ir rusų kalbomis. Jeigu klientas ar jo atstovas nemoka lietuvių, anglų ar rusų kalbos, o Migracijos departamente nėra darbuotojo, suprantančio kalbą, kuria klientas ar jo atstovas kreipiasi, arba kai dėl sensorinio ar kalbos sutrikimo asmuo negali suprantamai reikšti minčių, jam kreipiantis žodžiu į Migracijos departamentą turi dalyvauti asmuo, gebantis išversti prašymą į lietuvių kalbą (vertėjas). Vertėją pakviečia klientas, kuris kreipiasi į Migracijos departamentą, savo iniciatyva.

15.  Migracijos departamente priimami lietuvių, anglų ar rusų kalbomis parašyti prašymai ir skundai.

16.  Konsultacijos klientams teikiamos Migracijos departamento skambučių centro telefonu 8 707 67000 (skambinant iš užsienio tel. +370 5 271 7112), elektroniniu paštu info@migracija.gov.lt ir Migracijos departamento socialinio tinklo Facebook svetainės paskyroje.

17Laisvos formos prašymai ir skundai gali būti teikiami šio Aprašo 5.1–5.4 papunkčiuose nurodytais adresais arba elektroniniu paštu info@migracija.gov.lt. Skundai gali būti teikiami ir elektroniniu paštu skundai@migracija.gov.lt. Apie galimai nesąžiningus Migracijos departamento darbuotojų veiksmus, susijusius su korupcija, klientai gali pranešti elektroniniu paštu pranesk@migracija.gov.lt, telefonu (8 5) 219 8442 arba užpildyti nustatytos formos pranešimą www.migracija.lrv.lt.

18.  Aptarnaujant klientą prie aptarnavimo langelio gali būti tik klientas, pageidaujantis pateikti prašymą, gauti konsultaciją, vertėjas, kliento atstovas, turintis atstovavimą patvirtinantį dokumentą ir (ar) kitas asmuo, turintis teisę pateikti prašymą.

Jeigu kiti asmenys, atvykę kartu su šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytais asmenimis, nevykdo Migracijos departamento darbuotojo prašymo pasišalinti nuo priėmimo langelio, asmenys, nurodyti šio punkto pirmojoje pastraipoje, neaptarnaujami, o šių asmenų prašymai nepriimami.

19Migracijos departamento darbuotojas, nustatęs, kad asmuo trukdo vykdyti asmenų aptarnavimą Migracijos departamente ar atlieka veiksmus, pažeidžiančius kitų asmenų privatumą, paprašo šio asmens nutraukti veiksmus ir (ar) palikti Migracijos departamento patalpas.

20Klientams draudžiama patekti į Migracijos departamento tarnybines patalpas, išskyrus tuos atvejus, kai jie yra lydimi Migracijos departamento darbuotojų.

21Migracijos departamento klientų aptarnavimo vietose,  siekiant užtikrinti viešąją tvarką, apsaugoti Migracijos departamento valstybės tarnautojų, darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, ir kitų asmenų, kurie lankosi Migracijos departamente, gyvybę, sveikatą, teises ir laisves bei jų ir Migracijos departamento turtą, taip pat asmenų aptarnavimo kokybei užtikrinti, vykdomas vaizdo stebėjimas.

22Klientų aptarnavimo kokybės tikslais klientų ir Migracijos departamento darbuotojų pokalbiai telefonu yra įrašomi.

23Jeigu mobilią paslaugą užsisako ne Aprašo 5.6 papunktyje nurodytas klientas, jis kliento nurodytoje vietoje  neaptarnaujamas.

24Migracijos departamento direktorius klientus priima pagal iš anksto sudarytą grafiką. Klientai, pageidaujantys patekti į priėmimą pas Migracijos departamento direktorių, Migracijos departamentui elektroniniu paštu komunikacija@migracija.gov.lt pateikia prašymą, kuriame nurodo savo vardą, pavardę, kontaktinius duomenis ir išdėsto klausimo ar problemos esmę. Klientai į priėmimą užrašomi ne vėliau kaip likus vienai darbo dienai iki priėmimo dienos. Jeigu kliento klausimą ar problemą galima išspręsti bendra tvarka, klientas į direktoriaus priėmimą neregistruojamas ir informuojamas, kad į jo kreipimąsi bus atsakyta bendra tvarka. Klientų priėmimas vykdomas atvykus į centrinę įstaigą arba nuotoliniu būdu.

 

IV SKYRIUS

VIZITO REZERVACIJA IR ATŠAUKIMAS

 

25.  Išankstinio vizito Migracijos departamente laikas rezervuojamas interneto svetainėje adresu www.migracija.lt, užpildžius vizito rezervacijos formą. Vizito rezervacijos formoje nurodoma: kliento vardas (-i), pavardė (-ės), gimimo data, asmens dokumento numeris, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, pageidaujama paslaugos suteikimo kalba, vizito tipas, paslaugos suteikimo vieta, vizito data ir laikas. Klientai, pageidaujantys pateikti Aprašo 4.9 ir 4.10 papunkčiuose nurodytus prašymus, rezervuodami vizito laiką, privalo prisegti kelionės dokumento kopiją.

26.  Klientas, užpildęs vizito rezervacijos formą, per vieną valandą turi patvirtinti vizito rezervaciją, paspausdamas vizito rezervacijos patvirtinimo nuorodą, kuri atsiunčiama kliento nurodytu elektroninio pašto adresu. Klientui  per vieną valandą nepatvirtinus vizito rezervacijos, vizito laikas nerezervuojamas.

27.  Apie sėkmingą vizito rezervavimą klientui pranešama kliento nurodytu elektroninio pašto adresu.

28.  Vizito laiką gali rezervuoti klientas, pageidaujantis gauti paslaugą, ar jo atstovas, turintis atstovavimą patvirtinantį dokumentą.

29.  Klientas vizito rezervaciją gali atšaukti paspaudęs el. paštu gautą nuorodą arba prisijungęs prie savo asmeninės paskyros interneto svetainėje adresu www.migracija.lt.

30.  Klientas, du kartus atšaukęs to paties tipo vizito rezervaciją, vieną mėnesį nuo antrojo vizito atšaukimo dienos negali rezervuoti bet kurio tipo vizito.

31.  Esant pagrįstų įtarimų, kad vizitą rezervavo ne klientas, nurodytas Aprašo 23 punkte, o kitas asmuo, Migracijos departamentas gali atšaukti tokio vizito rezervaciją. Apie rezervacijos atšaukimą pranešama vizito rezervacijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu.

 

V SKYRIUS

Asmens tapatybės patvirtinimas

 

32.  Jeigu specialūs teisės aktai nenumato kitaip, kai klientas kreipiasi dėl asmens duomenų teikimo ar kitos paslaugos, kuri pagal savo esmę gali būti suteikta tik nustatytos tapatybės asmeniui, turi būti patvirtinta kliento tapatybė, kuri priklausomai nuo kreipimosi būdo, gali būti patvirtinta taip:

32.1.  kai prašymas teikiamas tiesiogiai atvykus į Migracijos departamentą – pateikiant galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;

32.2kai prašymas siunčiamas paštu – pridedant prašymą teikiančio asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją;

32.3elektroninėmis priemonėmis teikiami prašymai turi būti pasirašyti galiojančiu kvalifikuotu elektroniniu parašu. 

33.  Į telefonu pateiktus prašymus, taip pat į elektroniniu paštu gautus prašymus, nepasirašytus kvalifikuotu elektroniniu parašu, atsakoma suteikiant bendro pobūdžio informaciją, kurioje nėra tiesiogiai pateikiami jokie Migracijos departamento tvarkomi konkretaus kliento duomenys ir kurioje esančių duomenų negalima susieti su jokiu konkrečiu klientu.

 

_______________

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos, Įsakymas

Nr. 3K-112, 2021-04-30, paskelbta TAR 2021-04-30, i. k. 2021-09311

Dėl Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2020 m. gruodžio 7 d. įsakymo Nr. 3K-319 „Dėl Klientų aptarnavimo Migracijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

part_6db0e018a28b4b1982264e08e7fd2599_end