PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL PLUNGĖS MIESTO ISTORINIO CENTRO FASADŲ TVARKYMO FINANSAVIMO KOMISIJOS SUDARYMO IR JOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2022 m. gegužės 13 d. Nr. DE-508
Plungė
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir Plungės rajono savivaldybės tarybos 2022 m. balandžio 28 d. priimto sprendimo Nr. T1-98 „Dėl Plungės miesto istorinio centro pastatų fasadų tvarkymo finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ IV skyriaus 22 ir 23 punktais:
1. S u d a r a u Plungės miesto istorinio centro fasadų tvarkymo finansavimo komisiją:
Jolanta Skurdauskienė, Žemaičių dailės muziejaus direktoriaus pavaduotoja (Komisijos pirmininkė);
Gintaras Ramonas, Plungės rajono savivaldybės administracijos Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus vyriausiasis specialistas (Komisijos sekretorius);
Tomas Jocys, Plungės rajono savivaldybės administracijos Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus vedėjas (vyr. architektas);
Ramutė Lukminienė, Plungės rajono savivaldybės administracijos Vietos ūkio skyriaus vyr. specialistas.
2. T v i r t i n u Plungės miesto istorinio centro fasadų tvarkymo finansavimo komisijos nuostatus (pridedama).
PATVIRTINTA
Plungės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. gegužės 13 d.
įsakymu Nr. DE-508
PLUNGĖS MIESTO ISTORINIO CENTRO FASADŲ TVARKYMO FINANSAVIMO KOMISIJOS NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Plungės miesto istorinio centro fasadų tvarkymo finansavimo komisijos (toliau – Komisija) nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato Komisijos funkcijas, Komisijos sudarymą, jos darbo organizavimą, paraiškų vertinimo tvarką, Komisijos teises.
2. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Plungės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) tarybos veiklos reglamentu, Plungės miesto istorinio centro pastatų fasadų tvarkymo finansavimo tvarkos aprašu (toliau – Aprašas), kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.
3. Komisijos sudėtis, jos narių skaičius ir Nuostatai tvirtinami Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus (toliau – Direktorius) įsakymu.
II SKYRIUS
KOMISIJOS TIKSLAS, UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS
6. Komisijos uždavinys – užtikrinti, kad Nuostatai atitiktų Lietuvos Respublikos Konstitucijos, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo ir kitų teisės aktų reikalavimus.
7. Komisija vykdo šias funkcijas:
7.1. nagrinėja ir vertina gautas paraiškas dėl Plungės miesto istorinio centro fasadų tvarkymo finansavimo;
III SKYRIUS
KOMISIJOS SUDARYMAS, DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Komisija paraiškas nagrinėja posėdžiuose, kuriuos esant poreikiui šaukia Komisijos pirmininkas. Komisijos posėdį gali inicijuoti ne mažiau kaip pusę Komisijos narių.
10. Komisija sudaroma iš 4 narių:
10.1. Plungės rajono savivaldybės administracijos Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus vyr. architektas;
10.2. Plungės rajono savivaldybės administracijos Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus specialistas atsakingas už kultūros paveldo apsaugą;
11. Komisijos posėdžiams vadovauja Komisijos pirmininkas. Kai Komisijos pirmininko nėra arba jis negali eiti savo pareigų, Komisijos pirmininko pareigas eina Komisijos pirmininko paskirtas Komisijos narys. Nesant Komisijos sekretoriaus, sekretorių paskiria Komisijos pirmininkas.
13. Komisijos sekretorius:
13.3. likus ne mažiau kaip dviem darbo dienoms iki posėdžio, elektroniniu paštu pateikia Komisijos nariams posėdžio darbotvarkę, gautas paraiškas ir kitą aktualią medžiagą;
13.4. parengia Komisijos posėdžio protokolą (toliau – Protokolas). Protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir Komisijos sekretorius. Protokolą su Komisijos narių parašais įkelia į dokumentų valdymo sistemą „Kontora“;
15. Komisijos nariai sprendimus priima atviru balsavimu, paprasta balsų dauguma. Balsuojant kiekvienas Komisijos narys turi po vieną balsą.
17. Komisijos narys negali balsuoti svarstomu klausimu, jeigu jis yra asmeniškai suinteresuotas dėl Komisijos sprendimo rezultatų ir priimtas sprendimas gali suteikti jam materialinę ar kitokią asmeninę naudą. Atsiradus tokioms aplinkybėms, jis privalo apie tai informuoti Komisijos narius ir nusišalinti nuo klausimo svarstymo.
18. Komisijos posėdžiai, esant poreikiui, gali vykti nuotoliniu būdu realiuoju laiku elektroninių ryšių priemonėmis.
IV SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMO TVARKA
20. Kiekvienas Komisijos narys iki posėdžio pradžios individualiai susipažįsta su gautomis paraiškomis ir sutikrina gautus dokumentus su vertinimo kriterijų lentele (Aprašo 2 priedas).
21. Komisija, išanalizavusi ir įvertinusi visus prašymus ir su prašymais gautus dokumentus, priimama sprendimą (protokolas), kuriame nurodomi rekomenduojami finansuoti Pareiškėjai (lėšų gavėjai) bei skiriamų lėšų sumos. Galutinis sprendimas dėl lėšų skyrimo sumos yra tvirtinamas Direktoriaus įsakymu.
V SKYRIUS
KOMISIJOS IR KOMISIJOS NARIO TEISĖS
22. teikti Komisija, įgyvendindama jai pavestas funkcijas, turi teisę:
22.1. iš Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių, paraiškų teikėjų, kitų fizinių ir juridinių asmenų raštu ir žodžiu gauti paaiškinimus ir informaciją, reikalingą klausimams nagrinėti ir sprendimams priimti;
22.2. kviestis Komisijos darbe dalyvauti kitus specialistus ir ekspertus, galinčius pateikti išvadas svarstomais klausimais;
23. Komisijos narys turi teisę:
23.1. dalyvauti rengiant ir svarstant Komisijos posėdžių klausimus, balsuoti svarstomais klausimais;
23.3. susipažinti su paraiškomis, prie jų pridedamais priedais bei kitais dokumentais, susijusiais su Programa;