PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL TARYBOS 2011 M. RUGSĖJO 8 D. SPRENDIMO NR. T2-151 PAKEITIMO IR PAPILDYMO

 

2018 m. sausio 25 d. Nr. T2-9

Palanga

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 1 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi bei Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 3, 14, 15, 16, 31, 34, 35 straipsnių pakeitimo ir Įstatymo papildymo 35-1 straipsniu įstatymo Nr. XIII-677 nuostatomis, Palangos miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Pakeisti Palangos miesto savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Palangos miesto savivaldybės tarybos 2011 m. rugsėjo 8 d. sprendimo Nr. T2-151 „Dėl Palangos miesto savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ 1 punktu (Palangos miesto savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 26 d. sprendimo Nr. T2-95 „Dėl Tarybos 2011 m. rugsėjo 8 d. d. sprendimo Nr. T2-151 pakeitimo“ redakcija):

1.1. 12.15 punktą ir jį išdėstyti taip:

12.15. sprendimų dėl papildomų ir planą viršijančių Savivaldybės biudžeto pajamų ir kitų piniginių lėšų paskirstymo, tikslinės paskirties ir specializuotų fondų sudarymo ir naudojimo priėmimas, Reglamento 2571 punkte nustatyta tvarka įvertinus išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimus“;

1.2. 26 punktą ir jį išdėstyti taip:

26. Tarybos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių tarybos narių balsų dauguma. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia mero balsas. Jeigu meras posėdyje nedalyvauja, o balsai pasiskirsto po lygiai, laikoma, kad sprendimas nepriimtas.

Dalyvaujančiais posėdyje ir balsavime laikomi tie Tarybos nariai, kurie užsiregistravo elektroninėje balsų skaičiavimo sistemoje registracijos metu. Sprendžiant, ar priimant sprendimą dalyvavo išrinktų Tarybos narių dauguma, kaip to reikalauja Vietos savivaldos įstatymo 13 straipsnio 1 ir 9 dalys, Tarybos nario užsiregistravimas elektroninėje balsavimo sistemoje yra pakankama ir dalyvavimą posėdyje patvirtinanti aplinkybė. Dalyvavusių Tarybos posėdyje narių skaičius gali nesutapti su balsavimo metu poziciją „už“, „prieš“ ar „susilaikė“ pareiškusių narių skaičiumi, pastarasis yra aktualus tik skaičiuojant balsavimo rezultatus, kurie reikšmingi nustatant ar priimtas sprendimas.

Dėl Tarybos posėdžiuose svarstomų klausimų balsuojama atvirai, išskyrus atvejus, kai skiriamas mero pavaduotojas, savivaldybės administracijos direktorius, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, sprendžiamas nepasitikėjimo meru, mero pavaduotoju, savivaldybės administracijos direktoriumi, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoju klausimas. Slaptas balsavimas Tarybai nutarus galimas ir tais atvejais, kai skiriami Kontrolės komiteto pirmininkas, Kontrolės komiteto pirmininko pavaduotojas, Etikos komisijos pirmininkas, Antikorupcijos komisijos pirmininkas, sprendžiamas nepasitikėjimo Kontrolės komiteto pirmininku, Kontrolės komiteto pirmininko pavaduotoju, Etikos komisijos pirmininku, Antikorupcijos komisijos pirmininku klausimas.

Atvirai balsuojama elektronine balsų skaičiavimo sistema arba rankos pakėlimu. Balsuojant pirmuoju būdu, balsavimo rezultatai, balsavusių Tarybos narių pavardės parodomi ekrane. Duomenys apie kiekvieno Tarybos nario balsavimą, išskyrus atvejus, kai balsuojama slaptai, yra vieši. Balsuoti elektronine sistema gali tik elektroninėje sistemoje kortele užsiregistravę Tarybos nariai. Tarybos narių registraciją kvorumui nustatyti ir balsavimo pradžią skelbia posėdžio pirmininkas. Tarybos nariai balsuoja asmeniškai. Balso teisė negali būti perduota kitiems asmenims. Balsavimo metu neleidžiama replikuoti, reikšti pastabų dėl balsavimo motyvų, vaikščioti po salę. Kol balsavimo procedūra nebaigta, jokie klausimai nesvarstomi. Tarybos narių balsavimo rezultatai yra saugomi informacinėse laikmenose ir skelbiami Savivaldybės interneto svetainėje. Balsavimo elektronine sistema tvarka gali būti reglamentuojama atskiru Tarybos sprendimu“;

1.3. 165 punktą ir jį išdėstyti taip:

165. Komitetų darbe patariamojo balso teise Reglamento nustatyta tvarka gali dalyvauti visuomenės atstovai – seniūnaičiai, išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguoti atstovai, ekspertai, valstybės tarnautojai ir kiti suinteresuoti asmenys. Kai komiteto posėdyje svarstomas su valstybės, tarnybos ar komercine paslaptimi susijęs klausimas, komitetas gali nuspręsti jį nagrinėti uždarame posėdyje. Komitetų posėdžių darbotvarkės ne vėliau kaip prieš 2 (dvi) darbo dienas iki komiteto posėdžio pradžios paskelbiamos Savivaldybės interneto svetainėje. Komitetų posėdžių metu daromas garso įrašas. Komitetų posėdžių garso įrašai saugomi informacinėse laikmenose“;

1.4. 166.6 punktą ir jį išdėstyti taip:

166.6. nagrinėja piliečių ir juridinių asmenų prašymus, pasiūlymus ir skundus, o taip pat seniūnaičių sueigos ir išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimus savo veiklos srityse ir prireikus su atitinkamais rekomendaciniais sprendimais juos perduoda pagal kompetenciją Tarybai, merui, Administracijos direktoriui“;

1.5. 186 punktą ir jį išdėstyti taip:

186. Savivaldybės tarybos sudaromų komisijų nariais gali būti savivaldybės tarybos nariai, valstybės tarnautojai, ekspertai, gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovai – seniūnaičiai, išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguoti atstovai, visuomenės atstovai (Lietuvos Respublikoje įregistruotų viešųjų juridinių asmenų, išskyrus valstybės ar savivaldybės institucijas ar įstaigas, įgalioti atstovai), bendruomeninių organizacijų atstovai, kiti savivaldybės gyventojai. Etikos komisijoje ir Antikorupcijos komisijoje seniūnaičiai arba seniūnaičiai ir visuomenės atstovai turi sudaryti ne mažiau kaip 1/3 komisijos narių“;

1.6. 2391 punktą ir jį išdėstyti taip:

2391. Seniūnaičių sueigos, išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimai, kurie savivaldybės institucijoms yra rekomendaciniai, pateikiami raštu Savivaldybės administracijai. Jeigu seniūnaičių sueigos, išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimų vertinimas yra savivaldybės tarybos kompetencija, šie sprendimai teikiami svarstyti Savivaldybės komitetuose, o sprendimas dėl jų priimamas artimiausiame tarybos posėdyje. Jeigu seniūnaičių sueigos, išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimų vertinimas yra savivaldybės administracijos direktoriaus kompetencija, direktorius priima dėl jų sprendimą ne vėliau kaip per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo seniūnaičių sueigos, išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimo gavimo. Atitinkamų savivaldybės institucijų sprendimai dėl seniūnaičių sueigos, išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimų turi būti motyvuoti“;

1.7. 263 punktą ir jį išdėstyti taip:

263. Administracijos direktorius iki rugsėjo 1 d. Savivaldybės tarybai pateikia informaciją apie Savivaldybės biudžeto pirmo pusmečio vykdymą“;

1.8. 264 punktą ir jį išdėstyti taip:

264. Savivaldybės administracijos Biudžeto skyrius rengia praėjusių metų Savivaldybės biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinį, kurį Administracijos direktorius teikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijai jos nustatytu terminu bei Savivaldybės tarybai tvirtinti kartu su Savivaldybės konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkiniu“;

1.9. 266 punktą ir jį išdėstyti taip:

266. Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, prižiūrėdama, ar teisėtai, efektyviai, ekonomiškai ir rezultatyviai valdomas ir naudojamas Savivaldybės turtas ir patikėjimo teise valdomas valstybės turtas, kaip vykdomas Savivaldybės biudžetas ir naudojami kiti piniginiai ištekliai, kiekvienais metais rengia ir teikia Tarybai išvadas dėl pateikto tvirtinti Savivaldybės konsoliduotųjų ataskaitų rinkinio šiame Reglamente nustatytais terminais ir tvarka: Savivaldybės administracija Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybai kiekvienais metais raštu pateikia praėjusių metų biudžeto įvykdymo ataskaitų rinkinį iki balandžio 25 d. ir Savivaldybės konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinį iki birželio 15 d. auditui atlikti; Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba kiekvienais metais iki liepos 15 d. teikia Savivaldybės tarybai išvadą dėl pateikto tvirtinti Savivaldybės konsoliduotųjų ataskaitų rinkinio, biudžeto lėšų ir turto naudojimo.

Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba savo veiklos ataskaitą už kiekvienus metus Tarybai svarstyti pateikia iki rugpjūčio 1 d. Ataskaitą arba jos santrauką Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba paskelbia vietinėje spaudoje, Savivaldybės interneto puslapyje www.palanga.lt, o jei įmanoma, – ir per kitas visuomenės informavimo priemones“.

2. Papildyti Palangos miesto savivaldybės tarybos veiklos reglamentą, patvirtintą Palangos miesto savivaldybės tarybos 2011 m. rugsėjo 8 d. sprendimo Nr. T2-151 „Dėl Palangos miesto savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ 1 punktu (Palangos miesto savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 26 d. sprendimo Nr. T2-95 „Dėl Tarybos 2011 m. rugsėjo 8 d. d. sprendimo Nr. T2-151 pakeitimo“ redakcija), 2571 punktu ir jį išdėstyti taip:

2571. Jei rengiamas sprendimo projektas dėl papildomų ir planą viršijančių Savivaldybės biudžeto pajamų ir kitų piniginių lėšų paskirstymo, tikslinės paskirties ir specializuotų fondų sudarymo ir naudojimo (išskyrus sprendimo projektus dėl tikslinių dotacijų ir kitų lėšų iš valstybės biudžeto arba Europos Sąjungos ir kitų tarptautinių finansinių paramos lėšų), sprendimo projekto rengėjas informuoja seniūnus, kurie išplėstinės seniūnaičių sueigos nuostatų nustatyta tvarka organizuoja išplėstinę seniūnaičių sueigą dėl pasiūlymų tokiam sprendimo projektui. Išplėstinės seniūnaičių sueigos pasiūlymai teikiami Savivaldybės merui ir Administracijos direktoriui. Gautus išplėstinės seniūnaičių sueigos pasiūlymus meras teikia nagrinėti komitetams pagal kompetenciją. Taryba artimiausiame posėdyje išplėstinės seniūnaičių sueigos pasiūlymus (sprendimus) įvertina Reglamento 2391 punkte nustatyta tvarka“. 

 

 

 

Meras                                                                                                                       Šarūnas Vaitkus