NARKOTIKŲ, TABAKO IR ALKOHOLIO KONTROLĖS DEPARTAMENTO

DIREKTORIAUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL JURIDINIŲ ASMENŲ VEIKLOS, SUSIJUSIOS SU I, II, ir (ar) III sąrašo NARKOTINIŲ,  PSICHOTROPINIŲ medžiagų naudojimu moksliniams tyrimams ir eksperimentinei plėtrai PRIEŽIŪROS IR ATLIEKAMŲ PATIKRINIMŲ Aprašo PATVIRTINIMO

 

2021 m. gruodžio 30 d. Nr. T1-129

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos narkotinių ir psichotropinių medžiagų kontrolės įstatymo 2112 straipsnio 3 dalimi ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1995 m. gruodžio 28 d. nutarimo Nr. 1630 „Dėl Veiklos, susijusios su vaistiniais preparatais, kurių sudėtyje yra I sąrašo medžiagų, ir II, III sąrašų narkotinėmis ir psichotropinėmis medžiagomis, licencijavimo taisyklių ir specialiųjų leidimų naudoti I, II ir (ar) III sąrašų narkotines, psichotropines medžiagas moksliniams tyrimams išdavimo taisyklių patvirtinimo“ 2 punktu:

1. T v i r t i n u Juridinių asmenų veiklos, susijusios su I, II, ir (ar) III sąrašo narkotinių, psichotropinių medžiagų naudojimu moksliniams tyrimams ir eksperimentinei plėtrai, priežiūros ir atliekamų patikrinimų atlikimo aprašą.

2. N u r o d a u šį įsakymą paskelbti Teisės aktų registre.

3. Įsakymas įsigalioja nuo paskelbimo Teisės aktų registre dienos.

 

 

 

Direktorius                                                                                                      Renaldas Čiužas

 

 

PATVIRTINTA

Narkotikų, tabako ir alkoholio

kontrolės departamento direktoriaus

2021 m. gruodžio 30 d. įsakymu

Nr. T1-129

 

 

 

Juridinių asmenų VEIKLOS, SUSIJUSIOS SU I, II, ir (ar) III sąrašo NARKOTINIŲ, PSICHOTROPINIŲ medžiagų naudojimu moksliniams tyrimams ir eksperimentinei plėtrai, PRIEŽIŪROS IR ATLIEKAMŲ PATIKRINIMŲ APRAŠAS

 

I Skyrius

Bendrosios nuostatos

 

1. Juridinių asmenų veiklos, susijusios I, II ir (ar) III sąrašo narkotinių, psichotropinių medžiagų (toliau –I, II ir (ar) III sąrašo medžiagos) naudojimu vykdant mokslinius tyrimus ir eksperimentinę plėtrą (toliau - moksliniai tyrimai) priežiūros ir atliekamų patikrinimų aprašas (toliau – Aprašas) nustato Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento (toliau – Departamentas) vykdomos specialųjį leidimą įgijusių Lietuvos Respublikoje įsteigtų juridinių asmenų ir kitose valstybėse įsteigtų juridinių asmenų ir kitų organizacijų Lietuvos Respublikoje įsteigtų filialų (toliau – juridinis asmuo) veiklos, susijusios I, II ir (ar) III sąrašo medžiagų naudojimu moksliniams tyrimams priežiūros ir atliekamų patikrinimų (toliau – patikrinimai) tikslą, rūšis, pavedimų skyrimo, neplaninių patikrinimų atlikimo pagrindus, patikrinimų organizavimo ir vykdymo tvarką, trukmę, dokumentų patikrinimo, veiksmus nustačius teisės aktų pažeidimus, tvarką.

2. Departamentas vykdo juridinių asmenų veiklos patikrinimus vadovaudamasis Lietuvos Respublikos narkotinių ir psichotropinių medžiagų kontrolės įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu ir šiuo Aprašo nustatyta tvarka.

3. Apraše vartojamos sąvokos atitinka, Narkotinių ir psichotropinių medžiagų kontrolės įstatyme, Viešojo administravimo įstatyme, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimuose, kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose veiklą, susijusią I, II ir (ar) III sąrašo medžiagų naudojimo moksliniams tyrimams, apibrėžtas sąvokas.

4. Departamento valstybės tarnautojų ar darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartį, turinčių teisę atlikti patikrinimus (toliau –darbuotojas (-ai)), funkcijas, teises, pareigas ir atsakomybę nustato teisės aktai bei pareigybių aprašymai.

 

II SKYRIUS

PATIKRINIMŲ TIKSLAS, RŪŠYS IR ORGANZAVIMAS

 

5. Patikrinimų tikslas – nustatyti, kaip juridiniai asmenys laikosi teisės aktų, reglamentuojančių veiklą, susijusią su I , II ir (ar) III sąrašo medžiagų naudojimu moksliniams tyrimams, reikalavimų, vertinti informaciją apie juridinį asmenį, teikti metodinę pagalbą juridiniams asmenims, įgyvendinti kitas priemones, užtikrinančias teisės aktų reikalavimų laikymąsi ir mažinančias galimų pažeidimų skaičių.

6. Patikrinimų metu vykdomas juridinių asmenų vertinimas veiklos vietoje ir/ar dokumentų vertinimas. Tais atvejais, jei dėl objektyvių priežasčių juridinio asmens veiklos vietoje neįmanoma atlikti patikrinimo, dokumentų patikrinimas gali būti atliekamas Departamento patalpose. Dokumentų paėmimas vykdomas Aprašo 42-46 punktuose nustatyta tvarka.

7.Juridinių asmenų veiklos patikrinimų rūšys:

7.1. planinis patikrinimas, kuris vykdomas Aprašo III skyriuje nustatyta tvarka;

7.2. neplaninis patikrinimas kuris vykdomas Aprašo IV skyriuje nustatyta tvarka.

8. Departamento darbuotojai juridinio asmens veiklos patikrinimų apimtį, trukmę ir atlikimo eigą planuoja atsižvelgdami į patikrinimo rūšį, priežastį ir tikslą bei įvertinę turimą informaciją apie juridinį asmenį.

9. Departamento darbuotojai, atliekantys juridinių asmenų veiklos patikrinimus, privalo turėti Departamento direktoriaus pasirašytą nustatytos formos pavedimą, įpareigojantį atlikti patikrinimą (toliau – Pavedimas). Pavedime turi būti nurodyta darbuotojas (-ai), kuriam(-iems) pavesta atlikti patikrinimą, vardas (-ai) ir pavardė (-ės), pareigos, patikrinimo tikslas ir patikrinimų metinis planas pagal, kurį atliekamas patikrinimas (1 priedas). Kai atliekami neplaniniai patikrinimai, Pavedime nurodoma konkreti diena, kurią bus tikrinama bei neplaninio patikrinimo atlikimo pagrindas, juridinio asmens/fizinio asmens kodas, adresas, o jei nežinomas tikrinamojo juridinio asmens kodas ir (ar) veiklos vietos adresas, nurodoma juridinio asmens veiklos vietovė (1 priedas).

10. Pagal patvirtintą metinį planinių patikrinimų planą, Departamento darbuotojui, surašomas vienas pavedimas atlikti planinius patikrinimus. Pavedimas registruojamas Departamento Elektroninėje dokumentų valdymo sistemoje (toliau – EDVS).

11. Dėl objektyvių priežasčių negalint atlikti juridinio asmens veiklos patikrinimo Pavedime nurodytu laiku, Pavedimas laikomas negaliojančiu. Minėtas faktas ir priežastys nurodomos Pavedimų registre.

12. Juridinio asmens veiklos planinį ar neplaninį patikrinimą atlieka ne mažiau kaip du Departamento darbuotojai. Departamento darbuotojai, atvykę į tikrinamo juridinio asmens veiklos vietą, prisistato vadovui ir / arba jo įgaliotam asmeniui, pateikia darbuotojo (valstybės tarnautojo ir (ar) darbuotojo, dirbančio pagal sutartį) pažymėjimus. Jei atliekamas neplaninis patikrinimas, Departamento darbuotojai su Pavedimu supažindina juridinio asmens vadovą ir / arba jo įgaliotą asmenį pasirašytinai.

Patikrinimas atliekamas dalyvaujant tikrinamo juridinio asmens vadovui ir / arba jo įgaliotam asmeniui. Jeigu juridinio asmens vadovas ir (ar) jo įgaliotas asmuo ir (ar) kitas juridinio asmens  darbuotojas prisistato, tačiau negali pateikti jokio dokumento, įrodančio jo tapatybę, ar įrodyti, kad jis tikrai dirba čia ir užima konkrečias pareigas, tuomet patikrinimo rezultatų fiksavimo dokumentuose pažymima „iš jo žodžių“.

13. Departamento darbuotojai, atliekantys juridinio asmens veiklos patikrinimus, turi teisę:

13.1. įeiti į visas veiklai naudojamas juridinio asmens patalpas;

13.2. tikrinti juridinio asmens veiklai naudojamas medžiagas, jų sandėliavimo ir laikymo sąlygas;

13.3. tikrinti įrenginius, įrangą;

13.4. tikrinti atsargas;

13.5. tikrinti atliekamus veiksmus;

13.6. tikrinti veiklos dokumentus ir kompiuterinės apskaitos sistemas;

13.7. daryti vaizdo ir garso įrašus, naudoti kitas technines priemones patikrinimo eigai ir faktinėms aplinkybėms fiksuoti. Techninėmis priemonėmis užfiksuota informacija pridedama prie patikrinimo medžiagos;

13.8. daryti dokumentų kopijas arba išrašus.

14. Departamento darbuotojai patikrinimų rezultatus įformina ir fiksuoja:

14.1. Patikrinimo aktu – kai patikrinimo metu nenustatyti arba nustatyti teisės aktų, nustatančių reikalavimus veiklai, susijusiai su I, II ir (ar) III sąrašo medžiagų naudojimu moksliniams tyrimams, pažeidimai (2 priedas);

14.2. Faktų fiksavimo protokolu – kai patikrinimo metu nustatomi teisės aktų, nustatančių reikalavimus veiklai, susijusiai su I, II ir (ar) III sąrašo medžiagų naudojimu moksliniams tyrimams, pažeidimai, kurių pagrįstumui būtina atlikti papildomus veiksmus, siekiant surinkti patikslinančią ar papildomą informaciją (3 priedas);

14.3. Dokumentų paėmimo protokolu (4 priedas);

14.4. Administracinio nusižengimo protokolu, kuris surašomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka.

15. Aprašo 14 punkte nurodyti dokumentai surašomi dviem egzemplioriais, turinčiais vienodą juridinę galią, iš kurių vienas paliekamas juridinio asmens vadovui ir / arba jo įgaliotam asmeniui.

16. Jeigu  juridinio asmens  vadovas ir (ar) jo įgaliotas asmuo ir (ar) patikrinime dalyvaujantis juridinio asmens darbuotojas nesutinka pasirašyti dokumentuose, kuriuose fiksuojami įstatymų ir kitų teisės aktų reikalavimų pažeidimai, apie tai pažymima Aprašo 14 punkte nurodytuose dokumentuose, pasirašant Departamento darbuotojams bei kitiems patikrinime dalyvavusiems valstybės ir (ar) savivaldybių institucijų ir (ar) įstaigų pareigūnams.

17. Planinių patikrinimų metu pildomi Direktoriaus įsakymu patvirtinti kontroliniai klausimynai.

18. Juridinio asmens patikrinimų trukmė priklauso nuo faktinių patikrinimo eigos aplinkybių.

 

III SKYRIUS

planinio PAtikrinimo ORGANIZAVIMO IR VYKDYMO TVARKA

 

19. Juridinių asmenų veiklos, susijusios su I, II ir (ar) III sąrašo medžiagų naudojimu moksliniams tyrimams planiniai patikrinimai atliekami vadovaujantis Departamento Direktoriaus patvirtintais metiniu planinių patikrinimų planu ir mėnesio planinių patikrinimų planu.

20. Patvirtinti metinis patikrinimų planas ir mėnesio patikrinimų planas gali būti keičiami tik Departamento direktoriaus  sprendimu. Patvirtinti metinis patikrinimų planas ir mėnesio patikrinimų planas, bei jų pakeitimai skelbiami Departamento interneto svetainėje per 3 darbo dienas po patvirtinimo.

21. Metinis patikrinimų planas sudaromas įtraukiant visus juridinius asmenis, kurie turi specialiuosius leidimus naudoti I, II ir (ar) III sąrašo medžiagas  moksliniams tyrimams.

22. Prieš juridinio asmens veiklos patikrinimo vykdymą Departamento darbuotojai išanalizuoja ir įvertina Departamento turimus su numatytu patikrinimu susijusius dokumentus ir informaciją, įvertina viešai prieinamą informaciją, esant poreikiui surenka papildomus duomenis ir informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų.

23. Apie numatomus vykdyti planinius patikrinimus juridiniai asmenys yra informuojami raštu arba elektroniniu būdu ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų, nurodant būsimo patikrinimo pagrindą, terminą, dalyką, pateikiant preliminarų dokumentų, kuriuos juridinis asmuo turi pateikti veiklos priežiūrą atliekančiam darbuotojui, sąrašą bei nuorodą dėl kontrolinio klausimyno Departamento svetainėje.

24. Jeigu juridinio asmens vadovas ir / arba jo įgaliotas asmuo atliekant patikrinimą žodžiu ar raštu pateikia pastabas, duomenis ar dokumentus dėl tikrinamos veiklos, tai turi būti pažymima patikrinimo akte arba faktų fiksavimo protokole ir šios pastabos, duomenys ar dokumentai turi būti pridedami prie patikrinimo akto arba faktų fiksavimo protokolo.

25. Kiekvienas Departamento darbuotojų nustatytas pažeidimo faktas patikrinimo akte arba faktų fiksavimo protokole turi būti aprašomas atskirai. Pažeidimo nustatymo faktas turi būti pagrindžiamas duomenimis ir faktinėmis aplinkybėmis, kuriais vadovaudamiesi Departamento darbuotojai konstatuoja pažeidimą. Pažeidimų esmė turi būti išdėstyta aiškiai ir tiksliai, vadovaujantis teisės aktuose, reglamentuojančiuose I, II ir (ar) III sąrašo medžiagų naudojimą moksliniams tyrimams, pateiktomis formuluotėmis ir sąvokomis.

26. Su patikrinimo aktu arba faktų fiksavimo protokolu pasirašytinai supažindinami juridinio asmens vadovas ir/arba jo įgaliotas asmuo ir (ar) kitas patikrinime dalyvaujantis darbuotojas.

27. Patikrinimo rezultatų fiksavimo dokumentai, nurodyti šių Aprašo 14.1 ir 14.2 papunkčiuose pildomi (spausdinami) ant numeruotų Departamento blankų, kurių pavyzdys tvirtinamas ir kurie apskaitomi Departamento direktoriaus įsakymu nustatyta tvarka, ir registruojami atitinkamuose Departamento dokumentų registruose.

28. Nustačius teisės aktų, reglamentuojančių juridinių asmenų veiklą, susijusią su I , II ir (ar) III sąrašo medžiagų naudojimu moksliniams tyrimams, reikalavimų pažeidimus:

28.1. jei nustatytas mažareikšmis pažeidimams, patikrinimo akte nurodomas terminas nustatytiems mažareikšmiams pažeidimams, išskyrus 36.1. punkte nurodytus pažeidimus, pašalinti. Mažareikšmiu pažeidimu laikomas, pažeidimas, kai juo nesukeliama pavojaus žmonių sveikatai ir gyvybei bei kitiems valstybės saugomiems interesams ir teisės aktų reikalavimų laikymasis gali būti užtikrintas kitais prevenciniais būdais.

Pažeidimų pašalinimo terminą nustato patikrinimą atlikę Departamento darbuotojai, vadovaudamiesi minimalios ir proporcingos priežiūros naštos principu bei objektyviai atsižvelgdami į tai, koks laikotarpis reikalingas nustatytiems pažeidimams pašalinti (ne trumpesnis kaip vieno mėnesio). 

28.2. jei nustatoma, kad juridinis asmuo nevykdo reikalavimų, nustatytų Narkotinių ir psichotropinių medžiagų įstatymo (toliau – Įstatymas) 2111 straipsnyje, pažeidimai fiksuojami patikrinimo akte arba faktų fiksavimo protokole. Partikrinimo aktas arba faktų fiksavimo protokolas registruojamas EDVS, bei įvertinamos visos nustatytos aplinkybės ir faktai, siekiant priimti sprendimą dėl specialiojo leidimo galiojimo sustabdymo arba galiojimo panaikinimo Įstatymo 2110 straipsnio numatytais atvejais

29. Nustačius pažeidimus, kurie nepriskiriami Departamento kompetencijai apie tai raštu informuojamos kompetentingos institucijos.

30. Pasibaigus pažeidimų pašalinimo terminui, juridinio asmens vadovas ir / arba jo įgaliotas asmuo, kuriam buvo nurodyta pašalinti pažeidimus, per 3 darbo dienas privalo raštu pranešti Departamentui, kokių imtasi priemonių patikrinimo metu nustatytiems pažeidimams pašalinti.

31. Pavedimų, patikrinimo aktų, faktų fiksavimo protokolų, dokumentų paėmimo protokolai surašomi dviem egzemplioriais, turinčiais vienodą juridinę galią. Vienas egzempliorius segamas į bylą ir saugomas Departamente, kitas egzempliorius paliekamas juridinio asmens vadovui ir / arba jo įgaliotam asmeniui.

 

IV SKYRIUS

NEPLANINIO PATIKRINIMO ORGANIZAVIMO IR VYKDYMO TVARKA

 

32. Neplaninis patikrinimas atliekamas, kai Departamento direktorius priima motyvuotą sprendimą atlikti neplaninį patikrinimą, kuris įforminamas Pavedimu.

33. Departamento darbuotojai, pradėdami juridinio asmens veiklos neplaninį patikrinimą, pateikia tikrinamajam juridiniam asmeniui Pavedimą.

34. Neplaninis juridinio asmens veiklos patikrinimas atliekamas:

34.1 gavus kito kompetentingo viešojo administravimo subjekto rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti juridinio asmens veiklos patikrinimą ar kitos valstybės ir (ar) savivaldybės institucijos prašymą;

34.2. turint pagrįstos informacijos ar kilus pagrįstam įtarimui dėl juridinio asmens veiklos, kuri gali neatitikti teisės aktų reikalavimų;

34.3. gavus anoniminį skundą dėl konkretaus juridinio asmens veiksmų ar neveikimo, kai įvertinus turimą informaciją kyla pagrįstas įtarimas, kad juridinio asmens veikla gali kelti grėsmę teisės normų saugomoms vertybėms;

34.4. siekiant užtikrinti, kad buvo pašalinti juridinio asmens veiklos ankstesnio patikrinimo metu nustatyti teisės aktų pažeidimai ir įgyvendinti priimti sprendimai;

34.5. prieš priimant Departamentui sprendimą išduoti specialųjį leidimą naudoti I, II ir (ar) III sąrašų medžiagas moksliniams tyrimams;

34.6. prieš priimant Departamentui sprendimą dėl specialiojo leidimo naudoti I, II ir (ar) III sąrašų medžiagas moksliniams tyrimams panaikinimo;

34.7. kitais įstatymų ar Vyriausybės nustatytais neplaninio patikrinimo atlikimo pagrindais.

35. Esant pagrindams, numatytiems Aprašo 34.2 ir 34.4 papunkčiuose, Departamento darbuotojas, inicijuojantis neplaninio patikrinimo atlikimą, užpildo Departamento direktoriaus įsakymu patvirtintos formos teikimą atlikti neplaninį patikrinimą (toliau – Teikimas) (5 priedas), kuriame nurodo juridinio asmens vardą, pavardę ar pavadinimą ir (ar) veiklos vietos adresą. ir neplaninio patikrinimo atlikimo pagrindą. Teikimas registruojamas EDVS.

36. Departamento direktorius, įvertinęs Teikime pateiktus duomenis, rezoliucija priima sprendimą dėl neplaninio patikrinimo atlikimo.

37. Teikimas nepildomas tais atvejais, kai neplaninis patikrinimas atliekamas pagal raštu ar elektroninių ryšių priemonėmis (išskyrus telefonu) Departamentui pateiktą informaciją apie juridinio asmens veiklą, kuri gali neatitikti teisės aktų reikalavimų. Tokiu atveju Departamento direktorius rezoliucija priima sprendimą dėl neplaninio patikrinimo atlikimo.

38. Neplaniniai patikrinimai, išskyrus 34.4 ir 34.5 punktuose nustatytus atvejus, atliekami be išankstinio perspėjimo juridinio asmens darbo laiku, o kitu laiku – įstatymų nustatyta tvarka pasitelkus teisėsaugos institucijų pareigūnus.

39. Departamento darbuotojai, gavę Pavedimą atlikti neplaninį patikrinimą šio Aprašo 34.5 ir punkte nustatytu atveju, priklausomai nuo nustatytų vykdymo terminų, bet ne mažiau kaip prieš 3 darbo dienas, išsiunčia, pranešimą elektroniniu būdu apie būsimą patikrinimą juridiniam asmeniui. Juridinio asmens veiklos neplaninis patikrinimas vykdomas nepaisant to, ar jis patvirtino šio pranešimo gavimą, ar ne.

40. Departamento darbuotojai pranešime juridiniam asmeniui  apie numatomą atlikti neplaninį patikrinimą pateikia informaciją, kurioje nurodo būsimo patikrinimo pagrindą, terminą, dalyką, preliminarų dokumentų, kuriuos juridinis asmuo turi pateikti veiklos priežiūrą atliekančiam darbuotojui, sąrašą.

41. Neplaninio patikrinimo eiga ir patikrinimo rezultatų fiksavimas ir jo būdai, vertinami dokumentai apie juridinio asmens vykdomą veiklą atliekami vadovaujantis šio Aprašo 19–31 punktais.

 

V SKYRIUS

DOKUMENTŲ PAĖMIMO IR GRĄŽINIMO ĮFORMINIMAS

 

42. Atlikdami juridinio asmens veiklos patikrinimą, Departamento darbuotojai turi teisę paimti dokumentus reikalingus stebėsenai, tolesniam tyrimui arba įtarus / nustačius veiklos neatitikimus teisės aktų reikalavimams (pažeidimus).

43. Dokumentai ar jų kopijos paimami surašius Dokumentų paėmimo protokolą (4 priedas). Šio dokumentų paėmimo protokolo surašymas pažymimas patikrinimo akte, arba faktų fiksavimo protokole.

44. Dokumentų paėmimo protokolas surašomas dviem egzemplioriais: vienas jų lieka dokumentus paėmusiam Departamento darbuotojui, kitas pasirašytinai įteikiamas juridinio asmens vadovui ir / arba jo įgaliotam asmeniui.

45. Departamento darbuotojui, atlikusiam patikrinimą, priėmus sprendimą grąžinti dokumentus juridiniam asmeniui, paimti dokumentai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos grąžinami juridinio asmens vadovui ar / arba jo įgaliotam asmeniui pagal laisvos rašytinės formos pakvitavimą.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS 

 

46. Kai Departamento darbuotojams trukdoma atlikti pareigas, Departamento darbuotojai turi teisę surašyti Administracinio nusižengimo protokolą už Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 505 straipsnyje numatytą pažeidimą –„Kliudymą įstatymų įgaliotiems pareigūnams įgyvendinti jiems suteiktas teises ar atlikti pavestas pareigas, jų teisėtų reikalavimų ar nurodymų ir kolegialių institucijų sprendimų nevykdymą“ – ir nustatyta tvarka imtis Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso numatytų administracinių nusižengimų teisenos užtikrinimo priemonių.

47. Jeigu juridinio asmens vadovas ir / arba jo įgaliotas asmuo nesutinka pasirašyti neplaninio patikrinimo Pavedime, patikrinimo akte, faktų fiksavimo protokole, Administracinio nusižengimo protokole, dokumentų paėmimo protokole, apie tai pažymima šiuose dokumentuose pasirašant Departamento darbuotojams. Juridinio asmens nepasirašyti dokumentai per 3 darbo dienas registruotu paštu siunčiami juridiniam asmeniui.

48Departamento darbuotojams, atliekant juridinio veiklos patikrinimą kilus įtarimui, kad juridinio asmens veikloje yra nusikalstamos veikos ar kitų teisės aktų pažeidimų, kurių tyrimas nepriskirtas Departamento kompetencijai, požymių, apie tai ne vėliau kaip per 3 darbo dienas privalo informuoti teisėsaugos arba atitinkamas kompetentingas valstybės įstaigas ar institucijas.

49. Juridinio asmens veiklos patikrinimo aktai, faktų fiksavimo protokolai ir kita su patikrinimais susijusi medžiaga saugomi Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatyta tvarka.

50. Juridinis asmuo turi teisę apskųsti Departamento darbuotojo priimtą sprendimą arba veiksmą (neveikimą), taip pat vilkinimą atlikti jo kompetencijai priskirtus veiksmus Departamento direktoriui arba kitų įstatymų, reglamentuojančių ginčų, kylančių iš administracinių teisinių santykių, nagrinėjimą, nustatyta tvarka išankstinio ginčų nagrinėjimo ne teismo tvarka institucijai, arba administraciniam teismui.

 

 

 

Juridinių asmenų veiklos, susijusios su I, II ir (ar) III sąrašo medžiagų naudojimu moksliniams tyrimams, patikrinimų

atlikimo aprašo

1 priedas

 

NARKOTIKŲ, TABAKO IR ALKOHOLIO KONTROLĖS DEPARTAMENTAS

 

(Pavedimo atlikti patikrinimą forma)

____________________________________________

(pareigų pavadinimas)

 

PAVEDIMAS ATLIKTI PATIKRINIMĄ

20      m.                             d.  Nr.

______________________

(surašymo vieta)

 

Pavedama

 

 

 

Darbuotojų pareigos, vardas, pavardė

Patikrinti juridinį asmenį

 

 

 

 

 

 

 

juridinio asmens pavadinimas, kodas ir (ar) veiklos vietos adresas

Patikrinimo tikslas

 

 

 

Patikrinimo rūšis

 

Planinis/ neplaninis juridinio asmens veiklos patikrinimas

Patikrinimo atlikimo pagrindas

 

 

 

 

 

Nuoroda į teisės aktą (aktus), reglamentuojantį planinio/neplaninio patikrinimo atlikimo pagrindą

Patikrinimo atlikimo laikotarpis

 

 

 

 

Su pavedimu supažindinti asmenys

 

 

 

Juridinio asmens vadovo ir (ar) jo įgalioto asmens ir (ar) kito juridinio asmens darbuotojo pareigos, vardas, pavardė

 

 

 

 

Data

Juridinio asmens vadovo ir (ar) jo įgalioto asmens ir (ar) kito juridinio asmens darbuotojo parašas

 

 

 

 

Žyma apie patikrinimo neatlikimo priežastis

 

 

 

Informacija apie patikrinimo neatlikimo priežastis (nepildoma atlikus patikrinimą)

 

 

 

 

Data

Darbuotojo vardas, pavardė, parašas

 

_

(pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas, pavardė)

 

 

A.V.

 

 

________________

 

 

Juridinių asmenų veiklos, susijusios su I, II ir (ar) III sąrašo medžiagų naudojimu moksliniams tyrimams, patikrinimų

atlikimo aprašo

2 priedas

 

NARKOTIKŲ TABAKO IR ALKOHOLIO KONTROLĖS DEPARTAMENTAS

 

(Patikrinimo akto forma)

 

PATIKRINIMO AKTAS

 

20___m. __________d. Nr._____

_____________

(surašymo vieta)

Patikrinimą atliko___________________________________________________________

(patikrinimą atlikusio darbuotojo/-ų pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)

___________________________________________________________________________

Pavedimo data ir Nr. _________________________________________________________

Patikrinime dalyvavo_________________________________________________________

(juridinio asmens vadovo ar jo įgalioto asmens pareigos, vardas, pavardė, )

___________________________________________________________________________

 

patikrinta__________________________________________________________________

(juridinio asmens pavadinimas, kodas, veiklos vietos adresas, veiklos vietovė)

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

Patikrinimas pradėtas     20   m._____________mėn.______d. ____val.

baigtas       20   m._____________mėn.______d._____val.

Nustatyta:

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

 

Patikrinimo išvada:

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

Nurodymas:

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

PRIDEDAMA:

 

1._________________________________________________________ ,_______lapai.

2._________________________________________________________ ,_______lapai.

3._________________________________________________________ ,_______lapai.

4.

 

Patikrinimo aktas surašytas 2 egzemplioriais.

 

Patikrino:

 

(patikrinimą atlikusio darbuotojo pareigų pavadinimas)

 

 

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

(patikrinimą atlikusio darbuotojo pareigų pavadinimas)

 

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

Dalyvavo patikrinime:

 

(patikrinime dalyvavusio asmens pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

(patikrinime dalyvavusio asmens pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

Su patikrinimo aktu susipažinau ir vieną egzempliorių gavau.

_________________________________________

(juridinio asmens vadovo ar jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

_____________

(parašas)

____________

(vardas ir pavardė)

____________

(data)

 

_________________

 

 

Juridinių asmenų veiklos, susijusios su I, II ir (ar) III sąrašo medžiagų naudojimu moksliniams tyrimams , patikrinimų

atlikimo aprašo

3 priedas

 

NARKOTIKŲ, TABAKO IR ALKOHOLIO KONTROLĖS DEPARTAMENTAS

 

(Faktų fiksavimo protokolo forma)

 

FAKTŲ FIKSAVIMO PROTOKOLAS

 

20___m. __________d. Nr._____

_____________

(surašymo vieta)

Patikrinimą atliko___________________________________________________________

(patikrinimą atlikusio darbuotojo/-ų pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)

___________________________________________________________________________

Pavedimo data ir Nr. _________________________________________________________

Patikrinime dalyvavo_________________________________________________________

(juridinio asmens vadovo ar jo įgalioto asmens pareigos, vardas, pavardė)

___________________________________________________________________________

 

patikrinta__________________________________________________________________

(juridinio asmens pavadinimas, kodas, veiklos vietos adresas, veiklos vietovė )

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

Patikrinimas pradėtas     20   m._____________mėn.______d. ____val.

baigtas       20   m._____________mėn.______d._____val.

Nustatyta:

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

_

___________________________________________________________________________

Nurodymai: iki 20___ m. ___________ mėn. _______ d. Departamentui (Šv. Stepono g. 27, 01312 Vilnius; tel. 87066 8060, faks. 87066 8095, el. p. ntakd@ntakd.lt) pateikti šiuos dokumentus ar patvirtintas jų kopijas:

paaiškinimą;

kitus dokumentus: __________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

PRIDEDAMA:

1._________________________________________________________ ,_______lapai.

2._________________________________________________________ ,_______lapai.

3._________________________________________________________ ,_______lapai.

.

 

Faktų fiksavimo protokolas surašytas 2 egzemplioriais.

 

Patikrino:

 

(patikrinimą atlikusio darbuotojo pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

(patikrinimą atlikusio darbuotojo pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

Dalyvavo patikrinime:

 

(patikrinime dalyvavusio asmens pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

(patikrinime dalyvavusio asmens pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

Su protokolu susipažinau ir vieną egzempliorių gavau.

____________________________________________

(juridinio asmens vadovo ir (ar) jo įgalioto asmens ir (ar) kito juridinio asmens darbuotojo pareigų pavadinimas)

_____________

(parašas)

____________

(vardas ir pavardė)

____________

(data)

___________________

 

 

Juridinių asmenų veiklos, susijusios su I, II ir (ar) III sąrašo medžiagų naudojimu moksliniams tyrimams, patikrinimų

atlikimo aprašo

4 priedas

 

 

NARKOTIKŲ, TABAKO IR ALKOHOLIO KONTROLĖS DEPARTAMENTAS

 

(Dokumentų paėmimo protokolo forma)

 

DOKUMENTŲ PAĖMIMO PROTOKOLAS

 

20__ m. ____________________ d.

 

__________________________

(surašymo vieta)

___________________________________________________________________________

(dokumentų paėmimo protokolą surašiusio darbuotojo pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)

___________________________________________________________________________

Dalyvauja:

1. ____________________________________________________________________

(juridinio asmens vadovo ar jo įgalioto asmens pareigos, vardas, pavardė)

2. ____________________________________________________________________

3. ____________________________________________________________________

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 595 ir 599 straipsnių ir  Lietuvos Respublikos narkotinių ir psichotropinių medžiagų kontrolės įstatymo 2111  straipsnio 7 dalies nuostatomis paimti patikrinti

___________________________________________________________________________

(juridinio asmens pavadinimas, kodas ir buveinė )

 

šie dokumentai:

___________________________________________________________________________

(paimamų dokumentų pavadinimai, jų rekvizitai ir kiekiai)

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

Dokumentų paėmimo protokolą surašė:

 

(pareigos)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

Su dokumentų paėmimo protokolu susipažinau ir vieną egzempliorių gavau.

____________________________________________

(juridinio asmens vadovo ar jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

___________________

(parašas, vardas ir pavardė)

___________________

(data)

 

Paimti dokumentai grąžinti 20 ____ m. ______________________ mėn. _________ d.

 

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento

________________________________________________grąžinau.

(darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)

Juridinio asmens vadovas ar jo įgaliotas asmuo ________________________Dokumentų paėmimo protokole nurodytus dokumentus gavau.                                                 (pareigos, vardas, pavardė, parašas)

 

 

 

_________________

 

 

Juridinių asmenų veiklos, susijusios su I, II ir (ar) III sąrašo medžiagų naudojimu moksliniams tyrimams, patikrinimų

atlikimo aprašo

5 priedas

 

NARKOTIKŲ, TABAKO IR ALKOHOLIO KONTROLĖS DEPARTAMENTAS

 

(Teikimo atlikti patikrinimą forma)

 

____________________________________________

(pareigų pavadinimas)

 

 

TEIKIMAS ATLIKTI NEPLANINĮ PATIKRINIMĄ

 

20      m.                             d.  Nr.

 

______________________

(surašymo vieta)

 

 

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento direktoriui,

 

Teikimą teikia

 

Darbuotojo (-ų) pareigos, vardas, pavardė

Teikiamas tikrinti juridinis asmuo

 

Juridinio asmens pavadinimas, kodas, veiklos vietos adresas ar veiklos vietovė

Patikrinimo tikslas

 

Patikrinimo atlikimo pagrindas

 

 

 

Nurodomi turimi duomenys (informacija) apie juridinio asmens veiklą, kuri galimai neatitinka teisės aktų reikalavimų

Papildoma informacija

 

 

 

Sprendimas dėl teikimo

 

 

 

(pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas, pavardė)

 

 

_____________