KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDRUOMENINIŲ ŠEIMOS NAMŲ ATRANKOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. sausio 23 d. Nr. AD1-102

Klaipėda

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Prevencinių socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. lapkričio 23 d. įsakymu Nr. A1-776 „Dėl Prevencinių socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 17 punktu:

1Tvirtinu Klaipėdos miesto savivaldybės bendruomeninių šeimos namų atrankos tvarkos aprašą (pridedama).

2Nustatau, kad šis įsakymas skelbiamas Teisės aktų registre ir Klaipėdos miesto savivaldybės interneto svetainėje.

3Pripažįstu netekusiu galios Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2023-01-18 įsakymą Nr. AD1-74 „Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės bendruomeninių šeimos namų atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Regionų apygardos administraciniam teismui, skundą (prašymą) paduodant bet kuriuose teismo rūmuose, per vieną mėnesį nuo šio įsakymo įteikimo suinteresuotai šaliai dienos.

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorius                                                     Gintaras Neniškis

 


 

PATVIRTINTA

Klaipėdos miesto savivaldybės

administracijos direktoriaus

2023 m. sausio 23 d. įsakymu Nr. AD1-102

 

 

KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDRUOMENINIŲ ŠEIMOS NAMŲ ATRANKOS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1Klaipėdos miesto savivaldybės bendruomeninių šeimos namų atrankos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato reikalavimus, keliamus bendruomeninių šeimos namų atrankoje (toliau – Atranka) dalyvaujantiems pareiškėjams, jų teikiamoms paraiškoms, taip pat nustato Atrankos organizavimo tvarką, bendruomeninių šeimos namų atrankos komisijos (toliau – komisija) sudarymą, darbo organizavimą bei kitas sąlygas.

2Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu, Prevencinių socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. lapkričio 23 d. įsakymu Nr. A1-776 „Dėl Prevencinių socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3Atrankos tikslas – atrinkti bendruomeninius šeimos namus, kurie organizuotų ir užtikrintų kokybiškų kompleksinių paslaugų šeimai teikimą kuo arčiau asmens (šeimos) gyvenamosios vietos arba asmens (šeimos) gyvenamojoje vietoje, taip pat organizuotų, o prireikus teiktų kitas prevencines socialines paslaugas.

4Bendruomeninių šeimos namų funkcijos bus vykdomos vadovaujantis Prevencinių socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. lapkričio 23 d. įsakymu Nr. A1-776 „Dėl Prevencinių socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

5Bendruomeninių šeimos namų funkcijų vykdymui finansavimas skiriamas vadovaujantis Valstybės biudžeto dotacijų savivaldybių biudžetams kompleksinėms paslaugoms šeimai organizuoti paskirstymo, pervedimo, tikslinimo, naudojimo, kontrolės ir atsiskaitymo už jų panaudojimą tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. A1-837 „Dėl Valstybės biudžeto dotacijų savivaldybių biudžetams kompleksinėms paslaugoms šeimai organizuoti paskirstymo, pervedimo, tikslinimo, naudojimo, kontrolės ir atsiskaitymo už jų panaudojimą tvarkos aprašo patvirtinimo“.

6Kompleksinių paslaugų šeimai teikimas, pasibaigus projektams, įgyvendinamiems pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonę Nr. 08.4.1-ESFA-V-416 „Kompleksinės paslaugos šeimai“, bus finansuojamas Europos Sąjungos fondų lėšomis pagal 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą.

7Tikslinė grupė – Klaipėdos mieste gyvenantys asmenys (šeimos) ir (ar) bendruomenės, siekiančios stiprinti asmens (šeimos) gebėjimą savarankiškai rūpintis asmeniniu (šeimos) gyvenimu ir asmens (šeimos) dalyvavimą visuomenės gyvenime, stiprinti bendruomenės socialinį aktyvumą ir skatinti bendruomenės socialinę įtrauktį, taip pat stiprinti asmens (šeimos) žinias ir ugdyti jo (jos) įgūdžius, kad ateityje būtų išvengta galimų socialinių problemų ir socialinės rizikos atsiradimo.

8Apraše vartojamos sąvokos:

8.1.    Paraiška – Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintas nustatytos formos dokumentas, teikiamas atrankos konkursui, siekiant dalyvauti Atrankoje.

8.2.   Bendruomeniniai šeimos namai – Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje veikianti įstaiga, atitinkanti Socialinių paslaugų įstatymo 19str. 1 ir 3 d. reikalavimus.

8.3.   Kompleksinės paslaugos šeimai – paslaugos, skirtos asmens (šeimos), patyrusio (- ios) sunkumų, gebėjimams savarankiškai spręsti iškilusias problemas stiprinti, siekiant ateityje išvengti galimų didesnių socialinių problemų ir (ar) socialinės rizikos. Paslaugų aprašymai apibrėžti Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1‑93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“ (2022 m. birželio 30 d. d. įsakymo Nr. A1-451 redakcija).

9.       Kitos Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse, Socialinių paslaugų įstatyme, Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“, ir kituose teisės aktuose, kurie reglamentuoja socialinių paslaugų teikimą, vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

BENDRUOMENINIŲ ŠEIMOS NAMŲ FUNKCIJOS

 

10.       Bendruomeninių šeimos namų funkcijos:

10.1.    organizuoti kompleksinių paslaugų šeimai teikimą, o prireikus ir jas teikti;

10.2.    informuoti asmenis (šeimas), bendruomenę apie teikiamas kompleksines paslaugas šeimai, konsultuoti juos šių paslaugų teikimo klausimais;

10.3.    informuoti tikslines grupes apie kitas aktualias savivaldybės teritorijoje teikiamas socialines paslaugas, vykdomas programas ir (ar) kitą socialinę paramą;

10.4.    organizuoti bendruomenės įtraukimą į pagalbos asmenims (šeimoms) organizavimą ir (ar) teikimą;

10.5.    plėtoti tarpinstitucinį bendradarbiavimą (socialinio darbo mikrolygmeniu, mezolygmeniu ir makrolygmeniu);

10.6.    skelbti informaciją apie vykdomą veiklą (funkcijas, teikiamų kompleksinių paslaugų šeimai turinį) savo interneto svetainėje.

11.       Kompleksinės paslaugos teikiamos vadovaujantis šiais principais:

11.1.    individualumo – kompleksiškai teikiamos paslaugos atitinka individualius šeimos poreikius;

11.2.    įgalinimo – kompleksiškai dirbama su šeima ir jos aplinka, kad šeimos nariai sąmoningai prisiimtų atsakomybę už savo sprendimus bei savo gyvenimo kūrimą;

11.3.    prieinamumo – paslaugų organizavimas vykdomas kuo arčiau gavėjo gyvenamosios vietos, įtraukiant bendruomenę ir vykdant savanorišką veiklą, prireikus ir turint galimybių – atvykstant į paslaugos gavėjo gyvenamąją vietą;

11.4.    tarpinstitucinio bendradarbiavimo – įgyvendinant projektus valstybės bei vietos savivaldos institucijos, nevyriausybinės organizacijos ir verslo subjektai bendradarbiauja, siekiant suteikti kokybiškas paslaugas kuo didesniam gavėjų skaičiui;

11.5.    informatyvumo ir visuomenės vertybių puoselėjimo – informacija apie kompleksiškai teikiamas paslaugas yra viešinama per informacines priemones ir orientuojama į visuomenės vertybines nuostatas puoselėjant šeimą;

11.6.    papildomumo – švietimo, sveikatos priežiūros ir kitos socialinėms paslaugoms nepriskiriamos paslaugos, reikalingos užtikrinant kompleksiškai teikiamas paslaugas tikslinei grupei, yra finansuojamos teisės aktuose, reglamentuojančiuose švietimo, sveikatos ir kitų paslaugų finansavimą, nustatyta tvarka;

11.7.    kompleksiškumo – turi būti derinamas ir užtikrinamas įvairių rūšių paslaugų šeimai teikimas;

11.8.    kompleksinių paslaugų šeimai koordinavimas, informacijos apie paslaugas teikimas ir konsultavimas turi vykti vieno langelio principu, o vieta, kurioje vykdomos veiklos, būtų vadinama Bendruomeniniais šeimos namais ir turėtų viešai matomą iškabą „Bendruomeniniai šeimos namai“.

 

III SKYRIUS

REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS

 

12.     Galimi paraiškų teikėjai: nevyriausybinės organizacijos, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme.

13.     Pareiškėjams keliami šie reikalavimai:

13.1.  turėti ne mažesnę nei 2 metų kompleksinių paslaugų šeimai organizavimo ir teikimo Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje patirtį;

13.2turėti patalpas, kuriose bus vykdoma veikla, organizuojamos paslaugos;

13.3.    turi užtikrinti darbuotojų profesinės kvalifikacijos atitiktį teisės aktų reikalavimams: darbuotojai, kurie, organizuos ir koordinuos Bendruomeninių šeimos namų veiklą, turi atitikti Socialinių paslaugų įstatyme nustatytus reikalavimus: socialiniai darbuotojai yra įgiję Socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio 6 dalyje nurodytą išsilavinimą;

13.4.  turėti projektinio darbo patirtį, įgyvendinant nacionalinėmis ir (ar) Europos Sąjungos lėšomis finansuotus projektus.

14.     Pareiškėjas negali teikti paraiškos konkursui, jeigu:

14.1.  veikla sustabdyta ar apribota įstatymų nustatytais pagrindais;

14.2.  taikomas turto areštas;

14.3.  iškelta byla dėl bankroto arba yra likviduojamas;

14.4.  Juridinių asmenų registrui nėra pateikęs metinių finansinių ataskaitų rinkinius, taip pat metinių konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinius, kaip nustatyta Juridinių asmenų registro nuostatuose;

14.5paraiškos teikimo dieną yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

14.6.  dėl Pareiškėjo per pastaruosius 5 metus buvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis dėl neteisėtos veiklos, kenkiančios Lietuvos Respublikos ir (arba) Europos Sąjungos finansiniams interesams;

14.7.  prašydamas savivaldybės / valstybės biudžeto lėšų, pateikė tikrovės neatitinkančius duomenis arba suklastotus dokumentus;

14.8.  neįvykdė arba netinkamai įvykdė anksčiau sudarytą savivaldybės / valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį ir tai buvo esminis sutarties pažeidimas;

14.9.  neatitinka Apraše 13 punkte nustatytų reikalavimų.

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ ATRANKAI TEIKIMAS

 

15.     Informacija apie atranką skelbiama viešai Klaipėdos miesto savivaldybės interneto svetainėje (www.klaipeda.lt).

16Pareiškėjas, skelbiamos Atrankos nustatyta tvarka ir terminais, pateikia užpildytą paraiškos formą (toliau – paraiška) (forma – 1 priedas). Po nustatyto termino pateiktos paraiškos nevertinamos. Savivaldybės Socialinės paramos skyrius (toliau – Socialinės paramos skyrius) apie nevertintiną paraišką, pateiktą po konkurso skelbime nurodyto termino, Pareiškėjui praneša raštu arba el. paštu per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo dienos.

17Pareiškėjai, rengdami paraiškas, turi teisę gauti informaciją ir konsultacijas paraiškų rengimo klausimais, kurias teikia atsakingi Socialinės paramos skyriaus darbuotojai, kurių telefonų numeriai ir elektroniniai paštai nurodyti konkurso kvietime. Informacija teikiama iki paskutinės paraiškų pateikimo dienos.

18Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba kompiuteriu ir pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas bei patvirtinta antspaudu, jei tokį antspaudą įstaiga / organizacija privalo turėti, arba pasirašyta kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus.

19Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:

19.1.  organizacijos įstatų ar kitų įstatams prilygstančių steigimo dokumentų kopiją;

19.2jei Atrankoje dalyvaujančiam pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas – dokumentą, patvirtinantį asmens teisę veikti atrankoje dalyvaujančio pareiškėjo vardu;

19.3.  pareiškėjo darbuotojų išsilavinimą ir kvalifikaciją įrodančių dokumentų (pvz. diplomų, kvalifikacinių ir (ar) mokymų baigimo pažymėjimų) kopijas;

19.4.  dokumento, pagrindžiančio teisę naudotis patalpomis, kuriose būtų vykdomos veiklos, kopiją;

19.5.  valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduotą dokumentą, išrašą iš teismo sprendimo, Informatikos ir ryšių departamento prie Vidaus reikalų ministerijos išduotą dokumentą, Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos teritorinės valstybinės mokesčių inspekcijos išduotą dokumentą (dokumentas galioja, jei jis išduotas ne anksčiau nei prieš 30 dienų), kad:

19.5.1. nėra iškeltos bylos dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės komercinės veiklos, nėra likviduojamas, nėra priimtas kreditorių susirinkimo nutarimas bankroto procedūras vykdyti ne teismo tvarka;

19.5.2. nėra įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl paramos skyrimo iš ES ir (arba) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų naudojimo pažeidimo;

19.5.3. neturi neįvykdytų mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

19.5.4. dalyvis, turintis balsų daugumą juridinio asmens susirinkime, neturi neišnykusio ar nepanaikinto teistumo už nusikalstamą bankrotą;

19.6.  Pareiškėjas gali pateikti ir kitus dokumentus ir (ar) informaciją, galinčius padėti vertinti paraišką.

20.     Kartu su paraiška teikiamų dokumentų kopijos privalo būti patvirtintos laikantis Dokumentų rengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“, reikalavimų. Visi paraiškos bei prie jos pridedamų dokumentų lapai turi būti sunumeruoti eilės tvarka. Paraiškos ir prie jos pridedamų dokumentų numeracija turi būti ištisinė.

21.     Pareiškėjas gali pateikti Klaipėdos miesto savivaldybės administracijai ne daugiau kaip vieną paraišką. Jeigu pateikiamos kelios paraiškos, vertinama paskutinė pateikta.

22.     Pasirašyta popierinė paraiška su priedais užklijuotame voke su užrašu „Bendruomeninių šeimos namų atrankai“ siunčiama paštu registruotu laišku arba pristatoma tiesiogiai Socialinės paramos skyriui, Taikos pr. 52C, Klaipėda, LT-91184, 102 kab. Paraiškų, atsiųstų paštu, priėmimo terminas nustatomas pagal pašto antspaudo datą ant voko.

23.     Paraiška su priedais gali būti teikiama ir elektronine forma, bet privaloma juos parengti ir patvirtinti vadovaujantis Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymu ir Elektroninio parašo taisyklėmis, patvirtintomis valstybės įmonės Registrų centro direktoriaus 2012 m. gegužės 31 d. įsakymu Nr. V-159 „Dėl Elektroninio parašo taisyklių patvirtinimo“. Paraiškos elektroniniu būdu teikiamos el. paštu: parama@klaipeda.lt arba per dokumentų valdymo sistemą Avilys. 

 

V SKYRIUS

KOMISIJOS SUDARYMAS IR DARBO ORGANIZAVIMAS

 

24.     Atrankai pateiktas paraiškas vertina komisija, kurios sudėtį tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius. Komisija sudaroma iš ne mažiau kaip 5 narių: 4 Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus atstovų ir Savivaldybės administracijos vyriausiojo patarėjo, kuruojančio socialinės politikos įgyvendinimo ir paslaugų miestiečiams teikimo savivaldybės teritorijoje sritis.

25.     Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko pavaduotojas. Komisiją techniškai aptarnauja komisijos sekretorius, kurį skiria Savivaldybės administracijos direktorius. Komisijos sekretorius nėra komisijos narys.

26.     Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, šiuo Aprašu ir kitais teisės aktais.

27.     Komisijos pirmininkas šaukia komisijos posėdžius, pirmininkauja posėdžiams, koordinuoja komisijos darbą.

28.     Pirmasis komisijos posėdis šaukiamas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo paskutinės nustatytos paraiškų pateikimo konkursui dienos.

29.     Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.

30.     Komisijos nariams apie rengiamą komisijos posėdį ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas praneša komisijos sekretorius. Kartu su pranešimu pateikiama posėdžio darbotvarkė.

31.     Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti paraiškų vertinimo ir atrankos komisijos nario konfidencialumo pasižadėjimą ir nešališkumo deklaraciją (2 priedas).

32.     Jeigu yra aplinkybių, dėl kurių gali kilti interesų konfliktas, su tomis aplinkybėmis susijęs (-ę) komisijos narys (-iai), prieš pradėdamas (-i) nagrinėti paraiškas, turi nusišalinti, prieš tai pranešęs (-ę) komisijos pirmininkui. Jeigu komisijos narys (-iai) nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (jų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais.

33.     Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių komisijos narių balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi komisijos pirmininkas, o jo nesant – pirmininko pavaduotojas.

34.     Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius. Protokolai parengiami ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po posėdžio. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo.

 

VI SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR BENDRUOMENINIŲ ŠEIMOS NAMŲ ATRANKA

 

35Vertindami pateiktas partnerių paraiškas Komisija, patikrina ar:

35.1.  pareiškėjas, dalyvaujantis Atrankoje, atitinka Aprašo 12–14 punktuose nustatytus reikalavimus;

35.2.  paraiška pateikta iki skelbime nurodytos paskutinės paraiškų pateikimo dienos ir valandos;

35.3.  paraiška pateikta pagal nustatytą formą ir atitinka Aprašo 18 punkte nustatytus reikalavimus;

35.4.  paraiška pateikta kartu su aprašo 19 punkte nurodytais priedais, tinkamai patvirtintomis dokumentų kopijomis.

36Kiekvieną pateiktą paraišką komisijos nariai vertina, užpildydami ir pasirašydami paraiškos vertinimo anketą (forma – 3 priedas).

37Komisija turi teisę priimti sprendimą atmesti paraišką, jei organizacija paraiškoje arba kartu teikiamuose dokumentuose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją.

38Jeigu vertinant paraišką nustatoma, kad ji atitinka ne visus paraiškos atitikties vertinimo kriterijus, prašoma pateikti trūkstamą informaciją ir (ar) dokumentus ir (ar) patikslinti paraišką per nustatytą patikslinimų pateikimo terminą. Šis terminas negali būti ilgesnis kaip 3 darbo dienos.

39Nepateikus prašomos informacijos priimamas sprendimas atmesti paraišką dėl atitikties vertinimo kriterijų neatitikimo.

40Bendruomeniniai šeimos namai tvirtinami Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, vadovaujantis komisijos siūlymu.

41Savivaldybės administracijos direktoriui įsakymu patvirtinus organizaciją, kuri vykdys bendruomeninių šeimos namų funkcijas, su paraišką pateikusiu Pareiškėju pasirašoma finansavimo sutartis.

42Atrankos rezultatai skelbiami Savivaldybės interneto svetainėje www.klaipeda.lt.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

43.     Teikiančios paraiškas įstaigos / organizacijos yra atsakingos už teikiamų dokumentų ir duomenų teisingumą.

44.     Pareiškėjams elektroniniu paštu siunčiami klausimai ir prašymai, susiję su paraiškos teikimu Atrankai, laikomi oficialiais.

45.     Savivaldybės administracija neprisiima atsakomybės, jei dėl paraiškoje nurodytų klaidingų ryšiams palaikyti duomenų (adreso, telefono, fakso numerio, el. pašto adreso ir kt.) pareiškėjo nepasiekia laiškai arba su pareiškėju negalima susisiekti telefonu.

46.     Atrankos dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

47.     Asmens duomenys tvarkomi 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų apsaugą ir tvarkymą, nustatyta tvarka.

48.     Savivaldybės administracijos sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

49.     Aprašas gali būti keičiamas arba panaikinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

 

________________________

 

part_8ee80edd64514fe1bf45bfff563efed7_end