Herbas (mažas4)

KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2021 M. SPALIO 28 D. SPRENDIMO NR. TS-255 „DĖL STRATEGINIO PLANAVIMO KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖJE ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2022 m. birželio 30 d. Nr. TS-185

Kupiškis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 103 straipsnio 5 dalimi ir 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymo Nr. XIII-3096 pakeitimo įstatymu, Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymo, Lietuvos Respublikos regioninės plėtros įstatymo 4 straipsnio 3 ir 5 dalių, 7 straipsnio 1 ir 4 dalių ir Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 141 straipsnio 3 dalies įgyvendinimo“, Kupiškio rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Pakeisti Strateginio planavimo Kupiškio rajono savivaldybėje organizavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Kupiškio rajono savivaldybės tarybos 2021 m. spalio 28 d. sprendimu Nr. TS-255 „Dėl Strateginio planavimo Kupiškio rajono savivaldybėje organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

2. Paskelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Savivaldybės interneto svetainėje.

 

 

Savivaldybės mero pavaduotojas                                                                Augenijus Cesevičius

 

 


 

PATVIRTINTA

Kupiškio rajono savivaldybės tarybos

2021 m. spalio 28 d. sprendimu Nr. TS-255

(Kupiškio rajono savivaldybės tarybos

2022 m. birželio 30 d. sprendimo Nr. TS-185

redakcija)

 

STRATEGINIO PLANAVIMO KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖJE ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Strateginio planavimo Kupiškio rajono savivaldybėje organizavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Kupiškio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) strateginio planavimo dokumentų rengimą, svarstymą, tvirtinimą, įgyvendinimo stebėseną, numatytų pasiekti rezultatų vertinimą, ataskaitų dėl planavimo dokumentų įgyvendinimo rengimą ir svarstymą, Savivaldybės gyventojų į jų rengimą, svarstymą ir įgyvendinimo priežiūrą įtraukimą bei planavimo dokumentų viešinimą. 

2. Šiame Apraše vartojamos pagrindinės sąvokos:

2.1. Strateginis valdymas – visuma strateginio valdymo sistemos principų ir procesų, skirtų ilgalaikei ir darniai Savivaldybės pažangai užtikrinti, apimančių aplinkos analizę, sprendimų dėl planavimo dokumentų rengimo priėmimą, planavimo dokumentų rengimą, tvirtinimą.

2.2. Strateginio valdymo sistemos dalyvis – subjektas, kuris dalyvauja Savivaldybės strateginio valdymo procesuose.

2.3. Strateginio planavimo sistema – tai visuma strateginio planavimo dokumentų, strateginio planavimo sistemos dalyvių ir strateginio planavimo procesų ilgalaikei ir darniai Savivaldybės pažangai užtikrinti.

2.4. Strateginis planavimas – procesas, kurio metu nustatomos veiklos kryptys ir būdai vykdyti institucijos misiją, pasiekti numatytus tikslus ir rezultatus, veiksmingai panaudojant finansinius, materialinius ir žmogiškuosius išteklius.

2.5. Panevėžio regiono plėtros planas (toliau – PRPPl) – ilgalaikis (4–10 metų trukmės) programavimo lygmens planavimo dokumentas, skirtas tolygiai ir tvariai plėtrai regionuose planuoti, rengiamas įgyvendinant regionų plėtros programą, įvertinus savivaldybių strateginius plėtros planus ir atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teritorijos bendrajame plane nustatytas teritorijos naudojimo privalomąsias nuostatas.

2.6. Kupiškio rajono strateginis plėtros planas (toliau – SPP) – ilgalaikis (4-10 metų trukmės) programavimo lygmens strateginio planavimo dokumentas, skirtas aplinkos, socialinei ir ekonominei raidai Kupiškio rajono savivaldybės teritorijoje planuoti. Šis planas taip pat turi derėti su Savivaldybės teritorijų planavimo dokumentais ir PRPPl.

2.7. Kupiškio rajono savivaldybės strateginis veiklos planas (toliau – SVP) Kupiškio rajono savivaldybės trumpos trukmės (3 metų) veiklos lygmens strateginio planavimo dokumentas, kuriame nurodoma Savivaldybės misija, veiklos prioritetai, veiklos tikslai ir suplanuotos Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojų programos.

2.8. Kupiškio rajono savivaldybės administracijos, seniūnijų, Savivaldybės biudžetinių įstaigų metiniai veiklos planai (toliau – MVP) – yra Savivaldybės strateginio veiklos plano (SVP) programų ar jų dalies (tikslų ar uždavinių, atskirų priemonių), už kurias atsakinga Kupiškio rajono savivaldybės administracija (toliaus – KRSA), seniūnija, Savivaldybės biudžetinė įstaiga, įgyvendinimą detalizuojantys dokumentai.

2.9. Kupiškio rajono savivaldybės valdomų įmonių, viešųjų įstaigų, kurių savininkė yra Savivaldybė arba kai Savivaldybė turi 50 procentų ir daugiau balsų visuotiniame dalininkų susirinkime (toliau – įmonės) veiklos planai (toliau - ĮVP) – dokumentai, kuriuose pateikiama įmonės misija, veiklos konteksto analizė, strateginiai tikslai, uždaviniai, priemonės, veiklos vertinimo kriterijai ir finansiniai rodikliai.

2.10. Atskirų Savivaldybės ūkio šakų (sektorių) plėtros programos – vienos ar kelių veiklos sričių programos rengiamos, kai šių veiklos sričių nenumatyta SPP arba šių programų parengimas numatytas Lietuvos Respublikos įstatymuose.

2.11. Vizija – ateities būsena, kuri gali būti pasiekta pačiomis palankiausiomis sąlygomis;

2.12. Misija – glaustai suformuluotas pagrindinis institucijos funkcionavimo tikslas, apibūdinantis jos pagrindines veiklos kryptis.

2.13. Strateginis tikslas – strateginio lygmens planavimo dokumentuose įtvirtintas esamos būklės pokytis, kurio siekiama įgyvendinant Savivaldybės pažangos viziją ir vystymosi kryptis.

2.14. Uždavinys – per nustatytą laikotarpį planuojama veikla, užtikrinanti planavimo dokumente nustatyto tikslo įgyvendinimą.

2.15. Priemonė užsibrėžto uždavinio įgyvendinimas, kuriam naudojami žmogiškieji, finansiniai ir materialiniai ištekliai.

2.16. Pažangos priemonėstrateginio valdymo sistemos dalyvių kryptingų veiksmų, kuriais nustatomas tam tikro pažangos uždavinio įgyvendinimo būdas, rinkinys.

2.17. Pažangos uždavinysstrateginio lygmens planavimo dokumentuose įtvirtintas tam tikros savivaldybės  veiklos srities pokytis, kurio siekiama įgyvendinti strateginį tikslą.

2.18. Pažangos veikla – įgyvendinant pažangos uždavinius, strateginio valdymo sistemos dalyvių konkrečiu apibrėžtu laikotarpiu  vykdoma veikla, skirta naujam produktui sukurti ar geresnėms tęstinės veiklos vykdymo sąlygoms sudaryti.

2.19. Tęstinė veikla – strateginio valdymo sistemos dalyvio veikla įgyvendinant nustatytas funkcijas, kuria tiesiogiai neįgyvendinami strateginiai tikslai, tačiau ja galima prisidėti prie strateginių tikslų įgyvendinimo.

2.20. Tęstinės veiklos priemonės – veiksmai, skirti strateginio valdymo sistemos dalyvio tęstinei veiklai vykdyti.

2.21. Tęstinės veiklos uždavinys – rezultatas, kurio siekia strateginio valdymo sistemos dalyvis, įgyvendindamas nustatytas funkcijas.

2.22. Veiklos efektyvumo rodiklis – kiekybiškai išreiškiamas dydis, kuriuo matuojamas strateginio valdymo sistemos dalyvio atliekamų funkcijų efektyvumas.

2.23. Projektas – laikina, aiškią pradžią ir pabaigą bei ribotus išteklius turinti pažangos veikla, skirta naujam produktui sukurti, siekiant įgyvendinti pažangos priemonę.

2.24. Programa esminė strateginiam tikslui įgyvendinti skirta SVP dalis, kurioje nustatyti programos tikslai, uždaviniai, priemonės (projektai), vertinimo kriterijai, jų reikšmės ir asignavimai.

2.25. Vertinimo kriterijus – rodiklis, suteikiantis informaciją apie tikslo, uždavinio ir priemonės įgyvendinimą.

2.26. Planavimo dokumentas – strateginio planavimo sistemos elementas, skirtas ilgalaikei ir darniai Savivaldybės pažangai ir jos įgyvendinimui suplanuoti.

2.27. Kupiškio rajono savivaldybės strateginio planavimo komisija (toliau – SPK) – Kupiškio rajono savivaldybės tarybos (toliau – Savivaldybės taryba) sprendimu sudaryta komisija, kurią sudaro Savivaldybės tarybos pirmininkas,  Savivaldybės tarybos komitetų pirmininkai ir Savivaldybės administracijos direktorius. SPK dalyvauja įgyvendinant SPP, kitus ilgalaikius strateginio planavimo dokumentus, stebi ir vertina Savivaldybės strateginių planų rengimo procesą, aprobuoja strateginius tikslus ir programas. SPK darbe kviečiami dalyvauti Savivaldybės socialinių ir ekonominių partnerių atstovai.

2.28. Strateginių planų rengimo ir įgyvendinimo priežiūros darbo grupė (toliau – SPRĮPDG) – Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta darbo grupė, kurią sudaro Savivaldybės administracijos direktorius, jo pavaduotojas, SVP programų koordinatoriai, kiti Savivaldybės administracijos atsakingi darbuotojai. SPRĮPDG sudaroma Savivaldybės strateginio planavimo dokumentų rengimui organizuoti ir koordinuoti, įgyvendinimui prižiūrėti, biudžetiniais metais pasiektiems rezultatams įvertinti, iškilusioms problemoms analizuoti ir planuojamo laikotarpio veiklos prioritetams suformuoti.

2.29. Socialiniai ir ekonominiai partneriai – Kupiškio rajono savivaldybės interesų grupių (bendruomenių, vietos veiklos grupių, valstybinių institucijų, Savivaldybės įstaigų ir įmonių, asocijuotų verslo ir kitų visuomenės struktūrų) atstovai.

2.30. Programų koordinatoriai – Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirti Savivaldybės administracijos darbuotojai, atsakingi už tam tikros SVP programos rengimo ir įgyvendinimo koordinavimą ir vykdantys šias pagrindines funkcijas:

2.30.1. sufomuluoja programos tikslus, uždavinius ir numato rezultatus;

2.30.2. nustato programos vertinimo rodiklius ir jų reikšmes;

2.30.3. rengia uždavinių įgyvendinimo priemonių ir numatomo biudžeto joms projektus;

2.30.4. derina programos projektą su Savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų ir strateginio planavimo skyriumi;

2.30.5. koordinuoja Savivaldybės seniūnijų, biudžetinių ir viešųjų įstaigų, Savivaldybės valdomų įmonių veiklos planų suderinamumą su Savivaldybės planavimo dokumentais, vertinimo rodiklių ir jų reikšmių nustatymą.

2.31. Programos vykdytojas – Savivaldybės administracijos struktūrinis padalinys, Savivaldybės valdomos įmonės, biudžetinės įstaigos, viešosios įstaigos, kurių viena iš steigėjų yra Savivaldybė, atsakingos už tam tikros programos konkrečių priemonių planavimą ir įgyvendinimą. Programų vykdytojai dalyvauja strateginio planavimo procese, pagal kompetenciją teikdami informaciją programų koordinatoriams ir Savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų ir strateginio planavimo skyriui.

2.32. Maksimalių asignavimų prognozė – Savivaldybės administracijos skyriaus, atsakingo už finansų planavimą ir valdymą, parengta  programų finansavimo iš Savivaldybės biudžeto ir kitų finansavimo šaltinių prognozė trejiems metams.

2.33. Produkto rodiklis kiekybiškai išreiškiamas dydis, kuriuo matuojami vykdant projektą ir (arba) tęstinės veiklos priemonę sukurti produktai (jų kiekis, mastas ir pan.).

2.34. Rezultato rodiklis kiekybiškai arba kokybiškai išreiškiamas dydis, kuriuo matuojama įgyvendinant pažangos ar tęstinės veiklos priemones ar projektus sukurtų produktų nauda tikslinei grupei, institucijai, sektoriaus ar teritorijos plėtrai ir pan., panaudojimo mastas ir (arba) kokybės pagerėjimas.

2.35. Poveikio (efekto) rodiklis kiekybiškai ir kokybiškai išreiškiamas dydis matuoti esamos būklės pokyčiui, kurio siekiama įgyvendinant Savivaldybės vystymosi kryptį, strateginį ir (arba) veiklos tikslą ir pažangos ir (arba) tęstinės veiklos uždavinį.

 

 

 

II SKYRIUS

STRATEGINIO PLANAVIMO SISTEMA

 

3. Savivaldybės strateginio planavimo sistemą (1 priedas) sudaro programavimo ir veiklos lygmens strateginio planavimo dokumentai (toliau – planavimo dokumentai), strateginio planavimo sistemos dalyviai, atsakingi už planavimo dokumentų parengimą, tvirtinimą ir įgyvendinimą, vertinimą ir atsiskaitymą už pasiektus rezultatus, ir strateginio planavimo procesai ilgalaikei ir darniai Savivaldybės pažangai užtikrinti.  Savivaldybės strateginių planų rengimą, įgyvendinimą, stebėseną, vertinimą ir ataskaitų rengimą organizuoja Savivaldybės administracijos direktorius. Savivaldybė gali pasitelkti išorės ekspertus Savivaldybės SPP ar SVP rengti.

4. Savivaldybės strateginio planavimo sistemos dalyviai yra:

4.1. Panevėžio regiono plėtros taryba;

4.2. Savivaldybės taryba;

4.3. KRSA;

4.4. Savivaldybės biudžetinės įstaigos;

4.5. Savivaldybės valdomos įmonės ir viešosios įstaigos,  kurių savininkė yra Savivaldybė arba kai Savivaldybė turi 50 procentų ir daugiau balsų visuotiniame dalininkų susirinkime (toliau – viešosios įstaigos);

4.6. kitos institucijos, susijusios ir įtakojančios Savivaldybės vystymosi klausimus.

5. Savivaldybės planavimo dokumentų sistemą sudaro:

5.1. SPP, kurį tvirtina Savivaldybės taryba;

5.2. SVP, kurį tvirtina Savivaldybės taryba;

5.3. atskirų Savivaldybės ūkio šakų (sektorių) plėtros programos, kurias tvirtina Savivaldybės taryba; 

5.4. KRSA metinis veiklos planas, kurį tvirtina KRSA direktorius;

5.5. Savivaldybės biudžetinių įstaigų metiniai veiklos planai, kuriuos teisės aktų nustatyta tvarka rengia, derina ir tvirtina biudžetinių įstaigų vadovai;

5.6. ĮVP;

5.7. kiti strateginio planavimo dokumentų įgyvendinimą detalizuojantys dokumentai (veiksmų, priemonių planai ir pan.), kuriuos pagal Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus yra įgaliota tvirtinti Savivaldybės taryba ir (ar) Savivaldybės administracijos direktorius.

6. Kupiškio rajono savivaldybės strateginio planavimo sistemos principai:

6.1. darnumo ir integralumo – viešojo valdymo sprendimai ir planavimo dokumentai tarpusavyje turi būti susieti aiškiais loginiais ryšiais, o jų visuma turi sudaryti sąlygas pasiekti ilgalaikę ir darnią valstybės pažangą, užtikrinti veiksmingą valdžios sektoriaus finansų planavimą ir naudojimą;

6.2. veiksmingumo ir orientavimosi į rezultatus – priimant viešojo valdymo sprendimus, planuojant ir įgyvendinant planavimo dokumentus, pagrindinis dėmesys turi būti skiriamas strateginiams tikslams, pažangos uždaviniams ir tęstinės veiklos uždaviniams (toliau kartu – uždaviniai) nustatyti ir jiems įgyvendinti laiku, tinkamiausiais būdais, atsisakant vertės nekuriančios veiklos ar funkcijų;

6.3. įrodymais grindžiamo valdymo – viešojo valdymo sprendimų priėmimas turi būti grindžiamas pasiektų rezultatų stebėsenos duomenimis ir sprendimų finansinio, administracinio, socialinio ir kito poveikio vertinimu;

6.4. efektyvumo ir finansinio ilgalaikio tvarumo – viešojo valdymo sprendimai ir planavimo dokumentai turi būti įgyvendinami siekiant didžiausios naudos mažiausiomis sąnaudomis, racionaliai skirstant turimus finansinius išteklius, atsižvelgiant į strateginius tikslus, uždavinius ir finansines galimybes naudoti ir išlaikyti pasiektus rezultatus;

6.5. bendradarbiavimo – planavimo dokumentai turi būti rengiami ir įgyvendinami bendradarbiaujant visiems strateginio valdymo sistemos dalyviams, racionaliai naudojant jų turimus žmogiškuosius, materialinius ir finansinius išteklius strateginiams tikslams pasiekti ir uždaviniams įgyvendinti;

6.6. atvirumo ir įtraukimo – planavimo dokumentai turi būti rengiami ir įgyvendinami į sprendimų priėmimo procesus įtraukiant visas suinteresuotąsias šalis ir konsultuojantis su visuomene, socialiniais ir ekonominiais partneriais. Informacija apie pasiektą pažangą ir panaudotas lėšas turi būti aiški, suprantama ir viešai prieinama;

6.7. lyčių lygybės ir nediskriminavimo – rengiant ir įgyvendinant planavimo dokumentus, turi būti atsižvelgiama į lyčių lygybės, lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos ir kitų diskriminacinių motyvų) aspektų integravimą planavimo, įgyvendinimo, stebėsenos ir vertinimo etapais, siekiant užkirsti kelią susidaryti kliūtims arba galimybių apribojimams, kurie gali sukelti nepageidaujamas pasekmes moterims ar vyrams, taip pat visuomenės grupėms, galinčioms patirti diskriminaciją;

6.8. ateities vertinimo – strateginis valdymas turi būti grindžiamas ateities įžvalgomis, tai yra rengiant planavimo dokumentus turi būti sistemiškai ir kompleksiškai nagrinėjamos ir vertinamos įvairios ateities galimybės ir jų įtaka Lietuvai Europos ir pasaulio pokyčių kontekste, o vertinimo rezultatai pateikiami kartu su planavimo dokumentais juos tvirtinantiems strateginio valdymo sistemos dalyviams. Strateginiai tikslai turi būti formuluojami vertinant valstybės pažangos scenarijų įtaką Lietuvai ir atskiroms valstybės veiklos sritims.

7. Strateginio planavimo Savivaldybėje organizavimo (strateginio planavimo dokumentų ir jų įgyvendinimą detalizuojančių planavimo dokumentų rengimo, svarstymo ir tvirtinimo, įgyvendinimo stebėsenos, numatytų pasiekti rezultatų vertinimo, ataskaitų dėl planavimo dokumentų įgyvendinimo rengimo ir svarstymo, Savivaldybės gyventojų įtraukimo į jų rengimą, svarstymą ir įgyvendinimo priežiūrą, viešinimo ir kt.) tvarką nustato Savivaldybės taryba vadovaudamasi Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymu ir Strateginio valdymo metodika.

8. SPP ir SVP įgyvendinimo priežiūros institucinę struktūrą sudaro:

8.1. politinis lygmuo;

8.2. administracinis lygmuo.

9. Politinį SPP įgyvendinimo priežiūros lygmenį sudaro:

9.1. Savivaldybės taryba;

9.2. SPK;

9.3. socialiniai ir ekonominiai partneriai.

10. Administracinį SPP įgyvendinimo priežiūros lygmenį sudaro:

10.1. Savivaldybės administracijos direktorius;

10.2. SPRĮPDG;

10.3. Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą.

11. SPP įgyvendinimo priežiūros institucinės struktūros subjektų funkcijos:

11.1. Savivaldybės taryba:

11.1.1. priima su SPP ir SVP rengimu, įgyvendinimo priežiūra ir koregavimu susijusius sprendimus;

11.1.2. priima sprendimus dėl Savivaldybės biudžeto ir kitų finansinių šaltinių, reikalingų SPP ir SVP įgyvendinti;

11.1.3. priima sprendimus dėl SPK sudarymo ir jos sudėties keitimo.

11.2. SPK:

11.2.1. svarsto ir aprobuoja Administracijos direktoriaus pateiktas metines ir kitas SPP įgyvendinimo ataskaitas;

11.2.2. teikia pasiūlymus dėl SPP įgyvendinimo ataskaitų, SPP rengimo bei koregavimo;

11.2.3. svarsto klausimus, susijusius su SPP įgyvendinimo priežiūra, Savivaldybės biudžeto ir kitais finansiniais ištekliais, reikalingais SPP įgyvendinti;

11.2.4. SPK posėdžius kviečia, nustato jų vietą ir laiką bei jiems pirmininkauja SPK pirmininkas.

11.2.5. SPK sprendimai įforminami protokolais;

                   11.2.6. SPK protokolus pasirašo SPK pirmininkas ir protokolavęs asmuo;

11.2.7. SPK sudaroma Savivaldybės tarybos sprendimu kadencijos laikotarpiui ir susideda iš Savivaldybės mero, mero pavaduotojo, Savivaldybės tarybos komitetų pirmininkų, Savivaldybės administracijos direktoriaus. SPK veikloje gali būti kviečiami dalyvauti socialiniai ekonominiai partneriai.

11.3. Savivaldybės administracijos direktorius:

11.3.1. atsakingas už SPP ir SVP rengimą, jų įgyvendinimo priežiūrą, vertinimą ir atsiskaitymą už rezultatus;

11.3.2. pirmininkauja SPRĮPDG;

11.3.3. organizuoja Savivaldybės SPP ir SVP  įgyvendinimo procesą;

11.3.4. atsako už patvirtintų Savivaldybės planavimo dokumentų ir jų įgyvendinimo ataskaitų viešinimą.

11.4. SPRĮPDG:

11.4.1. koordinuoja ir prižiūri SPP ir SVP įgyvendinimą;

11.4.2. svarsto ir teikia siūlymus SPK svarbiais strateginio valdymo klausimais;

11.4.3. teikia pasiūlymus SPK, susijusius su SPP rengimu, įgyvendinimo priežiūra ir koregavimu bei atnaujinimu;

11.4.4. teikia pasiūlymus SPK, susijusius su Savivaldybės biudžeto ir kitais finansiniais ištekliais, reikalingais SPP įgyvendinti;

11.4.5. sprendžia ir analizuoja planavimo ir finansavimo problemas;

11.4.6. SPRĮPDG posėdžius kviečia, nustato jų vietą ir laiką bei jiems pirmininkauja Savivaldybės administracijos direktorius;

11.4.7. SPRĮPDG sprendimai įforminami protokolais;

11.4.8. SPRĮPDG protokolus pasirašo SPRĮPDG pirmininkas ir protokolavęs asmuo;

11.4.9. SPRĮPDG sudėtis tvirtinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Jos veikloje dalyvauja Savivaldybės administracijos direktorius, jo pavaduotojas, SVP programų koordinatoriai, kiti Savivaldybės administracijos atsakingi darbuotojai. 

11.5. Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą:

11.5.1. atlieka skyriaus nuostatuose numatytas funkcijas, susijusias su SPP, SVP rengimu, įgyvendinimu ir įgyvendinimo priežiūra, koregavimu;

11.5.2. techniškai aptarnauja SPK ir SPRĮPDG, rengia pasiūlymus, posėdžiams skirtus dokumentus, sudaro darbotvarkės projektą, surašo posėdžių protokolus;

11.5.3. kaupia ir saugo SPK ir SPRĮPDG posėdžių dokumentus;

11.5.4. apibendrina ir susistemina Savivaldybės administracijos skyrių, seniūnijų, biudžetinių, viešųjų  įstaigų, Savivaldybės valdomų įmonių, visuomeninių įstaigų ar visuomenės atstovų pateiktus pasiūlymus dėl SPP bei SVP įgyvendinimo, įgyvendinimo priežiūros ir koregavimo. Apibendrinimus teikia SPRĮPDG ir SPK;

11.5.5. organizuoja ir koordinuoja metinių SPP bei SVP įgyvendinimo ataskaitų rengimą;

11.5.6. teikia pasiūlymus dėl mokymų, susijusių su SPP bei SVP įgyvendinimu ir (arba) įgyvendinimo priežiūra.

11.6. Socialiniai ir ekonominiai partneriai bei asmenys, kurie įgyvendina SPP / SVP, prireikus kviečiami dalyvauti SPK ir SPRĮPDG, gali turėti patariamąjį balsą. Pagal kompetenciją teikia informaciją ir pasiūlymus SPK dėl SPP arba SVP rengimo, įgyvendinimo, koregavimo ir  ataskaitų;

11.7. Visuomenės nariai raštu teikia pasiūlymus dėl SPP bei SVP įgyvendinimo ir koregavimo Savivaldybės administracijos padaliniui, atsakingam už strateginį planavimą.

 

III SKYRIUS

STRATEGINIO PLĖTROS PLANO RENGIMAS, TVIRTINIMAS, ĮGYVENDINIMAS, KEITIMAS, STEBĖSENA IR ATSISKAITYMAS UŽ PASIEKTUS REZULTATUS

 

12. SPP yra Savivaldybės piliečių, kuriems gali atstovauti politinės partijos, savivaldos institucijos, bendruomenės, asociacijos ir kitos rajono teritorijoje teisėtai veikiančios organizacijos, Savivaldybėje veikiančių valstybės institucijų, socialinių ir ekonominių partnerių, bendruomeninių organizacijų ir kitų suinteresuotų grupių atstovų, susitarimas dėl rajono ilgalaikės vizijos, ilgalaikių prioritetų, jų įgyvendinimo krypčių ir siekiamos pažangos rodiklių. Kiti Savivaldybėje rengiami planavimo dokumentai turi būti suderinti su SPP nuostatomis. SPP rengimą, įgyvendinimą, stebėseną, vertinimą, ataskaitų  rengimą organizuoja Savivaldybės administracijos direktorius.

13. SPP turi būti pradėtas rengti likus ne mažiau nei 1 metams iki jo galiojimo pabaigos.

14. SPP struktūra:

14.1. bendroji informacija – nurodomas SPP rengimo tikslas, SPP laikotarpis, planavimo dokumentai, kuriais vadovautasi rengiant SPP, taip pat pateikiama kita SPP rengėjo nuožiūra svarbi informacija;

14.2. vidaus ir išorės aplinkos analizė – pateikiama Savivaldybės socialinės ir ekonominės situacijos ir teritorinio potencialo analizė, parengta pagal valstybės, regiono ir Savivaldybės lygmens teritorijų planavimo dokumentus, taip pat kitus planavimo dokumentus;

14.3. Savivaldybės socialinės ir ekonominės, erdvinės plėtros vizija – nurodoma Savivaldybės teritorijos, socialinės ir ekonominės situacijos būklė, kurios bus siekiama įgyvendinant SPP.

14.4. Savivaldybės plėtros prioritetai, tikslai ir uždaviniai, neprieštaraujantys regiono plėtros tikslams ir uždaviniams, bei svarbiausios jų įgyvendinimo priemonės;

14.5. preliminarus lėšų SPP įgyvendinti poreikis ir galimi finansavimo šaltiniai;

14.6. RPPl pažangos priemonėms įgyvendinti suplanuoti projektai, kuriuos įgyvendina arba kuriuos įgyvendinant dalyvauja Savivaldybė, preliminarios projektams įgyvendinti skiriamos pažangos lėšos, subjektai, kurių bendradarbiavimas būtinas projektams įgyvendinti;

14.7. kiti Savivaldybės lėšomis finansuojami projektai;

14.8. SSPP įgyvendinimo ir stebėsenos nuostatos ir kita reikalinga informacija.

15. Rengiant SPP, turi būti siekiama užtikrinti kuo aktyvesnį visų suinteresuotų strateginio valdymo sistemos dalyvių dalyvavimo, pagrįsto bendradarbiavimu ir partneryste su socialiniais ir ekonominiais partneriais, suinteresuotosiomis šalimis. SPP parengti Savivaldybės mero potvarkiu gali būti paskirtos darbo grupės, kurias sudarytų Savivaldybės tarybos nariai, Savivaldybės administracijos atstovai, Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, įmonių ir organizacijų atstovai, įvairių interesų grupių atstovai.

16. Jei Savivaldybė dalyvauja rengiant RPPl, įvertina, kiek SPP nustatyti strateginiai plėtros tikslai ir prioritetai atitinka RPPl ir, esant poreikiui, patikslina SPP.

17. Parengtas SPP projektas skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje viešosioms konsultacijoms, sudarant galimybes Savivaldybės bendruomenei susipažinti su dokumentu ir per nustatytą terminą pateikti pastabas bei pasiūlymus. Pasibaigus viešųjų konsultacijų terminui, pagal gautas pastabas patikslintas SPP projektas teikiamas svarstyti SPK ir, gavus jos pritarimą, teikiamas tvirtinti Savivaldybės tarybai.

18. SPP įgyvendinimo priežiūros procesą sudaro:

18.1. SPP nuostatų integravimas į SVP ir metinius planus;

18.2. rodiklių ir kitos informacijos apie SPP įgyvendinimą rinkimas;

18.3. SPP įgyvendinimo ataskaitos projekto parengimas, svarstymas, tvirtinimas rajono Savivaldybės taryboje, viešinimas.

19. SPP įgyvendinimo priežiūros sistemoje numatyta trijų lygių kiekybinių rodiklių sistema, kurią naudojant yra vertinamas SPP įgyvendinimo lygis ir poveikis rajonui.

20. Rodiklis – matavimo kriterijus (vienetas), suteikiantis informaciją apie vizijos, tikslo, uždavinio ar priemonės įgyvendinimą:

20.1. Vizijos rodikliai yra pirmojo (aukščiausiojo) lygio. Juos sudaro pagrindiniai Savivaldybės raidą ir artėjimą prie vizijos nusakantys rodikliai. Vizijos kriterijai parodo SPP įgyvendinimo poveikį Savivaldybės plėtrai ir vizijos pasiekimo lygį. Vizijos kriterijams nustatytos siektinos reikšmės, jų pasiekimas vertinamas SPP laikotarpio pabaigoje;

20.2. Prioritetų rodikliai yra antrojo lygio. Juos sudaro rodikliai, rodantys efektą, kurį galima pasiekti, įgyvendinus SPP tikslus. Prioritetų lygmeniu kriterijų pasiekiamumas vertinamas SPP laikotarpio viduryje ir SPP laikotarpio pabaigoje;

20.3. Priemonių rodikliai yra trečiojo lygio. Kiekviena SPP priemonė turi mažiausiai vieną rodiklį, matuojantį jos įgyvendinimo pažangą. Priemonių lygiu nurodyti kriterijai leidžia įvertinti per metus įgyvendintų SPP priemonių dalį.

21. SPP prioritetų ir priemonių įgyvendinimo kriterijams siektinos reikšmės nenustatomos.

22. Kriterijai, nustatyti rengiant SPP, jį įgyvendinant gali būti koreguojami ar papildomi pagal poreikį.

23. Savivaldybės administracijos direktorius organizuoja SPP įgyvendinimo stebėseną, grindžiamą suplanuotų vertinimo kriterijų pasiekimo analize. Stebėsena vykdoma vadovaujantis SPP nurodyta SPP įgyvendinimo stebėsenos sistema. Stebėsena vykdoma taip, kad būtų galima laiku nustatyti strateginio planavimo dokumentų įgyvendinimo problemas ir priimti reikiamus sprendimus.

24. Už strateginį planavimą atsakingi asmenys vykdo SPP įgyvendinimo priežiūrą: renka rodiklius apie SPP vizijos, prioritetų, priemonių įgyvendinimą, analizuoja SPP įgyvendinimo poveikį Savivaldybei. Visa surinkta informacija (statistikos bei apklausų duomenys ir pan.) pateikiama Savivaldybės administracijos skyriui, atsakingam už strateginį planavimą.

25. Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą, Savivaldybės administracijos skyriams bei kitiems SPP patvirtintiems už priemonių įgyvendinimą atsakingiems vykdytojams išsiunčia užklausimus apie SPP priemonių įgyvendinimą. Naudojant surinktą informaciją, parengiama SPP priemonių įgyvendinimo ataskaita, kuri teikiama aprobuoti SPRĮPDG, svarstyti SPK ir, jai pritarus, teikiama tvirtinti Savivaldybės tarybai.

26. Savivaldybės tarybai patvirtinus SPP įgyvendinimo ataskaitą, Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą, ją paskelbia Savivaldybės interneto svetainėje.

27. Vizijos ir prioritetų lygmeniu vertinamos SPP įgyvendinimo eigos ir poveikio Savivaldybės plėtrai ataskaitų rengimo, derinimo, tvirtinimo ir viešinimo tvarka analogiška SPP priemonių įgyvendinimo ataskaitų tvarkai.

28. SPP koregavimas – tai procedūra, kurios metu SPP prioritetai, tikslai, uždaviniai arba priemonės yra papildomi naujais, keičiami arba išbraukiami.

29. Tuo atveju, kai iš esmės atnaujinamas SPP (keičiama daugiau nei pusė uždavinių ir priemonių), turi būti atliekama išsami aplinkos analizė, peržiūrima vizija, prioritetai, strateginiai tikslai, organizuojamas viešas dokumento svarstymas. SPP keičiamas tik atlikus tarpinį šio plano įgyvendinimo įvertinimą.

30. SPP uždaviniai, priemonės ir priemonių rodiklių formuluotės, įgyvendinimo laikotarpiai bei už priemonių įgyvendinimą atsakingi vykdytojai gali būti tikslinami, peržiūrimi esant poreikiui, o tikslai ir prioritetai – ne dažniau negu kas treji metai nuo SPP laikotarpio pradžios.

31. Motyvuotus pasiūlymus dėl SPP ir jo keitimo taip pat gali teikti suinteresuotos šalys, socialiniai ir ekonominiai partneriai, visi strateginio valdymo sistemos dalyviai. Pasiūlymai teikiami raštu (3 priedas) Savivaldybės administracijos direktoriui, kuris juos teikia svarstyti Strateginio planavimo komisijai, o šiai pritarus SPP pakeitimai ar papildymai teikiami tvirtinti Savivaldybės tarybai. Savivaldybės tarybai patvirtinus SPP pakeitimus, Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą, juos paskelbia Savivaldybės interneto svetainėje.

32. Savivaldybės atskirų ūkio šakų (sektorių) plėtros programos rengiamos tik tais atvejais, kai tokių planavimo dokumentų rengimas numatytas teisės aktais arba sprendimą dėl jų rengimo priima Savivaldybės taryba.

33. Savivaldybės atskirų ūkio šakų (sektorių) plėtros programose pateikiamos aplinkos analizės išvados, nustatomi tikslai, uždaviniai, jų vertinimo kriterijai ir siekiamos reikšmės.

34. Atsižvelgiant į poreikius, Savivaldybės atskirų ūkio šakų (sektorių) programoms taikoma Savivaldybės strateginio plėtros plano arba Savivaldybės strateginio veiklos plano programos struktūra, vadovaujantis Tvarkos apraše nurodytais šių planų rengimo etapais.

 

IV SKYRIUS

STRATEGINIO VEIKLOS PLANO RENGIMAS, SVARSTYMAS, TVIRTINIMAS

 

35. SVP struktūra:

35.1. Savivaldybės misija ir svarbiausi darbai;

35.2. SPP nurodyti Savivaldybės plėtros prioritetai, tikslai ir uždaviniai;

35.3. planuojami 3 metų asignavimai, skirti SPP numatytoms pažangos priemonėms ir (ar) projektams įgyvendinti;

35.4. planuojami pasiekti rezultatai;

35.5. Savivaldybės programos;

35.6. RPPl pažangos priemonės ir projektai;

35.7. Savivaldybės įgyvendinami projektai, kurie neįtraukti į RPPl;

35.8. valstybės biudžeto dotacijos ir jų vertinimo ir stebėsenos rodikliai;

35.9. Savivaldybės kontroliuojamų įmonių planuojami pasiekti pagrindiniai veiklos rodikliai, viešųjų įstaigų, kurių savininkė yra Savivaldybė arba kai Savivaldybė turi 50 procentų ir daugiau balsų visuotiniame dalininkų susirinkime, planuojami pasiekti pagrindiniai veiklos rodikliai;

35.10. kita svarbi susijusi informacija.

36. SVP rengiamas kasmet (strateginio veiklos plano rengimo, svarstymo, tvirtinimo ir atsiskaitymo už įgyvendinimo rezultatus ciklas pateiktas 2 priede), siekiant suplanuoti Savivaldybės asignavimus, skirtus PRPPl ir (arba) SPP nustatytoms pažangos priemonėms ir (arba) projektams įgyvendinti, taip pat asignavimus Savivaldybės tęstinei veiklai vykdyti. SVP projektas rengiamas kasmet spalio–vasario mėnesiais, numatant Savivaldybės veiklą ateinantiems trejiems metams. SVP projekto rengimą, svarstymą Savivaldybės taryboje, viešinimą ir įgyvendinimą organizuoja Savivaldybės administracijos direktorius.

37. SVP rengiamas atsižvelgiant į PRPPl, SPP, kitus Savivaldybės tarybos patvirtintus planavimo dokumentus, Savivaldybės biudžeto pajamų ir kitų finansavimo šaltinių prognozę trejiems metams. SVP projektą rengia Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą, programų projektus teikia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirti programų koordinatoriai, kurie dalyvauja Savivaldybės strateginio planavimo procese, teikdami informaciją, reikalingą SPP, SVP ir MVP rengti ir įgyvendinti. Savivaldybės biudžeto pajamų ir kitų finansavimo šaltinių prognozę (maksimalių asignavimų prognozę) trejiems metams parengia Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už finansų planavimą.

38. Programų koordinatoriai, teikdami programų projektus dėl SVP, turi naudoti Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintas formas.

39. Savivaldybės veiklos prioritetai gali būti planuojami metams arba Savivaldybės tarybos kadencijos laikotarpiui. Kiekvienais metais rengiant SVP veiklos prioritetai ir siekiami rezultatai peržiūrimi, patikslinami ir suplanuojami svarbiausi darbai.

40. Savivaldybės viešosios įstaigos ir Savivaldybės valdomos įmonės, atsižvelgdamos į SPP ir kitus Savivaldybės tarybos patvirtintus planavimo dokumentus, maksimalių asignavimų prognozę, parengia ir pateikia Savivaldybės administracijos skyriui, atsakingam už strateginį planavimą ir jų veiklą kuruojantiems Savivaldybės administracijos skyriams informaciją apie planuojamas priemones, projektus, jiems įgyvendinti numatomas lėšas ir lėšų šaltinius, planuojamus pasiekti veiklos rodiklius.

41. Įvertinęs pateiktą informaciją, Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą, suderinęs su jų veiklą kuruojančiais Savivaldybės administracijos skyriais ir  programų koordinatoriais, parengia programų projektus, Savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintomis formomis.

42. Į Savivaldybės SVP programų projektus integruojamos tik tos Savivaldybės viešųjų įstaigų ir Savivaldybės valdomų įmonių planuojamos priemonės, projektai, kuriems įgyvendinti reikalingos lėšos iš Savivaldybės biudžeto ar kitų, nuo Savivaldybės priklausančių, finansavimo šaltinių.

43. SVP programa apima pažangos ir tęstinę veiklą. Į SVP perkeliamos SPP nustatytos pažangos ir tęstinės veiklos priemonės, RPPl suplanuoti įgyvendinti projektai.

44. Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą, gavęs iš Savivaldybės administracijos skyrių SVP programų projektus, išanalizuoja jų parengtumą, pagrįstumą, atitiktį SPP, Savivaldybės veiklos prioritetams ir kitiems planavimo dokumentams bei Savivaldybės biudžeto pajamų ir kitų finansavimo šaltinių prognozei trejiems metams ir parengia SVP projektą.

45. Parengtas Savivaldybės SVP projektas teikiamas svarstyti SPRĮPDG. Į svarstymus gali būti kviečiami Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, Savivaldybės valdomų įmonių vadovai. Esant poreikiui, Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą, patikslina SVP projektą.

46. Parengtas SVP projektas paskelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje viešosioms konsultacijoms, remiantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo nuostatomis, sudaromos galimybės Savivaldybės bendruomenei susipažinti su šiuo projektu Savivaldybės administracijoje ir per nustatytą terminą pateikti pastabas bei pasiūlymus. Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą kartu su atitinkamų programų koordinatoriais išnagrinėja gautus pasiūlymus, prireikus SVP projektas patikslinamas.

47. Patikslintas SVP projektas teikiamas svarstyti SPRĮPDG, o šiai pritarus, kartu su Savivaldybės biudžeto projektu teikiamas tvirtinti Savivaldybės tarybai.

48. SVP projektas yra Savivaldybės biudžeto projekto planavimo pagrindas. Savivaldybės biudžeto projekte numatyti asignavimai turi atitikti SVP programoms įgyvendinti numatytus asignavimus.

49. Savivaldybės tarybai patvirtinus SVP, Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą, jį paskelbia Savivaldybės interneto svetainėje

50. Vadovaujantis patvirtintu SVP, parengiamas Savivaldybės administracijos MVP, kurį tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.

V SKYRIUS

STRATEGINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMO ORGANIZAVIMAS, STEBĖSENA IR ATSISKAITYMAS UŽ PASIEKTUS REZULTATUS

 

51. Savivaldybės tarybai patvirtinus SVP ir Savivaldybės biudžetą, pradedama nuolatinė jo įgyvendinimo priežiūra – pasiektų rezultatų stebėsena. Stebėsenos tikslas – Savivaldybės strateginio planavimo sistemos dalyviams nuolat stebėti strateginių veiklos planų įgyvendinimo rezultatus ir laiku priimti sprendimus, siekiant pagerinti Savivaldybės veiklą ir rezultatus.

52. Pasibaigus kalendoriniams metams SVP programų koordinatoriai pateikia Savivaldybės administracijos skyriui, atsakingam už strateginį planavimą, SVP programų vykdymo ataskaitas pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintą formą. Susisteminęs gautus duomenis, Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą, parengia SVP įgyvendinimo ataskaitą. SVP įgyvendinimo ataskaita teikiama svarstyti SPRĮPDG ir, gavus jos pritarimą, teikiama tvirtinti Savivaldybės tarybai.

53. Savivaldybės biudžetinės ir viešosios įstaigos, Savivaldybės valdomos įmonės savo strateginius veiklos planus ir ataskaitas dėl jų įgyvendinimo rengia, svarsto, tvirtina ir viešina jų veiklą reglamentuojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

54. Savivaldybės tarybai patvirtinus SVP ataskaitą, Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą, ją paskelbia Savivaldybės interneto svetainėje.

 

VI SKYRIUS

STRATEGINIO VEIKLOS PLANO KEITIMAS

 

55. SVP keičiamas prireikus, Savivaldybės tarybos sprendimu.

56. Pasiūlymus dėl SVP keitimo gali teikti Savivaldybės tarybos nariai, Savivaldybės administracijos darbuotojai ir Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vadovai, Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, Savivaldybės valdomų įmonių vadovai, kiti suinteresuoti juridiniai ir fiziniai smenys. SVP keitimą organizuoja Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą.

57. SVP keitimo procesas vyksta tokia tvarka:

57.1. Savivaldybės tarybos nariai, Savivaldybės administracijos darbuotojai ir Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vadovai, Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, Savivaldybės valdomų įmonių vadovai, kiti suinteresuoti juridiniai ir fiziniai smenys Savivaldybės administracijos skyriui, atsakingam už strateginį planavimą, pateikia raštiškus pasiūlymus dėl SVP programų, tikslų, uždavinių, priemonių keitimo;

57.2. Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą, atlieka siūlomų pakeitimų analizę ir parengia Savivaldybės strateginio veiklos plano pakeitimo projektą;

57.3. Savivaldybės tarybos sprendimo projektas dėl SVP keitimo teikiamas svarstyti Savivaldybės tarybos komitetams ir tvirtinti Savivaldybės tarybai.

57.4. Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą apie atitinkamos programos atliktus pakeitimus turi informuoti programos vykdytojus

58. Savivaldybės tarybai patvirtinus SVP pakeitimus, Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą, juos paskelbia Savivaldybės interneto svetainėje.

 

VII SKYRIUS

METINIAI VEIKLOS PLANAI

 

59. Savivaldybės tarybai patvirtinus SVP yra rengiami Savivaldybės administracijos, seniūnijų ir Savivaldybės biudžetinių įstaigų metiniai veiklos planai. MVP rengia, tvirtina, įgyvendina, atlieka įgyvendinimo stebėseną, rezultatų vertinimą, už pasiektus rezultatus atsiskaito strateginio valdymo sistemos dalyviai.

60. Metiniuose VP detalizuojamos SVP priskirtos vykdyti priemonės pagal patvirtintus priemonių įgyvendinimui Savivaldybės biudžeto asignavimus Savivaldybės biudžete.

61. Rengiant Savivaldybės administracijos metinį veiklos planą, struktūriniai padaliniai pateikia reikiamą informaciją Savivaldybės administracijos skyriui, atsakingam už strateginį planavimą.

62. Gavęs informaciją iš Savivaldybės administracijos struktūriniai padalinių apie MVP, Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą, SVP ir Savivaldybės biudžeto pagrindu parengia metinį Savivaldybės administracijos veiklos planą, kuriame detalizuoja SVP priskirtas vykdyti priemones. KRSA metiniame veiklos plane nurodomi konkretūs KRSA (jos struktūrinių padalinių) darbai (veiksmai) ir (ar) projektai, kurie numatomi atlikti tais metais, darbams (veiksmams) ir (ar) projektams planuojami skirti asignavimai ir rezultatų, kuriuos įstaiga turi pasiekti, vertinimo kriterijai (ir jų reikšmės). Savivaldybės administracijos MVP ir jo pakeitimus tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius. MVP formos bei tvarkos aprašas tvirtinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

63. Seniūnai rengia seniūnijų metinių veiklos planų projektus ir teikia juos svarstyti seniūnijų seniūnaičių sueigose. Seniūnijų metiniai veiklos planai tvirtinami Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais.

64. Savivaldybės biudžetinių įstaigų metinius veiklos planus rengia ir tvirtina biudžetinių įstaigų vadovai, suderinę su jų veiklą koordinuojančiais skyriais.

65. Patvirtinus metinius veiklos planus, jie skelbiami interneto svetainėse. Savivaldybės administracijos MVP savivaldybės interneto svetainėje paskelbia Savivaldybės administracijos skyrius, atsakingas už strateginį planavimą, seniūnijų metinius veiklos planus – seniūnai, Savivaldybės biudžetinių įstaigų metinius veiklos planus šių įstaigų interneto svetainėse – Savivaldybės biudžetinių įstaigų vadovai.

 

 

VIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

66. Savivaldybės strateginio planavimo dokumentai ir jų įgyvendinimą detalizuojantys dokumentai, taip pat ataskaitos dėl strateginio planavimo dokumentų įgyvendinimo yra vieši ir skelbiami Savivaldybės interneto svetainėje, Savivaldybės biudžetinių įstaigų interneto svetainėse.

67. Už šio Aprašo įgyvendinimą atsakingas Savivaldybės administracijos direktorius.

68. Šiame Apraše neaptarti klausimai dėl strateginio planavimo tvarkos sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymu, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtinta Strateginio valdymo metodika ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais strateginį planavimą.

 

______________________

 

part_4969a182097848df8f21d5f9a1640ff7_end


 

Strateginio planavimo Kupiškio rajono

savivaldybėje organizavimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

part_a948b91d187f4acab6b7e7cf19bf18ff_end


 

Strateginio planavimo Kupiškio rajono

savivaldybėje organizavimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

SAVIVALDYBĖS STRATEGINIO VEIKLOS PLANO RENGIMO, SVARSTYMO, TVIRTINIMO IR ATSISKAITYMO UŽ ĮGYVENDINIMO REZULTATUS CIKLAS

 

 

 

part_a8b6bf9021874befb71eb0a2d5929d14_end


 

Strateginio planavimo Kupiškio rajono

savivaldybėje organizavimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

KUPIŠKIO RAJONO STRATEGINIO PLĖTROS PLANO KOREGAVIMO / PAPILDYMO FORMA

 

1. Kupiškio rajono strateginio plėtros plano tikslo / uždavinio/priemonės (pabraukti reikiamą):

 

1.1. koregavimas

 

Prioriteto Nr. ______,

Tikslo Nr. ______,

Uždavinio Nr. ______,

Priemonės Nr._________

Koreguojamo tikslo / uždavinio/priemonės ir (ar) jai priskirtos informacijos siūlomas koregavimas

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

 

1.2. papildymas nauju tikslu / uždaviniu/priemone ir (ar) jai priskirta informacija (pabraukti reikiamą)

 

Siūlomo naujo tikslo / uždavinio/priemonės ir (ar) jai priskirtos informacijos formuluotė

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

1.3 esamo tikslo / uždavinio/priemonės ir (ar) jai priskirtos informacijos išbraukimas (pabraukti reikiamą)

 

Siūlomo išbraukti tikslo / uždavinio/priemonės ir (ar) jai priskirtos informacijos formuluotė

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

 

2. Pasiūlymą pateikusio asmens vardas, pavardė, darbovietė / atstovaujama organizacija, pareigos

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

 

3. Tikslo / uždavinio / priemonės ir/ar jai priskirtos informacijos (pabraukti reikiamą) koregavimo  / papildymo/išbraukimo (pabraukti reikiamą) priežasties/poreikio pagrindimas ir  numatomas poveikis

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

 

 

 

___________________________                                 __________ _____________

(vardas, pavardė)                                           (data)                                         (parašas)

 

 

 

part_26c1cca2dd20405b95ad94293e20d742_end