ŠILUTĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL DAUGIABUČIŲ NAMŲ VALDYTOJŲ PRIEŽIŪROS IR KONTROLĖS GRAFIKO SUDARYMO KRITERIJŲ BEI TIKRINIMO TRUKMĖS NUSTATYMO
2017 m. kovo 21 d. Nr. A1-309
Šilutė
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir atsižvelgdamas į Šilutės rajono savivaldybės butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių, patvirtintų Šilutės rajono savivaldybės tarybos 2015 m. vasario 19 d. sprendimu Nr. T1-2437 „Dėl butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“, 5.1 punktą:
1. Nustatau kriterijus, kuriais vadovaujantis sudaromas daugiabučių namų valdytojų priežiūros ir kontrolės grafikas:
2. Nustatau, kad daugiabutis namas, atrenkamas kompleksiniam planiniam valdytojų veiklos patikrinimui pagal priežiūros ir kontrolės vykdytojo sudarytą grafiką, turi atitikti bent vieną iš 1 punkte išvardytų kriterijų.
3. Nustatau, kad kompleksinių planinių valdytojų veiklos patikrinimų trukme laikomas laikotarpis nuo pranešimo valdytojui apie planuojamą atlikti patikrinimą išsiuntimo dienos iki akte surašytų reikalavimų valdytojui įvykdymo ir raštu informavimo apie įvykdymą Šilutės rajono savivaldybės administraciją akte nustatytais terminais.