UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO IR VYKDYMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO

 

2020 m. rugpjūčio 27 d. Nr. AĮ-938

Utena

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu:

1.    Tvirtinu Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašą (pridedama).

2.    Pripažįstu netekusiu galios Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. gruodžio 31 d. įsakymą Nr. AĮ-1236 „Dėl Utenos rajono savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo tvirtinimo” su visais pakeitimais ir papildymais.

3.    Nurodau, kad šis įsakymas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                        Audrius Remeikis

 

PATVIRTINTA

Utenos rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2020 m. rugpjūčio 27 d. įsakymu

Nr. AĮ-938

 

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO IR VYKDYMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Utenos rajono savivaldybės administracijos (toliau – Perkančioji organizacija) kaip Perkančiosios organizacijos numatomų vykdyti prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų (toliau - Pirkimai) planavimo, inicijavimo ir organizavimo tvarką, šiame procese dalyvaujančių Perkančiosios organizacijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų teises, pareigas ir atsakomybę.

2.    Viešųjų pirkimų atlikimo tvarką Perkančiojoje organizacijoje reglamentuoja Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (toliau – Įstatymas), kiti su viešaisiais pirkimais susiję teisės aktai ir šis Aprašas.

3.    Apraše vartojamos sąvokos yra apibrėžtos Įstatyme ir kituose teisės aktuose, išskyrus atvejus, kai šiame Tvarkos apraše yra apibrėžta kitaip.

4.    Apraše vartojamos sąvokos:

4.1. Pirkimų organizatorius Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas darbuotojas, kuris Perkančiosios organizacijos nustatyta tvarka organizuoja ir atlieka mažos vertės pirkimus, kai tokiems pirkimams atlikti nesudaroma viešojo pirkimo komisija. Skiriant pirkimų organizatorių, turi būti atsižvelgiama į jo ekonomines, technines, teisines žinias ir Įstatymo bei kitų pirkimus reglamentuojančių teisės aktų išmanymą. Pirkimų organizatoriai gali būti tik nepriekaištingos reputacijos asmenys.

4.2. Pirkimų iniciatorius – Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas valstybės tarnautojas, tiesiogiai pavaldus Perkančiosios organizacijos vadovui; struktūrinio padalinio vadovas ar seniūnijos seniūnas (jiems negalint eiti pareigų – juos pavaduojantys asmenys) atliekamų tarnybinių funkcijų ribose nurodantis poreikį pagal prioritetus, dėl reikalingų prekių, paslaugų arba darbų įsigijimo.

4.3. Pirminiai pirkimo dokumentai - Apraše nustatytus reikalavimus atitinkantys pirkimo dokumentai, kuriuos Pirkimų iniciatorius pateikia Viešųjų pirkimų skyriui Apraše nustatyta tvarka ir terminais.

4.4. Galutiniai pirkimo dokumentai -  Apraše nustatytus reikalavimus atitinkantys bei nustatyta tvarka suderinti pirkimo dokumentai, kuriuos tvirtina viešojo pirkimo komisija arba Pirkimų organizatorius.

4.5. Prevencinę pirkimų ir pirkimo sutarčių vykdymo kontrolę atliekantis asmuo (toliau – prevencinę kontrolę atliekantis asmuo) – Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas specialistas, nustatyta tvarka vykdantis pirkimo proceso procedūros stebėseną, patikrinimą ir suderinimą.

4.6. Viešojo pirkimo komisija (toliau – Komisija) – Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu, pagal Įstatymo 19 straipsnį, sudaryta Komisija, kuri šio Aprašo nustatyta tvarka organizuoja ir atlieka pirkimus.

4.7. Paraiškos – užduoties viešajam pirkimui projektas (toliau – Paraiškos projektas) – Pirkimų iniciatoriaus parengtas pirkimų inicijavimui skirtas dokumentas (6 priedas).

4.8. Paraiška – užduotis viešajam pirkimui (toliau – Paraiška) – Viešųjų pirkimų skyriaus specialisto arba Pirkimų organizatorius parengtas pirkimų vykdymui skirtas dokumentas, kurį tvirtina Perkančiosios organizacijos vadovas (3 priedas).

4.9. Mažos vertės pirkimo pažyma  – Perkančiosios organizacijos nustatytos formos dokumentas, mažos vertės pirkimo atvejais pildomas Pirkimo organizatoriaus ir pagrindžiantis jo priimtų sprendimų atitiktį Įstatymo ir kitų pirkimus reglamentuojančių teisės aktų reikalavimams (4 priedas).

4.10.    Planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų sąrašas – Pirkimų iniciatoriaus parengta, susisteminta informacija apie ateinančiais biudžetiniais metais reikalingas pirkti prekes, paslaugas ir darbus, įskaitant ir vidaus sandorius (2 priedas).

4.11.    Rinkos tyrimas – kokybinės ir kiekybinės informacijos apie realių bei potencialių prekių, paslaugų ir darbų pasiūlą, tiekėjus, jų tiekiamas prekes, teikiamas paslaugas ir atliekamus darbus, užimamą rinkos dalį, kainas ir pan. rinkimas, analizė ir apibendrintų išvadų rengimas, skirtas sprendimams, susijusiems su pirkimais, priimti.

4.12.    Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo – Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas specialistas, atsakingas už biudžetiniais metais numatomų pirkti Perkančiosios organizacijos reikmėms reikalingų darbų, prekių ir paslaugų plano sudarymą ir jo paskelbimą.

4.13.    DVS „Kontora“ – Utenos rajono savivaldybės administracijos dokumentų valdymo sistema „Kontora“.

5.    Visi šio Aprašo nustatyta tvarka teikiami ir/ar rengiami dokumentai tvirtinami, derinami ir pasirašomi DVS „Kontora“.

6.    Pasikeitus Apraše minėtiems teisės aktams, taikomos aktualios tų teisės aktų redakcijos nuostatos.

 

 

II SKYRIUS

VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAVIMAS

 

7.    Perkančiosios organizacijos viešieji pirkimai vykdomi pagal Perkančiosios organizacijos vadovo patvirtintą Paraišką ir patvirtintą, Įstatymo nustatyta tvarka paskelbtą metinį pirkimų planą (aktualią redakciją) (toliau – Planas), kuris sudaromas finansiniams metams, ne vėliau kaip iki sausio 15 d.

8.    Perkančiosios organizacijos reikmėms reikalingų pirkti prekių, paslaugų ar darbų poreikį formuoja Pirkimų iniciatoriai. Prieš planuodami pirkimui skirtinas lėšas, Pirkimų iniciatoriai turi atlikti išsamų rinkos tyrimą numatomai pirkimo vertei apskaičiuoti. Kiekvienas Pirkimų iniciatorius kiekvienų biudžetinių metų pabaigoje, bet ne vėliau kaip iki gruodžio 15 d., už pirkimų planavimą atsakingam asmeniui pateikia planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų sąrašą ateinantiems biudžetiniams metams.

9.    Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo, gavęs iš pirkimų iniciatorių planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų sąrašus, pagal Pirkimų iniciatorių pateiktą prekių, paslaugų ir darbų pirkimų poreikį rengia pirkimų plano projektą ir informaciją apie numatomus sudaryti vidaus bei komercinius sandorius. Planas rengiamas pagal pridedamą formą (1 priedas).

10.  Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo, parengęs pirkimų plano projektą, suderina jį su Viešųjų pirkimų skyriaus vedėju, Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėju bei Finansų skyriaus vedėju.

11.  Suderinus Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjui, Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėjui bei Finansų skyriaus vedėjui, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų vasario 15 d., einamųjų metų plano projektas teikiamas Perkančiosios organizacijos vadovui tvirtinti. Planą Perkančiosios organizacijos vadovas paprastai tvirtina iki einamųjų finansinių metų kovo 1 d., bet ne vėliau kaip per 10 darbo dienų Utenos rajono savivaldybės tarybai patvirtinus einamųjų finansinių metų Utenos rajono savivaldybės biudžetą.

12Planas gali būti tikslinamas vadovaujantis skirtais asignavimais biudžete. Tuo atveju pirkimų iniciatorius ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po biudžeto patvirtinimo už pirkimų planavimą atsakingam asmeniui elektroniniu paštu pateikia patikslintą pirkimų sąrašą einamiesiems finansiniams metams, suderintą su: atitinkami struktūriniai teritoriniai padaliniai (filialai) - su Perkančiosios organizacijos Finansų skyriaus vedėju, o Perkančiosios organizacijos struktūriniai padaliniai (skyriai) - su Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėju.

13Už pirkimų planavimą atsakingas asmuo kiekvienais metais, ne vėliau kaip iki kovo 15 dienos, o patikslinus einamųjų metų pirkimų planą - nedelsiant po patikslinimo, Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje ir Perkančiosios organizacijos interneto svetainėje skelbia tais metais planuojamų atlikti viešųjų pirkimų suvestinę. Viešųjų pirkimų suvestinė skelbiama Viešųjų pirkimų tarnybos nustatyta tvarka.

14.  Pirkimai Perkančiojoje organizacijoje išimtinais atvejais gali būti atliekami ir iki Plano patvirtinimo Perkančiosios organizacijos vadovo pavedimu suderinus su Viešųjų pirkimų skyriaus vedėju, Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėju ar Finansų skyriaus vedėju.

15.  Plano patikslinimą organizuoja Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas pagal Pirkimų iniciatorių pateiktus prašymus bei Perkančiosios organizacijos vadovo pavedimą. Patikslintas Planas derinamas su Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėju, Finansų skyriaus vedėju ir tvirtinamas Perkančiosios organizacijos direktoriaus įsakymu.

16.  Planas tikslinamas ne dažniau kaip vieną kartą per ketvirtį. Perkančiosios organizacijos vadovo pavedimu pirkimų planas gali būti tikslinamas ir dažniau.

 

III SKYRIUS

PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS PIRKIMŲ

INICIJAVIMAS

 

17.     Pirkimų iniciatoriai Apraše nustatytais terminais Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjui pateikia pirkimo procedūroms atlikti būtinus duomenis bei pirminius pirkimo dokumentus, kuriuose turi būti:

17.1.  pirkimo objekto techninė specifikacija, parengta pagal Įstatymo 37 straipsnio reikalavimus;

17.2.  užpildytas Paraiškos projektas (6 priedas).

18.     Pirminiai pirkimo dokumentai Aprašo 17 punkte nustatyta tvarka turi būti pateikti ne vėliau kaip prieš:

18.1.  120 kalendorinių dienų iki planuojamo pirkimo pradžios, kai numatoma, kad bus atliekamas tarptautinės vertės pirkimas;

18.2.  60 kalendorinių dienų iki planuojamo pirkimo pradžios, kai numatoma, kad bus atliekamas supaprastintas pirkimas;

18.3.  30 kalendorinių dienų iki planuojamo pirkimo pradžios, kai numatoma, kad bus atliekamas mažos vertės pirkimas arba pirkimas per centrinę perkančiąją organizaciją (CPO).

19Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas Pirkimų iniciatorių pateiktus pirminius pirkimo dokumentus nukreipia Viešųjų pirkimų skyriaus specialistui ar Pirkimų organizatoriui, kuris rengs galutinius pirkimo dokumentus.

20.  Viešųjų pirkimų skyriaus specialistas ar Pirkimų organizatorius, rengiantis galutinius pirkimo dokumentus, per 5 darbo dienas nuo pavedimo vykdyti viešąjį pirkimą gavimo dienos, patikrina Pirkimų iniciatoriaus pateiktus pirminius pirkimo dokumentus. Nustatęs, kad pirminiai pirkimo dokumentai pateikti ne Aprašo 17 punkte nustatyta tvarka arba pirminiuose pirkimo dokumentuose nurodyta neišsami informacija/duomenys apie pirkimo objektą, turi teisę pareikalauti pirkimo iniciatoriaus juos patikslinti elektroniniu paštu ir/ar per DVS „Kontora“   ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo reikalavimo patikslinti informaciją gavimo dienos. Per nustatytą terminą nepatikslinus/netinkamai patikslinus prašomos informacijos/dokumentų, pirminiai pirkimo dokumentai per 5 darbo dienas nuo nustatyto termino pabaigos, gražinami Pirkimų iniciatoriui. Pirkimų iniciatoriai savo kompetencijos ribose privalo suteikti visą pirkimo dokumentams parengti reikalingą informaciją.

21.  Viešųjų pirkimų skyriaus specialistas ar Pirkimų organizatorius, rengiantis galutinius pirkimo dokumentus, pagal gautus pirminius dokumentus parengia viešojo pirkimo sutarties sąlygų projektą, kurį suderina su Viešųjų pirkimų skyriaus vedėju, prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu, Pirkimo iniciatoriumi, Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėju bei Dokumentų valdymo ir bendrųjų reikalų skyriaus vyr. specialiste (kalbos tvarkytoja). Minėti asmenys siūlomo viešojo pirkimo sutarties sąlygų projektą suderina ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jo gavimo dienos.

22.  Viešųjų pirkimų skyriaus specialistas ar Pirkimų organizatorius, rengiantis galutinius pirkimo dokumentus, atsižvelgdamas į viešojo pirkimo sutarties sąlygų projektą derinančių asmenų pastabas, parengia galutinį viešojo pirkimo sutarties sąlygų projektą.

 

IV SKYRIUS

PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS PIRKIMŲ

ORGANIZAVIMAS IR ATLIKIMAS

 

23.  Perkančiosios organizacijos viešiesiems pirkimams organizuoti ir atlikti Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu:

23.1.  sudaroma viešųjų pirkimų komisija (toliau - Komisija) organizuoti ir atlikti tarptautinius ir supaprastintus viešuosius pirkimus;

23.2.  paskiriami Perkančiosios organizacijos valstybės tarnautojai ir (ar) darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis (Pirkimų organizatoriai), organizuoti ir atlikti supaprastintus mažos vertės viešuosius pirkimus (kai konkrečių prekių ir paslaugų numatomo pirkimo vertė yra mažesnė kaip 15 000  Eur be pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM), o konkrečių darbų numatomo pirkimo vertė yra mažesnė kaip 30 000 Eur be PVM;

24.  Perkančiosios organizacijos vadovas atskiru įsakymu gali pavesti pirkimą atlikti Komisijai ar Pirkimų organizatoriui, neatsižvelgdamas į Aprašo 23.2. papunktyje numatytas vertes ir aplinkybes.

25.  Komisija ir Pirkimų organizatorius atlieka pirkimą pagal Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjo pavedimą.

26.  Komisija darbą organizuoja vadovaudamasi Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu patvirtintu Komisijos darbo reglamentu.

27.  Visa su pirkimo procedūromis susijusi informacija tiekėjams ir kitiems su pirkimo procedūromis susijusiems asmenims yra siunčiama (pateikiama) Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjo vardu Pirkimų organizatoriaus ar Komisijos priimtų sprendimų pagrindu. 

28.  Atsakymai Viešųjų pirkimų tarnybai bei kitoms pirkimus kontroliuojančioms institucijoms į gautus raštus siunčiami Perkančiosios organizacijos vadovo vardu, kiti susirašinėjimai siunčiami Viešųjų pirkimų skyriaus vardu.

29.  Galutinius pirkimo dokumentus Viešųjų pirkimų skyriaus specialistai ar Pirkimų organizatoriai rengia pagal Pirkimų iniciatoriaus parengtus ir Viešųjų pirkimų skyriui pateiktus pirminius pirkimo dokumentus, vadovaudamiesi Įstatymo, Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo, patvirtinto Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-97 „Dėl mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir Aprašo nuostatomis.

30Galutinių pirkimo, kurį pavesta atlikti Pirkimo organizatoriui, dokumentų projektas derinamas su Pirkimo iniciatoriumi. Galutinių pirkimo, kurį pavesta atlikti Komisijai, dokumentų projektas taip pat derinamas ir su prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu. Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas, atsižvelgdamas į pirkimo sudėtingumą ir/ar svarbą, gali pavesti ir Pirkimo organizatoriui galutinių pirkimo dokumentų projektą suderinti su prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu. Minėti asmenys per 3 darbo dienas pateikia atsakingam Viešųjų pirkimų skyriaus specialistui arba Pirkimo organizatoriui savo atsiliepimus, pastabas ar komentarus, o jeigu jų neturi, suderina pateiktą galutinių pirkimo dokumentų projektą.

31.  Galutinius pirkimo dokumentus tvirtina Komisija. Pirkimų organizatorių parengtus galutinius pirkimo dokumentus derina Pirkimų iniciatorius ir tvirtina Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas.

32.  Komisija ir Pirkimų organizatoriai Pirkimų procedūras atlieka Įstatyme, Mažos vertės pirkimų tvarkos apraše, patvirtintame Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-97 „Dėl mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“, šiame Apraše bei pirkimo dokumentuose nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

PIRKIMO SUTARTIES SUDARYMAS

 

33.  Atlikus pirkimo procedūras ir priėmus sprendimą sudaryti pirkimo sutartį, Komisijos sekretorė arba kitas paskirtas Komisijos narys, o mažos vertės pirkimų atveju, kai pirkimo sutartis sudaroma raštu - Pirkimų organizatorius, parengia numatomą pasirašyti viešojo pirkimo sutarties projektą pagal pirkimo dokumentuose pateiktą sutarties sąlygų projektą.

34.  Parengtą galutinį pirkimo sutarties projektą, Komisijos sekretorius ar kitas paskirtas Viešojo pirkimo komisijos narys arba Pirkimo organizatorius elektroniniu paštu išsiunčia viešojo pirkimo laimėtojui derinimui bei pasirašymui.

35.  Viešojo pirkimo laimėtojas, pasirašęs du viešojo pirkimo sutarties originalius egzempliorius, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo viešojo pirkimo sutarties suderinimo su Komisijos sekretoriumi ar kitu paskirtu Viešojo pirkimo komisijos nariu arba Pirkimo organizatoriumi dienos, išsiunčia juos perkančiajai organizacijai paštu ar kitomis priemonėmis. Esant objektyvioms aplinkybėms, Komisija arba pirkimo organizatorius gali nustatyti ir kitą sutarties pasirašymo būdą bei terminą. Per nustatytą terminą nepateikus pasirašytų minėtų dokumentų, laikoma, kad pirkimo laimėtojas atsisakė sudaryti sutartį.

36.  Gavus viešojo pirkimo sutarties originalus, Komisijos sekretorius arba kitas paskirtas Komisijos narys ar Pirkimų organizatorius teikia juos prevencinę kontrolę atliekančiam asmeniui bei Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjui derinti.

37.  Suderinta prevencinę kontrolę atliekančio asmens bei Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjo viešojo pirkimo sutartis teikiama perkančiosios organizacijos vadovui pasirašymui.

38.  Pasirašytas, antspaudais patvirtintas bei užregistruotas vienas sutarties egzempliorius ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo užregistravimo dienos išsiunčiamas viešojo pirkimo laimėtojui paštu ar kitomis priemonėmis.

39.  Užregistruota sutartis pateikiama Komisijos sekretoriui arba kitam paskirtam Komisijos nariui ar Pirkimų organizatoriui, sutarties administratoriui bei už sutarties vykdymą atsakingam asmeniui.

VI SKYRIUS

PIRKIMŲ DOKUMENTAVIMAS

 

40.  Visi su pirkimo procedūromis susiję dokumentai saugomi Įstatymo nustatyta tvarka.

41.  Pirkimų organizatoriai, atlikę pirkimą, per 20 darbo dienų pateikia visus su pirkimu susijusius dokumentus Viešųjų pirkimų skyriaus specialistui, kuris viešuosius pirkimus registruoja Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų žurnale (5 priedas).

42Perkančiosios organizacijos vadovo paskirti Pirkimų iniciatoriai ir/arba Sutarčių administratoriai, Perkančiosios organizacijos vadovo pavedimu gali gauti visą informaciją apie viešuosius pirkimus jų kompetencijos ribose, tik prieš tai pasirašę išduotų pirkimo bylų apskaitos žurnale.

 

VII SKYRIUS

ATASKAITŲ APIE VIEŠUOSIUS PIRKIMUS, SKELBIMŲ APIE PIRKIMO SUTARČIŲ SUDARYMĄ TEIKIMAS, LAIMĖJUSIŲ DALYVIŲ PASIŪLYMŲ IR PIRKIMO SUTARČIŲ BEI JŲ PAKEITIMŲ VIEŠINIMAS

 

43.  Paskirtas Viešųjų pirkimų skyriaus specialistas arba Pirkimų organizatorius teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais rengia ir Viešųjų pirkimų tarnybai teikia:

43.1.  viešųjų pirkimų skelbimus;

43.2.  viešųjų pirkimų procedūrų ataskaitas;

43.3.  kiekvienos įvykdytos ar nutrauktos pirkimo sutarties ataskaitas;

43.4.  skelbimus apie sudarytas ar nesudarytas pirkimo sutartis;

43.5.  viešųjų pirkimų ir pirkimų, nurodytų Įstatymo 10 straipsnio 5 dalyje, ataskaitą.

44Perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas asmuo teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais viešina laimėjusių dalyvių pasiūlymus, sudarytas viešojo pirkimo-pardavimo sutartis bei preliminarias sutartis (toliau - pirkimo sutartis) ir pirkimo sutarčių sąlygų pakeitimus (išskyrus atvejus, kai pirkimo sutartis ar sutarties sąlygų pakeitimai yra sudaromi žodžiu ar pasiūlymas pateikiamas žodžiu).

 

 

_________________________

 

Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo

1 priedas

 

/įrašyti metus/ M. UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS NUMATOMŲ VYKDYTI PREKIŲ, PASLAUGŲ IR DARBŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAS

 

 

 

Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo

2 priedas

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS skyrius/seniūnija PLANUOJAMŲ VYKDYTI  VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SĄRŠAS

 

 

 

 

Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo

3 priedas

 

PARAIŠKA – UŽDUOTIS PLANINIAM VIEŠAJAM PIRKIMUI

__________

(data)

 

Patvirtinta Administracijos direktoriaus (vardas, pavardė)

Užduotis: Atlikti pirkimą pagal žemiau įvardintas sąlygas.

Pirkimo objekto pavadinimas

 

 

Pirkimo objekto apimtys ir sudėtis

 

 

Numatoma pirkimo objekto vertė

Eur su  PVM  (Eur be PVM)

Pirkimo objekto per didelė ir perkančiajai organizacijai nepriimtina kaina

Numatomą pirkimo objekto vertę viršijanti ekonomiškai naudingiausiame pasiūlyme nurodyta kaina.

 

Vadovaujantis VPĮ 2 str. 18 d. 2 p. bei 45 str. 1 d. 5 p. ”[…] Pirkimui skirtų lėšų suma, nustatyta ir užfiksuota perkančiosios organizacijos rengiamuose dokumentuose prieš pradedant pirkimo procedūras, gali būti keičiama, kai ji nėra nurodyta pirkimo dokumentuose […]ir  ji neviršija 3 % perkančiosios organizacijos numatytų lėšų bei yra raštiškas kainos priimtinumo ir suderinamumo su racionalaus lėšų naudojimo principu pagrindimas, patvirtintas perkančiosios organizacijos vadovo.

Planuojama pirkimo procedūros pradžia

 

Numatomas sutarties terminas ir sąlygos

 

Numatomas sutarties pratęsimo terminas

 

 

Už sutarties administravimą atsakingas asmuo

 

Už sutarties vykdymą atsakingas asmuo

 

Siūlomas/i tiekėjas/ai

 

 

Finansavimo šaltinis

 

Projekto finansuojamo ES lėšomis pavadinimas bei numeris

 

Administruojanti agentūra bei

informacija, ar reikalinga derinti su ja pirkimo dokumentus

 

Finansavimo šaltinis

 

Projekto finansuojamo ES lėšomis pavadinimas bei numeris

 

Plano eilutės, kurioje nurodytas pirkimas, numeris

 

Siūlomas pirkimo būdas, nustatymo pagrindas ir kt. reikalinga informacija

 

PRIDEDAMA.

 

 

Suderino:

Pirkimų iniciatorius                                                                 

(Vardas, pavardė, pareigos)

 

Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas                                                       

(Vardas, pavardė)

 

Patvirtino:

Administracijos direktorius

(Vardas, pavardė)

 

Utenos rajono savivaldybės

administracijos viešųjų

pirkimų organizavimo ir

vykdymo tvarkos aprašo

4 priedas

 

 

MAŽOS VERTĖS PIRKIMO PAŽYMA

20- -

Nr.

1. Pirkimo  pavadinimas: ..........

2.Trumpas pirkimo aprašymas: BVPŽ kodas - .............................

3. Mažos vertės pirkimą atliko

Pirkimų organizatorius

4. Mažos vertės pirkimo būdas

5. Duomenys apie

pasirinktus tiekėjus

 

 

5.1. Pavadinimas

 

5.2. Adresas

 

 

5.3. Telefonas

 

5.4. Pasiūlymą pateikiančio asmens vardas, pavardė

 

 

5.5. Kita informacija

 

 

6. Pasiūlyta kaina EUR (suma be PVM, PVM sudaro)

 

 

7. Pasiūlymų eilė

Eil. Nr.

Dalyvis

Pasiūlymo kaina 

Pastabos

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

8. Informacija apie laimėtoją, sutartį.....

 

Pirkimą atliko:

Pirkimų organizatorius

(Vardas, pavardė, pareigos)

 

 

Suderino:

Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas

(Vardas, pavardė)

 

Patvirtino:

Administracijos direktorius

(Vardas, pavardė)

 

Utenos rajono savivaldybės

administracijos viešųjų

pirkimų organizavimo ir

vykdymo tvarkos aprašo

5 priedas

 

 

/įrašyti metus/  UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ŽURNALAS

 

 

 

 

 

Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo

6 priedas

 

PARAIŠKA – UŽDUOTIS PLANINIAM VIEŠAJAM PIRKIMUI (Projektas)

__________

(data)

 

Pirkimo objekto pavadinimas

 

 

Pirkimo objekto apimtys ir sudėtis

 

 

Numatoma pirkimo objekto vertė

Eur su  PVM  (Eur be PVM)

Pirkinio poreikio data

 

Numatomas sutarties terminas

 

Numatomas sutarties pratęsimo terminas ir sąlygos

 

Numatoma sutarties kainodara

 

Už sutarties administravimą atsakingas asmuo

 

Už sutarties vykdymą atsakingas asmuo

 

Siūlomas/i tiekėjas/ai

(Inicijuojant mažos vertės pirkimus, nurodomi ne mažiau kaip trys tiekėjai.

Atskirais atvejais, suderinus su viešųjų pirkimų skyriaus vedėju, tiekėjų skaičius gali būti kitoks).

 

Finansavimo šaltinis

 

Plano eilutės, kurioje nurodytas pirkimas, numeris

 

Projekto finansuojamo ES lėšomis pavadinimas bei numeris

 

Administruojanti agentūra bei

informacija, ar reikalinga derinti su ja pirkimo dokumentus

 

Pagrindimai dėl pirkimo vykdymo/nevykdymo per CPO

 

Pagrindimai dėl pirkimo objekto skaidymo/neskaidymo į atskiras pirkimo objekto dalis

 

Informacija, ar reikalinga nustatyti energijos vartojimo efektyvumo ir/ar aplinkos apsaugos reikalavimus (atsakius TAIP – nurodyti kokius)

 

Informacija, ar reikalinga įgalioti kitą perkančiąją organizaciją, atlikti pirkimą

 

Minimalūs tiekėjų kvalifikacijai keliami reikalavimai, nustatyti vadovaujantis Tiekėjo kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodika, patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 1S-105 „Dėl tiekėjo kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodikos patvirtinimo“, bei jų pasirinkimo pagrindimas

 

Specifinės numatomos viešojo pirkimo sutarties sąlygos

 

Kita, iniciatoriaus manymu, reikalinga informacija

 

 

 

Pirkimų iniciatorius (Vardas, pavardė, pareigos)