ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ, IŠSKYRUS SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO ĮSTAIGAS, VADOVŲ TARNYBINIŲ ATLYGINIMŲ PRIEDŲ SKYRIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2015 m. gruodžio 10 d. Nr. T-311

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimo Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ 4 punktu, Šiaulių rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Šiaulių rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų, išskyrus savivaldybės švietimo įstaigas, vadovų tarnybinių atlyginimų priedų skyrimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2013 m. gegužės 16 d. sprendimą Nr. T-149 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų vadovų tarnybinių atlyginimų priedų nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

Šis sprendimas skelbiamas Teisės aktų registre ir gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                     Antanas Bezaras

 


 

PATVIRTINTA

Šiaulių rajono savivaldybės tarybos

2015 m. gruodžio 10 d. sprendimu Nr. T-311

 

ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ, IŠSKYRUS SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO ĮSTAIGAS, VADOVŲ TARNYBINIŲ ATLYGINIMŲ PRIEDŲ SKYRIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.          Šiaulių rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų, išskyrus savivaldybės švietimo įstaigas, vadovų tarnybinių atlyginimų priedų skyrimo tvarkos apraše (toliau – aprašas) reglamentuojama savivaldybės biudžetinių įstaigų vadovų (toliau – įstaigos vadovas) priedų dydžio nustatymo ir skyrimo tvarka.

2.          Šis aprašas nereglamentuoja Šiaulių rajono savivaldybės švietimo įstaigų vadovų tarnybinių atlyginimų priedų nustatymo ir skyrimo.

 

II SKYRIUS

TARNYBINIŲ ATLYGINIMŲ PRIEDŲ SKYRIMO TVARKA

 

3.          Įstaigų vadovai veiklą organizuoja vadovaudamiesi teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintais metiniais veiklos planais (toliau – veiklos planas).

4.          Tarnybinio atlyginimo priedas (toliau – atlyginimo priedas) įstaigos vadovui nustatomas atsižvelgiant į praėjusių finansinių metų įstaigos veiklos ataskaitą bei vadovaujantis Šiaulių rajono savivaldybės tarybos nustatytais įstaigų vadovų veiklos vertinimo rodikliais. Atlyginimo priedas mokamas neviršijant įstaigos patvirtinto darbo užmokesčio fondo lėšų bei atsižvelgiant į biudžetinių metų finansines Šiaulių rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) galimybes.

5.          Įstaigos vadovas iki sausio mėnesio 2 dienos pateikia Savivaldybės merui įstaigos veiklos ataskaitą ir argumentuotą prašymą, suderintą su įstaigos veiklos koordinatoriumi, dėl tarnybinio atlyginimo priedo nustatymo.

Administracijos direktorius, Administracijos padalinių vadovai ar tarnautojai, neįeinantys į struktūrinių padalinių sudėtį, kuruojantys įstaigą, derina kuruojamų įstaigų vadovų prašymus, vadovaudamiesi aprašytais tarnybinių atlyginimų priedų nustatymo rodikliais, bei pagal rodiklius įvertina įstaigos vadovo veiklą ir siūlo Savivaldybės merui atlyginimo priedo dydį, įrašydami jį ant įstaigos vadovo prašymo. Savivaldybės meras turi teisę sumažinti per pusę siūlomą priedo dydį, jei Savivaldybės biudžete trūksta lėšų, o padidėjus Savivaldybės biudžete lėšų – padidinti priedo dydį.

6. Įstaigos vadovo atlyginimo priedo dydis neturi viršyti 2 mėnesių įstaigos darbuotojų vidutinio mėnesinio darbo užmokesčio ir negali būti didesnis negu numatyta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarime Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“.

7. Atlyginimo priedas nustatomas terminuotai, ne ilgesniam laikotarpiui nei iki kalendorinių metų pabaigos.

8. Atlyginimo priedas neskiriamas įstaigos vadovui, kuriam per 12 mėnesių buvo skirta drausminė nuobauda arba įstaigoje nustatytas finansinės drausmės pažeidimas.

9. Atlyginimo priedo mokėjimas gali būti svarstomas iš naujo ir jo mokėjimas nutraukiamas (arba sumažinamas procentinis atlyginimo priedas), jei pablogėja įstaigos ar jos vadovo darbo rezultatai. Jei pagerėja įstaigos ar jos vadovo darbo rezultatai, tai atlyginimo priedo mokėjimas gali būti svarstomas iš naujo, gavus įstaigos vadovo argumentuotą prašymą.

Atlyginimo priedo mokėjimas nutraukiamas, sumažinamas ar skiriamas iš naujo Savivaldybės mero potvarkiu tokia pačia tvarka, kaip ir nustatomas.

10. Atlyginimo priedo persvarstymą gali inicijuoti Savivaldybės meras, Savivaldybės administracijos direktorius, Savivaldybės tarybos komitetai, įstaigos veiklą koordinuojantis padalinio vadovas ar valstybės tarnautojas.        

11. Vadovaujantis šiuo aprašu įstaigos veiklą koordinuojančio Administracijos padalinio vadovas arba į struktūrinius padalinius neįeinantis valstybės tarnautojas turi teisę siūlyti skirti iki 30 procentų tarnybinio atlyginimo priedą už kitos veiklos (pagalbą renkant informaciją įvairioms institucijoms, dalyvavimą komisijų darbe, pagalbą organizuojant renginius ir kt.) atlikimą.

12. Teisės ir personalo administravimo skyrius pagal Savivaldybės mero rezoliuciją parengia Savivaldybės mero potvarkio projektą dėl tarnybinių atlyginimų priedų įstaigų vadovams.

 

III SKYRIUS

TARNYBINIŲ ATLYGINIMŲ PRIEDŲ DYDŽIO NUSTATYMAS

 

13. Tarnybinių atlyginimų priedų dydžiai apskaičiuojami pagal aprašo priede nurodytus veiklos rezultatų vertinimo rodiklius taip:

13.1. už bendruosius veiklos rezultatų vertinimo rodiklius:

13.1.1. iki 70 proc. įstaigos darbuotojų kėlė kvalifikaciją per praėjusius kalendorinius metus skiriama 5 proc., o jeigu virš 70 proc. įstaigos darbuotojų kėlė kvalifikaciją per praėjusius kalendorinius metus skiriama 10 proc.;

13.1.2. už įstaigos parengtus ir/ar įgyvendintus 2 projektus, finansuojamus ne iš Savivaldybės biudžeto skiriama 5 proc., už įstaigos parengtus ir/ar įgyvendintus 3 ir daugiau projektus, finansuojamus ne iš Savivaldybės biudžeto skiriama 10 proc.;

13.1.3. už teikiamas paslaugas gauta 300 Eur lėšų skiriama 3 proc., už teikiamas paslaugas gauta virš 301 Eur iki 1000 Eur lėšų skiriama 5 proc., už teikiamas paslaugas gauta virš 1001 Eur lėšų skiriama 10 proc.

13.2. Už papildomus veiklos rezultatų vertinimo rodiklius:

13.2.1. Kuršėnų vaikų globos namų vadovui:

13.2.1.1. už organizuotus ir įgyvendintus 3 tarptautinius ir/ar respublikinius renginius skiriama 5 proc., už organizuotus ir įgyvendintus 4 ir daugiau tarptautinius ir/ar respublikinius renginius skiriama 10 proc.;

13.2.1.2. už įdiegtas 2 naujas socialines paslaugas tėvams ir vaikams jų gyvenamojoje vietoje skiriama 5 proc., už įdiegtas 3 ir daugiau naujas socialines paslaugas tėvams ir vaikams jų gyvenamojoje vietoje skiriama 10 proc.;

13.2.1.3. už 10 proc. grąžintų vaikų į biologines šeimas ir atiduotų vaikų globai į šeimas/šeimynas skiriama 5 proc., už daugiau kaip 11 proc. grąžintų vaikų į biologines šeimas ir atiduotų vaikų globai į šeimas/šeimynas skiriama 10 proc.;

13.2.1.4. už 5 proc. atiduotų vaikų įvaikinimui skiriama 10 proc.

13.2.2. Savivaldybės viešosios bibliotekos vadovui:

13.2.2.1. už įstaigos įvertinimą respublikiniu mastu skiriama 5 proc., už įstaigos įvertinimą respublikiniu ir tarptautiniu mastu skiriama 10 proc.;

13.2.2.2. už įdiegtas 2 naujas informacines, edukacines bei neformaliojo švietimo paslaugas skiriama 5 proc., už įdiegtas 3 ir daugiau naujas informacines, edukacines bei neformaliojo švietimo paslaugas skiriama 10 proc.;

13.2.2.3. už įstaigos organizuotus 1-3 kompiuterinio raštingumo mokymus skiriama 5 proc., už įstaigos organizuotus 4-6 kompiuterinio raštingumo mokymus skiriama 10 proc.;

13.2.2.4. už klubų/draugijų prie įstaigos veiklą skiriama 5 proc., o juos lanko daugiau kaip 50 asmenų – skiriama 5 proc.

13.2.3. Etninės kultūros ir tradicinių amatų centro vadovui:

13.2.3.1. už įstaigos įvertinimą respublikiniu mastu skiriama 5 proc., už įstaigos įvertinimą respublikiniu ir tarptautiniu mastu skiriama 10 proc.;

13.2.3.2. už įdiegtas 2 naujas paslaugas, išplėstas etninės kultūros ir tradicinių amatų sritis skiriama 5 proc., už įdiegtas 3 ir daugiau naujas paslaugas, išplėstas etninės kultūros ir tradicinių amatų sritis skiriama 10 proc.;

13.2.3.3. už inicijuotus ir parengtus 1-2 dokumentus amatininkui ar tautodailininkui sertifikuotam tautiniam paveldui gauti skiriama 5 proc., už inicijuotus ir parengtus 3-4 dokumentus amatininkui ar tautodailininkui sertifikuotam tautiniam paveldui gauti skiriama 10 proc.;

13.2.3.4. skiriama 10 proc. už įstaigos vadovo kvalifikacinę kategoriją.

13.2.4. Kultūros centro vadovui:

13.2.4.1. už įstaigos įvertinimą respublikiniu mastu skiriama 5 proc., už įstaigos įvertinimą respublikiniu ir tarptautiniu mastu skiriama 10 proc.;

13.2.4.2. už profesionaliojo meno kolektyvų bei grupių gautus 1-2 apdovanojimus skiriama 5 proc., už profesionaliojo meno kolektyvų bei grupių 3-4 apdovanojimus skiriama 10 proc.;

13.2.4.3. už įstaigos mėgėjų meno kolektyvų dalyvavimą 1-10 respublikiniuose ir/ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose skiriama 5 proc., už įstaigos mėgėjų meno kolektyvų dalyvavimą 11–15 respublikiniuose ir/ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose skiriama 10 proc.;

13.2.4.4. už 40 pasitelktų savanorių skiriama 5 proc., už daugiau kaip 41 pasitelktų savanorių skiriama 10 proc.

13.2.5. Socialinių paslaugų centro vadovui:

13.2.5.1. už 2 įdiegtas naujas socialines paslaugas skiriama 5 proc., už 3 ir daugiau įdiegtas naujas socialines paslaugas skiriama 10 proc.;

13.2.5.2. už 20 pasitelktų savanorių skiriama 5 proc., už daugiau kaip 21 pasitelktų savanorių skiriama 10 proc.;

13.2.5.3. už bendradarbiaujant su socialiniais partneriais parengtas 2 naujas programas skiriama 5 proc., už bendradarbiaujant su socialiniais partneriais parengtas 3 ir daigiau naujas programas skiriama 10 proc.;

13.2.5.4. už 100 proc. aprūpinimą besikreipiančių neįgaliųjų techninės pagalbos priemonėmis skiriama 10 proc.

13.2.6. Švietimo paslaugų centro vadovui::

13.2.6.1. už 50 proc. – 70 proc. švietimo įstaigų pateiktose paraiškose nurodyti inžinerinių sistemų remonto darbų atliekamą centro darbuotojų jėgomis skiriama 5 proc., už daugiau kaip 71 proc. švietimo įstaigų pateiktose paraiškose nurodyti inžinerinių sistemų remonto darbų atliekamą centro darbuotojų jėgomis skiriama 10 proc.;

13.2.6.2. už 50 proc. – 70 proc. švietimo įstaigų pateiktuose įgaliojimuose nurodytų pirkimų atlikimą centralizuotai skiriama 5 proc., už daugiau kaip 71 proc. švietimo įstaigų pateiktuose įgaliojimuose nurodytų pirkimų atlikimą centralizuotai skiriama 10 proc.;

13.2.6.3. už 1 - 3 praktinių mokymų suorganizavimą skiriama 5 proc., už 4 ir daugiau praktinių mokymų suorganizavimą skiriama 10 proc.;

13.2.6.4. už pažymėjimus leidžiančius atlikti pastato ar inžinierinių sistemų priežiūros darbus skiriama 10 proc.

13.2.7. Savivaldybės priešgaisrinės tarnybos vadovui:

13.2.7.1. už 5 proc. sumažėjusį gaisruose žuvusių žmonių skaičių lyginant su praėjusiais kalendoriniais metais skiriama 10 proc.;

13.2.7.2. už 1000 Eur įsigytų naujų priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo priemonių skiriama 5 proc., už daugiau kaip 1000 Eur įsigytų naujų priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo priemonių skiriama 10 proc.;

13.2.7.3. už 5 proc. sumažėjusi gaisrų skaičių gyvenamajame sektoriuje ir atvirose vietose lyginant su praėjusiais kalendoriniais metais skiriama 10 proc.;

13.2.7.4. už 1–3 suorganizuotus prevencinius mokymus ir renginius skiriama 5 proc., už 4-6 suorganizuotus prevencinius mokymus ir renginius skiriama 10 proc.

13.2.8. Visuomenės sveikatos biuro vadovui:

13.2.8.1. už įdiegtas 2 naujas paslaugas skiriama 5 proc., įdiegtas 3 ir daugiau naujas paslaugas skiriama 10 proc.;

13.2.8.2. už 10 pasitelktų studentų pagal bendradarbiavimo sutartis su aukštosiomis mokyklomis skiriama 5 proc., už daugiau kaip 11 pasitelktų savanorių skiriama 10 proc.;

13.2.8.3. už bendradarbiaujant su socialiniais partneriais parengtas 2 naujas programas skiriama 5 proc., bendradarbiaujant su socialiniais partneriais parengtas 3 ir daugiau naujas programas skiriama 10 proc;

13.2.8.4. už suorganizuotus 1–3 prevencinius mokymus ir renginius skiriama 5 proc., už suorganizuotus 4 ir daugiau prevencinius mokymus ir renginius skiriama 10 proc.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

14. Įstaigų vadovams taikomos ir kitos Lietuvos Respublikos darbo kodekse, kituose teisės aktuose nustatytos darbo apmokėjimo sąlygos.

15. Šis aprašas gali būti keičiamas, papildomas, panaikinamas Savivaldybės tarybos sprendimu.

 

____________________

 

 


 

Šiaulių rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų, išskyrus savivaldybės švietimo įstaigas, vadovų tarnybinių atlyginimų priedų skyrimo tvarkos aprašo

priedas

 

ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ, IŠSKYRUS SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO ĮSTAIGAS, VADOVŲ VEIKLOS REZULTATŲ VERTINIMO RODIKLIŲ SĄRAŠAS

 

1. Bendrieji veiklos rezultatų vertinimo rodikliai:

1.1. įstaigos darbuotojai kelia kvalifikaciją;

1.2. įstaiga parengė ir (ar) įgyvendino projektus, finansuojamus ne iš savivaldybės biudžeto;

1.3. gauta lėšų už teikiamas paslaugas.

2. Papildomi veiklos rezultatų vertinimo rodikliai:

2.1. Kuršėnų vaikų globos namų vadovo veiklos vertinimo rodikliai:

2.1.1. organizuotas ir įgyvendintas tarptautinis ir (ar) respublikinis renginys (konferencija, seminaras, konkursas, olimpiada, festivalis ar kt.);

2.1.2. įdiegtos naujos socialinės paslaugos tėvams ir vaikams jų gyvenamojoje vietoje;

2.1.3. grąžinta vaikų į biologines šeimas ir atiduota vaikų globai į šeimas / šeimynas;

2.1.4. atiduota vaikų įvaikinimui.

2.2. Viešosios bibliotekos vadovo veiklos vertinimo rodikliai:

2.2.1. įstaiga įvertinta respublikiniu ir (ar) tarptautiniu mastu;

2.2.2. įdiegtos naujos informacinės, edukacinės bei neformaliojo švietimo paslaugos;

2.2.3. įstaiga organizuoja kompiuterinio raštingumo mokymus;

2.2.4. inicijuoja klubų / draugijų pagal įstaigos veiklos pobūdį atsiradimą prie įstaigos ir didėja juos lankančių asmenų skaičius.

2.3. Etninės kultūros ir tradicinių amatų centro vadovo veiklos vertinimo rodikliai:

2.3.1. įstaiga įvertinta respublikiniu ir (ar) tarptautiniu mastu;

2.3.2. įdiegtos naujos paslaugos, išplėstas etninės kultūros ir tradicinių amatų sričių skaičius;

2.3.3. inicijuoja ir parengia dokumentus amatininkui ar tautodailininkui sertifikuotam tautiniam paveldui gauti;

2.3.4. įstaigos vadovas atestuotas ir turi kvalifikacinę kategoriją.

2.4. Kultūros centro vadovo veiklos vertinimo rodikliai:

2.4.1. įstaiga įvertinta respublikiniu ir (ar) tarptautiniu mastu;

2.4.2. organizuoja profesionaliojo meno kolektyvų bei grupių pasirodymus, koncertus ar parodas;

2.4.3. sudaro galimybes įstaigos mėgėjų meno kolektyvams dalyvauti respublikiniuose ir (ar) tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose;

2.4.4. įstaiga savo veiklai vykdyti pasitelkia savanorius.

2.5. Socialinių paslaugų centro vadovo veiklos vertinimo rodikliai:

2.5.1. įdiegtos naujos socialinės paslaugos;

2.5.2. įstaiga savo veiklai vykdyti pasitelkia savanorius;

2.5.3. bendradarbiaujant su socialiniais partneriais parengtos naujos programos;

2.5.4. aprūpina neįgaliuosius techninės pagalbos priemonėmis.

2.6. Švietimo paslaugų centro vadovo veiklos vertinimo rodikliai:

2.6.1. švietimo įstaigų pateiktose paraiškose nurodyti inžinerinių sistemų remonto darbai atliekami centro darbuotojų jėgomis;

2.6.2. švietimo įstaigų pateiktuose įgaliojimuose nurodyti pirkimai atlikti centralizuotai;

2.6.3. organizuoja praktinius mokymus švietimo įstaigų darbuotojams viešųjų pirkimų, turto apskaitos ir kitais švietimo įstaigos darbuotojams aktualiais klausimais;

2.6.4. įstaigos vadovas turi pažymėjimus, leidžiančius atlikti pastato ar inžinierinių sistemų priežiūros darbus.

2.7. Priešgaisrinės tarnybos vadovo veiklos vertinimo rodikliai:

2.7.1. sumažėjo gaisruose žuvusių žmonių skaičius;

2.7.2. atnaujinamos priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo priemonės;

2.7.3. sumažėjo gaisrų skaičius gyvenamajame sektoriuje ir atvirose vietose;

2.7.4. organizuoja prevencinius mokymus ir renginius.

2.8. Visuomenės sveikatos biuro vadovo veiklos vertinimo rodikliai:

2.8.1. įdiegtos naujos paslaugos;

2.8.2. įstaiga savo veiklai vykdyti pasitelkia studentus;

2.8.3. bendradarbiaujant su socialiniais partneriais parengtos naujos programos;

2.8.4. organizuoja prevencinius mokymus ir renginius.

 

____________________