Sprendimas netenka galios 2019-02-26:
Kelmės rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-51, 2019-02-21, paskelbta TAR 2019-02-25, i. k. 2019-03027
Dėl Kelmės rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo
Suvestinė redakcija nuo 2018-06-02 iki 2019-02-25
Sprendimas paskelbtas: TAR 2018-02-27, i. k. 2018-03110
KELMĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS
TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL KELMĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ PLĖTROS IR KOKYBĖS GERINIMO PROGRAMOS FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2018 m. vasario 20 d. Nr. T-37
Kelmė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 ir 14 punktais, 16 straipsnio 2 dalies 17 punktu, 4 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 4 dalies 8 punktu, Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 6 punktu, Kelmės rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
Patvirtinti Kelmės rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Kelmės rajono savivaldybės tarybos
2018 m. vasario 20 d. sprendimu Nr. T-37
KELMĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ PLĖTROS IR KOKYBĖS GERINIMO PROGRAMOS FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kelmės rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo projektų (toliau – projektai) reikalavimus pareiškėjams, projektų prioritetus, remiamas veiklas ir tikslines asmenų grupes, tinkamas ir netinkamas finansuoti išlaidas, projektų pateikimo tvarką, projektų paraiškų vertinimą ir atrankos organizavimą, projektų finansavimo sutarties pasirašymą, projektų įgyvendinimo kontrolę, lėšų skyrimo ir atsiskaitymo tvarką.
2. Projektų finansavimo tikslas – gerinti socialinės rizikos vaikų, socialinę riziką patiriančių asmenų (šeimų), neįgaliųjų, senyvo amžiaus asmenų socialinę integraciją, mažinti socialinę atskirtį, tolygiai plėtoti socialines paslaugas bendruomenėje bei skatinti Kelmės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) įstaigų ir nevyriausybinių organizacijų bendradarbiavimą socialinių paslaugų plėtojimo, socialinių paslaugų kokybės gerinimo ir socialinės atskirties mažinimo srityje, didinti nevyriausybinio sektoriaus aktyvumą sprendžiant socialinius klausimus, stiprinant tarpusavio pagalbą ir tenkinant visuomenės poreikius.
3. Kelmės rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos (toliau – Programa) uždaviniai:
3.1. sudaryti teisines, finansines sąlygas vykdyti Savivaldybės politiką socialinių paslaugų srityje;
3.2. skatinti rajono savivaldybės biudžetines įstaigas, nevyriausybines organizacijas, asociacijas, labdaros ir paramos fondus, religines bendruomenes ir bendrijas, viešąsias įstaigas (išskyrus viešąsias įstaigas, kurių savininkė yra valstybė arba Savivaldybė), kurių veikla vykdoma Savivaldybės teritorijoje, aktyviai dalyvauti projektinėje veikloje.
II SKYRIUS
REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS
6. Projektų paraiškas gali teikti biudžetinės įstaigos, nevyriausybinės organizacijos, asociacijos, labdaros ir paramos fondai, religinės bendruomenės ir bendrijos, viešosios įstaigos, kurie socialines paslaugas numato teikti Savivaldybės gyventojams (toliau – pareiškėjas).
Punkto pakeitimai:
Nr. T-201, 2018-05-30, paskelbta TAR 2018-06-01, i. k. 2018-09041
7. Projektų veiklos neturi dubliuoti teisės aktų nustatytų veiklų, finansuojamų iš valstybės biudžeto ar kitų paramos lėšų.
9. Pareiškėjų projektams neskiriamas finansavimas, jeigu:
III SKYRIUS
PROJEKTŲ PRIORITETAI
10. Prioritetas teikiamas projektams, kurie:
10.1. skirti socialinę riziką patiriančių asmenų (šeimų) socialinės reabilitacijos ir integracijos priemonėms įgyvendinti;
10.2. skirti plėtoti šeimoje ir bendruomenėje teikiamai pagalbai vaikams, neįgaliesiems, senyvo amžiaus asmenims ir jų šeimoms;
IV SKYRIUS
FINANSUOJAMA PROJEKTŲ VEIKLA IR TIKSLINĖS ASMENŲ GRUPĖS
11. Finansuojama projektų veikla:
11.1. asmenų, priklausomų nuo psichoaktyvių medžiagų, psichologinė ir socialinė reabilitacija bei gydymas;
11.2. sociokultūrinių paslaugų organizavimas, siekiant išvengti socialinių problemų (prevenciniais tikslais), mažinant socialinę atskirtį, aktyvinant bendruomenę;
11.4. psichosocialinės pagalbos paslaugų vienišiems, atskirtį ir izoliaciją išgyvenantiems garbaus amžiaus žmonėms organizavimas;
11.6. psichosocialinės pagalbos organizavimas smurto, savižudybių, priklausomybių, prekybos žmonėmis atvejais;
V SKYRIUS
TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS
13. Tinkamos finansuoti projekto vykdymo išlaidos:
13.1. tiesiogiai susijusios su projekto finansuojama veikla, realios, pagrįstos projekto įgyvendinimo planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu bei patiriamos projekto įgyvendinimo metu ir planuojamos, atsižvelgiant į vidutines rinkos kainas;
13.3. skirtos pareiškėjų, kurie tiesiogiai vykdo projektą (yra įdarbinti organizacijos), darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms, įmokoms į Garantinį fondą apmokėti. Jeigu pareiškėjo veikla, susijusi su projekto vykdymu, sudaro tik dalį vykdytojo darbo laiko, į projekto išlaidas turi būti įskaičiuojamas tik užmokestis už tą laiką, kuris bus skirtas projekto veiklai vykdyti (tiesiogiai dirbti su projekte numatyta tiksline grupe, netiesiogiai – pasirengti ir užbaigti vykdomą veiklą). Detalioje projekto išlaidų sąmatoje nurodomas kiekvieno darbuotojo darbo laikas (darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės dydis ir darbo trukmė mėnesiais);
14. Netinkamos finansuoti išlaidos:
14.2. reprezentacinės išlaidos, nurodytos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų naudojimo reprezentacinėms išlaidoms taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 919 „Dėl reprezentacinių išlaidų“;
VI SKYRIUS
PROJEKTŲ PATEIKIMO TVARKA
15. Konkursą projektams atrinkti (toliau – Konkursas) skelbia Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius interneto svetainėje www.kelme.lt. Pranešime nurodoma:
16. Konkursui projektų paraiškos pateikiamos per 30 kalendorinių dienų nuo pranešimo paskelbimo Savivaldybės interneto svetainėje dienos. Likus nepanaudotų Socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programai skirtų lėšų, skelbiamas papildomas konkursas projektų paraiškoms pateikti. Paraiškos papildomam konkursui pateikiamos per 15 kalendorinių dienų nuo pranešimo paskelbimo Savivaldybės interneto svetainėje dienos.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-201, 2018-05-30, paskelbta TAR 2018-06-01, i. k. 2018-09041
18. Pareiškėjas einamaisiais kalendoriniais metais gali pateikti tik vieną projekto paraišką vienam projektui finansuoti.
19. Užregistruotų projektų paraiškų tikslinimas, pildymas ar papildomų dokumentų pateikimas pareiškėjų iniciatyva galimas iki paskutinės paraiškų teikimo dienos.
20. Kartu su projekto paraiška privaloma pateikti šiuos dokumentus:
20.1. projektą vykdančio pareiškėjo įstatų (nuostatų) kopiją (įstatų (nuostatų) neprivalo pateikti religinės bendruomenės ar bendrijos, kurios teikia kanonų išrašą);
21. Paraiška turi būti užpildyta kompiuteriu lietuvių kalba, atspausdinta ir kartu su pridedamais dokumentais tvarkingai susegta. Visi paraiškos ir pridedamų dokumentų lapai turi būti sunumeruoti eilės tvarka. Ranka užpildytos paraiškos nenagrinėjamos.
22. Savivaldybės administracijai paraiškos turi būti atsiųstos paštu arba įteiktos pareiškėjo ar jo įgalioto asmens atvykus tiesiogiai.
23. Kitais nei 22 punkte nurodytais būdais (faksu, elektroniniu paštu ar kt.) gautos arba kitais adresais įteiktos paraiškos neregistruojamos ir nevertinamos. Pareiškėjui apie tai yra pranešama raštu per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo.
VII SKYRIUS
PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR ATRANKOS ORGANIZAVIMAS
25. Pareiškėjų pateiktus projektus vertina Savivaldybės administracijos direktoriaus sudaryta Socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos projektų atrankos ir vertinimo komisija (toliau – Komisija).
26. Komisijos darbo tvarką reglamentuoja Komisijos veiklos nuostatai, tvirtinami Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
27. Komisiją sudaro ne mažiau kaip 5 nariai: pirmininkas, pirmininko pavaduotojas, nariai. Komisijos sekretorius nėra Komisijos narys.
28. Komisijos nariai turi teisę:
28.1. gauti informaciją apie Komisijos posėdžius bei kitą su projektų vertinimu susijusią reikalingą informaciją;
29. Komisijos nariai privalo:
30. Komisijos nariai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo projektų paraiškų perdavimo Komisijos nariams dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus.
31. Finansuojami projektai vertinami pagal šiuos kriterijus:
32. Įvertinęs paskirtą projektą, Komisijos narys užpildo socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo projekto vertinimo anketą (2 priedas) (toliau – vertinimo anketa).
33. Projektas galutinai įvertinamas, susumavus pagal kiekvieną vertinimo kriterijų skirtus balus. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas yra 80 balų.
34. Apie projekto finansavimą sprendžiama pagal projekto surinktų balų sumą:
35. Komisijos narys vertinimo anketoje taip pat nurodo projekto privalumus ir trūkumus, pateikia išvadą dėl projekto finansavimo, siūlymus dėl atskirų projekto veiklų, išlaidų nefinansavimo.
36. Baigę vertinimą, Komisijos nariai užpildytas ir pasirašytas projektų vertinimo anketas pateikia Komisijos pirmininkui, jos toliau saugomos paraiškos byloje.
37. Komisijos sekretorius suskaičiuoja Komisijos narių skirtų balų vidurkius ir Komisijai pateikia projektų paraiškų vertinimo suvestinę (3 priedas).
38. Finansuoti atrinktų projektų lėšų paskirstymą Komisijos teikimu tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.
39. Paraiškos, kurios neatitinka šiame Apraše nurodytų reikalavimų arba yra pateiktos praleidus nustatytą paraiškų teikimo terminą, nesvarstomos.
40. Komisija, nustačiusi, kad kai kurios paraiškos sąmatoje numatytos išlaidos nėra būtinos planuojamiems projekto rezultatams pasiekti, taip pat jei paraiškos sąmatoje nurodytos išlaidos nėra realios, akivaizdžiai neatitinka vidutinės rinkos kainos arba yra nepakankamai pagrįstos, Savivaldybės administracijos direktoriui gali siūlyti mažesnę, nei paraiškoje prašoma, finansavimo sumą.
VIII SKYRIUS
PROJEKTŲ finansavimo sutarties pasirašymas
41. Savivaldybės administracijos direktoriui įsakymu patvirtinus projektams skirtų lėšų paskirstymą, Komisijos pirmininkas per 5 darbo dienas informuoja pareiškėjus apie projekto finansavimą. Savivaldybės administracijos direktoriui priėmus sprendimą dėl projektų, kuriems neskirtas finansavimas, Komisijos pirmininkas raštu per 5 darbo dienas apie šį sprendimą informuoja pareiškėjus, nurodydamas motyvus.
42. Pareiškėjui pateikus patikslintą projektą, Savivaldybės administracija ir projektą pateikęs pareiškėjas (kuriam yra skiriamos lėšos) sudaro lėšų naudojimo sutartį (toliau – Sutartis) (4 priedas). Sutartyje numatomi projekto įgyvendinimo terminai, finansavimo tvarka, atsiskaitymas, šalių atsakomybė už Sutarties įgyvendinimą ir kitos sąlygos. Jeigu pareiškėjas per 15 kalendorinių dienų nepateikia Savivaldybės administracijai patikslinto projekto, su juo projekto finansavimo sutartis nesudaroma.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-201, 2018-05-30, paskelbta TAR 2018-06-01, i. k. 2018-09041
43. Sutartis turi būti sudaryta ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinto finansuojamų projektų lėšų paskirstymo.
44. Nesudarius Sutarties per šio Aprašo 43 punkte nurodytą terminą, nepanaudotos lėšos gali būti perskirstomos kitoms socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos priemonėms ar veikloms.
45. Savivaldybės biudžete skyrus papildomų lėšų Programai įgyvendinti arba pareiškėjui atsisakius projektui finansuoti skirtų lėšų, arba Savivaldybės administracijai nutraukus projekto finansavimą ir dėl šių priežasčių likus nepanaudotų lėšų, Savivaldybės administracija raštu informuoja projektų vykdytojus, kurių projektai iš dalies finansuojami, apie galimybę gauti papildomų lėšų projektams įgyvendinti. Projekto vykdytojas gali teikti motyvuotą prašymą ir detalią projekto išlaidų sąmatą papildomam finansavimui gauti, nurodydamas projekto veiklas, kurioms bus panaudotos prašomos lėšos. Papildomo finansavimo prašymus svarsto Komisija. Įvertinusi projekto vykdytojo prašomų lėšų poreikio pagrįstumą, Komisija pateikia siūlymą dėl papildomų lėšų paskirstymo, kurį tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.
46. Savivaldybės administracijos direktoriui įsakymu patvirtinus projektams skirtų papildomų lėšų paskirstymą, Komisijos pirmininkas per 5 darbo dienas informuoja pareiškėjus apie papildomą projekto finansavimą.
47. Savivaldybės administracijos direktoriui patvirtinus finansuojamų projektų papildomų lėšų paskirstymą, Savivaldybės administracija ir projektą pateikęs pareiškėjas (kuriam yra skiriamos lėšos) sudaro projekto lėšų naudojimo sutartį (toliau – Sutartis) (4 priedas). Sutartyje numatomi projekto įgyvendinimo terminai, finansavimo tvarka, atsiskaitymas, šalių atsakomybė už sutarties įgyvendinimą ir kitos sąlygos. Prie Sutarties pridedama projektui skirtų lėšų detali išlaidų sąmata.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-201, 2018-05-30, paskelbta TAR 2018-06-01, i. k. 2018-09041
48. Sutartis turi būti sudaryta ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po Savivaldybės administratoriaus direktoriaus įsakymu patvirtinto finansuojamų projektų papildomų lėšų paskirstymo.
IX SKYRIUS
LĖŠŲ SKYRIMAS IR ATSISKAITYMAS
50. Lėšos projektams finansuoti skiriamos biudžetiniams metams ir negali būti perkeltos į kitus biudžetinius metus.
51. Lėšos projektams įgyvendinti pervedamos po to, kai pasirašoma Sutartis su pareiškėjais (projekto vykdytoju).
52. Projekto vykdytojas, įgyvendinęs projektą, privalo per 14 kalendorinių dienų į Sutartyje nurodytą Savivaldybės administracijos sąskaitą grąžinti lėšas, skirtas neįvykdytoms projekto veikloms.
53. Projekto vykdytojas įgyvendina projektą ir teikia Savivaldybės administracijai projekto vykdymo, lėšų panaudojimo ir pasiektų rezultatų ataskaitas pagal Sutartyje nustatytus reikalavimus, terminus ir pridėtas ataskaitų formas.
54. Projekto vykdytojas, laiku nepateikęs ataskaitų, per 15 kalendorinių dienų privalo grąžinti lėšas, skirtas iš Programos.
55. Lėšų neskiriama, jeigu anksčiau projektams finansavimą gavęs pareiškėjas neatsiskaitė už skirtų lėšų panaudojimą numatyta tvarka arba buvo nustatyta, kad gautos lėšos panaudotos ne pagal paskirtį.
56. Ne pagal paskirtį panaudotos ir laiku negrąžintos lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
X SKYRIUS
PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO Kontrolė
59. Projektų įgyvendinimo kontrolės tikslas – užtikrinti tikslingą ir efektyvų lėšų panaudojimą, įgyvendinant projektus.
60. Savivaldybės administracija kontroliuoja finansuojamų projektų įgyvendinimą ir lėšų panaudojimą pagal paskirtį, projekto įgyvendinimo metu tikrina, ar tikslingai projekto vykdytojas naudoja projektams finansuoti skirtas lėšas: ar faktinės išlaidos atitinka sąmatose planuotas išlaidas, ar teisingi ataskaitose teikiami duomenys, ar laikomasi projektuose numatytų veiklų, ar pasiekiamas planuotas rezultatas.
61. Projekto vykdytojas atsako už projekte numatytų veiklų įgyvendinimą, projektui skirtų lėšų tikslinį panaudojimą ir projekte nurodytų laukiamų rezultatų pasiekimą. Neįvykdžius prisiimtų įsipareigojimų, projekto vykdytojas privalo grąžinti lėšas, kurių dydis atitinka neįvykdytų įsipareigojimų dalį.
62. Nustačiusi pažeidimus, Savivaldybės administracija gali nutraukti tolesnį projekto finansavimą, apie tai prieš 10 kalendorinių dienų raštu įspėjusi projekto vykdytoją.
64. Jei, patvirtinus finansuojamų projektų lėšų paskirstymą, projekto vadovas atsisako vykdyti projektą, jį gali vykdyti kitas projekto vykdytojo paskirtas asmuo.
65. Įgyvendinus projektą, už lėšų panaudojimą atsiskaitoma ne vėliau kaip per 15 darbo dienų, tačiau ne vėliau kaip iki kalendorinių metų gruodžio 31 d.
XI SKYRIUS
baigiamosios nuostatos
68. Pareiškėjas (projekto vykdytojas) turi teisę skųsti Savivaldybės administracijos sprendimus, priimtus vadovaujantis šiuo Aprašu, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
69. Pareiškėjas projekto viešinimo metu privalo nurodyti, kad projektas finansuojamas savivaldybės biudžeto lėšomis.
70. Informacija apie projektų finansavimą, kvietimą teikti paraiškas skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.kelme.lt.
Kelmės rajono savivaldybės socialinių
paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo
programos finansavimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Projekto paraiškos forma)
Kelmės rajono savivaldybės administracijai
PROJEKTO PARAIŠKA
_________________________
(Data)
Projekto pavadinimas
(Projekto pavadinimas turi būti trumpas, konkretus ir aiškus, apibūdinantis projekto esmę) |
I. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ
1. PAREIŠKĖJO DUOMENYS
Juridinio asmens pavadinimas |
|
Teisinis statusas |
|
Kodas |
|
Adresas, pašto indeksas |
|
Tel., faksas |
|
El. p. adresas |
|
Banko pavadinimas, kodas, sąskaitos Nr. |
|
Juridinio asmens vadovo vardas, pavardė |
|
II. INFORMACIJA APIE PROJEKTO FINANSAVIMĄ
2. PROJEKTO FINANSAVIMO ŠALTINIAI
(Nurodomi projekto finansavimo šaltiniai, išskiriant, kokio dydžio išlaidų dalį planuojama padengti iš savivaldybės paramos lėšų ir kokio dydžio dalį – iš kitų lėšų. Paraiškoje nurodyto dydžio nuosavos ar kitų šaltinių skiriamos lėšos turi būti užtikrintos paraiškos teikimo metu)
Projekto finansavimo šaltinio pavadinimas |
Suma Eur |
2.1. Iš Kelmės rajono savivaldybės administracijos prašomos lėšos |
|
2.2. Kiti projekto finansavimo šaltiniai (nurodyti): |
|
|
|
|
|
2.3. Bendra projekto suma |
|
3. KITOS PARAMOS FORMOS (pvz.: nurodomas indėlis natūra: savanoriškas darbas, suteiktos patalpos ir kt.)
|
III. INFORMACIJA APIE PROJEKTO VYKDYTOJUS
4. Projekto vadovas |
Vardas, pavardė |
|
Adresas |
|
|
Telefonas |
|
|
El. paštas |
|
|
Darbo patirtis (nurodoma darbo su projektais patirtis) |
|
|
Atliekamos funkcijos |
|
|
5. Projekto finansininkas |
Vardas, pavardė |
|
Adresas |
|
|
Telefonas |
|
|
El. paštas |
|
|
Darbo patirtis (nurodoma darbo su projektais patirtis) |
|
|
Atliekamos funkcijos |
|
|
6. Kiti vykdytojai (Nurodoma, jei projekte numatyti) |
Vardas, pavardė |
|
Adresas |
|
|
Telefonas |
|
|
El. paštas |
|
|
Darbo patirtis (nurodoma darbo su projektais patirtis) |
|
|
Atliekamos funkcijos |
|
IV. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ
7. PROJEKTO TIKSLAS (-AI) (Projekto tikslas turi būti konkretus, realus, įgyvendinamas ir glaustai suformuluotas) |
|
8. PROJEKTO UŽDAVINIAI (Uždaviniai turi atsakyti į klausimą, ką reikia padaryti, kad tikslas būtų pasiektas) |
|
9. TRUMPAS PROJEKTO APRAŠYMAS (iki 0,5 puslapio) (Aprašoma, kokias problemas sprendžia šis projektas, ar šios problemos yra aktualios vietos bendruomenei. Pagrįsti, kodėl šis projektas ir jo vykdymo metu numatytos veiklos yra efektyvi priemonė spręsti paminėtas problemas, kodėl jis reikšmingas vykdytojams, dalyviams ir aplinkai, aprašyti projekto idėją) |
|
10. TIKSLINĖ GRUPĖ IR PROJEKTO DALYVIAI (Nurodoma, kas dalyvaus projekto veiklose, kam skirtos projekto veiklos, bendras dalyvių ir jų šeimos narių skaičius) |
|
11. PROJEKTO ĮGYVENDINIMO LAIKOTARPIS, PROJEKTO VYKDYMO VIETA, TĘSTINUMAS (nurodoma tiksli projekto vykdymo pradžia ir pabaiga, įgyvendinimo trukmė (mėnesiais), vykdymo vieta (miestas, kaimas); ar projektas yra tęstinis ir ilgalaikis, ar bus tęsiamas toliau) |
|
12. NUOSEKLUS PROJEKTO ĮGYVENDINIMO PLANAS (atskirai pagal kiekvieną planuojamą vykdyti veiklą)
Eil. Nr.
|
Veiklos pavadinimas |
Planuojamas veiklos laikotarpis (pradžia ir pabaiga) |
Paslaugos periodiškumas (kartai per savaitę, trukmė (val.) |
Veiklų įgyvendinimo vieta |
20................ metai |
|||
I ketv. |
II ketv. |
III ketv. |
IV ketv. |
|||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
13. DETALI PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATA IR PAGRINDIMAS
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšis ir skaičiavimai |
Prašoma suma iš savivaldybės (eurais) |
Išlaidų pagrindimas (pagrįsti ir nurodyti, kokiai veiklai planuojamos išlaidos) |
1. |
Darbo užmokestis projekto vykdytojams (asmenų skaičius, darbo trukmė, darbo užmokesčio dydį) |
||
2. |
Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui |
||
3. |
Transporto išlaidos (eksploatacijos išlaidos, kuro išlaidos) |
||
4. |
Prekės (kanceliarinės ir skirtos projektui vykdyti) |
||
5. |
Kitos paslaugos |
||
IŠ VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ (1+2+3+4+5) |
|
14. LAUKIAMI REZULTATAI (pagal vykdomas veiklas)
Eil. Nr.
|
Veiklos pavadinimas |
Laukiami rezultatai (nuo projekto vykdymo pradžios) |
||||||
|
|
Iš viso paslaugas gaus asmenų: |
Iš jų: |
|||||
|
socialinės rizikos vaikai |
vaikai su negalia |
socialinę riziką patiriantys asmenys |
suaugę asmenys su negalia |
senyvo amžiaus asmenys |
šeimos narių |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
Bendras projekte dirbančių asmenų skaičius ________ |
||||||||
Bendras projekte dalyvaujančių savanorių skaičius ______ |
15. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA
Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad: 1. šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga; 2. nesu pažeidęs jokios sutarties dėl finansavimo skyrimo iš Kelmės rajono savivaldybės biudžeto lėšų; 3. sutinku, kad informacija apie pateiktą paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, projekto pavadinimą, paraiškos registracijos kodą ir prašomą finansavimo sumą, būtų skelbiama Kelmės rajono savivaldybės interneto svetainėje; 4. gavęs finansavimą, įsipareigoju informuoti Kelmės rajono savivaldybės administraciją, kaip vykdomas projektas, ir nustatytais terminais pateikti pagal patvirtintas formas lėšų naudojimo ataskaitas. |
|
Pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto atstovo vardas, pavardė, pareigos, parašas |
|
Data, vieta, antspaudas, kai pareiga turėti antspaudą nustatyta pareiškėjo steigimo dokumentuose arba įstatymuose |
|
16. PARAIŠKOS PRIEDAI
16.1. Projektą vykdančios pareiškėjo įstatų (nuostatų) kopija (įstatų (nuostatų) neprivalo pateikti religinės bendruomenės ar bendrijos, kurios teikia kanonų išrašą), _____ lapai.
16.2. Pažymą, kurioje pateikiamas preliminarus paslaugų gavėjų sąrašas, kuriame nurodomas paslaugų gavėjo vardas, pavardė, gyvenamoji vietovė (miesto, miestelio, kaimo pavadinimas), neįgalumo lygis ar darbingumo lygis, nustatytas specialiųjų poreikių lygis ar kita _____ lapai.
______________________ ____________ __________________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
A. V.
_________________________
Kelmės rajono savivaldybės socialinių
paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo
programos finansavimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Projekto vertinimo anketos forma)
_________________________________________________________________________
(pareiškėjo pavadinimas)
socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo PROJEKTO VERTINIMO ANKETA
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Rekomenduo-jamos balų ribos |
Skirtų balų skaičius |
|
|
1. |
Ar projektas atitinka prioritetus (projektas vertinamas pagal Kelmės rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos apraše nustatytus projektų prioritetus) |
15 |
|
|||
- atitinka visus prioritetus |
15 |
|
||||
- atitinka 3 prioritetus |
10 |
|
||||
- atitinka 2 prioritetus -atitinka 1 prioritetus |
5 2 |
|
||||
- neatitinka |
0 |
|
||||
2. |
Sprendžiamos socialinės problemos - aiškiai įvardytos - aiškiai įvardytos, aktualios ir turi poveikį - iš dalies įvardytos ir aktualios, iš dalies turi poveikį - aktualumas ir naudingumas abejotinas - neaktualios |
15 |
13–15
7–12
1–6
0 |
|
||
|
|
|
|
|||
3. |
Projekto įgyvendinimas (nuoseklus ir gerai parengtas projekto įgyvendinimo planas) - nuoseklus ir išsamus - nuoseklus, tačiau trūksta detalumo - trūksta nuoseklumo ir detalumo |
15 |
13–15 7–12 1–6 |
|
||
- nedetalus ir nenuoseklus |
0 |
|
||||
4. |
Reikalingų lėšų pagrindimas (projekto lėšos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos, atsižvelgiant į vidutines kainas) |
15 |
|
|||
- pagrįstos, realiai suplanuotos, pateikti apskaičiavimai |
13–15 |
|
||||
- iš dalies pagrįstos, trūksta detalesnių apskaičiavimų |
7–12 |
|
||||
- prastai planuojamos, pateiktos be detalių apskaičiavimų |
1–6 |
|
||||
- nepagrįstos |
0 |
|
||||
5. |
Laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas (ilgalaikis ir žymus tiesioginis poveikis bendruomenei, išliekamoji vertė, teikiamos naujos ir kokybiškos paslaugų rūšys, sukurtos naujos darbo vietos ir pan.) |
10 |
|
|||
- ilgalaikis ir žymus |
8–10 |
|
||||
- trumpalaikis ar nelabai žymus |
4–7 |
|
||||
- abejotinas |
1–3 |
|
||||
- jokio poveikio neįgaliųjų bendruomenei |
0 |
|
||||
6. |
Patirtis teikiant paslaugas neįgaliesiems, turimi žmogiškieji ir materialiniai ištekliai projekto veiklai įgyvendinti (turima patirtis teikiant paslaugas neįgaliesiems, kvalifikuoti specialistai, patalpos, ryšio, transporto priemonės ir kt.) |
10 |
|
|||
- turi pakankamai |
8–10 |
|
||||
- turi pakankamai, tačiau trūksta išsamesnio aprašymo |
4–7 |
|
||||
- turi nepakankamai |
1–3 |
|
||||
- neturi |
0 |
|
||||
Bendra balų suma |
80 |
|
||||
Projekto privalumai
|
||||||
Projekto trūkumai
|
||||||
Projekto veiklos, išlaidos, kurių siūloma nefinansuoti
|
||||||
Komisijos nario išvada (projektą finansuoti, projekto nefinansuoti) |
||||||
Projekto įvertinimas
Nuo 40 iki 80 balų – projektas finansuojamas, mažiau nei 40 balų – projektas atmestinas.
Komisijos narys |
_________ (parašas) |
_______________ (vardas ir pavardė) |
_______________
(data)
Kelmės rajono savivaldybės socialinių
paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo
programos finansavimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Projektų paraiškų vertinimo suvestinės forma)
Projektų paraiškų vertinimo suvestinė
Eil. Nr. |
Projektą vykdančios organizacijos pavadinimas |
Prašoma suma (Eur) |
Bendru komisijos sutarimu siūloma suma |
Surinktų balų vidurkis |
Komisijos pastabos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komisijos sekretorius _____________ ____________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Kelmės rajono savivaldybės socialinių
paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo
programos finansavimo tvarkos aprašo
4 priedas
(Formos pavyzdys)
LĖŠŲ NAUDOJIMO SUTARTIS
20 m. d. Nr.
Kelmė
Kelmės rajono savivaldybės administracija (toliau – Administracija), įstaigos kodas 188768730, atstovaujama Administracijos direktoriaus (-ės) _________________________________________________________, veikiančio (-ios) pagal Kelmės rajono savivaldybės administracijos nuostatus, ir ________________________________________________________________________________
juridinio asmens pavadinimas, kodas
(toliau – Institucija), atstovaujamas (-a) ________________________________________________
atstovo pareigos, vardas, pavardė
veikiančio (-ios) pagal ____________________________________________________________________, sudarė šią įgaliojimo dokumento data, rūšis, numeris, pavadinimas
sutartį.
Sutartis sudaryta vykdant Kelmės rajono _________________________________________ _________________________________________________ programą (programos kodas _____),
įgyvendinant tikslą (tikslo kodas _____) _______________________________________________,
uždavinį (uždavinio kodas ____) _____________________________________________________,
priemonę (priemonės kodas ____) ___________________________________________________,
vadovaujantis ____________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
teisės akto, kito dokumento, kurio pagrindu sudaroma sutartis, data, rūšis, numeris, pavadinimas
I. SUTARTIES OBJEKTAS
1. Administracija įsipareigoja pervesti _______________________________________ Eur Institucijai šiam tikslui: ____________________________________________________________
_______________________________________________________________________________, o Institucija įsipareigoja įgyvendinti nurodytą tikslą (toliau – įsipareigojimas), naudodama lėšas pagal Administracijos asignavimų valdytojo pasirašytą programos sąmatą (toliau – pridedama programos sąmata), kuri yra neatsiejama šios sutarties dalis. Planuojamas detalus biudžeto lėšų paskirstymas pagal išlaidų ekonominę paskirtį, jeigu yra skirtos lėšos darbo užmokesčiui, pridedamas detalus jo apskaičiavimas.
II. SUTARTIES ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI IR TEISĖS
3. Institucija įsipareigoja:
3.1. naudoti skirtas lėšas šios sutarties 1 punkte nurodytam įsipareigojimui vykdyti pagal pridedamą sąmatą, laikydamasi galiojančių Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų;
3.4. lėšas laikyti atskiroje banko sąskaitoje ir traukti į apskaitą kaip biudžeto lėšas (jei Institucija – nebiudžetinė įstaiga) arba lėšas (jei Institucija – biudžetinė įstaiga);
3.5. pateikti dokumentus, susijusius su įsipareigojimų vykdymu:
3.5.1. Administracijos valstybės tarnautojui ar darbuotojui, atsakingam už priemonės vykdymą, suderinti už kiekvieną ketvirtį (kurį vykdomas įsipareigojimas) ne vėliau kaip iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 4 dienos, įvykdžius įsipareigojimą – per 4 darbo dienas;
3.5.2. suderintus dokumentus su valstybės tarnautoju ar darbuotoju, atsakingu už priemonės vykdymą, pateikti Administracijos Socialinės paramos skyriui už kiekvieną ketvirtį (kurį vykdomas įsipareigojimas) ne vėliau kaip iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, įvykdžius įsipareigojimą – per 5 darbo dienas:
3.5.3. įvykdžius įsipareigojimą, atsiskaityti asignavimų valdytojui už veiklą, kuriai finansuoti skiriamos biudžeto lėšos, ir už jos vertinimo kriterijų įvykdymą iki 20__ m. gruodžio 22 d., pateikiant įsipareigojimo turinio ataskaitą;
3.6. darbus ir paslaugas, kurių reikia įsipareigojimui įgyvendinti, pirkti vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu;
3.7. įsipareigojimui vykdyti skirtas ir nepanaudotas lėšas grąžinti į Administracijos sąskaitą iki 20__ m. gruodžio 16 d.;
3.8. savo jėgomis ir lėšomis pašalinti dėl savo kaltės padarytus trūkumus, pažeidžiančius šios sutarties sąlygas;
3.9. ne pagal šios sutarties 1 punkte nurodytą tikslinę paskirtį ir nesilaikant sutarties sąlygų panaudotas lėšas nedelsiant grąžinti į Administracijos sąskaitą;
3.10. nedelsdama raštu pranešti Administracijai, kad negali įvykdyti pavedimo arba kad pavedimo vykdymą tęsti netikslinga, ir grąžinti skirtas lėšas į Administracijos sąskaitą;
4. Administracija įsipareigoja:
5. Administracija turi teisę:
5.1. reikalauti, kad Institucija pateiktų Administracijai duomenis, susijusius su sutarties vykdymu;
6. Institucija turi teisę:
III. SUTARTIES GALIOJIMO TERMINAS IR NUTRAUKIMAS
IV. KITOS SUTARTIES SĄLYGOS
9. Įsipareigojimas laikomas įvykdytu, panaudojus įsipareigojimui vykdyti skirtas lėšas, nepanaudotas lėšas grąžinus į Administracijos sąskaitą ir pateikus Administracijai visus šios sutarties 3.5 punkte nurodytus dokumentus.
10. Sutarties pakeitimai ir papildymai įforminami rašytiniu šalių susitarimu, kuris po jo pasirašymo tampa šios sutarties priedu. Tais atvejais, kai lėšos, nurodytos prie šios sutarties pridedamoje sąmatoje, perskirstomos tarp sąmatoje nurodytų išlaidų (eilučių) nekeičiant sutarties 4.1 punkte nurodytos bendros lėšų sumos ir išlaidų ekonominės klasifikacijos straipsnio, patikslinta sąmata nerengiama. Tais atvejais, kai lėšos, nurodytos prie šios sutarties pridedamoje sąmatoje, perskirstomos tarp sąmatoje nurodytų išlaidų (eilučių) nekeičiant sutarties 4.1 punkte nurodytos bendros lėšų sumos, tačiau keičiant išlaidų ekonominės klasifikacijos straipsnius, sutarties keitimas įforminamas Administracijos asignavimų valdytojui patvirtinus patikslintą sąmatą (ji pridedama prie sutarties).
11. Sutartyje neaptartos sąlygos sprendžiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.
13. Sutartis sudaryta dviem vienodą teisinę galią turinčiais egzemplioriais, po vieną kiekvienai šaliai.
14. Sutarties priedai yra neatsiejama šios sutarties dalis.
Kelmės rajono savivaldybės administracija
Įstaigos kodas 188768730
Vytauto Didžiojo g. 58, 86143 Kelmė
Telefonas 8 (427) 69 052, faksas 8 (427) 69 052
A. s. LT444010043800030074
Luminor Bank, AB, banko kodas 40100
Įregistruota Juridinių asmenų registre
Sutarties šalių parašai ir antspaudai
____________________________ (Pareigos)
|
|
|
|
____________________________________ (Pareigos)
|
(Parašas) |
|
|
|
(Parašas) |
________________________ ___________________________
(Vardas ir pavardė)
A. V.
|
|
|
|
(Vardas ir pavardė)
A. V. |
|
|
|
|
|
Kelmės rajono savivaldybės administracijos atstovas, atsakingas už sutarties sudarymą ir vykdymą:
______________________________________________________________________________
(Skyriaus pavadinimas, pareigos, vardas, pavardė, telefono numeris, elektroninis paštas)
Institucijos atstovas, atsakingas už įsipareigojimo vykdymą:
______________________________________________________________________________________________________
(Pareigos, vardas, pavardė, telefono numeris, elektroninis paštas)
Priedo pakeitimai:
Nr. T-201, 2018-05-30, paskelbta TAR 2018-06-01, i. k. 2018-09041
Projekto vykdymo ir lėšų naudojimo sutarties 1 priedas |
||||||||||
(dokumento sudarytojo (įstaigos) pavadinimas), kodas |
||||||||||
20 m. |
PROGRAMOS SĄMATA |
|||||||||
(data ir numeris) |
||||||||||
(sudarymo vieta) |
||||||||||
KELMĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA |
Ministerija |
Departamentas |
Biudžetinė įstaiga |
|||||||
(Kodas) |
||||||||||
(Kodas) |
||||||||||
Išlaidoms finansuoti |
||||||||||
(Kodas) |
||||||||||
(Kodas) |
||||||||||
(Eur) |
||||||||||
Sąmatos straipsnių pavadinimas |
Iš viso |
I ketv. |
II ketv. |
III ketv. |
IV ketv. |
|||||
IŠLAIDOS |
||||||||||
1 |
Darbo užmokestis ir socialinis draudimas |
|||||||||
1 |
1 |
Darbo užmokestis |
||||||||
1 |
1 |
1 |
1 |
Darbo užmokestis pinigais |
||||||
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Darbo užmokestis pinigais |
|||||
1 |
1 |
1 |
2 |
Pajamos natūra |
||||||
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
Pajamos natūra |
|||||
1 |
2 |
Socialinio draudimo įmokos |
||||||||
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
Socialinio draudimo įmokos |
|||||
2 |
Prekių ir paslaugų naudojimo išlaidos |
|||||||||
2 |
1 |
Prekių ir paslaugų naudojimo išlaidos |
||||||||
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Mitybos išlaidos |
|||||
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
Medikamentų ir medicininių paslaugų įsigijimo išlaidos |
|||||
2 |
1 |
1 |
1 |
5 |
Ryšių paslaugų įsigijimo išlaidos |
|||||
2 |
1 |
1 |
1 |
6 |
Transporto išlaikymo ir transporto paslaugų įsigijimo išlaidos |
|||||
2 |
1 |
1 |
1 |
7 |
Aprangos ir patalynės įsigijimo išlaidos |
|||||
2 |
1 |
1 |
1 |
11 |
Komandiruočių išlaidos |
|||||
2 |
1 |
1 |
1 |
12 |
Gyvenamųjų vietovių viešojo ūkio išlaidos |
|||||
2 |
1 |
1 |
1 |
14 |
Materialiojo ir nematerialiojo turto nuomos išlaidos |
|||||
2 |
1 |
1 |
1 |
15 |
Materialiojo turto paprastojo remonto išlaidos |
|||||
2 |
1 |
1 |
1 |
16 |
Kvalifikacijos kėlimo išlaidos |
|||||
2 |
1 |
1 |
1 |
17 |
Ekspertų ir konsultantų paslaugų įsigijimo išlaidos |
|||||
2 |
1 |
1 |
1 |
20 |
Komunalinių paslaugų įsigijimo išlaidos |
|||||
2 |
1 |
1 |
1 |
21 |
Informacinių technologijų prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos |
|||||
2 |
1 |
1 |
1 |
22 |
Reprezentacinės išlaidos |
|||||
2 |
1 |
1 |
1 |
23 |
Ūkinio inventoriaus įsigijimo išlaidos |
|||||
2 |
1 |
1 |
1 |
30 |
Kitų prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos |
|||||
MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO ĮSIGIJIMO IŠLAIDOS |
||||||||||
1 |
Materialiojo ir nematerialiojo turto įsigijimo išlaidos |
|||||||||
1 |
1 |
Ilgalaikio materialiojo turto kūrimo ir įsigijimo išlaidos |
||||||||
1 |
1 |
1 |
Žemės įsigijimo išlaidos |
|||||||
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Žemės įsigijimo išlaidos |
|||||
1 |
1 |
2 |
Pastatų ir statinių įsigijimo išlaidos |
|||||||
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
Gyvenamųjų namų įsigijimo išlaidos |
|||||
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
Negyvenamųjų pastatų įsigijimo išlaidos |
|||||
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
Infrastruktūros ir kitų statinių įsigijimo išlaidos |
|||||
1 |
1 |
3 |
Mašinų ir įrenginių įsigijimo išlaidos |
|||||||
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
Transporto priemonių įsigijimo išlaidos |
|||||
1 |
1 |
3 |
1 |
2 |
Kitų mašinų ir įrenginių įsigijimo išlaidos |
|||||
1 |
1 |
3 |
1 |
3 |
Ginklų ir karinės įrangos įsigijimo išlaidos |
|||||
1 |
1 |
4 |
Kultūros ir kitų vertybių įsigijimo išlaidos |
|||||||
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
Muziejinių vertybių įsigijimo išlaidos |
|||||
1 |
1 |
4 |
1 |
2 |
Antikvarinių ir kitų meno kūrinių įsigijimo išlaidos |
|||||
1 |
1 |
4 |
1 |
3 |
Kitų vertybių įsigijimo išlaidos |
|||||
1 |
1 |
5 |
Kito ilgalaikio materialiojo turto įsigijimo išlaidos |
|||||||
1 |
1 |
5 |
1 |
1 |
Kito ilgalaikio materialiojo turto įsigijimo išlaidos |
|||||
1 |
2 |
Nematerialiojo turto kūrimo ir įsigijimo išlaidos |
||||||||
1 |
2 |
1 |
Nematerialiojo turto kūrimo ir įsigijimo išlaidos |
|||||||
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
Kompiuterinės programinės įrangos ir kompiuterinės programinės įrangos licencijų įsigijimo išlaidos |
|||||
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
Patentų įsigijimo išlaidos |
|||||
1 |
2 |
1 |
1 |
4 |
Literatūros ir meno kūrinių įsigijimo išlaidos |
|||||
1 |
2 |
1 |
1 |
5 |
Kito nematerialiojo turto įsigijimo išlaidos |
|||||
9 |
99 |
99 |
99 |
99 |
IŠ VISO ASIGNAVIMŲ (2+3) |
|||||
(Kelmės rajono savivaldybės administracijos vadovo ar jo įgalioto asmens |
(parašas) |
(vardas ir pavardė) |
||||||||
pareigų pavadinimas) |
||||||||||
(Institucijos vadovo ar jo įgalioto asmens |
(parašas) |
(vardas ir pavardė) |
||||||||
pareigų pavadinimas) |
||||||||||
Priedo pakeitimai:
Nr. T-201, 2018-05-30, paskelbta TAR 2018-06-01, i. k. 2018-09041
Projekto vykdymo ir lėšų naudojimo sutarties
2 priedas
(Veiklos vykdymo ir vertinimo kriterijų įvykdymo ataskaitos forma)
20___ M. _____ KETVIRČIO VEIKLOS VYKDYMO IR VERTINIMO ATASKAITA
__________________________________________________________
(pareiškėjo pavadinimas, kodas, adresas, telefonas)
20_ m. ________ d. Nr. ____________
Eil. Nr. |
Veiklos srities pavadinimas |
Pasiekti rezultatai (nuo projekto vykdymo pradžios) |
Lėšų panaudojimas (eurais) |
||||||
|
|
Iš viso paslaugas gavo asmenų |
socialinės rizikos vaikai |
vaikai su negalia |
socialinę riziką patiriantys asmenys |
suaugę asmenys su negalia |
senyvo amžiaus asmenys |
Patvirtintas finansavimas iš viso (metams) |
Faktinės išlaidos (nuo metų pradžios) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendras projekte dirbusių asmenų skaičius (nuo projekto vykdymo pradžios) _________.
Bendras projekte dalyvavusių savanorių skaičius (nuo projekto vykdymo pradžios) ________ .
|
|
|
||
(pareiškėjo vadovas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Priedo pakeitimai:
Nr. T-201, 2018-05-30, paskelbta TAR 2018-06-01, i. k. 2018-09041
Projekto vykdymo ir lėšų naudojimo sutarties 3 priedas |
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
(Formos pavyzdys) |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
(atsiskaitančiosios institucijos pavadinimas) |
|||||||||||||||
LĖŠŲ PANAUDOJIMO ATASKAITA |
|||||||||||||||
20____m. _________________ d. |
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Kelmės rajono savivaldybės programa* |
|||||||||||||||
Lėšų paskirtis (renginys, priemonė)* |
|||||||||||||||
Dokumento, pagal kurį skirta lėšų, data, pavadinimas, numeris |
|||||||||||||||
(eurais, ct) |
|
||||||||||||||
Ekonominės klasifikacijos kodas* |
Išlaidų pavadinimas* |
Asignavimų planas, įskaitant patikslinimus* |
Gauti asignavimai (nuo metų pradžios) |
Panaudoti asignavimai (nuo metų pradžios) |
Panaudoti asignavimai (per ataskaitinį laikotarpį) |
Panaudotų asignavimų per ataskaitinį laikotarpį išlaidas pateisinančių dokumentų sąrašas (paslaugos, prekės pardavėjo pavadinimas, dokumento pavadinimas, data, numeris, mokėjimo nurodymo numeris, data) |
|
||||||||
metams |
ataskaitiniam laikotarpiui (nuo metų pradžios) |
|
|||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
IŠ VISO |
|
||||||||||||||
*Pildoma, kaip nurodyta sąmatoje, pridėtoje prie dokumento, pagal kurį skirta lėšų (įsakymo, potvarkio, sutarties). |
|||||||||||||||
Patvirtiname, kad šioje ataskaitoje nurodytos išlaidos padarytos vadovaujantis teisės aktų, reglamentuojančių savivaldybės biudžeto lėšų naudojimą, nuostatomis. |
|||||||||||||||
Institucijos vadovas (-ė) |
|
||||||||||||||
(parašas) |
|
||||||||||||||
Vyriausiasis (-ioji) buhalteris (-ė) |
|
||||||||||||||
(parašas) |
|
||||||||||||||
Ataskaitą užpildęs asmuo |
|||||||||||||||
(vardas, pavardė, tel., el. paštas) |
|||||||||||||||
SUDERINTA: |
SUDERINTA IR ĮTRAUKTA Į APSKAITĄ |
||||||||||||||
_____________________ |
_____________________________________ |
||||||||||||||
Kelmės rajono savivaldybės administracijos valstybės tarnautojo ar darbuotojo, atsakingo už priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas, vardas, pavardė, parašas |
Kelmės rajono savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus valstybės tarnautojo ar darbuotojo pareigų pavadinimas, vardas, pavardė, parašas |
||||||||||||||
Priedo pakeitimai:
Nr. T-201, 2018-05-30, paskelbta TAR 2018-06-01, i. k. 2018-09041
Projektų vykdymo ir lėšų naudojimo sutarties
4 priedas
LEIDŽIU PERVESTI _____________ Eur, ct
Savivaldybės administracijos direktorius (-ė) _________________
(Parašas)
_________________
(Vardas, pavardė)
_________________
(Data)
Gavėjas _________________________________________
(Įstaigos pavadinimas, kodas)
Siuntėjas _________________________________________
(Institucijos pavadinimas, kodas)
Prašome skirtas lėšas pervesti į nurodytą banko sąskaitą
Banko pavadinimas, kodas ________________________________________
Banko sąskaitos Nr. ________________________________________
PARAIŠKA GAUTI LĖŠŲ
_____________ Nr.
(Data)
(Eur, ct)
Eil. Nr. |
Priemonės kodas |
Valstybės funkcijos kodas |
Ekonominės klasifikacijos kodas |
Ataskaitinio laikotarpio planas |
Gauta asignavimų |
Prašoma asignavimų |
Likutis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Institucijos vadovas (-ė) ___________________ ______________________
(Parašas) (Vardas, pavardė)
Vyriausiasis (-ioji) buhalteris (-ė) ______________________ ___________________________
(Parašas) (Vardas, pavardė)
Skyriaus vedėjas (-a) ___________________ _______________________
(kurio valstybės tarnautojas, darbuotojas, (Parašas) (Vardas, pavardė)
atsakingas už sutarties sudarymą, vykdymą)
Ketvirčiui skirtų asignavimų likutį tikrinusio asmens vardas, pavardė, parašas ________________
(valstybės tarnautojas, darbuotojas, atsakingas už sutarties sudarymą, vykdymą)
Lėšų pervedimo data ________________________________________
(Lėšas pervedusio asmens vardas, pavardė, parašas)
Priedo pakeitimai:
Nr. T-201, 2018-05-30, paskelbta TAR 2018-06-01, i. k. 2018-09041
Pakeitimai:
1.
Kelmės rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-201, 2018-05-30, paskelbta TAR 2018-06-01, i. k. 2018-09041
Dėl Kelmės rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo pakeitimo