Suvestinė redakcija nuo 2022-04-05

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2018-04-03, i. k. 2018-05046

 

PanevezioHerbas

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PANEVĖŽIO MIESTO INFRASTRUKTŪROS OBJEKTŲ NAUJOS STATYBOS, REKONSTRAVIMO, KAPITALINIO, PAPRASTOJO REMONTO DARBŲ, DALYVAUJANT FIZINIAMS IR (AR) JURIDINIAMS ASMENIMS, TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2018 m. kovo 29 d. Nr. 1-93

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 32 punktu, 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 punktu, Panevėžio miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Panevėžio miesto infrastruktūros objektų naujos statybos, rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbų, dalyvaujant fiziniams ir (ar) juridiniams asmenims, tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2007 m. liepos 12 d. sprendimą Nr. 1-6-4 „Dėl Įvažų į kiemus ir (ar) transporto priemonių stovėjimo aikštelių įrengimo (išplatinimo) Panevėžio mieste metodikos patvirtinimo, Savivaldybės tarybos 2006 m. kovo 30 d. sprendimo Nr. 1-45-34 ir 2005 m. liepos 7 d. sprendimo Nr. 1-34-13 pripažinimo netekusiais galios“.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                      Rytis Mykolas Račkauskas

 

PATVIRTINTA

Panevėžio miesto savivaldybės tarybos

2018 m. kovo 29 d. sprendimu Nr. 1-93

(Panevėžio miesto savivaldybės tarybos

2020 m. sausio 30 d. sprendimo Nr. 1-40

redakcija

 

 

PANEVĖŽIO MIESTO INFRASTRUKTŪROS OBJEKTŲ NAUJOS STATYBOS, REKONSTRAVIMO, KAPITALINIO, PAPRASTOJO REMONTO DARBŲ, DALYVAUJANT FIZINIAMS IR (AR) JURIDINIAMS ASMENIMS, TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS IR VARTOJAMOS SĄVOKOS

 

1. Panevėžio miesto infrastruktūros objektų naujos statybos, rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbų, dalyvaujant fiziniams ir (ar) juridiniams asmenims, tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato infrastruktūros objektų naujos statybos, rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbų finansavimo ir atlikimo tvarką Panevėžio miesto savivaldybės bendrojo naudojimo teritorijoje.

2. Aprašo paskirtis – reglamentuoti Panevėžio miesto savivaldybės bendrojo naudojimo teritorijoje esančių infrastruktūros objektų naujos statybos, rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbų tvarką, atvejus ir sąlygas, dalyvaujant fiziniams ir (ar) juridiniams asmenims.

3. Lėšos naujos statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, paprastojo remonto darbams skiriamos iš Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos, Panevėžio miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) biudžeto, fizinių ir (ar) juridinių asmenų finansinių įnašų, kitų finansavimo šaltinių. Pagal šį Aprašą finansuojami 4.1 papunktyje nurodyti infrastruktūros objektai ir šių objektų naujos statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, paprastojo remonto darbai (įskaitant projekto parengimo ir jo ekspertizės (kai ji privaloma) atlikimo išlaidas).

4. Apraše vartojamos sąvokos:

4.1. Infrastruktūros objektai – vietinės reikšmės keliai, privažiavimai (įvažiavimai, akligatviai) prie gyvenamųjų ar kitos paskirties pastatų, gatvės (ne aukštesnės kaip D kategorijos), šaligatviai, transporto priemonių stovėjimo aikštelės, apšvietimo tinklai, lietaus (paviršinių) vandens nuotekų tinklai.

4.2. Darbai – naujos statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, paprastojo remonto darbai (toliau – įrengimo darbai). Daugiabučio gyvenamojo namo teritorijoje negalimi infrastruktūros objektų naujos statybos darbai.

4.3. Bendrojo naudojimo teritorija – tai Savivaldybės ribose esanti valstybinė žemė, neišnuomota ar kitais būdais nesuteikta naudotis fiziniam ir (ar) juridiniam asmeniui, arba žemė, kurią valdo Savivaldybė nuosavybės teise arba valdo ir naudoja kitais Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais pagrindais, arba daugiabučio gyvenamojo namo teritorijoje teritorijų planavimo dokumentais suformuotas valstybei nuosavybės teise priklausantis žemės sklypas, išnuomotas juridiniam asmeniui.

4.4. Paramos teikėjas – fizinis (-iai) ir (ar) juridinis (-iai) asmuo (-ys), norintis (-ys) savo lėšomis prisidėti prie infrastruktūros objekto finansavimo ir teikiantis (-ys) paraišką Savivaldybės administracijai, siekiant sudaryti paramos sutartį su Savivaldybės administracija.

4.5. Paraiška – paramos teikėjo teikiamas nustatytos formos prašymas prisidėti prie infrastruktūros objektų įrengimo darbų (1 priedas).

4.6. Paramos sutartis paramos teikėjo sudaryta sutartis su Savivaldybės administracija, kurioje numatoma tikslinė lėšų panaudojimo paskirtis ir įvardijami bendrai finansuojami infrastruktūros objekto darbai ir finansavimo sąlygos (2 priedas).

5. Kitos Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos statybos įstatyme, Lietuvos Respublikos kelių įstatyme ir kituose teisės aktuose vartojamas sąvokas.

6. Paramos teikėjas turi prisidėti prie atliekamų infrastruktūros objektų įrengimo darbų ne mažiau kaip 50 proc. objekto statybos skaičiuojamosios kainos (įskaitant projekto parengimo ir jo ekspertizės (kai ji privaloma) atlikimo išlaidas) ir ne mažiau kaip 30 proc., jei darbai (išskyrus naują statybą) vykdomi daugiabučio gyvenamojo namo teritorijoje. Projekto parengimo ir jo ekspertizės išlaidos negali būti didesnės kaip 8 proc. įrengimo darbų kainos.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

II SKYRIUS

PARAIŠKŲ PRIĖMIMAS

 

7. Savivaldybė interneto svetainėje (http://www.panevezys.lt/) ir vietos spaudoje kasmet, ne vėliau kaip iki vasario 10 d., paskelbia kvietimą paramos teikėjams teikti paraiškas dėl prisidėjimo prie infrastruktūros objektų įrengimo darbų ateinantiems metams. Kvietimas papildomai gali būti skelbiamas ir kituose leidiniuose, internete ar kitais būdais.

8. Paraiškos priimamos:

8.1. popierine forma, pateikiant visus tinkamai patvirtintus dokumentus Savivaldybės priimamajame (4 darbo vietoje), adresu: Laisvės a. 20, Panevėžys;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

8.2. elektronine forma, siunčiant visą dokumentų bylą (pasirašytą elektroniniu parašu) elektroniniu paštu savivaldybe@panevezys.lt arba per e. pristatymą (elektroninių pranešimų ir dokumentų pristatymo fiziniams ir juridiniams asmenims informacinę sistemą).

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

III SKYRIUS

PARAIŠKŲ TEIKIMAS, KAI DARBAI VYKDOMI VALSTYBEI AR SAVIVALDYBEI NUOSAVYBĖS TEISE PRIKLAUSANČIOJE ŽEMĖJE, NEIŠNUOMOTAM AR KITAIS BŪDAIS NESUTEIKTAM NAUDOTIS FIZINIAM IR (AR) JURIDINIAM ASMENIUI

 

9. Paraiškas paramos teikėjai pateikia iki einamųjų metų birželio 1 d.

10. Paraiškos sudėtis:

10.1. nustatytos formos paraiška;

10.2. parengtas ir suderintas teisės aktų nustatyta tvarka infrastruktūros objekto naujos statybos / rekonstravimo / kapitalinio remonto / paprastojo remonto darbų projektas ar aprašas (toliau – Projektas). Pateikiamas 1 (vienas) pilnos apimties Projekto komplektas su tinkamai patvirtintomis spalvotomis kopijomis ir 1 kompiuterinė laikmena su įrašyta Projekto kopija:

10.2.1. pagal teisės aktuose nustatytus reikalavimus paramos teikėjas pasirenka projektuotoją, kuris turi teisę rengti Projektą, tinkamą kvalifikaciją ir reikalingus atestatus (toliau – Projektuotojas);

10.2.2. Projekte nurodomas statytojas (toliau – Statytojas) – Panevėžio miesto savivaldybė (kodas 111104115), užsakovas (toliau – Užsakovas) – paramos teikėjas;

10.2.3. prieš rengiant Projektą, Projektuotojas kreipiasi į Savivaldybės administraciją dėl teisės Projektuotojui suteikimo Savivaldybės vardu vykdyti Projektuotojo ir Statytojo pareigas ir įgyvendinti teises, nustatytas Lietuvos Respublikos statybos įstatyme ir kituose teisės aktuose;

10.2.4. Projektuotojo parengta projektavimo užduotis turi būti suderinta su paramos teikėju ir patvirtinta Savivaldybės administracijos direktoriaus. Projektiniai pasiūlymai turi būti suderinti su Savivaldybės administracijos Teritorijų planavimo ir architektūros, Miesto infrastruktūros skyriais, taip pat turi būti gautas Savivaldybės administracijos direktoriaus pritarimas;

10.2.5. Projektas rengiamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos statybos įstatymo, kitų įstatymų, teisės aktų, privalomųjų projekto rengimo dokumentų, normatyvinių statybos techninių dokumentų ir normatyvinių objekto saugos ir paskirties dokumentų nuostatomis. Projekto autorius perleidžia Savivaldybei visas asmenines turtines ir neturtines teises į projektinę dokumentaciją. Projektuotojas suderina Projektą su valstybės ir savivaldos institucijomis, kitais asmenimis, atlieka visus kitus veiksmus, numatytus teisės aktuose, kad galėtų gauti statybą leidžiantį dokumentą, kai jis privalomas;

10.2.6. Projekte privaloma parengti objekto skaičiuojamosios kainos nustatymo dalį, kuri turi būti rengiama vadovaujantis Lietuvos Respublikos statybos techninio reglamento STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ reikalavimais, ir darbų kiekių žiniaraščius, reikalingus viešiesiems pirkimams vykdyti. Projekto skaičiuojamosios kainos nustatymo dalis ir darbų kiekių žiniaraščiai turi būti rengiami naudojant sąmatų skaičiavimo programas ir atlikti pagal naujausias tuo metu galiojančias statinių statybos skaičiuojamąsias kainas;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

10.3. projekto ekspertizės aktas (kai jis privalomas). Projekto ekspertizės akto gavimą organizuoja Užsakovas (paramos teikėjas), vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

10.4. dokumentai, įrodantys Projekto parengimo ir jo ekspertizės (kai ji privaloma pagal 10.3 papunktį) atlikimo vertę (sutarčių su Projektuotoju dėl Projekto parengimo ir Projekto ekspertizę atliekančiu rangovu (kai ji privaloma) kopijos, apmokėjimą už paslaugas įrodančių dokumentų kopijos);

10.5. statinio kadastro duomenų byla, išskyrus naują statybą;

10.6. paraišką pateikusio asmens teisės aktų nustatyta tvarka išduotas įgaliojimas (patvirtintas notaro) atstovauti paramos teikėjui (-jams) ir jo kontaktiniai duomenys;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

10.7. statybą leidžiantis dokumentas (kai jis privalomas);

10.8. jei žemės sklype (teritorijoje), kurio nuosavybės teise nevaldo paramos teikėjas, numatoma įrengti infrastruktūros objektus, pateikiama sutartis, sutikimas ar susitarimas su šio žemės sklypo (teritorijos) savininku, valdytoju ar servituto nustatymą patvirtinantys dokumentai (statant inžinerinius statinius).

11. Iškilus specifiniams, techniniams, technologiniams ar kt. su paraiškos vertinimu susijusiems klausimams, Savivaldybės administracija gali prašyti pateikti papildomų dokumentų.

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ TEIKIMAS, KAI DARBAI VYKDOMI DAUGIABUČIO GYVENAMOJO NAMO TERITORIJOJE, VALSTYBEI NUOSAVYBĖS TEISE PRIKLAUSANČIAME ŽEMĖS SKLYPE, IŠNUOMOTAM JURIDINIAM ASMENIUI

 

12. Paramos teikėjai iki einamųjų metų balandžio 1 d. pateikia:

12.1. parengtą statinio kadastro duomenų bylą (su kompiuterine laikmena ir parašais) paramos teikėjo sklype esantiems infrastruktūros objektams (vidaus keliams, šaligatviams, automobilių stovėjimo aikštelėms ir kt.) su dokumentų priėmimo–perdavimo aktu (3 priedas) (jei šių infrastruktūros objektų nevaldo Savivaldybė nuosavybės teise);

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

12.2. paramos teikėjo sutikimą įregistruoti inžinerinius statinius (vidaus kelius, šaligatvius, automobilių stovėjimo aikšteles ir kt.), esančius valstybei priklausančiame žemės sklype, teritorijų planavimo dokumentais paramos teikėjui priskirtoje teritorijoje Savivaldybės nuosavybės teise su visuotinio susirinkimo butų ir kitų patalpų savininkų protokolinio sprendimo kopija, patvirtinančia, kad daugiau kaip 50 proc. daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų sutinka, kad infrastruktūros objektai, esantys daugiabučių namų savininkų bendrijų išnuomotoje žemėje būtų įregistruoti Savivaldybės nuosavybės teise (4 priedas) (jei šių infrastruktūros objektų nevaldo Savivaldybė nuosavybės teise);

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

12.3. valstybinės žemės sklypo nuomos sutarties su Nacionaline žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos kopiją;

12.4. visuotinio susirinkimo butų ir kitų patalpų savininkų protokolinio sprendimo kopiją, patvirtinančią, kad daugiau kaip 50 proc. daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų nusprendė finansuoti tam tikrą procentinę dalį numatomų atlikti darbų vertės (įskaitant Projekto parengimo ir jo ekspertizės (kai ji privaloma) atlikimo išlaidas);

12.5. projektinius pasiūlymus (infrastruktūros objekto schemos, matmenys, prašomų atlikti darbų apimtys), suderintus su Savivaldybės administracijos Teritorijų planavimo ir architektūros, Miesto infrastruktūros skyriais ir pritartus Savivaldybės administracijos direktoriaus;

12.6. preliminarią sąmatą, sudarytą pagal naujausias tuo metu galiojančias statinių statybos skaičiuojamąsias kainas.

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

13. Savivaldybei įregistravus infrastruktūros objektus, esančius daugiabučių namų savininkų bendrijų išnuomotoje žemėje Savivaldybės nuosavybės teise, ir pasirašius žemės servitutų nustatymo sutartį su Nacionaline žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos, kurios pagrindu bus suteikta teisė Savivaldybei naudotis žemės sklypu daugiabučių namų savininkų bendrijų teritorijoje, Savivaldybės administracijos direktorius galės patvirtinti Projektuotojo parengtą projektavimo užduotį.

14. Paramos teikėjai paraiškas pateikia iki einamųjų metų spalio 1 d.

15. Paraiškos sudėtis:

15.1. nustatytos formos paraiška;

15.2. parengtas Projektas pagal Aprašo 10.2 papunktyje nurodytus reikalavimus;

15.3. projekto ekspertizės aktas (kai jis privalomas). Projekto ekspertizės akto gavimą organizuoja Užsakovas (paramos teikėjas), vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

15.4. dokumentai, įrodantys Projekto parengimo ir jo ekspertizės (kai ji privaloma) atlikimo vertę (sutarčių su Projektuotoju dėl Projekto parengimo ir Projekto ekspertizę atliekančiu rangovu (kai ji privaloma) kopijos ir apmokėjimą už paslaugas įrodančių dokumentų kopijos);

15.5. paraišką pateikusio asmens teisės aktų nustatyta tvarka išduotas įgaliojimas (patvirtintas notaro) atstovauti paramos teikėjui (-jams) ir jo kontaktiniai duomenys;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

15.6. statybą leidžiantis dokumentas (kai jis privalomas);

15.7. jei žemės sklype (teritorijoje), kurio nuosavybės teise nevaldo paramos teikėjas, numatoma įrengti infrastruktūros objektus, pateikiama sutartis, sutikimas ar susitarimas su šio žemės sklypo (teritorijos) savininku, valdytoju ar servituto nustatymą patvirtinantys dokumentai (statant inžinerinius statinius).

16. Iškilus specifiniams, techniniams, technologiniams ar kt. su paraiškos vertinimu susijusiems klausimams, Savivaldybės administracija gali prašyti pateikti papildomų dokumentų.

 

 

V SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

17. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta nuolat veikianti komisija (toliau – Komisija) išnagrinėja paraiškų pagrįstumą pagal šiuos kriterijus:

17.1. įrengtas infrastruktūros objektas didina socialinę gerovę;

17.2. paramos teikėjo prisidėjimo prie infrastruktūros objekto įrengimo dydžio tinkamumas;

17.3. techninė galimybė įgyvendinti Projektą;

17.4. ar pateikta infrastruktūros objekto Projekto parengimo ir Projekto ekspertizės (kai ji privaloma) vertė pagrįsta;

17.5. paraiškos pateikimo data.

18. Komisija, išnagrinėjusi paraiškų pagrįstumą pagal Aprašo 17 punkte pateiktus kriterijus ir nustačiusi netikslumų, apie tai raštu informuoja paramos teikėją nurodydama terminą, iki kurio jis turi ištaisyti netikslumus, pateikti papildomus dokumentus ir pateikti patikslintą paraišką.

19. Paraiškos, po patikslinimo per nurodytą terminą, kurios netenkina Aprašo 17 punkte nustatytų visų kriterijų, toliau nenagrinėjamos ir apie tai raštu informuojamas paramos teikėjas, nurodant atmetimo priežastis.

20. Paraiškas, kurios atitinka Aprašo 17 punkte nustatytus visus kriterijus, Komisija įvertina ir nustato jų eiliškumą apskaičiuodama kiekvienos paraiškos įvertinimo balą pagal Aprašo 5 priede pateiktas atrankos kriterijų reikšmes. Pirmumą eilėje lemia praėjusių metų nefinansuoti infrastruktūros objektai pagal nustatytą eiliškumą ir einamaisiais metais didžiausią įvertinimo balą surinkusi paraiška. Paraiškos išdėstomos mažėjančia tvarka, atsižvelgiant į surinktų įvertinimo balų skaičių. Jei kelios paraiškos surenka vienodą įvertinimo balą, pirmenybė teikiama tai paraiškai, kuri buvo pateikta anksčiau. Vertinant paraiškos pateikimo datą taip pat bus vertinami ir fizinių ar juridinių asmenų pateikti prašymai dėl prisidėjimo prie infrastruktūros objektų įrengimo darbų iki šio Aprašo įsigaliojimo. Paraiškų vertinimo metu, jei Savivaldybės atestuoto specialisto apskaičiuota infrastruktūros objektų įrengimo darbų sąmata viršija 7 proc. paramos teikėjų apskaičiuotos įrengimo darbų sąmatos, sąmata grąžinama paramos teikėjo Projektuotojui patikslinti. Komisijai vertinant paramos teikėjų prisidėjimą prie infrastruktūros objektų įrengimo darbų, Komisijos pripažintas netinkamas išlaidas finansuoti tam tikrus darbus, paslaugas, paramos teikėjai padengia savo lėšomis.

21. Komisija turi teisę spręsti ir priimti sprendimus, susijusius su infrastruktūros objektų įrengimo darbais, kurie atsiranda dėl įvairių nenumatytų aplinkybių ir kurie neaprašyti šiame Apraše.

22. Komisija, nustačiusi paraiškų eiliškumą, parengia numatomų finansuoti infrastruktūros objektų sąrašus: 1) Infrastruktūros objektų sąrašas, kai darbai vykdomi valstybei ar Savivaldybei nuosavybės teise priklausančioje žemėje, neišnuomotam ar kitais būdais nesuteiktam naudotis fiziniam ir (ar) juridiniam asmeniui; 2) Infrastruktūros objektų sąrašas, kai darbai vykdomi daugiabučio gyvenamojo namo teritorijoje, valstybei nuosavybės teise priklausančiame žemės sklype, išnuomotam juridiniam asmeniui (toliau – Sąrašai). Komisija parengtus Sąrašus pateikia Savivaldybės administracijos direktoriui. Sąrašuose pateikiamas paramos teikėjo ir Savivaldybės lėšų poreikis infrastruktūros objektų įrengimo darbams atlikti. Sąrašai suderinti su Savivaldybės administracijos direktoriumi pateikiami Savivaldybės administracijos Strateginio planavimo ir finansų skyriui dėl finansavimo ateinančiais metais iš Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos, Savivaldybės biudžeto ir kitų finansavimo šaltinių lėšų.

23. Neskyrus lėšų visiems paramos teikėjų teiktiems infrastruktūros objektams pagal Sąrašus, pirmiausia bus finansuojami praėjusių metų nefinansuoti infrastruktūros objektai ir einamųjų metų infrastruktūros objektai pagal nustatytą eiliškumą bei skirtas lėšas. Likę nefinansuoti infrastruktūros objektai bus perkeliami į kitus metus. Einamaisiais metais finansuojami infrastruktūros objektai tvirtinami Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

24. Savivaldybei skyrus finansavimą infrastruktūros objektams pagal Sąrašus, paramos teikėjas informuojamas raštu, nurodant terminą, iki kurios datos jis turi atvykti pasirašyti Aprašo 2 priede nurodytą paramos sutartį. Paramos sutartį pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius. Paramos teikėjui nepasirašius paramos sutarties iki rašte nurodyto termino, paraiška išbraukiama iš Sąrašo be atskiro įspėjimo. Paramos teikėjas pakartotinai paraišką galės teikti tik po 2 metų.

25. Jei einamaisiais metais Savivaldybė finansuoja infrastruktūros objektą, kuris negavo finansavimo praėjusiais metais, šiam objektui paramos teikėjo Projektuotojas perskaičiuoja infrastruktūros objekto įrengimo darbų sąmatą pagal tuo metu galiojančias kainas, susidarius skirtumui, tikslinamas paramos teikėjo ir Savivaldybės tikslinių lėšų įnašo dydis, kuris turi tenkinti šio Aprašo 6 punkto nuostatas. Taip pat paramos teikėjo ir Savivaldybės tikslinių lėšų įnašo dydis gali būti tikslinamas, jeigu įgyvendinant Projektą atsirastų papildomų darbų, nenumatytų Projekte.

 

VI SKYRIUS

DARBŲ ORGANIZAVIMO TVARKA

 

26. Viešieji pirkimai infrastruktūros objektų įrengimo darbams atlikti pradedami po to, kai paramos teikėjas perveda paramos sutartyje numatyto dydžio paramą į nurodytą Savivaldybės administracijos sąskaitą. Savivaldybė gali pavesti infrastruktūros objektų įrengimo darbus atlikti konkurso būdu jau Savivaldybės išrinktiems rangovams.

261. Savivaldybės administracijai atlikus viešuosius pirkimus infrastruktūros objektų įrengimo darbams ir įvertinus paramos teikėjo indėlį (procentais) tikslinama paramos teikėjo skiriama lėšų suma, pasirašant susitarimą prie paramos sutarties.

Papildyta punktu:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

262. Pasirašius susitarimą ir abiem šalims įvykdžius sutartinius įsipareigojimus, Savivaldybės administracija organizuoja infrastruktūros objektų įrengimo darbus teisės aktų nustatyta tvarka.

Papildyta punktu:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

263. Užbaigus infrastruktūros objektų įrengimo darbus, nepanaudotas paramos teikėjo lėšas (jei jų yra) Savivaldybės administracija per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų grąžina paramos teikėjui.

Papildyta punktu:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

27. Infrastruktūros objektų darbų techninę priežiūrą atlieka Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirtas (-i) darbuotojas (-ai), atitinkantis (-ys) teisės aktais nustatytus reikalavimus arba teisės aktų nustatyta tvarka parinktas techninis prižiūrėtojas.

28. Infrastruktūros objektų darbų atlikimą ir užbaigimą organizuoja Savivaldybės administracija.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

29. Naujai pastatyti, rekonstruoti, suremontuoti infrastruktūros objektai nuosavybės teise priklauso Savivaldybei. Dalį infrastruktūros objektų įrengimo darbų vertės sumokėjęs paramos teikėjas neįgyja teisės į jų nuosavybę.

30. Jei dėl pasikeitusių teisės aktų Aprašo nuostatos neatitinka teisės aktų nuostatų, vadovaujamasi tuo metu galiojančių teisės aktų nuostatomis.

301. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatomis ir kitais teisės aktais, kurie reglamentuoja asmens duomenų apsaugą ir saugumą.

Papildyta punktu:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

302. Dokumentai, kuriuose yra asmens duomenų, tvarkomi ir saugomi vadovaujantis Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-100 „Dėl Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės patvirtinimo“. Asmens duomenys gali būti saugomi ilgiau, jei tai būtina pagal teisės aktus ar ginčui, skundui išspręsti.

Papildyta punktu:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

31. Aprašas keičiamas ar pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės tarybos sprendimu.

________________________________

Priedo pakeitimai:

Nr. 1-40, 2020-01-30, paskelbta TAR 2020-01-30, i. k. 2020-02130

 

 

Panevėžio miesto infrastruktūros

objektų naujos statybos, rekonstravimo,

kapitalinio, paprastojo remonto darbų,

dalyvaujant fiziniams ir (ar) juridiniams

asmenims, tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Prašymo forma)

 

_______________________________________________________________________________

(Paramos teikėjo vardas, pavardė / įmonės pavadinimas, kodas, tel. Nr., el. paštas)

 

_______________________________________________________________________________

(Paramos teikėjo adresas)

 

Panevėžio miesto savivaldybės administracijai

 

P A R A I Š K A

 

_______________________

(data)

 

Vadovaudamiesi Panevėžio miesto infrastruktūros objektų naujos statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, paprastojo remonto darbų, dalyvaujant fiziniams ir (ar) juridiniams asmenims, tvarkos aprašu, prašome sudaryti paramos sutartį dėl bendrai finansuojamų infrastruktūros objekto darbų atlikimo.

 

Infrastruktūros objekto darbų pavadinimas (-ai)

 

 

Adresas, vieta

 

 

Matmenys (ilgis, plotis, plotas ir kita)

 

Infrastruktūros objekto vertė, Eur

Paramos teikėjo finansinis įnašas

Eur

(proc.)

Projekto parengimo ir jo ekspertizės atlikimo (kai ji privaloma) vertė (be PVM)

 

 

 

Projekto parengimo ir jo ekspertizės atlikimo (kai ji privaloma) vertė (su PVM)

 

Objekto darbų vertė* (be PVM)

 

Objekto darbų vertė* (su PVM)

 

Bendra objekto vertė (be PVM)

 

Bendra objekto vertė (su PVM)

 

 

 

 

Esu informuotas (-a) apie tai, kad asmens duomenų valdytoja – Panevėžio miesto savivaldybės administracija (toliau – Administracija) (juridinio asmens kodas 288724610, adresas: Laisvės a. 20, LT-35200 Panevėžys, tel. (8 45) 501 360, el. p. administracija@panevezys.lt). Administracijos asmens duomenų apsaugos pareigūno kontaktai: tel. (8 45) 501 290, el. p. duomenuapsauga@panevezys.lt.

 

Asmens duomenys tvarkomi statinių projektų patikrinimo, susisiekimo komunikacijų ir kitų statinių išplėtimo ir (ar) įrengimo, paraiškos vertinimo tikslais.

 

Asmens duomenis Administracija tvarko vykdydama jai pavestas viešosios valdžios funkcijas (Bendrojo asmens duomenų apsaugos reglamento 6 straipsnio 1 dalies e punktas). Administracija tvarko asmens duomenis, kuriuos pateikia pareiškėjas arba kuriuos Administracija gauna iš kitų šaltinių pagal galiojančius teisės aktus.

 

Asmens duomenys saugomi 5 metus, vadovaujantis Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-100 „Dėl Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės patvirtinimo“. Asmens duomenys gali būti saugomi ilgiau, jei tai būtina pagal teisės aktus ar ginčui, skundui išspręsti.

 

Esu informuotas (-a), kad kreipdamasis (-si) raštu į Administraciją turiu teisę susipažinti su savo asmens duomenimis, ištaisyti, papildyti ar ištrinti juos, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turiu teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.

 

Detalesnė informacija apie duomenų subjektų teises ir įgyvendinimo tvarką, Administracijos atliekamą asmens duomenų tvarkymą pateikiama interneto svetainėje https://www.panevezys.lt/lt/asmens-duomenu-apsauga.html.

 

*Pastaba: objekto statybos skaičiuojamoji kaina nustatoma naudojant sąmatų skaičiavimo programas.

Trumpas aprašymas (infrastruktūros objekto nauda – paaiškinimas, kokią įtaką objekto įgyvendinimas darys bendrai miesto susisiekimo infrastruktūrai, socialinei gerovei ir saugiam eismui vietinės reikšmės kelyje (gatvėje) ir kt.).

 

 

 

 

 

 

 

PRIDEDAMA:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______________________                         ________________________________

(Parašas)                                                       (Vardas ir pavardė)

Priedo pakeitimai:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

 

Panevėžio miesto infrastruktūros

objektų naujos statybos, rekonstravimo,

kapitalinio, paprastojo remonto darbų,

dalyvaujant fiziniams ir (ar) juridiniams

asmenims, tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Paramos sutarties forma)

 

 

PARAMOS SUTARTIS

20_____ m. ______________d. Nr.

Panevėžys

 

Panevėžio miesto savivaldybės administracija, įstaigos kodas 288724610, kurios registruota buveinė yra Laisvės a. 20, Panevėžyje, atstovaujama Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus __________________________________________, veikiančio pagal ______________________________________________________, (toliau – Paramos gavėjas) ir _________________________________ asmens / įmonės kodas ___________________________, gyvenanti(s) / esanti(s) __________________, atstovaujama(s) _____________________________, veikiančio(s) pagal __________________________________, (toliau – Paramos teikėjas), toliau kartu vadinami „Šalimis“, o kiekvienas atskirai – „Šalimi“, vadovaudamosi Panevėžio miesto infrastruktūros objektų naujos statybos, rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbų, dalyvaujant fiziniams ir (ar) juridiniams asmenims, tvarkos aprašu, patvirtintu Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 20   m.               ......d. sprendimu Nr. ............ ir atsižvelgdamos į tai, kad:

pagal Lietuvos Respublikos kelių įstatymo nuostatas vietinės reikšmės keliai ir gatvės nuosavybės teise priklauso Savivaldybei;

Savivaldybės funkcija yra vietinės reikšmės kelių, gatvių ir inžinerinių tinklų priežiūra, taisymas ir tiesimas, ir

siekdamos sudaryti sąlygas Savivaldybei atlikti įstatyme nustatytas funkcijas, tenkinti visuomenės poreikius susitarė ir sudarė šią Paramos sutartį (toliau – Sutartis):

 

I. SUTARTIES OBJEKTAS

 

1. Šia Sutartimi Šalys susitaria dėl paramos skyrimo ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

(detaliai nurodyti tikslinius infrastruktūros objekto darbus, prie kurių naujos statybos / rekonstravimo / kapitalinio remonto / paprastojo remonto darbų finansavimo prisidėtų fiziniai ir (ar) juridiniai asmenys)

 

II. PARAMOS TEIKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

 

2. Paramos teikėjas įsipareigoja neatlygintinai per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos pervesti................................ (..................................................) (suma skaičiais ir žodžiais) Eur dydžio paramą į Paramos gavėjo sąskaitą, nurodytą šioje Sutartyje.

3. Tuo atveju, jeigu Paramos teikėjas pažeidžia Sutarties 2 punkte nurodytą terminą ir (ar) neperveda sutartos lėšų sumos į Paramos gavėjo sąskaitą, privalo nedelsdamas (ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas) raštu apie tai informuoti Savivaldybę ir nurodyti konkrečias priežastis ir pažeidimo pašalinimo terminus.

4. Pasirašius Sutartį, Paramos teikėjas įsipareigoja pateikti Paramos gavėjui 1 (vieną) pilnos apimties Projekto originalą ir 1 (vieną) pilnos apimties Projekto komplektą su tinkamai patvirtintomis spalvotomis kopijomis, ir Projekto ekspertizės aktą (kai ji privaloma) su priėmimo–perdavimo aktu. Priėmimo–perdavimo akte turėtų būti įrašyta Projekto parengimo vertė ir jo ekspertizės (kai ji privaloma) vertė.

5. Paramos gavėjui paprašius, Paramos teikėjas pateikia 1 (vieną) kompiuterinę laikmeną su įrašytu Projektu originaliais dokumentų formatais (.dwg, .doc, .xls, .dbf ir pan.).

6. Paramos teikėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka teikia informaciją apie teikiamą paramą valstybinėms institucijoms.

7. Paramos teikėjas turi teisę reikalauti iš Paramos gavėjo pateikti paramos panaudojimą patvirtinančius dokumentus.

 

III. PARAMOS GAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

 

8. Paramos gavėjas įsipareigoja:

8.1. suteikti teisę Projektuotojui Savivaldybės vardu vykdyti projektuotojo ir statytojo pareigas, įgyvendinti teises, nustatytas Lietuvos Respublikos statybos įstatyme ir kituose teisės aktuose;

8.2. gavęs Sutarties 2 punkte numatytą paramą, organizuoti viešuosius pirkimus infrastruktūros objektų įrengimo darbams atlikti arba pavesti minėtus darbus atlikti konkurso būdu Savivaldybės išrinktiems rangovams. Atlikus viešuosius pirkimus infrastruktūros objektų įrengimo darbams ir įvertinus Paramos teikėjo indėlį (procentais), Paramos gavėjas įsipareigoja patikslinti Paramos teikėjo skiriamą lėšų sumą pasirašant susitarimą prie Sutarties;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

8.3. organizuoti darbų atlikimą perduodant projektinę dokumentaciją ir pavedant atlikti darbus pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą parinktam statybos rangovui;

8.4. užtikrinti (vykdyti) statybos techninę priežiūrą;

8.5. užtikrinti statybos užbaigimo procedūros pabaigą Lietuvos Respublikos statybos įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka ir nepanaudotas Paramos teikėjo lėšas (jei jų yra) per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų grąžinti Paramos teikėjui;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

8.6. įregistruoti infrastruktūros objektą Nekilnojamojo turto registre;

8.7. viešinti informaciją apie Paramos teikėją.

9. Paramos gavėjas pareiškia ir garantuoja, kad turi Paramos gavėjo statusą ir teises būti remiamas pagal savo nuostatus ir Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymą. Paramos gavėjas turi teisę naudoti gautą paramą tik šios Sutarties 1 punkte numatytam tikslui.

10. Paramos gavėjui panaudojus paramai skirtas pinigines lėšas (jų dalį) ne pagal paskirtį, paramos suma (jos dalis) turi būti grąžinama Paramos teikėjui.

11. Paramos gavėjas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka teikia informaciją apie gautą paramą valstybinėms institucijoms.

12. Paramos gavėjas pagal Lietuvos Respublikos galiojančius teisės aktus sumoka mokesčius ir rinkliavas, susijusias su gautos paramos panaudojimu.

 

IV. SUTARTIES GALIOJIMAS, PAKEITIMAS IR NUTRAUKIMAS

 

13. Ši Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visiško Šalių sutartinių įsipareigojimų įvykdymo.

14. Šalys susitaria, kad Sutartis gali būti pakeista ar nutraukta rašytiniu abiejų Šalių susitarimu, taip pat Paramos gavėjo ar Paramos teikėjo nutraukta vienašališkai, jeigu kuri nors Šalis nevykdo savo įsipareigojimų ar juos vykdo netinkamai, neatlyginant Paramos gavėjo ar Paramos teikėjo patirtų išlaidų.

15. Visi šios Sutarties pakeitimai ir papildymai galioja, jeigu jie yra sudaryti raštu ir pasirašyti abiejų Šalių ar jų įgaliotų atstovų.

 

V. NENUGALIMOS JĖGOS (FORCE MAJEURE) APLINKYBĖS

 

16. Šalis gali būti visiškai ar iš dalies atleidžiama nuo atsakomybės dėl ypatingų ir neišvengiamų aplinkybių – nenugalimos jėgos (force majeure), nustatytos ir jas patyrusios Šalies įrodytos pagal Lietuvos Respublikos civilinį kodeksą, jeigu Šalis nedelsdama pranešė kitai Šaliai apie kliūtį ir jos poveikį įsipareigojimams vykdyti.

 

VI. KITOS NUOSTATOS

 

17. Sutarties galiojimo laikotarpiu Šalis gali inicijuoti Sutarties sąlygų pakeitimą, pateikdama kitai Šaliai raštišką prašymą keisti Sutarties sąlygas ir dokumentų, pagrindžiančių prašyme nurodytas aplinkybes, argumentus ir paaiškinimus, kopijas. Į pateiktą prašymą pakeisti atitinkamą Sutarties sąlygą kita Šalis motyvuotai atsako ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų.

18. Vykdydamos šią Sutartį Šalys vadovaujasi Sutarties sąlygomis, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais.

19. Šalys susitaria, kad kiekvienas ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, kylantis iš Sutarties ar su ja susijęs, turi būti sprendžiamas derybų keliu. Jeigu anksčiau nurodyti ginčai, nesutarimai ar reikalavimai negali būti išspręsti derybų keliu, tai Šalys susitaria spręsti juos teisės aktų nustatyta tvarka teisme.

20. Ši Sutartis sudaroma lietuvių kalba dviem egzemplioriais – po vieną kiekvienai Šaliai. Abu egzemplioriai turi vienodą juridinę galią.

 

VII. SUSIRAŠINĖJIMAS

 

21. Sutarties Šalys susirašinėja lietuvių kalba. Visi pranešimai, sutikimai ir kita informacija, kuriuos Šalis gali pateikti pagal šią Sutartį, bus laikomi galiojančiais ir įteiktais tinkamai, jeigu asmeniškai pateikti kitai Šaliai ir gautas patvirtinimas apie gavimą arba išsiųsti registruotu laišku paštu, elektroniniu paštu (patvirtinant gavimą) nurodytais adresais, kitais adresais, kuriuos nurodė Šalis, pateikdama pranešimą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

22. Jei pasikeičia Šalies adresas ir / ar kiti duomenys, Šalis turi informuoti kitą Šalį ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) darbo dienas. Jei Šaliai nepavyksta laikytis šių reikalavimų, ji neturi teisės į pretenziją ar atsiliepimą, jei kitos Šalies veiksmai, atlikti remiantis paskutiniais žinomais jai duomenimis, prieštarauja Sutarties sąlygoms arba ji negavo jokio pranešimo, išsiųsto pagal tuos duomenis.

 

VIII. SUTARTIES ŠALIŲ REKVIZITAI

Paramos gavėjas

Panevėžio miesto savivaldybės administracija

Laisvės a. 20, 35200 Panevėžys

Tel. (8 45) 501 360,

El. p. savivaldybe@panevezys.lt

Įmonės kodas 288724610

Ne PVM mokėtojas

A. s. LT34 7300 0101 1581 8414

AB „Swedbank“

Paramos teikėjas

_______________________________

(Pareigos, vardas, pavardė, parašas)

 

A. V.

_______________________________

(Pareigos, vardas, pavardė, parašas)

 

A. V.

 

Skyriaus pakeitimai:

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

 

 

Panevėžio miesto infrastruktūros

objektų naujos statybos, rekonstravimo,

kapitalinio, paprastojo remonto darbų,

dalyvaujant fiziniams ir (ar) juridiniams

asmenims, tvarkos aprašo

3 priedas

 

DOKUMENTŲ PRIĖMIMO–PERDAVIMO

AKTAS

 

20         m.                               d. Nr.

Panevėžys

 

, atstovaujama

(teisinė forma)

 

(pareigos, vardas ir pavardė)

veikiančio (-ios) pagal                                                                                                                     

 

(dokumentas, kurio pagrindu veikia asmuo)

 

perduoda, o  

, atstovaujama

(teisinė forma)

 

(pareigos, vardas ir pavardė)

veikiančio (-ios) pagal                                                                                                                     

 

(dokumentas, kurio pagrindu veikia asmuo)

 

 

priima toliau saugoti nekilnojamojo daikto kadastrinių matavimų bylą:

 

Nekilnojamojo turto objektas                                                                                                          

 

Bylos Nr.                                                                  

Registro Nr.                                                              

Adresas                                                                     

Lapų skaičius                                                            

 

Perdavė

 

(teisinė forma)                                                                                                                       (pareigos, vardas ir pavardė)

 

 

Priėmė

 

(teisinė forma)                                                                                                                       (pareigos, vardas ir pavardė)

 

Panevėžio miesto infrastruktūros

objektų naujos statybos, rekonstravimo,

kapitalinio, paprastojo remonto darbų,

dalyvaujant fiziniams ir (ar) juridiniams

asmenims, tvarkos aprašo

4 priedas

 

_____________________________________________                                                   

(Bendrijos pavadinimas, kodas, adresas)

______________________________________________                                                 

(Bendrijos pirmininko vardas, pavardė, tel. Nr., el. paštas)

 

Panevėžio miesto savivaldybei

kopija

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijai

Nacionalinei žemės tarnybai prie Žemės ūkio ministerijos

 

 

SUTIKIMAS

DĖL INŽINERINIŲ STATINIŲ ĮREGISTRAVIMO SAVIVALDYBĖS NUOSAVYBĖS TEISE

 

20        m. _______________           d. Nr.

Panevėžys

 

________________________                       namo savininkų bendrija, kodas __________              (toliau – Bendrija), atstovaujama Bendrijos pirmininko _________________                                , veikiančio pagal Bendrijos įstatus ir 20    m. ___________                 d. savininkų bendrijos susirinkimo protokolą Nr. _____, sutinka, kad inžinerinis (-iai) statinys (-iai) –                                    

(unikalus Nr. ___________________________), esantis valstybei priklausančiame žemės sklype (unikalus Nr. ___________                                 ), adresu  __________                                    g.____, Panevėžyje (toliau – Inžinerinis statinys), kurį nuomoja Bendrija 20   m. ____________                       d. valstybinės žemės sklypo nuomos sutartimi Nr.                                        (toliau – Sutartis), būtų įregistruotas Panevėžio miesto savivaldybės nuosavybės teise.

Taip pat sutinkame mokėti numatytą Sutartyje valstybinės žemės nuomos mokestį, nepaisant galimo Žemės sklypo ploto pasikeitimo dėl inžinerinių statinių įregistravimo Panevėžio miesto nuosavybės teise, prižiūrėti šiuos inžinerinius statinius kaip iki įregistravimo. Bendrija neturės jokių pretenzijų dėl Inžinerinio statinio įregistravimo.

 

PRIDEDAMA. Savininkų bendrijos susirinkimo protokolas, _______ lapai.

 

_____________________________________________

(Bendrijos pirmininko vardas, pavardė, parašas)

 

Panevėžio miesto infrastruktūros

objektų naujos statybos, rekonstravimo,

kapitalinio, paprastojo remonto darbų,

dalyvaujant fiziniams ir (ar) juridiniams

asmenims, tvarkos aprašo

5 priedas

 

(Atrankos kriterijų ir reikšmių forma)

 

PANEVĖŽIO MIESTO INFRASTRUKTŪROS OBJEKTŲ NAUJOS STATYBOS, REKONSTRAVIMO, KAPITALINIO, PAPRASTOJO REMONTO DARBŲ, DALYVAUJANT FIZINIAMS IR (AR) JURIDINIAMS ASMENIMS, ATRANKOS KRITERIJAI IR JŲ REIKŠMĖS

 

 

Eil.

Nr.

Infrastruktūros objekto atrankos kriterijai

Atrankos kriterijų reikšmės (balais)

Atrankos kriterijų įvertinimo aprašymas

 

Bendrieji kriterijai:

 

 

1.

Įrengtas infrastruktūros objektas didina socialinę gerovę

5–20

20 balų suteikiama, jei objektu naudojasi daugiau kaip 1 (viena) viešąsias paslaugas (švietimo, kultūros ir meno, sporto, sveikatos, socialinės paskirties) teikianti įstaiga.

15 balų suteikiama, jei objektu naudojasi 1 (viena) viešąsias paslaugas (švietimo, kultūros ir meno, sporto, sveikatos, socialinės paskirties) teikianti įstaiga.

10 balų suteikiama, jei objektas aptarnauja 3 (tris) ir daugiau mažaaukščių gyvenamųjų namų ir (ar) daugiau kaip 1 (vieną) daugiabutį gyvenamąjį namą.

5 balai suteikiami, jei objektas aptarnauja iki 3 (trijų) mažaaukščių gyvenamųjų namų ir (ar) 1 (vieną) daugiabutį gyvenamąjį namą.

2.

Paramos teikėjo finansinis įnašas įrengiant infrastruktūros objektą mažina Savivaldybės prisidedamas biudžeto lėšas:

 

 

 

1) kai darbai vykdomi daugiabučio gyvenamojo namo teritorijoje, valstybei nuosavybės teise priklausančiame žemės sklype, išnuomotam juridiniam asmeniui

5–20

20 balų suteikiama, jei objektas bus (yra) finansuojamas daugiau kaip 50 procentų Paramos teikėjo lėšomis.

15 balų suteikiama, jei objektas bus (yra) finansuojamas daugiau kaip 40 procentų Paramos teikėjo lėšomis.

10 balų suteikiama, jei objektas bus (yra) finansuojamas daugiau kaip 30 procentų Paramos teikėjo lėšomis.

5 balai suteikiami, jei objektas bus (yra) finansuojamas 30 procentų Paramos teikėjo lėšomis.

 

2) kai darbai vykdomi valstybei ar Savivaldybei nuosavybės teise priklausančioje žemėje, neišnuomotoje ar kitais būdais nesuteiktoje naudotis fiziniam ir (ar) juridiniam asmeniui

5–20

20 balų suteikiama, jei objektas bus (yra) finansuojamas daugiau kaip 70 procentų Paramos teikėjo lėšomis.

15 balų suteikiama, jei objektas bus (yra) finansuojamas daugiau kaip 60 procentų Paramos teikėjo lėšomis.

10 balų suteikiama, jei objektas bus (yra) finansuojamas daugiau kaip 50 procentų Paramos teikėjo lėšomis.

5 balai suteikiami, jei objektas bus (yra) finansuojamas 50 procentų Paramos teikėjo lėšomis.

3.

Infrastruktūros objekto įrengimo rūšis

5–20

20 balų suteikiama, jei objektas skirtas naujo objekto statybai.

15 balų suteikiama, jei objektas skirtas objektui rekonstruoti.

10 balų suteikiama, jei objektas skirtas objekto kapitaliniam remontui atlikti.

5 balų suteikiama, jei objektas skirtas objekto paprastajam remontui atlikti.

4.

Inžinerinių tinklų statybos eiliškumas

5–20

20 balų suteikiama, jei planuojamoje teritorijoje įrengti (ar bus įrengti – vertinant naują statybą) paviršiniai (lietaus) nuotekų ir (ar) ryšio (telekomunikacijų) tinklai, dujų, vandentiekio ir nuotekų, elektros tinklai.

15 balų suteikiama, jei planuojamoje teritorijoje įrengti (ar bus įrengti – vertinant naują statybą) dujų, vandentiekio ir nuotekų, elektros tinklai.

10 balų suteikiama, jei planuojamoje teritorijoje įrengti (ar bus įrengti – vertinant naują statybą) vandentiekio ir nuotekų, elektros tinklai.

5 balai suteikiami, jei planuojamoje teritorijoje įrengti (ar bus įrengti – vertinant naują statybą) elektros tinklai.

 

Papildomi kriterijai:

 

 

5.

Infrastruktūros objektas įtrauktas į Panevėžio miesto savivaldybės vietinės reikšmės kelių (gatvių) sąrašą

0–10

10 balų suteikiama, jei objektas įtrauktas į Panevėžio miesto savivaldybės vietinės reikšmės kelių (gatvių) sąrašą.

0 balų suteikiama, jei objektas neįtrauktas į Panevėžio miesto savivaldybės vietinės reikšmės kelių (gatvių) sąrašą.

6.

Įrengto infrastruktūros objekto įtaka kitiems įgyvendinamiems ir (ar) planuojamiems įgyvendinti (per artimiausius 3 metus) Savivaldybės projektams ir (ar) infrastruktūros objektams

0–10

10 balų suteikiama, jei objekto įrengimas daro įtaką kitiems įgyvendinamiems ir (ar) planuojamiems įgyvendinti (per artimiausius 3 metus) Savivaldybės projektams ir (ar) objektams (įgyvendinamo projekto teigiamas poveikis).

0 balų suteikiama, jei objekto įrengimas nedaro įtakos kitiems įgyvendinamiems ir (ar) planuojamiems įgyvendinti (per artimiausius 3 metus) Savivaldybės projektams ir (ar) objektams.

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Panevėžio miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. 1-40, 2020-01-30, paskelbta TAR 2020-01-30, i. k. 2020-02130

Dėl Panevėžio miesto infrastruktūros objektų naujos statybos, rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbų, dalyvaujant fiziniams ir (ar) juridiniams asmenims, tvarkos aprašo, patvirtinto Savivaldybės tarybos 2018 m. kovo 29 d. sprendimu Nr. 1-93, pakeitimo

 

2.

Panevėžio miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. 1-103, 2022-03-31, paskelbta TAR 2022-04-04, i. k. 2022-06932

Dėl Savivaldybės tarybos 2018 m. kovo 29 d. sprendimo Nr. 1-93 „Dėl Panevėžio miesto infrastruktūros objektų naujos statybos, rekonstravimo, kapitalinio, paprastojo remonto darbų, dalyvaujant fiziniams ir (ar) juridiniams asmenims, tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo