LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

dėl žemės ūkio ministro 2016 m. balandžio 25 d. įsakymo Nr. 3D-245 „DĖL LIETUVOS KAIMO PLĖTROS 2014–2020 METŲ PROGRAMOS PRIEMONĖS „KONSULTAVIMO PASLAUGOS, ŪKIO VALDYMO IR ŪKININKŲ PAVADAVIMO PASLAUGOS“ VEIKLOS SRITIES „PARAMA PASINAUDOTI KONSULTAVIMO PASLAUGOMIS“ KONSULTAVIMO PASLAUGŲ GAVĖJŲ ATRANKOS IR KONSULTAVIMO PASLAUGŲ TEIKIMO IŠLAIDŲ FINANSAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ pakeitimo

 

2019 m. balandžio 11 d. Nr. 3D-213

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Lietuvos kaimo plėtros 2014–2020 metų programos priemonės „Konsultavimo paslaugos, ūkio valdymo ir ūkininkų pavadavimo paslaugos“ veiklos srities „Parama pasinaudoti konsultavimo paslaugomis“ konsultavimo paslaugų gavėjų atrankos ir konsultavimo paslaugų teikimo išlaidų finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2016 m. balandžio 25 d. įsakymu Nr. 3D-245 „Dėl Lietuvos kaimo plėtros 2014–2020 metų programos priemonės „Konsultavimo paslaugos, ūkio valdymo ir ūkininkų pavadavimo paslaugos“ veiklos srities „Parama pasinaudoti konsultavimo paslaugomis“ konsultavimo paslaugų gavėjų atrankos ir konsultavimo paslaugų teikimo išlaidų finansavimo taisyklių patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 3.7 papunktį ir jį išdėstau taip:

3.7. Konsultavimo paslaugų teikėjas – Ministerijos nustatyta tvarka atrinktas konsultavimo paslaugas teikiantis ūkio subjektas, kuris yra ir paramos gavėjas pagal Lietuvos kaimo plėtros 2014–2020 metų programos priemonės „Konsultavimo paslaugos, ūkio valdymo ir ūkininkų pavadavimo paslaugos“ veiklos sritį „Parama pasinaudoti konsultavimo paslaugomis“.“

2. Pakeičiu 13 punktą ir jį išdėstau taip:

13. Konsultavimo paslaugas pagal kiekvieną sritį teikia Ministerijos nustatyta tvarka atrinkti konsultavimo paslaugų teikėjai, kurie, atsižvelgiant į Reglamento 1305/2014 15 straipsnio 2 dalį, yra paramos gavėjai iš priemonės veiklos sričiai skirtų lėšų.“

3. Pakeičiu 14 punktą ir jį išdėstau taip:

14. Atrinktų konsultavimo paslaugų teikėjų sąrašas ir detalūs kiekvienos srities konsultavimo paslaugų aprašymai pagal temas skelbiami Ministerijos ir Agentūros tinklalapiuose.“

4. Pakeičiu 18 punktą ir jį išdėstau taip:

18. Lėšų suma, kuri gali būti paskirstyta konsultavimo paslaugoms gauti pagal atskiras konsultavimo paslaugų sritis:

18.1. 2016–2018 metams:

18.1.1. ūkininkams, jauniesiems ūkininkams ir kitiems žemės valdytojams – 2 382 156 Eur;

18.1.2. miško valdytojams –  254 533 Eur;

18.1.3. kaimo vietovėse veikiančioms labai mažoms, mažoms ir vidutinėms įmonėms – 16 499 Eur;

18.2. 2019–2021 metams:

18.2.1. ūkininkams, jauniesiems ūkininkams ir kitiems žemės valdytojams – 1 558 432 Eur.

18.2.2. miško valdytojams – 181 349 Eur;

18.2.3. kaimo vietovėse veikiančioms labai mažoms, mažoms ir vidutinėms įmonėms – 195 266 Eur.“

5. Papildau 181 punktu:

181. Prie 2019–2021 metams galimos paskirstyti konsultavimo paslaugoms gauti pagal atskiras konsultavimo paslaugų sritis lėšų sumos, nurodytos 18.2 papunktyje, turi būti pridedamos prie 18.1 papunktyje 2016–2018 metams skirtos, bet nepanaudotos lėšų sumos.“

6. Papildau 211 punktu:

211. Pareiškėjas yra laikomas netinkamu gauti konsultavimo paslaugas pagal šias Taisykles, jei 2016–2018 m. laikotarpiu buvo patvirtintas konsultavimo paslaugų gavėju:

211.1. pagal Taisyklių 9.1 ir 9.2 papunkčiuose nurodytas konsultavimo paslaugų sritis ir per 36 mėnesius nuo pareiškėjo patvirtinimo konsultavimo paslaugos gavėju nepasinaudojo visa arba dalimi konsultavimo paslaugoms pasinaudoti skirtos sumos;

211.2. pagal Taisyklių 9.3 papunktyje nurodytą konsultavimo paslaugų sritį ir per 36 mėnesius nuo konsultavimo paslaugų teikėjų patvirtinimo nepasinaudojo visa arba dalimi konsultavimo paslaugoms pasinaudoti skirtos sumos.

7. Pakeičiu 25.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

25.1. įmonė turi atitikti smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statusą, apibrėžtą Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme.“

8. Pakeičiu 26.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

26.3. pasinaudoti konsultavimo paslaugomis:

26.3.1. per 36 mėnesius nuo patvirtinimo konsultavimo paslaugų gavėju (galioja pareiškėjams, pateikusiems paraiškas 2016–2018 m. laikotarpiu pagal Taisyklių 9.1 ir 9.2 papunkčiuose nurodytas konsultavimo paslaugų sritis);

26.3.2. per 36 mėnesius nuo konsultavimo paslaugų teikėjų patvirtinimo (galioja pareiškėjams, pateikusiems paraiškas 2016–2018 m. laikotarpiu pagal Taisyklių 9.3 papunktyje nurodytą konsultavimo paslaugų sritį, ir pareiškėjams, pateikusiems paraiškas 2019–2021 m. laikotarpiu pagal Taisyklių 9 punkte nurodytas konsultavimo paslaugų sritis).“

9. Papildau 26.4 papunkčiu:

26.4. konsultavimo paslaugoms pagal konsultavimo paslaugų sritis gauti, pasirinkti tik vieną konsultavimo paslaugų teikėją.  

10. Papildau 311 punktu:

311. Paraiškos vertinimas Agentūroje negali trukti ilgiau kaip 1 mėnesį nuo paraiškų priėmimo laikotarpio pabaigos. Į paramos paraiškų vertinimo terminą įskaičiuojamas paklausimų pareiškėjui, prašymo dėl papildomos informacijos kitoms institucijoms pateikimo ir atsakymo gavimo terminas.

11. Pakeičiu 32 punktą ir jį išdėstau taip:

32. Pareiškėjų atitiktis atrankos kriterijams gauti konsultavimo paslaugas vertinama tuo atveju, jei lėšų suma, kuri gali būti paskirstyta konsultavimo paslaugoms gauti pagal atskirus pareiškėjus, yra didesnė arba lygi 2019−2021 metais planuojamai skirti paramos sumai pagal priemonės veiklos sritį.“

12. Pakeičiu 37 punktą ir jį išdėstau taip:

37. Tuo atveju, kai lėšų suma pagal pateiktas paraiškas viršija suplanuotą lėšų sumą, kuri gali būti paskirstyta konsultavimo paslaugoms gauti 2019−2021 metais ir po paraiškų priėmimo termino pabaigos nėra skiriama papildomų lėšų priemonės veiklos sričiai finansuoti, pareiškėjams, atitinkantiems tą patį atrankos kriterijų, pagal kurį nepakanka lėšų, Agentūra pirmenybę teikia taip:“.

13. Pakeičiu 39 punktą ir jį išdėstau taip:

39. Baigusi paraiškos vertinimą ir priėmusi sprendimą patvirtinti pareiškėją konsultavimo paslaugų gavėju, Agentūra per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja apie tai konsultavimo paslaugų gavėją paraiškoje numatytu būdu, nurodydama, kur konsultavimo paslaugų gavėjas gali rasti informaciją apie atrinktus konsultavimo paslaugų teikėjus ir jų teikiamas paslaugas.“

14. Pripažįstu netekusiu galios 41 punktą.

15. Pakeičiu 51 punktą ir jį išdėstau taip:

51. Konsultavimo paslaugų teikėjams konsultavimo paslaugos teikimo išlaidas Administravimo taisyklių nustatyta tvarka apmoka Agentūra.“

16. Pripažįstu netekusiu galios 52 punktą.

17. Pakeičiu 63.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

63.5. konsultavimo paslaugų teikimo valandinis įkainis viršija žemės ūkio ministro įsakymu nustatytus konsultavimo paslaugų teikimo 1 (vienos) valandos įkainius.“

18. Pripažįstu netekusiu galios 63.9 papunktį.

19. Pakeičiu 63.10 papunktį ir jį išdėstau taip:

63.10. konsultavimo paslaugos suteiktos praėjus Taisyklių 26.3 papunktyje nustatytam terminui.“

20. Pakeičiu 64 punktą ir jį išdėstau taip:

64. Sprendimus dėl sankcijų taikymo priima Agentūra.

21. Pakeičiu 642 papunktį ir jį išdėstau taip:

642. Jei konsultavimo paslaugų gavėjas per Taisyklių 26.3 papunktyje nustatytą terminą nepasinaudoja visa arba dalimi konsultavimo paslaugomis pasinaudoti skirtos sumos, jis netenka teisės teikti Agentūrai naują paraišką dėl nepanaudotų lėšų.“

22. Pakeičiu 1 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

23. Pakeičiu 2 priedo 19 punktą ir jį išdėstau taip:

19. Ši Sutartis gali būti nutraukta rašytiniu Šalių susitarimu.“

 

 

 

Žemės ūkio ministras                                                                                       Giedrius Surplys

 

Lietuvos kaimo plėtros 2014–2020 metų

programos priemonės „Konsultavimo

paslaugos, ūkio valdymo ir ūkininkų

pavadavimo paslaugos“ veiklos srities

„Parama pasinaudoti konsultavimo

paslaugomis“ konsultavimo paslaugų 

gavėjų atrankos ir konsultavimo paslaugų  

teikimo išlaidų finansavimo taisyklių

1 priedas

 

(Paraiškos gauti konsultavimo paslaugas forma)*

 

NACIONALINĖS MOKĖJIMO AGENTŪROS PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS KAIMO PLĖTROS IR ŽUVININKYSTĖS PROGRAMŲ DEPARTAMENTO |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| PARAMOS ADMINISTRAVIMO SKYRIUS

 

 

|__|__|__|__| |__|__| |__|__| |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_ |__|__|

(paramos paraiškos registracijos data ir registracijos numeris)

 

(Paraišką gauti konsultavimo paslaugas užregistravusio tarnautojo pareigos)    (vardas, pavardė)     (parašas)

 

Paraiška vertinti priimta

Paraiška atmesta

 

 

_________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos

Kaimo plėtros ir žuvininkystės programų

departamento ___________________________ paramos administravimo skyriui

 

 

PARAIŠKA GAUTI KONSULTAVIMO PASLAUGAS PAGAL LIETUVOS KAIMO PLĖTROS 2014–2020 METŲ PROGRAMOS PRIEMONĖS „KONSULTAVIMO PASLAUGOS, ŪKIO VALDYMO IR ŪKININKŲ PAVADAVIMO PASLAUGOS“ VEIKLOS SRITĮ „PARAMA PASINAUDOTI KONSULTAVIMO PASLAUGOMIS“

 

_____________Nr.________

(data)              

______________________________

(sudarymo vieta)

 

I. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ

 

Adresas / buveinė

(gyvenamoji / įmonės registracijos vieta, telefonas, el. paštas, kuriais bus galima susisiekti paramos paraiškos vertinimo ir projekto įgyvendinimo metu)

Savivaldybės pavadinimas |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Seniūnijos pavadinimas |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Gyvenamosios vietovės pavadinimas |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Gatvės pavadinimas |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Namo Nr. |__|__|__|

Buto Nr. |__|__|__|

Pašto indeksas |__|__|__|__|__|__|__|

Telefono Nr. |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

El. paštas |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

 

Kokiu būdu norite gauti informaciją apie paraiškos administravimo eigą?

Paštu

Elektroniniu paštu

 

 

1. Juridinio asmens kodas (juridiniams asmenims) |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

(juridinio asmens atpažinties kodas iš Juridinio asmens įregistravimo pažymėjimo)

 

2. Asmens kodas (fiziniams asmenims) |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

 

3. Žemės ūkio valdos atpažinties kodas |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

(Žemės ūkio valdos atpažinties kodas iš VĮ Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centro pažymėjimo)

 

4. Žemės ūkio ir kaimo valdos adresas, jei skiriasi nuo gyvenamosios vietos (buveinės):

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

(Nurodomas miško valdos adresas iš VĮ Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centro pažymos)

5. Miško kadastrinis (-iai) Nr.

|_|_|_|_|-|_|_|_|_|-|_|_|_|_|

 

|_|_|_|_|-|_|_|_|_|-|_|_|_|_|

 

|_|_|_|_|-|_|_|_|_|-|_|_|_|_|

 

|_|_|_|_|-|_|_|_|_|-|_|_|_|_|

 

|_|_|_|_|-|_|_|_|_|-|_|_|_|_|

(pildo miško valdytojai)

 

6. Informacija apie įmonės steigimo datą (nurodyti metus) (pildo labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės)

 

7. Informacija apie įmonės darbuotojų skaičių (pildo labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės)

 

8. Informacija apie įmonės metines pajamas (pildo labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės)

 

9. Informacija apie įmonės balanse nurodyto turto vertę (pildo labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės)

 

 

II. INFORMACIJA APIE KONSULTAVIMO PASLAUGAS

 

1. KPP priemonė

Konsultavimo paslaugos, ūkio valdymo ir ūkininkų pavadavimo paslaugos

2. Veiklos sritis

Parama pasinaudoti konsultavimo paslaugomis

3. Konsultavimo paslaugų sritis (pažymėti vieną)

Konsultavimo paslaugos ūkininkams, jauniesiems ūkininkams ir kitiems žemės valdytojams

Konsultavimo paslaugos miško valdytojams

Konsultavimo paslaugos kaimo vietovėse veikiančioms labai mažoms, mažoms ir vidutinėms įmonėms

4. Konsultavimo paslaugų vertė, Eur:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Konsultavimo paslaugų vertė, eurais

 

III. BENDROSIOS IR SPECIALIOSIOS TINKAMUMO SĄLYGOS IR REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS (šioje lentelėje pareiškėjas atsako į pateiktus klausimus, pažymėdamas ženklu „X“ langelį ties žodžiu „Taip“ arba „Ne“)

 

1.

Ar esate atsiskaitęs su Valstybine mokesčių inspekcija?

Taip Ne

2.

Ar esate atsiskaitęs su Valstybinio socialinio draudimo fondu?

Taip Ne

3.

Ar neturite finansinių sunkumų (nesate bankrutuojantis arba likviduojamas)?

Taip Ne

4.

Ar esate įregistravęs žemės ūkio valdą Lietuvos Respublikos žemės ūkio ir kaimo verslo registre, Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2008 m. gegužės 15 d. įsakymo Nr. 3D-278 „Dėl žemės ūkio valdų registravimo Lietuvos Respublikos žemės ūkio ir kaimo verslo registre“ nustatyta tvarka? (pildo ūkininkai, jaunieji ūkininkai ir kiti žemės valdytojai)

□ Taip □ Ne

5.

Ar Jūsų ūkio ekonominis dydis, išreikštas produkcijos standartine verte, paraiškos teikimo momentu yra ne mažesnis kaip 4 000 Eur (ūkio ekonominis dydis skaičiuojamas pagal Produkcijos standartine verte išreikšto žemės ūkio valdos ekonominio dydžio apskaičiavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2014 m. birželio 23 d. įsakymu Nr. 3D-382 „Dėl Produkcijos standartine verte išreikšto žemės ūkio valdos ekonominio dydžio apskaičiavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“)? (pildo ūkininkai, jaunieji ūkininkai ir kiti žemės valdytojai).

Pastaba. Besikuriantiems ūkininkams ši tinkamumo sąlyga netaikoma.

□ Taip □ Ne

6.

Ar esate įregistravęs žemės ūkio valdą Lietuvos Respublikos žemės ūkio ir kaimo verslo registre Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2008 m. gegužės 15 d. įsakymo Nr. 3D-278 „Dėl žemės ūkio valdų registravimo Lietuvos Respublikos žemės ūkio ir kaimo verslo registre“ nustatyta tvarka? (pildo miško valdytojai)

□ Taip □ Ne

7.

Ar patvirtinate, kad Jūsų miško valda (miško žemės plotas) yra ne mažesnė 1,0 ha? (pildo miško valdytojai)

□ Taip □ Ne

8.

Ar patvirtinate, kad Jūsų įmonės statusas atitinka Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme apibrėžtą statusą? (pildo labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės)

□ Taip □ Ne

9.

Ar įmonė veikia kaimo vietovėje? (pildo labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės)

□ Taip □ Ne

 

IV. KLAUSIMAI PROJEKTŲ ATRANKOS KRITERIJAMS NUSTATYTI

 

(pildo ūkininkai, jaunieji ūkininkai ir kiti žemės valdytojai)

1.

Ar patvirtinate, kad esate pateikęs paraišką ir (arba) patvirtintas paramos gavėju pagal vieną iš Lietuvos kaimo plėtros 2014−2020 metų programos priemonės „Agrarinė aplinkosauga ir klimatas“ veiklų „Tausojanti aplinką vaisių ir daržovių auginimo sistema“ ir (arba) „Dirvožemio apsauga“?

□ Taip □ Ne

2.

Ar patvirtinate, kad pagal teisės aktų reikalavimus privalote sudaryti tręšimo planus ir juos įgyvendinti?

□ Taip □ Ne

3.

Ar patvirtinate, kad pagal teisės aktų reikalavimus turite sertifikuotą ekologinės gamybos ūkį?

□ Taip □ Ne

4.

Ar patvirtinate, kad esate jaunasis ūkininkas (iki 40 metų amžiaus)?

□ Taip □ Ne

5.

Ar patvirtinate, kad turite ne mažiau kaip 10 sutartinių gyvulių?

□ Taip □ Ne

6.

Valdomas žemės ūkio naudmenų plotas (pagal patvirtintos paraiškos tiesioginėms išmokoms gauti duomenis)

 

(pildo miškų valdytojai)

7.

Ar esate fizinis asmuo?

□ Taip □ Ne

8.

Ar Jūsų miško valda patenka į saugomas teritorijas?

□ Taip □ Ne

9.

Valdomas miško žemės plotas, ha

 

(pildo labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės)

10.

Ar įmonė veikia ne ilgiau kaip 3 metus?

□ Taip □ Ne

11.

Ar įmonė veikia savivaldybėje, kurioje pagal Lietuvos statistikos departamento duomenis nedarbo lygis yra aukštesnis nei vidutinis Lietuvos Respublikoje fiksuotas nedarbo lygis?

□ Taip □ Ne

12.

Ar įmonė turi ne mažiau kaip 2 darbuotojus?

□ Taip □ Ne

13.

Įmonės įsteigimo data

 

 

 

V. NEREIKŠMINGOS (DE MINIMIS) PAGALBOS GAVĖJAMS TAIKOMŲ REIKALAVIMŲ ATITIKIMĄ PATVIRTINANTIS KLAUSIMYNAS PAGAL KOMISIJOS REGLAMENTĄ (ES) Nr. 1407/2013

(pildo miškų valdytojai ir labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės)

 

Nr.

KLAUSIMAS

ATSAKYMAS

(TAIP / NE)

Į visus klausimus turi būti pateikti atsakymai TAIP arba NE.

 

I. ŪKIO SUBJEKTO VEIKLA, ATSIŽVELGIANT Į GALIMYBĘ GAUTI PAJAMAS (pildo visi fiziniai ir juridiniai asmenys, atsižvelgdami į finansinės atskaitomybės dokumentų duomenis ir veiklos pobūdį)

 

a) Ar ūkio subjekto veikla, numatyta projekte, yra ne pelno ir (arba) susijusi su viešosios infrastruktūros sutvarkymu ir (arba) sukūrimu, amatų centrų plėtra ir kūrimu?

Taip

Ne   □

 

b) Ar projekto įgyvendinimo metu bus vykdoma veikla, kurios metu bus suteiktos paslaugos ūkio subjektams nemokamai arba mažesne negu rinkos kaina? Jei taip, eilutėje nurodykite pagrindą.

Taip

Ne   □

Galutinių naudos gavėjų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai:

 

 

II. SĄSAJOS PAGAL KOMISIJOS REGLAMENTO (ES) Nr. 1407/2013 „VIENOS ĮMONĖS“ SĄVOKĄ (pildant lentelę, būtina nurodyti visus ūkio subjektus, kurie laikomi „viena įmone“ REGLAMENTO (ES) Nr. 1407/2013 prasme ir kurių tarpusavio santykiai atitinka bent vieną iš nurodytų kriterijų).

 

Tolesniuose klausimuose vartojama sąvoka „ūkio subjektas“ apima fizinius asmenis, vykdančius ūkinę-komercinę veiklą, ir įmones.

a)

Ar kitas ūkio subjektas turi Jūsų įmonės akcininkų arba narių balsų daugumą*? Jeigu taip, toliau eilutėje nurodykite visų tokiais ryšiais susijusių ūkio subjektų pavadinimus / vardus, pavardes, jų kodus /asmens kodus, akcijų skaičių procentine išraiška.

Taip

Ne

Ūkio subjektų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai:

 

 

b)

Ar Jūs arba Jūsų įmonė turi kitos įmonės akcininkų arba narių balsų daugumą*? Jeigu taip, eilutėje nurodykite visų tokiais ryšiais susijusių ūkio subjektų pavadinimus / vardus, pavardes, jų kodus / asmens kodus, akcijų skaičių procentine išraiška.

Taip

Ne

Ūkio subjektų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai:

 

 

c)

Ar kitas ūkio subjektas turi teisę paskirti arba atleisti daugumą Jūsų įmonės administracijos, valdymo arba priežiūros organo narių? Jeigu taip, eilutėje nurodykite teisinį pagrindą, ūkio subjektų pavadinimus / vardus, pavardes, jų kodus / asmens kodus.

Taip

Ne

Teisinis pagrindas (sutartis, susitarimas, įstatai ir kt.), ūkio subjektų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai:

 

 

d)

Ar Jūs arba Jūsų įmonė turi teisę paskirti arba atleisti daugumą kitos įmonės administracijos, valdymo arba priežiūros organo narių? Jeigu taip, eilutėje nurodykite teisinį pagrindą, ūkio subjektų pavadinimus / vardus, pavardes, jų kodus / asmens kodus.

Taip

Ne

Teisinis pagrindas (sutartis, susitarimas, įstatai ir kt.), ūkio subjektų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai:

 

 

e)

Ar pagal sutartį arba vadovaujantis steigimo sutarties ar įstatų nuostata kitam ūkio subjektui suteikiama teisė daryti Jūsų įmonei lemiamą įtaką**? Jeigu taip, eilutėje paaiškinkite lemiamos įtakos pobūdį.

Taip

Ne

Ūkio subjektų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai, sutartys, sutarčių datos ir numeriai:

 

 

f)

Ar pagal sutartį arba vadovaujantis steigimo sutarties ar įstatų nuostata Jums arba Jūsų įmonei suteikiama teisė kitai įmonei daryti lemiamą įtaką**? Jeigu taip, eilutėje nurodykite teisinį pagrindą.

Taip

Ne

Ūkio subjektų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai, sutartys, sutarčių datos ir numeriai:

 

 

g)

Ar kitas ūkio subjektas, būdamas Jūsų įmonės akcininku arba nariu, vadovaudamasis su Jūsų įmonės kitais akcininkais ar nariais sudaryta sutartimi, vienas kontroliuoja Jūsų įmonės akcininkų arba narių balsavimo teisių daugumą? Jeigu taip, eilutėje nurodykite teisinį pagrindą.

Taip

Ne

Kontroliuojamų ūkio subjektų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai, sutartys, sutarčių datos ir numeriai:

h)

Ar Jūs arba Jūsų įmonė, būdami kitos įmonės akcininku arba nariu, vadovaudamiesi su tos įmonės kitais akcininkais ar nariais sudaryta sutartimi, vieni kontroliuojate tos kitos įmonės akcininkų arba narių balsavimo teisių daugumą? Jeigu taip, eilutėje nurodykite pagrindą.

Taip

Ne

Kontroliuojančių ūkio subjektų pavadinimai / vardai, pavardės ir jų kodai / asmens kodai, sutartys, sutarčių datos ir numeriai:

 

 

i)

Ar Jūs ir (arba) įmonės akcininkas, turintis daugiau kaip 50 proc. įmonės akcijų ar balsų, vykdo / planuoja vykdyti ūkinę-komercinę veiklą (dirba / dirbs pagal verslo liudijimą, pagal individualios veiklos vykdymo pažymą arba yra ūkininkas)? Jeigu taip, eilutėje nurodykite veiklos pagrindą.

Taip

Ne


Akcininko vardas ir pavardė, asmens kodas, verslo liudijimo, ūkininko pažymėjimo ar individualios veiklos vykdymo pažymos išdavimo data, numeris, išdavusios institucijos pavadinimas ir veiklos pobūdis su kodu:

 

 

III. ĮMONIŲ SUSIJUNGIMAS, ĮSIGIJIMAS IR SKAIDYMAS PER PASTARUOSIUS TREJUS FISKALINIUS*** METUS (pildo juridiniai asmenys)

Ar Jūsų įmonė per pastaruosius trejus fiskalinius metus susijungė su kita įmone?

Taip Ne

Ar Jūsų įmonė per pastaruosius trejus fiskalinius metus įsigijo kitą įmonę?

Taip Ne

Ar Jūsų įmonė per pastaruosius trejus fiskalinius metus buvo įsigyta kitos įmonės?

Taip Ne

Ar Jūsų įmonė per pastaruosius trejus fiskalinius metus buvo įkurta suskaidžius kitą įmonę?

Taip Ne

 

Jeigu nors į vieną iš III dalies klausimų buvo atsakyta teigiamai, prašome užpildyti šią lentelę:

1

Nurodykite įmones ir jų kodus, kurios sudaro susijungusią įmonę, bei susijungimo datą:

2

Nurodykite įmones ir jų kodus, kurios buvo įsigytos, ir jų įsigijimo datą:

3

Nurodykite įmonę ir jos kodą, kuri įsigijo Jūsų įmonę, ir jos įsigijimo datą:

4

Nurodykite įmonę ir jos kodą, kuri buvo suskaidyta, suskaidymo datą, ar iki suskaidymo veikusiai įmonei buvo suteikta nereikšminga (de minimis) pagalba, jos dydį ir kokiai veiklai (jeigu vykdo kelias veiklas) ji buvo panaudota:

* Dauguma dalyvių balsų suprantama kaip daugiau nei 50 proc. dalyvių balsų.

** Lemiama įtaka suprantama kaip turima teisė, neturint įmonės akcininkų ar narių balsų daugumos, skirti (atšaukti) įmonės valdymo organų narius, veto teisė priimant įmonei svarbius sprendimus ar pan.

*** Treji fiskaliniai metai suprantami kaip praėjusių 2 mokestinių metų ir einamųjų mokestinių metų laikotarpis.

 

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad:

– man yra žinoma, jog klausimyne pateikta informacija yra reikalinga nereikšmingai (de minimis) valstybės pagalbai, kurios teikimui taikomas 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl ES veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (OL 2013 L 352, p. 1), įvertinti;

– man yra žinoma, kad įmonei suteikta nereikšminga (de minimis) pagalba yra registruojama Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos tvarkomame Suteiktos valstybės pagalbos registre, informacija apie įmonei suteiktą nereikšmingą (de minimis) pagalbą įmonėms yra teikiama Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“, nustatyta tvarka;

– pateikiama informacija yra tiksli, išsami ir visi pateikti duomenys yra teisingi;

– yra pateikta visa mums žinoma informacija ir (ar) kitos svarbios aplinkybės, susijusios su šiame klausimyne nurodoma informacija;

– mūsų pateikiami duomenys apie įmonę, įmonės dalyvius (akcininkus, savininkus, narius), įmonės veiklą, įmonės finansinę būklę yra tikslūs, išsamūs ir teisingi. Įsipareigojame nedelsdami informuoti apie pateiktų dokumentų ir duomenų pasikeitimą;

– man yra žinoma, kad už klaidingų duomenų ir tikrovės neatitinkančių dokumentų pateikimą Lietuvos Respublikos įstatymai numato baudžiamąją bei civilinę atsakomybę, o neteisėtai gauta nereikšminga (de minimis) pagalba turi būti grąžinta.

 

 

VI. ĮSIPAREIGOJIMAI (šioje lentelėje pareiškėjas atsako į pateiktus klausimus, pažymėdamas ženklu „X“ langelį ties žodžiu „Taip“ arba „Ne“)

 

 

Ar įsipareigojate:

 

1.

 

Sudaryti sąlygas asmenims, turintiems teisę audituoti ir (arba) kontroliuoti, tikrinti, kaip vykdoma veikla

 

□ Taip □ Ne

 

2.

 

Teikti atsakingiems asmenims visą informaciją ir duomenis, reikalingus statistikos tikslams ir Programos įgyvendinimo stebėsenai bei reikalingiems vertinimams atlikti

 

□ Taip □ Ne

 

3.

 

Pasinaudoti konsultavimo paslaugomis per 36 mėnesius nuo konsultavimo paslaugų teikėjų patvirtinimo.

 

□ Taip □ Ne

4.

Konsultavimo paslaugoms pagal konsultavimo paslaugų sritis gauti, pasirinkti tik vieną konsultavimo paslaugų teikėją

□ Taip □ Ne

 

VII. PATEIKIAMI DOKUMENTAI (pažymima (ženklu „X“), kurie dokumentai pateikiami, ir nurodomas pateikiamų dokumentų lapų skaičius)

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Pažymėti X

Lapų skaičius

1.

Praėjusių ataskaitinių metų finansinės atskaitomybės dokumentai (balansas ir pelno (nuostolių) ataskaitos) (teikia labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės)

|__|__|

2.

Kiti dokumentai (įrašyti)

|__|__|

 

VIII. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA

 

Aš, pretenduojantis (-i) tapti konsultavimo paslaugų gavėju (-a) pagal priemonės „Konsultavimo paslaugos, ūkio valdymo ir ūkininkų pavadavimo paslaugos“ veiklos sritį „Parama pasinaudoti konsultavimo paslaugomis“, pasirašydamas šioje paramos paraiškoje, patvirtinu, kad:

1.  Šioje paraiškoje pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga.

2.  Man žinoma, kad konsultavimo paslaugos, kurioms gauti teikiama ši paraiška, bus finansuojamos iš Lietuvos kaimo plėtros 2014–2020 metų programos ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų.

3.    Sudarysiu sąlygas asmenims, turintiems teisę audituoti ir (ar) kontroliuoti, tikrinti, kaip vykdoma veikla.

4. Teiksiu atsakingiems asmenims visą informaciją ir duomenis, reikalingus statistikos tikslams ir Programos įgyvendinimo stebėsenai bei reikalingiems vertinimams atlikti.

5. Paraiška gali būti atmesta, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją).

6. Žinau, kad Agentūra gali patikrinti pateiktus duomenis ir atlikti patikrą vietoje, taip pat gauti papildomos informacijos. Pateiktus duomenis kontrolės tikslams gali panaudoti ir kitos Lietuvos Respublikos ir ES institucijos.

7. Esu informuotas (-a) ir sutinku, kad Agentūra tikrins pateiktus duomenis kituose valstybės registruose ir duomenų bazėse. Esu informuotas (-a) ir sutinku, kad esu atsakingas (-a) už reikiamų dokumentų ir (ar) pažymų pateikimą laiku Agentūrai.

8. Esu informuotas (-a) ir sutinku, kad duomenys apie gaunamas (gautas) konsultavimo paslaugas bus viešinami visuomenės informavimo tikslais, taip pat gali būti perduoti audito ir tyrimų institucijoms siekiant apsaugoti Europos Sąjungos finansinius interesus ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka.

9. Esu informuotas (-a) ir sutinku, kad informacija apie mano pateiktą paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, projekto pavadinimą, paraiškos kodą ir prašomą paramos sumą, būtų skelbiama Agentūros interneto svetainėje ir visa su šiuo projektu susijusi informacija būtų naudojama statistikos, vertinimo bei tyrimų tikslais.

10. Esu informuotas (-a), kad turiu teisę žinoti apie savo asmens duomenų tvarkymą, susipažinti su tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, ištrinti savo asmens duomenis („teisė būti pamirštam“), apriboti savo asmens duomenų tvarkymą, kai duomenys tvarkomi nesilaikant ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, taip pat nesutikti (teisiškai pagrindžiant), kad būtų tvarkomi mano asmens duomenys, bei teisę į duomenų perkeliamumą.

11. Esu informuotas (-a), kad duomenų valdytoja yra Agentūra.

12. Įsipareigoju tinkamai saugoti bet kokius dokumentus, susijusius su konsultavimo paslaugų gavimu.

Esu informuotas (-a) ir sutinku, kad:

13. Paraiškoje gauti konsultavimo paslaugas ir kituose Agentūrai teikiamuose dokumentuose esantys mano asmens ir (ar) įmonės, kuriai aš atstovauju, duomenys ir kiti duomenys būtų apdorojami ir saugomi paramos priemonių administravimo informacinėse sistemose ir kad Agentūra gautų mano asmens ir (ar) įmonės, kuriai aš atstovauju, duomenis ir kitus duomenis iš kitų fizinių / juridinių asmenų, registrų ar duomenų bazių paramos administravimo klausimais.

14. Agentūros tvarkomi mano asmens duomenys (kategorijos) bei detalesnė informacija apie mano asmens duomenų tvarkymą yra nurodyta www.nma.lt skiltyje „Asmens duomenų apsauga“.

15. Mano asmens duomenys yra saugomi iki išmokų mokėjimo, administravimo ir priežiūros laikotarpio pabaigos, vėliau šie duomenys archyvuojami bei perduodami valstybės archyvams.

16. Mano asmens duomenys yra tvarkomi šiais asmens duomenų tvarkymo tikslais bei teisiniais pagrindais: asmens, teikiančio paramos paraišką tapatybės nustatymo, paramos administravimo, mokėjimo ir kontrolės,  paramos viešinimo tikslais įgyvendinant 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 1303/2013, kuriuo nustatomos Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui, Europos žemės ūkio fondui kaimo plėtrai ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui bendros nuostatos ir Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui taikytinos bendrosios nuostatos ir panaikinamas Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1083/2006 (OL 2013 L 347, p. 320); 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 1305/2013 dėl paramos kaimo plėtrai, teikiamos Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai (EŽŪFKP) lėšomis, kuriuo panaikinamas Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1698/2005 (OL 2013 L 347, p. 487), 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 1306/2013 dėl bendros žemės ūkio politikos finansavimo, valdymo ir stebėsenos, kuriuo panaikinami Tarybos reglamentai (EEB) Nr. 352/78, (EB) Nr. 165/94, (EB) Nr. 2799/98, (EB) Nr. 814/2000, (EB) Nr. 1290/2005 ir (EB) Nr. 485/2008 (OL 2013 L 347, p. 549), Lietuvos Respublikos žemės ūkio, maisto ūkio ir kaimo plėtros įstatymą, priemonės įgyvendinimo taisyklėse nustatytus reikalavimus“; 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 1306/2013 dėl bendros žemės ūkio politikos finansavimo, valdymo ir stebėsenos, kuriuo panaikinami Tarybos reglamentai (EEB) Nr. 352/78, (EB) Nr. 165/94, (EB) Nr. 2799/98, (EB) Nr. 814/2000, (EB) Nr. 1290/2005 ir (EB) Nr. 485/2008 (OL 2013 L 347, p. 549), 2014 m. rugpjūčio 6 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentą (ES) Nr. 908/2014, kuriuo nustatomos Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 1306/2013 taikymo taisyklės, susijusios su mokėjimo agentūromis ir kitomis įstaigomis, finansų valdymu, sąskaitų patvirtinimu, patikrų taisyklėmis, užstatais ir skaidrumu (OL 2014 L 255, p. 59).

17. Visa su gaunamomis konsultavimo paslaugomis susijusi informacija būtų naudojama statistikos tikslais.

18. Pasikeitus teisės aktų, reglamentuojančių konsultavimo paslaugų teikimą ir administravimą, nuostatoms, nuo pat jų įsigaliojimo dienos įsipareigoju laikytis pasikeitusių teisės aktų reikalavimų ir prisiimti visą atsakomybę už iš to kylančias pasekmes.

 

Pareiškėjo ar jo įgalioto asmens parašas _____________



* Pildydami rašykite didžiosiomis raidėmis ir aiškiu šriftu.