AUDITO, APSKAITOS, TURTO VERTINIMO IR NEMOKUMO VALDYMO TARNYBOS prie LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ ministerijos DIREKTORIUS

 

ISAKYMAS

DĖL PLANINIŲ IR NEPLANINIŲ RESTRUKTŪRIZAVIMO ADMINISTRATORIŲ VEIKLOS PATIKRINIMŲ TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2016 m. rugsėjo 30 d. Nr. V1-399

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 364 straipsnio 2 dalies 1-2 punktais ir Restruktūrizavimo administratorių veiklos priežiūros taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2016 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. 1K-270 „Dėl Bankroto ir restruktūrizavimo administratorių veiklos priežiūros taisyklių patvirtinimo“, 8 punktu,

tvirtinu Planinių ir neplaninių restruktūrizavimo administratorių veiklos patikrinimų taisykles (pridedama).

 

 

 

Direktorius                                                                                                                Audrius Linartashttp://192.168.1.7/Images/s.gif


PATVIRTINTA

Audito, apskaitos, turto vertinimo ir

nemokumo valdymo tarnybos prie

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus

2016 m.  rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. V1-399

 

PLANINIŲ IR NEPLANINIŲ RESTRUKTŪRIZAVIMO ADMINISTRATORIŲ VEIKLOS PATIKRINIMŲ TAISYKLĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.       Planinių ir neplaninių restruktūrizavimo administratorių veiklos patikrinimų taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja planuojamų tikrinti asmenų, turinčių teisę teikti įmonių restruktūrizavimo administravimo paslaugas (toliau – administratorius), veiklos patikrinimo sąrašo (toliau – Planinių patikrinimų planas) sudarymo kriterijus, Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Priežiūros institucija) atliekamų planinių ir neplaninių administratorių veiklos patikrinimų atlikimo pagrindus, tvarką bei trukmę.

2.       Priežiūros institucijos veikla, susijusi su administratorių veiklos patikrinimais, planuojama ir atliekama vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos įmonių restruktūrizavimo įstatymu, Lietuvos Respublikos fizinių asmenų bankroto įstatymu, Restruktūrizavimo administratorių veiklos priežiūros taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2016 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. 1K-270 (toliau – Priežiūros taisyklės).

3.       Administratorių veiklos patikrinimai gali būti planiniai ir neplaniniai (toliau kartu – patikrinimai).

4.       Patikrinimus atlieka tikrintojas (-ai) – Priežiūros institucijos valstybės tarnautojas (-ai) ir (arba) darbuotojas (-ai), dirbantis (-ys) pagal darbo sutartis.

 

II SKYRIUS

PLANINIS ADMINISTRATORIAUS VEIKLOS PATIKRINIMAS

 

5.            Planinio administratoriaus veiklos patikrinimo (toliau – planinis patikrinimas) tikslas – surinkti ir įvertinti informaciją apie administratoriaus veiklą, administruojant restruktūrizavimo procesus bei suteikti jam metodinę pagalbą.

6.       Planinio patikrinimo rūšys:

6.1.    Visapusiškas planinis patikrinimas – administratoriaus veiklos, administruojant įmonę (įmones) patikrinimas, kuris apima visų administratoriaus pareigų, numatytų Taisyklių 1 priede, vykdymo patikrinimą.

 

6.2.    Tikslinis planinis patikrinimas – administratoriaus veiklos, administruojant įmonę (įmones) patikrinimas, kuris apima vienos ar kelių administratoriaus pareigų, numatytų Taisyklių 1 priede, vykdymo patikrinimą.

 

7.       Planinis patikrinimas atliekamas pagal Priežiūros institucijos vadovo įsakymu patvirtintą metinį Planinių patikrinimų planą. 

8.       Planinių patikrinimų planas sudaromas pagal vieną ar kelis kriterijus:

8.1.    administratoriaus administruojamų įmonių kreditorių reikalavimų suma;

8.2.    administratoriaus, administruojančio įmonės (įmonių) restruktūrizavimo procesus, veikla netikrinta 6 metus;

8.3.         administratoriaus veiklos stebėsenos metu jo veikloje nustatyta galimų teisės aktų pažeidimo požymių;

8.4.    administratoriaus administruojamų įmonių skaičius;

8.5.         praėjusiais arba einamaisiais metais administratoriaus veikloje buvo nustatyta teisės aktų pažeidimų;

8.6.    kitos aplinkybės, dėl kurių galimas teisės aktų pažeidimų rizikos padidėjimas.

9.       Planinių patikrinimų plano projektą parengia ir teikia tvirtinti Priežiūros institucijos vadovui Priežiūros institucijos Nemokumo administravimo patikrinimų skyriaus vedėjas, nurodydamas kriterijus, pagal kuriuos buvo atrinkti administratoriai, kurių veiklą planuojama tikrinti. Ateinančių metų Planinių patikrinimų plano projektas pateikiamas Priežiūros institucijos vadovui tvirtinti iki einamųjų metų lapkričio 1 d. Patvirtintas Planinių patikrinimų planas Priežiūros institucijos svetainėje paskelbiamas iki einamųjų metų gruodžio 1 d.

10.     Planinių patikrinimų plane nurodoma:

10.1kai administratorius fizinis asmuo: administratoriaus vardas, pavardė, eilės numeris įmonių restruktūrizavimo administravimo paslaugas teikiančių asmenų sąraše (toliau – Sąrašas), įrašymo į Sąrašą data;

10.2kai administratorius juridinis asmuo: juridinio asmens pavadinimas, eilės numeris Sąraše, įrašymo į Sąrašą data;

10.3planinio patikrinimo pradžios bei pabaigos datos;

10.4planinio patikrinimo rūšis.

11.     Planinių patikrinimų planas Priežiūros institucijos vadovo sprendimu gali būti keičiamas:

11.1jei nei viena administratoriaus administruojama įmonė neatitinka Taisyklių 13 punkte numatytų kriterijų;

11.2kai administratorius išbraukiamas iš Sąrašo;

12.       Planinių patikrinimų plano pakeitimai skelbiami Priežiūros institucijos interneto svetainėje ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jų priėmimo.

13.     Prieš pradedant visapusišką planinį patikrinimą, turi būti atrenkama administratoriaus viena ar kelios administruojamos įmonės, atitinkančios šiuos kriterijus:

13.1įmonės restruktūrizavimo procesas pradėtas per ketverius kalendorinius metus iki visapusiško planinio patikrinimo pradžios ir nėra baigtas;

13.2įmonėje nebuvo atliekamas visapusiškas planinis administratoriaus veiklos patikrinimas;

13.3įmonės kreditorių reikalavimų suma yra didžiausia iš visų administratoriaus administruojamų įmonių.

14.     Tiksliniam planiniam patikrinimui atrenkama viena, kelios ar visos administratoriaus administruojamos įmonės, priklausomai nuo tikrinamos (-ų) administratoriaus pareigos (-ų), numatytos (-ų) Taisyklių 1 priede.

15.     Priežiūros institucija, prieš pradėdama planinį patikrinimą, likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki planuojamo patikrinimo pradžios, privalo informuoti administratorių raštu arba elektroninėmis priemonėmis apie numatomą atlikti patikrinimą, nurodyti atliekamo planinio patikrinimo pagrindą, terminą, rūšį, dalyką, pateikti preliminarų dokumentų, kuriuos administratorius turi pateikti Priežiūros institucijai, sąrašą (toliau – pranešimas).

16.     Administratorius, gavęs Priežiūros institucijos pranešimą nedelsdamas informuoja Priežiūros instituciją apie kitų institucijų jau vykdomus, du administratoriaus veiklos patikrinimus ir jų trukmę.

17.     Planinio patikrinimo trukmė – ne ilgiau kaip 3 mėnesiai. Tikrintojo (-ojų) motyvuotu prašymu šis terminas Priežiūros institucijos vadovo sprendimu gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 1 mėnesį. Į planinio patikrinimo laiką neįskaičiuojamas laikotarpis, per kurį administratorius vėlavo teikti paaiškinimus, tarp jų ir papildomus, juos pagrindžiančius dokumentus, taip pat laikotarpis, per kurį pateikiama valstybės ar savivaldybių institucijų, įstaigų, įmonių ar fizinių ir privačių juridinių asmenų informacija ir dokumentų kopijos, dėl kurių gavimo patikrinimo metu kreipėsi Priežiūros institucija.

18.     Taisyklių 1 priede nurodytų administratoriaus pareigų vykdymas planinio patikrinimo metu netikrinamas, jei administratorius, atsižvelgdamas į tikrinamos įmonės (tikrinamų įmonių) restruktūrizavimo proceso ypatumus, tokių pareigų atlikti neprivalėjo.

 

III SKYRIUS

NEPLANINIS ADMINISTRATORIAUS VEIKLOS PATIKRINIMAS

 

19.     Neplaninio administratoriaus veiklos patikrinimo (toliau – neplaninis patikrinimas) tikslas – įvertinti faktus ar aplinkybes, dėl kurių buvo inicijuotas neplaninis patikrinimas, užkirsti kelią naujiems teisės aktų pažeidimams atsirasti.

20.     Neplaninis patikrinimas Priežiūros institucijos vadovo sprendimu gali būti atliekamas:

20.1Priežiūros institucijai gavus kito kompetentingo viešojo administravimo subjekto rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti administratoriaus veiklos patikrinimą ar kitos valstybės kompetentingos institucijos prašymą (toliau – prašymas);

20.2 Priežiūros institucijai gavus asmenų pareiškimą, ar kitą dokumentą (toliau – skundas) dėl administratoriaus veiklos, turint informacijos ar kilus kitų pagrįstų įtarimų dėl administratoriaus veiksmų ar neveikimo, kurie gali prieštarauti teisės aktams ar neatitikti teisės aktų nustatytų reikalavimų;

20.3siekiant patikrinti, ar buvo pašalinti administratoriaus veiklos ankstesnio patikrinimo metu nustatyti teisės aktų pažeidimai ir įgyvendinti priimti sprendimai;

20.4Priežiūros institucijos vykdomos stebėsenos metu, gavus informacijos apie teisės aktų pažeidimų požymius administratoriaus veikloje.

21.     Priežiūros institucija, gavusi asmenų prašymą (skundą), jį įvertina, ir per 20 darbo dienų nuo jo gavimo, priima sprendimą pradėti ar nepradėti neplaninį patikrinimą ir apie priimtą sprendimą raštu informuoja prašymą (skundą) pateikusį asmenį. Priežiūros institucijos vadovas, prašymą (skundą) vertinančio Priežiūros institucijos valstybės tarnautojo (-ojų) ar darbuotojo (-ojų), dirbančio (-ančių) pagal darbo sutartį, motyvuotu prašymu, šį terminą gali pratęsti, bet ne ilgiau kaip 10 darbo dienų.

22.     Priežiūros institucija, vertindama prašymą (skundą), turi teisę kreiptis į administratorių dėl informacijos, ją pagrindžiančių dokumentų ir paaiškinimų pateikimo. Terminas informacijai ir ją pagrindžiantiems dokumentams ir paaiškinimams pateikti negali būti trumpesnis kaip 7 dienos ir ilgesnis kaip 14 dienų.

23.     Prašymas (skundas) nenagrinėjamas, jeigu teismas ar Priežiūros institucija jau yra priėmusi sprendimą tuo pačiu klausimu ir prašymą (skundą) pateikęs asmuo nepateikia naujų faktinių duomenų, leidžiančių ginčyti sprendimą, taip pat jeigu nuo prašyme (skunde) nurodytų pažeidimų padarymo iki prašymo (skundo) padavimo yra praėję daugiau kaip 1 metai.

24.     Neplaninis patikrinimas pradedamas Priežiūros institucijos raštu, kuris raštu ar elektroninėmis priemonėmis pateikiamas tikrinamam administratoriui. Priežiūros institucijos rašte nurodomas administratoriaus neplaninio patikrinimo pagrindas, neplaninį patikrinimą atliekantis tikrintojas (-ai), apskundimo tvarka, terminas informacijai, ją pagrindžiantiems dokumentams ir paaiškinimams dėl administratoriaus nurodytų veiksmų ar neveikimo, kurie gali prieštarauti teisės aktams ar neatitikti teisės aktų reikalavimų pateikti.

25.     Neplaninio patikrinimo trukmė – ne ilgiau kaip 2 mėnesiai. Tikrintojo (-ų) motyvuotu prašymu šis terminas Priežiūros institucijos vadovo sprendimu gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 1 mėnesį. Į neplaninio patikrinimo laiką neįskaičiuojamas terminas, suteiktas administratoriaus paaiškinimams pateikti, taip pat laikotarpis, per kurį administratorius vėlavo teikti paaiškinimus, tarp jų ir papildomus, juos pagrindžiančius dokumentus, taip pat laikotarpis, per kurį pateikiama valstybės ar savivaldybių institucijų, įstaigų, įmonių ar fizinių ir privačių juridinių asmenų informacija ir dokumentų kopijos, dėl kurių gavimo patikrinimo metu kreipėsi Priežiūros institucija.

26.     Neplaninio patikrinimo metu gavus naujos informacijos dėl galimai netinkamos administratoriaus veiklos arba asmeniui papildžius prašymą (skundą) naujomis aplinkybėmis, Priežiūros institucija gali priimti sprendimą šią informaciją ir (ar) aplinkybes nagrinėti jau atliekamo neplaninio patikrinimo metu. Priežiūros institucijos sprendimas naują informaciją ir (ar) aplinkybes nagrinėti jau atliekamo neplaninio patikrinimo metu priimamas per 20 darbo dienų nuo naujos informacijos ir (ar) aplinkybių gavimo Priežiūros institucijoje dienos ir įforminamas Taisyklių 24 punkte numatytu raštu. Apie priimtą sprendimą naują informaciją ir (ar) aplinkybes nagrinėti jau atliekamo neplaninio patikrinimo metu, asmuo informuojamas raštu ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo.

27.     Taisyklių 26 punkte nurodytu atveju neplaninio patikrinimo terminas skaičiuojamas nuo sprendimo nagrinėti naują informaciją ir (ar) aplinkybes jau atliekamo neplaninio patikrinimo metu priėmimo dienos. Neplaninis patikrinimas, Taisyklių 26 punkte nurodytu atveju, negali trukti ilgiau kaip 6 mėnesius nuo pirminio sprendimo dėl neplaninio patikrinimo pradėjimo priėmimo dienos.

28.     Jeigu pradėjus neplaninį patikrinimą, paaiškėja, kad prašymą (skundą) tuo pačiu klausimu pradėjo nagrinėti teismas, neplaninis patikrinimas sustabdomas, kol teismas išnagrinės prašymą (skundą), ir apie tai raštu pranešama administratoriui ir prašymą (skundą) pateikusiam asmeniui.

 

IV SKYRIUS

PATIKRINIMŲ REZULTATŲ ĮFORMINIMAS

 

29.     Tikrintojas (-ai), atlikęs (-ę) patikrinimą, parengia išvados projektą dėl patikrinimo rezultatų (toliau – išvados projektas), kuriame nurodoma:

29.1įžanginėje dalyje: išvados projekto surašymo data; informacija apie tikrinamą administratorių (juridinio asmens pavadinimas (fizinio asmens vardas, pavardė), Sąrašo numeris, įrašymo į Sąrašą data); patikrinimo rūšis; pagrindas, kuriuo remiantis pradėtas patikrinimas;

29.2aprašomojoje dalyje: chronologine tvarka patikrinimo eiga;

29.3motyvuojamoje dalyje: faktinės aplinkybės; teisės aktai, kuriais vadovaujantis atliktas patikrinimas, teisiniai argumentai; nustatyti pažeidimai arba, kad pažeidimų nustatyta nebuvo; administratoriaus atsakomybę lengvinančios ir sunkinančios aplinkybės; gali būti pateikiamos rekomendacijos administratoriui;

29.4rezoliucinėje dalyje: apibendrinta patikrinimo išvada (nustatyta (nenustatyta) pažeidimų); siūlymas dėl nuobaudos taikymo (netaikymo).

30.     Administratoriaus atsakomybę lengvinančios aplinkybės:

30.1.    administratoriaus veikloje anksčiau pažeidimų nustatyta nebuvo;

30.2administratorius pripažįsta pažeidimus ir dėl jų gailisi;

30.3administratorius ištaiso pažeidimą ir (ar) savo noru užkerta kelią neigiamoms pažeidimo pasekmėms;

30.4administratorius bendradarbiauja su Priežiūros institucija patikrinimo metu.

31.     Administratoriaus atsakomybę sunkinančios aplinkybės:

31.1 administratorius turi galiojančią nuobaudą;

31.2administratoriaus veikloje tokie patys ar panašūs pažeidimai jau buvo nustatyti ankstesnių patikrinimų metu;

31.3 administratorius nebendradarbiauja patikrinimo metu;

31.4 pažeidimas sukėlė (galėjo sukelti) neigiamų pasekmių asmenų turtiniams interesams.

32.     Išvados projektas, kartu su Priežiūros institucijos viešai skelbiama informacija apie administratorių bei administruojamą įmonę (fizinį asmenį), pateikiamas Priežiūros institucijos vadovui. Visapusiško planinio patikrinimo atveju kartu su išvados projektu pateikiamas užpildytas Taisyklių 1 priedas, kuriame pateikiama apibendrinta informacija apie patikrinimo metu tikrintas administratoriaus pareigas bei nustatytus pažeidimus. Taisyklių 1 priedas pildomas ties atitinkama pareiga „X“ ženklu pažymint vieną iš laukelių „Pažeidimų nustatyta“, „Pažeidimų nenustatyta“ ar „Netikrinta“.

33.     Išvados projektas ne vėliau kaip kitą darbo dieną po išvados projekto parengimo, išsiunčiamas administratoriui registruotu laišku, elektroninėmis priemonėmis ar kitu su administratoriumi sutartu būdu. Jei išvados projektas administratoriui yra siunčiamas elektroniniu paštu, skelbiamu Priežiūros institucijos svetainėje, išvados projekto įteikimo diena yra laikoma kita darbo diena, skaičiuojant nuo projekto išsiuntimo dienos. Jei išvados projektas administratoriui yra siunčiamas registruotu laišku buveinės ar gyvenamosios vietos adresu, skelbiamu Priežiūros institucijos svetainėje, išvados projekto įteikimo diena yra laikoma trečia darbo diena, skaičiuojant nuo projekto išsiuntimo dienos, jei per tą laiką nepaaiškėja kita registruoto laiško įteikimo diena.

34.     Administratorius turi teisę per 3 darbo dienas nuo išvados projekto įteikimo dienos Priežiūros institucijai raštu arba elektroninėmis priemonėmis pareikšti savo nuomonę dėl išvados projekto ir (ar) pateikti papildomus paaiškinimus ir dokumentus (toliau – nuomonė).

35.          Įvertinęs (-ę) administratoriaus pareikštą nuomonę ar pasibaigus Taisyklių 34 punkte nustatytam terminui administratoriui pareikšti nuomonę, tikrintojas (-ai) parengia išvadą dėl patikrinimo rezultatų, kurią pasirašo ir pateikia Priežiūros institucijos vadovui.

36.     Patikrinimas laikomas baigtu:

36.1 nuomonės pateikimo Priežiūros institucijai dieną, kai administratorius per Taisyklių 34 punkte nustatytą terminą pareiškia nuomonę;

36.2 kitą darbo dieną, pasibaigus Taisyklių 34 punkte nustatytam terminui, kai administratorius per šį terminą nuomonės nepareiškė.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

37.     Priežiūros institucijos sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

_______________________________


 

Planinių ir neplaninių restruktūrizavimo

administratorių veiklos patikrinimų

taisyklių

1 priedas

 

 

 

Eil. Nr.

Tikrinama pareiga

Reglamenta-vimas

Patikrinimo išvada

Pažeidimų nustatyta

Pažeidimų nenustatyta

Netikrinta

1.

Restruktūrizavimo proceso pradžia:

1.1.

Pranešti apie iškeltą restruktūrizavimo bylą suinteresuotiems asmenims

ĮRĮ[1]  7 str. 12 d.

 

 

 

1.2.

Pranešti apie iškeltą restruktūrizavimo bylą Vyriausybės įgaliotai institucijai

ĮRĮ 22 str. 1 d. 8 p.

 

 

 

1.3.

Su įmone sudaryti atlygintinų paslaugų teikimo sutartį

ĮRĮ 15 str. 2 d.

 

 

 

1.4.

Prižiūrėti įmonės valdymo organų veiklą, nurodyti jų veiklos trūkumus

ĮRĮ 9 str. 2 d., 22 str. 1 d. 5 p.

 

 

 

2.

Kreditorių reikalavimų tvirtinimas (ginčijimas):

2.1.

Pateikti teismui tvirtinti kreditorių reikalavimus arba juos ginčyti

 

ĮRĮ 23 str. 2 d.

 

 

 

2.2.

Informuoti įmonės restruktūrizavimo bylą nagrinėjantį teismą apie kitų teismų, nagrinėjančių bylas, kuriose įmonei pareikšti turtiniai reikalavimai, priimtų sprendimų įsiteisėjimą

ĮRĮ 22 str. 1 d. 6 p.

 

 

 

3.

Restruktūrizavimo plano svarstymas ir tvirtinimas:

3.1.

Parengti rašytinę išvadą dėl restruktūrizavimo plano projekto įgyvendinimo galimybių ir ją pateikti įmonės valdymo organui

ĮRĮ 14 str. 2 d. 1 p.

 

 

 

3.2.

Suderinti su įmonės valdymo organu numatomo kreditorių susirinkimo dėl pritarimo restruktūrizavimo plano projektui laiką ir vietą

ĮRĮ 14 str. 2 d. 2 p.

 

 

 

3.3.

Raštu informuoti visus kreditorius bei kitus asmenis apie kreditorių susirinkimo dėl pritarimo restruktūrizavimo plano projektui laiką ir vietą, būdus, kuriais galima susipažinti su parengtu restruktūrizavimo plano projektu ir išvada

ĮRĮ 14 str. 2 d. 3 p.

 

 

 

3.4.

Sušaukti kreditorių susirinkimą dėl pritarimo restruktūrizavimo plano projektui

ĮRĮ 14 str. 2 d. 2 p.

 

 

 

3.5.

Pateikti teismui kreditorių susirinkimo, pritarusio restruktūrizavimo plano projektui, protokolą ir restruktūrizavimo plano projektą su išvada

ĮRĮ 14 str. 4 d.

 

 

 

3.6.

Jeigu restruktūrizavimo plano projekte, kuriam kreditoriai pritarė, numatyta restruktūrizuojamai įmonei suteikti valstybės pagalbą, apie kurią Europos Sąjungos teisės aktų nustatytais atvejais privaloma pranešti Europos Komisijai, pateikti teismui dokumentus, patvirtinančius, kad Europos Komisija gavo ir užregistravo pranešimus dėl valstybės pagalbos teikimo

ĮRĮ 14 str. 7 d.

 

 

 

3.7.

Pateikti teismui prašymą pratęsti terminą restruktūrizavimo plano projekto pateikimui tvirtini, imtis priemonių, kad teismo nustatytais terminais būtų parengtas ir pateiktas tvirtinti restruktūrizavimo planas 

ĮRĮ 14 str. 5 d., 22 str. 1 d. 1 p.

 

 

 

3.8.

Pranešti apie įsiteisėjusią nutartį patvirtinti restruktūrizavimo planą Vyriausybės įgaliotai institucijai

ĮRĮ 22 str. 1 d. 8 p.

 

 

 

 

Pranešti teismui, jeigu ĮRĮ nustatytais terminais restruktūrizavimo planas nebus pateiktas

ĮRĮ 22 str. 1 d. 10 p.

 

 

 

4.

Restruktūrizavimo plano įgyvendinimas:

4.1.

Imtis priemonių, kad būtų įgyvendintas restruktūrizavimo planas bei prižiūrėti, kaip jis įgyvendinamas

ĮRĮ 9 str. 2 d., 14 str. 10 p., 22 str. 1 d. 1 p., 5 p.

 

 

 

4.2.

Kreditorių susirinkimo nutarimu, pateikti teismui prašymą dėl restruktūrizavimo termino pratęsimo

ĮRĮ 12 str. 3 d.

 

 

 

4.3.

Informuoti suinteresuotus asmenis apie restruktūrizavimo plano nevykdymą arba netinkamą vykdymą ir kreditorių susirinkimo pritarimu kreiptis į teismą dėl įmonės restruktūrizavimo bylos nutraukimo

ĮRĮ 22 str. 1 d. 7 p.

 

 

 

5.

Susirinkimų šaukimas:

5.1.

Šaukti kreditorių, įmonės dalyvių, savininkų arba valstybės ar savivaldybės įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos atstovų susirinkimus

ĮRĮ 22 str. 1 d. 3 p., 26 str. 4 d.

 

 

 

5.2.

Pateikti kreditorių susirinkimui svarstyti informacijos apie restruktūrizavimo bylos eigą teikimo tvarkos projektą

ĮRĮ 11 str. 1 d., 22 str. 1 d. 3 p.

 

 

 

5.3.

Pateikti svarstyti kreditorių susirinkimų sušaukimo tvarkos projektą

ĮRĮ 22 str. 1 d. 3 p., 25 str. 1 d. 6 p.

 

 

 

5.4.

Pateikti kreditorių susirinkimui svarstyti klausimą dėl kreditorių susirinkimo pirmininko išrinkimo

ĮRĮ 22 str. 1 d. 3 p., 25 str. 1 d. 1 p.

 

 

 

5.5.

Kiekvienam kreditorių susirinkimui pateikti teismo nutarties, kuria patvirtintas kreditorių sąrašas ir jų reikalavimai, kopiją

ĮRĮ 26 str. 2 d.

 

 

 

5.6.

Pateikti kreditorių susirinkimo (komiteto) protokolus teismui ir kiekvienam kreditoriui

ĮRĮ 26 str. 6 d., 27 str. 3 d.

 

 

 

6.

Restruktūrizavimo pabaiga:

6.1.

Pranešti apie restruktūrizavimo bylos nutraukimą

ĮRĮ 28 str. 3 d.

 

 

 

6.2.

Parengti plano įgyvendinimo aktą

ĮRĮ 29 str. 1 d.

 

 

 

6.3.

Pateikti teismui pasirašytą plano įgyvendinimo aktą

ĮRĮ 29 str. 2 d.

 

 

 

6.4.

Pranešti asmenims apie įsiteisėjusį teismo sprendimą baigti įmonės restruktūrizavimo bylą

ĮRĮ 29 str. 5 d.

 

 

 

6.5.

Pranešti Vyriausybės įgaliotai institucijai apie įsiteisėjusią nutartį nutraukti restruktūrizavimo bylą (sprendimą baigti restruktūrizavimo bylą)

ĮRĮ 22 str. 1 d. 8 p., 29 str. 5 d.

 

 

 

 

 

__________________________________________

 



[1] ĮRĮ – Lietuvos Respublikos įmonių restruktūrizavimo įstatymas.