LIETUVOS KULTŪROS TARYBOS PIRMININKAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS KULTŪROS TARYBOS PIRMININKO 2022 M. GEGUŽĖS 9 D. ĮSAKYMO NR. VĮ-14(1.1E) „DĖL NAUJUS DIZAINO SPRENDIMUS KURSIANČIŲ IR DIEGSIANČIŲ LABAI MAŽŲ, MAŽŲ IR VIDUTINIŲ ĮMONIŲ (GALUTINIŲ NAUDOS GAVĖJŲ)

ATRANKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2022 m. gruodžio 20 d. Nr. VĮ-47(1.1E)

Vilnius

 

 

1. P a k e i č i u   Naujus dizaino sprendimus kursiančių ir diegsiančių labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių (galutinių naudos gavėjų) atrankos aprašą, patvirtintą Lietuvos kultūros tarybos pirmininko 2022 m. gegužės 9 d. įsakymu Nr. VĮ-14(1.1E) „Dėl Naujus dizaino sprendimus kursiančių ir diegsiančių labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių (galutinių naudos gavėjų) atrankos aprašo patvirtinimo“:

 

1.1. Pakeičiu 7 punktą ir jį išdėstau taip:

 

7. Pagal Aprašą numatoma skelbti vieną kvietimą teikti paraiškas. Kvietimą numatoma paskelbti 2022 m. II ketvirtį, atrenkant 34 (trisdešimt keturias) MVĮ su papildomu rezerviniu MVĮ sąrašu. Jei pasibaigus kvietimui teikti paraiškas nebus išnaudotas visas kvietimui numatytas biudžetas, Taryba pasilieka teisę skelbti papildomą kvietimą teikti paraiškas, tačiau ne vėliau kaip iki Priemonės aprašo 25 punkte nurodyto galutinio termino. Bendras kvietimui numatytas biudžetas – iki 893 691 Eur (aštuonių šimtų devyniasdešimt trijų tūkstančių šešių šimtų devyniasdešimt vieno euro) ES struktūrinių fondų (Europos regioninės plėtros fondo React-EU) lėšų.“

 

1.2. Pakeičiu 10.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

10.2. Komunikacijų dizainas (vaizdai, grafinės žinutės): grafinių komunikacijų dizainas; vizualiųjų komunikacijų dizainas; grafinis dizainas; pakuočių dizainas; šriftų dizainas; ženklodaros dizainas; reklamos dizainas; leidybos dizainas;

 

1.3. Pakeičiu 26 punktą ir jį išdėstau taip:

 

26. Nefinansinę paramą konkurso būdu atrinktoms 34 (trisdešimt keturioms) MVĮ teiks nuo 15 (penkiolikos) iki 24 (dvidešimt keturių) dizainerių, o juos koordinuos / konsultuos nuo 5 (penkių) iki 10 (dešimties) mentorių. Atsižvelgiant į tai, kad dizaineriai rotuosis (t. y. vienas dizaineris dirbs vienoje-dviejose MVĮ skirtingais laikotarpiais), projekto pareiškėjas, pildydamas paraišką nefinansinei paramai gauti, galės nurodyti, kuriuo laikotarpiu (2022 m. III-IV ketv. – 2023 m. I ketv. ar 2023 m. I-III ketv.) pageidautų gauti nefinansinę paramą. Priėmusi sprendimą dėl nefinansinės paramos projektams skyrimo, Taryba pasilieka teisę savo nuožiūra pakoreguoti nefinansinės paramos teikimo laikotarpius, pasiūlant kitą, nei paraiškoje buvo nurodytas, nefinansinės paramos teikimo laikotarpis.“

 

1.4. Pakeičiu 30 punktą ir jį išdėstau taip:

 

30. Paraiškų priėmimo terminas yra ne trumpesnis kaip 15 (penkiolika) ir ne ilgesnis kaip 25 (dvidešimt penkios) darbo dienos nuo kvietimo teikti paraiškas paskelbimo dienos.

 

1.5. Pakeičiu 38 punktą ir jį išdėstau taip:

 

38. Taryba, ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo kvietime teikti paraiškas nustatytos paskutinės paraiškų pateikimo dienos, patikrina paraiškose nurodytą informaciją Juridinių asmenų registre, Valstybinės mokesčių inspekcijos duomenų bazėje ar kitose informacinėse sistemose, kuriose gali būti patikrinta informacija apie:

38.1. pareiškėjo akcininkus, pareiškėjo 2019-2021 m. darbuotojų skaičių, metines pajamas, pardavimo pajamas, balanse nurodyto turto vertę, trumpalaikį turtą, trumpalaikius įsipareigojimus, grynąjį pelną ir tipinės veiklos pelną iš patvirtintų ir Juridinių asmenų registrui pateiktų 2019-2021 m. finansinių ataskaitų rinkinių, tam, kad galėtų įvertinti, tam, kad galėtų įvertinti Aprašo 16 punkte nustatytus reikalavimus;

38.2. pareiškėjo teisinio statuso kodą ir teisinio statuso pavadinimą, tam, kad galėtų įvertinti, ar pareiškėjui nėra iškelta byla dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės ir (arba) ekonominės veiklos arba jis nėra likviduojamas, nėra priimtas kreditorių susirinkimo nutarimas bankroto procedūras vykdyti ne teismo tvarka arba pareiškėjui nėra iškelta byla dėl bankroto, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės ir (arba) ekonominės veiklos.

 

1.6. Pakeičiu 42.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

42.2. paraiškoje planuojamos (-ų) veiklos (-ų), kuriai (-ioms) prašoma skirti nefinansinę paramą, atitiktis nefinansinės paramos teikimo tikslui, kuris numato, kad projektu turi būti kuriami ir diegiami nauji dizaino sprendimai, prisidėsiantys prie MVĮ gaminamų gaminių ir (ar) teikiamų paslaugų pridėtinės vertės, pasiūlos ir konkurencinio pranašumo didinimo, bei ekonominės naudos pagrindimas (0-30);“

 

1.7. Pakeičiu 1 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

1.8. Pakeičiu 2 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Tarybos pirmininkė                                                                                                             Asta Pakarklytė


 

Naujus dizaino sprendimus kursiančių ir

diegsiančių labai mažų, mažų ir vidutinių

įmonių (galutinių naudos gavėjų) atrankos aprašo 1 priedas

 

VERTINIMO KRITERIJŲ BALŲ APRAŠAS

 

1.         Vertinimo kriterijai ir jų balų aprašai:

1.1.      veiklos, kuriai prašoma skirti nefinansinę paramą, poveikis, skatinant skaitmeninę ir (ar) žiedinę ekonomiką (0-50):

Vertinimo kriterijaus aprašas

Vertinant atitiktį vertinimo kriterijui galimi skirti balai

Rekomendacija vertinimą atliekantiems      mentoriams

Projekto paraiškoje yra pagrįsta, kad projekto įgyvendinimo metu kuriami ir diegiami nauji dizaino sprendimai orientuoti į skaitmeninės ir (ar) žiedinės ekonomikos principų įgyvendinimą, taip prisidedant prie MVĮ veiklos transformavimo į skaitmeninės ekonomikos ir (ar) žiedinės ekonomikos principus įgyvendinančias veiklas.

 

Skaitmeninės ekonomikos principus įgyvendinantys sprendimai (veiklos) – panaudojant skaitmenines technologijas ar sprendimus (5G, daiktų interneto sistemos, dirbtinis intelektas, robotikos technologija, virtuali ar papildytoji realybė, debesija, 3D spausdinimas, operatyvaus gamybos valdymo sistemos, skaitmeninės inžinerijos sprendimai, integracijos sprendimai, integruotos skaitmeninimo technologijos, arbo vietų skaitmeninimo sprendimai ir panašiai) MVĮ gaminio gamybos ar paslaugos teikimo procese suplanuoti veiksmai, kurių rezultatas yra bent vienas šių pokyčių: MVĮ produkto gamyba, pats produktas, paslauga, paslaugos teikimas ar veiklos vykdymo procesas, arba jų dalis perkeliama iš fizinės į skaitmeninę ar virtualią aplinką, arba paslaugos ar procesai, arba jų dalis vykdomi nuotoliniu būdu

 

Žiedinės ekonomikos principus įgyvendinantys sprendimai (veiklos) – MVĮ gaminio gamybos ar paslaugos teikimo procese suplanuoti veiksmai, kurių rezultatas yra bent vienas šių pokyčių: sumažintas susidarančių atliekų kiekis; išvengta atliekų susidarymo; užtikrintas atliekų pakartotinis naudojimas; sumažintas teršalų kiekis; sumažintas išteklių naudojimas; sukurtos ar pagerintos galimybės restauruoti MVĮ gaminamą gaminį; sukurtos ar pagerintos galimybės pataisyti MVĮ gaminamą gaminį; sukurtos ar pagerintos galimybės perdirbti MVĮ gaminamą gaminį.  Žiedinė ekonomika siekia kiek įmanoma sumažinti atliekų kiekį ir išteklių naudojimą pažangiu produktų projektavimu, pakartotiniu produktų naudojimu ir taisymu, perdirbimu, darniu vartojimu ir naujoviškais verslo modeliais

50

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 50 balų, jeigu projekto paraiškoje yra pagrįsta, kad projekto įgyvendinimo metu kuriami ir diegiami nauji dizaino sprendimai bus orientuoti į skaitmeninės ir žiedinės ekonomikos principų įgyvendinimą.

25

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama  25 balais, jeigu projekto paraiškoje yra pagrįsta, kad projekto įgyvendinimo metu kuriami ir diegiami nauji dizaino sprendimai bus orientuoti į skaitmeninės ar žiedinės ekonomikos principų įgyvendinimą iš dalies.

0

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 0 balų, jeigu projekto paraiškoje nėra pagrįsta, kad projekto įgyvendinimo metu kuriami ir diegiami nauji dizaino sprendimai bus orientuoti į skaitmeninės ar žiedinės ekonomikos principų įgyvendinimą.

 

1.2. veiklos, kuriai prašoma skirti nefinansinę paramą, atitiktis nefinansinės paramos teikimo tikslui, kuris numato, kad projektu turi būti kuriami ir diegiami nauji dizaino sprendimai, prisidėsiantys prie MVĮ gaminamų gaminių ir (ar) teikiamų paslaugų pridėtinės vertės, pasiūlos ir konkurencinio pranašumo didinimo, bei ekonominės naudos pagrindimas (0-30):

Vertinimo kriterijaus aprašas

Vertinant atitiktį vertinimo kriterijui galimi skirti balai

Rekomendacija vertinimą atliekantiems mentoriams

Projektas turi atitikti nefinansinės paramos teikimo tikslą, kuris numato, kad projektu turi būti kuriami ir diegiami nauji dizaino sprendimai, prisidėsiantys prie MVĮ gaminamų gaminių ir (ar) teikiamų paslaugų pridėtinės vertės, pasiūlos ir konkurencinio pranašumo didinimo.

 

Projekto paraiškoje yra pagrįstas kuriamo dizaino sprendimo inovatyvumas bei yra pagrindžiama, kaip kuriamas ir diegiamas naujas dizaino sprendimas prisidės prie MVĮ gaminamų gaminių ir (ar) teikiamų paslaugų pridėtinės vertės, pasiūlos ir konkurencinio pranašumo didinimo.

 

Remiantis Lietuvos Respublikos technologijų ir inovacijų įstatymu, inovacija yra naujas arba patobulintas produktas ar procesas (arba jų derinys), kuris reikšmingai skiriasi nuo ankstesnių subjekto produktų ar procesų ir kuris (produktas) yra pateiktas potencialiems naudotojams arba kuris (procesas) subjekto yra naudojamas, tai yra įdiegtas į rinką, viešojo valdymo, socialinę, kultūros sritį.

 

Atskleista, kokią ekonominę naudą Projekte kuriami ir diegiami dizaino sprendimai suteiks įmonei. Ekonominė nauda apibrėžiama kaip gaminių ir (ar) teikiamų paslaugų pridėtinės vertės, pasiūlos bei konkurencinio pranašumo pokytis.

 

30

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 30 balų, jeigu veikla, kuriai prašoma skirti nefinansinę paramą, visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą.

23

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 23 balai, jeigu veikla, kuriai prašoma skirti nefinansinę paramą, vertinimo kriterijaus aprašą atitinka daugiau nei vidutiniškai.

15

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 15 balų, jeigu veikla, kuriai prašoma skirti nefinansinę paramą, vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai.

7

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 7 balai, jeigu veikla, kuriai prašoma skirti nefinansinę paramą, vertinimo kriterijaus aprašą atitinka mažiau nei vidutiniškai.

0

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 0 balų, jeigu veikla, kuriai prašoma skirti nefinansinę paramą, visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo.

 

1.3. MVĮ pasirengimas įgyvendinti projektą (0-20):

Vertinimo kriterijaus aprašas

Vertinant atitiktį vertinimo kriterijui galimi skirti balai

Rekomendacija vertinimą atliekantiems mentoriams

Projekto paraiškoje yra pagrįstas MVĮ pasirengimas įgyvendinti projektą. MVĮ pasirengimas įgyvendinti projektą vertinamas pagal tai, ar paraiškoje yra nurodomas planuojamas(-i) kurti ir diegti produkto(-ų) dizaino sprendimas(-ai), pateikiamas preliminarus, pateikiamas planuojamų įgyvendinti projekto veiklų aprašymas.

20

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 20 balų, jeigu veikla, kuriai prašoma skirti nefinansinę paramą, visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą.

15

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 15 balų, jeigu veikla, kuriai prašoma skirti nefinansinę paramą, vertinimo kriterijaus aprašą atitinka daugiau nei vidutiniškai.

10

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 10 balų, jeigu veikla, kuriai prašoma skirti nefinansinę paramą, vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai.

5

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 5 balai, jeigu veikla, kuriai prašoma skirti nefinansinę paramą, vertinimo kriterijaus aprašą atitinka mažiau nei vidutiniškai.

0

Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 0 balų, jeigu veikla, kuriai prašoma skirti nefinansinę paramą, visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo.

__________

part_b25d52e2f67b421185d77872b8221d97_end

 


 

 

Naujus dizaino sprendimus kursiančių ir diegsiančių labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių (galutinių naudos gavėjų) atrankos aprašo

2 priedas

 

PROJEKTŲ ATITIKTIES de minimis PAGALBOS TAISYKLĖMS Patikros lapas

 

(Pareiškėjas turi įvertinti, ar atitinka Projektų atitikties De minimis pagalbos taisyklėmis patikros lape iš anksto dalinai užpildytą informaciją ir papildomai užpildęs kursyvu pažymėtą informaciją pastabų skiltyje, pasirašyti Projektų atitikties De minimis pagalbos taisyklėmis patikros lapą, taip patvirtindamas pateiktos informacijos teisingumą)

 

1. Finansavimo teisinis pagrindas

2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2020 m. liepos 2 d. Komisijos reglamentu (ES) 2020/972.

 

2. Duomenys apie paraišką / projektą

Paraiškos / projekto numeris

13.1.1-LVPA-V-308-01-0001

Pareiškėjo / projekto vykdytojo pavadinimas

Lietuvos kultūros taryba

Galutinio naudos gavėjo pavadinimas

Nurodomas konkretaus galutinio naudos gavėjo (pareiškėjo), pildančio atitikties De minimis pagalbos taisyklėmis patikros lapą, pavadinimas. Pvz.: UAB „“

Projekto pavadinimas

Paskatos pradedantiesiems dizaino kūrėjams kurti ir diegti naujus dizaino sprendimus

 

3. Paraiškos/projekto veiklų patikra dėl atitikties  (ES) Nr. 1407/2013

Eil. Nr.

Klausimai

Rezultatas

Pastabos (įrašyti variantą bei EVRK kodą reikia nepriklausomai nuo atsakymo („Taip/Ne/Netaikoma“) pasirinkimo)

Taip

Ne

Netaikoma

3.1.

Ar pareiškėjas / projekto vykdytojas vykdo veiklą žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje, kuriam taikomas 2013 m. gruodžio 11 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) Nr. 1379/2013 dėl bendro žvejybos ir akvakultūros produktų rinkų organizavimo, kuriuo iš dalies keičiami Tarybos reglamentai (EB) Nr. 1184/2006 ir (EB) Nr. 1224/2009 ir panaikinamas Tarybos reglamentas (EB) Nr. 104/2000 su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2020 m. balandžio 23 d. Komisijos reglamentu (ES) 2020/560?

Pagalba teikiama gamybos/paslaugų (pareiškėjas turi pasirinkti ir pažymėti tinkamą variantą)  sektoriui (pareiškėjas skliausteliuose turi nurodyti konkretų sektorių (EVRK kodą). Pareiškėjas nevykdo veiklos žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje.

3.2.

Ar pareiškėjas / projekto vykdytojas vykdo pirminės žemės ūkio produktų gamybos veiklą?

Pagalba teikiama gamybos/paslaugų (pareiškėjas turi pasirinkti ir pažymėti tinkamą variantą) sektoriui (pareiškėjas skliausteliuose turi nurodyti konkretų sektorių (EVRK kodą).

3.3.

Ar pareiškėjas / projekto vykdytojas veikia žemės ūkio produktų perdirbimo ir prekybos sektoriuje, kai pagalbos dydis nustatomas pagal iš pirminių gamintojų įsigytų arba atitinkamų įmonių rinkai pateiktų produktų kainą arba kiekį?

Pagalba teikiama gamybos/paslaugų (pareiškėjas turi pasirinkti ir pažymėti tinkamą variantą)  sektoriui (pareiškėjas skliausteliuose turi nurodyti konkretų sektorių (EVRK kodą). Pagal priemonę „Paskatos dizaino kūrėjams: „Dizaino sparnai“ pagalbos dydis nėra nustatomas pagal iš pirminių gamintojų įsigytų arba atitinkamų įmonių rinkai pateiktų produktų kainą arba kiekį.

3.4.

Ar pareiškėjas / projekto vykdytojas veikia žemės ūkio produktų perdirbimo ir prekybos sektoriuje, kai de minimis pagalba priklauso nuo to, ar bus iš dalies arba visa perduota pirminiams gamintojams?

Pareiškėjas vykdo veiklą gamybos/paslaugų teikimo (pareiškėjas turi pasirinkti ir pažymėti tinkamą variantą) sektoriuje (pareiškėjas skliausteliuose turi nurodyti konkretų sektorių (EVRK kodą). Vykdoma veikla yra nesusijusi su žemės ūkio produktų perdirbimu ir prekybos sektoriumi, kai pagalba priklauso nuo to, ar bus iš dalies arba visa perduota pirminiams gamintojams.

3.5.

Ar pareiškėjas / projekto vykdytojas vykdo su eksportu susijusią veiklą trečiosiose valstybėse arba Europos Sąjungos valstybėse narėse (t. y. veikla tiesiogiai susijusi su eksportuojamais kiekiais, platinimo tinklo kūrimu bei veikla, arba kitomis einamosiomis išlaidomis, susijusiomis su eksporto veikla)?

Pagalba skirta finansuoti veiklas, susijusias su įmonės gaminamos produkcijos/teikiamų paslaugų (pareiškėjas turi pasirinkti ir pažymėti tinkamą variantą (EVRK kodą) dizaino sprendimų kūrimu. Pagalba nėra tiesiogiai susijusi su eksportuojamais kiekiais, platinimo tinklo kūrimu ir veikla, arba kitomis su eksporto veikla susijusiomis einamosiomis išlaidomis.

3.6.

Ar pareiškėjui / projekto vykdytojui teikiama de minimis pagalba priklauso nuo to, ar daugiau vartojama vietinių nei importuotų prekių?

Dėl pagalbos nėra sudaromos palankesnės sąlygos vietinių prekių naudojimui vietoj importuojamų.

3.7.

Jei pareiškėjas / projekto vykdytojas vykdo veiklą šio priedo 3.3–3.6 papunkčiuose nurodytuose sektoriuose, tačiau kartu bent viename sektoriuje, kuriam taikomas Reglamentas (ES) Nr. 1407/2013, ir pastarajam sektoriui pagalba teikiama, ar užtikrinama, kad tinkamomis priemonėmis, kaip antai atskiriant veiklos sritis ar sąnaudas, kad veiklai tuose sektoriuose, kuriems šis Reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 netaikomas, nebūtų teikiama de minimis pagalba, kuri teikiama pagal Reglamentą (ES) Nr. 1407/2013? (Jei taikoma.)

Pagalba teikiama įmonei, veikiančiai gamybos / paslaugų teikimo (pareiškėjas turi pasirinkti ir pažymėti tinkamą variantą) sektoriuje (pareiškėjas skliausteliuose turi nurodyti konkretų sektorių (EVRK kodą). Pareiškėjas nevykdo veiklos numatytos de minimis reglamento 1 straipsnio a, b ir c dalyse, taip pat nevykdo krovinių vežimo keliais veiklos samdos pagrindais arba už atlygį.

3.8.

Ar de minimis pagalba yra (bus) naudojama krovinių vežimo keliais transporto priemonėms įsigyti, kai įmonė (pareiškėjas ir (arba) projekto vykdytojas) vykdo krovinių vežimo keliais veiklą samdos pagrindais arba už atlygį?

Pagalba teikiama įmonei, veikiančiai gamybos/paslaugų teikimo (pareiškėjas turi pasirinkti ir pažymėti tinkamą variantą) sektoriuje (pareiškėjas skliausteliuose turi nurodyti konkretų sektorių (EVRK kodą). Pareiškėjas nevykdo krovinių vežimo keliais veiklos samdos pagrindais arba už atlygį. Pagalbos prašoma finansuoti veiklas, susijusias su įmonės gaminių/paslaugų (pareiškėjas turi pasirinkti ir pažymėti tinkamą variantą) dizaino sprendimų kūrimu, ir ji nebus naudojama krovinių vežimo keliais transporto priemonėms įsigyti.

3.9.

Ar bendra vienai įmonei, kaip ji apibrėžta Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 2 str. 2 d., suteikta de minimis pagalbos suma Lietuvos Respublikoje neviršija (ar konkrečiu atveju viršys suteikus de minimis pagalbą) 200 000 (du šimtus tūkstančių) eurų per bet kurį trejų finansinių metų laikotarpį?

Patikrinus informaciją suteiktos valstybės pagalbos registre įsitikinta, kad „Vienai įmonei” suteikta de minimis pagalbos suma Lietuvoje neviršys nustatytos ribos.

3.10.

Jei įmonė (pareiškėjas / projekto vykdytojas) vykdo krovinių vežimo keliais veiklą samdos pagrindais arba už atlygį ir taip pat kitą veiklą, kuriai taikoma 200 000 (dviejų šimtų tūkstančių) eurų viršutinė riba, ar užtikrinama, kad pagalba krovinių vežimo keliais veiklai neviršytų 100 000 (šimto tūkstančio) eurų ir kad de minimis pagalba nebūtų naudojama krovinių vežimo keliais transporto priemonėms įsigyti? (Jei taikoma.)

Pagalba teikiama įmonei, veikiančiai        gamybos/paslaugų teikimo sektoriuje (pareiškėjas skliausteliuose turi nurodyti konkretų sektorių(EVRK kodą). Pareiškėjas nevykdo krovinių vežimo keliais veiklos samdos pagrindais arba už atlygį. Pagalba skirta finansuoti veiklas, susijusias su įmonės gaminių/paslaugų dizaino sprendimų kūrimu, ir nebus naudojama krovinių vežimo keliais transporto priemonėms įsigyti.

3.11.

Jei dvi įmonės susijungė arba viena įsigijo kitą, ar apskaičiuojant, ar nauja de minimis pagalba naujajai arba įsigyjančiajai įmonei viršija atitinkamą viršutinę ribą, atsižvelgta į visą ankstesnę de minimis pagalbą, suteiktą bet kuriai iš susijungiančių įmonių? (Jei taikoma.)

Vertinimo metu nenustatyta, kad dvi įmonės susijungė arba viena įsigijo kitą. Nustatant, ar numatoma pagalba neviršija maksimalios nustatytos de minimis reglamente ribos buvo vertinama pagal de minimis reglamento 2 straipsnio 2 dalies „Vienai įmonei“ suteiktos de minimis pagalbos dydį.

3.12.

Jei viena įmonė suskaidyta į dvi ar daugiau atskirų įmonių, ar iki suskaidymo suteikta de minimis pagalba priskiriama įmonei, kuri ja pasinaudojo. Jei toks priskyrimas neįmanomas, ar de minimis pagalba proporcingai paskirstoma remiantis naujųjų įmonių nuosavo kapitalo balansine verte suskaidymo įsigaliojimo dieną?

Vertinimo metu nenustatyta, kad viena įmonė suskaidyta į dvi ar daugiau atskirų įmonių.

3.13.

Ar teikiamo finansavimo bendrasis subsidijos ekvivalentas apskaičiuotas tinkamai, teikiama de minimis pagalba yra skaidri? (Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 4 straipsnis.)

Finansavimo forma yra negrąžinamoji subsidija, atitinkanti de minimis reglamento 4 straipsnio 2 dalį ir yra laikoma skaidria pagalba.

(Paraiškos vertinimo metu bus nurodoma Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 4 straipsnio dalis, pagal kurią teikiama de minimis pagalba laikoma skaidria.)

3.14.

Ar de minimis pagalba sumuojama pagal Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 5 straipsnio reikalavimus?

Prašoma suteikti de minimis pagalba neviršijanti šio reglamento 3 straipsnio 2 dalyje nustatytos atitinkamos viršutinės ribos, įvertinus ir suteiktą de minimis pagalbą per pastaruosius 3 metus, pagal kitus de minimis reglamentus.

3.15.

Ar teikiama de minimis pagalba patenka į Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 galiojimo laikotarpį?

Pagalba bus suteikta iki 2023-12-31. Sprendimas suteikti pagalbą numatomas priimti 2022 metais.

 

 

4. Finansavimo atitikties de minimis reglamentui vertinimas

 

Ar teikiamas finansavimas atitinka Reglamentą (ES) Nr. 1407/2013?

x

Numatomas teikti finansavimas atitinka visas Reglamente nustatytas sąlygas teikiamai de minimis pagalbai

 

 

_____________________________________

(pareiškėjas)

 

____________

(parašas)

 

____________

(data)

 

 

part_bcd6cfbe54fe440cbdadb471e499606d_end