ragai1

ŠIRVINTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL Investicijų į Širvintų rajono savivaldybės infrastruktūrą, gamybos ar paslaugų sritį kriterijų nustatymo ir sprendimų priėmimo tvarkos aprašO PATVIRTINIMO

 

2015 m. birželio 22 d. Nr. 1-65

Širvintos

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos investicijų įstatymo 13 straipsnio 1 dalies 7 punktu, siekdama skatinti investicijas Širvintų rajono savivaldybės teritorijoje,

Širvintų rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti Investicijų į Širvintų rajono savivaldybės infrastruktūrą, gamybos ar paslaugų sritį kriterijų nustatymo ir sprendimų priėmimo tvarkos aprašą (pridedamas).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės merė                                                                                             Živilė Pinskuvienė

 


 

PATVIRTINTA

Širvintų rajono savivaldybės tarybos

2015-06-22 sprendimu Nr. 1-65

 

INVESTICIJŲ Į ŠIRVINTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS INFRASTRUKTŪRĄ, GAMYBOS AR PASLAUGŲ SRITĮ KRITERIJŲ NUSTATYMO IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Investicijų į Širvintų rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) infrastruktūrą, gamybos ar paslaugų sritį kriterijų ir sprendimų priėmimo tvarkos aprašas (toliau – tvarkos aprašas) apibrėžia kriterijus ir sprendimų priėmimo tvarką, pagal kuriuos gali būti sudaromos investicijų sutartys su Savivaldybės investuotojais dėl investicijų į Savivaldybės infrastruktūrą, gamybos ir paslaugų sritį.

2. Šio tvarkos aprašo tikslas – skatinti investicijas, sudaryti palankias sąlygas nekilnojamojo turto plėtrai, privačioms investicijoms Savivaldybės teritorijoje.

3. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos investicijų įstatyme vartojamas sąvokas.

 

II. INVESTAVIMO KRITERIJAI IR PASIŪLYMŲ TEIKIMO TVARKA

 

4. Investavimo į Savivaldybės infrastruktūrą, gamybos ar paslaugų sritį kriterijai:

4.1. investavus bus įgyvendinti Savivaldybės vykdomos ekonominės, socialinės politikos tikslai;

4.2. investavimo tikslas ir siekiamas rezultatas nustatyti teisės aktuose;

4.3. investavus bus sukuriama darbo vietų, gauta pelno (pajamų), gautas socialinis rezultatas (švietimo, kultūros, mokslo, sveikatos ir socialinės apsaugos, kitų panašių sričių) arba užtikrintas įstatymuose ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimuose nustatytų savivaldybės funkcijų atlikimas;

4.4. yra poreikis investuoti ir investavus bus gaunama naudos visuomenei;

4.5. investavus bus atnaujintas Savivaldybės turtas ir sutvarkyta viešoji infrastruktūra.

5. Investuojant į Savivaldybės infrastruktūrą, gamybos ar paslaugų sritį, turi būti tenkinami ne mažiau kaip du kriterijai.

6. Investuojant į Savivaldybės infrastruktūrą, gamybos ar paslaugų sritį, skatinamos visų sričių investicijos į visas teisėtas komercines-ūkines veiklas atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytus apribojimus.

7. Pasiūlymus investuoti į Savivaldybės infrastruktūrą, gamybos ar paslaugų sritį investuotojas teikia Savivaldybės administracijai.

8. Pasiūlyme dėl sprendimo investuoti į Savivaldybės infrastruktūrą, gamybos ir paslaugų sritį turi būti:

8.1. nurodomi poreikio investuoti motyvai, taip pat ekonomiškai ir socialiai pagrįstas laukiamas rezultatas (apibendrinta sprendimą grindžianti informacija, sąnaudų bei naudos analizė ar kitais visuotinai pripažintais projektų vertinimo metodais atliktas tyrimas projekto ekonominiam ir socialiniam tikslingumui nustatyti);

8.2. pateikiamas turto (į kurį ketinama investuoti) aprašymas (Nekilnojamojo turto registro centrinio duomenų banko išraše esanti informacija ir kiti duomenys, pagal kuriuos galima tokį turtą identifikuoti);

8.3. jeigu investuojama į nekilnojamąjį turtą, paaiškinama, kodėl tikslinga į tokį turtą investuoti.

9. Prie pasiūlymo pridedama:

9.1. aiškinamasis raštas, kuriame nurodomi apibendrinti investavimo į Savivaldybės infrastruktūrą, gamybos ir paslaugų sritį motyvai (tikslingumas), laukiami rezultatai ir išsamiai apibūdinama investavimo atitiktis investavimo kriterijams;

9.2. turto nuosavybės teisę patvirtinantys dokumentai ar kiti duomenys, pagrindžiantys nuosavybės teisę į turtą ir identifikuojantys nematerialųjį, ilgalaikį ir trumpalaikį materialųjį turtą, kuriam nereikia teisinės registracijos;

9.3. turto vertinimo ataskaita, kaip nustatyta Lietuvos Respublikos turto ir verslo vertinimo pagrindų įstatymo 23 straipsnio 2 dalyje;

9.4. kiti dokumentai, kuriais grindžiamas pasiūlymas (jeigu tokių dokumentų yra), ir kita informacija.

 

III. SPRENDIMŲ PRIĖMIMO TVARKA

 

10. Pasiūlymus nagrinėja, Savivaldybės tarybos sprendimo ir investicijų sutarties projektą ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo visų būtinų dokumentų gavimo parengia Savivaldybės administracijos Investicijų ir savivaldybės nuosavybės skyrius.

11. Savivaldybės taryba priima sprendimą dėl pritarimo investicijų sutarties projektui.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

12. Šiame tvarkos apraše nustatytos tvarkos turi laikytis visi asmenys, norintys investuoti į Savivaldybės infrastruktūrą, gamybos ar paslaugų sritį.

13. Savivaldybės administracijos Investicijų ir savivaldybės nuosavybės skyrius atsakingas už šio tvarkos aprašo įgyvendinimą.

14. Šis tvarkos aprašas gali būti pakeistas, papildytas ar panaikintas Savivaldybės tarybos sprendimu.

 

________________