KELMĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS
TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL KELMĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ PLĖTROS IR KOKYBĖS GERINIMO PROGRAMOS FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2019 m. vasario 21 d. Nr. T-51
Kelmė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 ir 14 punktais, 16 straipsnio 2 dalies 17 punktu, 4 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 4 dalies 8 punktu, Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 6 punktu, Kelmės rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti Kelmės rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Laikyti netekusiu galios Kelmės rajono savivaldybės tarybos 2018 m. vasario 20 d. sprendimą Nr. T-37 „Dėl Kelmės rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Kelmės rajono savivaldybės tarybos 2018 m. gegužės 30 d. sprendimą Nr. T-201 „Dėl Kelmės rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašo pakeitimo“.
Sprendimas per vieną mėnesį gali būti skundžiamas Regionų apygardos administraciniam teismui, skundą (prašymą) paduodant bet kuriuose šio teismo rūmuose, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Kelmės rajono savivaldybės tarybos
2019 m. vasario 21 d. sprendimu Nr. T-51
KELMĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ PLĖTROS IR KOKYBĖS GERINIMO PROGRAMOS FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kelmės rajono savivaldybės socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos projektų (toliau – projektai) reikalavimus pareiškėjams, remiamas veiklas ir tikslines asmenų grupes, tinkamas ir netinkamas finansuoti išlaidas, projektų pateikimo tvarką, projektų paraiškų vertinimą ir atrankos organizavimą, projektų finansavimo sutarties pasirašymą, projektų įgyvendinimo kontrolę, lėšų skyrimo ir atsiskaitymo tvarką.
2. Projektų finansavimo tikslas – mažinti socialinę atskirtį, tolygiai plėtoti socialines paslaugas bendruomenėje bei skatinti Kelmės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) įstaigų ir nevyriausybinių organizacijų bendradarbiavimą socialinių paslaugų plėtojimo, socialinių paslaugų kokybės gerinimo ir socialinės atskirties mažinimo srityje, didinti nevyriausybinio sektoriaus aktyvumą sprendžiant socialinius klausimus ir tenkinant visuomenės poreikius.
II SKYRIUS
REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS
5. Pirmame etape projektų paraiškas gali teikti nevyriausybinės organizacijos, asociacijos, labdaros ir paramos fondai, religinės bendruomenės ir bendrijos (toliau – pareiškėjas), socialines paslaugas numatantys teikti Savivaldybės gyventojams. Antrajame etape, likus nepanaudotų Socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programai skirtų lėšų, projektų paraiškas gali pateikti biudžetinės ir viešosios įstaigos.
6. Projektų veiklos neturi dubliuoti teisės aktų nustatytų veiklų, finansuojamų iš savivaldybės, valstybės biudžeto ar kitų paramos lėšų.
7. Programos lėšas pareiškėjas gali naudoti tik projekte numatytai veiklai finansuoti. Maksimali paramos suma vienam projektui 15 000 Eur.
8. Pareiškėjų projektams neskiriamas finansavimas, jeigu:
III SKYRIUS
FINANSUOJAMA PROJEKTŲ VEIKLA IR TIKSLINĖS ASMENŲ GRUPĖS
9. Finansuojama projektų veikla:
9.1. asmenų, priklausomų nuo psichoaktyvių medžiagų, psichologinė ir socialinė reabilitacija bei gydymas;
9.5. psichosocialinės pagalbos paslaugų vienišiems, atskirtį ir izoliaciją išgyvenantiems vyresnio amžiaus žmonėms organizavimas;
IV SKYRIUS
TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS
11. Tinkamos finansuoti projekto vykdymo išlaidos:
11.1. tiesiogiai susijusios su projekto finansuojama veikla, realios, pagrįstos projekto įgyvendinimo planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu bei patiriamos projekto įgyvendinimo metu ir planuojamos, atsižvelgiant į vidutines rinkos kainas;
11.3. skirtos pareiškėjų, kurie tiesiogiai vykdo projektą (yra įdarbinti organizacijos), darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms, įmokoms į Garantinį fondą apmokėti. Jeigu pareiškėjo veikla, susijusi su projekto vykdymu, sudaro tik dalį vykdytojo darbo laiko, į projekto išlaidas turi būti įskaičiuojamas tik užmokestis už tą laiką, kuris bus skirtas projekto veiklai vykdyti (tiesiogiai dirbti su projekte numatyta tiksline grupe, netiesiogiai – pasirengti ir užbaigti vykdomą veiklą). Detalioje projekto išlaidų sąmatoje nurodomas kiekvieno darbuotojo darbo laikas (darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės dydis ir darbo trukmė mėnesiais);
12. Netinkamos finansuoti išlaidos:
12.2. reprezentacinės išlaidos, nurodytos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų naudojimo reprezentacinėms išlaidoms taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 919 „Dėl reprezentacinių išlaidų“;
V SKYRIUS
PROJEKTŲ PATEIKIMO TVARKA
13. Konkursą projektams atrinkti (toliau – konkursas) skelbia Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius interneto svetainėje www.kelme.lt. Pranešime nurodoma:
14. Konkursui projektų paraiškos pateikiamos per 20 kalendorinių dienų nuo pranešimo paskelbimo Savivaldybės interneto svetainėje dienos. Likus nepanaudotų Socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programai skirtų lėšų, skelbiamas papildomas konkursas projektų paraiškoms pateikti. Paraiškos papildomam konkursui pateikiamos per 15 kalendorinių dienų nuo pranešimo paskelbimo Savivaldybės interneto svetainėje dienos.
16. Pareiškėjas einamaisiais kalendoriniais metais gali pateikti tik vieną projekto paraišką vienam projektui finansuoti.
17. Užregistruotų projektų paraiškų tikslinimas, pildymas ar papildomų dokumentų pateikimas pareiškėjų iniciatyva galimas iki paskutinės paraiškų teikimo dienos.
18. Kartu su projekto paraiška privaloma pateikti šiuos dokumentus:
18.1. projektą vykdančio pareiškėjo įstatų (nuostatų) kopiją (įstatų (nuostatų) neprivalo pateikti religinės bendruomenės ar bendrijos, kurios teikia kanonų išrašą);
19. Paraiška turi būti užpildyta kompiuteriu lietuvių kalba, atspausdinta ir kartu su pridedamais dokumentais tvarkingai susegta. Visi paraiškos ir pridedamų dokumentų lapai turi būti sunumeruoti eilės tvarka. Ranka užpildytos paraiškos nenagrinėjamos.
20. Savivaldybės administracijai paraiškos turi būti atsiųstos paštu arba įteiktos pareiškėjo ar jo įgalioto asmens atvykus tiesiogiai.
21. Kitais nei 20 punkte nurodytais būdais (faksu, elektroniniu paštu ar kt.) gautos arba kitais adresais įteiktos paraiškos neregistruojamos ir nevertinamos. Pareiškėjui apie tai yra pranešama raštu per 3 darbo dienas nuo paraiškos gavimo.
VI SKYRIUS
PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR ATRANKOS ORGANIZAVIMAS
23. Pareiškėjų pateiktus projektus vertina Savivaldybės administracijos direktoriaus sudaryta Socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos projektų atrankos ir vertinimo komisija (toliau – Komisija).
24. Komisijos darbo tvarką reglamentuoja Komisijos veiklos nuostatai, tvirtinami Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
25. Komisiją sudaro ne mažiau kaip 5 nariai: pirmininkas, pirmininko pavaduotojas, nariai. Komisijos sekretorius nėra Komisijos narys. Pirmininkas – Savivaldybės administracijos darbuotojas, du nariai – seniūnijos specialistai socialiniam darbui, du – visuomeninių organizacijų ar bendruomenių atstovai.
26. Komisijos nariai turi teisę:
26.1. gauti informaciją apie Komisijos posėdžius bei kitą su projektų vertinimu susijusią reikalingą informaciją;
27. Komisijos nariai privalo:
28. Komisijos nariai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo projektų paraiškų perdavimo Komisijos nariams dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus.
29. Finansuojami projektai vertinami pagal šiuos kriterijus:
30. Įvertinęs paskirtą projektą, Komisijos narys užpildo socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo projekto vertinimo anketą (2 priedas) (toliau – vertinimo anketa).
31. Projektas galutinai įvertinamas, susumavus pagal kiekvieną vertinimo kriterijų skirtus balus. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas yra 65 balai.
32. Apie projekto finansavimą sprendžiama pagal projekto surinktų balų sumą:
33. Komisijos narys vertinimo anketoje taip pat nurodo projekto privalumus ir trūkumus, pateikia išvadą dėl projekto finansavimo, siūlymus dėl atskirų projekto veiklų, išlaidų nefinansavimo.
34. Baigę vertinimą, Komisijos nariai užpildytas ir pasirašytas projektų vertinimo anketas pateikia Komisijos pirmininkui, jos toliau saugomos paraiškos byloje.
35. Komisijos sekretorius suskaičiuoja Komisijos narių skirtų balų vidurkius ir Komisijai pateikia projektų paraiškų vertinimo suvestinę (3 priedas).
36. Finansuoti atrinktų projektų lėšų paskirstymą Komisijos teikimu tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.
37. Paraiškos, kurios neatitinka šiame Apraše nurodytų reikalavimų arba yra pateiktos praleidus nustatytą paraiškų teikimo terminą, nesvarstomos.
38. Komisija, nustačiusi, kad kai kurios paraiškos sąmatoje numatytos išlaidos nėra būtinos planuojamiems projekto rezultatams pasiekti, taip pat jei paraiškos sąmatoje nurodytos išlaidos nėra realios, akivaizdžiai neatitinka vidutinės rinkos kainos arba yra nepakankamai pagrįstos, Savivaldybės administracijos direktoriui gali siūlyti mažesnę, nei paraiškoje prašoma, finansavimo sumą.
VII SKYRIUS
PROJEKTŲ finansavimo sutarties pasirašymas
39. Savivaldybės administracijos direktoriui įsakymu patvirtinus projektams skirtų lėšų paskirstymą, Komisijos pirmininkas per 5 darbo dienas informuoja pareiškėjus apie projekto finansavimą. Savivaldybės administracijos direktoriui priėmus sprendimą dėl projektų, kuriems neskirtas finansavimas, Komisijos pirmininkas raštu per 5 darbo dienas apie šį sprendimą informuoja pareiškėjus, nurodydamas motyvus.
40. Pareiškėjui pateikus patikslintą projektą, Savivaldybės administracija ir projektą pateikęs pareiškėjas (kuriam yra skiriamos lėšos) sudaro lėšų naudojimo sutartį (toliau – Sutartis). Sutartyje numatomi projekto įgyvendinimo terminai, finansavimo tvarka, atsiskaitymas, šalių atsakomybė už Sutarties įgyvendinimą ir kitos sąlygos. Jeigu pareiškėjas per 15 kalendorinių dienų nepateikia Savivaldybės administracijai patikslinto projekto, su juo projekto finansavimo sutartis nesudaroma.
41. Sutartis turi būti sudaryta ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinto finansuojamų projektų lėšų paskirstymo.
42. Nesudarius Sutarties per šio Aprašo 41 punkte nurodytą terminą, nepanaudotos lėšos gali būti perskirstomos kitoms socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos priemonėms ar veikloms.
43. Savivaldybės biudžete skyrus papildomų lėšų socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programai įgyvendinti arba pareiškėjui atsisakius projektui finansuoti skirtų lėšų, arba Savivaldybės administracijai nutraukus projekto finansavimą ir dėl šių priežasčių likus nepanaudotų lėšų, Savivaldybės administracija raštu informuoja projektų vykdytojus, kurių projektai iš dalies finansuojami, apie galimybę gauti papildomų lėšų projektams įgyvendinti. Projekto vykdytojas gali teikti motyvuotą prašymą ir detalią projekto išlaidų sąmatą papildomam finansavimui gauti, nurodydamas projekto veiklas, kurioms bus panaudotos prašomos lėšos. Papildomo finansavimo prašymus svarsto Komisija. Įvertinusi projekto vykdytojo prašomų lėšų poreikio pagrįstumą, Komisija pateikia siūlymą dėl papildomų lėšų paskirstymo, kurį tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.
44. Savivaldybės administracijos direktoriui įsakymu patvirtinus projektams skirtų papildomų lėšų paskirstymą, Komisijos pirmininkas per 5 darbo dienas informuoja pareiškėjus apie papildomą projekto finansavimą.
45. Savivaldybės administracijos direktoriui patvirtinus finansuojamų projektų papildomų lėšų paskirstymą, Savivaldybės administracija ir projektą pateikęs pareiškėjas (kuriam yra skiriamos lėšos) sudaro projekto lėšų naudojimo Sutartį. Sutartyje numatomi projekto įgyvendinimo terminai, finansavimo tvarka, atsiskaitymas, šalių atsakomybė už Sutarties įgyvendinimą ir kitos sąlygos. Prie Sutarties pridedama projektui skirtų lėšų detali išlaidų sąmata.
46. Sutartis turi būti sudaryta ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po Savivaldybės administratoriaus direktoriaus įsakymu patvirtinto finansuojamų projektų papildomų lėšų paskirstymo.
VIII SKYRIUS
LĖŠŲ SKYRIMAS IR ATSISKAITYMAS
48. Lėšos projektams finansuoti skiriamos biudžetiniams metams ir negali būti perkeltos į kitus biudžetinius metus.
49. Lėšos projektams įgyvendinti pervedamos po to, kai pasirašoma Sutartis su pareiškėjais (projekto vykdytoju).
50. Projekto vykdytojas, įgyvendinęs projektą, privalo per 14 kalendorinių dienų į Sutartyje nurodytą Savivaldybės administracijos sąskaitą grąžinti lėšas, skirtas neįvykdytoms projekto veikloms.
51. Projekto vykdytojas įgyvendina projektą ir teikia Savivaldybės administracijai projekto vykdymo, lėšų panaudojimo ir pasiektų rezultatų ataskaitas pagal Sutartyje nustatytus reikalavimus, terminus ir pridėtas ataskaitų formas. Pasibaigus finansiniams metams, Savivaldybės administracija pateikia Savivaldybės tarybai lėšų naudojimo ir pasiektų rezultatų ataskaitą.
52. Projekto vykdytojas, laiku nepateikęs ataskaitų, per 15 kalendorinių dienų privalo grąžinti lėšas, skirtas iš programos.
53. Lėšų neskiriama, jeigu anksčiau projektams finansavimą gavęs pareiškėjas neatsiskaitė už skirtų lėšų panaudojimą numatyta tvarka arba buvo nustatyta, kad gautos lėšos panaudotos ne pagal paskirtį.
54. Ne pagal paskirtį panaudotos ir laiku negrąžintos lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
IX SKYRIUS
PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO Kontrolė
57. Projektų įgyvendinimo kontrolės tikslas – užtikrinti tikslingą ir efektyvų lėšų panaudojimą, įgyvendinant projektus.
58. Savivaldybės administracija kontroliuoja finansuojamų projektų įgyvendinimą ir lėšų panaudojimą pagal paskirtį, projekto įgyvendinimo metu tikrina, ar tikslingai projekto vykdytojas naudoja projektams finansuoti skirtas lėšas: ar faktinės išlaidos atitinka sąmatose planuotas išlaidas, ar teisingi ataskaitose teikiami duomenys, ar laikomasi projektuose numatytų veiklų, ar pasiekiamas planuotas rezultatas. Savivaldybės administracijos direktorius įsakymu paskiria atsakingus asmenis už Socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo programos projektų administravimą ir kontrolę.
59. Projekto vykdytojas atsako už projekte numatytų veiklų įgyvendinimą, projektui skirtų lėšų tikslinį panaudojimą ir projekte nurodytų laukiamų rezultatų pasiekimą. Neįvykdžius prisiimtų įsipareigojimų, projekto vykdytojas privalo grąžinti lėšas, kurių dydis atitinka neįvykdytų įsipareigojimų dalį.
60. Nustačiusi pažeidimų, Savivaldybės administracija gali nutraukti tolesnį projekto finansavimą, apie tai prieš 10 kalendorinių dienų raštu įspėjusi projekto vykdytoją.
62. Jei, patvirtinus finansuojamų projektų lėšų paskirstymą, projekto vadovas atsisako vykdyti projektą, jį gali vykdyti kitas projekto vykdytojo paskirtas asmuo.
63. Įgyvendinus projektą, už lėšų panaudojimą atsiskaitoma ne vėliau kaip per 15 darbo dienų, tačiau ne vėliau kaip iki kalendorinių metų gruodžio 31 d.
X SKYRIUS
baigiamosios nuostatos
66. Pareiškėjas (projekto vykdytojas) turi teisę skųsti Savivaldybės administracijos sprendimus, priimtus vadovaujantis šiuo Aprašu, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
67. Pareiškėjas projekto viešinimo metu privalo nurodyti, kad projektas finansuojamas savivaldybės biudžeto lėšomis.
68. Informacija apie projektų finansavimą, kvietimą teikti paraiškas skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.kelme.lt.
Kelmės rajono savivaldybės socialinių
paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo
programos finansavimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Projekto paraiškos forma)
Kelmės rajono savivaldybės administracijai
PROJEKTO PARAIŠKA
_________________________
(Data)
Projekto pavadinimas
(Projekto pavadinimas turi būti trumpas, konkretus ir aiškus, apibūdinantis projekto esmę) |
I. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ
II. INFORMACIJA APIE PROJEKTO FINANSAVIMĄ
2. PROJEKTO FINANSAVIMO ŠALTINIAI
(Nurodomi projekto finansavimo šaltiniai, išskiriant, kokio dydžio išlaidų dalį planuojama padengti iš savivaldybės paramos lėšų ir kokio dydžio dalį – iš kitų lėšų. Paraiškoje nurodyto dydžio nuosavos ar kitų šaltinių skiriamos lėšos turi būti užtikrintos paraiškos teikimo metu)
Projekto finansavimo šaltinio pavadinimas |
Suma Eur |
2.1. Iš Kelmės rajono savivaldybės administracijos prašomos lėšos |
|
2.2. Kiti projekto finansavimo šaltiniai (nurodyti): |
|
|
|
|
|
2.3. Bendra projekto suma |
|
III. INFORMACIJA APIE PROJEKTO VYKDYTOJUS
4. Projekto vadovas |
Vardas, pavardė |
|
Adresas |
|
|
Telefonas |
|
|
El. paštas |
|
|
Darbo patirtis (nurodoma darbo su projektais patirtis) |
|
|
Atliekamos funkcijos |
|
|
5. Projekto finansininkas |
Vardas, pavardė |
|
Adresas |
|
|
Telefonas |
|
|
El. paštas |
|
|
Darbo patirtis (nurodoma darbo su projektais patirtis) |
|
|
Atliekamos funkcijos |
|
|
6. Kiti vykdytojai (Nurodoma, jei projekte numatyti) |
Vardas, pavardė |
|
Adresas |
|
|
Telefonas |
|
|
El. paštas |
|
|
Darbo patirtis (nurodoma darbo su projektais patirtis) |
|
|
Atliekamos funkcijos |
|
IV. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ
7. PROJEKTO TIKSLAS (-AI) (Projekto tikslas turi būti konkretus, realus, įgyvendinamas ir glaustai suformuluotas) |
|
8. PROJEKTO UŽDAVINIAI (Uždaviniai turi atsakyti į klausimą, ką reikia padaryti, kad tikslas būtų pasiektas) |
|
9. TRUMPAS PROJEKTO APRAŠYMAS (iki 0,5 puslapio) (Aprašoma, kokias problemas sprendžia šis projektas, ar šios problemos yra aktualios vietos bendruomenei. Pagrįsti, kodėl šis projektas ir jo vykdymo metu numatytos veiklos yra efektyvi priemonė spręsti paminėtas problemas, kodėl jis reikšmingas vykdytojams, dalyviams ir aplinkai, aprašyti projekto idėją) |
|
10. TIKSLINĖ GRUPĖ IR PROJEKTO DALYVIAI (Nurodoma, kas dalyvaus projekto veiklose, kam skirtos projekto veiklos, bendras dalyvių ir jų šeimos narių skaičius) |
|
11. PROJEKTO ĮGYVENDINIMO LAIKOTARPIS, PROJEKTO VYKDYMO VIETA, TĘSTINUMAS (nurodoma tiksli projekto vykdymo pradžia ir pabaiga, įgyvendinimo trukmė (mėnesiais), vykdymo vieta (miestas, kaimas); ar projektas yra tęstinis ir ilgalaikis, ar bus tęsiamas toliau) |
|
12. NUOSEKLUS PROJEKTO ĮGYVENDINIMO PLANAS (atskirai pagal kiekvieną planuojamą vykdyti veiklą)
Eil. Nr.
|
Veiklos pavadinimas |
Planuojamas veiklos laikotarpis (pradžia ir pabaiga) |
Paslaugos periodiškumas (kartai per savaitę, trukmė (val.) |
Veiklų įgyvendinimo vieta |
20................ metai |
|||
I ketv. |
II ketv. |
III ketv. |
IV ketv. |
|||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
13. DETALI PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATA IR PAGRINDIMAS
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšis ir skaičiavimai |
Prašoma suma iš savivaldybės (eurais) |
Išlaidų pagrindimas (pagrįsti ir nurodyti, kokiai veiklai planuojamos išlaidos) |
1. |
Darbo užmokestis projekto vykdytojams (asmenų skaičius, darbo trukmė, darbo užmokesčio dydį) |
||
2. |
Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui |
||
3. |
Transporto išlaidos (eksploatacijos išlaidos, kuro išlaidos) |
||
4. |
Prekės (kanceliarinės ir skirtos projektui vykdyti) |
||
5. |
Kitos paslaugos |
||
6. |
Lėšos ilgalaikiam turtui, skirtam tik socialinių paslaugų prieinamumui gerinti, įsigyti |
||
IŠ VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ (1+2+3+4+5+6) |
|
14. LAUKIAMI REZULTATAI (pagal vykdomas veiklas)
Eil. Nr.
|
Veiklos pavadinimas |
Laukiami rezultatai (nuo projekto vykdymo pradžios) |
||||||
|
|
Iš viso paslaugas gaus asmenų: |
Iš jų: |
|||||
|
socialinės rizikos vaikai |
vaikai su negalia |
socialinę riziką patiriantys asmenys |
suaugę asmenys su negalia |
senyvo amžiaus asmenys |
šeimos narių |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
Bendras projekte dirbančių asmenų skaičius ________ |
||||||||
Bendras projekte dalyvaujančių savanorių skaičius ______ |
15. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA
Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad: 1. šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga; 2. nesu pažeidęs jokios sutarties dėl finansavimo skyrimo iš Kelmės rajono savivaldybės biudžeto lėšų; 3. sutinku, kad informacija apie pateiktą paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, projekto pavadinimą, paraiškos registracijos kodą ir prašomą finansavimo sumą, būtų skelbiama Kelmės rajono savivaldybės interneto svetainėje; 4. gavęs finansavimą, įsipareigoju informuoti Kelmės rajono savivaldybės administraciją, kaip vykdomas projektas, ir nustatytais terminais pateikti pagal patvirtintas formas lėšų naudojimo ataskaitas. |
16. PARAIŠKOS PRIEDAI
16.1. Projektą vykdančio pareiškėjo įstatų (nuostatų) kopija (įstatų (nuostatų) neprivalo pateikti religinės bendruomenės ar bendrijos, kurios teikia kanonų išrašą), _____ lapai.
16.2. Pažyma, kurioje pateikiamas preliminarus paslaugų gavėjų sąrašas, kuriame nurodomas paslaugų gavėjo vardas, pavardė, gyvenamoji vietovė (miesto, miestelio, kaimo pavadinimas), _____ lapai.
______________________ ____________ __________________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
A. V.
_________________________
Kelmės rajono savivaldybės socialinių
paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo
programos finansavimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Projekto vertinimo anketos forma)
_________________________________________________________________________
(pareiškėjo pavadinimas)
socialinių paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo PROJEKTO VERTINIMO ANKETA
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Rekomenduo-jamos balų ribos |
Skirtų balų skaičius |
1. |
Sprendžiamos socialinės problemos - aiškiai įvardytos - aiškiai įvardytos, aktualios ir turi poveikį - iš dalies įvardytos ir aktualios, iš dalies turi poveikį - aktualumas ir naudingumas abejotinas - neaktualios |
15 |
15 13–15
7–12
1–6 0 |
|
2. |
Projekto įgyvendinimas - nuoseklus ir gerai parengtas projekto įgyvendinimo planas - nuoseklus ir išsamus - nuoseklus, tačiau trūksta detalumo - trūksta nuoseklumo ir detalumo - nedetalus ir nenuoseklus |
15 |
13–15
7–12 1–6 0 |
|
3. |
Reikalingų lėšų pagrindimas (projekto lėšos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos, atsižvelgiant į vidutines kainas) - pagrįstos, realiai suplanuotos, pateikti apskaičiavimai - iš dalies pagrįstos, trūksta detalesnių apskaičiavimų - prastai planuojamos, pateiktos be detalių apskaičiavimų - nepagrįstos |
15 |
13–15
7–12
1–6
0 |
|
4. |
Laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas (ilgalaikis ir žymus tiesioginis poveikis bendruomenei, išliekamoji vertė, teikiamos naujos ir kokybiškos paslaugų rūšys, sukurtos naujos darbo vietos ir pan.) - ilgalaikis ir žymus - trumpalaikis ar nelabai žymus - abejotinas - jokio poveikio neįgaliųjų bendruomenei |
10 |
8–10 4–7 1–3 0 |
|
5. |
Patirtis teikiant paslaugas neįgaliesiems, turimi žmogiškieji ir materialiniai ištekliai projekto veiklai įgyvendinti (turima patirtis teikiant paslaugas neįgaliesiems, kvalifikuoti specialistai, patalpos, ryšio, transporto priemonės ir kt.) - turi pakankamai - turi pakankamai, tačiau trūksta išsamesnio aprašymo - turi nepakankamai - neturi |
10 |
8–10 4–7
1–3 0 |
|
Bendra balų suma |
65 |
|
|
|
Projekto privalumai
|
|
|||
Projekto trūkumai
|
|
|||
Projekto veiklos, išlaidos, kurių siūloma nefinansuoti
|
|
|||
Komisijos nario išvada (projektą finansuoti, projekto nefinansuoti) |
|
Kelmės rajono savivaldybės socialinių
paslaugų plėtros ir kokybės gerinimo
programos finansavimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Projektų paraiškų vertinimo suvestinės forma)
Projektų paraiškų vertinimo suvestinė
Eil. Nr. |
Projektą vykdančios organizacijos pavadinimas |
Prašoma suma (Eur) |
Bendru Komisijos sutarimu siūloma suma |
Surinktų balų vidurkis |
Komisijos pastabos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komisijos sekretorius _____________ ____________________________
(parašas) (vardas, pavardė)