LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2003 M. GRUODŽIO 22 D. ĮSAKYMO NR. A1-213 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2020 m. sausio 2 d. Nr. A1-9

Vilnius

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbo reglamentą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2003 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. A1-213 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“:

1.   Pakeičiu 16 punktą ir jį išdėstau taip:

16. Ministro įsakymus registruoja už asmenų priėmimą ir dokumentų valdymą atsakingas ministerijos administracijos padalinys. Pasirašyti ministro įsakymai registruojami atitinkamuose dokumentų registruose jų pasirašymo dieną. Ministro įsakymui suteikiamas registravimo eilės numeris pagal bendrąją numeraciją nuo metų pradžios iki pabaigos. Jeigu priimamas bendras kelių ministrų įsakymas, jis registruojamas po to, kai įsakymą pasirašo visi ministrai, paskutinio ministro pasirašymo dienos data. Ministrų pasirašytą įsakymą įformina ta ministerija, kurios ministras inicijavo jo rengimą. Jei įsakymo rengimą inicijuoja ministras, už asmenų priėmimą ir dokumentų valdymą atsakingas ministerijos administracijos padalinys suderina su kitų ministerijų, kurių ministrai pasirašė bendrą įsakymą, ministerijos padaliniais, atliekančiais dokumentų valdymo funkcijas, įsakymo registravimo datą bei numerį ir jį registruoja. Su kita ministerija įsakymo registravimo numerį gali suderinti ir įsakymo projekto rengėjas.“

2. Pakeičiu 28 punkto antrąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

„Ministerijos vadovybės susitikimus su ministerijos padalinių ir ministerijai pavaldžių įstaigų vadovais prireikus organizuoja už asmenų priėmimą ir dokumentų valdymą atsakingas ministerijos administracijos padalinys.“

3. Pakeičiu 34 punktą ir jį išdėstau taip:

34. Prieš ministrui, viceministrui ar ministerijos kancleriui pasirašant (vizuojant) dokumentus, jų projektus (arba jų antruosius egzempliorius) dokumentų valdymo sistemoje derina ar (ir) vizuoja tiesioginis dokumento rengėjas, jo tiesioginis vadovas (išskyrus atvejus, kai jis yra dokumentą pasirašantis asmuo), ministerijos padalinio (-ių), su kurio (-ių) veiklos sritimi (-imis) glaudžiai susijęs dokumento projektas, vadovas (-ai), dokumento projektą vertinęs ministerijos padalinio darbuotojas ar (ir) vyriausiasis patarėjas pagal veiklos sritį, ar (ir) darbo grupių, komisijų, projektų vadovai pagal jiems pavestas užduotis, ar (ir) stilistas, ar (ir) ministro patarėjas pagal ministro nustatytą kompetencijos sritį, ar (ir) įstaigos prie ministerijos vadovas. Vizuodamas ar derindamas dokumentą, kiekvienas ministerijos darbuotojas atsako už dokumento teisingumą ir kokybę pagal jo ar (ir) jo vadovaujamo padalinio veiklos sritį. Už teisės taikymo klausimus atsakingas ministerijos administracijos padalinys įvertina teisės aktų projektų atitiktį įstatymams ir kitiems teisės aktams, juos ir kitus ministro įsakymuose nurodytus dokumentus vizuoja už teisės taikymo klausimus atsakingo ministerijos administracijos padalinio vadovas.“

4. Pakeičiu 35 punktą ir jį išdėstau taip:

35. Ministerijos padalinių vadovai, ministro patarėjai ir vyriausieji patarėjai pagal kompetenciją turi teisę pasirašyti: informacinio pobūdžio raštus juridiniams ir fiziniams asmenims; raštus tarnybinės pagalbos klausimais; raštus, kuriais ministerijoje gauti dokumentai pagal kompetenciją persiunčiami kitoms institucijoms, įstaigoms ar organizacijoms; raštus, kuriais juridiniams ar fiziniams asmenims pranešama apie priimtą administracinės procedūros sprendimą; atsakymus į juridinių ir fizinių asmenų prašymus ir skundus, išskyrus tuos atsakymus, kuriuos pagal kompetenciją pasirašo viceministrai ar ministerijos kancleris; atsakymus į juridinių ir fizinių asmenų prašymus ar skundus, kai ministerijos nuomonė prašyme ar skunde nagrinėjamu klausimu jau buvo pateikta anksčiau ir ji nepasikeitė; atsakymus į juridinių ir fizinių asmenų prašymus pateikti ministerijos turimą informaciją ar dokumentus; atsakymus į fizinių ir juridinių asmenų raštus, kurių rezoliucijose nurodyta, kad atsakymą pasirašo ministerijos administracijos padalinio vadovas, ministro patarėjas ar vyriausiasis patarėjas; kitus teisės aktais jiems pasirašyti nustatytus dokumentus; taip pat, ministrui pritarus, dokumentus, siunčiamus tarptautinėms, Europos Sąjungos ir kitų valstybių institucijoms.“

5. Papildau nauju 351 punktu ir jį išdėstau taip:

351. Už personalo patikimumą atsakingi asmenys pagal kompetenciją turi teisę pasirašyti: raštus, susijusius su personalo patikimumo užtikrinimu, kitus informacinio pobūdžio raštus juridiniams ir fiziniams asmenims, išvadas dėl leidimų dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija išdavimo ar panaikinimo, išvadas dėl teisės dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“, suteikimo ar panaikinimo.

6. Pakeičiu 56 punktą ir jį išdėstau taip:

56. Ministerijoje dokumentai įforminami ir rengiami bei tvarkomi, įtraukiami į apskaitą ir saugomi vadovaujantis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“, ir kitais šią veiklą reglamentuojančiais teisės aktais. Už ministerijos veiklos dokumentų valdymą atsako už asmenų priėmimą ir dokumentų valdymą atsakingas ministerijos administracijos padalinys, kuris ministerijoje gautus dokumentus paskirsto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos dokumentų valdymo organizavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-365 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos dokumentų valdymo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka.“

7. Pakeičiu 57 punktą ir jį išdėstau taip:

57. Dokumentai, susiję su valstybės ar tarnybos paslaptį sudarančia informacija, rengiami, saugomi ir naudojami tokių dokumentų valdymą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka. Įslaptintus dokumentus administruoja už asmenų priėmimą ir dokumentų valdymą atsakingas ministerijos administracijos padalinys.“

8. Pakeičiu 58 punkto antrąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

„Užsienio valstybių oficialių asmenų, tarptautinių institucijų ir organizacijų atstovų susitikimų su ministerijos vadovybe logistika rūpinasi už veiklos organizavimą atsakingas ministerijos administracijos padalinys.“

9. Pakeičiu 60 punktą ir jį išdėstau taip:

60. Apie numatomus ir įvykusius ministerijos vadovybės susitikimus su oficialiais užsienio valstybių asmenimis, tarptautinių institucijų ir organizacijų atstovais už personalo valdymą atsakingas ministerijos administracijos padalinys informuoja Užsienio reikalų ministeriją. Jei šiuose susitikimuose aptariami Europos Sąjungos klausimai, ataskaitos pateikiamos ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijai.“

10. Pakeičiu 61 punktą ir jį išdėstau taip:

61. Ministerijos padaliniai organizuojamų tarptautinių renginių programas suderina su Tarptautinių ir Europos Sąjungos reikalų skyriumi, apie jų organizuojamus tarptautinius renginius Lietuvoje informuoja už personalo valdymą atsakingą ministerijos administracijos padalinį, kuris apibendrina informaciją (parengia ministerijos organizuojamų tarptautinių renginių suvestinę), ją teikia ministerijos vadovybei ir ministerijos padaliniams.“

11. Pripažįstu netekusiu galios X skyrių.

12. Pakeičiu 88 punktą ir jį išdėstau taip:

88. Ministerijos archyvą tvarko už asmenų priėmimą ir dokumentų valdymą atsakingas ministerijos administracijos padalinys.“

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministras                                                                        Linas Kukuraitis