Suvestinė redakcija nuo 2022-09-08

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2022-04-01, i. k. 2022-06670

 

 

 

JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

 

ĮSAKYMAS

DĖL SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO  JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2021 m. lapkričio 19 d. Nr. O1-1439

Jurbarkas

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 6 dalimi ir 251 straipsnio 3 dalimi bei Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo:

1. T v i r t i n u Socialinės priežiūros akreditavimo Jurbarko rajono savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).

2. Į g a l i o j u Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrių organizuoti ir vykdyti socialinės priežiūros akreditavimą Jurbarko rajono savivaldybėje.

3. Nurodau, kad informacija apie Jurbarko rajono savivaldybės teritorijoje veikiančias socialinių paslaugų įstaigas, teikiančias akredituotą socialinę priežiūrą, skelbiama savivaldybės interneto svetainėje www.jurbarkas.lt

4. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. spalio 2 d. įsakymą Nr. O1-1188 „Dėl socialinės priežiūros akreditavimo Jurbarko rajono savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

5. Skelbiu  šį įsakymą Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                         Raimundas Bastys


 

PATVIRTINTA

Jurbarko rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2021 m. lapkričio 19 d. įsakymu Nr. O1-1439

 

 

SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Socialinės priežiūros akreditavimo Jurbarko rajono savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo (toliau – Įstatymas) 2 straipsnio 10 dalyje nurodytų socialinių paslaugų įstaigų (toliau – Įstaiga), pageidaujančių teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir vykdančių (vykdysiančių) veiklą Jurbarko rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje, atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo procedūras, teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo, sutarties sudarymo tvarką.

2. Socialinės priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų akreditavimo tikslas – įvertinti įstaigos, norinčios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, pasirengimą teikti šias paslaugas.

3. Socialinės priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų akreditavimo uždaviniai:

3.1. įvertinti įstaigos potencialą ir pasirengimą organizuoti socialinės priežiūros paslaugas;

3.2. užtikrinti socialinės priežiūros paslaugas teikiančios įstaigos veiklos kokybę ir kontrolę.

4. Šiame apraše vartojamos sąvokos atitinka Įstatyme bei Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“, (toliau – Katalogas) apibrėžtas sąvokas.

 

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ VERTINIMO BEI SPRENDIMŲ PRIĖMIMO PROCEDŪROS

 

5. Įstaiga, pageidaujanti teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir vykdyti veiklą Savivaldybės teritorijoje (toliau – Pareiškėjas arba Įstaiga), pateikia Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriui (toliau – Socialinės paramos skyrius) nustatytos formos prašymą su priedais leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą (toliau – Prašymas), patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymo Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas) 1 priedu. Prašymas turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens. Prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus.

6. Pareiškėjas kartu su Prašymu privalo pateikti Tvarkos aprašo 6 punkte nurodytus ir lietuvių kalba surašytus dokumentus (arba jų vertimus, patvirtintus vertėjo, Pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens) arba teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintas jų kopijas.

7. Pareiškėjų prašymai ir Tvarkos aprašo 6 punkte nurodyti dokumentai Socialinių paramos skyriui pateikiami elektroniniu paštu info@jurbarkas.lt (dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas ir (ar) mainavietes internete).

8. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta Socialinės priežiūros paslaugų akreditavimo komisija (toliau – Komisija), gavusi Prašymą, įvertina, ar pateiktas Prašymas ir dokumentai atitinka Tvarkos aprašo 9 punkte keliamus reikalavimus. Nustačius, kad pareiškėjas prašyme nenurodė visos reikalingos informacijos, pateikė ne visus nurodytus dokumentus, dokumentai netinkamai įforminti, apie tai per 5 darbo dienas raštu informuoja juos pateikusią įstaigą ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti. Jei per nustatytą terminą pareiškėjas trūkstamų dokumentų nepateikia, priimamas sprendimas įstaigos pateikto Prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai Pareiškėjas informuojamas raštu, nurodant jos nutraukimo priežastį.

9. Komisija vertinimo metu užpildo Atitikimo nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo formą (Aprašo priedas), kurioje įvertinus prašymo ir dokumentų atitikimą akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, pateikia išvadą ir siūlymus Savivaldybės administracijos direktoriui priimti sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo ar dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo ir joje pasirašo.

10. Pareiškėjo ir pateiktų dokumentų atitikimo nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros reikalavimams vertinimas vykdomas ne ilgiau kaip 30 kalendorinių dienų nuo Prašymo gavimo dienos.

11. Sprendimą dėl Prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo priima Komisija.

III SKYRIUS

TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMAS, SUTARTIES SUDARYMAS

 

12. Nustačius, kad Pareiškėjas Prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus tinkamai įformintus dokumentus, Komisijos siūlymu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu priimamas sprendimas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo (savivaldybės administracijos direktoriaus įsakyme nurodomas Įstaigos, kuriai suteikiama teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas, kodas, teisinė forma, buveinės adresas,  padalinio/filialo (jeigu įsteigtas), kuris teiks akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas ir teikimo vietos adresas (jeigu akredituota socialinė priežiūra teikiama kitu, ne įstaigos buveinės adresu), paslaugos rūšis ir tikslinė grupė pagal Katalogą ir akredituojamos socialinės priežiūros vietų skaičius). Apie priimtą sprendimą Pareiškėjas per 3 darbo dienas informuojamas raštu.

13. Socialinės paramos skyrius įveda informaciją apie Įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, pavadinimą, įstaigos, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kodą, pavadinimą, kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi gavėjus, kuriems prašoma leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą, nurodo socialinės priežiūros teikimo vietos kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), vietų skaičių įstaigoje, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Katalogu, būtinos patalpos), etatų akredituotai socialinei priežiūrai teikti skaičių ir darbuotojų, teikiančių šią paslaugą, skaičių, sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo datą (jei prašoma leisti teikti vaikų dienos socialinę priežiūrą, pažymi, kokią negalią turinčius vaikus įstaiga gali priimti, ar patekimas į įstaigos patalpas pritaikytas neįgaliesiems, o jei prašoma leisti teikti socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje, pažymi, kokią negalią turinčius asmenis (pagal negalios pobūdį, vaikui nustatytą neįgalumo lygį, asmeniui nustatytą darbingumo lygį, specialiųjų poreikių lygį) įstaiga gali priimti) į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).

Punkto pakeitimai:

Nr. O1-1087, 2022-09-06, paskelbta TAR 2022-09-07, i. k. 2022-18402

 

14. Įstaiga, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kreipiasi į Savivaldybės administraciją dėl asmeniui (šeimai) teikiamų socialinių paslaugų išlaidų finansavimo sutarties sudarymo. Sutarties projektą rengia Socialinės paramos skyriaus darbuotojas, atsakingas už socialinių paslaugų administravimą. Sutartį pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius ir įstaigos vadovas.

15. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugos finansuojamos iš Savivaldybės biudžeto lėšų ir iš valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams.

16. Įstaigai teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikiama 3 metams nuo sprendimo teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, įstaigos iš naujo kreipiasi į Socialinės paramos skyrių šiame Apraše ir Tvarkos apraše nustatyta tvarka dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo. Jei įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą buvo laikinai sustabdyta, 3 metų laikotarpis skaičiuojamas susumavus akredituotos socialinės priežiūros teikimo laikotarpius.

18. Pasikeitus Prašyme ar jo priede (prieduose) pateiktiems duomenims, Pareiškėjas nedelsdamas (nedelsdama), bet ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo šių duomenų pasikeitimo dienos, raštu informuoja Jurbarko rajono savivaldybės administraciją, nurodydamas (nurodydama), kuriuos duomenis prašoma patikslinti, ir duomenų tikslinimo priežastį, kartu pateikdamas (pateikdama) iš naujo užpildytą atitinkamą (-as) prašymo priedo (-ų) formą (-as). Per 3 darbo dienas nuo šio Prašymo gavimo dienos Socialinės paramos skyriaus patikslina šiuos duomenis SPIS.

IV SKYRIUS

PRAŠYMŲ DĖL AKREDITUOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PATEIKIMAS, NAGRINĖJIMAS IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS

 

18. Dėl akredituotos socialinės priežiūros paslaugų skyrimo asmuo (vienas iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjas, rūpintojas (toliau – asmuo) kreipiasi Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo Savivaldybėje tvarkos aprašo, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimu (toliau – Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio tvarkos aprašas) nuostatomis ir pateikia:

18.1. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;

18.2. prašymą – paraišką socialinėms paslaugoms gauti (toliau – Prašymas-paraiška), patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu (SP-8 forma) ir prašyme–paraiškoje nurodo, kokios socialinės priežiūros paslaugos reikia ir kokioje akredituotoje įstaigoje asmuo pageidauja gauti socialinės priežiūros paslaugas.

19. Jei akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugos poreikis nustatytas atvejo vadybos proceso metu, kartu su prašymu-paraiška vaiko tėvai ar jo atstovai pagal įstatymą ar atvejo vadybininkas, ar socialinis darbuotojas darbui su šeima pateikia atvejo vadybininko rekomendaciją.

20. Seniūnijos socialinis darbuotojas ar vaikų dienos centro darbuotojas, priėmęs Prašymą-paraišką, nustato socialinės priežiūros paslaugų poreikį vadovaudamasis Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio tvarkos aprašu su visais susijusiais dokumentais ne vėliau kaip per 3 darbo dienas pateikiamas Socialinės paramos skyriui.

21. Socialinės paramos skyriaus atsakingas specialistas per 10 darbo dienų nuo visų reikiamų dokumentų gavimo dienos užpildo sprendimo dėl socialinių paslaugų asmeniui skyrimo formą (SP- 9) (toliau - Sprendimas), patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. birželio 27  d. įsakymu Nr. A1-183 „Dėl kai kurių socialinei paramai gauti reikalingų formų patvirtinimo“ ir pateikia pasirašyti Socialinės paramos skyriaus vedėjui. Jei asmens prašyme-paraiškoje nurodytoje Įstaigoje nėra laisvų vietų arba yra eilė pageidaujamai paslaugai, asmeniui pasiūloma akredituotas socialinės priežiūros paslaugas teikti kitoje įstaigoje arba jis įrašomas į eilę pageidaujamoms akredituotas socialinės priežiūros paslaugoms gauti.

22. Priimtas Sprendimas, teikti akredituotas socialinės priežiūros paslaugas, per 3 darbo dienas pateikiamas akredituotai įstaigai. Įstaiga, gavusi Sprendimą, sudaro akredituotos socialinės priežiūros paslaugos teikimo sutartį tarp Įstaigos ir Paslaugos gavėjo ar jo atstovų pagal įstatymą, išskyrus akredituotos socialinės priežiūros pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams, šeimynų dalyviams ar besirengiantiems jais tapti, laikino apnakvindinimo ir socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ar atkūrimo paslaugoms. 

23. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugos pradedamos teikti ne anksčiau, kaip nuo Sprendimo priėmimo dienos.

24. Išskirtiniais atvejais, kai asmuo (šeima) patiria fizinį ar psichologinį smurtą ar kyla grėsmė jo fiziniam ar emociniam saugumui, Socialinės paramos skyrius gali priimti Sprendimą dėl akredituotų socialinės priežiūros paslaugų skyrimo, nenustačiusi socialinių paslaugų poreikio. Tokiu atveju socialinių paslaugų poreikis turi būti nustatytas suteikus (arba jau teikiant) akredituotas socialinės priežiūros paslaugas.

 

V SKYRIUS

PRAŠYMŲ TEIKTI AKREDITUOTĄ VAIKŲ DIENOS SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ PATEIKIMAS

 

25. Dėl akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugos vaiko tėvai ar jo atstovai pagal įstatymą kreipiasi į seniūniją ar pasirinktą įstaigą, teikiančią akredituotą vaikų dienos socialinės priežiūrą, kurioje yra laisvų vietų, ir pateikia Aprašo 18 punkte nurodomus dokumentus. Jei akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugos poreikis nustatytas atvejo vadybos proceso metu, kartu su prašymu vaiko tėvai ar jo atstovai pagal įstatymą, ar atvejo vadybininkas, ar socialinis darbuotojas darbui su šeima pateikia atvejo vadybininko rekomendaciją.  Vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugų teikimas organizuojamas, vadovaujantis specialiaisiais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinių paslaugų vaikams teikimą.

 

VI SKYRIUS

ĮSTAIGOS TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUSTABDYMAS AR PANAIKINIMAS

 

26. Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą Įstatyme nustatytais atvejais ir gavus informaciją apie netinkamą ir nekokybišką paslaugų teikimą gali būti sustabdoma ar panaikinama Komisijos sprendimu. Komisijos sprendimas įforminamas Savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens sprendimu. Apie teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą Socialinių paramos skyrius informuoja Pareiškėją raštu per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos ir įveda sprendimo sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą datą į SPIS per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos

 

VII SKYRIUS

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖ

 

27Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės procedūras atlieka Savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens sprendimu paskirtas Socialinių paramos skyriaus darbuotojas (-iai), vadovaudamiesi Bendrųjų socialinių paslaugų ir socialinės priežiūros kokybės vertinimo tvarkos aprašo, patvirtintu Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimu.

VIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

28. Šis aprašas gali būti keičiamas, pildomas ir pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

29. Socialinės paramos skyrius informaciją apie įstaigas, teikiančias akredituotą socialinę priežiūrą (pagal socialines paslaugas) (įstaigos pavadinimą, kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį, elektroninio pašto adresą), numatytą (planinį) vietų skaičių įstaigoje), ir apie gyventojams jų teritorijose teikiamas akredituotos socialinės priežiūros paslaugas (socialinės priežiūros paslaugų aprašymą, dokumentus, reikalingus socialinės priežiūros paslaugoms gauti) skelbia Savivaldybės interneto svetainėje www.jurbarkas.lt.

30. Socialinių paslaugų skyrius turi teisę gauti iš įstaigų visą akreditacijai reikalingą informaciją.

31. Įstaigos atsako už vertinimui atlikti pateiktos informacijos teisingumą.

32. Įstaigos ir Socialinių paslaugų skyrius, atlikdami šiame apraše nustatytas funkcijas, turi užtikrinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų laikymąsi. Įstaigos fizinių asmenų duomenis tvarko tik paslaugų teikimo tikslais, Socialinių paslaugų skyrius – šiame apraše nurodytų funkcijų atlikimo tikslais.

33.     Socialinės priežiūros akreditavimo ir vertinimo dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

34. Savivaldybės sprendimai, susiję su šio aprašo  reikalavimų vykdymu, gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

_________________________________

part_f729cf8173b1492eb17fb1c572b3ee7f_end


 

Socialinės priežiūros akreditavimo

Jurbarko rajono savivaldybėje

tvarkos aprašo

priedas

 

ATITIKIMO NUSTATYTIEMS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS TEIKIMO REIKALAVIMAMS VERTINIMO FORMA

 

____________________________________________________________________

(įstaigos, pateikusios prašymą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo, pavadinimas)

 

________________ Nr. _______

(registracijos data ir numeris)            

 

___________________

(sudarymo vieta)

 

Vertinimo pradžia:  _____________________

(data)

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijus

Kriterijaus rodiklis

Kriterijaus įvertinimas

(pažymėti x)

Apibūdinimas

(pildoma, jeigu neatitinka arba atitinka iš dalies; išvardinti trūkumus)

Terminas trūkumams pašalinti

(pildoma, jeigu nustatyti)

Trūkumas

Pašalintas /

nepašalintas

(pildoma, jeigu buvo nustatytas)

(pažymėti x)

1.

Prašymas užpildytas Tvarkos parašo 5 punkte nustatyta tvarka ir jame pateikta reikalinga informacija

□ pateiktas nustatytos formos

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ užpildytas lietuvių kalba

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ pateikta visa reikalinga informacija

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

2.

Pateikti visi Tvarkos aprašo 6 punkte nurodyti dokumentai

□ įstaigos steigimo dokumentas

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentą turi)

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ dokumentas, patvirtinantis asmens turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu

□ pateiktas

□ nepateiktas

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ deklaracija, pasirašytą asmens turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ dokumentai, patvirtinantys teisę naudotis

patalpomis, kuriose planuojama vykdyti (vykdoma) veiklą (veikla)

□ pateikti

□ nepateikti

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę priežiūrą, pareigybių ir darbuotojų skaičiaus sąrašas

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą Socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio 3 dalyje, pagrindžiantys dokumentai

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

3.

Įstaiga atitinka Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus įstaigoms, pageidaujančioms teikti akredituotą socialinę priežiūrą*

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, pareigybės

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų ir jų etatų skaičius

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, socialinį darbą dirbantys darbuotojai yra įgiję Socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio 3 dalyje nurodytą išsilavinimą

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ patalpos atitinka akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus (vertinamas rodiklis, jeigu paslaugoms teikti patalpos būtinos)

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

*Kriterijus vertinamas pagal pateiktus įstaigos dokumentus. Trūkstant darbuotojui informacijos dėl patalpų atitikimo akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimo reikalavimams (jei paslaugoms teikti jos būtinos), gali apžiūrėti patalpas socialinės priežiūros paslaugų teikimo vietoje.

 

Komisijos išvada įvertinus įstaigos, pageidaujančios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, atitikimą nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams:  

 

□ įstaiga atitinka nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams.

□ įstaiga neatitinka nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams.

 

 

Komisijos siūlymas savivaldybės administracijos direktoriui:

 

□ priimti sprendimą dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo.

□ priimti sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo.

 

Vertinimo pabaiga:  _____________________

(data)

 

Komisijos pirmininkas                           _________________________________   _______________

(parašas)                                                    (vardas, pavardė)

 

Komisijos sekretorius                             ________________________________                  _______________

(parašas)                                                    (vardas, pavardė)

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Jurbarko rajono savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. O1-1087, 2022-09-06, paskelbta TAR 2022-09-07, i. k. 2022-18402

Dėl Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. lapkričio 19 d. įsakymo Nr. O1-1439 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo Jurbarko rajono savivaldybėje tvarko aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

part_d6ba9ae49d92454eb429b5624c65fd50_end