LIETUVOS KULTŪROS TARYBOS PIRMININKAS
ĮSAKYMAS
DĖL STEBĖSENOS IR ANALIZĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2017 m. gruodžio 20 d. Nr. VĮ-80(1.1 E)
Vilnius
Vadovaudamasis Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų projektų teikimo gairių, patvirtintų Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2017 m. rugpjūčio 25 d. įsakymu Nr. ĮV-904 „Dėl Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų projektų teikimo gairių patvirtinimo“, 60 punktu:
PATVIRTINTA
Lietuvos kultūros tarybos pirmininko
2017 m. gruodžio 20 d. įsakymu
Nr. VĮ-80(1.1 E)
STEBĖSENOS IR ANALIZĖS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Stebėsenos ir analizės tvarkos apraše (toliau – aprašas) nustatoma su Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų projektų (toliau – projektas) vykdytojais sudarytų sutarčių (toliau – sutartis) vykdymo priežiūros ir stebėsenos bei duomenų apie projektus rinkimo ir jų analizės tvarka.
2. Apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų projektų teikimo gairėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2017 m. rugpjūčio 25 d. įsakymu Nr. ĮV-904 “Dėl Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų projektų teikimo gairių patvirtinimo” (toliau – Gairės).
II SKYRIUS
SUTARČIŲ VYKDYMO PRIEŽIŪRA IR STEBĖSENA
PIRMASIS SKIRSNIS
BENDROSIOS NUOSTATOS
3. Siekiant užtikrinti, kad projektai būtų įgyvendinami sutartyje nustatyta tvarka ir sąlygomis, Kultūros rėmimo fondo lėšos panaudotos racionaliai ir pagrįstai, sutarčių vykdymo priežiūra ir stebėsena yra vykdomos nuo sutarties sudarymo iki visiško projekto vykdytojo įsipareigojimų pagal ją įvykdymo.
4. Sutarčių vykdymo priežiūra ir stebėsena yra vykdomos šiais etapais:
ANTRASIS SKIRSNIS
SUTARTIES SUDARYMAS
6. Sutarties (-čių) formą (-as), atsižvelgiant į Gairių nuostatas ir (ar) Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų sričių ar programų savitumą, rengia KMS vedėjas ir ne vėliau kaip likus 10 darbo dienų iki pirmojo kvietimo ateinančių metų finansavimui gauti teikia ją (jas) tvirtinti Lietuvos kultūros tarybos pirmininkui.
7. Lietuvos kultūros tarybos pirmininko patvirtinta (-os) sutarties (-čių) forma (-os) yra skelbiama (-os) Lietuvos kultūros tarybos interneto svetainėje www.ltkt.lt.
8. Įgaliotas KMS darbuotojas (toliau – KMS darbuotojas) ne mažiau kaip vieną kartą po Lietuvos kultūros tarybos narių susirinkimo sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo raštu (el. paštu) informuoja projekto vykdytoją apie skirtą finansavimą ir prievolę Gairėse nustatyta tvarka ir terminais pateikti Lietuvos kultūros tarybai du užpildytus šio aprašo 6 punkte nurodytos formos sutarties egzempliorius.
9. Projekto vykdytojo pateiktos sutarties administracinę patikrą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jos pateikimo atlieka KMS darbuotojas. Administracinės patikros metu yra nustatoma, ar sutartis yra tinkamos formos, ar joje nurodyti visi privalomi duomenys ir ar šie duomenys atitinka duomenis, nurodytus projekto paraiškoje bei Lietuvos kultūros tarybos narių susirinkimo sprendime dėl projekto finansavimo.
10. Administracinės patikros metu nustačius pateiktos sutarties trūkumus, KMS darbuotojas nedelsiant raštu (el. paštu) kreipiasi į projekto vykdytoją dėl šių trūkumų pašalinimo per KMS darbuotojo nustatytą protingą terminą. Projekto vykdytojui nepašalinus sutarties trūkumų per nustatytą terminą, yra laikoma, kad projekto vykdytojas atsisako sudaryti sutartį ir projekto įgyvendinimui skirtos lėšos naudojamos Gairėse nustatyta tvarka.
11. Administracinės patikros metu nenustačius pateiktos sutarties trūkumų arba projekto vykdytojui juos tinkamai pašalinus per nustatytą terminą, KMS darbuotojas abu sutarties egzempliorius teikia pasirašyti Lietuvos kultūros tarybos pirmininkui. Pasirašius, vienas sutarties egzempliorius yra grąžinamas projekto vykdytojui, kitas - perduodamas FAAS, kuris sutartyje nustatyta tvarka ne vėliau kaip per 10 darbo dienų išmoka projekto vykdytojui skirtą finansavimo sumą.
12. Projekto vykdytojui kartu su sutartimi pateikus prašymą dėl projekto ar su juo susijusių Gairėse numatytų projekto vykdytojo įsipareigojimų pakeitimo, prašymas pagal kompetenciją yra teikiamas svarstyti Lietuvos kultūros tarybos pirmininkui arba narių susirinkimui. Kartu su prašymu KMS darbuotojas pateikia su juo susijusią susistemintą informaciją: projekto paraiškos ir jos vertinimo duomenis, savo ir (ar) ekspertų rekomendacinio pobūdžio išvadas dėl prašymo tenkinimo ir (ar) kitus duomenis ar dokumentus. KMS darbuotojas į ekspertus dėl rekomendacinio pobūdžio išvadų pateikimo kreipiasi tik su administracijos direktoriaus sutikimu.
13. Apie priimtą sprendimą dėl prašymo, nurodyto šio aprašo 12 punkte, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jo priėmimo projekto vykdytoją raštu (el. paštu) informuoja KMS darbuotojas.
TREČIASIS SKIRSNIS
SUTARČIŲ VYKDYMO PRIEŽIŪRA IR STEBĖSENA PROJEKTO ĮGYVENDINIMO LAIKOTARPIU
15. KMS darbuotojas ne mažiau kaip vieną kartą per sutartyje nurodytą projekto įgyvendinimo laikotarpį raštu (el. paštu) informuoja projekto vykdytoją, kad sutarties nuostatos gali būti keičiamos tik tokį keitimą iš anksto sutartyje nustatyta tvarka suderinus su Lietuvos kultūros taryba.
16. Projekto įgyvendinimo laikotarpiu kilus pagrįstam įtarimui, kad projekto vykdytojas galimai pažeidžia sutarties nuostatas, KMS darbuotojas nedelsiant raštu (el. paštu) kreipiasi į jį dėl informacijos pateikimo per KMS darbuotojo nustatytą protingą terminą.
17. Projekto vykdytojui nepateikus šio aprašo 16 punkte nurodytos informacijos, KMS darbuotojas nedelsiant raštu (el. paštu) kreipiasi į jį, informuodamas, kad pasibaigus projekto įgyvendinimo laikotarpiui, bus atliekama pilnoji projekto patikra šiame apraše nustatyta tvarka.
18. Projekto vykdytojui pateikus šio aprašo 16 punkte nurodytą informaciją, KMS darbuotojas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jos pateikimo parengia ir Lietuvos kultūros tarybos pirmininkui pateikia su projektu susijusią susistemintą informaciją: kokia (-ios) sutarties nuostata (-os) yra galimai pažeista (-os), projekto paraiškos ir jos vertinimo duomenis, projekto vykdytojo pateiktą informaciją, savo ir (ar) ekspertų rekomendacinio pobūdžio išvadas dėl sutarties pažeidimo ir (ar) kitus duomenis ar dokumentus. KMS darbuotojas į ekspertus dėl rekomendacinio pobūdžio išvadų pateikimo kreipiasi tik su administracijos direktoriaus sutikimu.
19. Apie priimtą sprendimą dėl sutarties nuostatų pažeidimo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jo priėmimo projekto vykdytoją raštu (el. paštu) informuoja KMS darbuotojas. Nustačius, kad projekto vykdytojas pažeidė sutarties nuostatas, yra nustatomas protingas terminas, per kurį projekto vykdytojas įpareigojamas šiuos pažeidimus pašalinti ir Lietuvos kultūros tarybai pateikti tai įrodančius duomenis ir (ar) dokumentus. Nepašalinus pažeidimų per nustatytą terminą ir nepateikus tai įrodančių duomenų ir (ar) dokumentų, yra taikoma sutartyje nustatyta atsakomybė.
20. Projekto įgyvendinimo laikotarpiu projekto vykdytojui pateikus prašymą dėl sutarties pakeitimo, prašymas pagal kompetenciją yra teikiamas svarstyti Lietuvos kultūros tarybos pirmininkui arba narių susirinkimui. Kartu su prašymu KMS darbuotojas pateikia su juo susijusią susistemintą informaciją: projekto paraiškos ir jos vertinimo duomenis, savo ir (ar) ekspertų rekomendacinio pobūdžio išvadas dėl prašymo tenkinimo ir (ar) kitus duomenis ar dokumentus. KMS darbuotojas į ekspertus dėl rekomendacinio pobūdžio išvadų pateikimo kreipiasi tik su administracijos direktoriaus sutikimu.
KETVIRTASIS SKIRSNIS
SUTARČIŲ VYKDYMO PRIEŽIŪRA IR STEBĖSENA PO PROJEKTO ĮGYVENDINIMO LAIKOTARPIO
Projekto įgyvendinimo rezultatų ataskaitos patikra
22. Projekto įgyvendinimo rezultatų ataskaitos (-ų) (toliau – rezultatų ataskaita) formą (-as), atsižvelgiant į Gairių nuostatas ir (ar) Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų sričių ar programų savitumą, rengia Stebėsenos ir analizės skyriaus (toliau – SAS) vedėjas ir ne vėliau kaip likus 10 darbo dienų iki pirmojo kvietimo ateinančių metų finansavimui gauti teikia ją (jas) tvirtinti Lietuvos kultūros tarybos pirmininkui.
23. Lietuvos kultūros tarybos pirmininko patvirtinta (-os) rezultatų ataskaitos forma (-os) yra skelbiama (-os) Lietuvos kultūros tarybos interneto svetainėje www.ltkt.lt.
24. Projekto vykdytojo pateiktos rezultatų ataskaitos administracinę patikrą ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo jos pateikimo atlieka KMS darbuotojas. Administracinės patikros metu yra nustatoma, ar rezultatų ataskaitoje yra nurodyti visi privalomi duomenys ir (ar) pateikti visi privalomi dokumentai.
25. Administracinės patikros metu nustačius rezultatų ataskaitos trūkumus, KMS darbuotojas nedelsiant raštu (el. paštu) kreipiasi į projekto vykdytoją dėl šių trūkumų pašalinimo per KMS darbuotojo nustatytą protingą terminą. Projekto vykdytojui nepašalinus trūkumų per nustatytą terminą, laikoma, kad projektas buvo įgyvendintas tokia apimtimi ir sąlygomis, kokias galima nustatyti iš rezultatų ataskaitoje ir kartu su ja pateiktų duomenų ir dokumentų, ir rezultatų ataskaita yra vertinama šio aprašo 26 punkte nustatyta tvarka.
26. Administracinės patikros metu nenustačius rezultatų ataskaitos trūkumų arba projekto vykdytojui juos tinkamai pašalinus per nustatytą terminą, KMS darbuotojas atlieka rezultatų ataskaitos vertinimą, kurio metu nustatoma, ar, remiantis rezultatų ataskaitoje ir kartu su ja pateiktais duomenimis ir dokumentais, buvo tinkamai įgyvendinta sutartis. Su administracijos direktoriaus sutikimu, KMS darbuotojas gali kreiptis į ekspertus dėl rekomendacinio pobūdžio išvadų dėl rezultatų ataskaitos pateikimo.
27. Rezultatų ataskaitos vertinimo metu nustačius ar kilus pagrįstam įtarimui, kad sutartiniai įsipareigojimai buvo galimai neįgyvendinti arba įgyvendinti netinkamai, KMS darbuotojas nedelsiant raštu (el. paštu) kreipiasi į projekto vykdytoją dėl informacijos pateikimo per KMS darbuotojo nustatytą protingą terminą. Projekto vykdytojui nepateikus informacijos per nustatytą terminą, yra atliekama pilnoji projekto rezultatų ir finansinių ataskaitų patikra (toliau – pilnoji projekto patikra) šio aprašo 42 punkte nustatyta tvarka.
28. Projekto vykdytojui pateikus šio aprašo 27 punkte nurodytą informaciją, KMS darbuotojas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jos pateikimo parengia ir pagal kompetenciją Lietuvos kultūros tarybos pirmininkui arba narių susirinkimui pateikia su projektu susijusią susistemintą informaciją: kokia (-ios) sutarties nuostata (-os) yra galimai pažeista (-os), projekto paraiškos ir jos vertinimo duomenis, rezultatų ataskaitos duomenis, projekto vykdytojo pateiktą informaciją, savo ir (ar) ekspertų rekomendacinio pobūdžio išvadas dėl rezultatų ataskaitos ir (ar) kitus duomenis ar dokumentus. KMS darbuotojas į ekspertus dėl rekomendacinio pobūdžio išvadų pateikimo kreipiasi tik su administracijos direktoriaus sutikimu.
29. Apie priimtą sprendimą dėl sutarties nuostatų pažeidimo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jo priėmimo projekto vykdytoją raštu (el. paštu) informuoja KMS darbuotojas. Nustačius, kad projekto vykdytojas pažeidė sutarties nuostatas, yra nustatomas protingas terminas, per kurį projekto vykdytojas įpareigojamas šiuos pažeidimus pašalinti ir Lietuvos kultūros tarybai pateikti tai įrodančius duomenis ir (ar) dokumentus. Nepašalinus pažeidimų per nustatytą terminą ir nepateikus tai įrodančių duomenų ir (ar) dokumentų, yra taikoma sutartyje nustatyta atsakomybė.
Faktines projekto išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašo patikra
30. Projekto faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašo (-ų) (toliau – finansinė ataskaita) formą (-as), atsižvelgiant į Gairių nuostatas ir (ar) Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų sričių ar programų savitumą, rengia FAAS ir KMS vedėjai ir ne vėliau kaip likus 10 darbo dienų iki pirmojo kvietimo ateinančių metų finansavimui gauti teikia ją (jas) tvirtinti Lietuvos kultūros tarybos pirmininkui.
31. Lietuvos kultūros tarybos pirmininko patvirtinta (-os) finansinės ataskaitos forma (-os) yra skelbiama (-os) Lietuvos kultūros tarybos interneto svetainėje www.ltkt.lt.
32. Projekto vykdytojo pateiktos finansinės ataskaitos administracinę patikrą ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo jos pateikimo atlieka įgaliotas FAAS darbuotojas (toliau – FAAS darbuotojas) ir KMS darbuotojas. Administracinės patikros metu yra nustatoma, ar finansinėje ataskaitoje yra nurodyti visi privalomi duomenys ir (ar) kartu pateikti visi privalomi dokumentai ir (ar) finansinėje ataskaitoje nurodyti duomenys atitinka Gairių ir sutarties reikalavimus.
33. Administracinės patikros metu nustačius finansinės ataskaitos trūkumus, KMS darbuotojas nedelsiant raštu (el. paštu) kreipiasi į projekto vykdytoją dėl šių trūkumų pašalinimo per KMS darbuotojo nustatytą protingą terminą. Projekto vykdytojui nepašalinus trūkumų per nustatytą terminą, laikoma, kad projekto išlaidos buvo tokio pobūdžio ir apimties, kokius galima nustatyti iš finansinėje ataskaitoje ir kartu su ja pateiktų duomenų ir dokumentų, ir finansinė ataskaita yra vertinama šio aprašo 34 punkte nustatyta tvarka.
34. Administracinės patikros metu nenustačius finansinės ataskaitos trūkumų arba projekto vykdytojui juos tinkamai pašalinus per nustatytą terminą, KMS darbuotojas atlieka finansinės ataskaitos vertinimą, kurio metu nustatoma, ar, remiantis finansinėje ir rezultatų ataskaitose ir kartu su jomis pateiktais duomenimis ir dokumentais, buvo tinkamai įgyvendinta sutartis. Su administracijos direktoriaus sutikimu, KMS darbuotojas gali kreiptis į ekspertus dėl rekomendacinio pobūdžio išvadų dėl finansinės ataskaitos pateikimo.
35. Finansinės ataskaitos vertinimo metu nustačius ar kilus pagrįstam įtarimui, kad sutartiniai įsipareigojimai buvo galima neįgyvendinti arba įgyvendinti netinkamai, KMS darbuotojas nedelsiant raštu (el. paštu) kreipiasi į projekto vykdytoją dėl informacijos pateikimo per KMS darbuotojo nustatytą protingą terminą. Projekto vykdytojui nepateikus informacijos per nustatytą terminą, yra atliekama pilnoji projekto patikra šio aprašo 42 punkte nustatyta tvarka.
36. Projekto vykdytojui pateikus šio aprašo 35 punkte nurodytą informaciją, KMS darbuotojas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jos pateikimo parengia ir pagal kompetenciją Lietuvos kultūros tarybos pirmininkui ar narių susirinkimui pateikia su projektu susijusią susistemintą informaciją: kokia (-ios) sutarties nuostata (-os) yra galimai pažeista (-os), projekto paraiškos ir jos vertinimo duomenis, finansinės ataskaitos duomenis, projekto vykdytojo pateiktą informaciją, savo ir (ar) ekspertų rekomendacinio pobūdžio išvadas dėl finansinės ataskaitos ir (ar) kitus duomenis ar dokumentus. KMS darbuotojas į ekspertus dėl rekomendacinio pobūdžio išvadų pateikimo kreipiasi tik su administracijos direktoriaus sutikimu.
37. Apie priimtą sprendimą dėl sutarties nuostatų pažeidimo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jo priėmimo projekto vykdytoją raštu (el. paštu) informuoja KMS darbuotojas. Nustačius, kad projekto vykdytojas pažeidė sutarties nuostatas, yra nustatomas protingas terminas, per kurį projekto vykdytojas įpareigojamas šiuos pažeidimus pašalinti ir Lietuvos kultūros tarybai pateikti tai įrodančius duomenis ir (ar) dokumentus. Nepašalinus pažeidimų per nustatytą terminą ir nepateikus tai įrodančių duomenų ir (ar) dokumentų, yra taikoma sutartyje nustatyta atsakomybė.
Rizikingumo nustatymas ir pilnoji projektų patikra
38. Projekto įgyvendinimo rizikingumas (toliau – rizikingumas) yra nustatomas remiantis tos srities ar programos konkurso, kurio metu projektas buvo finansuotas, duomenimis, t. y. finansuotiems projektams pagal projekto sąmatos vertinimo kriterijų skirtų balų (toliau – sąmatos vertinimo balas) vidurkiu ir standartiniu nuokrypiu:
38.1. projekto rizikingumas yra mažas, jei projekto sąmatos vertinimo balas yra didesnis nei standartinis nuokrypis nuo tos srities ar programos konkurse finansuotų projektų sąmatos vertinimo balų vidurkio;
38.2. projekto rizikingumas yra vidutinis, jei projekto sąmatos vertinimo balas yra standartinio nuokrypio nuo tos srities ar programos konkurse finansuotų projektų sąmatos vertinimo balų vidurkio ribose;
39. Kiekvieno projekto rizikingumą šiame apraše nustatyta tvarka apskaičiuoja SAS vedėjas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Lietuvos kultūros tarybos narių susirinkimo sprendimo dėl srities ar programos projektų finansavimo priėmimo ir šią informaciją teikia administracijos direktoriui ir KMS vedėjui.
40. Lietuvos kultūros tarybos narių susirinkimui priėmus sprendimus dėl visų sričių ar programų projektų finansavimo vieno kvietimo metu, SAS vedėjas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo paskutinio Lietuvos kultūros tarybos narių susirinkimo sprendimo dėl srities ar programos projektų finansavimo priėmimo sudaro sričių ir programų eilę pagal rizikingumo vidurkio dydį kiekvienoje srityje ir programoje, nuo didžiausią iki mažiausią rizikingumo vidurkį turinčios srities ar programos, ir šią informaciją teikia administracijos direktoriui ir KMS vedėjui.
41. Administracijos direktorius, remdamasis šio aprašo 40 punkte nurodytais duomenimis, paveda KMS vedėjui iš pagal kiekvieną sritį ar programą finansuotų projektų atsitiktine tvarka atrinkti ne mažiau kaip 5 procentus projektų ir atlikti pilnąją jų patikrą šio aprašo 42 punkte nustatyta tvarka.
42. Pasibaigus projekto įgyvendinimo laikotarpiui ir kitais šiame apraše numatytais atvejais, KMS darbuotojas raštu (el. paštu) kreipiasi į projekto vykdytoją dėl su projekto vykdymu ir skirtų lėšų naudojimu susijusios informacijos ir dokumentų ar tinkamai patvirtintų jų kopijų pateikimo per KMS darbuotojo nustatytą protingą terminą. Šių duomenų patikra vykdoma šio aprašo 24 – 29 ir 32 – 37 punktuose nustatyta tvarka.
III SKYRIUS
DUOMENŲ APIE PROJEKTUS ANALIZĖ
44. SAS vedėjas parengia analizei būtinų duomenų apie projektus sąrašą ir ne vėliau kaip likus 20 darbo dienų iki pirmojo kvietimo ateinančių metų finansavimui gauti teikia juos KMS vedėjui. KMS vedėjas organizuoja ir kontroliuoja šių duomenų surinkimą ir pateikimą SAS vedėjui.
45. SAS atlieka šių duomenų analizę:
45.1. Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų ir nefinansuojamų projektų nurodyto finansinio poreikio ir jo kitimo, lyginant su ankstesnių metų duomenimis;
45.2. Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų ir nefinansuojamų projektų vykdytojų (juridinių asmenų) pasiskirstymo ir nurodyto finansinio poreikio pagal juridinio asmens tipą, lyginant su ankstesnių metų duomenimis;
45.3. Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų ir nefinansuojamų projektų vykdytojų (juridinių asmenų) pasiskirstymo ir nurodyto finansinio poreikio pagal registracijos vietą (miestą ir apskritį), lyginant su ankstesnių metų duomenimis;
45.4. Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų ir nefinansuojamų projektų pasiskirstymo pagal įgyvendinimo vietą (miestą), lyginant su ankstesnių metų duomenimis;
45.5. Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų ir nefinansuojamų projektų vykdytojų (juridinių asmenų) pasiskirstymo ir finansinio poreikio pagal pavadinimą, lyginant su ankstesnių metų duomenimis;
45.6. finansinėse ataskaitose nurodytų išlaidų pasiskirstymo, lyginant su ankstesnių metų duomenimis;
46. Lietuvos kultūros tarybos narių susirinkimui priėmus sprendimus dėl visų sričių ar programų projektų finansavimo vieno kvietimo metu, SAS vedėjas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paskutinio Lietuvos kultūros tarybos narių susirinkimo sprendimo dėl srities ar programos projektų finansavimo priėmimo pateikia administracijos direktoriui ir Lietuvos kultūros tarybos pirmininkui šio aprašo 45 punkte nurodytų duomenų analizės rezultatus.
47. SAS vedėjas, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo šio aprašo 46 punkte nurodytos informacijos pateikimo dienos, remdamasis pateiktais analizės rezultatais, parengia ir pateikia administracijos direktoriui ir Lietuvos kultūros tarybos pirmininkui apibendrintas išvadas ir rekomendacijas dėl projektų finansavimo Kultūros rėmimo fondo lėšomis sąlygų tobulinimo.
48. SAS vedėjas, atsižvelgdamas į visus duomenų analizės rezultatus, ne vėliau kaip iki kiekvienų metų kovo 1 d. parengia siūlomų vykdyti tyrimų (toliau – tyrimas) planą ir teikia jį tvirtinti Lietuvos kultūros tarybos narių susirinkimui. Tyrimų plane nurodoma: