LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS

 

 

 

ĮSAKYMAS

 

DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2019 m. GRUODŽIO 19 d. ĮSAKYMO NR. v-1529 „DĖL AUKŠTŲJŲ MOKYKLŲ IR UŽSIENIO VALSTYBIŲ AUKŠTŲJŲ MOKYKLŲ FILIALŲ IŠORINIO VERTINIMO IR AKREDITAVIMO TVARKOS APRAŠO, vertinamųjų sričių ir rodiklių PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

 

2022 m. vasario 1 d. Nr. V-142

Vilnius

 

 

 

P a k e i č i u Aukštųjų mokyklų ir užsienio valstybių aukštųjų mokyklų filialų išorinio vertinimo ir akreditavimo tvarkos aprašą, vertinamąsias sritis ir rodiklius, patvirtintus Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2019 m. gruodžio 19 d. įsakymu Nr. V-1529 „Dėl Aukštųjų mokyklų ir užsienio valstybių aukštųjų mokyklų filialų išorinio vertinimo ir akreditavimo tvarkos aprašo, vertinamųjų sričių ir rodiklių patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 7 punktą ir jį išdėstau taip:

7. Išorinis vertinimas atliekamas pagal Aprašo priede nustatytas aukštosios mokyklos veiklos vertinamąsias sritis ir rodiklius bei Centro patvirtintoje Aukštosios mokyklos veiklos vertinimo metodikoje (toliau – Veiklos vertinimo metodika) nustatytus kriterijus. Išorinis vertinimas negali užtrukti ilgiau nei 9 mėnesius nuo aukštosios mokyklos savianalizės suvestinės pateikimo Centrui.“

2. Pakeičiu 16 punktą ir jį išdėstau taip:

16. Ekspertų grupė ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo vizito į aukštąją mokyklą pabaigos parengia išorinio vertinimo išvadas. Išorinio vertinimo išvadose pateikiama bendra aukštosios mokyklos veiklos analizė pagal vertinamąsias sritis, rodiklius ir kriterijus, siūlymai ir rekomendacijos aukštajai mokyklai dėl veiklos tobulinimo, taip pat apibendrinamasis įvertinimas pagal šio Aprašo 13 punkte nustatytas vertinamąsias sritis bei pagal Aprašo 17 punkte nustatytą įvertinimo skalę.“

3. Pakeičiu 18 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

18. Centras per 2 mėnesius nuo ekspertų grupės parengtų išorinio vertinimo išvadų gavimo, vadovaudamasis išorinio vertinimo išvadomis, priima vieną iš galimų sprendimų dėl išorinio vertinimo:“.

4. Pakeičiu 29 punktą ir jį išdėstau taip:

29. Paskesnės veiklos etapai:

29.1. veiklos tobulinimo priemonių numatymas – aukštoji mokykla, gavusi Centro sprendimą pagal išorinio vertinimo išvadose pateiktus siūlymus ir rekomendacijas, numato priemones aukštosios mokyklos veiklai tobulinti ir Veiklos vertinimo metodikoje nustatytais terminais aukštosios mokyklos interneto svetainėje paskelbia veiklos tobulinimo priemonių planą ir apie tai informuoja Centrą;

29.2. numatytų priemonių aukštosios mokyklos veiklai tobulinti įgyvendinimas – aukštoji mokykla įgyvendina numatytas priemones aukštosios mokyklos veiklai tobulinti ir Veiklos vertinimo metodikoje nustatytais terminais parengia ir teikia Centrui išorinio vertinimo rekomendacijų įgyvendinimo pažangos ataskaitą;

29.3. numatytų priemonių aukštosios mokyklos veiklai tobulinti įgyvendinimo rezultatų stebėsena – Centras Veiklos vertinimo metodikoje nustatyta tvarka atlieka aukštosios mokyklos veiklos tobulinimo ir rekomendacijų įgyvendinimo stebėseną. Stebėsena atliekama ne rečiau kaip vieną kartą aukštosios mokyklos akreditavimo laikotarpiu.

 

 

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministrė                                                                      Jurgita Šiugždinienė