KRETINGOS RAJONO SAVIVALDYBĖS taryba

 

SPRENDIMAS

DĖL Kretingos RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTo pakeitimo IR PAPILDYMO

 

2010 m. rugsėjo 30 d. Nr. T2-334

Kretinga

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin.,1994, Nr.55-1049; 2008, Nr.113-4290; 2010, Nr. 86-4525) 16 straipsnio 2 dalies 1 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Kretingos rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Pakeisti ir papildyti Kretingos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentą, patvirtintą Kretingos rajono savivaldybės tarybos 2009 m. kovo 26 d. sprendimu Nr.T2-77:

1. Pakeisti 14.1.13, 14.1.16, 14.1.34 papunkčius ir juos išdėstyti taip:

„14.1.13. sprendimų dėl seniūnijų steigimo, panaikinimo ir jų skaičiaus nustatymo, dėl pavadinimų seniūnijoms suteikimo ir jų keitimo, dėl teritorijų priskyrimo seniūnijoms, dėl seniūnijų aptarnaujamų teritorijų ribų nustatymo ir keitimo, įvertinus gyventojų nuomonę, priėmimas;

14.1.16. sprendimo dėl mero fondo sudarymo, mero fondo dydžio, naudojimo ir atsiskaitymo tvarkos priėmimas;

14.1.34. sprendimų dėl siūlymų keisti savivaldybės teritorijos ribas, suteikti savivaldybei pavadinimą ir jį keisti, sudaryti gyvenamąsias vietoves, nustatyti ir keisti jų pavadinimus, teritorijų ribas teikimas Vyriausybei, taip pat gatvių, aikščių, pastatų, statinių ir kitų savivaldybei nuosavybės teise priklausančių objektų pavadinimų suteikimas ir jų keitimas pagal Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatytus kriterijus;“.

2. Papildyti 16 punktą 16.11, 16.12 papunkčiais:

„16.11. sprendimų išduoti leidimus naudoti žūklės plotus vandens telkiniuose priėmimas, žuvų išteklių naudojimo, atkūrimo ir apsaugos žuvininkystės vandens telkiniuose priemonių planų tvirtinimas teisės aktų nustatyta tvarka;

16.12. sprendimų dėl pagrindinės žemės naudojimo paskirties keitimo priėmimas teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka.“

3. Pakeisti 82 punktą ir jį išdėstyti taip:

„82. Tarybos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių Tarybos narių balsų dauguma. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia mero balsas:

82.1. jeigu meras posėdyje nedalyvauja, o balsai pasiskirsto po lygiai, laikoma, kad sprendimas nepriimtas. Dėl Tarybos posėdžiuose svarstomų klausimų balsuojama atvirai, išskyrus atvejus, kai renkamas meras, skiriamas mero pavaduotojas, administracijos direktorius, administracijos direktoriaus pavaduotojas, sprendžiamas nepasitikėjimo meru, mero pavaduotoju, kolegija, kitų personalijų klausimas;

82.2. duomenys apie kiekvieno Tarybos nario balsavimą, išskyrus atvejus, kai renkamas meras, skiriamas mero pavaduotojas, administracijos direktorius, administracijos direktoriaus pavaduotojas, sprendžiamas nepasitikėjimo meru, mero pavaduotoju, kolegija, kitų personalijų klausimas, yra vieši;

82.3. Tarybos narių balsavimo rezultatai yra saugomi informacinėse laikmenose ir skelbiami Savivaldybės interneto svetainėje.“.

4. 176 punkto pirmame sakinyje po žodžio „Tarybos“ įrašyti žodžius „ar jos įgalioto asmens sprendimu (meras priima sprendimą suteikti atostogas mero pavaduotojui, mero pavaduotojas - merui)“ ir šį sakinį išdėstyti taip:

„Merui ar mero pavaduotojui atostogos suteikiamos jų raštišku prašymu Tarybos ar jos įgalioto asmens sprendimu (meras priima sprendimą suteikti atostogas mero pavaduotojui, mero pavaduotojas - merui)“.

5. Išbraukti:

87 punkto pirmame sakinyje žodžius „taip pat nusprendus Tarybai, kai to pageidauja frakcija arba ne mažiau kaip 5 Tarybos nariai“;

177 punkto paskutinį sakinį „Dėl mero ir mero pavaduotojo atostogų sprendimą priima Taryba“.

6. Papildyti 183 punktą 183.14 papunkčiu ir jį išdėstyti taip:

„183.14. pagal Tarybos nustatytą tvarką reprezentacijos reikmėms naudoja mero fondo lėšas ir už jas atsiskaito, pateikdamas išlaidas pateisinančius finansinius dokumentus, atitinkančius Buhalterinės apskaitos įstatymo nustatytus reikalavimus, taikomus apskaitos dokumentams“.

7. Pakeisti XVII skyrių „Tarybos narių veiklos apmokėjimas“ ir jį išdėstyti taip:

 

„XVII. TARYBOS NARIŲ VEIKLOS APMOKĖJIMAS

248. Tarybos nariams, išskyrus merą ir mero pavaduotoją, už darbą atliekant Tarybos nario pareigas yra atlyginama (apmokama). Šis atlyginimas (užmokestis) apskaičiuojamas pagal skelbiamą Lietuvos ūkio vidutinio mėnesinio darbo užmokesčio (VMDU) dydį, atsižvelgiant į faktiškai dirbtą laiką, kurio trukmė nustatyta Reglamento 250 punkte.

Faktiškai dirbtas laikas – tai laikas, praleistas Tarybos, Komitetų, komisijų posėdžiuose, vykdant Tarybos, mero, Komitetų pirmininkų pavedimus.

Taryba, meras ir Komiteto pirmininkas (savo komiteto nariams), pavesdami Tarybos nariams atlikti tam tikrus darbus, susijusius su Tarybos veikla, pavedime turi nurodyti, per kokį laiką tie darbai turi būti atlikti.

249. Jeigu pagal mero potvarkį Tarybos narys atstovauja savivaldybei už savivaldybės ribų, Savivaldybės administracija Vyriausybės nustatyta tvarka apmoka jam komandiruotės išlaidas. 

250. Tarybos posėdžių darbotvarkės turi būti patvirtintos tokios ir posėdžiai turi būti organizuoti taip, kad:

250.1. Tarybos posėdis nesitęstų ilgiau kaip 6 valandas;

250.2. Komitetų ir komisijų posėdžiai nesitęstų ilgiau kaip 3 valandas;

250.3. jeigu posėdis tęsiasi ilgiau, kaip nurodyta, už jį Tarybos nariams neatlyginama (nemokama).

251. Mėnesiui pasibaigus, Savivaldybės administracijos Bendrojo skyriaus valstybės tarnautojas parengia Tarybos narių darbo laiko apskaitos žiniaraštį, kuriame turi būti nurodyta  Tarybos, Komitetų, komisijos posėdžių data, Tarybos narių, dalyvavusių posėdžiuose, vardas ir pavardė bei kiekvieno Tarybos nario faktiškai dirbtas laikas atliekant Tarybos nario pareigas. Savivaldybės mero patvirtintas žiniaraštis pateikiamas Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui už kiekvieną mėnesį iki kito mėnesio 5 kalendorinės dienos.

Pagal pateiktą žiniaraštį Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyrius, vadovaudamasis viešai paskelbtu VMDU (1 mėnesio bruto) dydžiu, ir gavęs Tarybos nario pažymą apie tai, kad jam nemokamas atlyginimas už tą laiką pagrindinėje darbovietėje, apskaičiuoja 1 valandos įkainį ir kiekvienam Tarybos nariui priklausantį atlyginimą.

252. Tarybos nariui su jo, kaip Tarybos nario, veikla susijusioms kanceliarijos, pašto, telefono, interneto ryšio, transporto paslaugoms, kiek jų nesuteikia ar neapmoka tiesiogiai Savivaldybės administracija, apmokėti kas mėnesį skiriama 600 litų išmoka (toliau - Išmoka) atsiskaitytinai.

253. Išmokai gauti kiekvienas Tarybos narys pateikia raštu Savivaldybės administracijai savo sąskaitos (mokėjimo kortelės) rekvizitus. Pasibaigus mėnesiui, per 15 kalendorinių dienų Tarybos nariai Buhalterinės apskaitos skyriui pateikia dokumentus (pagal priedėlį – Išmokų apyskaita), pagrindžiančius patirtas ir apmokėtas kanceliarijos, pašto, telefono, interneto ryšio, transporto paslaugų išlaidas, atitinkančius Buhalterinės apskaitos įstatymo nustatytus reikalavimus, taikomus apskaitos dokumentams. Apskaičiuota Išmoka už praėjusį mėnesį iki einamojo mėnesio 25 dienos pervedama į Tarybos nario nurodytą sąskaitą. Jeigu Tarybos narys nustatytu laiku nepateikė dokumentų, pagrindžiančių turėtas išlaidas už praėjusį mėnesį, nustatyta išmoka jam nemokama“.

8. Pripažinti netekusiu galios Kretingos rajono savivaldybės tarybos 2009 m. birželio 30 d. sprendimą Nr. T2-203 „Dėl Kretingos rajono savivaldybės tarybos 2009 m. kovo 26 d. sprendimo Nr. T2-77 „Dėl Kretingos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento“ dalinio pakeitimo“.

9. Nustatyti, kad šio sprendimo 1.2, 4, 6, 7 punktų nuostatos taikomos nuo 2010-10-01.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                  Juozas Mažeika


 

Priedėlis

 

 

 

Tarybos nario................................................................... .....................................................................,

 

(vardas ir pavardė)

 

 

 

 

IŠMOKŲ APYSKAITA

Už 20..... m................................... mėn.

 

 

Eil. Nr.

Dokumento

išrašymo

data

Dokumento (PVM sąskaitos faktūros, sąskaitos faktūros, kvito) serija ir Nr., kasos aparato kvito (čekio) Nr.

Prekių, paslaugų pavadinimas

Suma Lt (patvirtinta

apmokėjimo

dokumentu)

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

IŠ VISO :

 

 

 

 

 

 

Tarybos narys                                                                                                                                                            

 

(parašas)                                                     (vardas ir pavardė)                           

 

 

Apyskaitą gavau                                                                                                       .................................................

 

(gavimo data)                                   (parašas, pareigos, vardas ir pavardė)