ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖl ASMENINĖS HIGIENOS IR PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ ORGANiZAVIMO ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2021 m. balandžio 29 d. Nr. 1-TS-107

Anykščiai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 punktu, 16 straipsnio 2 dalies 38 punktu ir 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. lapkričio 30 d. įsakymo Nr. A1-1174 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymo Nr. A1-93 „Dėl socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“ pakeitimo“, 2 punktu, Mokėjimo už socialines paslaugas Anykščių rajono savivaldybėje tvarkos aprašo, patvirtinto Anykščių rajono savivaldybės tarybos 2020 m. gruodžio 29 d. sprendimu Nr. 1-TS-371 „Dėl mokėjimo už socialines paslaugas Anykščių rajono savivaldybėje tvarko aprašo patvirtinimo“ 10 punktu, Anykščių rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimo Anykščių rajono savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Anykščių rajono savivaldybės tarybos 2008 m. gegužės 29 d. sprendimą Nr. TS-178 „Dėl Anykščių rajono savivaldybės asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų skyrimo, teikimo ir mokėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

Šis sprendimas skelbiamas Teisės aktų registre.

 

 

 

Meras                                                                                                                        Sigutis Obelevičius

 


 

PATVIRTINTA

Anykščių rajono savivaldybės tarybos

2021 m. balandžio 29 d. sprendimu Nr. 1-TS-107

 

 

ASMENINĖS HIGIENOS IR PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ ORGANIZAVIMO ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimo Anykščių rajono savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų, finansuojamų iš savivaldybės biudžeto, asmenis (šeimas), kurioms gali būti teikiamos paslaugos, paslaugos teikėjus bei paslaugų skyrimo, teikimo, organizavimo, mokėjimo ir nutraukimo tvarką.

2Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimo tikslas – sudaryti sąlygas socialiai pažeidžiamiems asmenims (šeimoms) naudotis pirties (dušo) bei skalbimo paslaugomis ir ugdyti gebėjimus savarankiškai rūpintis asmeniniu (šeimos) gyvenimu.

3Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimo paskirtis – užtikrinti minimalų asmeninės higienos ir priežiūros poreikių patenkinimą Anykščių rajono gyventojams, kurie dėl nepakankamų pajamų ar skurdo negali (neturi galimybės) pasirūpinti savo higiena ir priežiūra.

4Teisę gauti asmeninės higienos ir priežiūros paslaugas turi Lietuvos Respublikos piliečiai, deklaravę gyvenamąją vietą ar faktiškai gyvenantys Anykščių rajone arba įtraukti į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą Anykščių rajono savivaldybėje, bei užsieniečiai, tarp jų ir asmenys be pilietybės, turintys leidimą nuolat ar laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje.

5Išskirtiniais atvejais, kai asmuo (šeima) patiria fizinį ar psichologinį smurtą arba kyla grėsmė jo fiziniam ar emociniam saugumui, paslauga gali būti suteikta ir kitos savivaldybės gyventojui.

6Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugas sudaro:

6.1. Pirties (dušo) paslaugų organizavimas išduodant pirties (dušo) paslaugos talonus.

6.2. Skalbimo paslaugų organizavimas išduodant skalbimo paslaugos talonus.

7.  Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų teikimą teisės aktų nustatyta tvarka ir šiuo Aprašu organizuoja Anykščių rajono socialinių paslaugų centras (toliau – Socialinių paslaugų centras).

8Šiame Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme (toliau – Socialinių paslaugų įstatymas) ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose socialines paslaugas, apibrėžtas sąvokas.

 

II SKYRIUS

ASMENYS (ŠEIMOS), KURIEMS GALI BŪTI TEIKIAMOS ASMENINĖS HIGIENOS IR PRIEŽIŪROS ORGNANIZAVIMO PASLAUGOS

 

9.  Asmenys (šeimos), kuriems vadovaujantis šiuo Aprašu, gali būti skiriamos bei teikiamos asmeninės higienos ir priežiūros paslaugos:

9.1. socialinę riziką patiriantys vaikai ir jų šeimos;

9.2. vaikai su negalia ir jų šeimos;

9.3. suaugę asmenys su negalia ir jų šeimos;

9.4. senyvo amžiaus asmenys ir jų šeimos;

9.5. socialinę riziką patiriantys suaugę asmenys ir jų šeimos;

9.6. socialinę riziką patiriančios šeimos;

9.7. kiti asmenys ir šeimos, kurie nėra išvardinti šios tvarkos 9.1–9.6 papunkčiuose, tačiau gyvena būstuose be patogumų ir neturi finansinių bei techninių galimybių savo namuose naudotis dušu ir (ar) skalbykle.

10.  Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugos gali būti organizuojamos ir teikiamos tik tiems 9.4, 9.5 ir 9.6 papunkčiuose išvardintiems asmenims, kurie negali pasirūpinti asmenine higiena dėl sąlygų namuose nebuvimo (gyvenantys būstuose be patogumų) arba dėl to, kad neturi nuolatinės gyvenamosios vietos.

11.  Vaikams su negalia, suaugusiems asmenims su negalia, kuriems nustatytas mažesnis nei 55 procentų darbingumo lygis, ir senyvo amžiaus asmenims, kuriems nustatytas vidutinių ar didelių specialiųjų poreikių lygis, asmens higienos ir priežiūros paslaugos teikiamos nepriklausomai nuo buities ir gyvenimo sąlygų.

12.  Pirties (dušo) paslaugos gali būti organizuojamos ir teikiamos sunkios negalios asmenį lydinčiam asmeniui (vienam asmeniui – vienas lydintis asmuo).

 

III SKYRIUS

KREIPIMASIS DĖL ASMENINĖS HIGIENOS IR PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ ORGANIZAVIMO

 

13.  Asmuo ((vienas iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjas, rūpintojas), bendruomenės nariai ar kiti suinteresuoti asmenys dėl asmens turinčio teisę gauti asmeninės higienos ir priežiūros paslaugas, kreipiasi į Socialinių paslaugų centrą, pateikdami atsakingam darbuotojui asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę, leidimą laikinai gyventi Lietuvoje (įsitikinus asmens tapatybe, dokumentas grąžinamas jį pateikusiam asmeniui, asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija nedaroma) ir užpildydami prašymą-paraišką socialinėms paslaugoms gauti – SP-8 formą (toliau – Prašymas-paraiška), patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. A1-183 „Dėl kai kurių socialinei paramai gauti reikalingų formų patvirtinimo“. Prie Prašymo-paraiškos asmuo pagal aplinkybes pažymą apie gaunamas asmens (šeimos) pajamas (nurodytas Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 30 straipsnio 1 dalyje) už tris praėjusius mėnesius iki kreipimosi mėnesio, arba kreipimosi mėnesio pajamas, jei kreipimosi mėnesį, palyginti su trimis praėjusiais mėnesiais, asmens (šeimos) pajamos pasikeitė.

14.  Asmeniui nereikia pateikti duomenų, jei jie gaunami iš valstybės ir žinybinių registrų bei valstybės informacinių sistemų;

15.  Socialinių paslaugų centro atsakingas darbuotojas gali pareikalauti kitų papildomų dokumentų, jei nėra galimybės gauti informacijos iš valstybės ir žinybinių registrų bei valstybės informacinių sistemų;

16.  Jeigu Prašymą-paraišką pateikia bendruomenės nariai ar kiti suinteresuoti asmenys, Prašyme-paraiškoje pateikiamas paaiškinimas, kodėl asmuo (vienas iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjas, rūpintojas (nurodomas vardas ir pavardė) negali pats kreiptis dėl asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų skyrimo;

17.  Jei Prašymas-paraiška pateikiamas Socialinių paslaugų centro atsakingo asmens elektroniniame įrenginyje, Prašymo-paraiškos pateikimas tvirtinamas skaitmeniniu pareiškėjo, jo globėjo, rūpintojo ar kito įgalioto asmens parašu.

18.  Dokumentai, išvardinti šio aprašo 13 punkte, pateikiami vieną kartą per kalendorinius metus. Pasikeitus asmens (šeimos), gaunančio (-ios) socialines paslaugas, pajamoms per 1 mėnesį nuo pajamų pasikeitimo dienos, asmuo (šeima) gaunanti socialines paslaugas, privalo apie tai pranešti Socialinių paslaugų centrui. Gavęs šią informaciją, Socialinių paslaugų centras įvertina asmens (šeimos) finansines galimybes iš naujo.

19.  Asmuo ((vienas iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjas, rūpintojas), pateikęs Prašymą-paraišką, trūkstamus dokumentus Socialinių paslaugų centrui pateikia ne vėliau kaip per 1 mėnesį nuo Prašymo-paraiškos pateikimo dienos. Jeigu per nurodytą terminą asmuo nepateikia trūkstamų dokumentų, Socialinių paslaugų centro atsakingas darbuotojas asmenį ((vieną iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėją, rūpintoją), pateikusį Prašymą-paraišką, informuoja raštu dėl laiku nepateiktų dokumentų ir (ar) priežasčių, dėl kurių Prašymas-paraiška atmestas, ir Prašymą-paraišką Socialinių paslaugų centro atsakingas darbuotojas registruoja į negaliojančių Prašymų-paraiškų registrą.

20.  Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugos gali būti skiriamos tik patikrinus buities ir gyvenimo sąlygas ir surašius buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą (4 priedas), išskyrus 11 punkte numatytus atvejus. Esant poreikiui, Socialinių paslaugų centro darbuotojai, besikreipiančiojo asmens (šeimos) buities ir gyvenimo sąlygas vertina ir buities ir gyvenimo sąlygų aktą rengia, bendradarbiaudami su Anykščių rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus socialinio darbo organizatoriais seniūnijose.

21.  Asmuo (arba šeima), pasikeitus jo deklaruotai (gyvenamajai) vietai, pajamoms ir (ar) šeimos sudėčiai, per mėnesį nuo šių pasikeitimų, privalo informuoti Socialinių paslaugų centro atsakingą darbuotoją ir pateikti naują Prašymą-paraišką ir (ar) reikiamus dokumentus.

22.  Jei asmuo (vienas iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjas, rūpintojas, bendruomenės nariai ar kiti suinteresuoti asmenys pagal Socialinių paslaugų įstatymo 15 straipsnio 2 dalį kreipiasi į kitą ne asmens (šeimos) gyvenamosios vietos savivaldybę dėl asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų teikimo, asmuo (vienas iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjas, rūpintojas su Aprašo 13 punkte nurodytais dokumentais taip pat pateikia Socialinių paslaugų centro atsakingam darbuotojui rašytinį laisvos formos paaiškinimą, kodėl kreipiamasi ne į savo gyvenamosios vietos savivaldybę.

 

IV SKYRIUS

ASMENINĖS HIGIENOS IR PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ SKYRIMO, TEIKIMO IR NUTRAUKIMO TVARKA

 

23.  Socialinių paslaugų centro atsakingas darbuotojas priima Prašymą-paraišką dėl asmeninės higienos ir priežiūros paslaugos, jį registruoja ir suveda duomenis į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).

24Sprendimą dėl asmeninės higienos ir priežiūros paslaugos skyrimo priima Socialinių paslaugų centro direktorius ar jo įgaliotas asmuo ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Prašymo-paraiškos ir visų trūkstamų dokumentų pateikimo dienos.

25Socialinių paslaugų centro atsakingas darbuotojas su sprendimu dėl asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų skyrimo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas pasirašytinai supažindina asmenį, kuriam paskirta asmeninės higienos ir priežiūros paslauga – pirties (dušo) ar skalbimo paslauga.

26Asmeniui, kuriam paskirta asmeninės higienos ir priežiūros paslauga – pirties (dušo) ar skalbimo paslauga, Socialinių paslaugų centras išduoda vienkartinį taloną (1 priedas). Vienam asmeniui mėnesiui išduodami ne daugiau negu:

26.1.  du pirties (dušo) paslaugos talonai;

26.2.  du skalbimo paslaugos talonai.

27.  Talonai yra numeruojami eilės tvarka, įrašoma paslaugos rūšis, paslaugos gavėjo vardas, pavardė, gimimo metai ir reikiama mokėti suma. Taloną pasirašo Socialinių paslaugų centro direktorius ar jo įgaliotas asmuo ir spauduoja Socialinių paslaugų centro spaudu.

28.  Socialinių paslaugų centro atsakingas darbuotojas veda asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų talonų apskaitos registrą. Prašymus-paraiškas, sprendimus ir duomenis apie asmeninės higienos ir priežiūros paslaugas ir suteikimą Socialinių paslaugų centro atsakingas darbuotojas suveda į SPIS sistemą.

29.  Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugos skiriamos vieneriems kalendoriniams metams. Praėjus kalendoriniams metams pateikiamas naujas prašymas ir šio aprašo 13 punkte nurodyti dokumentai.

30.  Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugos nutraukiamos:

30.1.  asmens prašymu;

30.2jei asmuo (šeima) nuo sprendimo priėmimo dienos dėl asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų skyrimo dienos per 3 mėnesius neatsiėmė talonų pirties (dušo) bei skalbimo paslaugoms gauti ir nenurodė objektyvių priežasčių;

30.3jeigu asmuo mirė.

 

V SKYRIUS

MOKĖJIMAS UŽ ASMENINĖS HIGIENOS IR PRIEŽIŪROS PASLAUGAS IR TVARKA

 

31Asmens (šeimos) pajamos, finansinės galimybės mokėti už asmeninės higienos ir priežiūros paslaugas ir mokėjimo dydis apskaičiuojamas vadovaujantis Socialinių paslaugų įstatymo nuostatomis, Mokėjimo už socialines paslaugas Anykščių rajono savivaldybėje tvarkos aprašo, patvirtinto Anykščių rajono savivaldybės tarybos 2020 m. gruodžio 29 d. sprendimu Nr. 1-TS-371 „Dėl mokėjimo už socialines paslaugas Anykščių rajono savivaldybės tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Mokėjimo už socialines paslaugas Anykščių rajono savivaldybėje tvarkos aprašas).

32Mokėjimo už asmens higienos ir priežiūros paslaugų dydis asmeniui (šeimai) nustatomas individualiai, atsižvelgiant į asmens (šeimos narių) finansines galimybes mokėti už asmens higienos ir priežiūros paslaugas. Asmens (šeimos) finansines galimybes vertina Socialinių paslaugų centro atsakingas darbuotojas, priimdamas Prašymą-paraišką.

33.  Asmeniui (šeimai), teisės aktų nustatyta tvarka gaunančiam socialinę pašalpą, arba asmeniui (šeimai), kurio pajamos (vidutinės šeimos pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui) mažesnės už valstybės remiamų pajamų (toliau – VRP) dvigubą dydį, asmeninės higienos ir priežiūros paslaugos teikiamos nemokamai.

34.  Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugos teikiamos iš dalies mokant:

34.1asmenims (šeimoms), kurių pajamos (vidutinės šeimos pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui) didesnės už VRP dvigubą dydį, už asmeninės higienos ir priežiūros paslaugas mokant:

34.1.1. 50 procentų paslaugos kainos, jei pajamos – didesnės už VRP dvigubą dydį, bet mažesnės už VRP trigubą dydį arba lygios VRP trigubam dydžiui;

34.1.2. 80 procentų paslaugos kainos, jei pajamos – didesnės už VRP trigubą dydį, bet mažesnės už VRP keturgubą dydį arba lygios VRP keturgubam dydžiui.

35.  Paslaugų gavėją lydintiems asmenims, nurodytiems 12 punkte, taikoma ta pati mokėjimo tvarka, kaip ir paslaugų gavėjams.

36.  Paslaugos gavėjas už asmeninės higienos ir priežiūros paslaugas sumoka Socialinių paslaugų centro nustatyta tvarka vadovaujantis šio Aprašo nuostatomis.

37.  Atskaičius nustatytą asmens (šeimos) mokėjimo už asmeninės higienos ir priežiūros paslaugas dalį, asmens (šeimos) (vidutinės šeimos pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui) mėnesio pajamos negali likti mažesnės už valstybės remiamų pajamų dvigubą dydį.

 

VI SKYRIUS

DUOMENŲ APSAUGA

 

38.  Socialinės paramos skyrius ir Socialinių paslaugų centras užtikrina, kad asmens (šeimos) asmens duomenys yra renkami ir tvarkomi tik asmens higienos ir priežiūros paslaugų teikimo tikslais, remiantis Europos Sąjungos Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu 2016/679 (toliau – BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu (toliau – ADTAĮ), Centro asmens duomenų tvarkymo politika, kitais asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiais teisės aktais, bei toliau nėra tvarkomi su tais tikslais nesuderinamu būdu.

39.  Socialinės paramos skyrius ir Socialinių paslaugų centras vadovaudamiesi BDAR ir ADTAĮ privalo vykdyti numatytas asmens higienos ir priežiūros paslaugų gavėjų teises: 1) žinoti (būti informuoti) apie savo asmens duomenų tvarkymą; 2) susipažinti su savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi; 3) reikalauti sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant ADTAĮ, BDAR ir kitų asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų; 4) nesutikti, kad būtų tvarkomi jų asmens duomenys.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

40.  Anykščių rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius administruoja teikiamų asmens higienos ir priežiūros paslaugų kokybės kontrolę.

41.  Socialinių paslaugų centras pateikia ataskaitas už kiekvieno ketvirčio suteiktas asmeninės higienos ir priežiūros organizavimo paslaugas (asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų talonų apskaitos registro išrašą) Socialinės paramos skyriui iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 10 dienos, o ataskaitą už kalendorinius metus pateikia iki kitų metų sausio 15 d.

42.  Socialinių paslaugų centras atsako už kokybišką šių paslaugų teikimą ir gautų savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimą pagal paskirtį teisės aktų nustatyta tvarka.

part_f6175ad4d7af4e3bb841c8f40505edba_end


 

 

Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų

organizavimo

Anykščių rajono savivaldybėje tvarkos aprašo

1 priedas

 

Vienkartinis

Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimo

 

.......................................

(paslaugos rūšis)

T A L O N A S Nr. …

 

………………………………….

(išdavimo data)

………………………………….

(vardas, pavardė)

……………………………………...

(gimimo data)

..............................................................

(mokėti už paslaugas)

 

Anykščių rajono socialinių paslaugų centro direktorius ar jo įgaliotas asmuo

 

 

A.V. ………………..................

(parašas)

 

 

Kortelės matmenys 60mmx95mm

 

part_ca852c789d7445ee89a6488f63db3322_end


 

 

Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų

organizavimo

Anykščių rajono savivaldybėje tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

 

_________________________________________________________

(Įstaigos pavadinimas, kodas)

 

 

Anykščių rajono savivaldybės administracijos

Socialinės paramos skyriui

 

_____ KETVIRČIO ATASKAITA UŽ SUTEIKTAS PASLAUGAS

 

____________

(data)

 

Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimas

 

___mėn.

___ mėn.

___ mėn.

Bendras paslaugų gavėjų skaičius:

 

 

 

Priimti nauji prašymai:

 

 

 

Paslaugos suteiktos:

 

 

 

Paslaugų teikimas nutrauktas:

 

 

 

 

 

 

Įstaigos vadovas                                        ___________                                   __________________

.                                                      (parašas)                                                    (vardas, pavardė)

 

Įstaigos finansininkas                           ____________                                      __________________

(parašas)                                                                 (vardas, pavardė)  

A. V.

 

 

SUDERINTA:

Anykščių rajono savivaldybėse administracijos

Socialinės paramos skyriaus vedėjas

 

 

 

 

 

part_0e0c89614d3d4ab7b39e31bd333526bd_end


 

 

Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų

organizavimo

Anykščių rajono savivaldybėje tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

 

_________________________________________________________

(Įstaigos pavadinimas, kodas)

 

 

Anykščių rajono savivaldybės administracijos

Socialinės paramos skyriui

 

_____ METŲ ATASKAITA UŽ SUTEIKTAS PASLAUGAS

 

____________

(data)

 

Asmeninės higienos paslaugų teikimas ir organizavimas

 

______m.

Bendras paslaugų gavėjų skaičius

 

Priimti nauji prašymai:

 

Paslaugos suteiktos:

 

Paslaugų teikimas nutrauktas:

 

 

 

 

Įstaigos vadovas                                       ___________                                   __________________

.                                         (parašas)                                                                 (vardas, pavardė)

 

Įstaigos finansininkas                           ____________                                      __________________

(parašas)                                                              (vardas, pavardė) 

A. V.

 

 

SUDERINTA:

Anykščių rajono savivaldybėse administracijos

Socialinės paramos skyriaus vedėjas

part_5dac2b5e7cc44dbf9ba069e127a9924c_end


 

 

Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų

organizavimo

Anykščių rajono savivaldybėje tvarkos aprašo

4 priedas

 

 

 

_________________________________________________________

(Įstaigos pavadinimas)

 

 

BUITIES IR GYVENIMO SĄLYGŲ PATIKRINIMO AKTAS

DĖL ASMENINĖS HIGIENOS IR PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ TEIKIMO

 

_____________ Nr. _______

(data)

 

______________

(sudarymo vieta)

 

1. Asmens, kurio buities ir gyvenimo sąlygos tikrinamos, duomenys:

1.1. Vardas, pavardė _______________________________________________________________

1.2. Gimimo data ____________________________________________________________________

1.3. Deklaruotos ar faktinės gyvenamosios vietos adresas ____________________________________

________________________________________________________________________________

1.4. Telefono Nr.; el. paštas ____________________________________________________________

 

2. Gyvenamasis būstas (reikalinga pažymėti X):

  nuosavybės teise priklausantis būstas

  kitam asmeniui nuosavybės teise priklausantis būstas

  nuomojamas būstas

  kita (įrašyti) _______________________________________________________________

 

3. Socialinis statusas (reikalinga pažymėti X):

   socialinę riziką patiriantys vaikai ir jų šeimos

   vaikai su negalia ir jų šeimos

   suaugę asmenys su negalia ir jų šeimos

   senyvo amžiaus asmenys ir jų šeimos

   socialinę riziką patiriantys suaugę asmenys ir jų šeimos

   socialinę riziką patiriančios šeimos

   kiti asmenys (įrašyti)________________________________________________________

 

4. Esamos komunikacijos ir kiti patogumai (reikalinga pažymėti X):

  vandentiekis

  kanalizacija

  šaltas, geriamas vanduo

  karštas vanduo

  vonia / dušas / pirtis

  tualetas

 

5. Paslaugų gavėjo buities ir gyvenimo sąlygų išsamus aprašymas:

___________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

 

6. Rekomendacijos:

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

 

 

____________________________                    _____________         ______________________

(tikrinusio asmens pareigų pavadinimas)                                        (parašas)                                   (vardas ir pavardė)

 

part_779229943f074caa8128acf5df41be87_end