http://195.182.91.250/tais/tmp/80932b2e45ff44404591f2dd3c8ae68c/content_files/image001.jpg

KELMĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KELMĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ PLĖTROS IR KOKYBĖS GERINIMO PROGRAMOS FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2019 m. vasario 21 d. Nr. T-51

Kelmė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 ir 14 punktais, 16 straipsnio 2 dalies 17 punktu, 4 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 4 dalies 8 punktu, Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 6 punktu, Kelmės rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Patvirtinti Kelmės rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Laikyti netekusiu galios Kelmės rajono savivaldybės tarybos 2018 m. vasario 20 d. sprendimą Nr. T-37 „Dėl Kelmės rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Kelmės rajono savivaldybės tarybos 2018 m. gegužės 30 d. sprendimą Nr. T-201 „Dėl Kelmės rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo pakeitimo“.

Sprendimas per vieną mėnesį gali būti skundžiamas Regionų apygardos administraciniam teismui, skundą (prašymą) paduodant bet kuriuose šio teismo rūmuose, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                 Vaclovas Andrulis

 

PATVIRTINTA

Kelmės rajono savivaldybės tarybos

2019 m. vasario 21 d. sprendimu Nr. T-51

 

 

KELMĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ PLĖTROS IR KOKYBĖS GERINIMO PROGRAMOS FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Kelmės rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos projektų (toliau – projektai) reikalavimus pareiškėjams, remiamas veiklas ir tikslines asmenų grupes, tinkamas ir netinkamas finansuoti išlaidas, projektų pateikimo tvarką, projektų paraiškų vertinimą ir atrankos organizavimą, projektų finansavimo sutarties pasirašymą, projektų įgyvendinimo kontrolę, lėšų skyrimo ir atsiskaitymo tvarką.

2Projektų finansavimo tikslas – mažinti socialinę atskirtį, tolygiai plėtoti socialines paslaugas bendruomenėje bei skatinti Kelmės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) įstaigų ir nevyriausybinių organizacijų bendradarbiavimą socialinių paslaugų plėtojimo, socialinių paslaugų kokybės gerinimo ir socialinės atskirties mažinimo srityje, didinti nevyriausybinio sektoriaus aktyvumą sprendžiant socialinius klausimus ir tenkinant visuomenės poreikius.

3.  Lėšos projektams finansuoti kiekvienais metais numatomos Savivaldybės biudžete.

4Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatyme, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme ir kituose teisės aktuose vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS

 

5. Pirmame etape projektų paraiškas gali teikti nevyriausybinės organizacijos, asociacijos, labdaros ir paramos fondai, religinės bendruomenės ir bendrijos (toliau – pareiškėjas), socialines paslaugas numatantys teikti Savivaldybės gyventojams. Antrajame etape, likus nepanaudotų Socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programai skirtų lėšų, projektų paraiškas gali pateikti biudžetinės ir viešosios įstaigos.

6.  Projektų veiklos neturi dubliuoti teisės aktų nustatytų veiklų, finansuojamų iš savivaldybės, valstybės biudžeto ar kitų paramos lėšų.

7Programos lėšas pareiškėjas gali naudoti tik projekte numatytai veiklai finansuoti. Maksimali paramos suma vienam projektui 15 000 Eur.

8.  Pareiškėjų projektams neskiriamas finansavimas, jeigu:

8.1. pareiškėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;

8.2. yra nustatyti praėjusiais metais iš savivaldybės biudžeto finansuotų pareiškėjo projektų tikslinio lėšų panaudojimo ar buhalterinės apskaitos pažeidimai.

 

III SKYRIUS

FINANSUOJAMA PROJEKTŲ VEIKLA IR TIKSLINĖS ASMENŲ GRUPĖS

 

9.  Finansuojama projektų veikla:

9.1. asmenų, priklausomų nuo psichoaktyvių medžiagų, psichologinė ir socialinė reabilitacija bei gydymas;

9.2. psichosocialinės pagalbos organizavimas smurto, savižudybių, priklausomybių atvejais;

9.3. transporto paslaugų neįgaliesiems teikimas;

9.4. vaikų vasaros poilsio stovyklų organizavimas;

9.5. psichosocialinės pagalbos paslaugų vienišiems, atskirtį ir izoliaciją išgyvenantiems vyresnio amžiaus žmonėms organizavimas;

9.6. neįgaliųjų reabilitacijos ir integracijos priemonių įgyvendinimas;

9.7. dienos socialinė globa asmens namuose.

10. Projektų tikslinės asmenų grupės:

10.1. socialinės rizikos grupių vaikai ir jų šeimos;

10.2. vaikai su negalia ir jų šeimos;

10.3. socialinę riziką patiriantys asmenys (šeimos);

10.4. suaugę asmenys su negalia ir jų šeimos;

10.5. senyvo amžiaus asmenys ir jų šeimos.

 

IV SKYRIUS

TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS

 

11Tinkamos finansuoti projekto vykdymo išlaidos:

11.1. tiesiogiai susijusios su projekto finansuojama veikla, realios, pagrįstos projekto įgyvendinimo planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu bei patiriamos projekto įgyvendinimo metu ir planuojamos, atsižvelgiant į vidutines rinkos kainas;

11.2. ilgalaikiam turtui, skirtam tik socialinių paslaugų prieinamumui gerinti, įsigyti;

11.3. skirtos pareiškėjų, kurie tiesiogiai vykdo projektą (yra įdarbinti organizacijos), darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms, įmokoms į Garantinį fondą apmokėti. Jeigu pareiškėjo veikla, susijusi su projekto vykdymu, sudaro tik dalį vykdytojo darbo laiko, į projekto išlaidas turi būti įskaičiuojamas tik užmokestis už tą laiką, kuris bus skirtas projekto veiklai vykdyti (tiesiogiai dirbti su projekte numatyta tiksline grupe, netiesiogiai – pasirengti ir užbaigti vykdomą veiklą). Detalioje projekto išlaidų sąmatoje nurodomas kiekvieno darbuotojo darbo laikas (darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės dydis ir darbo trukmė mėnesiais);

11.4realios ir patiriamos projekto įgyvendinimo metu.

12.  Netinkamos finansuoti išlaidos:

12.1.  nėra susijusios su finansuojama veikla;

12.2reprezentacinės išlaidos, nurodytos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų naudojimo reprezentacinėms išlaidoms taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 919 „Dėl reprezentacinių išlaidų“;

12.3.  baudos, delspinigiai;

12.4.  finansinių operacijų išlaidos, komisinis mokestis už valiutos keitimą, nuostoliai, atsiradę dėl užsienio valiutos keitimo, kitos finansinės išlaidos.

 

V SKYRIUS

PROJEKTŲ PATEIKIMO TVARKA

 

13.  Konkursą projektams atrinkti (toliau – konkursas) skelbia Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius interneto svetainėje www.kelme.lt. Pranešime nurodoma:

13.1projektų priėmimo laikas ir vieta;

13.2projektų pateikimo būdas;

13.3adresas, kuriuo paraiškos turi būti pateiktos;

13.4kita svarbi informacija.

14. Konkursui projektų paraiškos pateikiamos per 20 kalendorinių dienų nuo pranešimo paskelbimo Savivaldybės interneto svetainėje dienos. Likus nepanaudotų Socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programai skirtų lėšų, skelbiamas papildomas konkursas projektų paraiškoms pateikti. Paraiškos papildomam konkursui pateikiamos per 15 kalendorinių dienų nuo pranešimo paskelbimo Savivaldybės interneto svetainėje dienos.

15.  Projekto paraiška rengiama užpildant projekto paraiškos formą (1 priedas).

16Pareiškėjas einamaisiais kalendoriniais metais gali pateikti tik vieną projekto paraišką vienam projektui finansuoti.

17Užregistruotų projektų paraiškų tikslinimas, pildymas ar papildomų dokumentų pateikimas pareiškėjų iniciatyva galimas iki paskutinės paraiškų teikimo dienos.

18.  Kartu su projekto paraiška privaloma pateikti šiuos dokumentus:

18.1.  projektą vykdančio pareiškėjo įstatų (nuostatų) kopiją (įstatų (nuostatų) neprivalo pateikti religinės bendruomenės ar bendrijos, kurios teikia kanonų išrašą);

18.2.  pažymą, kurioje pateikiamas preliminarus paslaugų gavėjų sąrašas, kuriame nurodomas paslaugų gavėjo vardas, pavardė, gyvenamoji vietovė (miesto, miestelio, kaimo pavadinimas).

19. Paraiška turi būti užpildyta kompiuteriu lietuvių kalba, atspausdinta ir kartu su pridedamais dokumentais tvarkingai susegta. Visi paraiškos ir pridedamų dokumentų lapai turi būti sunumeruoti eilės tvarka. Ranka užpildytos paraiškos nenagrinėjamos.

20. Savivaldybės administracijai paraiškos turi būti atsiųstos paštu arba įteiktos pareiškėjo ar jo įgalioto asmens atvykus tiesiogiai.

21Kitais nei 20 punkte nurodytais būdais (faksu, elektroniniu paštu ar kt.) gautos arba kitais adresais įteiktos paraiškos neregistruojamos ir nevertinamos. Pareiškėjui apie tai yra pranešama raštu per 3 darbo dienas nuo paraiškos gavimo.

22Pareiškėjas, rengdamas paraišką, turi teisę dokumentų rengimo klausimais gauti informaciją ir konsultacijas, kurias teikia atsakingi Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus darbuotojai.

 

VI SKYRIUS

PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR ATRANKOS ORGANIZAVIMAS

 

23Pareiškėjų pateiktus projektus vertina Savivaldybės administracijos direktoriaus sudaryta Socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos projektų atrankos ir vertinimo komisija (toliau – Komisija).

24Komisijos darbo tvarką reglamentuoja Komisijos veiklos nuostatai, tvirtinami Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

25Komisiją sudaro ne mažiau kaip 5 nariai: pirmininkas, pirmininko pavaduotojas, nariai. Komisijos sekretorius nėra Komisijos narys. Pirmininkas – Savivaldybės administracijos darbuotojas, du nariai – seniūnijos specialistai socialiniam darbui, du – visuomeninių organizacijų ar bendruomenių atstovai.

26Komisijos nariai turi teisę:

26.1gauti informaciją apie Komisijos posėdžius bei kitą su projektų vertinimu susijusią reikalingą informaciją;

26.2pateikti savo pastabas ir pasiūlymus dėl vertinimo rezultatų.

27.  Komisijos nariai privalo:

27.1pasirašyti pasižadėjimą dėl informacijos konfidencialumo užtikrinimo;

27.2dalyvauti Komisijos posėdžiuose;

27.3pranešti kitiems Komisijos nariams apie esamą interesų konfliktą, nusišalinti nuo dalyvavimo ir jokia forma nedalyvauti svarstant, vertinant ir priimant sprendimą, susijusį su projektu.

28Komisijos nariai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo projektų paraiškų perdavimo Komisijos nariams dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus.

29Finansuojami projektai vertinami pagal šiuos kriterijus:

29.1sprendžiamų socialinių problemų aktualumas;

29.2projekto įgyvendinimo plano nuoseklumas;

29.3reikalingų lėšų pagrindimas;

29.4laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas;

29.5. turimi žmogiškieji ir materialiniai ištekliai projekto veiklai įgyvendinti.

30Įvertinęs paskirtą projektą, Komisijos narys užpildo socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo projekto vertinimo anketą (2 priedas) (toliau – vertinimo anketa).

31Projektas galutinai įvertinamas, susumavus pagal kiekvieną vertinimo kriterijų skirtus balus. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas yra 65 balai.

32Apie projekto finansavimą sprendžiama pagal projekto surinktų balų sumą:

32.1nuo 36 iki 65 balų – projektas finansuojamas;

32.2mažiau nei 36 balai – projektas atmestinas.

33Komisijos narys vertinimo anketoje taip pat nurodo projekto privalumus ir trūkumus, pateikia išvadą dėl projekto finansavimo, siūlymus dėl atskirų projekto veiklų, išlaidų nefinansavimo.

34Baigę vertinimą, Komisijos nariai užpildytas ir pasirašytas projektų vertinimo anketas pateikia Komisijos pirmininkui, jos toliau saugomos paraiškos byloje.

35Komisijos sekretorius suskaičiuoja Komisijos narių skirtų balų vidurkius ir Komisijai pateikia projektų paraiškų vertinimo suvestinę (3 priedas).

36Finansuoti atrinktų projektų lėšų paskirstymą Komisijos teikimu tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.

37.  Paraiškos, kurios neatitinka šiame Apraše nurodytų reikalavimų arba yra pateiktos praleidus nustatytą paraiškų teikimo terminą, nesvarstomos.

38.  Komisija, nustačiusi, kad kai kurios paraiškos sąmatoje numatytos išlaidos nėra būtinos planuojamiems projekto rezultatams pasiekti, taip pat jei paraiškos sąmatoje nurodytos išlaidos nėra realios, akivaizdžiai neatitinka vidutinės rinkos kainos arba yra nepakankamai pagrįstos, Savivaldybės administracijos direktoriui gali siūlyti mažesnę, nei paraiškoje prašoma, finansavimo sumą.

 

VII SKYRIUS

PROJEKTŲ finansavimo sutarties pasirašymas

 

39. Savivaldybės administracijos direktoriui įsakymu patvirtinus projektams skirtų lėšų paskirstymą, Komisijos pirmininkas per 5 darbo dienas informuoja pareiškėjus apie projekto finansavimą. Savivaldybės administracijos direktoriui priėmus sprendimą dėl projektų, kuriems neskirtas finansavimas, Komisijos pirmininkas raštu per 5 darbo dienas apie šį sprendimą informuoja pareiškėjus, nurodydamas motyvus.

40. Pareiškėjui pateikus patikslintą projektą, Savivaldybės administracija ir projektą pateikęs pareiškėjas (kuriam yra skiriamos lėšos) sudaro lėšų naudojimo sutartį (toliau – Sutartis). Sutartyje numatomi projekto įgyvendinimo terminai, finansavimo tvarka, atsiskaitymas, šalių atsakomybė už Sutarties įgyvendinimą ir kitos sąlygos. Jeigu pareiškėjas per 15 kalendorinių dienų nepateikia Savivaldybės administracijai patikslinto projekto, su juo projekto finansavimo sutartis nesudaroma.

41. Sutartis turi būti sudaryta ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinto finansuojamų projektų lėšų paskirstymo.

42. Nesudarius Sutarties per šio Aprašo 41 punkte nurodytą terminą, nepanaudotos lėšos gali būti perskirstomos kitoms socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos priemonėms ar veikloms.

43. Savivaldybės biudžete skyrus papildomų lėšų socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programai įgyvendinti arba pareiškėjui atsisakius projektui finansuoti skirtų lėšų, arba Savivaldybės administracijai nutraukus projekto finansavimą ir dėl šių priežasčių likus nepanaudotų lėšų, Savivaldybės administracija raštu informuoja projektų vykdytojus, kurių projektai iš dalies finansuojami, apie galimybę gauti papildomų lėšų projektams įgyvendinti. Projekto vykdytojas gali teikti motyvuotą prašymą ir detalią projekto išlaidų sąmatą papildomam finansavimui gauti, nurodydamas projekto veiklas, kurioms bus panaudotos prašomos lėšos. Papildomo finansavimo prašymus svarsto Komisija. Įvertinusi projekto vykdytojo prašomų lėšų poreikio pagrįstumą, Komisija pateikia siūlymą dėl papildomų lėšų paskirstymo, kurį tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.

44. Savivaldybės administracijos direktoriui įsakymu patvirtinus projektams skirtų papildomų lėšų paskirstymą, Komisijos pirmininkas per 5 darbo dienas informuoja pareiškėjus apie papildomą projekto finansavimą.

45. Savivaldybės administracijos direktoriui patvirtinus finansuojamų projektų papildomų lėšų paskirstymą, Savivaldybės administracija ir projektą pateikęs pareiškėjas (kuriam yra skiriamos lėšos) sudaro projekto lėšų naudojimo Sutartį. Sutartyje numatomi projekto įgyvendinimo terminai, finansavimo tvarka, atsiskaitymas, šalių atsakomybė už Sutarties įgyvendinimą ir kitos sąlygos. Prie Sutarties pridedama projektui skirtų lėšų detali išlaidų sąmata.

46. Sutartis turi būti sudaryta ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po Savivaldybės administratoriaus direktoriaus įsakymu patvirtinto finansuojamų projektų papildomų lėšų paskirstymo.

47. Nesudarius Sutarties per šio Aprašo 46 punkte nurodytą terminą, nepanaudotos lėšos gali būti perskirstomos kitoms socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos priemonėms ar veikloms.

 

VIII SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMAS IR ATSISKAITYMAS

 

48Lėšos projektams finansuoti skiriamos biudžetiniams metams ir negali būti perkeltos į kitus biudžetinius metus.

49Lėšos projektams įgyvendinti pervedamos po to, kai pasirašoma Sutartis su pareiškėjais (projekto vykdytoju).

50.  Projekto vykdytojas, įgyvendinęs projektą, privalo per 14 kalendorinių dienų į Sutartyje nurodytą Savivaldybės administracijos sąskaitą grąžinti lėšas, skirtas neįvykdytoms projekto veikloms.

51Projekto vykdytojas įgyvendina projektą ir teikia Savivaldybės administracijai projekto vykdymo, lėšų panaudojimo ir pasiektų rezultatų ataskaitas pagal Sutartyje nustatytus reikalavimus, terminus ir pridėtas ataskaitų formas. Pasibaigus finansiniams metams, Savivaldybės administracija pateikia Savivaldybės tarybai lėšų naudojimo ir pasiektų rezultatų ataskaitą.

52Projekto vykdytojas, laiku nepateikęs ataskaitų, per 15 kalendorinių dienų privalo grąžinti lėšas, skirtas iš programos.

53Lėšų neskiriama, jeigu anksčiau projektams finansavimą gavęs pareiškėjas neatsiskaitė už skirtų lėšų panaudojimą numatyta tvarka arba buvo nustatyta, kad gautos lėšos panaudotos ne pagal paskirtį.

54Ne pagal paskirtį panaudotos ir laiku negrąžintos lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

55Asmenys, pažeidę šį Aprašą, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

56.  Programos lėšų naudojimo finansinė ir veiklos kontrolė atliekama Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

 

IX SKYRIUS

PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO Kontrolė

 

57Projektų įgyvendinimo kontrolės tikslas – užtikrinti tikslingą ir efektyvų lėšų panaudojimą, įgyvendinant projektus.

58Savivaldybės administracija kontroliuoja finansuojamų projektų įgyvendinimą ir lėšų panaudojimą pagal paskirtį, projekto įgyvendinimo metu tikrina, ar tikslingai projekto vykdytojas naudoja projektams finansuoti skirtas lėšas: ar faktinės išlaidos atitinka sąmatose planuotas išlaidas, ar teisingi ataskaitose teikiami duomenys, ar laikomasi projektuose numatytų veiklų, ar pasiekiamas planuotas rezultatas. Savivaldybės administracijos direktorius įsakymu paskiria atsakingus asmenis už Socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos projektų administravimą ir kontrolę.

59Projekto vykdytojas atsako už projekte numatytų veiklų įgyvendinimą, projektui skirtų lėšų tikslinį panaudojimą ir projekte nurodytų laukiamų rezultatų pasiekimą. Neįvykdžius prisiimtų įsipareigojimų, projekto vykdytojas privalo grąžinti lėšas, kurių dydis atitinka neįvykdytų įsipareigojimų dalį.

60Nustačiusi pažeidimų, Savivaldybės administracija gali nutraukti tolesnį projekto finansavimą, apie tai prieš 10 kalendorinių dienų raštu įspėjusi projekto vykdytoją.

61Už projekto lėšų tikslingą panaudojimą ir projekto vykdymą atsako projekto vadovas.

62Jei, patvirtinus finansuojamų projektų lėšų paskirstymą, projekto vadovas atsisako vykdyti projektą, jį gali vykdyti kitas projekto vykdytojo paskirtas asmuo.

63Įgyvendinus projektą, už lėšų panaudojimą atsiskaitoma ne vėliau kaip per 15 darbo dienų, tačiau ne vėliau kaip iki kalendorinių metų gruodžio 31 d.

64Iškilę ginčai tarp Savivaldybės administracijos ir projekto vykdytojo sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

X SKYRIUS

baigiamosios nuostatos

 

65Projektų paraiškos ir ataskaitos saugomos trejus metus teisės aktų nustatyta tvarka.

66Pareiškėjas (projekto vykdytojas) turi teisę skųsti Savivaldybės administracijos sprendimus, priimtus vadovaujantis šiuo Aprašu, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

67.  Pareiškėjas projekto viešinimo metu privalo nurodyti, kad projektas finansuojamas savivaldybės biudžeto lėšomis.

68Informacija apie projektų finansavimą, kvietimą teikti paraiškas skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.kelme.lt.

69Aprašas keičiamas arba panaikinamas Savivaldybės tarybos sprendimu.

________________________

 

Kelmės rajono savivaldybės socialinių

paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo

programos finansavimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

(Projekto paraiškos forma)

 

Kelmės rajono savivaldybės administracijai

 

PROJEKTO PARAIŠKA

 

_________________________

(Data)

 

Projekto pavadinimas

 

(Projekto pavadinimas turi būti trumpas, konkretus ir aiškus, apibūdinantis projekto esmę)

 

I. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ

 

1. PAREIŠKĖJO DUOMENYS

Juridinio asmens pavadinimas

 

Teisinis statusas

 

Kodas

 

Adresas, pašto indeksas

 

Tel., faksas

 

El. p. adresas

 

Banko pavadinimas, kodas, sąskaitos Nr.

 

Juridinio asmens vadovo vardas, pavardė

 

 

II. INFORMACIJA APIE PROJEKTO FINANSAVIMĄ

 

2. PROJEKTO FINANSAVIMO ŠALTINIAI

(Nurodomi projekto finansavimo šaltiniai, išskiriant, kokio dydžio išlaidų dalį planuojama padengti iš savivaldybės paramos lėšų ir kokio dydžio dalį – iš kitų lėšų. Paraiškoje nurodyto dydžio nuosavos ar kitų šaltinių skiriamos lėšos turi būti užtikrintos paraiškos teikimo metu)

 

Projekto finansavimo šaltinio pavadinimas

Suma Eur

2.1. Iš Kelmės rajono savivaldybės administracijos prašomos lėšos

 

2.2. Kiti projekto finansavimo šaltiniai (nurodyti):

 

 

 

 

 

2.3. Bendra projekto suma

 

 

3. KITOS PARAMOS FORMOS (pvz.: nurodomas indėlis natūra: savanoriškas darbas, suteiktos patalpos ir kt.)

 

 

 

III. INFORMACIJA APIE PROJEKTO VYKDYTOJUS

 

4. Projekto vadovas

Vardas, pavardė

 

Adresas

 

Telefonas

 

El. paštas

 

Darbo patirtis

(nurodoma darbo su projektais patirtis)

 

 

Atliekamos funkcijos

 

5. Projekto finansininkas

Vardas, pavardė

 

Adresas

 

Telefonas

 

El. paštas

 

Darbo patirtis

(nurodoma darbo su projektais patirtis)

 

Atliekamos funkcijos

 

6. Kiti vykdytojai

(Nurodoma, jei projekte numatyti)

Vardas, pavardė

 

Adresas

 

Telefonas

 

El. paštas

 

Darbo patirtis

(nurodoma darbo su projektais patirtis)

 

Atliekamos funkcijos

 

 

IV. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ

 

7. PROJEKTO TIKSLAS (-AI)

(Projekto tikslas turi būti konkretus, realus, įgyvendinamas ir

glaustai suformuluotas)

 

8. PROJEKTO UŽDAVINIAI

(Uždaviniai turi atsakyti į klausimą, ką reikia padaryti, kad tikslas būtų pasiektas)

 

9. TRUMPAS PROJEKTO APRAŠYMAS

(iki 0,5 puslapio) (Aprašoma, kokias problemas sprendžia šis projektas, ar šios problemos yra aktualios vietos bendruomenei. Pagrįsti, kodėl šis projektas ir jo vykdymo metu numatytos veiklos yra efektyvi priemonė spręsti paminėtas problemas, kodėl jis reikšmingas vykdytojams, dalyviams ir aplinkai, aprašyti projekto idėją)

 

10. TIKSLINĖ GRUPĖ IR PROJEKTO DALYVIAI (Nurodoma, kas dalyvaus projekto veiklose, kam skirtos projekto veiklos, bendras dalyvių ir jų šeimos narių skaičius)

 

11. PROJEKTO ĮGYVENDINIMO LAIKOTARPIS, PROJEKTO VYKDYMO VIETA, TĘSTINUMAS

(nurodoma tiksli projekto vykdymo pradžia ir pabaiga, įgyvendinimo trukmė (mėnesiais), vykdymo vieta (miestas, kaimas); ar projektas yra tęstinis ir ilgalaikis, ar bus tęsiamas toliau)

 

 

12. NUOSEKLUS PROJEKTO ĮGYVENDINIMO PLANAS (atskirai pagal kiekvieną planuojamą vykdyti veiklą)

 

Eil.

Nr.

 

Veiklos pavadinimas

Planuojamas veiklos laikotarpis (pradžia ir pabaiga)

Paslaugos periodiškumas

(kartai per savaitę, trukmė (val.)

Veiklų

įgyvendinimo vieta

20................ metai

I ketv.

II ketv.

III 

ketv.

IV

ketv.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13. DETALI PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATA IR PAGRINDIMAS

 

Eil. Nr.

Išlaidų rūšis ir skaičiavimai

Prašoma suma iš savivaldybės

(eurais)

Išlaidų pagrindimas

(pagrįsti ir nurodyti, kokiai veiklai planuojamos išlaidos)

1.

Darbo užmokestis projekto vykdytojams (asmenų skaičius, darbo trukmė, darbo užmokesčio dydį)

2.

Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui 

3.

Transporto išlaidos (eksploatacijos išlaidos, kuro išlaidos)

4.

Prekės (kanceliarinės ir skirtos projektui vykdyti)

5.

Kitos paslaugos

6.

Lėšos ilgalaikiam turtui, skirtam tik socialinių paslaugų prieinamumui gerinti, įsigyti

IŠ VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ (1+2+3+4+5+6)

 

 

14. LAUKIAMI REZULTATAI (pagal vykdomas veiklas)

 

 

Eil.

Nr.

 

Veiklos pavadinimas

Laukiami rezultatai

(nuo projekto vykdymo pradžios)

 

 

Iš viso paslaugas gaus asmenų:

Iš jų:

 

socialinės rizikos vaikai

vaikai su negalia

socialinę riziką patiriantys asmenys

suaugę asmenys su negalia

senyvo amžiaus asmenys

šeimos narių

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

Bendras projekte dirbančių asmenų skaičius ________

Bendras projekte dalyvaujančių savanorių skaičius ______

 

15. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad:

1.   šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga;

2.   nesu pažeidęs jokios sutarties dėl finansavimo skyrimo iš Kelmės rajono savivaldybės biudžeto lėšų;

3.   sutinku, kad informacija apie pateiktą paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, projekto pavadinimą, paraiškos registracijos kodą ir prašomą finansavimo sumą, būtų skelbiama Kelmės rajono savivaldybės interneto svetainėje;

4.   gavęs finansavimą, įsipareigoju informuoti Kelmės rajono savivaldybės administraciją, kaip vykdomas projektas, ir nustatytais terminais pateikti pagal patvirtintas formas lėšų naudojimo ataskaitas.

 

16. PARAIŠKOS PRIEDAI

 

16.1. Projektą vykdančio pareiškėjo įstatų (nuostatų) kopija (įstatų (nuostatų) neprivalo pateikti religinės bendruomenės ar bendrijos, kurios teikia kanonų išrašą), _____ lapai.

16.2. Pažyma, kurioje pateikiamas preliminarus paslaugų gavėjų sąrašas, kuriame nurodomas paslaugų gavėjo vardas, pavardė, gyvenamoji vietovė (miesto, miestelio, kaimo pavadinimas), _____ lapai.

 

______________________             ____________     __________________________

(pareigų pavadinimas)                      (parašas)                             (vardas ir pavardė)

 

A. V.

 

_________________________

 

Kelmės rajono savivaldybės socialinių

paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo

programos finansavimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Projekto vertinimo anketos forma)

_________________________________________________________________________

(pareiškėjo pavadinimas)

 

socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo PROJEKTO VERTINIMO ANKETA

 

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Rekomenduo-jamos balų ribos

Skirtų balų skaičius

1.

Sprendžiamos socialinės problemos

- aiškiai įvardytos

- aiškiai įvardytos, aktualios ir turi poveikį

- iš dalies įvardytos ir aktualios, iš dalies turi poveikį

- aktualumas ir naudingumas abejotinas

- neaktualios

 

15

 

15

13–15

 

7–12

 

1–6

0

 

2.

Projekto įgyvendinimas

- nuoseklus ir gerai parengtas projekto įgyvendinimo planas

- nuoseklus ir išsamus

- nuoseklus, tačiau trūksta detalumo

- trūksta nuoseklumo ir detalumo

- nedetalus ir nenuoseklus

 

15

 

13–15

 

7–12

1–6

0

 

3.

Reikalingų lėšų pagrindimas

(projekto lėšos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos, atsižvelgiant į vidutines kainas)

- pagrįstos, realiai suplanuotos, pateikti apskaičiavimai

- iš dalies pagrįstos, trūksta detalesnių apskaičiavimų

- prastai planuojamos, pateiktos be detalių apskaičiavimų

- nepagrįstos

 

15

 

 

 

 

13–15

 

7–12

 

1–6

 

0

 

4.

Laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas

(ilgalaikis ir žymus tiesioginis poveikis bendruomenei, išliekamoji vertė, teikiamos naujos ir kokybiškos paslaugų rūšys, sukurtos naujos darbo vietos ir pan.)

- ilgalaikis ir žymus

- trumpalaikis ar nelabai žymus

- abejotinas

- jokio poveikio neįgaliųjų bendruomenei

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

8–10

4–7

1–3

0

 

5.

Patirtis teikiant paslaugas neįgaliesiems, turimi žmogiškieji ir materialiniai ištekliai projekto veiklai įgyvendinti

(turima patirtis teikiant paslaugas neįgaliesiems, kvalifikuoti specialistai, patalpos, ryšio, transporto priemonės ir kt.)

- turi pakankamai

- turi pakankamai, tačiau trūksta išsamesnio aprašymo

- turi nepakankamai

- neturi

10

 

 

 

 

 

 

 

 

8–10

4–7

 

1–3

0

 

Bendra balų suma

65

 

 

Projekto privalumai

 

 

Projekto trūkumai

 

 

Projekto veiklos, išlaidos, kurių siūloma nefinansuoti

 

 

Komisijos nario išvada

(projektą finansuoti,

projekto nefinansuoti)

 

 

Projekto įvertinimas

Nuo 36 iki 65 balų – projektas finansuojamas, mažiau nei 36 balai – projektas atmestinas.

 

Komisijos narys

_________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

_______________

(data)

 

 

 

Kelmės rajono savivaldybės socialinių

paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo

programos finansavimo tvarkos aprašo

3 priedas

(Projektų paraiškų vertinimo suvestinės forma)

Projektų paraiškų vertinimo suvestinė

 

Eil. Nr.

Projektą vykdančios organizacijos pavadinimas

Prašoma suma (Eur)

Bendru Komisijos sutarimu siūloma suma

Surinktų balų vidurkis

Komisijos pastabos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komisijos sekretorius                       _____________                 ____________________________

(parašas)                                   (vardas, pavardė)