LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2016 m. balandžio 29 d. įsakymo nr. 1v-329 „dėl viešojo valdymo tobulinimo 2012–2020 metų programos ĮGYVENDINIMO 2016–2018 METŲ veiksmų PLANO PATVIRTINIMO“ pakeitimo

 

2016 m. lapkričio 11 d. Nr. 1V-800

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Viešojo valdymo tobulinimo 2012–2020 metų programos įgyvendinimo 2016–2018 metų veiksmų planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2016 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. 1V-329 „Dėl Viešojo valdymo tobulinimo 2012–2020 metų programos įgyvendinimo 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“:

 

1. Pakeičiu 2.1.1.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

 

„2.1.1.2.

 

Gerinti Valstybinės gyvulių veislininkystės priežiūros tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos veiklos valdymą, įdiegiant vieno langelio principą

 

 

 

-

 

-

 

2016–2017 m.

 

Valstybinė gyvulių veislininkystės priežiūros tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Valstybinė gyvulių veislininkystės priežiūros tarnyba)“

 

 

 

2. Pakeičiu 2.1.1.10 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

 

„2.1.1.10.

 

Pagerinti Bendrojo pagalbos centro teikiamų paslaugų kokybę, sukuriant ir įdiegiant rizikų valdymo modulį bei specializuotą pagalbos centrų valdymo sistemą, paremtą EENA organizacijos pagalbos centrų valdymo standartu

 

3 248 000,00

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.3-ESFA-V-918 „Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo
kokybei gerinti“ skirtos lėšos

 

2016–2018 m.

 

Bendrasis pagalbos centras“

 

 

 

3. Pakeičiu 2.1.1.13 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

 

„2.1.1.13.

 

Pagerinti nacionalinės sveikatos sistemos priežiūros įstaigose teikiamų laboratorinės diagnostikos bei medicinos prietaisų ir priemonių sterilizavimo ir dezinfekcijos paslaugų priežiūrą ir kokybę bei tobulinti neaiškios kilmės medžiagų keliamų grėsmių valdymo paslaugas, diegiant Lietuvos ir tarptautinius standartus

 

1 730 827,00

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.3-ESFA-V-918 „Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo
kokybei gerinti“ skirtos lėšos

 

2016–2017 m.

 

Nacionalinė visuomenės sveikatos priežiūros laboratorija“

 

 

 

4. Pakeičiu 2.1.1.15 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

 

„2.1.1.15.

 

Gerinti visuomenės sveikatos priežiūros paslaugas, tobulinant valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) visuomenės sveikatos priežiūros funkcijų įgyvendinimo savivaldybėse valdymo efektyvumą

 

 

 

 

 

1 375 090,00

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.3-ESFA-V-918 „Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo
kokybei gerinti“ skirtos lėšos

 

2016–2018 m.

 

Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras“

 

 

 

5. Pakeičiu 2.1.1.18 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

 

„2.1.1.18.

 

Pagerinti informacijos teikimą bei asmenų konsultavimą sukuriant ir įdiegiant vieningo konsultavimo modelį

 

-

 

-

 

2016–2017 m.

 

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija“

 

 

 

6. Pakeičiu 2.1.1.19 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

 

„2.1.1.19.

 

Pagerinti informacijos apie visuomenės sveikatos bei radiacinę saugą teikimą, sukuriant ir įdiegiant vienodo konsultavimo sistemą

 

 

 

 

 

200 000,00

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.3-ESFA-V-918 „Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo
kokybei gerinti“ skirtos lėšos

 

2016–2018 m.

 

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras su departamentais apskrityse, Radiacinės saugos centras“

 

 

 

7. Pakeičiu 3.1.1.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

 

„3.1.1.5.

 

Stiprinti visuomenės pasitikėjimą teismais: tęsti kokybės standartų diegimą visoje teismų sistemoje, kelti teisėjų ir teismų darbuotojų kompetencijas teisingumo vykdymo ir įgyvendinimo procese, užtikrinti

 

aiškesnį teismų sprendimų rašymą ir jų aiškinimą visuomenei, parengti ir įgyvendinti teismų komunikacijos strategiją paremtą visuomenės ir procesų dalyvių apklausomis

 

357 000,00

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.4-ESFA-V-922 „Teisingumo sistemos veiksmingumo didinimas“ skirtos lėšos

 

2016–2018 m.

 

Nacionalinė teismų administracija“

 

 

 

8. Pakeičiu 3.1.4.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

 

„3.1.4.6.

 

Gerinti sveikatos sektoriaus valdymo procesus plėtojant visuomenės sveikatos stebėseną, kuriant ir diegiant sveikatos sektoriaus institucijų veiklos stebėsenos priemones, užtikrinant efektyvų sveikatos informacijos valdymą, sukuriant priemones jos objektyvesniam vertinimui ir šiam tikslui pasiekti reikiamų kompetencijų stiprinimui

 

2 069 892,00

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.1-ESFA-V-912 „Nacionalinių reformų skatinimas ir viešojo valdymo institucijų veiklos gerinimas“ skirtos lėšos

 

2016–2018 m.

 

Higienos institutas“

 

9. Pakeičiu 3.1.5.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

 

„3.1.5.5.

 

Sukurti vieningą ekstremalių situacijų valdymo informacinę sistemą, kuri užtikrins civilinės saugos sistemos subjektų reagavimą, palengvins ekstremaliųjų situacijų operacijų centrų darbą bei apsikeitimą informacija ekstremaliųjų situacijų atvejais

 

1 300 000,00

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.1-ESFA-V-912 „Nacionalinių reformų skatinimas ir viešojo valdymo institucijų veiklos gerinimas“ skirtos lėšos

 

2017–2018 m.

 

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos“

 

 

 

10. Pakeičiu 3.2.2.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

 

„3.2.2.4.

 

Tobulinti teisinių institucijų (teismų, advokatų, prokurorų, bausmių vykdymo institucijų) informacijos mainų procesą ir didinti veiklos efektyvumą

 

500 000,00

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.4-ESFA-V-922 „Teisingumo sistemos veiksmingumo didinimas“ skirtos lėšos

 

2016–2017 m.

 

valstybės įmonė „Registrų centras“

 

11. Pripažįstu netekusiu galios 3.2.2.8 papunktį.

 

12. Pakeičiu 3.2.2.19 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

 

„3.2.2.19.

 

Didinti Lietuvos Europos Sąjungos politikos veiksmingumą, kuriant ir diegiant priemones, skirtas stiprinti Europos Sąjungos politikų poveikio vertinimo gebėjimus ir Europos Sąjungos reikalų koordinavime dalyvaujančių institucijų bendradarbiavimą, taikant standartizuotus sprendimus, vystant bendradarbiavimo Europos Sąjungos politikų komunikacijos klausimais tinklą ir vykdant informacinių sistemų plėtrą, sukuriant Europos Sąjungos politikų sprendimo projektų poveikio vertinimo bei tarpinstitucinę Europos Sąjungos reikalų komunikavimo sistemas, optimizuojant ir plečiant Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungos informacinės sistemos (LINESIS) funkcionalumus, sukuriant ir įgyvendinant  Lietuvos Respublikos piliečių įsidarbinimą tarptautinėse ir Europos Sąjungos institucijose skatinančias priemones

 

1 162 500,00

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.1-ESFA-V-912 „Nacionalinių reformų skatinimas ir viešojo valdymo institucijų veiklos gerinimas“ skirtos lėšos

 

2016–2018 m.

 

Užsienio reikalų ministerija“

 

 

 

13. Pakeičiu 3.2.3.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

 

„3.2.3.4.

 

Gerinti sveikatos apsaugos valdymą, stiprinant epidemiologinę priežiūrą, įdiegiant Užkrečiamų ligų ir sukėlėjų valstybės informacinės sistemos (ULSVIS) modernizavimo priemones, sukuriant ir įdiegiant hepatitų stebėsenos posistemę, sukuriant ir įdiegiant nuotolinio mokymo modulį skiepų temomis, apmokant sveikatos specialistus

 

817 500,00

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.1-ESFA-V-912 „Nacionalinių reformų skatinimas ir viešojo valdymo institucijų veiklos gerinimas“ skirtos lėšos

 

2016–2018 m.

 

Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras (ULAC)“

 

 

 

14. Pakeičiu 3.3.2.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

 

„3.3.2.2.

 

Stiprinti valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų strateginę komunikaciją ir  gebėjimus elektroninės erdvės bei elektroninės informacijos saugos srityse

 

1 500 000,00

 

2014 – 2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.5-ESFA-V-924„Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų strateginių kompetencijų centralizuotas stiprinimas“ skirtos lėšos

 

2016–2018 m.

 

Valstybės tarnybos departamentas“

 

 

 

15. Pakeičiu 3.3.3.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

 

„3.3.3.2.

 

Sukurti ir įdiegti kompetencijomis grįstą žmogiškųjų išteklių valdymo modelį vidaus tarnybos sistemoje

 

1 200 000,00

 

2014 – 2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.5-ESFA-V-923 „Žmogiškųjų išteklių valdymo tobulinimas
valstybinėje tarnyboje sisteminiu lygmeniu“ skirtos lėšos

 

2016–2018 m.

 

Vidaus reikalų ministerija“

 

 

 

16. Pakeičiu priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

 

Vidaus reikalų ministras                                                                                       Tomas Žilinskas


 

Viešojo valdymo tobulinimo 2012–2020 metų

programos įgyvendinimo 2016–2018 metų

veiksmų plano

priedas

 

 

Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto lėšomis, prioritetinis sąrašas

 

Veiksmo prioritetinis Nr.

Veiksmo Nr. Veiksmų plane

Veiksmo pavadinimas

Įgyvendinančioji institucija

I. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.1-ESFA-V-912 priemonės „Nacionalinių reformų skatinimas ir viešojo valdymo institucijų veiklos gerinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

1.

3.1.2.2.

Centralizuotai planuoti ir taikyti įrodymais grįsto valdymo priemones (funkcijų peržiūras, sprendimų poveikio ir programų vertinimą ir kt.), siekiant stiprinti institucijų gebėjimus

Vyriausybės kanceliarija

2.

3.1.3.2.

Sukurti sumanios specializacijos strategijos įgyvendinimo paramos sistemą, skatinančią mokslo ir verslo bendradarbiavimą prioritetinėse sumanios specializacijos kryptyse, užtikrinančią efektyvų inovacijų politiką formuojančių ir ją įgyvendinančių institucijų, sumanios specializacijos procesuose dalyvaujančių institucijų veiklos organizavimą

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra

3.

3.1.4.3.

Sukurti ir įdiegti mokslo ir inovacijų politikos prioritetų nustatymo sistemą, nustatant mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (MTEP) ir inovacijų politikos prioritetus ir stiprinant viešojo valdymo institucijų gebėjimus

Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras, Ūkio ministerija

4.

3.2.3.7.

Užtikrinti efektyvų viešojo sektoriaus resursų naudojimą didinant investicijų projektų finansinį ir ekonominį naudingumą bei pritraukiant kitus investicijų finansavimo šaltinius

Centrinė projektų valdymo agentūra, Vyriausybės kanceliarija, Finansų ministerija, Viešųjų investicijų plėtros agentūra

5.

3.2.3.8.

Parengti valstybės informacinių išteklių infrastruktūros ir jos valdymo pertvarkymo metodinę ir teisinę bazę bei pertvarkos peržiūros procesus, siekiant sukurti tinkamą metodinę ir teisinę aplinką valstybės informacinių išteklių konsolidavimui įgyvendinti

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

6.

3.2.3.6.

Tobulinti valstybės nekilnojamo turto centralizuotą valdymą, stiprinant valstybės turto valdytojų ir VTIPS naudotojų kompetencijas, pasitelkiant išorės pagalbą, adaptuojant ir įdiegiant informacinių technologijų įrankius

valstybės įmonė Turto bankas

7.

3.1.5.3.

Sukurti ir įdiegti mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų infrastruktūros plėtros analizės ir vertinimo sistemą, siekiant įrodymais grįsto sprendimų priėmimo Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centre

Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras

8.

3.1.1.3.

Skatinti viešojo valdymo institucijas įgyvendinti veiklos valdymo gerinimo priemones: vykdyti viešojo valdymo pokyčių stebėseną ir vertinimą, išplėsti viešojo administravimo sistemos monitoringo sistemos funkcionalumus, kurti viešojo valdymo institucijų veiklos valdymo tobulinimo priemones, jas įgyvendinti ir (arba) koordinuoti jų vykdymą, sustiprinti viešojo valdymo institucijų kompetencijas, dalintis gerąja patirtimi tobulinant viešojo valdymo institucijų veiklos valdymą

Vidaus reikalų ministerija

9.

3.1.4.1.

Įkurti analizės, modeliavimo ir rizikos valdymo kompetencijų centrą (i. MAMC), siekiant sustiprinti Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Finansų ministerijos institucinius gebėjimus mokesčių mokėtojų elgsenos modeliavimo, mokestinių pajamų analitikos ir rizikos valdymo srityje

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos

10.

3.1.4.5.

Sukurti ir įdiegti sveikatos priežiūros įstaigų tinklo pagrindinių veiklos rodiklių sistemą, apibrėžiant sveikatos priežiūros įstaigų (toliau – SPĮ) procesus, nustatant SPĮ tinklo pagrindines veiklas ir rodiklius, surenkant faktinių SPĮ tinklo pagrindinių veiklos rodiklių apskaičiavimui reikalingus duomenis, įgyvendinant informacinių technologijų sprendimus, apibrėžiant sistemos tobulinimo gaires, parengiant SPĮ tinklo pagrindinių veiklos rodiklių sistemos palaikymo ir tobulinimo finansavimo modelį, sukuriant pacientų atsiliepimų surinkimo ir valdymo metodiką

Sveikatos apsaugos ministerija

11.

3.1.5.5.

Sukurti vieningą ekstremalių situacijų valdymo informacinę sistemą, kuri užtikrins civilinės saugos sistemos subjektų reagavimą, palengvins ekstremaliųjų situacijų operacijų centrų darbą bei apsikeitimą informacija ekstremaliųjų situacijų atvejais

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

12.

3.1.1.2.

Sustiprinti strateginio planavimo ir veiklos rezultatų valdymo sistemos koordinavimą Vyriausybės lygiu, stiprinant Vyriausybės kanceliarijos strateginio planavimo ir veiklos rezultatų valdymo sistemos koordinavimui reikalingas analitines kompetencijas, atliekant sisteminius strateginio planavimo sistemos funkcionavimo vertinimus ir teikiant tobulinimo pasiūlymus, atliekant strateginio planavimo procesų kokybės priežiūrą, teikiant individualias konsultacijas kaip pagerinti veiklos valdymo procesus ministerijose, sukuriant strateginio planavimo ekspertų tinklą

Vyriausybės kanceliarija

13.

3.1.5.6.

Sukurti UNESCO pasaulio paveldo sąraše esančių kultūros paveldo vietovių Lietuvoje būklės stebėsenos, būtinos efektyviai organizuoti viešąjį valdymą, sistemą, į ją įtraukiant su kultūros paveldo vietovėmis susijusias valstybės ir savivaldybių institucijas bei įstaigas

Kultūros ministerija

14.

3.2.2.15.

Sukurti Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos socialinės paramos politikos pokyčių prognozavimo, sprendimų derinimo, valdymo ir veiksmingumo stebėsenos sistemą

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

15.

3.2.2.9.

Didinti Neįgaliųjų reikalų departamento vykdomos neįgaliųjų socialinės integracijos programos priemonių įgyvendinimo ir koordinavimo stebėsenos efektyvumą, kuriant ir diegiant neįgaliųjų integracijos stebėsenos sistemą

Neįgaliųjų reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

16.

3.2.2.19.

Didinti Lietuvos Europos Sąjungos politikos veiksmingumą, kuriant ir diegiant priemones, skirtas stiprinti Europos Sąjungos politikų poveikio vertinimo gebėjimus ir Europos Sąjungos reikalų koordinavime dalyvaujančių institucijų bendradarbiavimą, taikant standartizuotus sprendimus, vystant bendradarbiavimo Europos Sąjungos politikų komunikacijos klausimais tinklą ir vykdant informacinių sistemų plėtrą, sukuriant Europos Sąjungos politikų sprendimo projektų poveikio vertinimo bei tarpinstitucinę Europos Sąjungos reikalų komunikavimo sistemas, optimizuojant ir plečiant Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungos informacinės sistemos (LINESIS) funkcionalumus, sukuriant ir įgyvendinant  Lietuvos Respublikos piliečių įsidarbinimą tarptautinėse ir Europos Sąjungos institucijose skatinančias priemones

Užsienio reikalų ministerija

17.

3.2.3.9.

Sukurti ir įdiegti standartizuotų buhalterinės apskaitos duomenų kaupimo ir tvarkymo posistemį

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos

18.

3.1.4.6.

Gerinti sveikatos sektoriaus valdymo procesus plėtojant visuomenės sveikatos stebėseną, kuriant ir diegiant sveikatos sektoriaus institucijų veiklos stebėsenos priemones, užtikrinant efektyvų sveikatos informacijos valdymą, sukuriant priemones jos objektyvesniam vertinimui ir šiam tikslui pasiekti reikiamų kompetencijų stiprinimui

Higienos institutas

19.

3.1.1.4.

Tobulinti sveikatos srities viešojo valdymo institucijų veiklos efektyvumą ir gebėjimus, diegiant įrodymais grįsto valdymo priemones

Sveikatos apsaugos ministerija

20.

3.1.5.2.

Sukurti bei įdiegti švietimo pasiūlos analizės, vertinimo ir planavimo sistemą

Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras

21.

3.1.5.4.

Sukurti ir įdiegti žemės ūkio verslo analizės sistemą sprendimams priimti

Žemės ūkio ministerija

22.

3.1.5.7.

Sukurti archyvarų veiklos planavimo ir rezultatų stebėsenos sistemą, tobulinant Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnybos strateginio planavimo sistemą

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

23.

3.2.2.3.

Plėtoti informacinių ir ryšių technologijų srities projektų vertinimo ir stebėsenos sistemą, parengiant informacinės visuomenės plėtros projektų rengimo metodines rekomendacijas, sukuriant visų informacinės visuomenės plėtros investicijų projektų vertinimo ir stebėjimo sistemą, sukuriant/tobulinant technines priemones, leidžiančias kaupti ir tvarkyti visų finansavimo šaltiniais finansuojamų IRT projektų informaciją, stebint projektų įgyvendinimo rezultatus, projektų vertinimo rodiklius bei jų poveikį informacinės visuomenės plėtros procesams

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

24.

3.2.3.4.

Gerinti sveikatos apsaugos valdymą, stiprinant epidemiologinę priežiūrą, įdiegiant Užkrečiamų ligų ir sukėlėjų valstybės informacinės sistemos (ULSVIS) modernizavimo priemones, sukuriant ir įdiegiant hepatitų stebėsenos posistemę, sukuriant ir įdiegiant nuotolinio mokymo modulį skiepų temomis, apmokant sveikatos specialistus

Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras (ULAC)

25.

3.1.3.1.

Pagerinti Lietuvos vystomojo bendradarbiavimo politikos įgyvendinimą ir įsitraukimą į tarptautinio vystomojo bendradarbiavimo veiklas ir sustiprinti valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančiųjų šioje srityje, gebėjimus, rengiant strategiją, veiksmų planą, gaires dėl Lietuvos įsitraukimo į tarptautinio vystomojo bendradarbiavimo programas bei jas įgyvendinant, rengiant mokymus ir seminarus, taip pat „praktikų klubus“ valstybėms institucijoms, organizuojant pažintinius vizitus viešojo administravimo institucijoms, peržiūrint teisės aktus, organizuojant tarptautines konferencijas bei viešinant informaciją

Užsienio reikalų ministerija

26.

3.1.4.9.

Tobulinti ir efektyvinti strateginio planavimo ir valdymo procesus Kultūros ministerijoje ir kultūros ministro valdymo srityse veikiančiose įstaigose

Kultūros ministerija

27.

3.2.3.5.

Plėtoti tarpžinybinę mokestinių duomenų saugyklą ir didinti naudojamumą, atliekant esamos būklės analizę ir specifikavimą, įvertinant duomenų analizės priemonės pritaikymo galimybes ir jų rezultatyvumą svarbiausiose viešojo administravimo srityse, sukuriant ir įdiegiant duomenų išgavimo, paruošimo ir pateikimo priemones, įgyvendinant taikomuosius sprendimus, sukuriant ir išbandant pažangias tarpinstitucinės duomenų analizės priemones

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

28.

3.1.5.12.

Sukurti ir įdiegti Sveikatos technologijų, susijusių su vaistais, vertinimo sistemą Valstybinėje vaistų kontrolės tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos

Valstybinė vaistų kontrolės tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos

29.

3.1.5.1.

Didinti valstybinio audito poveikį, nustatant Valstybės kontrolės veiklos tobulinimo planą bei parengiant valstybinio audito poveikio matavimo metodiką

Valstybės kontrolė

30.

3.1.4.4.

Sukurti žemės analizės veiklos modelį ir įdiegti žemės analizės sistemą, skirtą žemės valdymo ir administravimo sprendimams priimti

Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos

31.

3.2.2.2

Parengti ir plėtoti Vyriausybės kabineto E-darbo erdvę, sukuriant Vyriausybei pavaldžių įstaigų tarnybinės informacijos apsikeitimo platformą bei elektroninių dokumentų elektroninių nuorašų sudarymo sistemą, pateikiant ją kaip visuotinai prieinamą paslaugą

Vyriausybės kanceliarija

32.

3.1.4.14.

Įdiegti nepilnamečių pakartotinio nusikalstamumo rizikos vertinimo sistemą

Kalėjimų departamentas prie Teisingumo ministerijos

II. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.1.-ESFA-V-913 priemonės „Valstybės institucijų ir įstaigų vidaus administravimo tobulinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

1.

3.2.2.13.

Sukurti bendrą valstybinės kontrolės „nuo lauko iki stalo“ procesą, apimantį skirtingų institucijų atliekamas veiklas, įdiegti ir akredituoti maisto tvarkymo subjektų priežiūrą vykdančiose institucijose procesiniu valdymu paremtas kokybės vadybos sistemas

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba, Valstybinė augalininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos, Valstybinė gyvulių veislininkystės priežiūros tarnyba, Žuvininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos, viešojo įstaiga „Ekoagros“

2.

3.2.3.1.

Įdiegti valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų centralizuotos darbo užmokesčio apskaitos modulį

Valstybės tarnybos departamentas

3.

3.1.4.7.

Sukurti sveikatos apsaugos sistemos srityje veikiančių registrų, informacinių sistemų ir kitų programinės įrangos sprendimų pertvarkymo strategijos ir valdymo modelį apibrėžiant Sveikatos apsaugos ministerijos srityje valdomų valstybės informacinių išteklių tvarkymui reikalingų nuotolinės kompiuterijos informacinių technologijų paslaugų poreikį, pasirengiant naudotis tomis paslaugomis ir parengiant su e-sveikata nesusijusių Sveikatos apsaugos ministerijos srities viešojo ir vidaus administravimo informacinių technologijų sprendimų plėtros strategijos įgyvendinimo planą

Sveikatos apsaugos ministerija

4.

3.1.4.8.

Tobulinti Lietuvos kultūros tarybos administruojamų procesų valdymą, įdiegiant elektroninę kultūros ir meno projektų valdymo sistemą

Lietuvos kultūros taryba

5.

3.1.4.11.

Tobulinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės (Ministro Pirmininko ir ministrų kabineto) veiklą, diegiant naujausius kokybės vadybos metodus Vyriausybės kanceliarijoje

Vyriausybės kanceliarija

6.

3.2.3.13.

Tobulinti Vidaus reikalų ministerijos ir kitų vidaus reikalų ministrui pavestose valdymo srityse veikiančių įstaigų valdymą, optimizuojant, plečiant ir konsoliduojant veiklos procesų ir dokumentų valdymo sistemas

Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

7.

3.2.3.16.

Įdiegti Sveikatos apsaugos ministerijos ir jai pavaldžių įstaigų centralizuotą dokumentų valdymą

Sveikatos apsaugos ministerija

8.

3.2.2.16.

Atnaujinti dokumentų valdymo sistemą, automatizuoti naujas Švietimo ir mokslo ministerijos administravimo bei valdymo sritis bei veiklos procesus

Švietimo ir mokslo ministerija

9.

3.2.2.7.

Sukurti ir įdiegti organizacinės rizikos valdymo modelį Lietuvos muitinėje

Muitinės departamentas prie Finansų ministerijos

10.

3.2.3.11.

Plėtoti Aplinkos ministerijos ir jai pavaldžių institucijų vieningą dokumentų valdymo sistemą siekiant padidinti viešojo valdymo institucijų veiklos efektyvumą

Aplinkos ministerija

11.

3.1.4.10.

Optimizuoti Lietuvos policijos vidaus administravimo procesus, didinant valdymo ir veiklos efektyvumą

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

12.

3.1.4.12.

Stiprinti projektų administravimo procesą sukuriant veiklos valdymo sistemą

Europos Socialinio fondo agentūra

13.

3.2.3.14.

Tobulinti Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos finansų apskaitos ir turto valdymo sistemas

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos ir jam pavaldžios įstaigos

14.

3.1.5.14.

Tobulinti programinio konkursinio mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (socialinės, kultūrinės) projektų finansavimo modelį bei jo valdymo ir rezultatų priežiūrą, diegiant kokybės vadybos sistemą

Lietuvos mokslo taryba

15.

3.2.3.17.

Įdiegti rizikos valdymo bei informacijos saugos ir kontrolės priemones Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos

Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos

16.

3.2.2.12.

Standartizuoti statistinės informacijos rengimo procesą, jo kokybės rodiklių matavimo ir statistinės informacijos duomenų modelį

Lietuvos statistikos departamentas

17.

3.2.3.2.

Tobulinti Valstybinės aplinkos apsaugos tarnybos prie Aplinkos ministerijos vidaus administravimą, organizacinę struktūrą ir jos įgyvendinimą, sukuriant planavimo bei VAAT ir RAAD darbo laiko apskaitos ir organizavimo modelius

Valstybinė aplinkos apsaugos tarnyba prie Aplinkos ministerijos

18.

3.2.2.14.

Tobulinti Valstybės kontrolės informacines sistemas – veiklos planavimo ir stebėsenos informacinę sistemą ir dokumentų valdymo informacinę sistemą, praplečiant sąsajas su išorinėmis informacinėmis sistemomis

Valstybės kontrolė

19.

3.1.5.16.

Didinti Valstybinės augalininkystės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos veiklos efektyvumą, įdiegiant kokybės vadybos sistemą

Valstybinė augalininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos

20.

3.1.5.17.

Sukurti ir įdiegti kokybės vadybos sistemą Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnyboje prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

21.

3.2.3.12.

Didinti Saugomų teritorijų direkcijų veiklos efektyvumą, išplečiant veiklos planavimo, efektyvumo vertinimo ir stebėsenos modelį

Valstybinė saugomų teritorijų tarnyba prie Aplinkos ministerijos

22.

3.2.2.18.

Tobulinti Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos informacijos saugos ir informacinių technologijų paslaugų valdymą, sukuriant ir įdiegiant informacijos saugos kontrolės priemones

Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos

23.

3.1.4.13.

Įdiegti Ūkio ministerijos veiklos procesų valdymo sistemą

Ūkio ministerija

24.

3.1.5.13.

Įdiegti kokybės vadybos sistemą Konkurencijos taryboje

Konkurencijos taryba

25.

3.2.3.15.

Sukurti Socialinių programų/priemonių administravimo ir vertinimo sistemą

Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

26.

3.2.2.17.

Tobulinti Valstybinės geležinkelio inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos informacijos saugumo valdymą, įdiegiant ir sertifikuojant standartizuotą įrankį – informacijos saugumo valdymo sistemą pagal LST IDO/IEC ar analogiško standarto reikalavimus

Valstybinė geležinkelio inspekcija prie Susisiekimo ministerijos

27.

3.2.2.6.

Optimizuoti Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos veiklos procesus

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba

28.

3.2.2.10.

Didinti Lietuvos standartizacijos departamento ir jo technikos komitetų veiklos efektyvumą, įdiegiant veiklos valdymo priemones

Lietuvos standartizacijos departamentas

III. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.2-ESFA-V-915 priemonės „Viešojo valdymo institucijų atvirumo didinimas ir visuomenės įsitraukimo į viešojo valdymo procesus skatinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

1.

1.1.1.2.

Įgyvendinti Lietuvos atvirų duomenų iniciatyvą

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

2.

1.2.1.

Vykdyti Atviros Vyriausybės ir kitas priemones, skatinančias visuomenę aktyviau dalyvauti viešajame valdyme, sukuriant ir praktikoje išbandant viešojo valdymo institucijų konsultavimosi su visuomene mechanizmą, visuomenės dalyvavimo viešojo valdymo procesuose veiksmingumo ir vertinimo sistemą, parengiant ir įgyvendinant komunikacijos planą, skirtą viešinti informaciją apie Vyriausybės veiklą ir visuomenės dalyvavimo valdyme galimybes

Vyriausybės kanceliarija

3.

1.1.1.3

Didinti viešojo administravimo sektoriaus veiklos skaidrumą, atskaitomybę, sprendimų priėmimo kokybę, perkeliant Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijos, Vyriausybės įstaigų, ministerijų ir joms pavaldžių įstaigų veiklos informaciją į bendrą portalą „Mano Vyriausybė“

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

IV. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.3-ESFA-V-918 priemonės „Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybei gerinti“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

1.

2.1.1.3.

Pagerinti migracijos srities paslaugų kokybę, įdiegiant inovatyvią Lietuvos migracijos informacinę sistemą

Migracijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Valstybės sienos apsaugos tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos, Asmens dokumentų išrašymo centras prie Vidaus reikalų ministerijos, Užsienio reikalų ministerija, valstybės įmonė Registrų centras

2.

2.1.1.4.

Didinti socialinės paramos paslaugų prieinamumą, parengiant pakeistų ir naujų paslaugų teikimo tvarkas, gaires pakeistoms ir naujai sukurtoms tvarkoms įdiegti Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS), taip pat įdiegti priemones, užtikrinančias SPIS prieinamumą ir nepertraukiamą veikimą

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

3.

2.1.1.10.

Pagerinti Bendrojo pagalbos centro teikiamų paslaugų kokybę, sukuriant ir įdiegiant rizikų valdymo modulį bei specializuotą pagalbos centrų valdymo sistemą, paremtą EENA organizacijos pagalbos centrų valdymo standartu

Bendrasis pagalbos centras

4.

2.1.1.15.

Gerinti visuomenės sveikatos priežiūros paslaugas, tobulinant valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) visuomenės sveikatos priežiūros funkcijų įgyvendinimo savivaldybėse valdymo efektyvumą

Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras

5.

2.1.1.16.

Gerinti Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldžių įstaigų klientų aptarnavimo ir valdymo efektyvumą, diegiant su paslaugų teikimu ir (ar) asmenų aptarnavimu susijusius veiklos procesus ir kitas paslaugų ir (ar) asmenų aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones

Sveikatos apsaugos ministerija

6.

2.1.1.5.

Užtikrinti visuomenės poreikius atitinkančių konsultavimo paslaugų teikimą, sukuriant ir įdiegiant vieningo konsultavimo ir informavimo Lietuvos muitinėje tinklą muitinės klientams

Muitinės departamentas prie Finansų ministerijos

7.

2.1.1.1.

Skatinti viešojo valdymo institucijas įgyvendinti paslaugų ir aptarnavimo kokybės gerinimo priemones: sustiprinti viešojo valdymo institucijų kompetencijas paslaugų kokybės ir asmenų aptarnavimo gerinimo srityje, kurti, įgyvendinti ir koordinuoti paslaugų kokybės ir asmenų aptarnavimo gerinimo iniciatyvas, vykdyti paslaugų kokybės stebėseną ir vertinimą, išplečiant viešųjų ir administracinių paslaugų analitinės informacinės sistemos (PASIS) funkcionalumus

Vidaus reikalų ministerija

8.

2.1.1.13.

Pagerinti nacionalinės sveikatos sistemos priežiūros įstaigose teikiamų laboratorinės diagnostikos bei medicinos prietaisų ir priemonių sterilizavimo ir dezinfekcijos paslaugų priežiūrą ir kokybę bei tobulinti neaiškios kilmės medžiagų keliamų grėsmių valdymo paslaugas, diegiant Lietuvos ir tarptautinius standartus

Nacionalinė visuomenės sveikatos priežiūros laboratorija

9.

2.1.1.9.

Gerinti asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę, reglamentuojant chirurgijos, endokrinologijos, onkologijos, radiologijos, psichiatrijos ir priklausomybių ligų diagnostikos, gydymo ir slaugos metodikas (protokolus)

Sveikatos apsaugos ministerija

10.

2.1.1.14.

Pagerinti informacijos teikimą bei asmenų konsultavimą policijos įstaigose, įdiegiant vieningą informacijos teikimo telekomunikacinėmis priemonėmis liniją

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

11.

2.1.1.6.

Užtikrinti visuomenės poreikius atitinkančių konsultavimo paslaugų teikimą, patobulinant Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Finansų ministerijos Mokesčių informacijos centro konsultavimo telefonu sistemą

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos

12.

2.1.1.17.

Pagerinti Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos teikiamų paslaugų kokybę, užpildant kultūros vertybių registrą į rezultatus orientuotos kultūros paveldo apsaugos ir paveldo aktualizavimo politikos tikslų formavimui ir įgyvendinimui reikalingais duomenimis

Kultūros paveldo departamentas prie Kultūros ministerijos

13.

2.1.1.19.

Pagerinti informacijos apie visuomenės sveikatos bei radiacinę saugą teikimą, sukuriant ir įdiegiant vienodo konsultavimo sistemą

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras su departamentais apskrityse, Radiacinės saugos centras

14.

2.1.1.7.

Gerinti Nacionalinio maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo instituto laboratorinių tyrimų paslaugų kokybę, vykdant tyrimus, skirtus įvertinti teikiamų paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybę, stiprinant techninius gebėjimus bei darbuotojų kompetencijas

Nacionalinis maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo institutas

15.

2.1.1.8.

Gerinti Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos paslaugų asmenims teikimą ir asmenų aptarnavimą, į elektroninę erdvę perkeliant Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos 50 teritorinių skyrių suskaitmenintus archyvinius dokumentus

Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos

16.

2.1.1.12.

Pagerinti Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos teikiamų paslaugų kokybę, pritaikant nacionalinės paramos administravimo informacinę sistemą nacionalinės paramos investicinių priemonių administravimui

Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos

17.

2.1.1.20.

Tobulinti socialinės globos licencijavimo informacinę sistemą

Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

V. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.4.-ESFA-V-921 priemonės „Geresnio reglamentavimo diegimas ir verslo priežiūros sistemos tobulinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

1. Veiksmai susiję su geresnio reglamentavimo diegimu:

1.

3.1.2.1.

Atlikti pasirinktų valstybės politikos sričių teisinio reguliavimo tinkamumo patikras, mažinti administracinę naštą ir prisitaikymo išlaidas verslui minėtose srityse

Ūkio ministerija

2.

3.1.2.3.

Atlikti administracinės naštos ir kitos reguliavimo naštos verslui vertinimą pasirinktose savivaldybėse ir parengti šios naštos mažinimo pasiūlymus

Ūkio ministerija

3.

3.1.2.5.

Gerinti kontaktinio centro paslaugų verslui kokybę bei skleisti informaciją apie laikiną paslaugų teikimą

viešoji įstaiga „Versli Lietuva“

2. Veiksmai susiję su verslo priežiūros sistemos tobulinimu:

1.

3.1.4.2.

Sukurti ūkio subjektų veiklos priežiūrą atliekančių institucijų informacinę sistemą (PAIIS), siekiant padidinti ūkio subjektų veiklos priežiūrą atliekančių institucijų veiklos efektyvumą ir ūkio subjektų pasitenkinimą šių institucijų veikla

Ūkio ministerija

2.

3.1.2.4.

Įgyvendinti pažangias ūkio subjektų veiklos priežiūros priemones, siekiant padidinti ūkio subjektų veiklos priežiūros sistemos efektyvumą

Ūkio ministerija

3.

3.1.2.7.

Sukurti ir įdiegti daugiafunkcinį ūkio subjektų, vykdančių alkoholio produktų, tabako gaminių ir narkotinių ir psichotropinių medžiagų prekursorių komercines veiklas, konsultavimo modelį

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas

4.

3.1.2.6.

Patobulinti ūkio subjektų veiklos priežiūros vykdymo procesą ir sukurti ūkio subjektams tenkančios administracinės priežiūros naštos mažinimui skirtas pažangias priemones

Valstybinė kelių transporto inspekcija prie Susisiekimo ministerijos

VI. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.4-ESFA-V-922 priemonės „Teisingumo sistemos veiksmingumo didinimas“ lėšomis prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

1.

3.1.5.10.

Sukurti ir įdiegti automatizuotos duomenų apdorojimo ADA reikalavimus atitinkančią informacinę sistemą Lietuvos Respublikos prokuratūros sistemoje

Generalinė prokuratūra

2.

3.2.2.5

Plėtoti taikinamojo tarpininkavimo (mediacijos) sistemą, organizuojant mediacijos mokymus, sukuriant mediatorių egzaminų programą ir mediatorių sąrašą, įrengiant patalpas ikiteisminės mediacijos vykdymui, įgyvendinant mediacijos viešinimo priemonių kompleksą

Teisingumo ministerija, Nacionalinė teismų administracija, Vyriausioji administracinių ginčų komisija

3.

3.2.2.4.

Tobulinti teisinių institucijų (teismų, advokatų, prokurorų, bausmių vykdymo institucijų) informacijos mainų procesą ir didinti veiklos efektyvumą

valstybės įmonė „Registrų centras“

4.

3.2.3.10.

Didinti teismų veiklos efektyvumą, analizuojant teismų sistemos išteklių valdymą ir parengiant optimizavimo ir architektūros modelius, perkeliant teismų veiklos pokyčius į elektroninę erdvę ir integruojant į teismų informacines sistemas, didinant darbuotojų kompetenciją

Nacionalinė teismų administracija, valstybės įmonė Registrų centras

5.

3.1.1.5.

Stiprinti visuomenės pasitikėjimą teismais: tęsti kokybės standartų diegimą visoje teismų sistemoje, kelti teisėjų ir teismų darbuotojų kompetencijas teisingumo vykdymo ir įgyvendinimo procese, užtikrinti aiškesnį teismų sprendimų rašymą ir jų aiškinimą visuomenei, parengti ir įgyvendinti teismų komunikacijos strategiją paremtą visuomenės ir procesų dalyvių apklausomis

Nacionalinė teismų administracija

6.

3.1.5.8.

Pagerinti Lietuvos teismų ekspertizės centro procesų valdymą, įdiegiant kokybės standartus, akredituojant naujus tyrimo metodus

Lietuvos teismų ekspertizės centras

VII. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.5-ESFA-V-923 priemonės „Žmogiškųjų išteklių valdymo tobulinimas valstybinėje tarnyboje sisteminiu lygmeniu“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

1.

3.3.3.2.

 

Sukurti ir įdiegti kompetencijomis grįstą žmogiškųjų išteklių valdymo modelį vidaus tarnybos sistemoje

Vidaus reikalų ministerija

2.

3.3.3.1.

Užtikrinti valstybės tarnautojų kompetencijų modelio diegimą žmogiškųjų išteklių valdymo procesuose

Valstybės tarnybos departamentas

3.

3.3.2.1.

Diegti ir plėtoti žmogiškųjų išteklių valdymo sprendimus Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje, sukuriant nuotolinių mokymų modulį ir mokymų programas, pritaikytas šiam moduliui, realizuojant viešojo administravimo institucijoje ir įstaigoje dirbančio asmens kvalifikacijos ir darbo patirties duomenų unifikuotą bylą, kuriant ir tobulinant priemones ar įrankius, skirtus efektyviau valdyti žmogiškuosius išteklius viešojo administravimo institucijose ir įstaigose

Valstybės tarnybos departamentas

4.

3.3.3.3.

Sukurti ir diegti žmogiškųjų išteklių efektyvaus valdymo valstybės tarnyboje priemones: parengti žmogiškųjų išteklių efektyvaus valdymo įrankių taikymo Lietuvos valstybės tarnyboje metodiką, parengti žmogiškųjų išteklių valdymo funkcijos ir jai vykdyti reikalingo pareigybių skaičiaus bei reikalavimų nustatymo metodiką, parengti žmogiškųjų išteklių pareigybių valstybės tarnyboje optimalaus skaičiaus poreikio nustatymo metodiką, sukurti žmogiškųjų išteklių valdymo valstybės tarnyboje stebėsenos rodiklių sistemą

Vidaus reikalų ministerija

VIII. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.5-ESFA-V-924 priemonės „Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų strateginių kompetencijų centralizuotas stiprinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

1.

3.3.2.2.

Stiprinti valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų strateginę komunikaciją ir gebėjimus elektroninės erdvės, elektroninės informacijos saugos srityse

Valstybės tarnybos departamentas

2.

3.3.1.2.

Centralizuotai stiprinti valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vidurinės grandies vadovų ir dirbančiųjų strategines kompetencijas (vadovavimo, lyderystės, pokyčių valdymo, komunikacijos ir analizės bei pagrindimo), atliekant mokymo turinio tyrimą, rengiant mokymo programas, lektorius, metodinę mokymo medžiagą, organizuojant mokymus

Valstybės tarnybos departamentas

IX. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ ir Nr. 10.1.5-ESFA-V-925 priemonės „Valstybės įstaigų vadovų grandies stiprinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

1.

3.3.1.1.

Stiprinti įstaigų vadovų lyderystę, teikti pasiūlymus dėl įstaigų vadovų kompetencijų valdymo sistemos, ugdyti įstaigų vadovų lyderystės ir vadybines kompetencijas

Valstybės tarnybos departamentas

 

__________________