LOGOnespalv-maz2

LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO 2015 M. VASARIO 9 D. ĮSAKYMO NR. 3D-75 „DĖL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2014–2020 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS ADMINISTRAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2018 m. liepos 13 d. Nr. 3D-487

 

Vilnius

 

P a k e i č i u Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 metų veiksmų programos administravimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2015 m. vasario 9 d. įsakymu Nr. 3D-75 „Dėl Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 metų veiksmų programos administravimo taisyklių patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 10.1 papunkčio pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

10.1. Žuvininkystės skyrius:“.

2. Pakeičiu 10.1.10 papunktį ir jį išdėstau taip:

10.1.10 pagal kompetenciją dalyvauja nagrinėjant skundus, susijusius su Veiksmų programa ir jos priemonėmis, pagal poreikį teikia informaciją Teisėkūros ir atstovavimo skyriui;“.

3. Pakeičiu 10.2 papunkčio pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

10.2. Finansų skyrius:“.

4. Pakeičiu 10.2.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

10.2.1. vadovaudamasis teisės aktais, reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto sudarymą ir vykdymą, ir atsižvelgdamas į Ministerijos Žuvininkystės skyriaus / tarpinės institucijos pateiktas planuojamų padaryti išlaidų prognozes, planuoja valstybės biudžeto asignavimų poreikį Veiksmų programai įgyvendinti ir teikia pasiūlymus dėl asignavimų Veiksmų programai numatymo Lietuvos Respublikos valstybės biudžete;“.

5. Pakeičiu 10.3 papunkčio pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

10.3. Teisėkūros ir atstovavimo skyrius:“.

6. Pakeičiu 10.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

10.5. Vidaus audito skyrius atlieka audito institucijos funkcijas, numatytas reglamento (ES) Nr. 1303/2013 127 straipsnyje.“

7. Pakeičiu 12.14 papunktį ir jį išdėstau taip:

12.14. atsižvelgdama į pateiktas paramos paraiškas ir pasirašytas paramos sutartis, rengia bei suderinusi su VI Žuvininkystės skyriumi teikia jas Finansų skyriui planuojamų patirti išlaidų iš EJRŽF ir bendrojo finansavimo lėšų prognozes dėl Veiksmų programai įgyvendinti reikalingų lėšų numatymo Lietuvos Respublikos valstybės biudžete;“.

8. Pakeičiu 58.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

58.4. paramos paraiška ir kartu su paramos paraiška teikiami pareiškėjo pildomi dokumentai turi būti užpildyti lietuvių kalba. Kai su paramos paraiška teikiami pridedami dokumentai ne lietuvių kalba, turi būti pateiktas vertimas į lietuvių kalbą.  Vertimas turi būti patvirtintas kompetentingų įstaigų, atliekančių vertimo paslaugas, arba pareiškėjo;“.

9. Pakeičiu 71 punktą ir jį išdėstau taip:

71. Iškilus klausimams, susijusiems su paramos paraiškos vertinimu ir (arba) projekto vykdymu ar pareiškėjo veikla, Agentūros paklausimu pareiškėjo gali būti paprašyta pateikti papildomų duomenų ar dokumentų. Agentūra pareiškėjui išsiunčia paklausimą raštu ir (arba) elektroniniu paštu, jeigu asmuo paramos paraiškoje sutiko, kad informacija jam bus teikiama tokiu būdu. Paklausime turi būti surašyti visi su paramos paraiškos vertinimu ir / ar tinkamų finansuoti išlaidų sumos vertinimu nustatyti neatitikimai ir su tuo susiję klausimai.  Kitas paklausimas gali būti siunčiamas tik tuo atveju, jei yra gautas atsakymas iš pareiškėjo ir yra būtina patikslinti pirmajame paklausime nustatytus neatitikimus ir su tuo susijusius klausimus. Atsakymui į paklausimą pateikti nustatomas ne trumpesnis kaip 5 (penkių) darbo dienų terminas.“

10. Pakeičiu 72 punktą ir jį išdėstau taip:

72. Atsakymo į paklausimą pateikimo terminas pareiškėjo prašymu  gali būti pratęstas vieną kartą ne ilgiau kaip iki 20 (dvidešimt) darbo dienų  tuo atveju, kai pareiškėjas turi kreiptis į kitą (-as) instituciją (-as) ir (ar) esant tiesiogiai nuo pareiškėjo nepriklausančioms aplinkybėms. Per atsakymo į paklausimą terminą nepateikus prašomų dokumentų ar duomenų, kai paramos paraiškos pateikimo dieną pareiškėjo pateiktų ir atitinkamais dokumentais pagrįstų duomenų, viešuosiuose registruose ar kitose valstybės informacinėse sistemose esančių duomenų ir Agentūros turimų duomenų nepakanka paramos paraiškos vertinimui atlikti, paramos paraiška įvertinama kaip netinkama paramai gauti.“

11. Pakeičiu 78 punktą ir jį išdėstau taip:

78. Agentūra atlieka paramos paraiškų pirmumo atrankos vertinimą ir pasibaigus paramos paraiškų surinkimo laikotarpiui sugrupuoja paramos paraiškas pagal apskaičiuotą pirmumo atrankos balų skaičių, jeigu Veiksmų programos priemonės įgyvendinimo taisyklėse nenumatyta kitaip. Paramos paraiškų pirmumo atrankos vertinimui naudojama 100 atrankos balų sistema. Pirmumas suteikiamas paraiškai, surinkusiai didesnį pirmumo atrankos balų skaičių. Esant tęstiniam paraiškų surinkimo laikotarpiui, tinkamomis pripažįstamos paraiškos, surinkusios ne mažiau kaip Veiksmų programos priemonės įgyvendinimo taisyklėse nustatytą privalomą mažiausią pirmumo atrankos balų skaičių.“

12. Pakeičiu 81 punktą ir jį išdėstau taip:

81. Įgyvendinimo taisyklėse Veiksmų programos priemonei nustatomi projektų pirmumo atrankos kriterijai ir jei taikoma, privalomas surinkti mažiausias pirmumo atrankos balų skaičius. Kiekvienam projektų pirmumo atrankos kriterijui pagal reikšmingumą suteikiamas balų skaičius, kuris gali būti nurodomas kaip nustatytas skaičius (pvz., sukurtos naujos darbo vietos – 30 balų) arba pagal nustatytus požymius skaidomas į intervalus (pvz., sukurta iki 5 darbo vietų – 10 balų; sukurta nuo 6 iki 10 darbo vietų – 20 balų; sukurta daugiau nei 10 darbo vietų – 30 balų). Bendras projekto pirmumo atrankos balų skaičius apskaičiuojamas sumuojant visus vertinimo metu projekto surinktus pirmumo atrankos kriterijų balus.“

13. Papildau 85¹ punktu:

85¹. Didžiausios galimos paramos sumos per visą paramos teikimo pagal Veiksmų programos priemones ir veiklos sritis laikotarpį vienam paramos gavėjui ir (arba) įmonėms partnerėms ir (arba) susijusioms įmonėms teikiančioms paramos paraiškas pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 metų veiksmų programos priemones ir veiklos sritis nustatytos šių Taisyklių 3 priede.“

14. Pakeičiu 86 punktą ir jį išdėstau taip:

86. Tinkamų finansuoti išlaidų dalį, kurių nepadengia paramos lėšos, paramos gavėjas privalo finansuoti iš savo ar skolintų lėšų.“

15. Papildau 86¹punktu:

86¹. Pareiškėjas turi pagrįsti išlaidų tinkamumą ir būtinumą finansuoti. Pareiškėjui nepagrindus išlaidų tinkamumo ir būtinumo, tokios išlaidos laikomos netinkamomis finansuoti.“

16. Papildau 92¹ punktu:

92¹. Parengta neigiama paramos paraiškos vertinimo išvada siunčiama (vieną kartą) pareiškėjui susipažinti ir nustatomas 5 (penkių) darbo dienų terminas pateikti atsiliepimą. Prašymai dėl atsiliepimo pateikimo termino pratęsimo nesvarstomi. Pareiškėjui nepateikus atsiliepimo per nustatytą terminą, paramos paraiškos vertinimo išvadą Agentūra teikia projektų atrankos komitetui. Pareiškėjui pateikus atsiliepimą per nustatyta terminą, Agentūra gali pratęsti paramos paraiškos vertinimą iki 10 (dešimt) darbo dienų ir, įvertinusi gautą pareiškėjo atsiliepimą, pakeisti paramos paraiškos vertinimo išvadą arba jos nekeisti. Pareiškėjo atsiliepimas projektų atrankos komitetui teikiamas kartu su paramos paraiškos vertinimo ataskaita. Paramos paraiškos vertinimo išvados išsiuntimo, pareiškėjo atsiliepimo gavimo ir jo įvertinimo terminas neįskaičiuojami į 73 punkte nurodytą paraiškų vertinimo terminą.“

17. Pakeičiu 127 punktą ir jį išdėstau taip:

127. Visa mokėjimo prašyme nurodyta ir tinkama finansuoti suma turi būti išmokėta ne vėliau kaip per 90 kalendorinių dienų nuo mokėjimo prašymo užregistravimo dienos. Terminas gali būti pratęstas Taisyklių 129.1, 129.3, 129.4 papunkčiuose ir 133 punkte numatytais atvejais. Visais atvejais (išskyrus atvejus, kai paklausimas siunčiamas pačiam paramos gavėjui) paramos gavėjas raštu informuojamas apie mokėjimo prašymo vertinimo ir paramos išmokėjimo termino pratęsimą ir jo priežastis.“

18. Papildau 135.3 papunkčiu:

135.3 sąskaitų apmokėjimo.“

19. Pakeičiu 136 punktą ir jį išdėstau taip:

136. Galimi taikyti išlaidų apmokėjimo būdai nustatyti Taisyklių 4 priede. Tuo atveju, kai gali būti taikomi keli paramos lėšų išmokėjimo būdai, numatomas taikyti lėšų išmokėjimo būdas nurodomas paraiškoje ir (arba) paramos sutartyje. Paramos sutartyje numatytas taikyti lėšų išmokėjimo būdas gali būti keičiamas Taisyklių 4 priede nustatytomis sąlygomis.

20. Pakeičiu 138 punktą ir jį išdėstau taip:

„138. Išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu būdas gali būti taikomas biudžetinių įstaigų ir viešųjų juridinių asmenų, kurių veiklą reglamentuoja Lietuvos Respublikos asociacijų įstatymas, Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymas arba Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos fondų įstatymas, įgyvendinamiems projektams arba jų daliai. Avansas negali būti skirtas tiems projektams, kuriuose taikomas sąskaitų apmokėjimo būdas.“

21. Pakeičiu VIII skirsnio „Paramos lėšų išmokėjimo tvarka“ poskirsnį „Sąskaitų apmokėjimo būdas“ ir jį išdėstau taip:

Sąskaitų apmokėjimo būdas

144. Sąskaitų apmokėjimo būdas naudojamas, kai paramos gavėjas, įgyvendindamas projektą, patiria išlaidas ir mokėjimo prašyme deklaruoja patirtas, bet dar neapmokėtas išlaidas. Tokiu atveju paramos gavėjas, gavęs iš Agentūros lėšas, per 5 (penkias) darbo dienas nuo paramos lėšų gavimo išmoka jas (taip pat nuosavas ir (ar) partnerio (-ių) lėšas projektui įgyvendinti, jeigu buvo įsipareigojęs skirti tam lėšų ir jos nepervestos anksčiau) rangovui, paslaugų teikėjui arba prekių tiekėjui (arba jų nurodytam asmeniui, jei dėl tokių mokėjimų sudaryta civilinė, pavyzdžiui, faktoringo, sutartis ir tai nurodyta pirkimo sutartyje) ir elektroniniu paštu info@nma.lt Agentūrai pateikia pranešimą apie patirtų išlaidų, kurios buvo deklaruotos mokėjimo prašyme, visišką apmokėjimą bei pateikia šių išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus. Kol paramos gavėjas arba partneris neišmoka mokėjimo prašyme nurodytų lėšų rangovui, paslaugų teikėjui ar prekių tiekėjui ir paramos gavėjas elektroniniu paštu info@nma.lt Agentūrai nepateikia pranešimo apie patirtų išlaidų apmokėjimą, Agentūra vidaus procedūrų apraše nustatyta tvarka gali netvirtinti vėliau paramos gavėjo teikiamo (-ų) mokėjimo prašymo (-ų) ar jo (jų) dalies. Paramos gavėjui pervestos paramos lėšos pripažįstamos tinkamomis deklaruoti EK tik tuomet, kai paramos gavėjas, pervedęs paramos lėšas rangovui, paslaugų tiekėjui arba prekių tiekėjui, apie tai informuoja Agentūrą, kuri patikrinus šias išlaidas pripažįsta jas tinkamomis finansuoti.

145. Prieš sudarydamas paramos sutartį, paramos gavėjas turi turėti kredito įstaigoje atskirą sąskaitą projektui skiriamoms paramos lėšoms, jeigu numatoma projekto išlaidoms taikyti sąskaitų apmokėjimo būdą. Kai paramos gavėjas yra biudžetinė įstaiga, ji gali ne atskiroje kredito įstaigos sąskaitoje laikyti projektui (-ams) skiriamas lėšas, užtikrindama atskirų projektų lėšų apskaitos atskyrimą.

146. Prieš pateikdamas Agentūrai rangovo, paslaugų teikėjo ar prekių tiekėjo išrašytą sąskaitą, paramos gavėjas turi patikrinti ją, jos atitiktį rangos, paslaugų teikimo ar prekių tiekimo sutarties sąlygoms, patikrinti ir priimti atliktus darbus, suteiktas paslaugas ar patiektas prekes.“

22. Papildau 3 priedu (pridedama).

23. Papildau 4 priedu (pridedama).

 

 

 

Žemės ūkio ministras                                                                                                   Giedrius Surplys

 

Lietuvos žuvininkystės sektoriaus

2014–2020 metų veiksmų programos

administravimo taisyklių

3 priedas

 

DIDŽIAUSIA GALIMA PARAMOS SUMA VIENAM PARAMOS GAVĖJUI IR (ARBA) ĮMONĖMS PARTNERĖMS, IR (ARBA) SUSIJUSIOMS ĮMONĖMS PAGAL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2014–2020 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIEMONES  IR VEIKLOS SRITIS

 

Didžiausia galima paramos suma vienam paramos gavėjui ir įmonėms partnerėms bei (arba) susijusioms įmonėms per visą paramos teikimo laikotarpį apskaičiuojama pagal šias priemones ir veiklos sritis:

 

1.

2 Sąjungos prioritetas. Aplinkosaugos požiūriu tvarios, efektyviai išteklius naudojančios, inovacinės, konkurencingos ir žiniomis grindžiamo akvakultūros skatinimas

Maksimali paramos suma

1.1.

Produktyvios investicijos į didelės apimties akvakultūrą

 

2 mln. Eur

2 mln. Eur

3 mln. Eur

1.2.

Produktyvios investicijos į akvakultūrą (išskyrus energijos vartojimo efektyvumo didinimą)

1,8 mln. Eur

0,7 mln. Eur

1.3.

Produktyvios investicijos į akvakultūrą (supaprastinta parama)

1.4.

Produktyvios investicijos į akvakultūrą. Energijos vartojimo efektyvumo didinimas ir atsinaujinančioji energija

1.5.

Pagal patvirtintas VPS įgyvendinama priemonė: BIVP-AKVA-1

2.

5 Sąjungos prioritetas. Prekybos ir perdirbimo skatinimas

2.1.

Žvejybos ir akvakultūros produktų perdirbimas

1,2 mln. Eur

2.2.

Žvejybos ir akvakultūros produktų perdirbimas (supaprastinta parama)

2.3.

Pagal patvirtintas VPS įgyvendinama priemonė: BIVP-AKVA-3

 

Didžiausia galima paramos suma per visą paramos teikimo laikotarpį pagal atitinkamas priemones ir priemonių veiklos sritis vienam paramos gavėjui ir įmonėms partnerėms bei (arba) susijusioms įmonėms apskaičiuojama, kai parama teikiama pagal:

-    lentelės 1.1 papunktyje nurodytą priemonę – iki 2 mln. Eur;

-    lentelės 1.2–1.5 papunkčiuose nurodytą (-as) priemonę (-es) – iki 0,7 mln. Eur;

-    lentelės 2.1–2.3 papunkčiuose nurodytą (-as) priemonę (-es) – iki 1,2 mln. Eur;

-    lentelės 1.1 papunktyje nurodytą priemonę ir lentelės 1.2–1.5 papunkčiuose nurodytą (-as) priemonę (-es) – iki 2 mln. Eur;

-    lentelės 1.2–1.5 papunkčiuose nurodytą (-as) priemonę (-es) ir lentelės 2.1–2.3 papunkčiuose nurodytą (-as) priemonę (-es) – iki 1,8 mln. Eur;

-    lentelės 1.1 papunktyje nurodytą priemonę, lentelės 1.2–1.5 papunkčiuose nurodytą (-as) priemonę (-es) ir lentelės 2.1–2.3 papunkčiuose nurodytą (-as) priemonę (-es) – iki 3 mln. Eur.

 

________________________________

 

 

Lietuvos žuvininkystės sektoriaus

2014–2020 metų veiksmų programos

administravimo taisyklių

4 priedas

 

išlaidų apmokėjimo būdai,

galimi taikyti LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2014–2020 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIEMONĖMS  IR VEIKLOS SRITIMS

 

Eil. Nr.

Priemonė

Galimi taikyti išlaidų apmokėjimo būdai

1 SĄJUNGOS PRIORITETAS. Aplinkosaugos požiūriu tvarios, efektyviai išteklius naudojančios, inovacinės, konkurencingos ir žiniomis grindžiamos žvejybos skatinimas

1.

Žvejybos uostai, iškrovimo vietos, aukcionų patalpos ir priedangos. Investicijos, kuriomis siekiama palengvinti įsipareigojimo iškrauti visą laimikį laikymąsi

 

1.1.

įstaigų ir viešųjų juridinių asmenų, kurių veiklą reglamentuoja Lietuvos Respublikos asociacijų įstatymas, Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymas arba Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos fondų įstatymas, įgyvendinamiems projektams

Išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu

Sąskaitų apmokėjimo

 

1.2.

įmonių* įgyvendinamiems projektams

Išlaidų kompensavimo

Sąskaitų apmokėjimo

2.

Žvejybos uostai, iškrovimo vietos, aukcionų patalpos ir priedangos. Investicijos į žvejybos uostų ir aukcionų patalpų infrastruktūros arba iškrovimo vietų ir priedangų gerinimą

 

2.1.

įstaigų ir viešųjų juridinių asmenų, kurių veiklą reglamentuoja Lietuvos Respublikos asociacijų įstatymas, Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymas arba Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos fondų įstatymas, įgyvendinamiems projektams

Išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu

Sąskaitų apmokėjimo

 

2.2.

įmonių* įgyvendinamiems projektams

Išlaidų kompensavimo

Sąskaitų apmokėjimo

3.

Energijos vartojimo efektyvumas ir klimato kaitos švelninimas. Investicijos į laivą, energijos vartojimo efektyvumo patikrinimas ir sistemos, tyrimai, kuriais vertinamas alternatyvių varomųjų sistemų ir alternatyvaus korpuso dizaino poveikis

Išlaidų kompensavimo

Sąskaitų apmokėjimo

4.

Energijos vartojimo efektyvumas ir klimato kaitos švelninimas. Pagrindinių arba pagalbinių variklių keitimas arba modernizavimas

Išlaidų kompensavimo

Sąskaitų apmokėjimo

5.

Mokslininkų ir žvejų partnerystės

Išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu

Sąskaitų apmokėjimo

6.

Žvejybos poveikio jūrų aplinkai mažinimas ir žvejybos pritaikymas siekiant apsaugoti rūšis (jūrų ir vidaus vandenų žvejybai)

Išlaidų kompensavimo

Sąskaitų apmokėjimo

7.

Pridėtinė vertė, produktų kokybė ir nepageidaujamos priegaudos panaudojimas (jūrų ir vidaus vandenų žvejybai)

Išlaidų kompensavimo

Sąskaitų apmokėjimo

8.

Pridėtinė vertė, produktų kokybė ir nepageidaujamos priegaudos panaudojimas (jūrų ir vidaus vandenų žvejybai) (supaprastinta parama)

Išlaidų kompensavimo

Sąskaitų apmokėjimo

9.

Jūrų biologinės įvairovės išsaugojimas ir atkūrimas. Pastangos pagerinti valdymą ar apsaugą ar saugą, stacionarių arba kilnojamųjų įrenginių statymas, įrengimas ar modernizavimas, su „NATURA 2000“ teritorijomis ir specialiomis saugomomis teritorijomis susijusių apsaugos ir valdymo planų rengimas, saugomų jūrų teritorijų, įskaitant „NATURA 2000“ teritorijas, valdymas, atkūrimas ir stebėjimas, su aplinka susijęs informuotumas, dalyvavimas kituose veiksmuose, kuriais siekiama prižiūrėti ir praturtinti biologinę įvairovę ir ekosistemų funkcijas, veiklos sritis „Žuvų praėjimo takų įrengimas ir atkūrimas“

Išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu

Sąskaitų apmokėjimo

2 SĄJUNGOS PRIORITETAS. Aplinkosaugos požiūriu tvarios, efektyviai išteklius naudojančios, inovacinės, konkurencingos ir žiniomis grindžiamos akvakultūros skatinimas

10.

Produktyvios investicijos į akvakultūrą (išskyrus energijos vartojimo efektyvumo didinimą)

Išlaidų kompensavimo

Sąskaitų apmokėjimo

11.

Produktyvios investicijos į akvakultūrą veiklos sritis „Produktyvios investicijos į didelės apimties akvakultūros gamybą“

Išlaidų kompensavimo

Sąskaitų apmokėjimo

12.

Produktyvios investicijos į akvakultūrą. Energijos vartojimo efektyvumo didinimas ir atsinaujinančioji energija

Išlaidų kompensavimo

Sąskaitų apmokėjimo

13.

Produktyvios investicijos į akvakultūrą (supaprastinta parama)

Išlaidų kompensavimo

Sąskaitų apmokėjimo

4 SĄJUNGOS PRIORITETAS. Užimtumo ir teritorinės sanglaudos didinimas

14.

Bendradarbiavimo veikla

Išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu

Sąskaitų apmokėjimo

15.

Vietos plėtros strategijų įgyvendinimas (vietos projektų įgyvendinimas):

 

15.1.

įstaigų ir viešųjų juridinių asmenų, kurių veiklą reglamentuoja Lietuvos Respublikos asociacijų įstatymas, Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymas arba Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos fondų įstatymas, įgyvendinamiems projektams

Išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu

Sąskaitų apmokėjimo

15.2.

įmonių* įgyvendinamiems projektams

Išlaidų kompensavimo

Sąskaitų apmokėjimo

5 SĄJUNGOS PRIORITETAS. Prekybos ir perdirbimo skatinimas

16.

Gamybos ir prekybos planai

Išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu

Sąskaitų apmokėjimo

17.

Rinkodaros priemonės

Išlaidų kompensavimo

Sąskaitų apmokėjimo

18.

Rinkodaros priemonės. Respublikinė žuvininkystės produktų vartojimo skatinimo kampanija

Išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu

Sąskaitų apmokėjimo

19.

Žvejybos ir akvakultūros produktų perdirbimas

Išlaidų kompensavimo

Sąskaitų apmokėjimo

20.

Žvejybos ir akvakultūros produktų perdirbimas (supaprastinta parama)

Išlaidų kompensavimo

Sąskaitų apmokėjimo

6 SĄJUNGOS PRIORITETAS. Integruotos jūrų politikos įgyvendinimo skatinimas

21.

Žinių apie jūros būklę gerinimas

Išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu

Sąskaitų apmokėjimo

 

* Įmonė yra bet kuris ekonominę veiklą vykdantis subjektas, kad ir koks jo teisinis statusas (kaip apibrėžta Reglamento (ES) Nr. 1388/2014 I priede).

 

1.   Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 veiksmų programos priemonėms, neįtrauktoms į šio priedo lentelę, galimi taikyti išlaidų apmokėjimo būdai nustatomi įgyvendinimo taisyklėse.

2.   Tam pačiam projektui įgyvendinti negali būti taikomas ir išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu, ir sąskaitų apmokėjimo būdai.
Paramos sutartyje numatytas išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu būdas, paramos gavėjo prašymu, gali būti keičiamas į sąskaitų apmokėjimo būdą tik paramos gavėjui grąžinus Agentūrai jam išmokėtą avansą. Paramos sutartyje numatytas sąskaitų apmokėjimo būdas, paramos gavėjo prašymu, gali būti keičiamas į išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu būdą tik iki pirmo mokėjimo prašymo pateikimo dienos.

3.   Tam pačiam projektui įgyvendinti gali būti taikomas išlaidų kompensavimo ir sąskaitų apmokėjimo būdai.

________________________________