ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2017 M. VASARIO 10 D. SPRENDIMO NR. T-20 „DĖL INTEGRALIOS PAGALBOS PASLAUGŲ TEIKIMO ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2022 m. kovo 3 d. Nr. T-68

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Integralios pagalbos plėtros veiksmų planu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2015 m. liepos 14 d. įsakymu Nr. A1-435 „Dėl Integralios pagalbos plėtros veiksmų plano patvirtinimo“ ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos 2021-09-15 raštą Nr. (19.4E-33) SD-4326 „Dėl integralios pagalbos teikimo“, Šiaulių miesto savivaldybės taryba  nusprendžia:

Pakeisti Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2017 m. vasario 10 d. sprendimą Nr. T-20 „Dėl Integralios pagalbos paslaugų teikimo Šiaulių miesto savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1. Pakeisti nurodytu sprendimu patvirtintą Integralios pagalbos paslaugų teikimo Šiaulių miesto savivaldybėje tvarkos aprašą ir išdėstyti jį nauja redakcija (pridedama).

2. Papildyti nurodytą sprendimą 1.3 papunkčiu:

1.3. slaugos specialisto, teikiančio integralią pagalbą asmens namuose, paslaugos kaina – 7,00 Eur už vieną valandą.“

3. Pripažinti netekusiu galios nurodyto sprendimo 2 punktą.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                      Artūras Visockas

 

 

 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės tarybos

2017 m. vasario 10 d. sprendimu Nr. T-20

(Šiaulių miesto savivaldybės tarybos

2022 m. kovo 3 d. sprendimo Nr. T-68   

redakcija)

 

INTEGRALIOS PAGALBOS PASLAUGŲ TEIKIMO ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Integralios pagalbos paslaugų teikimo Šiaulių miesto savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato dienos socialinės globos ir slaugos asmens namuose (toliau – integrali pagalba) paslaugų organizavimo, skyrimo ir teikimo tvarką, sąlygas, paslaugų trukmę ir finansavimą.

2. Integralios pagalbos paslaugų teikimo tikslas – suteikti integralios pagalbos paslaugas namuose asmenims su sunkia negalia ir teikti konsultacinę pagalbą šeimos nariams, siekiant padėti jiems derinti šeimos ir darbo įsipareigojimus.

3. Integralios pagalbos paslaugos – tai visuma slaugos ir dienos socialinės globos paslaugų, kurias teikiant asmeniui tenkinami slaugos ir socialinių paslaugų poreikiai, teikiama nuolatinė kompleksinė specialistų pagalba ir priežiūra. Slaugos paslaugos neapima paliatyviosios slaugos, kuri yra teikiama vadovaujantis Paliatyviosios pagalbos paslaugų suaugusiesiems ir vaikams teikimo reikalavimų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. sausio 11 d. įsakymu Nr. V-14 „Dėl Paliatyviosios pagalbos paslaugų suaugusiesiems ir vaikams teikimo reikalavimų aprašo patvirtinimo“, taip pat slaugos, kurią teikia pirminės sveikatos priežiūros įstaigų slaugytojai, vadovaudamiesi Ambulatorinių slaugos paslaugų namuose teikimo reikalavimų ir šių paslaugų apmokėjimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. gruodžio 14 d. įsakymu Nr. V-1026 „Dėl Ambulatorinių slaugos paslaugų namuose teikimo reikalavimų ir šių paslaugų apmokėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

4. Integralios pagalbos paslaugų gavėjai – asmenys su sunkia negalia, kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo (toliau – Socialinių paslaugų įstatymas) 2 straipsnio 1 dalyje. 

 

II SKYRIUS

INTEGRALIOS PAGALBOS PASLAUGŲ ORGANIZAVIMAS

 

5. Už integralios pagalbos planavimą ir administravimą atsakingas Šiaulių miesto savivaldybės administracijos Socialinių paslaugų skyrius (toliau – Socialinių paslaugų skyrius), už integralios pagalbos paslaugų teikimą atsakingi Šiaulių miesto savivaldybės socialinių paslaugų centras, Šiaulių miesto savivaldybės globos namai ir socialinių paslaugų įstaiga, atrinkta partnerių atrankos būdu Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos direktoriaus nustatyta tvarka (toliau – Įstaiga).

6. Integrali pagalba teikiama komandos principu. Integralią pagalbą teikia komanda (toliau – Komanda), kurios tikslas – išsiaiškinti socialinės globos ir slaugos namuose paslaugų poreikį, organizuoti ir teikti šias paslaugas, taikant efektyvias slaugos, priežiūros (pagalbos) priemones ir socialines paslaugas.

7. Komandą sudaro šie specialistai: socialinis darbuotojas ir socialinio darbuotojo padėjėjai, slaugytojas ir jo padėjėjai,  kineziterapeutai ir (ar) masažuotojai.

8. Kiekvienas specialistų komandos narys pagal nustatytą kompetenciją teikia socialinės globos ir (ar) slaugos asmens namuose paslaugas ir asmeniškai atsako už suteiktų paslaugų kokybę.

9. Įstaigos darbuotojai negali tiesiogiai teikti integralią pagalbą tiems paslaugų gavėjams, su kuriais juos sieja giminystės ar svainystės ryšiai.

 

III SKYRIUS

INTEGRALIOS PAGALBOS PASLAUGŲ SKYRIMAS IR TEIKIMAS

 

10. Asmuo, pageidaujantis gauti integralios pagalbos paslaugas, ar vienas iš suaugusių šeimos narių, globėjas, rūpintojas (toliau – asmuo) dėl šių paslaugų skyrimo kreipiasi į Socialinių paslaugų skyrių ir pateikia nustatytos formos prašymą-paraišką socialinėms paslaugoms gauti (SP-8 forma; toliau – Prašymas-paraiška) bei kitus būtinus dokumentus:

10.1. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (Lietuvos Respublikos piliečio pasą arba asmens tapatybės kortelę, arba leidimą nuolat gyventi Lietuvoje);

10.2. asmens sveikatos priežiūros įstaigos gydytojo (esant reikalui, psichiatro) medicinos dokumentų išrašą / siuntimą (forma 027/a), kuriame turi būti nurodyta konkreti diagnozė, informacija apie asmens sveikatos būklę (esant reikalui, informacija apie ambulatorinių slaugos paslaugų namuose poreikį) ir patvirtinimas, kad asmuo neserga ūmiomis infekcinėmis ar kitomis pavojingomis užkrečiamosiomis ligomis;

10.3. teismo nutartį dėl globos, rūpybos nustatymo (jei asmeniui nustatyta globa, rūpyba);

10.4. prireikus papildomus dokumentus, reikalingus asmens socialinių paslaugų poreikiui nustatyti, jeigu nėra duomenų Lietuvos Respublikos valstybės registruose (kadastruose).

11. Asmenys, norintys gauti integralios pagalbos paslaugas, pateikus visus reikalingus dokumentus, nesant laisvų vietų, yra įrašomi į eilę.

12. Socialinių paslaugų skyrius, gavęs asmens Prašymą-paraišką, organizuoja socialinės globos ir slaugos paslaugų poreikio nustatymą. Socialinės globos ir slaugos paslaugų poreikio nustatymą vykdo Įstaigos socialinis darbuotojas.

13. Įstaigos socialinis darbuotojas, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-94 „Dėl Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašo ir Senyvo amžiaus asmens bei suaugusio asmens su negalia socialinės globos poreikio nustatymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Įsakymas):

13.1. nustato asmens socialinių paslaugų poreikį, užpildydamas Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašo, patvirtinto Įsakymu, 1 priedą per Įsakyme nustatytus terminus;

13.2. jei, nustačius asmens socialinių paslaugų poreikį, paaiškėja, kad asmeniui neužtenka bendrųjų socialinių paslaugų ar socialinės priežiūros paslaugų, vertina socialinės globos poreikį ir užpildo Senyvo amžiaus asmens bei suaugusio asmens su negalia socialinės globos poreikio nustatymo metodikos priedą per Įsakyme nustatytus terminus;

13.3. vaiko socialinės globos poreikiui įvertinti užpildo Socialinės globos poreikio vaikui su negalia vertinimo formą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. rugsėjo 9 d. įsakymu Nr. A1-255 „Dėl Socialinės globos poreikio vaikui su negalia nustatymo metodikos patvirtinimo“;

13.4. Aprašo 13.1–13.3 papunkčiuose nustatytais atvejais, įvertinant asmens socialinį ir fizinį savarankiškumą, nustato asmens nesavarankiškumo lygį ir surašo išvadą dėl asmeniui siūlomų socialinių paslaugų.

14. Įstaiga, nustačiusi integralios pagalbos paslaugų poreikį, išvadas dėl sprendimo priėmimo skirti dienos socialines globos ir slaugos asmens namuose paslaugas (Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio vertinimo forma) pateikia Socialinių paslaugų skyriui, kuris parengia bylą ir pateikia svarstyti Socialinių paslaugų komisijai (toliau – Komisija).

15. Sprendimą dėl socialinių paslaugų asmeniui (šeimai) skyrimo (forma SP-9, patvirtinta socialinės apsaugos ir darbo ministro; toliau – Sprendimas) per 20 kalendorinių dienų nuo socialinės globos asmens namuose paslaugų poreikio vertinimo išvadų dėl paslaugų skyrimo, jų pakeitimo ar sustabdymo pateikimo dienos priima Komisija ir jį pasirašo Socialinių paslaugų skyriaus vedėjas. Sprendimo originalas kartu su asmens byla perduodamas Įstaigai. Asmeniui pasirašius Sprendimą, jo originalas grąžinamas Socialinių paslaugų skyriui.

16. Asmens ir Įstaigos tarpusavio teisės ir pareigos nustatomos rašytine asmens ir Įstaigos sutartimi.

17. Integralios pagalbos paslaugos neskiriamos, jeigu:

17.1. asmens pageidavimai prieštarauja įstatymams, saugos darbe reikalavimams ir (ar) kitoms šių paslaugų teikimo sąlygoms;

17.2. socialinės globos ir (ar) slaugos namuose paslaugų poreikio nustatymo metu paaiškėja, kad asmeniui šios paslaugos nėra būtinos;

17.3. įtariama, kad asmuo (jo šeimos narys) gali sirgti užkrečiama liga iki tol, kol gaunama gydytojų išvada, kad asmuo nekelia pavojaus tiesioginiams paslaugų teikėjams – socialinio darbuotojo padėjėjui, slaugytojo padėjėjui, reabilitacijos specialistui užsikrėsti;

17.4. asmens namuose visiškai nesudarytos sąlygos integralios pagalbos paslaugoms teikti (asmuo ar jo šeimos nariai priskirtini socialinės rizikos asmenų grupei, asmens namuose nuolat girtaujama, smurtaujama ir iškyla grėsmė integralios pagalbos paslaugų teikėjų saugumui, namuose antisanitarinės sąlygos ir pan.).

18. Įstaigos integralios pagalbos paslaugas teikia iki 7 dienų per savaitę. Siekiant patenkinti asmenų poreikį gauti integralią pagalbą ne tik darbo dienomis, Komandos narių darbo laikas apskaitomas pagal suminę darbo laiko apskaitą.

19. Tais atvejais, kai asmuo yra vienišas (vienas gyvenantis vyresnis kaip 18 metų asmuo, neturintis sutuoktinio ir (ar) vaikų ar teisės aktų nustatyta tvarka paskirto globėjo, rūpintojo arba artimųjų (pilnamečių vaikų, o jų nesant – pilnamečių vaikaičių), galinčių juo pasirūpinti), esant poreikiui, integralios pagalbos paslaugų teikimas gali būti skaidomas į dvi dalis.

20. Integralios pagalbos paslaugų teikimo tvarką, kiekį ir trukmę konkrečiam asmeniui nustato Įstaigos socialiniai darbuotojai, atsižvelgdami į socialinės globos ir slaugos poreikį, asmens nesavarankiškumo lygį, sveikatos būklę.

21. Integrali pagalba gali būti teikiama tik tiems asmenims, kuriems yra nustatytas integralios pagalbos poreikis ir priimtas Sprendimas dėl jų skyrimo.

22. Informacija apie asmenį, gaunantį integralios pagalbos paslaugas, kaupiama ir saugoma asmens byloje.

23. Asmuo privalo sudaryti tinkamas sąlygas integralios pagalbos namuose paslaugoms teikti.

24. Teikiant integralią pagalbą, pildoma reikalinga dokumentacija, nustatyta teisės aktuose.

25. Jeigu asmeniui, gaunančiam integralios pagalbos paslaugas, reikia keisti paslaugų rūšį, Įstaigos vadovas dėl socialinių paslaugų rūšies keitimo raštu kreipiasi į Socialinių paslaugų skyrių, nurodydamas asmens vardą, pavardę, gimimo datą, teikiamų paslaugų rūšį, ir kartu pateikia užpildytas Aprašo 13.1–13.3 papunkčiuose nurodytas formas. Atsižvelgiant į tai, kokios socialinės paslaugos poreikis nustatytas, jos skyrimo svarstymas organizuojamas vadovaujantis Savivaldybės atitinkamą paslaugą reglamentuojančia tvarka.

 

IV SKYRIUS

INTEGRALIOS PAGALBOS SUSTABDYMAS AR NUTRAUKIMAS

 

26. Integralios pagalbos paslaugų teikimas sustabdomas šiais atvejais:

26.1. vienam mėnesiui, pasikeitus aplinkybėms, turinčioms tiesioginės įtakos asmens socialinės globos ir (ar) slaugos namuose paslaugų poreikiui tenkinti;

26.2. laikotarpiui, kai asmuo išvykęs į stacionarią sveikatos priežiūros, reabilitacijos ar kitą gydymo įstaigą;

26.3. laikotarpiui, kai asmeniui teikiamos trumpalaikės socialinės globos paslaugos.

27. Integralios pagalbos paslaugų teikimas nutraukiamas šiais atvejais:

27.1. asmens ar vieno iš suaugusių šeimos narių, jo globėjo, rūpintojo rašytiniu prašymu;

27.2. pasibaigus projektui;

27.3. pasikeitus aplinkybėms, turinčioms tiesioginės įtakos asmens socialinės globos ir (ar) slaugos namuose paslaugų poreikiui tenkinti;

27.4. asmeniui išvykus gyventi į kitą savivaldybę, užsienio valstybę;

27.5. asmeniui pradėjus teikti ilgalaikės socialinės globos paslaugas;

27.6. asmeniui mirus;

27.7. asmeniui, nesilaikančiam integralios pagalbos namuose paslaugų teikimo sutarties įsipareigojimų;

27.8. asmeniui ar jo šeimos nariams, globėjui, rūpintojui pageidaujant paslaugų, kurios prieštarauja įstatymams, saugos darbe reikalavimams, integralios pagalbos paslaugų teikimo sutarties sąlygoms;

27.9. iškilus integralios pagalbos paslaugų teikėjo sveikatos pavojui ir saugumui.

28. Įstaiga apie sutarties nutraukimą ir jos nutraukimo priežastis informuoja Socialinių paslaugų skyrių, kuris pateikia gautą informaciją Komisijai. Komisijai priėmus Sprendimą, Socialinių paslaugų skyriaus vedėjas per 7 darbo dienas pasirašo įsakymą dėl Sprendimo pripažinimo netekusiu galios.

 

V SKYRIUS

MOKĖJIMAS UŽ INTEGRALIOS PAGALBOS PASLAUGAS

 

29. Integrali pagalba susideda iš dviejų dalių: dienos socialinės globos asmens namuose paslaugų ir slaugos paslaugų asmens namuose.

30. Slaugos paslaugos asmens namuose Integralios pagalbos plėtros veiksmų plano, patvirtinto socialinės apsaugos ir darbo ministro 2015 m. liepos 14 d. įsakymu Nr. A1-435 „Dėl Integralios pagalbos plėtros veiksmų plano patvirtinimo“, įgyvendinimo laikotarpiu, kai jos finansuojamos Europos socialinio fondo lėšomis ar savivaldybės biudžeto lėšomis, teikiamos nemokamai.

31. Dienos socialinės globos asmens namuose paslaugų, teikiant integralią pagalbą, kaina apskaičiuojama vadovaujantis Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 10 d. nutarimu Nr. 978 „Dėl Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“, įvertinus socialinės globos paslaugų organizavimo išlaidas, prekių ir paslaugų kainas rinkoje ir šių paslaugų teikimo ypatumus.

32. Dienos socialinės globos asmens namuose kainą tvirtina Savivaldybės taryba.

33. Mokėjimo už dienos socialinės globos asmens namuose paslaugas, teikiant integralią pagalbą, dydis asmeniui nustatomas individualiai, atsižvelgiant į asmens (šeimos) pajamas, vadovaujantis Mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 583 „Dėl Mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašo patvirtinimo“.

34. Asmens finansines galimybes mokėti už dienos socialinę globą asmens namuose vertina ir mokėjimo dydį nustato Socialinių paslaugų skyriaus darbuotojas (priedas). Pasikeitus asmens pajamoms, Įstaiga raštu informuoja Socialinių paslaugų skyrių.

 

VI SKYRIUS

INTEGRALIOS PAGALBOS FINANSAVIMAS

 

35. Integralios pagalbos paslaugų finansavimo šaltiniai:

35.1. savivaldybės biudžeto lėšos ir valstybės biudžeto specialiosios tikslinės dotacijos savivaldybių biudžetams socialinei globai asmenims su sunkia negalia organizuoti;

35.2. Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšos;

35.3. lėšos, gautos už suteiktas dienos socialinės globos paslaugas;

35.4. kitos teisėtai gautos lėšos.

36. Lėšų panaudojimo kontrolę vykdo:

36.1. Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ir kitos valstybinės kontrolės teisę turinčios institucijos, kontroliuojančios valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų socialinei globai asmenims su sunkia negalia organizuoti lėšų panaudojimą;

36.2. Europos socialinio fondo agentūra kontroliuoja Europos struktūrinių fondų lėšų, skirtų slaugos asmens namuose paslaugoms organizuoti, panaudojimą;

36.3. Socialinių paslaugų skyrius kontroliuoja savivaldybės biudžeto lėšų, skirtų slaugos asmens namuose paslaugoms organizuoti, panaudojimą.

37. Įstaiga atsako už lėšų, skirtų integralios pagalbos paslaugoms finansuoti, tinkamą panaudojimą.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

38. Socialinių darbuotojų asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo išvadas dėl socialinių paslaugų teikimo, asmens (šeimos) socialinių paslaugų, finansuojamų iš valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams, poreikio nustatymo išvadas dėl socialinių paslaugų teikimo, sprendimus dėl šių socialinių paslaugų skyrimo asmuo (vienas iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjas, rūpintojas, kiti suinteresuoti asmenys gali apskųsti Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašo, patvirtinto Įsakymu, nustatyta tvarka.

39. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu 2016/679 ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų tvarkymą.

40. Socialinių paslaugų įstaigos socialinių paslaugų teikimo tikslais turi teisę tvarkyti asmens duomenis, įskaitant specialių kategorijų asmens duomenis, susijusius su asmens sveikatos būkle (asmeniui diagnozuotos ligos, skirtas gydymas, vartojami medikamentai, nustatytas neįgalumo ir (ar) darbingumo lygis), taip pat duomenis apie neišnykusį ar nepanaikintą teistumą (nusikalstamų veikų pobūdis, apkaltinamųjų nuosprendžių skaičius), vadovaudamosi Reglamentu (ES) 2016/679 ir kitais asmens duomenų apsaugą bei tvarkymą reglamentuojančiais teisės aktais. Asmens duomenys socialinių paslaugų teikimo tikslais tvarkomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir Reglamentu (ES) 2016/679, jų saugojimo terminai nustatomi šio įstatymo įgyvendinamuosiuose teisės aktuose.

_________________________________

 

 

 

Integralios pagalbos paslaugų teikimo Šiaulių miesto savivaldybėje tvarkos aprašo priedas

 

ASMENS (ŠEIMOS) FINANSINIŲ GALIMYBIŲ MOKĖTI UŽ DIENOS SOCIALINĘ GLOBĄ ASMENS NAMUOSE VERTINIMAS

 

 

Vardas

 

Pavardė

 

Asmens kodas

 

Deklaruotos gyvenamosios vietos adresas

 

 

Toliau pildoma atsižvelgiant į asmens šeiminę padėtį, neaktuali lentelė nepildoma (trinama):

 

Vieno gyvenančio asmens:

Nr.

Asmens pajamos*

 

Pajamos Eur

 

1 mėn.

2 mėn.

3 mėn.

1.

Su darbo ar tarnybos santykiais susijusios pajamos, įskaitant išeitines išmokas ir kompensacijas

 

 

 

2.

Individualios įmonės savininko ar tikrosios ūkinės bendrijos ir komanditinės ūkinės bendrijos tikrojo nario pajamos, mažosios bendrijos nario pajamos, gautos iš šios įmonės ar bendrijos apmokestinto pelno

 

 

 

3.

Individualios veiklos pajamos

 

 

 

4.

Autorinis atlyginimas

 

 

 

5.

Išmokos žemės ūkio veiklai ar pajamos iš žemės ūkio veiklos, išskyrus pajamas iš žemės ūkio naudmenų, kurių bendras plotas neviršija 1 hektaro

Pensijos, pensijų išmokos ir vietoj pensijų mokamos kompensacijos, rentos

 

 

 

6.

Pensijos, pensijų išmokos ir vietoj pensijų mokamos kompensacijos, rentos

 

 

 

7.

Kitos pajamos (išvardyti)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

Iš viso per mėnesį (1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7)

 

 

9.

Asmens mokama suma (pildyti reikiamą):

 

 

9.1.

10 procentų asmens pajamų (8 p. × 10 proc., kai asmens pajamos neviršija dvigubo VRP dydžio)

 

 

9.2.

15 procentų asmens pajamų (8 p. × 15 proc., kai asmens pajamos viršija dvigubą VRP dydį, bet neviršija trigubo VRP dydžio)

 

 

9.3.

20 procentų asmens pajamų (8 p. × 20 proc., kai asmens pajamos viršija trigubą VRP dydį)

 

 

 

*Nurodytos Socialinių paslaugų įstatymo 30 straipsnyje

 

Asmens, gyvenančio šeimoje:

Eil.

Nr.

Asmens pajamos*

Pajamos Eur

Asmens

Šeimos narių

1 mėn.

2 mėn.

3 mėn.

1 mėn.

2 mėn.

3 mėn.

1.

Su darbo ar tarnybos santykiais susijusios pajamos, įskaitant išeitines išmokas ir kompensacijas

 

 

 

 

 

 

2.

Individualios įmonės savininko ar tikrosios ūkinės bendrijos ir komanditinės ūkinės bendrijos tikrojo nario pajamos, mažosios bendrijos nario pajamos, gautos iš šios įmonės ar bendrijos apmokestinto pelno

 

 

 

 

 

 

3.

Individualios veiklos pajamos

 

 

 

 

 

 

4.

Autorinis atlyginimas

 

 

 

 

 

 

5.

Išmokos žemės ūkio veiklai ar pajamos iš žemės ūkio veiklos, išskyrus pajamas iš žemės ūkio naudmenų, kurių bendras plotas neviršija 1 hektaro

 

 

 

 

 

 

6.

Pensijos, pensijų išmokos ir vietoj pensijų mokamos kompensacijos, rentos

 

 

 

 

 

 

7.

Kitos pajamos (išvardyti)

 

 

 

 

 

 

 

 

x

x

x

8.

Iš viso per mėnesį (1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7)

 

 

9.

 

Asmens mokama suma (pildyti reikiamą):

 

 

9.1.

 

10 procentų asmens pajamų (8 p. × 10 proc., kai vieno šeimos nario pajamos neviršija dvigubo VRP dydžio)

 

9.2.

20 procentų asmens pajamų (8 p. × 20 proc., kai vieno šeimos nario pajamos viršija dvigubą VRP dydį, bet neviršija trigubo VRP dydžio)

 

9.3.

30 procentų asmens pajamų (8 p. × 30 proc., kai vieno šeimos nario pajamos viršija trigubą VRP dydį, bet neviršija keturgubo VRP dydžio)

 

9.4.

40 procentų asmens pajamų (8 p. × 40 proc., kai vieno šeimos nario pajamos viršija keturgubą VRP dydį, bet neviršija penkiagubo VRP dydžio)

 

9.5.

50 procentų asmens pajamų (8 p. × 50 proc., kt. atvejais)

 

 

*Nurodytos Socialinių paslaugų įstatymo 30 straipsnyje

 

Asmens (šeimos) finansines galimybes mokėti už dienos socialinę globą įvertino:

 

________________                                                       ______________________________

(parašas)                                                                        (pareigos, vardas, pavardė)

 

________ m. _________________________ d

 

____________________________