PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

sprendimas

DĖL PRITARIMO JUNGTINĖS VEIKLOS (PARTNERYSTĖS) SUTARTIES, ĮGYVENDINANT PROJEKTĄ  „NUOTEKŲ TINKLŲ PLĖTRA PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖJE (MAŽAIČIUOSE)“, SUDARYMUI

 

2018 m. gegužės 22 d. Nr. T-79

Pagėgiai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 30 punktu, 16 straipsnio 3 dalies 9 punktu, 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2015 m. spalio 7 d. įsakymu Nr. D1-717 „Dėl 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ 05.3.2-APVA-R-014 priemonės „Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sistemų renovavimas ir plėtra, įmonių valdymo tobulinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 1 patvirtinimo“, Pagėgių savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1.    Pritarti jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties, įgyvendinant projektą „Nuotekų tinklų plėtra Pagėgių savivaldybėje (Mažaičiuose)“, sudarymui (sutarties projektas pridedamas).

2. Įgalioti Pagėgių savivaldybės administracijos direktorę Dainorą Butvydienę pasirašyti 1 punkte nurodytą jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį.

3.    Sprendimą paskelbti Teisės aktų registre ir Pagėgių savivaldybės interneto svetainėje www.pagegiai.lt.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per 1 (vieną) mėnesį nuo sprendimo paskelbimo dienos.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                            Virginijus Komskis

 

PRITARTA

Pagėgių savivaldybės tarybos

2018 m. gegužės 22 d. sprendimu Nr. T-79

(projektas)

 

 

JUNGTINĖS VEIKLOS (PARTNERYSTĖS) SUTARTIS

ĮGYVENDINANT PROJEKTĄ

NUOTEKŲ TINKLŲ PLĖTRA PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖJE (MAŽAIČIUOSE)

 

2018 m. __________ __ d. Nr. _____

Pagėgiai

 

UAB “Pagėgių komunalinis ūkis”, kodas 177390158, adresas Vilniaus g. 12, Pagėgiai, atstovaujama direktoriaus Sauginto Vaičiūno, veikiančio pagal bendrovės nuostatus (toliau – Pareiškėjas),

Pagėgių savivaldybės administracija, kodas 188746659 adresas: Vilniaus g. 9, Pagėgiai, atstovaujama direktorės Dainoros Butvydienės, veikiančios pagal Administracijos nuostatus, (toliau – Partneris),

įgyvendindami 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ 05.3.2-APVA-R-014 priemonę „Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sistemų renovavimas ir plėtra, įmonių valdymo tobulinimas“, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos aplinkos ministro Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2015 m. spalio 7 d. įsakymu Nr. D1-717 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ 05.3.2-APVA-R-014 priemonės „Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sistemų renovavimas ir plėtra, įmonių valdymo tobulinimas“projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 1 pavirtinimo“, sudarė šią Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį (toliau – Sutartis) ir susitarė dėl toliau išvardintų sąlygų.

 

1.   SUTARTIES OBJEKTAS

 

1.1. Šia Sutartimi Pareiškėjas ir Partneris (toliau – Partneriai) įsipareigoja, kooperuodamos savo darbą ir žinias, veikti bendrai įgyvendinant projektą „Nuotekų tinklų plėtra Pagėgių savivaldybėje (Mažaičiuose“ (toliau – Projektas). Projekto tikslas – suteikti galimybes Pagėgių savivaldybės Mažaičių kaimo gyventojams prisijungti prie centralizuotos nuotekų tvarkymo sistemos, bei gauti kokybiškas nuotekų tvarkymo paslaugas.

1.2. Pagal šią Sutartį naujas juridinis asmuo nesukuriamas.

 

2.   PARTNERIO ĮNAŠAI IR NUOSAVYBĖS TEISĖS

 

2.1.    Partneris sutinka skirti 2018–2019 m. Pagėgių savivaldybės biudžeto lėšas projekto finansavimui, ne mažiau 20 procentų lėšų nuo projekto tinkamų finansuoti išlaidų vertės ir padengti netinkamas projektui įgyvendinti būtinas išlaidas ir tinkamas išlaidas, kurių nepadengia projekto finansavimas

2.2. Partneris sutinka ir neprieštarauja, kad Projekto biudžeto lėšas apskaitytų ir administruotų Pareiškėjas.

2.3. Lėšas visam Projektui įgyvendinti tiesiogiai gauna tik Pareiškėjas.

2.4. Pareiškėjui patyrus netinkamų kompensuoti išlaidų, jei projekto įgyvendinimo eigoje tokias išlaidas nustatys Įgyvendinančioji institucija, jas kompensuoja Partneris, jei šios išlaidos pagrįstos ir reikalingos.

2.5. Projekto metu sukurtas turtas kaip jungtinės Partnerių veiklos rezultatas (įskaitant projekto rezultatus ir kita) po Projekto tampa Pareiškėjo, nuosavybe.

2.6. Pareiškėjas negalės parduoti, perleisti, įkeisti turto ar kitokiu būdu suvaržyti daiktinių teisių į turtą, kuriam įsigyti yra skiriama parama, 5 (penkerius) metus nuo Projekto įgyvendinimo pabaigos.

2.7. Pareiškėjas negalės keisti pagal Projekto finansavimo sutartį finansuotos veiklos pobūdžio ir (ar) turto, kuriam įsigyti ar sukurti buvo naudota parama, nuosavybės formos 5 (penkerius) metus nuo Projekto įgyvendinimo pabaigos.

 

3.   SUTARTIES ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

 

3.1. Pareiškėjas įsipareigoja:

3.1.1. parengti Projekto paraišką ir pateikti ją Aplinkos projektų valdymo agentūrai (toliau – APVA) siekiant gauti 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos finansinę paramą (toliau – Parama);

3.1.2. gavus Paramą, pasirašyti su APVA Projekto finansavimo ir administravimo sutartį, apskaityti ir administruoti Projekto biudžeto lėšas, rengti mokėjimo prašymus, viešinti Projekto veiklą, vykdyti Projekto viešuosius pirkimus, naudoti savo žmogiškuosius išteklius ir jų kompetenciją, užtikrinant tinkamą Projekto valdymą ir Projekto įgyvendinimo priežiūrą, užtikrinti tinkamą Projekto sutarčių įgyvendinimą bei vykdyti kitas Projekto vykdytojui Projekto finansavimo ir administravimo sutartyje numatytas veiklas;

3.1.3. Projekto įgyvendinimo metu Pareiškėjas privalo reguliariai konsultuotis su Partneriu bei nuolat juos informuoti apie Projekto įgyvendinimo eigą;

3.1.4. pateikti Partneriui, jei to pageidauja, visų APVA teikiamų pranešimų dėl mokėjimo prašymo dalies patvirtinimo, ataskaitų ar kt. dokumentų kopijas;

3.1.5. tinkamai vykdyti kitus įsipareigojimus, numatytus Sutartyje ir galiojančiuose Lietuvos Respublikos teisės aktuose;

3.1.6. visus dokumentus, susijusius su Projekto įgyvendinimu (sudarytas sutartis, atliktų pirkimų ir mokėjimų dokumentų originalus, įgyvendintą veiklą įrodančius dokumentus, raštų originalus ir kt.) kaupti ir privalomai saugoti savo buveinės patalpose ne trumpiau nei 5 (penkerius) metus nuo Projekto įgyvendinimo;

3.1.7. sudaryti sąlygas tikrinti Projektą kontrolės institucijoms ir pateikti visus su Projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus ir informaciją.

 

3.2. Partneris įsipareigoja:

3.2.1. Pareiškėjo prašymu dalyvauti rengiant Projekto paraišką, teikti savo pasiūlymus, pastabas ir (ar) kitą informaciją, reikalingą tinkamam Projekto paraiškos parengimui;

3.2.2. skirti ne mažiau 20 procentų lėšų nuo projekto tinkamų finansuoti išlaidų vertės ir padengti netinkamas projektui įgyvendinti būtinas išlaidas ir tinkamas išlaidas, kurių nepadengia Projekto finansavimas;

3.2.3. viešinti Projektą internetiniame puslapyje bei per turimas duomenų bazes tikslinėms grupėms;

3.2.4. Pareiškėjui teikti prašomą papildomą informaciją, reikalingą Projektui įgyvendinti;

3.2.5. prisidėti žmogiškaisiais ištekliais ir jų kompetencija, užtikrinant tinkamą Projekto įgyvendinimą ir skirti po asmenį (kuratorių), kuris būtų atsakingas už šios Sutarties vykdymą;

3.2.6. tinkamai vykdyti kitus įsipareigojimus, numatytus Sutartyje ir galiojančiuose Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

3.3. užtikrinti Projekto rezultatų tęstinumą 5 (penkerius) metus po Projekto užbaigimo.

 

4.   SUTARTIES GALIOJIMAS, KEITIMAS IR NUTRAUKIMAS

 

4.1. Ši Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki 2019-12-31 arba sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, ar jos nutraukimo Sutartyje ir teisės aktuose nustatyta tvarka.

4.2. Pakeitimai turi būti suderinti tarpusavyje ir įforminami raštiškai kaip jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties pakeitimai. Pareiškėjas, atlikdamas pakeitimą, gali konsultuotis su  Lietuvos Respublikos aplinkos projektų valdymo agentūra.

4.3. Šalys negali perleisti savo teisių ir įsipareigojimų be šalių įgaliotų asmenų raštiško sutikimo.

4.4. Jei Pareiškėjas ar/ir Partneris nevykdo šios Sutarties 2 ir 3 skyriuose nurodytų įsipareigojimų, Partneris turi teisę vienašališkai nutraukti šią Sutartį, prieš 15 (penkiolika) darbo dienų Pareiškėją įspėję raštu. Partneriuis atsisakius dalyvauti Projekte, prieš nutraukiant Sutartį, Pareiškėjas informuoja raštu APVA.

4.5. Sutartis gali būti nutraukiama visų šalių susitarimu Projektui negavus finansavimo.

 

5.   KITOS SUTARTIES SĄLYGOS

 

5.1. Ginčai dėl šios Sutarties nuostatų sprendžiami derybomis, o nesusitarus – Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

5.2. Visi pranešimai, reikalavimai ir prašymai, susiję su šia Sutartimi, turi būti pateikiami raštu Sutarties rekvizituose nurodytais adresais arba el. paštu.

5.3. Pasikeitus adresams, Pareiškėjas ar Partneris įsipareigoja informuoti raštu vienas kitą apie tai ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas.

5.4. Ši Sutartis sudaryta 2 (dviem) vienodos teisinės galios egzemplioriais –  po vieną kiekvienai iš Šalių.

6.   ŠALIŲ REKVIZITAI IR PARAŠAI

 

 

Pareiškėjas

 

Partneris

 

 

UAB Pagėgių komunalinis ūkis

Pagėgių savivaldybės administracija

 

 

Įmonės kodas 177390158

Juridinio asmens kodas 188746659

 

 

PVM mok.kodas –LT 773901515

PVM mokėtojo kodas -

 

 

Adresas Vilniaus g. 12, 99288, Pagėgiai

Adresas Vilniaus g. 9, 99288, Pagėgiai

 

 

Tel.: +370 57 260

Tel. 8 441 57 482

 

 

El. paštas komunalinis@pagegiai.lt

El. paštas info@pagegiai.lt

 

 

Atsisk. sąsk. LT437300010002566069

 

 

 

AB Swedbank, bankas, kodas 73000

 

 

 

Direktorius_Saugintas Vaičiūnas________

(Vardas, pavardė, parašas)

 

A.V.

 

 

Direktorė Dainora Butvydienė

(Vardas, pavardė, parašas)

 

A.V.